Denk dat het zo lang duurt omdat ze ook even worden bijgepraat.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:56 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat het zo lang duurt omdat ze vandaag hun eigen vegankaas moeten maken
ik denk eerder in combinatie met de sounlock dat de kookplaat vervangen wordtquote:Op maandag 1 februari 2021 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het zo lang duurt omdat ze ook even worden bijgepraat.
Ze zouden nog pizza's makenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik denk toch echt dat ze vanavond weer normaal kunnen koken
Ik denk dat ze niet goed weten hoe die pizza oven werkt en dat daarom de 1e keer de pizza's mislukt zijn.quote:
??quote:Op maandag 1 februari 2021 11:10 schreef D. het volgende:
Ik denk dat prei hoge ogen gaat gooien
Er vanuitgaande dat je niets mag afrollen
???quote:Op maandag 1 februari 2021 11:10 schreef D. het volgende:
Ik denk dat prei hoge ogen gaat gooien
Er vanuitgaande dat je niets mag afrollen
Halverwege de middag. Maar denk het niet. Er zal eerst nieuw vlees moeten komen denk ik.quote:
Misschien zoiets?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas zegt : ballen pakken.. Er komen ballen naar boven (door lucht?) , die ze moesten pakken voordat ze weer verdwenen. De ballen die ze gevangen hadden moesten ze in hun armen houden
Maximaal 400 euro kon er verdiend worden. Zoveel hebben ze niet verdiend.
Dat zou heel goed kunnen, klopt wel met de uitleg van Thomas.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:28 schreef lonneberga het volgende:
Beetje klaar met dat geile gepuzzel en gehang.
BMIquote:Op maandag 1 februari 2021 11:22 schreef Sestra666 het volgende:
thomas had de hoogste score
maar met wat, is me niet duidelijk
Ze gaan nu hun puzzelen en zo in toernooien spelen. Hele week extra lange spelletjes.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:28 schreef lonneberga het volgende:
Wanneer komen er uitputtende opdrachten?
Beetje klaar met dat geile gepuzzel en gehang.
Thanx, weet ik waar ik nu vooral niet moet zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
Theo is live op Instagram. @:sijtzema
veel plezierquote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
Help.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze gaan nu hun puzzelen en zo in toernooien spelen. Hele week extra lange spelletjes.
Hij is er alweer mee gestopt.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
denkt die sukkel dat hij nog relevant is?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ben er bang voor, de hele dag niks te doen hebben en niet veel aangereikt krijgen word je vanzelf wel een bankhanger daar.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop dat evt nieuwe bewoners wat extra jeu meebrengen en geen bankhangers zijn!
Dacht dat hij zei dat hij 12 had en zoey en Michel 19 of was het 9??quote:Op maandag 1 februari 2021 11:31 schreef aswesleep het volgende:
Thomas is superblij dat hij meer balletjes heeft gevangen dan Michel.
Zoey : 9quote:Op maandag 1 februari 2021 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat hij zei dat hij 12 had en zoey en Michel 19 of was het 9??
Ja dat is wel iets wat op de loer ligt. Gelukkig hebben ze jeu de boules.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er bang voor, de hele dag niks te doen hebben en niet veel aangereikt krijgen word je vanzelf wel een bankhanger daar.
Ik vind dat zo grappig dat ze serieus opgaan in iets dat NIck zegt om de tijd te doden. Je kan niet de hele dag praten over puzzelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : Ik heb een hekel eraan dat mensen onderschat worden. Aan tafel zeiden ze net dat Michel met 1 been in de finale staat. Hoezo zeggen ze dat?
Toch hebben ze geen ongelijk ... Jill, Thomas, Julie en Zoey staan nu bovenaan de lijst om er uit te gaan.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik vind dat zo grappig dat ze serieus opgaan in iets dat NIck zegt om de tijd te doden. Je kan niet de hele dag praten over puzzelen.
Een bb fan site, die lezen ook gewoon hier meequote:
Ze zijn toch met 4, en ze hebben allemaal al met elkaar gesproken. Dus waarom zouden zij het meeste kans maken om er als eerste uit gaan?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch hebben ze geen ongelijk ... Jill, Thomas, Julie en Zoey staan nu bovenaan de lijst om er uit te gaan.
Omdat ze nog niet georganiseerd zijn. Maar natuurlijk zijn Pat en Michel dark horses, geen idee op wie die gaan stemmen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:38 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze zijn toch met 4, en ze hebben allemaal al met elkaar gesproken. Dus waarom zouden zij het meeste kans maken om er als eerste uit gaan?
als het maar geen extra jeux de boul bal isquote:Op maandag 1 februari 2021 11:29 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop dat evt nieuwe bewoners wat extra jeu meebrengen en geen bankhangers zijn!
aanpappen met thomas is slecht voor zoey's reputatie, die laat zich niet zien met lelijke dikke oude mensen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat Thomas met Zoey aanpapt uit trategie. Dat hij niet zo dom is dat hij zich laat gebruiken door die sneak.
Stukje uit intervieuw Van Tonnekreekquote:Nu zijn er dus nog negen bewoners over, twee Nederlanders (Michel en Jill) en zeven Belgen (Julie, Liese, Naomi, Nick, Patrick, Thomas en Zoeyen). Hummie van der Tonnekreek zei het al: dat geeft toch een klein beetje een probleem. „Vlamingen zijn tóch anders. Als je mensen mengt, mis je dat universele wat Big Brother in allerlei landen tot een succes maakte: Brazilianen keken naar Brazilianen in een door Brazilianen gemaakt programma.”
En dan de taal: „Ik ben gek op België en op het Vlaams. Maar wat je hier hoort is niet dat schitterende, literaire Vlaams wat ik ken. Dat begrijp ik niet, wij hadden ook mensen uit Friesland of Groningen in huis, maar onderling werd er gewoon Nederlands gesproken. Nu moet het ondertiteld worden.”
Telegraaf
Teveel fans?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Hij is er alweer mee gestopt.
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet georganiseerd zijn. Maar natuurlijk zijn Pat en Michel dark horses, geen idee op wie die gaan stemmen.
Bankje buiten? opmerking michel?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:34 schreef aswesleep het volgende:
Ze denken dat anderen gaan nomineren op basis van het boodschappenspel.![]()
Anyway we hebben de nieuwe roddeltantes gevonden.![]()
Ze gaan weer veel te hard op in een losse opmerking van de anderen.
Denk het wel, als ik dit gesprek zo hoor. Tenzij Zoey echt een dubbelspel aan het spelen is.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet georganiseerd zijn. Maar natuurlijk zijn Pat en Michel dark horses, geen idee op wie die gaan stemmen.
Ja de media is weer lekker zuur, maar hierin moet ik Hummie gelijk geven.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Stukje uit intervieuw Van Tonnekreek
Zoey probeert. .. en wellicht gaan ze samenwerken, maar ze hebben nog geen idee wie te nomineren.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:42 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Denk het wel, als ik dit gesprek zo hoor. Tenzij Zoey echt een dubbelspel aan het spelen is.
beetje aas uitgooien zodat we blijven hangen aan de haakquote:Op maandag 1 februari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey, Thomas en Jill praten over of er nieuwe bewoners bijkomen. Omdat dat tegen Michel is gezegd in de DBK. Geen SL, dus BB vindt het goed dat we dit horen.
Of Liese en Michel, is ook goed voor JIll. Dan is ze (voorlopig) de enige Nederlander.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:43 schreef Yolk het volgende:
Jill, Zoey en Thomas moeten op Liese en Nick stemmen.
Ik denk dat Liese en Michel het slimste is. Of Nick en Michelquote:Op maandag 1 februari 2021 11:44 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Of Liese en Michel, is ook goed voor JIll. Dan is ze (voorlopig) de enige Nederlander.
Zeggen ze dat?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:43 schreef Yolk het volgende:
Dat is niet wat er gezegd is. BB vroeg aan Michel wat hij ervan zou vinden als er nieuwe bewoners kwamen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey, Thomas en Jill praten over of er nieuwe bewoners bijkomen. Omdat dat tegen Michel is gezegd in de DBK. Geen SL, dus BB vindt het goed dat we dit horen.
De vraag was : 'Wat vind je ervan dat er nieuwe bewoners komen.'quote:Op maandag 1 februari 2021 11:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is niet wat er gezegd is. BB vroeg aan Michel wat hij ervan zou vinden als er nieuwe bewoners kwamen.
Niet meer, nu enkel nog lokaal rond belangrijke installaties.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaan de Belgen zich weer rotschrikken .. hebben ze niet in Belgie.
Als ik Jill en Michel was zou ik bij het afgaan van het alarm in (gespeelde) paniek rondrennen en schuilen onder een tafel ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Luchtalarm hebben wij ook in België: elke eerste donderdag van de maand om 12 uur.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou briljant zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik Jill en Michel was zou ik bij het afgaan van het alarm in (gespeelde) paniek rondrennen en schuilen onder een tafel ofzo.
Een paar weken geleden spraken de bewoners hierover.. de Belgen zeiden dat ze het niet kenden. Dus ik herhaal maar wat zij zeiden. Verder heb ik natuurlijk geen idee.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Luchtalarm hebben wij ook in België: elke eerste donderdag van de maand om 12 uur.
gaat m niet worden, als nick/naomi/liee/pat/michel vol op jill en thomas gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 11:43 schreef Yolk het volgende:
Maar uiteindelijk is dat wel de reden waarom mensen op de liveshow (die volgens mij toch altijd meer kijkers dan de gewone uitzendingen lokt) afstemmen en de rest van de overbodige gesprekken in de studio doorstaan.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : Er is ook een liveshow die ze moeten vullen, ze zullen een nominatie moeten hebben.
Wat Thomas niet weet, is dat dat echt maar ongeveer 5 minuten van die liveshow vult.
Dat is volgens mij dan toch enkel lokaal dan want ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt hier?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Luchtalarm hebben wij ook in België: elke eerste donderdag van de maand om 12 uur.
Michel op Jill en Thomas? Lijkt me niet. Met hen zou ie naar de finale kunnenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:52 schreef danilel het volgende:
[..]
gaat m niet worden, als nick/naomi/liee/pat/michel vol op jill en thomas gaan
laten we eerst maar eens kijken of er überhaupt genomineerd gaat worden en hoe...........
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:53 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dan toch enkel lokaal dan want ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt hier?
In Nederland is het effectief wel OVERAL zoals ik begrepen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu net?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : Jill, je moet geloven in jezelf. Je moet niet naar de anderen luisteren als ze zeggen dat ze al in de finale zitten. Je moet geloven dat je in de finale zit! Gewoon voor jezelf uitmaken, als je een top 3 hebt, dat je er zelf tussenstaat.
Uh huh .. er staan een paal 40 meter van m'n huis.. altijd lekker oorverdovend om 12.00 de eerste maandag van de maand.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:53 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dan toch enkel lokaal dan want ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt hier?
Normaal iedere gemeente dacht ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:53 schreef Lobmans het volgende:
[..]
nee veel meer ik woon in klein dorp, en elk hoog gebouw zit er wel 1 , school, gemeentehuis, verzorgingstehuis enzquote:
Ja, ze snapt hoe het werkt, en handelt daarna .. oquote:Op maandag 1 februari 2021 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zit ze er wel bovenop
Las vanmorgen ook al dat ze op Julie aan het inpraten was
Lol, ik snap hem nu pas!quote:Op maandag 1 februari 2021 11:39 schreef danilel het volgende:
[..]
als het maar geen extra jeux de boul bal is
Verstandig wel, want straks is het te laatquote:Op maandag 1 februari 2021 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze snapt hoe het werkt, en handelt daarna .. o
Er staan zo'n 3.800 sirenes door heel Nederland. De lokale overheid bedient de sirenes. De sirene bij u in de buurt gaat alleen als u ergens voor gewaarschuwd moet worden. En elke 1e maandag van de maand om 12 uurquote:
Apart jaquote:Op maandag 1 februari 2021 11:58 schreef aswesleep het volgende:
De grote fout van deze productie is dat ze teveel contact hebben met de spelers. Daardoor gaan ze denken dat ze dingen kunnen eisen en inspraak hebben.
Net even wat zitten Googlen en blijkbaar is dat systeem in België sinds eind 2018 afgeschaft, en was het bovendien enkel in regio's met bedrijven die te maken hebben met chemie dus dat verklaart wellicht waarom niet iedereen dat fenomeen gekend heeft.quote:
Helemaal mee eens. Beetje hard maar laat ze het zelf uitzoeken. Dat hoort erbij.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:58 schreef aswesleep het volgende:
De grote fout van deze productie is dat ze teveel contact hebben met de spelers. Daardoor gaan ze denken dat ze dingen kunnen eisen en inspraak hebben.
Lief, en ik denk ook wel oprecht. Dubbelspel/backstabben tegen Jill zorgt voor een kelderende populariteit in Nederland, denk/hoop ik, dat zal ze vast wel weten.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : Jill, je moet geloven in jezelf. Je moet niet naar de anderen luisteren als ze zeggen dat ze al in de finale zitten. Je moet geloven dat je in de finale zit! Gewoon voor jezelf uitmaken, als je een top 3 hebt, dat je er zelf tussenstaat.
Op dit moment heel erg ontopicquote:Op maandag 1 februari 2021 11:59 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Net even wat zitten Googlen en blijkbaar is dat systeem in België sinds eind 2018 afgeschaft, en was het bovendien enkel in regio's met bedrijven die te maken hebben met chemie dus dat verklaart wellicht waarom niet iedereen dat fenomeen gekend heeft.
Tot zover de offtopic
Thomas,Zoey .Jill?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:00 schreef Kefke04 het volgende:
vreemd bondje dit, tot vorige week zaten ze elkaar steenvast te nomineren.
Ze hebben het erover dat het publiek anders stemt dan ze verwachten ... ik weet niet of ze helemaal snappen waarom... Gedeeltelijk wel denk ikquote:Op maandag 1 februari 2021 12:00 schreef Yolk het volgende:
[..]
Lief, en ik denk ook wel oprecht. Dubbelspel/backstabben tegen Jill zorgt voor een kelderende populariteit in Nederland, denk/hoop ik, dat zal ze vast wel weten.
Wat ze ook hadden kunnen doen is geen nominatie bij bewoners maar rechtstreeks het publiek elke week er eentje uit laat stemmen. Dan is elke bewoner niet zeker van zijn zaak en dan pas kan je het gezellig krijgen. Nu vraag je je steeds af is het echt....zoals Zoey bijvoorbeeld naarstig op zoek naar iemand anders en was dat verdriet wel zo erg van haar bij Jowi of was het omdat ze nu haar spoin mist . Eigenlijk is het helemaal geen leuk spel wat ze moeten spelen. Je durft niet te close te worden met iemand. En je hoeft niet schijnheilig te zijn. Dan pas kan je zien wie echt is zoals thuis. En dan evengoed met opdrachten en spelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:52 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is dat wel de reden waarom mensen op de liveshow (die volgens mij toch altijd meer kijkers dan de gewone uitzendingen lokt) afstemmen en de rest van de overbodige gesprekken in de studio doorstaan.
Als er geen nominatie of exit is dan is er voor een deel kijkers weinig meerwaarde tov de gewone uitzendingen.
Ze zijn bangquote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
jep zoey stemde 2x jill
thomas stemde zoey
Jill stemde 2x zoey
of net als bij DGK gewoon nomineren en beredeneren in een kring, face 2 face, niet stiekemquote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ze ook hadden kunnen doen is geen nominatie bij bewoners maar rechtstreeks het publiek elke week er eentje uit laat stemmen. Dan is elke bewoner niet zeker van zijn zaak en dan pas kan je het gezellig krijgen. Nu vraag je je steeds af is het echt....zoals Zoey bijvoorbeeld naarstig op zoek naar iemand anders en was dat verdriet wel zo erg van haar bij Jowi of was het omdat ze nu haar spoin mist . Eigenlijk is het helemaal geen leuk spel wat ze moeten spelen. Je durft niet te close te worden met iemand. En je hoeft niet schijnheilig te zijn. Dan pas kan je zien wie echt is zoals thuis. En dan evengoed met opdrachten en spelen.
Zoey is gelijk gaan kijken en zei dat de klok een uur achterloopt.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:05 schreef Jockari het volgende:
Als er nu ene slim is, gaat die de ovenklok op 12 uur zetten !
thomas verzet die toch weer vanavondquote:Op maandag 1 februari 2021 12:05 schreef Jockari het volgende:
Als er nu ene slim is, gaat die de ovenklok op 12 uur zetten !
En dat is nou exact wat Hummie in dat interview zei.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Beetje hard maar laat ze het zelf uitzoeken. Dat hoort erbij.
Hun hebben dat niet ze hadden van de week er al overquote:Op maandag 1 februari 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Grappig ... de Belgen komen echt buiten luisteren
Ik dacht ook al ja en .quote:Op maandag 1 februari 2021 11:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Thanx, weet ik waar ik nu vooral niet moet zijn.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik dacht ook al ja en .
Die Belgen liggen nu allemaal onder het bed zeker.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Was er op 4 januari dan eigenlijk geen luchtalarm? Lijkt de 1e keer voor ze
Is ook moeilijk aardappel schillenquote:
Da's overschatten dan toch?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : Ik heb een hekel eraan dat mensen onderschat worden. Aan tafel zeiden ze net dat Michel met 1 been in de finale staat. Hoezo zeggen ze dat?
Ja geen idee eigenlijk, weet wel dat de Belgen het van de week met Daan erover spraken en toen hoorden ze er ook al van op dat wij dat hebben, naomi was van mening dat België dat ook moest doen dat het wel slim wasquote:Op maandag 1 februari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Was er op 4 januari dan eigenlijk geen luchtalarm? Lijkt de 1e keer voor ze
vquote:Op maandag 1 februari 2021 12:08 schreef greysbones het volgende:
Pat verveelt zich helemaal de finkentering volgens mij
vooral als ze zo hard zijn.. blijkbaar geen kruimige aardappelquote:Op maandag 1 februari 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook moeilijk aardappel schillen
zo wordt het wel een dure pizzaquote:Op maandag 1 februari 2021 11:09 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet goed weten hoe die pizza oven werkt en dat daarom de 1e keer de pizza's mislukt zijn.
Die moet echt uren warmen zodat de steen gloedheet is.
Heb in mijn eigen oven een pizzasteen liggen, ik zet dan een uur voordat ik pizza's ga bakken (helemaal zelf from scratch gemaakt) de oven op volle vermogen. Omdat de steen dan goed heet is, wordt de pizza op tijd van 2/3 minuten gebakken.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral als ze zo hard zijn.. blijkbaar geen kruimige aardappel
Zat te wachten tot hij zijn tong uit zou gaan steken bij het schillenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat kruimelt zo dan als je ze kruimelig moet schillen
Ja, dat zie je ook vaak, zo op het puntje van de tong bijten ::Dquote:Op maandag 1 februari 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zat te wachten tot hij zijn tong uit zou gaan steken bij het schillen
Uiteraard, maar niet meteen een uur later. Dan heb je in elk geval een week of twee een vrij accuraat tijdsmoment.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:15 schreef Chanel5 het volgende:
als het donker wordt moeten we exact kijken hoe laat het is...\wat een slimme zeg (dit ivm het goed zetten van de klok.)
Het wordt elke dag later donker pffff
dit mocht hij later eens naar één van haar "optredens" komen zal ze zich hard schamen dat ze hem kentquote:Op maandag 1 februari 2021 11:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
aanpappen met thomas is slecht voor zoey's reputatie, die laat zich niet zien met lelijke dikke oude mensen.
Teveel zich bewust vd camera’s en hoe hij neergezet zou worden. Dat was met Nathalie en Danielle hetzelfde en daar gaat het dus mis. En dan moet je niet mee doen. Dan is je onbevangenheid bij voorbaat weg.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef Kinga het volgende:
Theo heeft ook een mening hoor. Wat een gelul. Op de streams waren ze 24/7 negatief pik.
https://www.instagram.com/tv/CKvxAaBj5PV/?igshid=1vqifs8qbbemc
Na 2 minuten afgezet.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef Kinga het volgende:
Theo heeft ook een mening hoor. Wat een gelul. Op de streams waren ze 24/7 negatief pik.
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
wat een idiootquote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef Kinga het volgende:
Ik had er ook moeite meequote:Op maandag 1 februari 2021 12:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Na 2 minuten afgezet.
Ik kan niet naar die man luisteren.
Het is getemperd. Benieuwd wat er komen gaat.quote:
na de 1e 10 seconden weer uitgezet, zn belerend stemmetjequote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef Kinga het volgende:
Ze bedoelde dat Jill dus onderschat wordt, omdat Michel al de finale ingepraat wordt.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's overschatten dan toch?
Of staat ie er volgens jou al met 2 benen?
Misschien gaan ze dan op Michel stemmen, omdat hij als een bedreiging gezien wordtquote:Op maandag 1 februari 2021 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat Jill dus onderschat wordt, omdat Michel al de finale ingepraat wordt.
Is er al een pizzaoven besteld? Voor de echte goeie pizza..quote:Op maandag 1 februari 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Hij wil un goeie spaghetti maar dan ook een goeie he
[ afbeelding ]
Vreselijk! Denkt nog steeds de wijsheid in pacht te hebben. Vergeet even dat er ook nog livestreams zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Na 2 minuten afgezet.
Ik kan niet naar die man luisteren.
Ze hebben een pizza oven buiten. Theo heeft 'm 1x gebruikt . Naar ik begreep waren die pizza's mislukt.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is er al een pizzaoven besteld? Voor de echte goeie pizza..
Ik heb geen idee. Volg het niet intensief. Af en toe even.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is er al een pizzaoven besteld? Voor de echte goeie pizza..
Wie zegt dat?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:15 schreef Chanel5 het volgende:
als het donker wordt moeten we exact kijken hoe laat het is...\wat een slimme zeg (dit ivm het goed zetten van de klok.)
Het wordt elke dag later donker pffff
Kan er ook niet echt inkomen..quote:Op maandag 1 februari 2021 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Volg het niet intensief. Af en toe even.
Dat is wat Naomi vertelde nadat ze uit de dagboekkamer kwamquote:Op maandag 1 februari 2021 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er staat wat te gebeuren, je merkt dat aan de vibe.
Oei..quote:Op maandag 1 februari 2021 12:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik denk dat er iets staat te gebeuren je voelt het gewoon.
Toevallig, niet gehoord.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wat Naomi vertelde nadat ze uit de dagboekkamer kwam
quote:
Neequote:Op maandag 1 februari 2021 12:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]voel jij het ook puzziepie?
theo zelf is mislukt, logisch dat die pizza's dan mislukkenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben een pizza oven buiten. Theo heeft 'm 1x gebruikt . Naar ik begreep waren die pizza's mislukt.
Nou ja, als je ervoor zorgt dat er ineens 3 mensen opstappen, kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
Misschien zit er een andere bb.. heeft de vorige ontslag gekregen
Is die kookplaat al gemaakt? Of zijn ze daar nu mee bezig (ik hoor een hoop lawaai)quote:
Seffens wordt er puzzel van 20 stukjes binnen gesmeten voor Jill.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik denk dat er iets staat te gebeuren je voelt het gewoon.
Ik probeer het steeds, maar als ik kom zijn ze aan het hangen of een spelletje aan het doen.quote:
zijn al het eten aan het klaarzetten voor vanavondquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die kookplaat al gemaakt? Of zijn ze daar nu mee bezig (ik hoor een hoop lawaai)
Dus die plaat is vervangen ?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn al het eten aan het klaarzetten voor vanavond
wat is seffens?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Seffens wordt er puzzel van 20 stukjes binnen gesmeten voor Jill.
Is voor streamlocks en voor het geluid als ze iets zeggen kunnen ze nog 3 minuten beslissen of ze dat doenquote:
geen idee..quote:
Daar zou ik geen bezwaar tegen hebben, heb toevallig DGK stukjes terug gekeken.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoorde dat Palma erin kwam
Tijdens het boodschappenspel zag ik iemand door het beeld heen lopen dacht ik. Dus de kabouters hebben het gefixt.quote:
Een element deed het nog. Ik heb er niemand gezien om te maken. Misschien wel danquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die kookplaat al gemaakt? Of zijn ze daar nu mee bezig (ik hoor een hoop lawaai)
Het enige dat deze BB nog kan redden van de ondergang.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En ondertussen een hoop herriequote:Op maandag 1 februari 2021 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee..
vooral beelden op de puzzelaars..
Dat dacht ik alquote:Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijdens het boodschappenspel zag ik iemand door het beeld heen lopen dacht ik. Dus de kabouters hebben het gefixt.
hoor een hoop gepiep.. broodmachine.. airfryer??quote:
Dat was geweldig hé . Begon al bij het ontbijt. Heerlijk. Ik had alleen geen leven meerquote:Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zou ik geen bezwaar tegen hebben, heb toevallig DGK stukjes terug gekeken.
Wel bizar hoe je zo'n ding kan slopen , ik heb wel meegekregen dat Jowie dat ding had gesloopt ,maar hoe snap ik nog steeds nietquote:Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een element deed het nog. Ik heb er niemand gezien om te maken. Misschien wel dan
Er viel inderdaad meer te zien dan hier.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat was geweldig hé . Begon al bij het ontbijt. Heerlijk. Ik had alleen geen leven meer
Ik hoor ook een hoop gehamer?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoor een hoop gepiep.. broodmachine.. airfryer??
Eigenlijk kan er niet veel stuk aan gaan . Of het moet een productie fout zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel bizar hoe je zo'n ding kan slopen , ik heb wel meegekregen dat Jowie dat ding had gesloopt ,maar hoe snap ik nog steeds niet
Palma is echt een leuk mens, kan je mee lachen.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zou ik geen bezwaar tegen hebben, heb toevallig DGK stukjes terug gekeken.
Of je sloopt die plaat, alles kan kapot.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Eigenlijk kan er niet veel stuk aan gaan . Of het moet een productie fout zijn.
Dat er uberhaubt nog mensen naar kijken.....quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef greysbones het volgende:
Ze zouden eelt op hun billen moeten hebben van dat gehang en zitten
Dat heet zwaar nadenken.quote:
Tis gewoon een glasplaat(gehard glas) als je op de verkkerde punten rust of zit dan knapt het door teveel spanning.. heel logisch.. zon ding is niet gemaakt om op te gaan zittenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Eigenlijk kan er niet veel stuk aan gaan . Of het moet een productie fout zijn.
Palma..No comment..quote:Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat was geweldig hé . Begon al bij het ontbijt. Heerlijk. Ik had alleen geen leven meer
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of je sloopt die plaat, alles kan kapot.
Nee...quote:Op maandag 1 februari 2021 12:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zo worden ze niet meer gemaakt..
Helamaal mee eens enorm saai om naar te kijken, maar ook om in te zitten lijkt mequote:Op maandag 1 februari 2021 12:40 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemiddag, wat een vreselijk mislukt programma. kijken naar puzzelen alles lekker samen.
zet ze lekker tegen elkaar op.
spellen waar de verliezers op brood met pindakaas moeten en de winnaars gewoon eten.
pleur al die spelletjes eruit en geef ze dingen te doen om geld te verdienen.
wasknijpers in elkaar zetten ofzo.
doe iets . het spannendste is als iemand een scheet laat
Wie is er op gaan zitten dan.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis gewoon een glasplaat(gehard glas) als je op de verkkerde punten rust of zit dan knapt het door teveel spanning.. heel logisch.. zon ding is niet gemaakt om op te gaan zitten
Ze speelden "de grond is lava", en Jowie sprong op het aanrecht, recht met zijn kont op de kookplaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel bizar hoe je zo'n ding kan slopen , ik heb wel meegekregen dat Jowie dat ding had gesloopt ,maar hoe snap ik nog steeds niet
Jowi natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2021 12:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wie is er op gaan zitten dan.
Jowie leunde er ineens op toen ze de vloer is lava gingen spelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wie is er op gaan zitten dan.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze speelden "de grond is lava", en Jowie sprong op het aanrecht, recht met zijn kont op de kookplaat.
Zoey heeft een fake kont dus die kan er wel tegenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef greysbones het volgende:
Ze zouden eelt op hun billen moeten hebben van dat gehang en zitten
Idiote actie van hemquote:Op maandag 1 februari 2021 12:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze speelden "de grond is lava", en Jowie sprong op het aanrecht, recht met zijn kont op de kookplaat.
Is een inductieplaat toch? Dan maakt het weinig uit of die aanstond. (Al kan de plaat zelf heet zijn als er kort geleden op is gekookt)quote:
ja verwacht je toch niet,, als je op een kookplaat gaat zitten dat hij dan krak zegtquote:
Julie ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
Pat maakt zich er best druk om hoeveel er bij komen.. ook al zegt hij van niet
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
Pat maakt zich er best druk om hoeveel er bij komen.. ook al zegt hij van niet
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Er komen er 5 in een ze moeten gaan stemmen om er 3 in te laten dit ipv stemming
Doet me denken aan dat fimple bij dumpert-reeten met die kale gast. BAMBAMBAMABAMBAM!quote:
Inductie volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2021 12:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is een inductieplaat toch? Dan maakt het weinig uit of die aanstond. (Al kan de plaat zelf heet zijn als er kort geleden op is gekookt)
Je verwacht toch niet dat iemand daar op gaat zittenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja verwacht je toch niet,, als je op een kookplaat gaat zitten dat hij dan krak zegt
Niets nog dat gaat gebeuren denk ikquote:
die schreeuwkut? ajeblief nie zeg, dr travokaffee is zeker failliet?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Maakt niks ze maakte wel tvquote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
die schreeuwkut? ajeblief nie zeg, dr travokaffee is zeker failliet?
Ik vond Palma lachenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
die schreeuwkut? ajeblief nie zeg, dr travokaffee is zeker failliet?
Amenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Mensen die Big Brother niks vinden...... zoeken het Fokforum op, de topic van BigBrother, de cos....en dan....kom je je gal spugen op het programma.
Waarom?
Heb je geen leven?
Nick en Naomi gaan dansjes oefenen. (dit is een cos, hier kletsen we over de onzin die we op de streams zien. Of we het leuk vinden doet niet ter zake. Wij hebben verder geen leven, behalve het streamleven)
Geen leven nee.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Mensen die Big Brother niks vinden...... zoeken het Fokforum op, de topic van BigBrother, de cos....en dan....kom je je gal spugen op het programma.
Waarom?
Heb je geen leven?
Nick en Naomi gaan dansjes oefenen. (dit is een cos, hier kletsen we over de onzin die we op de streams zien. Of we het leuk vinden doet niet ter zake. Wij hebben verder geen leven, behalve het streamleven)
Dit .. het maakt niet uit wat er op de streams gebeurt .. het is juist het kletsen erover dat het leukt maakt..quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Waarom?
Heb je geen leven?
Corona leven.. dus allemaal thuis werken.. dan heb je tijd om deze onzin te kijkenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Waarom?
Heb je geen leven?
Heeft wel wat gepikt van onze dansende bouwvakker uit de buurgemeente van nickquote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
Nick die de geluidjes van het liedje nadoet
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Waarom?
Heb je geen leven?
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Maakt niks ze maakte wel tv
spreken elkaar nog wel als ze er echt in gaat met die rauwe rook stem, jullie gaan spijt krijgenquote:
Misschien kan ze het bloed opvangen voor haar plantjes!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi gewond geraakt bij het uitvoeren van een dansmove.. schaafwondje op haar hiel
[ afbeelding ]
Gal spuwen? Ik vind dat je dat wel in de juiste context moet plaatsen. Dit zijn mensen die jarenlang BB en andere RLS met veel plezier hebben gevolgd en nu verdrietig en verbaasd zijn over wat er van dit programma over is gebleven.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Waarom?
Heb je geen leven?
kijk eens op FB das echt dramatisch die BB paginasquote:
Dit is BBquote:Op maandag 1 februari 2021 12:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
spreken elkaar nog wel als ze er echt in gaat met die rauwe rook stem, jullie gaan spijt krijgen
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Waarom?
Heb je geen leven?
Stelletje newbiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |