Ondertussen hebben we hele oorlogen overleefd in het verleden, maar nu is een pauze door een pandemie katastrofaal voor de jeugd...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen ouder en ik maak me ook geen zorgen over ouders. Ik maak me oprecht zorgen over de gevolgen hiervan voor kinderen en jeugd op de rest van hun leven. Achterstanden die nooit meer ingehaald worden hebben invloed op je hele leven.
Ik ontken dat helemaal niet. Maar ik, jawel ik, moet een kind voor het eerst in zijn leven bij een derde afleveren. Dat is heden ten dage ongebruikelijk met kinderopvang of wat dan ook, maar toevalligerwijs wel mijn situatie. Dat betekent een bepaalde routine opbouwen, en geloof me maar als ouder, dat gaat een stuk makkelijker als ik 2 tot 3 weken de tijd krijg om die routine op te bouwen. Het is een hele grote verandering in het leven van mijn kind en de dagelijke gang van zaken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen ouder en ik maak me ook geen zorgen over ouders. Ik maak me oprecht zorgen over de gevolgen hiervan voor kinderen en jeugd op de rest van hun leven. Achterstanden die nooit meer ingehaald worden hebben invloed op je hele leven.
Ik sta er echt van te kijken dat iemand dit daadwerkelijk ok vindtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar sportscholen waar iemand aan het sporten is. Ipv vogelspotten, sportschool spotten, jij niet? Ik dacht dat dat normaal was inmiddels?
Maar dat komt dus wel uit de krant, de algemene media, he? Ik stelde ook heel bewust kwaliteits kranten, overigens.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik doe dat ook zeker, al vind ik het niveau daarvan ook wel tegenvallen.
Op werk heb ik continu met de nuance te maken, daar zit zo enorm veel spreiding in.
Mooi voorbeeld wat jij aangeeft, dat is zeker hoe het er in het normale gedeelte van de samenleving aan toe gaat.
Zie ik niet terug in de journalistiek in de algemene media. Neem een gemiddelde krant of bijvoorbeeld, nog beter, de vragen en analyses na een persconferentie rondom Covid.
Die vragen![]()
![]()
Het punt dat een avondklok als wisselgeld wordt genoemd voor openstellen van de basisschool
Ik word er wel treurig van want er zijn hele groepen mensen die deze beelden en vragen wél zien, maar de dieptestukken met afwegingen en analyses niet
Gast lees mijn post nog eens ipv zo ignorant te doen en conclusies te trekken die ik niet gemaakt heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik sta er echt van te kijken dat iemand dit daadwerkelijk ok vindt.
En dan vlak voor het eerste nummer met ademnood op het podium ineen zakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
Je zou maar de eerst act zijn op het eerste festival in pakweg anderhalf tot twee jaar. Of de eerste voetbalwedstrijd in een vol stadion.
Lijkt me toch wel een unieke speciale gebeurtenis.
Plus dat de oversterfte afgelopen jaar 5000 hoger was dan het aantal geregistreerde Covid-19 sterfgevallen, terwijl in 2018 de oversterfte 6000 lager was dan het aantal influenza sterfgevallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Even duidelijk uitlegt hoeveel mensen in Nederland er zijn met onderliggend aandoeningen
Als ik denk aan ademnood en muziek leg ik de link naar dat nummer van Linda, Roos, en Jessica.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
voor het eerste nummer met ademnood op het podium ineen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan vlak voor het eerste nummer met ademnood op het podium ineen zakken
Covid-21
'Armchair intellectual'.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een goede krant lezen waar men artikelen schrijft waarin zaken vanuit meerdere invalshoeken weergegeven worden, natuurlijk.
Gaming chair intellectual in mijn geval, ja, een leunstoel is uitermate onhandig om in te werkenquote:
Gelezen. Sta er nog steeds versteld van.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gast lees mijn post nog eens ipv zo ignorant te doen en conclusies te trekken die ik niet gemaakt heb.
Ik vind de NRC best een kwalitatieve krant, echter valt dat ook tegen qua diepte artikelen vind ik zelfquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat komt dus wel uit de krant, de algemene media, he? Ik stelde ook heel bewust kwaliteits kranten, overigens.
Ik word er ook treurig van, hoor, en met name het ongefundeerde geroep en het negeren van pertinente vragen die niet goed uitkomen wat veel mensen doen. En oh ja, dan is er ook nog Twitter waar de mening van iedere zwakzinnige belangrijk is.
Anyway, da's dus 2021, we moeten het ermee doen
K. Leuk voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelezen. Sta er nog steeds versteld van.
Van deze screen, is de achterste doodquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Die middelste is trouwens dood.
Nou, bedankt, ruineer de hele stemming maar evenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet aan Covidquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik wou al een flauwe opmerking maken over Covid, toen herinnerde ik me pas dat 't Guusje was
Als een creeper vrouwen die squatten spotten. Beter dan vogel- en of vliegtuigspotten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar sportscholen waar iemand aan het sporten is. Ipv vogelspotten, sportschool spotten, jij niet? Ik dacht dat dat normaal was inmiddels?
Nee joh, ik heb geen regenjasmotief. Wil gewoon mn innerlijke gutmensch voeden door te laten zien hoe goed ik 't doe ten opzichte van anderenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Als een creeper vrouwen die squatten spotten. Beter dan vogel- en of vliegtuigspotten.
Maar pls pls pls, laat me gewoon failliet gaan in peace.
Ja dat heb je, met ademnoodquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |