Dat klopt.. Onze kinderen gamen ook en zoeken elkaar opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk online games Flyff heb ik hem horen noemen, mijn zoon speelt dat ook, en heeft ook veel internationale vrienden
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
zeg maar wat er verandert moet
of @:Benny mod doet iets anders
Ja Prins Bernhard reageerde niet meer @mario390quote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?
idd duurde eeuwen , nu heb ik linda gemistquote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?
Was gewoon terechte kaap. Het duurde langquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
hatseflats is misschien wel de enige juiste TT op dit momentquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd duurde eeuwen , nu heb ik linda gemist
neequote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is de kookplaat al gemaakt?
Zo ja, wanneer dan?
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zo ja, wanneer dan?
Wat heb je liever:quote:
Jill moet eruit want dan hebben we bingoquote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef mario390 het volgende:
jill moet blijven zorgt vor
lachen,zij is de jongste
de grappigste
nee hou opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jill moet eruit want dan hebben we bingo
heb niet gezienquote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef odie22 het volgende:
Nou Thomas, Bohemian Rhapsody gaat toch anders
Ze vinden het allemaal wel best zo. Lekker dood laten bloeden, en dan stekker er uit...quote:
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Thomas, met een gitaar, en niet kunnen spelen
in robin denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?
Huub, waar zit je?
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?
Huub, waar zit je?
laten we het hopenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.
Dit voegt niets positiefs toe
oefening baart kunstquote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.
Dit voegt niets positiefs toe
Die mag van mij ook weg, net als Julie .quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Van mij mag die Zoey er per direct uit. Wat een lui mormel is dat.
Lui en sneaky.
voegt echt 0,00000 toequote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lui en sneaky.
het opstappen had volgens mij eerder te maken met de chantage van die troelen en Sjowie dan met de social media posts. BB houdt niet van chantage...quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
De redactie heeft een fout gemaakt door die social media posts te tonen. Dat zorgt dan even voor een leuk moment, maar op de langere termijn heeft het alleen maar negatieve effecten. Bewoners gaan hun gedrag aanpassen of, zoals we nu hebben gezien, stappen gewoon op.
Waarom zou je de bewoners eraan willen herinneren dat ze in de gaten gehouden worden? Ze begonnen de camera's juist net steeds meer te vergeten...
irritainment is ook vermaakquote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat wij kijken en vermaakt willen worden
Dat vind ik onzin. Daar is van te voren wel voor 'gewaarschuwd' door de productie dat dit voor zou kunnen komen. Dat hoort bij het hele spel wat er nu in deze editie gespeeld wordt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
De redactie heeft een fout gemaakt door die social media posts te tonen. Dat zorgt dan even voor een leuk moment, maar op de langere termijn heeft het alleen maar negatieve effecten. Bewoners gaan hun gedrag aanpassen of, zoals we nu hebben gezien, stappen gewoon op.
Waarom zou je de bewoners eraan willen herinneren dat ze in de gaten gehouden worden? Ze begonnen de camera's juist net steeds meer te vergeten...
Dat is in vorige edities ook vaak gebeurd. Die mensen konden het gewoon handelen. Deze 2 voelden zich verheven boven alles en dachten zelf de touwtjes in handen te hebben. Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
Dat had ze dan eerder moeten bedenken .quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
Dit idd.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het opstappen had volgens mij eerder te maken met de chantage van die troelen en Sjowie dan met de social media posts. BB houdt niet van chantage...
Die ligt op bed teminste netquote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef odie22 het volgende:
thomas gaat apart zitten buiten, wacht tot jill komt
Die probeert een nieuwe tactiek uit te vogelen om uit de wind te blijven. De vorige is in rook opgegaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef odie22 het volgende:
thomas gaat apart zitten buiten, wacht tot jill komt
Ze hadden -daar ben ik van overtuigd- al een concessie gedaan door die token uit het spel te halen. Maar een keer is het genoeg geweest.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het opstappen had volgens mij eerder te maken met de chantage van die troelen en Sjowie dan met de social media posts. BB houdt niet van chantage...
Je kan naar Liese kijken.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat wij kijken en vermaakt willen worden
Ze waren erg irritant met hun gesprekken en stopwoorden, heeft de regie niet gewoon geprobeerd ze wakker te schudden? Ik heb dat niet gezien hoor, maar ik denk het zomaarquote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
Me -timequote:Op zondag 31 januari 2021 16:53 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe Danielle ligt ook languit.
Zelfde karaktertrekken heb ik al gezien.
Klopt!!quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Naat was ook totaal verbouwereerd dat ze dit kreeg te horen die had vandaag nog even willen praten en dan wel zo dat ze haar gelijk zou krijgen
Gaat Jill niet te ver met die spelletjes. Het lijkt me alsof ze vergeet dat Thomas gevoelens heeftquote:Op zondag 31 januari 2021 16:55 schreef MissyZ het volgende:
Thomas wil spelen en maakt Jill wakker. Ze waarschuwt hem dat ze hem vannacht 10 x gaat wakker maken dan.
Mag ik vragen, waarom wilde Naat gelijk krijgen en excuses van BB? Hoezo dat?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Naat was ook totaal verbouwereerd dat ze dit kreeg te horen die had vandaag nog even willen praten en dan wel zo dat ze haar gelijk zou krijgen
Ze blijven niet aan de gang. Ze hebben al haar moeder gebeld na dat verhaal over die foute vriend. Ze bleef ze maar chanteren. Ze dacht zelf te bepalen wat er wel en niet werd uitgezonden.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Daar komt eerstdaags een technieker voor langs van de NV Jowie of zoiets.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zo ja, wanneer dan?
Er was in het begin al aangekondigd dat ze dit zouden doen. Hadden en hebben ze moeten weten.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
Ze staan niet echt in de hondenpoep daarquote:Op zondag 31 januari 2021 16:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
lekker met z'n schoenen op iemand anders z'n bed
Het is ook nooit goedquote:
Ja ik ook maar hier wilden ze graag weg. En dit is het resultaatquote:
Ik heb blijkbaar voor gonnoroe gekozen ;-)quote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat heb je liever:
A) builenpest
B) hoofdluis
C) gonorroe
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef MissyZ het volgende:
Aaaaah ze denken dat René in de kamer ernaast zit.
Sorry Thomas, echt niet.
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed
Kijkers: bewoners moeten weg
Bewoners gaan weg
Kijkers: bewoners moeten terug
Ja snap je hetquote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed
Kijkers: bewoners moeten weg
Bewoners gaan weg
Kijkers: bewoners moeten terug
:yquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze blijven niet aan de gang. Ze hebben al haar moeder gebeld na dat verhaal over die foute vriend. Ze bleef ze maar chanteren. Ze dacht zelf te bepalen wat er wel en niet werd uitgezonden.
We hebben ze gewaarschuwdquote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook maar hier wilden ze graag weg. En dit is het resultaat
Dat wisten ze niet. Werd pas duidelijk na het nomineren. Ze heeft ze gewoon iets op de mouw gespeld.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:55 schreef Kinga het volgende:
Met die token heeft Danielle ook totaal fout aangepakt. Hadden ze voor zichzelf moeten gebruiken. Idiots.
Dit gaat ook fout he?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:00 schreef Benny het volgende:
Jill en Thomas
Die maken er wel wat van met z'n twee
Vanwege de negatieve tweetsquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mag ik vragen, waarom wilde Naat gelijk krijgen en excuses van BB? Hoezo dat?
is haar wel gelukt, haar tweets werden niet getoond in de uitzendingquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze blijven niet aan de gang. Ze hebben al haar moeder gebeld na dat verhaal over die foute vriend. Ze bleef ze maar chanteren. Ze dacht zelf te bepalen wat er wel en niet werd uitgezonden.
Hij wil wat anders dan zij - zo zieligquote:
Precies zijn er precies 3 uitgezonden en niet van haarquote:Op zondag 31 januari 2021 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is haar wel gelukt, haar tweets werden niet getoond in de uitzending
Omdat Thomas wel degelijk gevoelens heeft, en Jill speelt ermeequote:
Die komen maandag vast wel in de uitzendingquote:Op zondag 31 januari 2021 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Toen hadden ze een gezamelijk doel om tegen te strijden. Nu is er niets. Hoewel de sirene gaat af.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:02 schreef Kefke04 het volgende:
Dat plotse gebash hier op K4 is echt vreemd. Om dat een paar zuurpruimen het niet Kunnen handelen. Paar dagen geleden was iedereen van Yeah K4. Zeggen dat dit allemaal komt door een verkeerde stem van Patje
volgens mij zijn ze gewoon vrienden hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij wil wat anders dan zij - zo zielig
Ah zo. Ja, dat gaat wel een dingetje zijn op een gegeven momentquote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Thomas wel degelijk gevoelens heeft, en Jill speelt ermee
Hoop dat ze maandag in de uitzending die 3 losers goed afbrandenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die komen maandag vast wel in de uitzending
Ik ga stuk als ze maandag die tweets alsnog laten zien in de uitzendingquote:Op zondag 31 januari 2021 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Huisregels Naomie
babbelen t.o elkaar
elke dag iemand een toernooi
na ontb een dansje..favo liedje kan niet bb zoekt muziek uit..1ste leiding thomas
straf /BB gedicht van 10 regels..voor iedereen persoonlijk voordragen
Zou wel goeie zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 17:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hoop dat ze maandag in de uitzending die 3 losers goed afbranden
Ik schrijf elke dag wel een gedichtjequote:Op zondag 31 januari 2021 17:09 schreef Benny het volgende:
Regels van huismeester Naomi:
- Iedereen doet een dagelijkse speeddate van 5 minuten
- elke dag moet iemand een toernooi organiseren
-Na het ontbijt doen we een dansje op muziek onder leiding van 1 bewoner
Straf: Een Big Brother-gedicht van minstens 10 regels voordragen voor de hele groep
Ik weet al wie er laatste wordtquote:
Bweurkkk !!!quote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
had wel iets meer verwacht van Naomie
Vegan challange ..
gebak maken ..of koekjes
Oh nog iemand zonder leven die hier zijn tijd moet verdoen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef Jockari het volgende:
Waar koopt Naomi haar kleren ? in de kringloopwinkel ?
die is geslotenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef Jockari het volgende:
De planten voedenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
had wel iets meer verwacht van Naomie
Vegan challange ..
gebak maken ..of koekjes
Misschien drukt ze haar vegan-stempel wel bij het boodschappen selecteren.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:12 schreef Benny het volgende:
Had een regel gedaan met vegan eten. Dit was je kans. Deze regels zijn niet zo heel boeiend
Of wel en ze kijkt net zo als ik nu bij het horen van deze spelregels.quote:
Dat zou nog mooier zijn, jaquote:Op zondag 31 januari 2021 17:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien drukt ze haar vegan-stempel wel bij het boodschappen selecteren.
Kweet het niet volgens mij brandt er niet echt veel lichtquote:Op zondag 31 januari 2021 17:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of wel en ze kijkt net zo als ik nu bij het horen van deze spelregels.
Saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nee nee ! Wat Soury zegt !quote:Op zondag 31 januari 2021 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze gewoon vrienden hoor
1 ze hadden vlees en vis over van gisterquote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:09 schreef Ebinas het volgende:
Mwah, geen hoogstandjes.
Maar goed dat is Naomi ook niet.
Aardig meid, maar past wel bij haaar
verhaal je geeft ze een vinger en dan nemen ze je hele handquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze ziet er de lol niet van in, dan had het wel gaan branden daarbovenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet het niet volgens mij brandt er niet echt veel licht
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:12 schreef Benny het volgende:
Ik zou een steen papier schaar toernooi doen
en daar ligt niemand meerquote:Op zondag 31 januari 2021 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze staan niet echt in de hondenpoep daar
hebben ze in België wel briketten ?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:15 schreef Kinga het volgende:
Heeft Thomas nog nooit gebbqd? Is dat niet in Belgie?
Gisteren nogquote:Op zondag 31 januari 2021 17:15 schreef Kinga het volgende:
Heeft Thomas nog nooit gebbqd? Is dat niet in Belgie?
Dit waren lueke regels geweest als het andere kamp er nog in had gezeten. Beetje geforceerd leuk doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:09 schreef Benny het volgende:
Straf: Een Big Brother-gedicht van minstens 10 regels voordragen voor de hele groep
Daar mag ook niks van dieren inzitten, zal dus wel ergens speciaal te koop zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef Jockari het volgende:
denk dat ze deze heb aangemaakt met dat de gehele groep nog compleet was juist om elkaar beter te leren kennen ook weerquote:Op zondag 31 januari 2021 17:09 schreef Benny het volgende:
Hij heeft gister toch ook de BBQ gedaan.?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Oh Michel weet het beter. Nou ik ben benieuwd
Daar lijkt het idd wel opquote:Op zondag 31 januari 2021 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze deze heb aangemaakt met dat de gehele groep nog compleet was juist om elkaar beter te leren kennen ook weer
Wat bedoel je hier mee?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:21 schreef MissyZ het volgende:
Big Brother is gastheer. Zijn huis, zijn regels, zijn sfeer.
Zijn gasten krijgen hun natje en droogje op tijd, een schoon huis, en 125 camera's.
Het avontuur van je leven, zei Big Brother.
En als je je de pleuris gaat vervelen, gaat kletsen over de mede bewoners, de sfeer drukt met gechagerijn, en keihard slidings maakt.......
Dan zegt de gastheer: "Uit mijn huis".
ja zogenaamd zo onschuldigquote:Op zondag 31 januari 2021 17:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ja Jill , we zien je wel hoor
Ze heeft vanmorgen wel pannenkoeken gebakken voor het ontbijt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lui en sneaky.
Ohquote:Op zondag 31 januari 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft gister toch ook de BBQ gedaan.?
toen waren ze ook bedacht door derquote:Op zondag 31 januari 2021 17:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dit waren lueke regels geweest als het andere kamp er nog in had gezeten. Beetje geforceerd leuk doen.
Zo stond het in de krant, maar dan in nettere benamingen.quote:
Of gooi er geen spraakmakende bewoners uitquote:Op zondag 31 januari 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai GOOI DAAR NU EENS EEN OPDRACHT IN
dan Liese naar huis dusquote:Op zondag 31 januari 2021 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft vanmorgen wel pannenkoeken gebakken voor het ontbijt.
En ze kan voorlopig nog niet weg, want ze is een steun en toeverlaat voor Liese.
Welke krant?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zo stond het in de krant, maar dan in nettere benamingen.
Nathalie kon op haar kop gaan staan, maar de gastheer was haar fratsen zat.
Dan moet ze die grijze massa gebruiken en ik ben bang dat als je door haar neusgaten roept, je over een week de echo nog hoort.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat Jill niet te ver met die spelletjes. Het lijkt me alsof ze vergeet dat Thomas gevoelens heeft
welke spraakmakende bewoners?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Of gooi er geen spraakmakende bewoners uit
ja want ze was daarvoor ook al keer na de DGK geroepen ookquote:
Klopt, en terechtquote:Op zondag 31 januari 2021 17:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zo stond het in de krant, maar dan in nettere benamingen.
Nathalie kon op haar kop gaan staan, maar de gastheer was haar fratsen zat.
Ja ik denk het ook maar je moet niet spelen met een hart, dat deed ze al vanaf het begin. In zijn ogen kijken tijdens een spelletje en en .......quote:Op zondag 31 januari 2021 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet ze die grijze massa gebruiken en ik ben bang dat als je door haar neusgaten roept, je over een week de echo nog hoort.
Dat zou voor mij dus serieus een reden voor nominatie zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
lekker met z'n schoenen op iemand anders z'n bed
Alles is geconcentreerd op de spelletjes in de Game Room. Alle effort gaat zichtbaar daarnaartoe en voor de rest rotzooien ze maar wat aan.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef Kinga het volgende:
Het lijkt wel alsof Big Brother geen script ofzo heeft. Ze begonnen met geheimenopdrachten.. nooit meer wat van gezien. Ze zijn begonnen met die tweets van de bewoners laten zien.. nooit meer gebeurd erna.
Het lijkt wel alsof ze de opdrachten as they go verzinnen...
En hoe ze werden neergezet in de tv-uitzendingen, de token... Kortom: niks was goed.quote:
Kijkt René eigenlijk de stream en de uitzendingen. Daan zweerde gisteren dat zeker niet te gaan doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:29 schreef MissyZ het volgende:
De link naar het artikel stond zo op meerdere nieuwspagina's
https://www.showbizz24.be(...)te-vertrekken-123719
Wat missen? Het koffie apparaat is spannenderquote:Op zondag 31 januari 2021 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gebeurt nooit niets van opdrachten in het weekend. Morgen mag ik weer zwaar arbeiden en ga ik weer alles missen op de stream
Hoe gaat het met je zoon, is hij al bekomen van het avontuur?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:33 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Basisregel opvoeding, allemaal tegelijk beginnen met eten, dus even wachten tot iedereen zit.
Gefaald.
En om de belgenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hoe ze werden neergezet in de tv-uitzendingen, de token... Kortom: niks was goed.
Ja zelfs dat is spannenderquote:Op zondag 31 januari 2021 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zoon, is hij al bekomen van het avontuur?
René kijkt bijna niet. Toevallig wel gisteren de grote aftocht even gekeken.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:33 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Kijkt René eigenlijk de stream en de uitzendingen. Daan zweerde gisteren dat zeker niet te gaan doen.
Dat lukt ons ook nooit met bbq, zijn er echt mensen die met BBQ tegelijk eten? dan moet je wel een hele grote BBQ hebben en iedereen zijn vlees tegelijk klaar zijn. bij ons lukt dat echt nooit!quote:Op zondag 31 januari 2021 17:33 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Basisregel opvoeding, allemaal tegelijk beginnen met eten, dus even wachten tot iedereen zit.
Gefaald.
Heej Daan, jij hierquote:Op zondag 31 januari 2021 17:33 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gefaald.
Misschien had ieder de keuze 'wel of geen nieuwe bewoner(s)' vandaagquote:Op zondag 31 januari 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 bewoners redelijk kort naar DBK
En beide hebben gekozen van wel, dus ik wacht.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:35 schreef lyo het volgende:
[..]
Misschien had ieder de keuze 'wel of geen nieuwe bewoner(s)' vandaag
Ja hoor, die gaat weer op in de grijze menigte van arbeidersvolk.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zoon, is hij al bekomen van het avontuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
in bed slaapt niemand meerquote:Op zondag 31 januari 2021 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dus serieus een reden voor nominatie zijn.
De krep suset van Vanessa.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:36 schreef aswesleep het volgende:
Is het de lichtinval of ziet dat vlees echt zwart?
vond die daarvan?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:35 schreef MissyZ het volgende:
[..]
René kijkt bijna niet. Toevallig wel gisteren de grote aftocht even gekeken.
de kom met sla staat er weer hahaquote:Op zondag 31 januari 2021 17:33 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gefaald.
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Liese en haar stute?wat en komische pizza is dat? met aufstrich?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
weet je wat word stute duits is?
Het is ook echt zo'n mannen ding die BBQ. Ik weet niet waarom. Ik kan ook een fikkie maken en vlees schroeienquote:Op zondag 31 januari 2021 17:41 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga erachter vandaan, maar als ze 112 bellen voor een team brandweermannen in uniform moeten jullie even bellen.
is alweer zwart hij moet die deksel eraf laten en vuur even laat zakken zodat allen de brikketten gloeienquote:Op zondag 31 januari 2021 17:36 schreef aswesleep het volgende:
Is het de lichtinval of ziet dat vlees echt zwart?
Tuurlijk. Zei ik vanmorgen al. Die voelt nattigheid. Even wat goodwill kweken. De rest van de dag weer geslapen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft vanmorgen wel pannenkoeken gebakken voor het ontbijt.
En ze kan voorlopig nog niet weg, want ze is een steun en toeverlaat voor Liese.
Yep. Hij gooit het vlees er al op als er nog vlammen zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is alweer zwart hij moet die deksel eraf laten en vuur even laat zakken zodat allen de brikketten gloeien
dit is niets nu
Hij zit inderdaad in de vlammen te BBQen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is alweer zwart hij moet die deksel eraf laten en vuur even laat zakken zodat allen de brikketten gloeien
dit is niets nu
Ik zie haar toch echt wel schoonmaken Enzo. Heb gevoel dat veel nederlanders haar niet leuk vinden om dat zei de strateeg van K4 is.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zei ik vanmorgen al. Die voelt nattigheid. Even wat goodwill kweken. De rest van de dag weer geslapen.
vlees ziet er op het bord heerlijk uitquote:Op zondag 31 januari 2021 17:47 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk zien ze seffens het verschil tussen het vlees en de houtskoolnog.
ja hij was lief voor Jillquote:
Ik kan wel begrijpen waarom die altijd zo moe is overdag.. Ik denk dat ze behoorlijk paranoïde is over zichzelf en niet goed 'durft' door te slapen 's nachts. Ze vertelde eerder al dat ze rare dingen doet als ze slaapt.. Maar echt boeiend maakt dat haar dus niet in dit programma wanneer ze moet dutten overheen de dagquote:Op zondag 31 januari 2021 17:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zei ik vanmorgen al. Die voelt nattigheid. Even wat goodwill kweken. De rest van de dag weer geslapen.
Nick vraagt of er iemand nog "saas" moet.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:48 schreef Kefke04 het volgende:
Hoezo moeit nick zich hier niet mee trouwens
Denk het nietquote:Op zondag 31 januari 2021 17:46 schreef Jockari het volgende:
Mariniers eten alles is de boodschap hier.
Die is iets aan het maken dat in de verte op frieten lijkt. En dat als Belg.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:48 schreef Kefke04 het volgende:
Hoezo moeit nick zich hier niet mee trouwens
Er zittten nochtans 7 Vlamingen in dat huiis.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:50 schreef Jockari het volgende:
Frieten zien er mislukt uit, maar niemand weet hoe echte frieten smaken. Dus geen probleem.
ja en dan nog eens de deksel eropquote:Op zondag 31 januari 2021 17:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Yep. Hij gooit het vlees er al op als er nog vlammen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |