SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viel tegen, die saus is echt alleen voor frietjes en kipnuggetsquote:Op maandag 1 februari 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Alleen bratwurst is ook lekker joh.
Mehquote:Op maandag 1 februari 2021 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het corona is he, maar ziek is het zeker.
@Budacondaquote:Op maandag 1 februari 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik ook zin in een vieze dikke vette worst
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Viel tegen, die saus is echt alleen voor frietjes en kipnuggets
Wat is het?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch eens kijken of ik in Nederland ergens Nürnberger kan vinden.
Hier, 46 worsten voor 2,49, nog geen duppie per worst.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch eens kijken of ik in Nederland ergens Nürnberger kan vinden.
Lidl, daar kocht ik ze in Hongarije ookquote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier, 46 worsten voor 2,49, nog geen duppie per worst.
https://www.aanbiedingenf(...)erger-worstjes-32439
Het is 300 gram. Dat betaal je bij AH ook voor 300 gram gehaktquote:Op maandag 1 februari 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Moest haast wel roadkill zijn voor dat geld
Oh lekker. vertelquote:Op maandag 1 februari 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie, we hadden het net over sappige worsten.
Wat een dag weerquote:Op maandag 1 februari 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah bankavonturen [ afbeelding ]
Oh lekker zegquote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi had bratwurst met Mad Sauce en ik ga Nürnberger kopen bij Lidl
nee vandaag niet ook geen bedreigingen dus was 'rustig'quote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft iemand je nog allochtoontje genoemd?
Met Marjolein in de worst. Nou nog de worst in Marjolein en de cirkel is rondquote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier, 46 worsten voor 2,49, nog geen duppie per worst.
https://www.aanbiedingenf(...)erger-worstjes-32439
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Typen dan [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag niet ook geen bedreigingen dus was 'rustig'
Ik ga zo ook een dikke vieze vette worst kopenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi had bratwurst met Mad Sauce en ik ga Nürnberger kopen bij Lidl
Wil je een bedreiging???quote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag niet ook geen bedreigingen dus was 'rustig'
Vanavond staat Albert Heijn op het programma. Die hebben geen lekkere worstenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een dikke vieze vette worst kopen
Ik ken een uiterst aantrekkelijke Marjolein maar die is tandarts en praat alsof ze zes aardappels in haar keel heeft.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met Marjolein in de worst. Nou nog de worst in Marjolein en de cirkel is rond
Ik kende een Marjolein. Maar die heeft een intercity gekopt.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een uiterst aantrekkelijke Marjolein maar die is tandarts en praat alsof ze zes aardappels in haar keel heeft.
Wel goed hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Gaat wel weer over![]()
Hoe is het met Bossie?
Lam chipolataquote:Op maandag 1 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond staat Albert Heijn op het programma. Die hebben geen lekkere worsten
IK ZAL JE WELEENSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kende een Marjolein. Maar die heeft een intercity gekopt.
Ja die zijn lekker, @bitterbal is het hier volmondig mee eensquote:
Ook voor de machinist?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was maar beter. Raar maar waar
Welcome to 1997.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok voor de anderen de hele versie:
[ afbeelding ]
Wel lekker. Maar niet echt de bratwurst die ik zoek.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn lekker, @:bitterbal is het hier volmondig mee eens
Hier lokaal alleen niet meer te krijgen
Misschien was die net even pissen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor hem was het een minder fijne dag
Anders eens bij een Spar kijken, die hebben geloof ik wel goede bratwursten.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel lekker. Maar niet echt de bratwurst die ik zoek.
Wist niet dat tong machinist isquote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was die net even pissen.
Hier in het dorp zijn daar praktisch alle winkels al voor openquote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
Winkels en horeca tot begin maart alleen open voor afhalen
hmm
“Eet u de bank hier op of zal ik ‘m inpakken?”quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
hmm
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Eet u de bank hier op of zal ik ‘m inpakken?”
Mensen kunnen ook telefonische bestellingen afhalen, dus als ze voor de deur even bellen dat ze een bank kopen, mag je ze binnen latenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja voor ons verschilt er dus niets straks want wij hebben geen webshop
Klopt, wij willen tegels uitzoeken, maar dat mocht alleen met een mailtje met de aannemer in de CC.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook telefonische bestellingen afhalen, dus als ze voor de deur even bellen dat ze een bank kopen, mag je ze binnen laten
ja maar de koop moet buiten al gedaan zijn toch?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook telefonische bestellingen afhalen, dus als ze voor de deur even bellen dat ze een bank kopen, mag je ze binnen laten
Mensen die bij de action voor 85 cent spullen af gaan halenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
hmm
ja ik werk tegen over ene kruidvat. Druk dat het daar is de hele dagquote:Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die bij de action voor 85 cent spullen af gaan halen
Ja, je mag alleen dingen afhalen die vooraf gekocht zijn, je mag het dus niet nog in de winkel gaan uitzoeken.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de koop moet buiten al gedaan zijn toch?
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik werk tegen over ene kruidvat. Druk dat het daar is de hele dagHele gezinnen gaan er naar toe
hopen dat ik mijn baan behoudquote:Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, je mag alleen dingen afhalen die vooraf gekocht zijn, je mag het dus niet nog in de winkel gaan uitzoeken.
Voor veel winkels verandert er dus niet zo gek veel.
Jaquote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik werk tegen over ene kruidvat. Druk dat het daar is de hele dagHele gezinnen gaan er naar toe
Dat bitterbal daar tegenover woont?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaecht bijzonder dat mensen dat nog steeds niet begrijpen.
Leer eens goed lezenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bitterbal daar tegenover woont?
Nope. En toch wordt de VVD in Maart weer de grootste partij....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou weer gegoochel met de prikcijfersKunnen ze dan helemaal niks?
Kan me echt niet indenken hoe die mensen dat soort dingen bedenken. "haha, we houden ze lekker voor de gek"quote:Op maandag 1 februari 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hierbij een (slechte) uitleg volgens 3 “bestuurskundigen”.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Complotquote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me echt niet indenken hoe die mensen dat soort dingen bedenken. "haha, we houden ze lekker voor de gek"
"We hebben geprobeerd te tellen. Het lukte niet."quote:Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hierbij een (slechte) uitleg volgens 3 “bestuurskundigen”.
Poldercultuur voornamelijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"We hebben geprobeerd te tellen. Het lukte niet."
quote:Volgens collega-bestuurskundige Martijn van der Steen, ook adjunct-directeur van de Nederlandse School voor Openbaar Bestuur (NSOB), is één van de problemen de poldercultuur. ,,Dan hebben we eindelijk een vaccinatiestrategie en dan wurmen de artsen en het zorgpersoneel zich er toch weer tussen.” Hij legt uit dat Nederland normaliter altijd heel goed in vaccineren was en hoog op de ranglijstjes stond. ,,Wij denken daar heel zorgvuldig over na en zetten niet zomaar klakkeloos een prik in de arm. Die degelijkheid breekt ons nu op: soms moet je er ook improviserend iets uit kunnen rammen.”
Zelf is Van der Steen mild over De Jonge. ,,Mensen denken dat de minister van VWS de baas is over ons zorgstelsel, maar dat is niet zo.” Het verklaart grotendeels waarom zaken moeilijk verlopen, stelt hij. ,,Soms is die versnippering van ons stelsel onze kracht, nu is het onze zwakte.”
Dat de vaccinatiecampagne rond de Mexicaanse griep wel vlekkeloos verliep, zegt hem weinig. ,,Niemand was toen ziek of bang om ziek te worden, ook was er geen vaccinschaarste. Ik ging met mijn kinderen naar een overvol Ahoy om ons te laten vaccineren. Nu werken we met doelgroepen-vaccinaties. Dat is totaal anders.”.
Ja dat roep ik al maanden, zet er wat mensen uit het bedrijfsleven op, hups binnen twee weken iedereen ingeënt en door met zijn allen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poldercultuur voornamelijk.
[..]
Ik zie een enorm lulverhaal wat op geen enkele manier ook maar de schaduw van een poging tot beargumenteren van het geklooi met die prikcijfers isquote:Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poldercultuur voornamelijk.
[..]
Toch doen “we” dat niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat roep ik al maanden, zet er wat mensen uit het bedrijfsleven op, hups binnen twee weken iedereen ingeënt en door met zijn allen.
Er staat: DIT IS HEUS NIET DE SCHULD VAN HUGOquote:Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een enorm lulverhaal wat op geen enkele manier ook maar de schaduw van een poging tot beargumenteren van het geklooi met die prikcijfers is
Oh, staat dat er. Nou ja leuk, dan niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er staat: DIT IS HEUS NIET DE SCHULD VAN HUGO
Ab Osterhaus, die voelt zich al sinds de COVID-crisis enorm gepasseerd. Die zou ik even overslaan.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch doen “we” dat niet.
Enorm irritant. Ik pleit voor een directe directiewisseling op vaccinbeleid.
Laat Hugo lekker polderen en gooi wat grote jongens erop (for my sake zelfs Ab Osterhaus)
Eens, ons geliefde polderen heeft wel degelijk een prima en prettige functie, als er ergens een nieuwe spoorlijn moet komen, iedereen mag zijn zegje doen en zelfs vlinders en woelmuizen tellen mee maar maar dat werkt niet in oorlogstijd, bam bam bam spuiten erin godverdomme, de klok tikt.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch doen “we” dat niet.
Enorm irritant. Ik pleit voor een directe directiewisseling op vaccinbeleid.
Laat Hugo lekker polderen en gooi wat grote jongens erop (for my sake zelfs Ab Osterhaus)
Abje is een beetje als een kiendje met een hardstenen kupke.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ab Osterhaus, die voelt zich al sinds de COVID-crisis enorm gepasseerd. Die zou ik even overslaan.
Die is zwaar miljonair geworden met de Mexicaanse griep. Maar daar moet je dus overeen kijken.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ab Osterhaus, die voelt zich al sinds de COVID-crisis enorm gepasseerd. Die zou ik even overslaan.
Zoals ik al schreef is die hier voor het grootste deel gepasseerd. Die zou echt niet efficient optreden.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is zwaar miljonair geworden met de Mexicaanse griep. Maar daar moet je dus overeen kijken.
Die kan het wel regelen, aansturen van die hele tering bende.
Correctie, destijds was het Ab Klink met een team van 35 mensen die de hele teringzooi vaccineerden in een paar maand.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef is die hier voor het grootste deel gepasseerd. Die zou echt niet efficient optreden.
Vind sowieso de hele communicatie nogal karig rondom die vaccinaties, deels ook omdat er praktisch geen voorraad is volgens mij. Maar je moet toch overal duidelijk hebben in welke sporthal je moet zijn.
Je kunt nu al de hele bevolking een eerste brief sturen met informatie; en daarna een uitnodiging.
Oude ingeslapen wetenschapper die een hekel aan mensen heeft, die haalt de 1000 meter sprint niet, plus er zijn echt wel betere regelneven momenteel beschikbaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is zwaar miljonair geworden met de Mexicaanse griep. Maar daar moet je dus overeen kijken.
Die kan het wel regelen, aansturen van die hele tering bende.
Ja eens, ik zat in een Ab-warringquote:Op maandag 1 februari 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude ingeslapen wetenschapper die een hekel aan mensen heeft, die haalt de 1000 meter sprint niet, plus er zijn echt wel betere regelneven momenteel beschikbaar.
De evenementenbranche heeft nog wel wat stilzittende aanpakkers en regelneven over plus een spuitje zetten kan een blinde kikker ook nog wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja eens ik zat in een Ab-warring
De CDA tijd met Henk Bleker; Jack de Vries; en Camiel Eurlings. Dat waren nog eens vrouwenverslinders.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Correctie, destijds was het Ab Klink met een team van 35 mensen die de hele teringzooi vaccineerden in een paar maand.
Dit klopt welquote:Op maandag 1 februari 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De CDA tijd met Henk Bleker; Jack de Vries; en Camiel Eurlings. Dat waren nog eens vrouwenverslinders.
Weet niet of Maxime Verhagen ook meedeed, maar hij was hij volgens mij wel iets aan het regelen
[ afbeelding ]
Je hebt de lange verhalen over doseringen vast wel voorbij zien komen; dat alleen met een speciale spuit je 5-6 dosis uit het flesje kan krijgen, toch weer een paar centen bespaard.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De evenementenbranche heeft nog wel wat stilzittende aanpakkers en regelneven over plus een spuitje zetten kan een blinde kikker ook nog wel.
Koffiejuffrouw van het CDA wist vast niet of ze op of onder de tafel moest als ze met de schaal bitterballen langskwam als het overleg weer eens uitliep.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt wel![]()
Vrouwen slaan, vrouwen neuken, zondags in de kerk een schietgebedje en weer door
Ik kan het niet uitstaan als ik die vent Nederlands hoor sprekenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Eurlings ook ja, met zijn vieze gladde Limburgse kop
Ja maar niet echt de topbanen meer.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Politiek is wel echt prachtig in dat opzicht, alles verkloten en daarna nog een leuk baantje toegeschoven krijgen.
Kroonprins van het CDAquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Eurlings ook ja, met zijn vieze gladde Limburgse kop
Gewoon flink pak slaag gegeven zoals de Bijbel voorschrijft.quote:Het OM besloot Eurlings dit jaar niet voor de rechter te brengen, omdat slechts sprake zou zijn geweest van ‘eenvoudige mishandeling’. In een zitting achter gesloten deuren, zonder rechter, accepteerde Eurlings een schikkingsvoorstel.
Alsof je er pas bijhoort als je wat verkloot hebt.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Politiek is wel echt prachtig in dat opzicht, alles verkloten en daarna nog een leuk baantje toegeschoven krijgen.
Volgend US moesten we luisteren en het volle vertrouwen in die mensen hebben. Anders ben je een wappie hoor.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Parlementaire enquete en gevallen kabinet ook in het eisenpakket.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof je er pas bijhoort als je wat verkloot hebt.
"Wie ben jij? 6+ jaar politieke ervaring. Iets verkloot en verdoezelt hebben is een pré".
Ik denk dat Thierry ook een eind komt.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De CDA tijd met Henk Bleker; Jack de Vries; en Camiel Eurlings. Dat waren nog eens vrouwenverslinders.
Weet niet of Maxime Verhagen ook meedeed, maar hij was hij volgens mij wel iets aan het regelen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgend US moesten we luisteren en het volle vertrouwen in die mensen hebben. Anders ben je een wappie hoor.
Lees zijn verhaaltjes maar eens; dan zie je hoe hij over vrouwen denkt en van mening is dat een "nee" eigenlijk gewoon een "ja" is.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Thierry ook een eind komt.
Hetgeen dat ze politiek verkloot hebben is meestal dan ook ten gunste van het bedrijf waar ze een lucratief baantje krijgenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof je er pas bijhoort als je wat verkloot hebt.
"Wie ben jij? 6+ jaar politieke ervaring. Iets verkloot en verdoezelt hebben is een pré".
Ah joh dat was een fictief romannetje.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lees zijn verhaaltjes maar eens; dan zie je hoe hij over vrouwen denkt en van mening is dat een "nee" eigenlijk gewoon een "ja" is.
Had weke Eurlings toch ook, werd bedrogen door zo'n Hongaars sibbedeeske en daarna dacht hij ja als hij nee hoorde.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lees zijn verhaaltjes maar eens; dan zie je hoe hij over vrouwen denkt en van mening is dat een "nee" eigenlijk gewoon een "ja" is.
Nou wij denken en roepen dit nou wel....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De evenementenbranche heeft nog wel wat stilzittende aanpakkers en regelneven over plus een spuitje zetten kan een blinde kikker ook nog wel.
quote:Beuse vindt de snelheid van het vaccineren minder belangrijk dan het vertrouwen in een vaccin. “En ook de ict moet echt eerst op orde zijn. Je wilt precies weten welk spul op welk moment waar is en wie welk vaccin heeft gehad. Die gegevens hebben huisartsen nog decennialang nodig. Het is sowieso een campagne die maanden duurt, dus die paar dagen wachten met prikken maken niet zoveel verschil.”
Leger
De toenmalig GGD-directeur betrok ook het leger bij de operatie. “Die hebben zulke mooie spullen. Ze hebben vooral geholpen bij de logistiek en het opzetten van priklocaties. Van simpelweg het vervoeren van bankjes tot het opzetten van een hele priklocatie op vliegbasis Volkel. Dus ik zou deze keer ook zeker het leger er weer bij halen.”
Waarom gebeurt dat eigenlijk niet? Tot nu toe speelt het leger een minimale rol bij deze gigantische operatie. Slechts twee militaire planners ondersteunen het RIVM bij het opzetten van het vaccinatieprogramma.
Andere landen zoals Amerika en Groot-Brittannië maken al veel meer gebruik van hun krijgsmacht. Zij laten militairen bijvoorbeeld helpen bij de distributie van de verpakkingen. Ook het Nederlandse leger kan veel meer betekenen dan nu, laten hooggeplaatste militairen buiten dienst weten. “Hoe moeilijk is het zetten van een spuit? Dat kun je militairen na een korte cursus prima laten doen,” zegt een van hen die anoniem wil blijven.
Duizenden handjes
Defensie kan ook een grote rol spelen in de logistiek. Ze hebben vliegtuigen, vrachtwagens, kunnen militairen simpele administratiewerkzaamheden laten doen of helpen bij het begeleiden van bezoekers in de ‘prikstraten’. Het leger heeft duizenden handjes.
Toch wordt er nog nauwelijks een beroep op ze gedaan. Mogelijk speelt gezichtsverlies bij de GGD’s een rol, vermoeden sommige militairen. Ze willen graag laten zien dat ze het zelf kunnen. Het is wellicht ook makkelijker om het in eigen hand te houden. Dan hoeven ze niets met andere partijen af te stemmen.
Het leger staat klaar om te helpen, maar past een afwachtende houding. Er moet een beroep op ze worden gedaan, voordat ze in actie kunnen komen. En ergens is de legerleiding er ook niet rouwig om dat een verzoek uitblijft. Want de generaals weten: zodra zij hun vinger opsteken en militairen gaan leveren, heeft dat direct grote consequenties voor de eigen organisatie. Oefeningen zijn dan minder mogelijk, waarmee de gereedstelling van de eenheden in het gedrang komt. Het kost maanden om dat weer in te lopen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ygritte https://reizendekabouters.nl/23jb6/
Oh neeee... dat is niet leuk!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tmz.com/2021/(...)ge-4-cancer-screech/
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tmz.com/2021/(...)ge-4-cancer-screech/
Ja, vreselijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]zo snel ook, paar weken na diagnose al overleden.. en zo jong.
Carriere van Lubbers ging ook als een nachtkaars uit omdat hij graag aan vrouwen zat.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had weke Eurlings toch ook, werd bedrogen door zo'n Hongaars sibbedeeske en daarna dacht hij ja als hij nee hoorde.
Heb het niet zo op extreem-rechtste anti-semetische romanschrijvers.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh dat was een fictief romannetje.
Die snapte ik nog wel met paard Ria naast hem in bed.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Carriere van Lubbers ging ook als een nachtkaars uit omdat hij graag aan vrouwen zat.
Heb het boekje hier wel liggen, heb je het gelezen?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het niet zo op extreem-rechtste anti-semetische romanschrijvers.
Ja snelquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]zo snel ook, paar weken na diagnose al overleden.. en zo jong.
Ja, inclusief zijn columns.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb het boekje hier wel liggen, heb je het gelezen?
Ik ookquote:Op maandag 1 februari 2021 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, vreselijk.
Keek vroeger al-tijd save by the bell.....
Snapte je wel waar het over ging dan?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, inclusief zijn columns.
Denk dat ik de dingen die ik gelezen heb wel redelijk begrepen heb. Zijn "puinhopen van 8 jaar paars" heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snapte je wel waar het over ging dan?
Doet mij erg denken aan een werkgever die ik heb gehadquote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik de dingen die ik gelezen heb wel redelijk begrepen heb. Zijn "puinhopen van 8 jaar paars" heb ik niet gelezen.
Baudet vind alle kritiek tendentieus en hij is altijd verkeerd begrepen bij uitspraken die hij doet. Kijk zijn laatste mediaoptredens ook even terug en de waarheden waar hij in geloofd en hoe hij omgaat met mensen die niet in hem geloven.
Geloof nog liever in God dan in Baudet.
Zit nu bij mn ouders op de bank met beagle op schoot.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je al bijna met de beentjes omhoog?
Hij is knettergek wel ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik de dingen die ik gelezen heb wel redelijk begrepen heb. Zijn "puinhopen van 8 jaar paars" heb ik niet gelezen.
Baudet vind alle kritiek tendentieus en hij is altijd verkeerd begrepen bij uitspraken die hij doet. Kijk zijn laatste mediaoptredens ook even terug en de waarheden waar hij in geloofd en hoe hij omgaat met mensen die niet in hem geloven.
Geloof nog liever in God dan in Baudet.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Wel duidelijk dat ik in een seniorenflat ga wonen:
[ afbeelding ]
De over oma had toen ik op en neer aan t rijden was mijn garagedeur maar even goed ik het slot gedrukt met haar auto.
Kan gebeuren, mensje was helemaal over de theewater. Stond er helaas wel net met een volle bus met inhoud voor in de garage.
Wel fijn hoor, meteen informeren of ze ook eten rondbrengen daar.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Wel duidelijk dat ik in een seniorenflat ga wonen:
[ afbeelding ]
De over oma had toen ik op en neer aan t rijden was mijn garagedeur maar even goed ik het slot gedrukt met haar auto.
Kan gebeuren, mensje was helemaal over de theewater. Stond er helaas wel net met een volle bus met inhoud voor in de garage.
Verkassen.quote:
En wanneer de bingoavond is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel fijn hoor, meteen informeren of ze ook eten rondbrengen daar.
Ja ach kan gebeuren :pquote:
Tafeltje dekjequote:Op maandag 1 februari 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel fijn hoor, meteen informeren of ze ook eten rondbrengen daar.
Klinkt als een buurt voor mij, al heb ik liever na 20u al stilte.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na half tien geen geluiden meer maken.
Moet je toch echt met die gagbal voor de TV zittenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na half tien geen geluiden meer maken.
Gisteren mocht ie nog van een berg afvallenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef Amarantha het volgende:
Klaar met The Mandalorian. Wat een seizoen ❤️
Oeh klinkt goed, dan heb ik nog wat om naar uit te kijken.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef Amarantha het volgende:
Klaar met The Mandalorian. Wat een seizoen ❤️
Ik hoor hier echt zelden geluid van de buren, zeker niet in de herfst of winter als de balkons niet gebruikt worden. Hoor in principe alleen de rivier achter het huis. Heerlijk, die rust.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook wel gelukkig dat het redelijk rustig is hier in de buurt. Een van de buren vind het leuk om zondag van 11:00 - 15:00 wat oude hits te draaien. Andere buurman hoor ik alleen als zijn vrouw weer eens iets niet goed gedaan heeft, die wil echt niet luisteren
Zelfs overdag hoor ik niks van mn buren. Gebouw uit 2012 ofzo. Isolatie is wel super goed.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als een buurt voor mij, al heb ik liever na 20u al stilte.
kwiwi de pwiwiquote:Op maandag 1 februari 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoor hier echt zelden geluid van de buren, zeker niet in de herfst of winter als de balkons niet gebruikt worden. Hoor in principe alleen de rivier achter het huis. Heerlijk, die rust.
Ja goede isolatie maakt wel echt veel verschil. Hier is ook alles prima geïsoleerd.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zelfs overdag hoor ik niks van mn buren. Gebouw uit 2012 ofzo. Isolatie is wel super goed.
Van een kabbelend beekje achter mijn huis zou ik wel goed slapenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoor hier echt zelden geluid van de buren, zeker niet in de herfst of winter als de balkons niet gebruikt worden. Hoor in principe alleen de rivier achter het huis. Heerlijk, die rust.
Het is hier meer een stortvloed vanwege de watervallenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van een kabbelend beekje achter mijn huis zou ik wel goed slapen
ja, kabbelend beekje KAAS zeker...quote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toilet nachtelijk door laten lopen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, kabbelend beekje KAAS zeker...
kom NU naar je toe
Volgens mij gebeurde dat afgelopen jaar gezien mijn voorschot bij BrabantWater.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toilet nachtelijk door laten lopen.
dit kan niet...quote:Op maandag 1 februari 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ieZQqclfHcQ2r4KYV2iWJg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTQ4MA--/https://s.yimg.com/uu/api(...)63f44b39f]afbeelding[/url] ]
Neem je even wat Etto-kaas mee?
Als user of als Danny?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm iemand hier zodanig Fok specialist dat ie weet of je in een forum een topic kan verbergen?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als user. Zodat je in bv GC de KSC niet meer ziet.
volgens mij ook niet inderdaad, in ieder geval geen zinnige optie te zienquote:
Je wilt ons graag kwijt?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als user. Zodat je in bv GC de KSC niet meer ziet.
Wel even +1 voor budaddy topicquote:Op maandag 1 februari 2021 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriendin van me heeft nog een stuk van een kaaswinkel uit Amsterdam meegenomen. Even buiten de koelkast leggen.
Een stuk kaas uit een kaaswinkel of een stuk uit een kaaswinkelquote:Op maandag 1 februari 2021 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriendin van me heeft nog een stuk van een kaaswinkel uit Amsterdam meegenomen. Even buiten de koelkast leggen.
Hhb?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ellen mag nog een week blijven @:bomenverzameling
Stuk kaas.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een stuk kaas uit een kaaswinkel of een stuk uit een kaaswinkel![]()
Indien dat laatste.... doet je vriendin aan rellen? Waarom dan een stuk van een kaaswinkel
Wil hij/zij ons graag kwijt?quote:
Als je een user blockt, zie je de topics niet meer in je MyAT die die user start. Mits je ze volgt natuurlijk.quote:
Pics?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel vrij voorspelbaar dat niemand weg hoefdequote:
Had ik eigenlijk niet erg gevonden als die naar huis mocht...quote:Op maandag 1 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Bird is the wordquote:
Sabine is wel leukquote:Op maandag 1 februari 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet erg gevonden als die naar huis mocht...![]()
![]()
![]()
Ben meer team Sabine
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet erg gevonden als die naar huis mocht...![]()
![]()
![]()
Ben meer team Sabine
voor normale topics een oplossing, voor een slowchat chain nietquote:Op maandag 1 februari 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je een user blockt, zie je de topics niet meer in je MyAT die die user start. Mits je ze volgt natuurlijk.
Jup, die voelde ik al mijlenver aankomen.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel vrij voorspelbaar dat niemand weg hoefde
het begint op Wie is de Mol te lijken, een soort groepsvrijstellingquote:Op maandag 1 februari 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, die voelde ik al mijlenver aankomen.
Vertel..... wie heb je geblockedquote:Op maandag 1 februari 2021 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor normale topics een oplossing, voor een slowchat chain niet
Maar ik weet genoeg, het gaat niet
Volgende week dus wel waarschijnlijk 2 bakkersquote:Op maandag 1 februari 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, die voelde ik al mijlenver aankomen.
Daar vind ik dan weer geen reet aanquote:Op maandag 1 februari 2021 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het begint op Wie is de Mol te lijken, een soort groepsvrijstelling
Daar zouden in theorie toch mooie vrouwen aan kunnen meedoen?quote:
Ja, In theorie zouden wij beide al volwassen kinderen kunnen hebben..quote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zouden in theorie toch mooie vrouwen aan kunnen meedoen?
Ja en Gerda's....quote:Op maandag 1 februari 2021 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet bij deze afkorting altijd aan huishoudbeurs denken.
Vaak wel jaquote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zouden in theorie toch mooie vrouwen aan kunnen meedoen?
Poeh, er is zo veel wrong with the world...quote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en Gerda's....
Half mannelijk SC in katzwijm bij heel holland bakt....
What is wrong with the world
Meh, okeequote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, In theorie zouden wij beide al volwassen kinderen kunnen hebben..
Hypothetisch he....quote:Op maandag 1 februari 2021 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poeh, er is zo veel wrong with the world...
Ik wil ook best over het veldrijden van afgelopen weekend praten, maar ja, daar zal ook wel commentaar op komenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
Zeg Kees, wat vond jij nou van het krentenbroodje van Sabine? Nou Johan, goed dat je het zegt.... Het zat wat magertjes in de krenten....
Jij zit op die boot?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
Ah! Eindelijk mijzelf gespot bij 'random pics van de dag'![]()
[ afbeelding ]
Geert Wilders van de waanzin?quote:
Grr ww van de Wee.....quote:
Iew, geer wanktquote:Op maandag 1 februari 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grr ww van de Wee.....
Geil Wijf van de Week....
Grote Winkels voor de Winteruitverkoop...
Geer wankt voor de wereldvrede....
Grote Wensen van de Woninklijke familie....
i give up.....
Dacht dat jij blonder was..quote:
Daar doen we het allemaal voorquote:Op maandag 1 februari 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar... t' is wel voor wereldvrede
Op Rottumerplaat kan je wel zonder mondkapje!quote:Op maandag 1 februari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Op het Isle of Man schrappen ze alle social distancing regels, mondkapjes en handjes stuk wassen. Pubs, winkels en scholen gaan weer open.![]()
Woonde ik maar op een eiland
Iedereen naar Texelquote:Op maandag 1 februari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Op het Isle of Man schrappen ze alle social distancing regels, mondkapjes en handjes stuk wassen. Pubs, winkels en scholen gaan weer open.![]()
Daar heb je geen pubsquote:Op maandag 1 februari 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op Rottumerplaat kan je wel zonder mondkapje!
Urk had gewoon een eiland moeten blijven.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Gat in de markt!quote:
Eensquote:Op maandag 1 februari 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Urk had gewoon een eiland moeten blijven.
Vast wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zouden zeehondjes bier lusten?
Beetje visolie erdoor en het moet voor ze vast te doen zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zouden zeehondjes bier lusten?
Doe als mij... als je op het strand gaat liggen en je doet je bips omhoog komen ze er vanzelf bijliggen omdat ze denken dat je een soortgenoot bentquote:
Wel gezien op Fanø, maar was een beetje koud om het water in te gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje visolie erdoor en het moet voor ze vast te doen zijn![]()
Wel eens gezwommen bij een Waddeneiland?
Ik heb al een paar keer gehad dat ze ineens wel heel erg dicht bij je waren
Zolang omstanders je niet terug de zee in proberen te duwen zal het wel goed zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe als mij... als je op het strand gaat liggen en je doet je bips omhoog komen ze er vanzelf bijliggen omdat ze denken dat je een soortgenoot bent
Ben jij dit?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
Ah! Eindelijk mijzelf gespot bij 'random pics van de dag'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe als mij... als je op het strand gaat liggen en je doet je bips omhoog komen ze er vanzelf bijliggen omdat ze denken dat je een soortgenoot bent
Ik heb Sassenplaat reeds geclaimd, gaat dan wel hernoemd worden naar Yassenplaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op Rottumerplaat kan je wel zonder mondkapje!
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Sassenplaat reeds geclaimd, gaat dan wel hernoemd worden naar Yassenplaat.
Zit je om je heen te kijken en zie je ineens zo'n kopje met van die grote ogen boven het water uitsteken.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel gezien op Fanø, maar was een beetje koud om het water in te gaan
Oh... werkt dat zo?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Sassenplaat reeds geclaimd, gaat dan wel hernoemd worden naar Yassenplaat.
Ik zou echt heel slecht gaan in een jungle ofzo. Lijkt me geweldig qua natuur, maar veel te veel beestjesquote:Op maandag 1 februari 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zit je om je heen te kijken en zie je ineens zo'n kopje met van die grote ogen boven het water uitsteken.
Ik wil heel graag nog wel een keer een manta of een dolfijn in het wild zo onverwachts tegenkomen![]()
Stiekem vind ik dat ook doodeng
Ik had jou laatst overigens ook gevonden. Met je kinderen op de motor.... je was er niet toen....quote:
Is dat niet gevaarlijkquote:Op maandag 1 februari 2021 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had jou laatst overigens ook gevonden. Met je kinderen op de motor.... je was er niet toen....
Nou ja weet niet of 'aanschrijven' de juiste manier is om het aan te vliegenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh... werkt dat zo?
Bij deze claim ik Schiermonnikoog. Ik zal de gemeente daar eens aanschrijven
Mijn acceptatiegrens qua poten ligt bij vierquote:Op maandag 1 februari 2021 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou echt heel slecht gaan in een jungle ofzo. Lijkt me geweldig qua natuur, maar veel te veel beestjes
We kunnen ook een invasie doen en daar dan foqueville stichten?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja weet niet of 'aanschrijven' de juiste manier is om het aan te vliegen
je moet er een vlaggetje plaatsen en dan is het van jouquote:Op maandag 1 februari 2021 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh... werkt dat zo?
Bij deze claim ik Schiermonnikoog. Ik zal de gemeente daar eens aanschrijven
Dat klinkt al als een beter planquote:Op maandag 1 februari 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen ook een invasie doen en daar dan foqueville stichten?
Woensdag vrij.... als het nou heel hard blijft vriezen hoef ik niet eens met de boot maar ga ik schaatsenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet er een vlaggetje plaatsen en dan is het van jou
Kan ook gewoon rond lunchtijd hoor.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Woensdag vrij.... als het nou heel hard blijft vriezen hoef ik niet eens met de boot maar ga ik schaatsen![]()
Moet ik wel heel vroeg op pad, rond koffietijd win je de oorlog natuurlijk niet....
Ligt er aan hoe steil de afgrond is en hoe dicht bij ik staquote:Op maandag 1 februari 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn acceptatiegrens qua poten ligt bij vier![]()
Soms zijn het ook wel stomme dingen. Ik zwem/snorkel ook wel op plekken waar je een meter of 20 op de bodem kan kijken. Als ik dat doe moet ik daar niet te lang over nadenken anders slaat de angst mij ter plekke om het hart (zie ik de bodem niet dan is het ineens weer minder erg) Laat je mij weer 100 meter ergens boven opstaan heb ik dat dan totaal weer niet.
Naast Warzone heb ik niet zo veel tactische ervaring in oorlogsvoeringquote:
Ik zou denk ik claustrofobisch worden van duiken; op de een of andere manier lijkt me het niet relaxt om te ademen door een of ander apparaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn acceptatiegrens qua poten ligt bij vier![]()
Soms zijn het ook wel stomme dingen. Ik zwem/snorkel ook wel op plekken waar je een meter of 20 op de bodem kan kijken. Als ik dat doe moet ik daar niet te lang over nadenken anders slaat de angst mij ter plekke om het hart (zie ik de bodem niet dan is het ineens weer minder erg) Laat je mij weer 100 meter ergens boven opstaan heb ik dat dan totaal weer niet.
Eerst pindakaas eten.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Woensdag vrij.... als het nou heel hard blijft vriezen hoef ik niet eens met de boot maar ga ik schaatsen![]()
Moet ik wel heel vroeg op pad, rond koffietijd win je de oorlog natuurlijk niet....
Ik doe het eigenlijk wel vrij matig voor een werklozequote:Op maandag 1 februari 2021 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
info.gif Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-01-2021 t/m 31-01-2021
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk wel vrij matig voor een werkloze
Te druk met rondjes lopen denk ikquote:Op maandag 1 februari 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je had samen met mij aan de top moeten staan
Hoe krijg je anders je dag om?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk wel vrij matig voor een werkloze
Niet alleen werk, hij houdt nota bene heel Nederland eigenhandig draaiendequote:Op maandag 1 februari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling fokt best veel voor iemand die werk heeft :p
Work hard, FOK! hard.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling fokt best veel voor iemand die werk heeft :p
quote:Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe krijg je anders je dag om?
quote:
Ik ging net nog lopen, te laat ook, was spannend joh, allemaal sluippaadjes genomen want elke auto kan politie zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |