Maar bij Daan die haar letterlijk dom noemde voelde ze zich wel op haar gemakquote:Op maandag 1 februari 2021 22:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Naomi is ook heel lief tegen Jill. Daar voelt ze zich wel bij op haar gemak. De anderen praten soms tegen haar alsof ze een klein kind is. Dat is niet bevorderlijk voor haar zelfvertrouwen.
Nee ook niet en bij Els ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar bij Daan die haar letterlijk dom noemde voelde ze zich wel op haar gemak.
Applaus voor jou👍👍👍quote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
hoop dat het goed is zo, is mijn eerste opening
Ik heb geen idee. Niet gezien.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo kwam dat dat de
verband an de wonde klebt?
Ik zou willen dat Pat de code in jouw posts oplostquote:Op maandag 1 februari 2021 22:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
pat kreeg elk fietsslot open
morgen zeeslag toernooi
Pat ziet een link in de 5 silhouettenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel kan naar 1 stream tegelijk zien
bij naomiquote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Pat de code in jouw posts oplost
Ik geloof dit niet zo. Patje komt iedere keer met nieuwe verhalen...heerlijk hoor...maar heb niet het idee dat hij het echt door heeftquote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
hahahahaha patje![]()
Trap er niet in jonges. Patje is Thomas aan het playen.
Ik had je graag meer context gegeven, maar de video-editors konden het clipje niet meer uploaden.
Maar kort samengevat:
Hij heeft Thomas al eerder dingen wijsgemaakt als straf om samen te spannen tegen de belgen. Dit hoort bij dat plan.
Droog gaas op een bloedende wondquote:Op maandag 1 februari 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij naomi
hoezo kwam dat dat de
verband an de wonde klebt?
Het is wel een karikatuur. Jammer dat hij zijn restaurantje niet voortzet, dat kan hem eens positief in de aandacht zetten.quote:
Ik moest hier iets te hard om lachen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
[..]
zij kann met bijna niemand omgaanquote:Op maandag 1 februari 2021 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
dag1 net binnen en ze zegt al
let op de hoofdlettersquote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
[..]
klopt dat zag ik ook wel. Maar toch op een andere manier denk ik. Misschien door het leeftijdsverschil, dat het een andere verhouding is, weet het ook niet precies.quote:
en waar heeft zij zich gewond?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Droog gaas op een bloedende wond
Droogt op en plakt vast
Dansen met Nick op de slaapkamerquote:
Die nachtstream was echt key en ik heb meermaals gevraagd om die clip te uploaden.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet zo. Patje komt iedere keer met nieuwe verhalen...heerlijk hoor...maar heb niet het idee dat hij het echt door heeft
oke dankjequote:Op maandag 1 februari 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dansen met Nick op de slaapkamer
Ze deden de timmerman 😂
Plus dat ze ook leuk vindt om te zeggen ik ben de jongste....dus dan is ze toch de benjamin van de groep.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar bij Daan die haar letterlijk dom noemde voelde ze zich wel op haar gemak.
Kijk morgenvroeg naar het dansje van Nickquote:
ik heb het wel gezienquote:Op maandag 1 februari 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk morgenvroeg naar het dansje van Nick
De timmerman de explosie en nog een
Denk dat Patrick de beide kampen warm probeert te houden.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die nachtstream was echt key en ik heb meermaals gevraagd om die clip te uploaden.
Zo jammer dat men hier niet op is ingegaan.
Die Patrick is écht veel sluwer dan ie zich voor doet.
Sluwer wel maar hij is af en toe zo vaag dat bijna niemand hem begrijpt.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die nachtstream was echt key en ik heb meermaals gevraagd om die clip te uploaden.
Zo jammer dat men hier niet op is ingegaan.
Die Patrick is écht veel sluwer dan ie zich voor doet.
Nee helemaal niet volgens mij. Eerder met Thomas.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:55 schreef Mjelleke het volgende:
Ik dacht dat Pat helemaal op de hand van Nick was.
volgens mij loop je flink achter met de streamquote:Op maandag 1 februari 2021 22:55 schreef mario390 het volgende:
gelukkig is er
liese bij naomi de weet
hoe dat verzorgd werd
ja maar hij had wel meer ballen dan Michel zegt hij! haha..quote:Op maandag 1 februari 2021 22:55 schreef aswesleep het volgende:
Thomas gaat weer slecht slapen na al deze informatie.
quote:Op maandag 1 februari 2021 22:56 schreef Kinga het volgende:
Patrick denkt dat ie met wie is de mol meedoet ofzo?
mot over de bergen ..quote:Op maandag 1 februari 2021 22:56 schreef IkFok het volgende:
[..]
volgens mij loop je flink achter met de stream
Shit verkeerde programma😂😂quote:Op maandag 1 februari 2021 22:56 schreef Kinga het volgende:
Kan hem ook niet volgen. Hij roept al de hele tijd dat hij in maart naar huis gaat als de winkel open gaat. Waarom dan zoveel moeite doen om zo ver te komen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Sluwer wel maar hij is af en toe zo vaag dat bijna niemand hem begrijpt.
wie zie je liever tot in maart, els of pat?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan hem ook niet volgen. Hij roept al de hele tijd dat hij in maart naar huis gaat als de winkel open gaat. Waarom dan zoveel moeite doen om zo ver te komen.
en neemt Thomas meequote:Op maandag 1 februari 2021 22:57 schreef engine het volgende:
Hij lijkt zichzelf een beetje gek te maken
dat mag ik toch hopen ja!!quote:Op maandag 1 februari 2021 22:59 schreef Toweler het volgende:
Michel tegen jill mwh dan denk ik toch dat jill blijf
Dat denk ik ook.. Patje doet alsof hij sluw is en alles weetquote:Op maandag 1 februari 2021 22:59 schreef Toweler het volgende:
Michel tegen jill mwh dan denk ik toch dat jill blijf
Het is en blijft een spelquote:Op maandag 1 februari 2021 23:00 schreef suzi1 het volgende:
denk dat pat gewoon zijn gedachten hardop op een rijtje aan het zetten is. niks mis mee. en begrijp het allemaal wat hij zegt. echt vaag is het niet
Ik loop een beetje achter , Maar ik zat met verbazing te lezen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan jouw probleem, maar dan hoeft het nog niet in de COS neergegooid te worden.
Pat. Els trok ik niet langer.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wie zie je liever tot in maart, els of pat?
Misschien is dat wel zo. Thomas die iedere avond de ovenklok verzet enz...quote:Op maandag 1 februari 2021 22:56 schreef Kinga het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd... Maar houd de tv uitzending en de COS (commentaar op de streams) gewoon zoveel mogelijk gescheiden. Er is een overlap, omdat we op de streams bepaalde dingen niet zien. Dat kan best hier gedeeld worden. Maar de tv uitzending begon de overhand te nemen in de COS. Dat is gewoon niet de bedoeling. Net als dat offtopic geneuzel ook best wat meer in de SC kan.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter , Maar ik zat met verbazing te lezen.
Wauw!!En dan lees je ook nog eens niet goed .
daarnaast snap ik niet wat het probleem is als mensen dingen posten die ze op tv zien , en ook de streams aan hebben.
Je doet net alsof wij de hele tv uitzending hier mee posten . en dat is bullshit. Dat ene uur dat de uitzending op tv is , streamen mensen ook ...
De users met glazen bol zijn op dit moment niet aanwezigquote:Op maandag 1 februari 2021 23:04 schreef RobjeGeus het volgende:
Moet er 1 canndie 5 bewoners gekozen worden of komen ze alle 5 binnen?
keine Ahnung... Geen idee...quote:Op maandag 1 februari 2021 23:04 schreef RobjeGeus het volgende:
Das nog niet echt duidelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 23:04 schreef RobjeGeus het volgende:
1 nachtje.. ze vroeg net mag het.. aaahhhquote:Op maandag 1 februari 2021 23:05 schreef Joyce-43 het volgende:
heb Jill thomas verlaten in die ene slaapkamer is ze weer verplaatst?
Pat is niet met thomas die maakt hem enkel gek zoals hij al eerder deed.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:06 schreef suzi1 het volgende:
dus met een beetje geluk krijgen we een nieuw team, bestaande uit thomas, jill, pat, nick en een aantal nieuwelingen
we gaan het zienquote:Op maandag 1 februari 2021 23:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Pat is niet met thomas die maakt hem enkel gek zoals hij al eerder deed.
Is daar met de andere aan het praten die daar slapen in die andere kamer is niemandquote:Op maandag 1 februari 2021 23:05 schreef Joyce-43 het volgende:
heb Jill thomas verlaten in die ene slaapkamer is ze weer verplaatst?
Waar is freaky als je hem nodig hebtquote:Op maandag 1 februari 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
De users met glazen bol zijn op dit moment niet aanwezig
Hij hoort volgens mij nergens bij, stookt wat vuurtjes bij iedereen. Ging de Belgen nog even helpen Nat en Daan te nomineren maar daarna moest hij sowieso verder kijken.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Waar ze zo tegen zijn, groepjes vorming gaan ze even goed wel krijgen. Uitstel van executie.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:06 schreef suzi1 het volgende:
dus met een beetje geluk krijgen we een nieuw team, bestaande uit thomas, jill, pat, nick en een aantal nieuwelingen
ik geloof dat ookquote:Op maandag 1 februari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ok dus wat Patje doet is dit:
Hij weet dat Thomas die nieuwelingen nodig heeft om te overleven.
Dus hij is nu al aan het infiltreren in het groepje Thomas + nieuwelingen om Thomas z'n plan te saboteren.
Graag gedaan
1 glazen bol gevondenquote:Op maandag 1 februari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ok dus wat Patje doet is dit:
Hij weet dat Thomas die nieuwelingen nodig heeft om te overleven.
Dus hij is nu al aan het infiltreren in het groepje Thomas + nieuwelingen om Thomas z'n plan te saboteren.
Graag gedaan
ja denk niet dat hij zich houdt aan de belofte dat de BE dames alleen 2 namen hoeven te roepen en hij zal volgen.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:08 schreef aswesleep het volgende:
Hij hoort volgens mij nergens bij, stookt wat vuurtjes bij iedereen. Ging de Belgen nog even helpen Nat en Daan te nomineren maar daarna moest hij sowieso verder kijken.
Ik denk thomas slimmer is dan velen van ons denken, thomas heeft in een voorgesprek gezegd dat hij BB al jaren volgt in alle landen , vaak teruggekeken heeft en helemaal in de game is opgeslurpt alles uitzoekt en bestudeerd, en dit echt serieus wil gaan spelen. je ziet het ook als je goed kijkt, hij kijkt heel anders naar de dingen in huis dan de rest.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Dat was ook echt alleen om die 2 er uit te krijgen. Wist ook wel dat hij daar een van de volgende was, na Thomas.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja denk niet dat hij zich houdt aan de belofte dat de BE dames alleen 2 namen hoeven te roepen en hij zal volgen.
looooolquote:Op maandag 1 februari 2021 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar is freaky als je hem nodig hebt
Wie is David ??quote:Op maandag 1 februari 2021 23:09 schreef suzi1 het volgende:
ik piste bijna in me broek, dat is david
Dat meiske vertrouw ik niet. Snel weg, hypocrietje.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:10 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey is de key factor, als die tegen de rest van k4 gaat stemmen.
En dit is exact wat Patje weet. Patje heeft tegen de anderen precies verteld wat jij hier hebt getypt (over alles volgen, en inschrijven in BB Amerika etc... ).quote:Op maandag 1 februari 2021 23:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk thomas slimmer is dan velen van ons denken, thomas heeft in een voorgesprek gezegd dat hij BB al jaren volgt in alle landen , vaak teruggekeken heeft en helemaal in de game is opgeslurpt alles uitzoekt en bestudeerd, en dit echt serieus wil gaan spelen. je ziet het ook als je goed kijkt, hij kijkt heel anders naar de dingen in huis dan de rest.
Ik vind het wel mooi dat hij enthousiast is over de rare wendingen. Waar sommige klagen dat het oneerlijk zou zijn vindt hij het prachtigquote:Op maandag 1 februari 2021 23:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk thomas slimmer is dan velen van ons denken, thomas heeft in een voorgesprek gezegd dat hij BB al jaren volgt in alle landen , vaak teruggekeken heeft en helemaal in de game is opgeslurpt alles uitzoekt en bestudeerd, en dit echt serieus wil gaan spelen. je ziet het ook als je goed kijkt, hij kijkt heel anders naar de dingen in huis dan de rest.
dan heeft zijn tacktiek tot nu toe wel stevig gefaald.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhhhh zo lief geen probleem zei die zeker meteen hahhaha wel lief hihihhquote:Op maandag 1 februari 2021 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 nachtje.. ze vroeg net mag het.. aaahhh
Hoeveel ‘originele bewoners’ zijn er nog? 3?quote:Op maandag 1 februari 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat hij enthousiast is over de rare wendingen. Waar sommige klagen dat het oneerlijk zou zijn vindt hij het prachtig
Ja 3 dacht ikquote:Op maandag 1 februari 2021 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel ‘originele bewoners’ zijn er nog? 3?
Thomas is zeker slim, en ook hij speelt het spelletje (Thomas de bescheiden goedzak)quote:Op maandag 1 februari 2021 23:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
De vraag is alleen met wie je Thomas eruit kunt spelen. Zou het op het moment niet weten. Hij heeft ook weer goodwill opgebouwd nu door zijn reactie op het vertrek van de 3.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
En dit is exact wat Patje weet. Hij heeft tegen de anderen precies verteld wat jij hier hebt getypt (over alles volgen, en inschrijven in BB Amerika etc... ).
Maar Patje heeft hier ook nog aan toegevoegd dat Thomas over lijken zal gaan om de finale te halen, en dat ie zo snel mogelijk eruit moet.
Als ze dat daadwerkelijk doet, eerst zien dan geloven, dan is dat nog wel even welkom.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:10 schreef Kefke04 het volgende:
pas maar op Liese...voor Zoey's dolk in je rug!quote:
Dankjewel voor de ophelderingquote:Op maandag 1 februari 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd... Maar houd de tv uitzending en de COS (commentaar op de streams) gewoon zoveel mogelijk gescheiden. Er is een overlap, omdat we op de streams bepaalde dingen niet zien. Dat kan best hier gedeeld worden. Maar de tv uitzending begon de overhand te nemen in de COS. Dat is gewoon niet de bedoeling. Net als dat offtopic geneuzel ook best wat meer in de SC kan.
Daarvoor kun je elkaar best op een normale manier aanspreken op iets, maar hoeven we elkaar niet aan te vallen.
Persoonlijk denk ik dat zoey nick en michel gaat nomineren, omdat ze niet tegen liese of noemi op het bord wil.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze dat daadwerkelijk doet, eerst zien dan geloven, dan is dat nog wel even welkom.
Ik denk veel eerder Naomi, maar dan niet door een sluw spel maar gewoon door oprecht te stemmen, want zij mengt oprecht met iedereen. De mindere klik zal uiteindelijk bij haar op een nominatie uitdraaien. Zoey zit nog steeds vast in gametalk en selfsaving. Mijn inziensquote:Op maandag 1 februari 2021 23:10 schreef Kefke04 het volgende:
Die hebben ze daar allemaal wel hoorquote:
En dan nog de vraag of het grootste deel van de stemmers tv kijkers of streamers zijn. Want wat je op tv ziet klopt vaak niet met de uren op de streams. Ik noem een Nathaliequote:Op maandag 1 februari 2021 23:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De vraag is alleen met wie je Thomas eruit kunt spelen. Zou het op het moment niet weten. Hij heeft ook weer goodwill opgebouwd nu door zijn reactie op het vertrek van de 3.
En ze denk van de mannen te kunnen winnen.??quote:Op maandag 1 februari 2021 23:16 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat zoey nick en michel gaat nomineren, omdat ze niet tegen liese of noemi op het bord wil.
8 uur was te weinig 🤪quote:Op maandag 1 februari 2021 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ?? Dan mag ze haar kleppie wel eens houden...
Het initiële plan werd geopperd om Thomas tegenover Michel te zetten in de verwachting dat Michel dan blijft.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De vraag is alleen met wie je Thomas eruit kunt spelen. Zou het op het moment niet weten. Hij heeft ook weer goodwill opgebouwd nu door zijn reactie op het vertrek van de 3.
En hoe weet je dat hij David heet?? Of heb je hem gewoon een naam gegevenquote:
Ik vermoed Patje en Jill. Ze zal zich nog verschuilen in K4 tot ze niet anders meer kan.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:16 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat zoey nick en michel gaat nomineren, omdat ze niet tegen liese of noemi op het bord wil.
Goed opletten he, snapjuhhhquote:Op maandag 1 februari 2021 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe weet je dat hij David heet?? Of heb je hem gewoon een naam gegeven
Davinci codequote:Op maandag 1 februari 2021 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja david is 4, dat is een deel van de code
Rinardo en Patje hebben de code gekraaktquote:Op maandag 1 februari 2021 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja david is 4, dat is een deel van de code
Jonguhhh kan niet 2 streams tegelijk kijkenquote:
I’m lostquote:Op maandag 1 februari 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Rinardo en Patje hebben de code gekraakt
Patje zoekt zijn dekking.quote:
je moet naar thomas en pat luisterenquote:Op maandag 1 februari 2021 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe weet je dat hij David heet?? Of heb je hem gewoon een naam gegeven
Het wordt steeds spannender met patquote:Op maandag 1 februari 2021 23:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je moet naar thomas en pat luisteren
#1 is een marco
Valt ook niet op, die willen niets missen..quote:Op maandag 1 februari 2021 23:24 schreef engine het volgende:
Zoey en Liese zitten nog op de bank zie ik nu pas![]()
Kwamen net uit de slaapkamer..quote:Op maandag 1 februari 2021 23:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt ook niet op, die willen niets missen..
Als hij maar een beetje gek blijft doen maakt me dat eigenlijk niet uitquote:Op maandag 1 februari 2021 23:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind die Patrick wel veel bezig met de camera's hoor al vanaf het begin
alles voor de kijkers! doet ons een plezier denkt hijquote:Op maandag 1 februari 2021 23:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Mixup van de voor- en achternamen van Thomas en Patje.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
google kan het me niet uitleggen. wat is dat?
stukjes van hun achtername en voornamequote:Op maandag 1 februari 2021 23:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
google kan het me niet uitleggen. wat is dat?
dank! patoms zag ik ineens wel ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mixup van de voor- en achternamen van Thomas en Patje.
Jij ligt toch ook nog niet in je nest?quote:Op maandag 1 februari 2021 23:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt ook niet op, die willen niets missen..
Die Patjequote:
Ik vind vooral irritant/ambetant dat ze steeds het vierde muurtje naar beneden halen (oftewel: rechtstreeks tegen de kijkers praten). Dat zou ze in eerdere BB's op een heel zware waarschuwing komen te staan.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou nou, inderdaad. Zag dat vanavond eens in de uitzending, dat zag er niet gezond uit.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:32 schreef suzi1 het volgende:
met angst en paniekaanvallen snachts moet je niet aan bb mee gaan doen
Het is geen gouden kooiquote:Op maandag 1 februari 2021 23:33 schreef suzi1 het volgende:
stel ik zou dat huis in gaan voor 100 dagen, mag ik dan gewoon mijn slaappillen meenemen?
Voor de gezelligheid. Ze ligt de halve nacht alleen, omdat Thomas en Patje altijd in de woonkamer zitten.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom is Jill toch van slaapkamer gewisseld?
Het understatement van de dag.quote:
Beter komt er een DGK 2. Kun je ook gewoon meedoenquote:Op maandag 1 februari 2021 23:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan ga ik me over 10 jaar maar niet opgeven
Aha, ja dit is de derde avond op rij dat Patje en Thomas nog wat langer opbleven.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid. Ze ligt de halve nacht alleen, omdat Thomas en Patje altijd in de woonkamer zitten.
Thomas wist dat voor 1 nachtjequote:Op maandag 1 februari 2021 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom is Jill toch van slaapkamer gewisseld?
neequote:
waarom dan??quote:Op maandag 1 februari 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij is wel in deze kamer gewisselt
Nee, dat hoort ze niet...omdat ze anders alleen op die kamer ligt want Pat en Thomas zijn nog op in de woonkamer.quote:
Eensquote:Op maandag 1 februari 2021 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
In een ding is deze BB wel een verademing: we mogen vrij vaak meegenieten als het over interne zaken of over de productie gaat.
Hangt wel vaak van de regisseur van wacht afquote:Op maandag 1 februari 2021 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
In een ding is deze BB wel een verademing: we mogen vrij vaak meegenieten als het over interne zaken of over de productie gaat.
Liese is een toppertjequote:Op maandag 1 februari 2021 23:56 schreef suzi1 het volgende:
ja blij dat liese een echte goede verpleegster is die wel met haar hart werkt
nou wij ook Zoeyquote:Op maandag 1 februari 2021 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoey tegen Liese: "Ik ben blij dat jij er nog bent, anders was het helemaal om zeep".
Ruud en Billyquote:
Dat zeg je toch niet.quote:
quote:
die draak is zo kansloosquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
michel in bamigo boxer
bamboe tattoo naalden draak op zijn torso
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik wil een Cees in het huis!!
[ afbeelding ]
Voor zijn geest blijft geen enkele deur gesloten, dus ik denk dat hij stiekem wel even komt spoken in het BB huis af en toe...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
linkje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:10 schreef Li0nHeart het volgende:
De laatste insta post van BB met de exit gesprekken van vooral Daan en Nat zijn hilarisch....
de 2 slapen toch al en halfe ur of niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:04 schreef Tourniquet het volgende:
Liese en Zoey willen sowieso de make-up artist kiezen en daarna de jongens van 28 en 19.
Wat zei ze?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:11 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik hoop dat de Liese haters haar mooie woorden over Jill van zojuist hebben gehoord.
wat zei zij?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:11 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik hoop dat de Liese haters haar mooie woorden over Jill van zojuist hebben gehoord.
Zal niet meer lukken is vorigjaar van ons heen gegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
En Jill denkt net hetzelfde langs de andere kant. Best hilarisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
"geen diepe gesprekken met Jill"
Maar ik zie alleen Jowi?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:12 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.instagram.com/p/CKw-meNDp22/?igshid=1wp4nc6n7apcg
Jowi, Daan en Nat exit gesprek
Dat Jill een goed en lief meisje is, wel onzeker en in het begin moeilijk haar plaats vond, en als ze daar nu op terugkijkt haar hart daar van breekt.quote:
Ik zei ook EEN Cees.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:14 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal niet meer lukken is vorigjaar van ons heen gegaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:12 schreef Li0nHeart het volgende:
ja dat kann wel zijn dat liese zo denkt,mooi yepquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:17 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dat Jill een goed en lief meisje is, wel onzeker en in het begin moeilijk haar plaats vond, en als ze daar nu op terugkijkt haar hart daar van breekt.
Ze vind het vertrek van de 3 bewoners oprecht ook heel erg voor Jill omdat dit haar maatjes waren.
Liese is totaal niet de bitch die sommigen er tegenwoordig van proberen te maken.
Liese mag mij wel wakker houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
“Zouden er nu nog mensen live kijken? Dat kan toch niet...”
quote:
Brr. Alleen de stemmen van die laatste 2 al roepen instant irritatie op.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jowi zegt "ik vond het", "fucking tof"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:12 schreef Li0nHeart het volgende:
nou bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Neem die pil in en ga naar bed trut.
In de tv-uitzending zitten ook best veel fouten in de ondertiteling.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jowi zegt "ik vond het", "fucking tof"
En dan ondertitelen ze het als:
"f*cking tough"![]()
Blijkbaar moet je niet echt gestudeerd hebben om te ondertitelen
Dat is niet alleen bij BB. Mensen worden onderbetaald voor ondertitelen. Andere duscussie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de tv uitzending zitten ook best veel fouten in de ondertiteling.
En ik zit hiernaar te kijken. Doe mij er dan maar eentje.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die Zoey. Heeft ze eindelijk die slaappillen, neemt ze ze niet in.
Best een klotewerk en tijdrovend. Heb het ook een tijdje gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij BB. Mensen worden onderbetaald voor ondertitelen. Andere duscussie.
Mag BB ondertiteld worden op Life stream
AH, hij is tegenwoordig ook producentquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
Theo doet ook nog even zijn plasje.
https://www.instagram.com(...)RpuzqjPIFlBsJejgS7pY
Oud nieuws😘quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
Theo doet ook nog even zijn plasje.
https://www.instagram.com(...)RpuzqjPIFlBsJejgS7pY
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
van welke bewohner heeft liese wegen stolgang gesproken?
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:44 schreef mario390 het volgende:
van wie heeft zij gesproken de en
pampers anheeft? en patient?
Zal wel iets voor de liveshow van donderdag wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Hebben ze die nieuwe al via een dom spelletje naar binnen gehaald? Of moeten we er nog 48 uur op wachten?
Drama weer met die Belgen, ik weet nog wel een leuk spel voor de huismeester.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
Mogen er weer Nederlanders in, BB? Versta er geen zak van
De Belgen zijn Belegenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Drama weer met die Belgen, ik weet nog wel een leuk spel voor de huismeester.
Iedereen de hele week verstaanbaar Nederlands praten. wie af is moet 24 uur plaats nemen in de jacuzzi.
Serieus elk programma waar Belgen en Nederlanders samen in zitten, werkt niet. Belgen zijn te snel op hun tenen getrapt, snappen de Nederlanders niet, hebben geen humor ofzo.
Ik snap ook niet dat BB ze niet waarschuwt af en toe dat ze op hun taal moeten letten. De meeste kijkers zijn toch Nederlanders lijkt mij. O en dan ook maar gelijk waarschuwen wb dat irritante gefluister;)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Drama weer met die Belgen, ik weet nog wel een leuk spel voor de huismeester.
Iedereen de hele week verstaanbaar Nederlands praten. wie af is moet 24 uur plaats nemen in de jacuzzi.
Serieus elk programma waar Belgen en Nederlanders samen in zitten, werkt niet. Belgen zijn te snel op hun tenen getrapt, snappen de Nederlanders niet, hebben geen humor ofzo.
Daan was écht geen belg hoor. Heb je niet gekeken?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Belgen zijn te snel op hun tenen getrapt, snappen de Nederlanders niet, hebben geen humor ofzo.
Daar moeten gewoon straffen voor komen, uurtje rondrennen of speciale loopbaan naar binnen. Krijgen ze ook nog wat gezonde beweging.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:16 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat BB ze niet waarschuwt af en toe dat ze op hun taal moeten letten. De meeste kijkers zijn toch Nederlanders lijkt mij. O en dan ook maar gelijk waarschuwen wb dat irritante gefluister;)
Die Daan was idioot, die kan beter naar een klooster ofzo, om ff te resetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Daan was écht geen belg hoor. Heb je niet gekeken?
Brabander is bijna even erg toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 01:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |