Denk dat het zo lang duurt omdat ze ook even worden bijgepraat.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:56 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat het zo lang duurt omdat ze vandaag hun eigen vegankaas moeten maken
ik denk eerder in combinatie met de sounlock dat de kookplaat vervangen wordtquote:Op maandag 1 februari 2021 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het zo lang duurt omdat ze ook even worden bijgepraat.
Ze zouden nog pizza's makenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik denk toch echt dat ze vanavond weer normaal kunnen koken
Ik denk dat ze niet goed weten hoe die pizza oven werkt en dat daarom de 1e keer de pizza's mislukt zijn.quote:
??quote:Op maandag 1 februari 2021 11:10 schreef D. het volgende:
Ik denk dat prei hoge ogen gaat gooien
Er vanuitgaande dat je niets mag afrollen
???quote:Op maandag 1 februari 2021 11:10 schreef D. het volgende:
Ik denk dat prei hoge ogen gaat gooien
Er vanuitgaande dat je niets mag afrollen
Halverwege de middag. Maar denk het niet. Er zal eerst nieuw vlees moeten komen denk ik.quote:
Misschien zoiets?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas zegt : ballen pakken.. Er komen ballen naar boven (door lucht?) , die ze moesten pakken voordat ze weer verdwenen. De ballen die ze gevangen hadden moesten ze in hun armen houden
Maximaal 400 euro kon er verdiend worden. Zoveel hebben ze niet verdiend.
Dat zou heel goed kunnen, klopt wel met de uitleg van Thomas.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:28 schreef lonneberga het volgende:
Beetje klaar met dat geile gepuzzel en gehang.
BMIquote:Op maandag 1 februari 2021 11:22 schreef Sestra666 het volgende:
thomas had de hoogste score
maar met wat, is me niet duidelijk
Ze gaan nu hun puzzelen en zo in toernooien spelen. Hele week extra lange spelletjes.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:28 schreef lonneberga het volgende:
Wanneer komen er uitputtende opdrachten?
Beetje klaar met dat geile gepuzzel en gehang.
Thanx, weet ik waar ik nu vooral niet moet zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
Theo is live op Instagram. @:sijtzema
veel plezierquote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
Help.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze gaan nu hun puzzelen en zo in toernooien spelen. Hele week extra lange spelletjes.
Hij is er alweer mee gestopt.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
denkt die sukkel dat hij nog relevant is?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ben er bang voor, de hele dag niks te doen hebben en niet veel aangereikt krijgen word je vanzelf wel een bankhanger daar.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop dat evt nieuwe bewoners wat extra jeu meebrengen en geen bankhangers zijn!
Dacht dat hij zei dat hij 12 had en zoey en Michel 19 of was het 9??quote:Op maandag 1 februari 2021 11:31 schreef aswesleep het volgende:
Thomas is superblij dat hij meer balletjes heeft gevangen dan Michel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |