Dat hoop ik ook niet voor de decorbouwers.quote:
Het is dat jij zo'n hoog intellectueel niveau hebt.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:39 schreef jameshond7 het volgende:
Nu er zoveel NL'ers weg zijn valt het me pas op hoe dom die Belgen klinken
zoeyquote:Op zondag 31 januari 2021 23:47 schreef Joyce-43 het volgende:
die andere deden wel 3 wassen per dag zoiezo de gebruikte handdoeken ook. maar ik heb er vandaag nog geen 1 de was zien doen
Jowie is wegquote:Op zondag 31 januari 2021 23:47 schreef Joyce-43 het volgende:
die andere deden wel 3 wassen per dag zoiezo de gebruikte handdoeken ook. maar ik heb er vandaag nog geen 1 de was zien doen
nou ik hoef die onzin over nomimeren en zo niet te horen hoor, luister ik liever naar Liesequote:Op zondag 31 januari 2021 23:44 schreef aswesleep het volgende:
Waarom wordt het Patrick / Thomas overleg gecensureerd. Terwijl we wel naar Liese haar batterij problemen moeten luisteren.
Dat was idd een debiele opmerking van haarquote:Op zondag 31 januari 2021 23:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hoezo is het niet nasty voor een vrouw om er over te praten maar is't bij een man dat wel? minpunten voor Liese
die heeft alleen de was opgevouwen maar er is niet gewassenquote:
jowie ?quote:
niemand is perfectquote:Op zondag 31 januari 2021 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was idd een debiele opmerking van haar
Die heeft een vette bekquote:Op zondag 31 januari 2021 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou ik hoef die onzin over nomimeren en zo niet te horen hoor, luister ik liever naar Liese
Om over wat te praten?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was idd een debiele opmerking van haar
Heftig hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 23:51 schreef aswesleep het volgende:
Ze hebben dus Daan 's nachts bezig gehoord.
Vrouwen mogen schijnbaar prima open en bloot over speeltjes praten, maar als een man dat doet is't nasty.quote:
ik heb de hele dag streams gekeken, maar ik heb de wasmachine maar 2 x in beeld gezien, dus ik kan niet zeggen dat er niet gewassen is, ik weet wel dat naomi vaak truien in snelwasjes doet van 3 kwartier. het zou dus best kunnen dat wij dat niet zien.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die heeft alleen de was opgevouwen maar er is niet gewassen
Blijkbaarquote:Op zondag 31 januari 2021 23:53 schreef jameshond7 het volgende:
Dus Daan is lekker bezig geweest, maar de regie heeft het niet op de live gezet??
Denk niet dat dat mogelijk isquote:Op zondag 31 januari 2021 23:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Of wel maar wij hebben het niet opgevangen en het is nu verloren
Over van elkaar lenen. Dat dat vies was. Toen zei Michel waarom, san was je hem toch. Doe ik toch ook met Sjakie voor ik hem ergens anders insteek!quote:
Ah dat is idd Bullshitquote:Op zondag 31 januari 2021 23:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vrouwen mogen schijnbaar prima open en bloot over speeltjes praten, maar als een man dat doet is't nasty.
ze zal wel ferm afgetuigd worden door haar marrokaanse vriend als ze uit het huis komtquote:Op zondag 31 januari 2021 23:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hoezo is het niet nasty voor een vrouw om er over te praten maar is't bij een man dat wel? minpunten voor Liese
Dat is nasty?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Over van elkaar lenen. Dat dat vies was. Toen zei Michel waarom, san was je hem toch. Doe ik toch ook met Sjakie voor ik hem ergens anders insteek!
Zou niet in zien waarom? Ze praat toch amper over hem / als ze over hem praat is't positief. Enige wat er kan gebeuren is dat er ooit een keer iets meer gebeurt tussen Liese en iemand anders en hun relatie klaar is.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:57 schreef 20100 het volgende:
[..]
ze zal wel ferm afgetuigd worden door haar marrokaanse vriend als ze uit het huis komt
als een manwijf als Liese het doet is het zeker nastyquote:Op zondag 31 januari 2021 23:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vrouwen mogen schijnbaar prima open en bloot over speeltjes praten, maar als een man dat doet is't nasty.
Van de kamer ernaast?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill kon het gelul ook niet meer aanhoren
in de eerdere edities van BB was er 24/7 actie in het huisquote:Op zondag 31 januari 2021 23:55 schreef jameshond7 het volgende:
Big Brother zou nu met een spel moeten komen. Veel te vroeg om te slapen
Manwijf of niet, Liese mag best wel even komen spelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:59 schreef 20100 het volgende:
[..]
als een manwijf als Liese het doet is het zeker nasty
Ik vind wel dat Liese het flirterig gezellig maakt eerst met Ziko en nu met Michel. Maar ze kan ook gewoon sociaal zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zou niet in zien waarom? Ze praat toch amper over hem / als ze over hem praat is't positief. Enige wat er kan gebeuren is dat er ooit een keer iets meer gebeurt tussen Liese en iemand anders en hun relatie klaar is.
Hey Benny. Hoe is't met The Jets?quote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef Benny het volgende:
Nou, ik kan niet zeggen dat het een rustig BB weekend was
moslims vinden het niet zo fijn als hun vrouwtje een grote bek opzetquote:Op zondag 31 januari 2021 23:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zou niet in zien waarom? Ze praat toch amper over hem / als ze over hem praat is't positief. Enige wat er kan gebeuren is dat er ooit een keer iets meer gebeurt tussen Liese en iemand anders en hun relatie klaar is.
Ik kan je verzekeren dat hij een vrijdenkende Marokaan is, anders was ze zeer zeker het huis niet ingegaan. Dus niet alles over één kan scheren.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:57 schreef 20100 het volgende:
[..]
ze zal wel ferm afgetuigd worden door haar marrokaanse vriend als ze uit het huis komt
Kom maar door,zit er op te w88quote:Op maandag 1 februari 2021 00:00 schreef Toweler het volgende:
00:00 laat de nieuwe bewoner maar binnen
naast het weggaan van 3 bewoners is er niks gebeurdquote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef Benny het volgende:
Omdat die er ook komt. Hij heet L van de Mquote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is iedereen zo zeker dat er een nieuwe komt?
Dat is in niet al teveel woorden al tegen ze gezegd aan het begin van de avond.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef jameshond7 het volgende:
omdat de 5 ogen in de keuken , ineens veranderden in silouets met een vraagteken, en dat nog steeds zijn. sorry weet niet hoe ik fotos moet plaatsenquote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef jameshond7 het volgende:
Zelfde domme opmerkingquote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
moslims vinden het niet zo fijn als hun vrouwtje een grote bek opzet
en zeker niet uit het bed spreken
gewoon onzeker meisje dat constant bevestiging nodig heeft van mannenquote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Liese het flirterig gezellig maakt eerst met Ziko en nu met Michel. Maar ze kan ook gewoon sociaal zijn.
Lijkt me sterk dat Liese en hij dan uberhaupt samen waren.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
moslims vinden het niet zo fijn als hun vrouwtje een grote bek opzet
en zeker niet uit het bed spreken
https://twitter.com/broth(...)189488807936/photo/1 misschien als je hier op klikt zie je een fotoquote:Op maandag 1 februari 2021 00:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat de 5 ogen in de keuken , ineens veranderden in silouets met een vraagteken, en dat nog steeds zijn. sorry weet niet hoe ik fotos moet plaatsen
jezus wat een mongool is die kerel, iedereen denk tegenwoordig youtube filmpjes te moeten makenquote:Op maandag 1 februari 2021 00:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Omdat die er ook komt. Hij heet L van de M
Moest dit temptation island geweest zijn (met drank) was ze allang in de fout gegaan denk ik dan.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:03 schreef 20100 het volgende:
[..]
gewoon onzeker meisje dat constant bevestiging nodig heeft van mannen
daarom wil ze ook meedoen aan BB om haar instagram/onlyfans van de grond te krijgen
zielige meid
quote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef Benny het volgende:
Hmmm, wel dank daarvoor en ook voor allen die ons op de hoogte houden.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef Benny het volgende:
Regels van huismeester Naomi:
- Iedereen doet een dagelijkse speeddate van 5 minuten
- elke dag moet iemand een toernooi organiseren
-Na het ontbijt doen we een dansje op muziek onder leiding van 1 bewoner
Straf:
Een Big Brother-gedicht van minstens 10 regels voordragen voor de hele groep
2de ook dat is een peter.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Toch heeft die mongool bijna 700 abonnees en hebben alle Big Brother filmpjes 3000 weergaven of meer.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
jezus wat een mongool is die kerel, iedereen denk tegenwoordig youtube filmpjes te moeten maken
700 abonneesquote:Op maandag 1 februari 2021 00:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Toch heeft die mongool bijna 700 abonnees en hebben alle Big Brother filmpjes 3000 weergaven of meer.
Jij heet 20100 op een forum
Absoluut, een conservatieve moslim had het vast en zeker niet gewaardeerd als zijn vriendin in beha op beeld komt of zo vrij praat over orgasmes/tepelpiercings/seksspeeltjes/borstomvang/twerktechnieken/etc. Dat over één kam scheren is inderdaad onzinnig. De vriend van Marc-Marie Huijbregts is een Algerijn, om maar wat te zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat hij een vrijdenkende Marokaan is, anders was ze zeer zeker het huis niet ingegaan. Dus niet alles over één kan scheren.
Is dat veel, weinig, geen idee?quote:
Ah jammer ik ken wel een M van de Lquote:Op maandag 1 februari 2021 00:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Margriet van der Linden kon nietquote:Op maandag 1 februari 2021 00:13 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ah jammer ik ken wel een M van de L
ben toch goed aan luisteren maar ik heb het nog niet gehoordquote:Op zondag 31 januari 2021 23:51 schreef aswesleep het volgende:
Ze hebben dus Daan 's nachts bezig gehoord.
Op Stream 2 is Jill aan het praten in haar slaap, en volgende zinnen heb ik kunnen oppikken:quote:Op maandag 1 februari 2021 00:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
Is er nog wat te zien eigenlijk? 1 of 2?
Droomt Jill over Nathalie? Boter op de eierkoek, zoiets hoorde ikquote:Op maandag 1 februari 2021 00:15 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill is nu aan het praten in haar slaap.
Het enige dat het nu nog kan afmaken is een: "Jill, zender check"
Volgens mij is dat vrij weinig. Tegenwoordig denkt iedereen met een camera wel een YouTube carrière te kunnen starten. Heb even gekeken en hij heeft zijn kanaal sinds maart vorig jaar. Dat zijn gemiddeld 50 abonnees per maand, iemand die echt in YouTube investeert en de kneepjes leert en doet aan Search Engine Optimizing en denkt aan framing, consistente uploads op basis van een schema en noem het allemaal op haalt 50 abonnees per week, zie ook een Creffie. Nederlandse YouTuber net als BradgeTV alleen zijn filmpjes zijn van dusdanig hoge kwaliteit dat het mensen ook daadwerkelijk pakt. Geen hele hoogdravende producties, maar wel net even dat verschil tussen iemand die met zijn mobieltje filmt en wat dingen knipt en iemand die met zijn mobieltje filmt en weet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is dat veel, weinig, geen idee?
quote:Op maandag 1 februari 2021 00:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Op Stream 2 is Jill aan het praten in haar slaap, en volgende zinnen heb ik kunnen oppikken:
"Ik heb het je toch gezegd"
"Renee"
"Je kan gewoon die kip pakken"
Nee, die laatste is geen grapje.
quote:Op maandag 1 februari 2021 00:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
jezus wat een mongool is die kerel, iedereen denk tegenwoordig youtube filmpjes te moeten maken
Ja, van opa en omaquote:
Ik wist niet dat ze een opdracht gewonnen heeft waardoor ze persoonlijke spullen mag bezitten. Of mag zij dat omdat zij er die paar dagen uit is geweest en daar om vroeg?quote:Op maandag 1 februari 2021 06:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, van opa en oma
Alles nog in diepe rust![]()
quote:
Zijn de aanwijzingen van de speurtocht toen ze weer het huis in kwam.quote:Op maandag 1 februari 2021 06:14 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze een opdracht gewonnen heeft waardoor ze persoonlijke spullen mag bezitten. Of mag zij dat omdat zij er die paar dagen uit is geweest en daar om vroeg?
Ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:34 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey praat over een iemand.
Klaagt.
Ergert zich aan iemand.
Jullie zegt het ook.
Ik vermoed dat het over Patrick gaat.
Ze klaagde gister ook over Pat tegen Thomas. Dus denk het ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:34 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey praat over een iemand.
Klaagt.
Ergert zich aan iemand.
Jullie zegt het ook.
Ik vermoed dat het over Patrick gaat.
Knap dat je het kan verstaan,enige wat ik er uithaal is praten.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:38 schreef MissyZ het volgende:
Zoey en Julie op bed , praten over de mannen.
Patrick en Thomas waren bij de anderen...
Michel en Nick komen wel bij ons vragen....
Niet met Patrick gaan praten.
"als we nu thomas verliezen, is de volgende.......
ik geloof somige snappen soms niet wat hij an doen isquote:Op maandag 1 februari 2021 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas is danspasjes aan het oefenen op stream 2
[ afbeelding ]
Zoey kan alleen maar fluisteren, volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:40 schreef suzi1 het volgende:
ik ben net wakker en ze zitten al te fluisteren en spelen ze game
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:36 schreef mario390 het volgende:
klopt dat of zie ik fout dat
als thomas opgestaan is,jill niet
in bed was? hm komisch
Kan je er een streamverslag van maken hahahaha?quote:Op maandag 1 februari 2021 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey en Julie praten 'game'.
Zoey : 'Waarom zou ik hun moeten volgen? Ik ben hier ook om te winnen. Waarom zou ik het kado geven?'
Zoey : 'Het is voor mij niet logisch om mensen weg te stemmen die ook in gevaar zijn. Nu ook bij de onderste 4 zitten'
Pfff waarom willen mensen haar volgen?quote:Op maandag 1 februari 2021 00:17 schreef Juan_Roman het volgende:
Grappig dat Nathalie die eerst een goeie 100 volgers op IG had en Liese en co instageilheid verweet, nu plots op +3000 volgers staat.
Ja negatief zijn trekt soms mensen aan. snapjuh? Misschien sponsor vinden voor een hot tub, weet je wel?quote:Op maandag 1 februari 2021 08:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Pfff waarom willen mensen haar volgen?
Gisteren stond de tijd op de oven goed, ik las at Thomas m in de avond laat weer heeft veranderd. Ze zullen er om 12 uur vandaag wel achter komen .quote:Op maandag 1 februari 2021 08:48 schreef MissyZ het volgende:
Ze denken dat het over 1 u en 10 minuten , 9 u is en dan gaan ze dansen.
Werkelijkheid is het nu al 8.49
is dit een regel van naomi, want als bb ze oproept dan hebben ze weinig tijd meerquote:Op maandag 1 februari 2021 08:50 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Gisteren stond de tijd op de oven goed, ik las at Thomas m in de avond laat weer heeft veranderd. Ze zullen er om 12 uur vandaag wel achter komen .
Ik ben haar en jowi gaan volgen omdat ik wel benieuwd was of ze nog iets te melden hebben mbt de exit. Zodra ze niks meer te melden hebben ontvolg ik ze weer en dank dat daarom veel mensen hun zijn gaan volgenquote:Op maandag 1 februari 2021 08:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Pfff waarom willen mensen haar volgen?
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey (iets eerder) tegen Julie : Je moet kijken wie er game met u praat en wie niet. Als ze het niet doen, weet je niet of je ze kunt vertrouwen.
Julie : 'Thomas en Jill .. en Michel. Die komt mij veel dingen vragen, wat denk jij ... Patrick nog nooit'
Zoey : 'Dat is niet de juiste persoon'
Zoey :'Thomas en Jill nu, is niet de juiste persoon. Wij staan met 4 op de lijst. We hebben elkaar nodig.'
Zoey : 'Als we nu Thomas of Jill verliezen, is het de volgende keer 1 van ons'
Eerlijk gezegd met Zoey die zich heeft laten gek maken door jowi en nu hetzelfde doet met Julie denk Ik niet dat het nodig is.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zou leuk zijn als BB vandaag zegt, alleen Belgen nomineren. Zou weer wat dingen in de war gooien.
Terwijl hij zelf de regel "Geen schoenen in huis" had, toen hij huismeerster was. Beetje raar ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas iedere keer met schoenen aan in bed. Vies mannetje.
hah .. ik zou Nick er niet aan laten komen .. zie Thomasquote:Op maandag 1 februari 2021 08:59 schreef MissyZ het volgende:
Nick vraagt wie er kan knippen.
Liese zegt ik wel.
Nick zegt dat hij het ook kan.
Naomi vertelt hem hoe die het moet doen.
Oh hij heeft de gitaar dus nogquote:Op maandag 1 februari 2021 09:05 schreef cobain1994 het volgende:
Tim Thomas Knol...
[ afbeelding ]
Goedemorgen
Ze herhaald eigenlijk wat jowi tegen haar zei ja. Toch heeft ze wel een punt mochten ze vandaag moeten nomineren.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:00 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd met Zoey die zich heeft laten gek maken door jowi en nu hetzelfde doet met Julie denk Ik niet dat het nodig is.
quote:Op maandag 1 februari 2021 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat : 'Het wk bankliggen, bestaat dat al?'
Nick : 'da's georganiseerd voor de 1e keer in 1996 in Oslo'
Ze heeft heel erg een punt, als ze wil winnen moet ze iets anders doen. Met K4 gaat ze eruit gestemd worden.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ze herhaald eigenlijk wat jowi tegen haar zei ja. Toch heeft ze wel een punt mochten ze vandaag moeten nomineren.
*popcorn paktquote:Op maandag 1 februari 2021 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey (iets eerder) tegen Julie : Je moet kijken wie er game met u praat en wie niet. Als ze het niet doen, weet je niet of je ze kunt vertrouwen.
Julie : 'Thomas en Jill .. en Michel. Die komt mij veel dingen vragen, wat denk jij ... Patrick nog nooit'
Zoey : 'Dat is niet de juiste persoon'
Zoey :'Thomas en Jill nu, is niet de juiste persoon. Wij staan met 4 op de lijst. We hebben elkaar nodig.'
Zoey : 'Als we nu Thomas of Jill verliezen, is het de volgende keer 1 van ons'
Hij kan vast beter dansen dan gitaarspelenquote:Op maandag 1 februari 2021 09:11 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas die dansles gaat geven t moet niet gekker worden.
quote:Op maandag 1 februari 2021 09:18 schreef cobain1994 het volgende:
Malle jongen is het toch..
[ afbeelding ]
Dat groene shirt gaat steeds losser zittenquote:Op maandag 1 februari 2021 09:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
je kan hier wel goed zien dat hij best wat kilo's kwijt is.
Dat vraag ik me ook vaak af. Ga er toch maar vanuit dat hij dat vanaf huis kan doen. Voor die paar minuten naar Amsterdam moeten rijden lijkt me toch niet wat. En veel is opgenomen denk ik, en standaard teksten. Maar dit niet natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:18 schreef aswesleep het volgende:
Kan die man die die stem inspreekt dat van thuis uit doen of moet die daar helemaal voor naar Amsterdam?
Dit kon ook perfect op voorhand zijn opgenomen. Het is niet dat hij plots gaat zeggen dat het niet goed was.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook vaak af. Ga er toch maar vanuit dat hij dat vanaf huis kan doen. Voor die paar minuten naar Amsterdam moeten rijden lijkt me toch niet wat. En veel is opgenomen denk ik, en standaard teksten. Maar dit niet natuurlijk.
Heb ook het gevoel dat er veel later pas wordt ingesproken. Je hoort soms nog audio uit de GameRoom en dat is dan bv een vrouwenstem, niet de stem van BB.
Niet dat ik weet.het zou een geheime opdracht voor Thomas kunnen zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 08:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dit een regel van naomi, want als bb ze oproept dan hebben ze weinig tijd meer
Patrick is bijna van niets op de hoogte 😀quote:Op maandag 1 februari 2021 09:29 schreef Benny het volgende:
Patrick is niet echt op de hoogte van de 'moderne' Nederlandse muziek?
Ik Kan niet wachten op t resultaatquote:Op maandag 1 februari 2021 09:30 schreef Blackprinces het volgende:
Ik vraag me af wat voor lied en dansje pat zou bedenken
Hij reageert soms ook wel echt redelijk spontaan, dus allemaal opgenomen lijkt me bijna onmogelijk. Lijkt me dat hij overdag toch wel aanwezig is (al dan niet van afstand).quote:Op maandag 1 februari 2021 09:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dit kon ook perfect op voorhand zijn opgenomen. Het is niet dat hij plots gaat zeggen dat het niet goed was.![]()
Maar zelfs dat op voorhand opnemen hoop ik dat hij thuis kan doen.
Ice queen liesequote:Op maandag 1 februari 2021 09:38 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beeld van 30 min terug.
Jill praat eerst met Zoey, erna even met Julie. Liese komt binnen, praat wel tegen Julie, niet tegen Jill.....Jill loopt weg.
Dat vrees ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
Ik vrees dat als er vandaag genomineerd moet worden Thomas en Jill erop zitten
Dan kan Thomas inpakken. Jill weer huilenquote:Op maandag 1 februari 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
wow liesequote:Op maandag 1 februari 2021 09:43 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry miste het dansje even terug ge scrold.
Het is wat mij betreft echt te vroeg voor zo'n duelquote:Op maandag 1 februari 2021 09:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan kan Thomas inpakken. Jill weer huilen
Rampscenario ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan kan Thomas inpakken. Jill weer huilen
Deze week geen nominaties. Volgende week Jill huismeester. Zo 2 weken geredquote:Op maandag 1 februari 2021 09:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Rampscenario ja.
Big Brother verzint vast wel een list.![]()
Ben wel benieuwd. Het moet wel iets gaan toevoegen hoop ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net op insta het is niet de vraag of er nieuwe bewoners komen maar wanneer.
Vandaag zullen de camera's vaak op de tuindeur komen
Ik hoop het wel gooi er elk uur en nieuwe in.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Het moet wel iets gaan toevoegen hoop ik.
Heb het even (3x) terug gekeken, ze gaf gewoon een antwoord aan julie en keek julie aan, jill loopt weg. Ik vraag me af wat Liese dan fout doet in deze en waarom zij de ijskoning is, Jill kan Liese toch ook aanspreken. Komt van 2 kanten.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:38 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beeld van 30 min terug.
Jill praat eerst met Zoey, erna even met Julie. Liese komt binnen, praat wel tegen Julie, niet tegen Jill.....Jill loopt weg.
Dat zal wel het mooiste zijn, alle drie tegelijk is niets.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik hoop het wel gooi er elk uur en nieuwe in.
Sorry maar ik ben geen fan van Liese. En een knap gezicht zegt niets over het persoonquote:Op maandag 1 februari 2021 09:38 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beeld van 30 min terug.
Waar dan? Op het officiële kanaal zie ik dat niet staan?quote:Op maandag 1 februari 2021 09:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net op insta het is niet de vraag of er nieuwe bewoners komen maar wanneer.
Vandaag zullen de camera's vaak op de tuindeur komen
Gogo Liese als iedereen er op gaat bashen en dingen uitvinden ga Ik haar aanmoedigen. Met Liese en Pat recht naar de finalequote:Op maandag 1 februari 2021 10:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben geen fan van Liese. En een knap gezicht zegt niets over het persoon
Het is ook logisch met het ene persoon heb je meer een klik als met een ander persoon. Is menselijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:57 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb het even (3x) terug gekeken, ze gaf gewoon een antwoord aan julie en keek julie aan, jill loopt weg. Ik vraag me af wat Liese dan fout doet in deze en waarom zij de ijskoning is, Jill kan Liese toch ook aanspreken. Komt van 2 kanten.
waarom dat?quote:Op maandag 1 februari 2021 09:57 schreef mario390 het volgende:
maar liese snap ik maar dann niet als zijmodel is
zij heeft schamte in de badkamer in slip te staan,selfs de
jeansbroek doet zij in de douche an
Jawel op bb insta ik weet niet hoe ik het hier niet krijgenquote:Op maandag 1 februari 2021 10:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar dan? Op het officiële kanaal zie ik dat niet staan?
Ik bash niemand ik vind andere leuker als Liese dat kan en mag toch. Ik vind oa Patrick ook heel leukquote:Op maandag 1 februari 2021 10:02 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Gogo Liese als iedereen er op gaat bashen en dingen uitvinden ga Ik haar aanmoedigen. Met Liese en Pat recht naar de finale
Ja ik volg het ook, zonder iemand echt niet leuk te vinden..Dan moet er iets gebeuren wat niet zo leuk is. Ik heb alleen iets minder met Zoey, maar ik vind haar soms ook wel grappigquote:Op maandag 1 februari 2021 10:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik bash niemand ik vind andere leuker als Liese dat kan en mag toch. Ik vind oa Patrick ook heel leuk
Ging eerder om het gif je waar je op antwoorde waar gesugereerd Werd dat Liese bewust Jill negeerde wat niet waar blijkt te zijn. Dat is bashen. Toen Jill ziek was Wie was er eerst om te Helpen...quote:Op maandag 1 februari 2021 10:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik bash niemand ik vind andere leuker als Liese dat kan en mag toch. Ik vind oa Patrick ook heel leuk
nou wees gerust, genoeg liese fans hier hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 10:09 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ging eerder om het gif je waar je op antwoorde waar gesugereerd Werd dat Liese bewust Jill negeerde wat niet waar blijkt te zijn. Dat is bashen. Toen Jill ziek was Wie was er eerst om te Helpen...
Het gaat niet om het filmpje maar in haar in persoon. Dat ze hielp was mooi gebaar maar ook deels vanuit haar beroep. He ieder zijn eigen favoriete toch?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:09 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ging eerder om het gif je waar je op antwoorde waar gesugereerd Werd dat Liese bewust Jill negeerde wat niet waar blijkt te zijn. Dat is bashen. Toen Jill ziek was Wie was er eerst om te Helpen...
Dit is de officiële: https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/quote:Op maandag 1 februari 2021 10:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jawel op bb insta ik weet niet hoe ik het hier niet krijgen
Aha.quote:
Precies je gaat je bijna bezwaard voelen als je een andere favoriet hebt.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou wees gerust, genoeg liese fans hier hoor
2 posten hierboven staat de link.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is de officiële: https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
Die hebben vandaag alleen dit filmpje geplaatst over het opstaan met het BB-liedje:
https://www.instagram.com/p/CKvfzaIK3l3/
En een story met de aankondiging "bekijk nu de dans van Thomas op de livestream".
[..]
Aha.
Dat is een fan-account, niet het officiële.![]()
Meer dan ze verdientquote:Op maandag 1 februari 2021 10:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou wees gerust, genoeg liese fans hier hoor
Dat is een fan-account, niet het officiële.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
2 posten hierboven staat de link.
Niet dat ik niet denk dat er nieuwe bewoners komen hoor, maar door BB is er niets prijsgegeven behalve een cryptische aanwijzing met de schermen in de keuken.quote:Grootste fan account van #Nederland #Belgie #bbnlbe
Jij noemt dat lichtjes?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:17 schreef Jockari het volgende:
Liese begint lichtjes arrogant te worden. Het brave is weg.
Zelfverzekerd, maar dat vind ik juist goedquote:Op maandag 1 februari 2021 10:17 schreef Jockari het volgende:
Ja gaat helemaal nergens over en de bewoners hadden dat zelf ook al in de gaten.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Boodschappenspel is eigenlijk een beetje onzinnig.. de prijzen van de boodschappen worden toch aangepast aan hoeveel ze winnen.
Dat jaquote:Op maandag 1 februari 2021 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Boodschappenspel is eigenlijk een beetje onzinnig.. de prijzen van de boodschappen worden toch aangepast aan hoeveel ze winnen.
Fan account ook een beetje mijn foto jatten uit CoS.quote:Aha.
Dat is een fan-account, niet het officiële.![]()
Ik zie echt weinig verschil met de eerste week. Ze is wie ze is.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:17 schreef Jockari het volgende:
Hij kreeg daarover al commentaar van Jillquote:Op maandag 1 februari 2021 10:21 schreef zodeju het volgende:
O mijn hemel kreeg net een blik in de kast van Thomas....er is daar niks opgevouwen en de kast is gewoon een bak met open zijkant.
Precies, het is continuïteit, oftewel een soort van programmaquote:Op maandag 1 februari 2021 10:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat ja
Ach. Het is weer even een bezigheid
En op social media lezen de mensen over bank zittende bewoners, dus is er dan geen behoefte om naar de tv uitzending te kijken.quote:
https://www.instagram.com/tv/CKt_VuflTkn/?igshid=1hdsr399pwjw4quote:Op maandag 1 februari 2021 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen idee hoe te linken maar op de officiële Instagram staat een filmpje van Peter achter de schermen. Komen leuke dingen in langs, is een hottub-els serie met photoshop
Dat is het filmpje dat Thomas heeft gehoord.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen idee hoe te linken maar op de officiële Instagram staat een filmpje van Peter achter de schermen. Komen leuke dingen in langs, is een hottub-els serie met photoshop
Thanx voor de tip, ik zal eens kijken!quote:Op maandag 1 februari 2021 10:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Even off topic er is toch een SL. Hebben jullie de promo van de nieuwe BB Australië gezien?
Wow, die wordt echt spectaculair!
Ja daar dacht ik ook gelijk aan!quote:Op maandag 1 februari 2021 10:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is het filmpje dat Thomas heeft gehoord.
Oké en wie houden we er in dan ?quote:Op maandag 1 februari 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
BB zal een list verzinnen denk ik. Ze gaan echt niet het risico lopen dat de eennalaatste Nederlander er uitgestemd kan worden nu al. Zeker niet Jill, die zo populair is.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:32 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oké en wie houden we er in dan ?
Ik Ga voor thomas dan.
De psycholoog praat dan wel op haar in zo ging dat in utopia ookquote:Op maandag 1 februari 2021 10:37 schreef Ireth het volgende:
Ik ben bang dat Jill het zonder Thomas niet zal trekken met deze groep bewoners
Als je mee doet met een RLS ben je per definitie camera geil, ben je per definitie op zoek naar meer bekendheid...quote:Op maandag 1 februari 2021 10:30 schreef danilel het volgende:
Liese is niet mijn favo, maar het volgende valt me op ;
* Er wordt gesuggereerd dat ze hete mooie meisje speelt (wat ik persoonlijk best wel vind meevallen, ze is vrij
normaal).
* Er wordt gesuggereerd dat ze het voor de insta likes doet (wat ik persoonlijk belachelijk vindt, want ze heeft 1
keer daar enthousiast over gereageerd toen ze van Zoey begreep dat haar aantal followers zo gegroeid is. Ik
heb haar daarna er nooit meer over gehoord en stream best veel).
* Er wordt gesuggereerd dat ze camerageil is (wat ik persoonlijk belachelijk vindt want er zijn er zoveel die in de
camera kijken zoals Jill (heel stiekem) en Naomi en Nick maar die spelen met de robots (zo zien ze het volgens
mij) en Patrick.
De enige die op bovenstaande punten wordt afgeschoten is Liese terwijl ze dat allemaal wel doen
Nogmaals Liese is niet mijn favo maar bovenstaande valt me gewoon op.
ik ga jill laten blijven, hij is voor mij de belg die weg magquote:Op maandag 1 februari 2021 10:32 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oké en wie houden we er in dan ?
Ik Ga voor thomas dan.
Leuk dit filmpje 'Beyond Big brother". Alleen jammer dat dat achter de schermen zo kort is.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ze zijn best aardig tegen haar, niemand negeert haar of loopt te zeiken ,ze heeft alleen eerder op de verkeerde paarden gewed, en moet nu weer opnieuw een plekje in de groep veroverenquote:Op maandag 1 februari 2021 10:37 schreef Ireth het volgende:
Dan zet BB wel 2 kippen n de tuin voor Jill.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:37 schreef Ireth het volgende:
Ja daar heb je wel een aantal goede punten.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:30 schreef danilel het volgende:
Liese is niet mijn favo, maar het volgende valt me op ;
* Er wordt gesuggereerd dat ze hete mooie meisje speelt (wat ik persoonlijk best wel vind meevallen, ze is vrij
normaal).
* Er wordt gesuggereerd dat ze het voor de insta likes doet (wat ik persoonlijk belachelijk vindt, want ze heeft 1
keer daar enthousiast over gereageerd toen ze van Zoey begreep dat haar aantal followers zo gegroeid is. Ik
heb haar daarna er nooit meer over gehoord en stream best veel).
* Er wordt gesuggereerd dat ze camerageil is (wat ik persoonlijk belachelijk vindt want er zijn er zoveel die in de
camera kijken zoals Jill (heel stiekem) en Naomi en Nick maar die spelen met de robots (zo zien ze het volgens
mij) en Patrick.
De enige die op bovenstaande punten wordt afgeschoten is Liese terwijl ze dat allemaal wel doen
Nogmaals Liese is niet mijn favo maar bovenstaande valt me gewoon op.
Het was bij haar niet echt op de verkeerde paarden wedden, maar gewoon waar ze het gezellig mee had. Jill doet niet echt aan 'game'quote:Op maandag 1 februari 2021 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zijn best aardig tegen haar, niemand negeert haar of loopt te zeiken ,ze heeft alleen eerder op de verkeerde paarden gewed, en moet nu weer opnieuw een plekje in de groep veroveren
Niet waar. Eerste wakker 's morgens. Keuken opkuisen etc.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die ligt meer op de grond dan hij rondloopt ;-)
Allemaal opgestaptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat is niet waar, ze weet niet hoe ze dat moet doen of bv hoe ze zichzelf veilig kan stellen. Maar ze praat echt wel met Thomas hoe ze het het beste kan doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was bij haar niet echt op de verkeerde paarden wedden, maar gewoon waar ze het gezellig mee had. Jill doet niet echt aan 'game'
ik heb haar anders deze week wel game horen praten met thomas maar ze weten dat ze niet veel game kunnen doen en overgelaten zijn aan het lot.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was bij haar niet echt op de verkeerde paarden wedden, maar gewoon waar ze het gezellig mee had. Jill doet niet echt aan 'game'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |