Vind ik ook, maar ze heeft wel vaker van dit soort expressieve reacties. Ze is gewoon zo denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:19 schreef AgnesGru het volgende:
De extra video na de exit van Joshua, wat is die Marije toch vreselijk onsympathiek![]()
https://wieisdemol.avrotr(...)-gemengde-gevoelens/
Ik vind het nogal lomp en onsympathiek dat je gelijk gaat lopen blaten MAAR ZIJ DEED DAT EN DIE DIT EN IK HAD NOG NIKS VOOR MEZELLUUFFF terwijl je ziet dat de rest nogal aangeslagen is.quote:
Boeien dat is het spel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lomp en onsympathiek dat je gelijk gaat lopen blaten MAAR ZIJ DEED DAT EN DIE DIT EN IK HAD NOG NIKS VOOR MEZELLUUFFF terwijl je ziet dat de rest nogal aangeslagen is.
En dat ze net doet alsof ze in de eerste aflevering geen geld voor de joker had ingeleverd.
Zelfde zou gelden voor Rocky die eigenlijk dit ook zegt, maar op een manier die blijkbaar niet aanstoot geeft voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:39 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ze heeft wel vaker van dit soort expressieve reacties. Ze is gewoon zo denk ik.
Dit is wel weer extra bewijs dat Marije niet de mol is maar een hard spelende kandidaat. Ik kan me geen mol herinneren die zo’n reactie gaf nadat er op een vrij zure manier een kandidaat naar huis is gestuurd (ook totaal niet nodig voor een mol om zoiets te zeggen).
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:28 schreef Moira het volgende:
Wist je dat me nu pas opvalt dat de TT van het vorige topic 'da' was?Ik denk dat ik destijds dacht dat ik de huidige TT had neergezet geloof ik
![]()
_
Dan zou het niet 'Wie is de mol' heten, maar 'Wie valt er af'.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:21 schreef TLC het volgende:
Je kunt dit programma ook anders bekijken bedacht ik me, wacht tot alle 10 afleveringen geweest zijn en begin dan met de laatste en zo tot aflevering 1, ipv de mol te raden moet je er dan achter komen wie als eerste afvalt
Ik las het interview met een amerikaans accentquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:33 schreef TLC het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)n-ontstaan~ace17a46/
Joshua en Charlotte hebben niks met elkaar, dus we kunnen weer rustig verder slapen
Zou wel tijd worden met nog maar 5 deelnemers.....of zouden ze dat dit seizoen niet doen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:00 schreef Legoblokje het volgende:
Ik zit te twijfelen, wel of geen afvaller vanavond
Dat dacht ik eerst ook, maar er schijnen wel gewoon 10 afleveringen te zijn. En zou er dus nog wel een aflevering moeten zijn zonder afvallerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou wel tijd worden met nog maar 5 deelnemers.....of zouden ze dat dit seizoen niet doen?
Dan maar geduld hebben tot vanavondquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:38 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar er schijnen wel gewoon 10 afleveringen te zijn. En zou er dus nog wel een aflevering moeten zijn zonder afvaller
Ik zie nog Hadewijch achter de brede rug van William Spaaij staan, zoveel mogelijk uit die ijzige windquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:50 schreef TLC het volgende:
Met die verwachte sneeuwval lijkt het me ook eens leuk om eens een sneeuweditie van WIDM te hebben, volgens mij is het koudste landje waar ze geweest zijn IJsland.
Een WIDM ergens in het noorden van Noorwegen, Fins Lapland, Zweden of wellicht Siberie lijkt me geweldig
ff lekker zoenenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef emmyemmy2 het volgende:
Pakte splinter renee nou op dr mond
Nee wangquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef emmyemmy2 het volgende:
Pakte splinter renee nou op dr mond
Nee, Renee is de mol.. Die gaat nooit naar huisquote:
Ze gingen op vakantie en zeiden "fuck corona". Een beetje zoals half Nederland afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef essnhills het volgende:
Vind het nog steeds een beetje gek, dat ze zo dicht bij elkaar zitten. En elkaar aanraken enzo
Eigen bubblequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef essnhills het volgende:
Vind het nog steeds een beetje gek, dat ze zo dicht bij elkaar zitten. En elkaar aanraken enzo
Ze hebben toch zo'n bubbel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ze gingen op vakantie en zeiden "fuck corona". Een beetje zoals half Nederland afgelopen zomer.
Klopt ja met die joekels van een hovercraftsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Zoiets is bij de Mol ook geweest toch? Met haltes en allerlei voorwaarden
Mwah. Ik denk dat hij hier doet alsof hij niet kan liegen.quote:
Chinaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Klopt ja met die joekels van een hovercrafts
Komt hier je tunnel ten einde?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef Moira het volgende:
Hmm dit zou voor de mol dan weer makkelijk zijn om -500 te doen
Neh want 250¤ is aan de andere kant ook weer een kleine prijs voor een mol om vertrouwen te winnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:44 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Komt hier je tunnel ten einde?
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze had ook een halte eerder kunnen blijven staan met 3 jokers op zak
En die 250 is er nu weer uitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Neh want 250¤ is aan de andere kant ook weer een kleine prijs voor een mol om vertrouwen te winnen
(net als dat hier blijkt dat Renée de enige is die niet heeft gelogen)
Precies dit trouwensquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Neh want 250¤ is aan de andere kant ook weer een kleine prijs voor een mol om vertrouwen te winnen
(net als dat hier blijkt dat Renée de enige is die niet heeft gelogen)
Stokenquote:
Zeker wel!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Maar Marije heeft helemaal geen jokers nodig.
"Dat staat niet op de site!"quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft die Charlotte binnen een muts op?
Vreselijk wijf.
Dat is haar biechtmuts.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft die Charlotte binnen een muts op?
Vreselijk wijf.
Vorige aflevering ook alquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze zijn wel heel erg bezig om Charlotte verdacht te maken
Ja ze was net mijn mol, maar nu ligt het er te dik bovenopquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze zijn wel heel erg bezig om Charlotte verdacht te maken
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Fort Boyard is er niets bij met al die sleutels.
Geen idee maar die heeft het sowieso gedaan dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:07 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Waarom zou de mol die knop indrukken?
Omdat Marije nog vast zit, maakt geen bal uit dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:07 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Omdat de mol weet dat er een te weinig naar buiten gaat komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:07 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Oh hierom dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:07 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Niet, Marije had zich al die tijd gewoon alleen maar bezig moeten houden met dat touw, evt om stokken vragen om het touw er op die manier omheen te krijgen. Maar ze heeft alleen maar op anderen zitten letten/wachten en vrij weinig geprobeerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:08 schreef Marcoss het volgende:
Hoe had iemand Marije kunnen helpen dan?
Een van die latten erbij halen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:08 schreef Marcoss het volgende:
Hoe had iemand Marije kunnen helpen dan?
Daar had ze dan ook om moeten vragen aangezien zij de enige was die wist hoe het eruit zag en wat ze evt nodig zou hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Een van die latten erbij halen?
Alsof iemand ooit naar de uitleg luistertquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:08 schreef Max23 het volgende:
Tja, hij zei het nog bij het begin van de opdracht, dat ze allemaal eruit moesten zijn
Een wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Marije is een Chronisje aan het doen
Sarah Chronis die de mol door had en daarom zelf heel verdacht ging doen en zo de anderen verkeerd te laten stemmen. Mooie meid ookquote:
En net deze heb ik weer een afvaller ingevuld in de prono, bij de vorige 2 afleveringen had ik al niemand ingevuldquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Dit moet dan haast wel de afvallerloze aflevering zijn.
Dat soort dingen zijn voor mij bij de prono elk jaar weer herkenbaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En net deze heb ik weer een afvaller ingevuld in de prono, bij de vorige 2 afleveringen had ik al niemand ingevuld
Ik vind dat echt niksquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:14 schreef Legoblokje het volgende:
En er komen nog meer troeven, want in de leader zit een Rad van Fortuin opdracht waar ook weer o.a. jokers op staan
Ik zit meestal net een aflevering er naast met de afvallers enzoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn voor mij bij de prono elk jaar weer herkenbaar
Iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit meestal net een aflevering er naast met de afvallers enzo
Ja herkenbaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Iddof net de verliezer en winnaar verkeerd om ofzo (dit jaar wissel ik die een beetje af, dat als ik de finalisten wel goed heb ik iig van een paar afleveringen punten vang)
Schuldigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Iddof net de verliezer en winnaar verkeerd om ofzo (dit jaar wissel ik die een beetje af, dat als ik de finalisten wel goed heb ik iig van een paar afleveringen punten vang)
Is het niet of iemand omzetten of geld pakken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze vergeten trouwens het geld
Dan graag exit deze afleveringquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is Marije wel klaar met het spel
Ik stoor me al vanaf aflevering 1 aan Marijequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:21 schreef Max23 het volgende:
Ik stoor me veel meer aan Charlotte dan aan Marije trouwens
Ik ook, ze is ook mijn molquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stoor me al vanaf aflevering 1 aan Marije
Niet dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef essnhills het volgende:
Marije naar huis. dat kan bijna niet anders
Jawel hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef essnhills het volgende:
genotquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef essnhills het volgende:
Niet dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef essnhills het volgende:
Verrassendquote:
Nee iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:26 schreef Moira het volgende:
Maar zou me niks verbazen als Marije de test het slechts gemaakt had
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef essnhills het volgende:
Ik bewaar deze alvast voor volgende weekquote:
Denk ik ook nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:27 schreef Moira het volgende:
Splinter en Rocky hebben hem allebei denk ik niet het slechtste gemaakt, Marije is de enige die niet op Renée zit
Af en toe even een beetje intelligent overkomenquote:
Klopt, zij is de enige die alleen op de mol zitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:27 schreef Moira het volgende:
Splinter en Rocky hebben hem allebei denk ik niet het slechtste gemaakt, Marije is de enige die niet op Renée zit
Marije zit op Charlotte en daar zit Renée ook opquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, zij is de enige die alleen op de mol zit.
Mislukt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Af en toe even een beetje intelligent overkomen
Ja, maar Renee heeft nog gespreid... dus die had anders waarschijnlijk rood gehadquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Marije zit op Charlotte en daar zit Renée ook op
Iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:29 schreef Marcoss het volgende:
Was leuker geweest als de afvallerloze aflevering vorige week was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat ze een poging doet betekent niet dat die poging altijd slaagtquote:
Nee, Renee is de mol. Die krijgt een nooit een rood schermquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar Renee heeft nog gespreid... dus die had anders waarschijnlijk rood gehad.
Maar als Charlotte de mol was dan hadden Rocky & Splinter (van wie we een groen scherm gezien hebben) de test helemaal fout gehad en had een van hen rood gekregen netquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar Renee heeft nog gespreid... dus die had anders waarschijnlijk rood gehad.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef essnhills het volgende:
IddMaar nu heb ik ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, Renee vind ik te veel een kandidaat, ze pakt te vaak geld op momenten waarop je als mol makkelijk wat geld kan laten liggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, Renee is de mol. Die krijgt een nooit een rood scherm
Ik vergeet het vaak maar soms luister ik later dan alsnog terugquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
Luistert er wel eens iemand naar die podcast?
Neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
Is het leuk/zinvol?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vergeet het vaak maar soms luister ik later dan alsnog terug
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:33 schreef Moira het volgende:
Oh Rob bij Moltalk, even kijken of ik nog wat van de Litouwse nationale finale voor het ESF kan meekrijgen
Misschien was het net de joker van Rocky die de doorslag gaf voor haar groene scherm of had Renee -zoals Splinter al zei- de test eigenlijk expres slecht gemaakt zodat niemand naar huis hoefde...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar als Charlotte de mol was dan hadden Rocky & Splinter (van wie we een groen scherm gezien hebben) de test helemaal fout gehad en had een van hen rood gekregen net
Moh wel leuk, maar voor mij dus niet zo veel de moeite waard dat ik 't niet vergeetquote:
Ik vind de optie dat Renée zelf gewoon de mol is logischerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien was het net de joker van Rocky die de doorslag gaf voor haar groene scherm of had Renee -zoals Splinter al zei- de test eigenlijk expres slecht gemaakt zodat niemand naar huis hoefde...
De weinige keren dat ik in de auto zit zet ik het nog wel eens opquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zie in Renee geen mol...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind de optie dat Renée zelf gewoon de mol is logischer
Renée pakt steeds veel te veel geld voor de pot, die valt af.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ze maken Renee nu heel verdacht en daarom twijfel ik weer aan Renee
Vanuit WIDM kunnen we zo door naar BNW.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:49 schreef TLC het volgende:
10 afleveringen, 10 WIDM bushaltes... wie stopt er bij bushalte nummer 10 uit ---> Charlotte
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef golfer het volgende:
Ik blijf bij Charlotte, met Marije als reserve-mol.
Oh ik ben juist van haar afgestapt omdat ze best veel onmols deed in mijn ogen. Net als het pakken van geld bij de wegstreep opdracht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ze maken Renee nu heel verdacht en daarom twijfel ik weer aan Renee
Ah okee! In Colombia was dat toch? Zeker een mooie dame!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sarah Chronis die de mol door had en daarom zelf heel verdacht ging doen en zo de anderen verkeerd te laten stemmen. Mooie meid ook
Zelf dacht ik voor deze aflevering dat de montage ons probeerde te laten denken dat ze op Renée zat (kijk nog maar eens naar al haar testbiechten), maar blijkbaar is dat dus echt zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:26 schreef Moira het volgende:
Ik had idd voorheen niet door dat Rocky ook op Renée zat. Op dit punt lijkt ze zelfs de enige te zijn die vol op Renée zit (Splinter en Charlotte maar deels). Dus die krijgt voor volgende week het winnaar-plekje in mijn prono dan denk ik, aangezien ik vermoed dat zij dan beter op de details let voor de finaletest.
Renée verdenkt Marije en Charlotte, Splinter verdenkt Renée en Rockyquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:32 schreef TLC het volgende:
Welke mol hebben Renee en Splinter eigenlijk voor ogen ? ik probeer het een beetje uit elkaar te houden
Al betwijfel ik of Splinter daar dan daadwerkelijk op ingevuld gaat hebben.quote:
Denk wel dat dit zo gebeurd is, ook op basis van voorgaande testen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Al betwijfel ik of Splinter daar dan daadwerkelijk op ingevuld gaat hebben.
Of hij heel veel mazzel gehad, Rocky zit op Renee dus misschien heeft Splinter toevallig een vraag wel op de mol ingevuld.
Kan mij dan ook niet zo voorstellen dat Rocky alleen op Renee zou zitten of test daarop ingevuld heeft.
Ze heeft de pot 350 euro gekost.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Die busopdracht, heeft Marije daar nu geld verdient of niet
Groene scherm zal eigenlijk in alle opties wel moeten.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk wel dat dit zo gebeurd is, ook op basis van voorgaande testen.
De keuze is eigenlijk Renée als mol of 1 van de groene schermen.
Marije is ook zo aan het mollen en spelletjes aan het spelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef bianconeri het volgende:
Marije is ook zo aan het mollen en spelletjes aan het spelen.
Maar echt wat kan ze dan goed acteren zeg. Die emoties van haar overal echt heel knap dan.
Dat is Marije, die staat overal heel erg met emotie in.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:30 schreef schuschuho het volgende:
Ik vind dat ze totaal niet kan acteren. Zo gemaakt dat ze de pinnen niet uit de deur krijgt en gemaakt zielig doen. Komt totaal niet geloofwaardig over. Ze is gewoon een hele slechte mol.
Splinter = Renee & Charlottequote:Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef Cockwhale het volgende:
Marije zei op Charlotte te zitten.
Rene zegt op Charlotte en Marije te zitten.
Rocky zegt op Rene te zitten.
Splinter zit op?
Charlotte zit op?
Als Charlotte de mol is, zou het vreemd zijn dat Rocky door is gegaan, alhoewel de vragen niet heel specifiek hoeven te zijn geweest, waardoor je automatisch op meerdere mensen spreidt. Misschien heeft ze sowieso niet enkel op Rene ingezet. In dit geval zou Rene er waarschijnlijk uitgegaan zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Splinter = Renee & Charlotte
Charlotte = Renee & Marije
Productie speelt nog wel eens met de daadwerkelijke verdenkingen en invullen van de test.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:09 schreef Cockwhale het volgende:
Als Charlotte de mol is, zou het vreemd zijn dat Rocky door is gegaan, alhoewel de vragen niet heel specifiek hoeven te zijn geweest, waardoor je automatisch op meerdere mensen spreidt. Misschien heeft ze sowieso niet enkel op Rene ingezet. In dit geval zou Rene er waarschijnlijk uitgegaan zijn.
Als Rene de mol is, dan zou Marije eruit gegaan zijn.
Rocky en Splinter zie ik eigenlijk niet echt als mol, hoewel ik bij Rocky heel soms mijn twijfels heb.
Ik blijf bij Charlotte.
Dat wijf irriteert me zo dat ik nu met vertraging de afleveringen kijk en haar verschrikkelijke commentaren doorspoel.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Kijk nu terug, die Marijke zit zo in mijn allergie. Met de busopdracht en dat ze ineens penningmeester wou worden. Lekker verongelijkt zitten doen nadat je net daarvoor de pot hebt geplunderd voor een groene vrijstelling
Denk dat wanneer Charlotte de mol is dat de makers nog wel wat uit te leggen hebben. Aangezien zowel Rocky als Splinter helemaal geen vraag gericht op haar hebben ingevuld. Uiteraard zitten er ook vragen over groepjes in, maar er waren ook specifieke vragen die alleen maar op 1 van de 5 kandidaten sloegen.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als Charlotte de mol is, zou het vreemd zijn dat Rocky door is gegaan, alhoewel de vragen niet heel specifiek hoeven te zijn geweest, waardoor je automatisch op meerdere mensen spreidt. Misschien heeft ze sowieso niet enkel op Rene ingezet. In dit geval zou Rene er waarschijnlijk uitgegaan zijn.
Als Rene de mol is, dan zou Marije eruit gegaan zijn.
Rocky en Splinter zie ik eigenlijk niet echt als mol, hoewel ik bij Rocky heel soms mijn twijfels heb.
Ik blijf bij Charlotte.
Ik heb op het .com forum aangekaart dat mol Renée wellicht de afvaller moest aanwijzen om er zeker van te zijn dat iedereen door zou gaan, net zoals bijvoorbeeld Nikkie & Tygo die door mol Jeroen naar de helikopter moesten worden gestuurd en Merel die de joker met een vrijstelling erin & later de envelop met 2 rode schermen moest pakken (er werd gezegd dat dat toeval was, maar daar geloof ik echt helemaal niks van). De mol moet wel vaker het format redden.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat wanneer Charlotte de mol is dat de makers nog wel wat uit te leggen hebben. Aangezien zowel Rocky als Splinter helemaal geen vraag gericht op haar hebben ingevuld. Uiteraard zitten er ook vragen over groepjes in, maar er waren ook specifieke vragen die alleen maar op 1 van de 5 kandidaten sloegen.
Ik denk wel dat Marije komende aflevering afvalt. De regie heeft in 2019 klachten gehad dat er zoveel gerotzooid is met de verdenkingen en sindsdien zijn ze vrij eerlijk. Marije zit inmiddels vol op Charlotte. Als zij afvalt klopt het inderdaad dat Charlotte het niet meer kan zijn, maar ik denk dat de regie die optie nog wel open wil houden door Charlotte nu extreem verdacht te maken. En als ze dan alsnog afvalt voor de finale kunnen we niemand meer echt uitsluiten.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gek genoeg denk ik dat Marije nog wel het veiligst is voor de komende aflevering, want als die afvalt dan weet je al dat Charlotte niet de mol is en dat Renée zeer waarschijnlijk wel de mol is.
SPOILER: Wie valt er komende aflevering waarschijnlijk NIET af?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Legoblokje op 07-02-2021 18:16:45 ]
Verschrikkelijk kindquote:Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Kijk nu terug, die Marijke zit zo in mijn allergie. Met de busopdracht en dat ze ineens penningmeester wou worden. Lekker verongelijkt zitten doen nadat je net daarvoor de pot hebt geplunderd voor een groene vrijstelling
Ik vind haar ook juist kleur geven aan dit seizoen, leuk om te volgenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:31 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier die Marije wel echt mag haha.
Geweldig hoe ze zich overal opstelt, lekker er gewoon op ingaan. Niet te moeilijk doen.
En ze doet ten minste lekker mee. Niet zoals oma Renee die helemaal niets doet.
Of Charlotte waar je ook niet echt hoogte van krijgt. Rocky vind ik ook maar net niets, maar doet in elk geval mee.
De Charlotte optie is alleen mogelijk als ze de finale haalt.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:08 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Marije komende aflevering afvalt. De regie heeft in 2019 klachten gehad dat er zoveel gerotzooid is met de verdenkingen en sindsdien zijn ze vrij eerlijk. Marije zit inmiddels vol op Charlotte. Als zij afvalt klopt het inderdaad dat Charlotte het niet meer kan zijn, maar ik denk dat de regie die optie nog wel open wil houden door Charlotte nu extreem verdacht te maken. En als ze dan alsnog afvalt voor de finale kunnen we niemand meer echt uitsluiten.
Splinter maakte zijn test toch niet expres slecht? Waarom zou hij - hij wist niet of Renee hem mee zou nemen? Hij stelde voor dat Renee hem slecht zou maken, maar we weten niet of ze dat gedaan heeft. Speltechnisch voor een kandidaat niet handig, voor de Mol misschien wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:35 schreef TLC het volgende:
Dat Splinter zijn test expres slecht invulde- maar toch doorging- daaruit kun je dus afleiden dat de mol in het groepje Charlotte, Marije en Renee zit, want voor de mol maakt het natuurlijk niks uit.
Charlotte is de mol, Marije zit eigenlijk vooralsnog als enige vol op haar, dus die twee zitten in de finale.
Nu nummer 3 nog.
Marije dus!quote:Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is Marije, die staat overal heel erg met emotie in.
En je weet dat het grootste deel daarvan door niemand anders zeer wss hoorbaar is he? Ze praat gewoon tegen de camera?
Een hele slechte mol? Heb je het over Renee of Rocky?
Dat dusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:44 schreef Moira het volgende:
Ik blijf lekker op Renée inzetten want als ze ‘t wel is maak ik mooi kans op een bordspel
Ik denk rocky eruit vanavondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nee vanavond Marije eruit en volgende week Rocky of heel misschien andersom.....
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:44 schreef Moira het volgende:
Ik blijf lekker op Renée inzetten want als ze ‘t wel is maak ik mooi kans op een bordspel
Maar waarom heeft niemand een goede reden om Renee verdacht te vinden xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |