Maar bij Daan die haar letterlijk dom noemde voelde ze zich wel op haar gemakquote:Op maandag 1 februari 2021 22:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Naomi is ook heel lief tegen Jill. Daar voelt ze zich wel bij op haar gemak. De anderen praten soms tegen haar alsof ze een klein kind is. Dat is niet bevorderlijk voor haar zelfvertrouwen.
Nee ook niet en bij Els ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar bij Daan die haar letterlijk dom noemde voelde ze zich wel op haar gemak.
Applaus voor jou👍👍👍quote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
hoop dat het goed is zo, is mijn eerste opening
Ik heb geen idee. Niet gezien.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo kwam dat dat de
verband an de wonde klebt?
Ik zou willen dat Pat de code in jouw posts oplostquote:Op maandag 1 februari 2021 22:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
pat kreeg elk fietsslot open
morgen zeeslag toernooi
Pat ziet een link in de 5 silhouettenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel kan naar 1 stream tegelijk zien
bij naomiquote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Pat de code in jouw posts oplost
Ik geloof dit niet zo. Patje komt iedere keer met nieuwe verhalen...heerlijk hoor...maar heb niet het idee dat hij het echt door heeftquote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
hahahahaha patje![]()
Trap er niet in jonges. Patje is Thomas aan het playen.
Ik had je graag meer context gegeven, maar de video-editors konden het clipje niet meer uploaden.
Maar kort samengevat:
Hij heeft Thomas al eerder dingen wijsgemaakt als straf om samen te spannen tegen de belgen. Dit hoort bij dat plan.
Droog gaas op een bloedende wondquote:Op maandag 1 februari 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij naomi
hoezo kwam dat dat de
verband an de wonde klebt?
Het is wel een karikatuur. Jammer dat hij zijn restaurantje niet voortzet, dat kan hem eens positief in de aandacht zetten.quote:
Ik moest hier iets te hard om lachen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
[..]
zij kann met bijna niemand omgaanquote:Op maandag 1 februari 2021 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
dag1 net binnen en ze zegt al
let op de hoofdlettersquote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
[..]
klopt dat zag ik ook wel. Maar toch op een andere manier denk ik. Misschien door het leeftijdsverschil, dat het een andere verhouding is, weet het ook niet precies.quote:
en waar heeft zij zich gewond?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Droog gaas op een bloedende wond
Droogt op en plakt vast
Dansen met Nick op de slaapkamerquote:
Die nachtstream was echt key en ik heb meermaals gevraagd om die clip te uploaden.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet zo. Patje komt iedere keer met nieuwe verhalen...heerlijk hoor...maar heb niet het idee dat hij het echt door heeft
oke dankjequote:Op maandag 1 februari 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dansen met Nick op de slaapkamer
Ze deden de timmerman 😂
Plus dat ze ook leuk vindt om te zeggen ik ben de jongste....dus dan is ze toch de benjamin van de groep.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar bij Daan die haar letterlijk dom noemde voelde ze zich wel op haar gemak.
Kijk morgenvroeg naar het dansje van Nickquote:
ik heb het wel gezienquote:Op maandag 1 februari 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk morgenvroeg naar het dansje van Nick
De timmerman de explosie en nog een
Denk dat Patrick de beide kampen warm probeert te houden.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die nachtstream was echt key en ik heb meermaals gevraagd om die clip te uploaden.
Zo jammer dat men hier niet op is ingegaan.
Die Patrick is écht veel sluwer dan ie zich voor doet.
Sluwer wel maar hij is af en toe zo vaag dat bijna niemand hem begrijpt.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die nachtstream was echt key en ik heb meermaals gevraagd om die clip te uploaden.
Zo jammer dat men hier niet op is ingegaan.
Die Patrick is écht veel sluwer dan ie zich voor doet.
Nee helemaal niet volgens mij. Eerder met Thomas.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:55 schreef Mjelleke het volgende:
Ik dacht dat Pat helemaal op de hand van Nick was.
volgens mij loop je flink achter met de streamquote:Op maandag 1 februari 2021 22:55 schreef mario390 het volgende:
gelukkig is er
liese bij naomi de weet
hoe dat verzorgd werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |