Dat klopt.. Onze kinderen gamen ook en zoeken elkaar opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk online games Flyff heb ik hem horen noemen, mijn zoon speelt dat ook, en heeft ook veel internationale vrienden
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
zeg maar wat er verandert moet
of @:Benny mod doet iets anders
Ja Prins Bernhard reageerde niet meer @mario390quote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?
idd duurde eeuwen , nu heb ik linda gemistquote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?
Was gewoon terechte kaap. Het duurde langquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
hatseflats is misschien wel de enige juiste TT op dit momentquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd duurde eeuwen , nu heb ik linda gemist
neequote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is de kookplaat al gemaakt?
Zo ja, wanneer dan?
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zo ja, wanneer dan?
Wat heb je liever:quote:
Jill moet eruit want dan hebben we bingoquote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef mario390 het volgende:
jill moet blijven zorgt vor
lachen,zij is de jongste
de grappigste
nee hou opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jill moet eruit want dan hebben we bingo
heb niet gezienquote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef odie22 het volgende:
Nou Thomas, Bohemian Rhapsody gaat toch anders
Ze vinden het allemaal wel best zo. Lekker dood laten bloeden, en dan stekker er uit...quote:
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Thomas, met een gitaar, en niet kunnen spelen
in robin denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?
Huub, waar zit je?
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?
Huub, waar zit je?
laten we het hopenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.
Dit voegt niets positiefs toe
oefening baart kunstquote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.
Dit voegt niets positiefs toe
Die mag van mij ook weg, net als Julie .quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Van mij mag die Zoey er per direct uit. Wat een lui mormel is dat.
Lui en sneaky.
voegt echt 0,00000 toequote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Van mij mag die Zoey er per direct uit. Wat een lui mormel is dat.
Lui en sneaky.
het opstappen had volgens mij eerder te maken met de chantage van die troelen en Sjowie dan met de social media posts. BB houdt niet van chantage...quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
De redactie heeft een fout gemaakt door die social media posts te tonen. Dat zorgt dan even voor een leuk moment, maar op de langere termijn heeft het alleen maar negatieve effecten. Bewoners gaan hun gedrag aanpassen of, zoals we nu hebben gezien, stappen gewoon op.
Waarom zou je de bewoners eraan willen herinneren dat ze in de gaten gehouden worden? Ze begonnen de camera's juist net steeds meer te vergeten...
irritainment is ook vermaakquote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat wij kijken en vermaakt willen worden
Dat vind ik onzin. Daar is van te voren wel voor 'gewaarschuwd' door de productie dat dit voor zou kunnen komen. Dat hoort bij het hele spel wat er nu in deze editie gespeeld wordt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
De redactie heeft een fout gemaakt door die social media posts te tonen. Dat zorgt dan even voor een leuk moment, maar op de langere termijn heeft het alleen maar negatieve effecten. Bewoners gaan hun gedrag aanpassen of, zoals we nu hebben gezien, stappen gewoon op.
Waarom zou je de bewoners eraan willen herinneren dat ze in de gaten gehouden worden? Ze begonnen de camera's juist net steeds meer te vergeten...
Dat is in vorige edities ook vaak gebeurd. Die mensen konden het gewoon handelen. Deze 2 voelden zich verheven boven alles en dachten zelf de touwtjes in handen te hebben. Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
Dat had ze dan eerder moeten bedenken .quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
Dit idd.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het opstappen had volgens mij eerder te maken met de chantage van die troelen en Sjowie dan met de social media posts. BB houdt niet van chantage...
Die ligt op bed teminste netquote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef odie22 het volgende:
thomas gaat apart zitten buiten, wacht tot jill komt
Die probeert een nieuwe tactiek uit te vogelen om uit de wind te blijven. De vorige is in rook opgegaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef odie22 het volgende:
thomas gaat apart zitten buiten, wacht tot jill komt
Ze hadden -daar ben ik van overtuigd- al een concessie gedaan door die token uit het spel te halen. Maar een keer is het genoeg geweest.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het opstappen had volgens mij eerder te maken met de chantage van die troelen en Sjowie dan met de social media posts. BB houdt niet van chantage...
Je kan naar Liese kijken.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat wij kijken en vermaakt willen worden
Ze waren erg irritant met hun gesprekken en stopwoorden, heeft de regie niet gewoon geprobeerd ze wakker te schudden? Ik heb dat niet gezien hoor, maar ik denk het zomaarquote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
Me -timequote:Op zondag 31 januari 2021 16:53 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe Danielle ligt ook languit.
Zelfde karaktertrekken heb ik al gezien.
Klopt!!quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Naat was ook totaal verbouwereerd dat ze dit kreeg te horen die had vandaag nog even willen praten en dan wel zo dat ze haar gelijk zou krijgen
Gaat Jill niet te ver met die spelletjes. Het lijkt me alsof ze vergeet dat Thomas gevoelens heeftquote:Op zondag 31 januari 2021 16:55 schreef MissyZ het volgende:
Thomas wil spelen en maakt Jill wakker. Ze waarschuwt hem dat ze hem vannacht 10 x gaat wakker maken dan.
Mag ik vragen, waarom wilde Naat gelijk krijgen en excuses van BB? Hoezo dat?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Naat was ook totaal verbouwereerd dat ze dit kreeg te horen die had vandaag nog even willen praten en dan wel zo dat ze haar gelijk zou krijgen
Ze blijven niet aan de gang. Ze hebben al haar moeder gebeld na dat verhaal over die foute vriend. Ze bleef ze maar chanteren. Ze dacht zelf te bepalen wat er wel en niet werd uitgezonden.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Daar komt eerstdaags een technieker voor langs van de NV Jowie of zoiets.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zo ja, wanneer dan?
Er was in het begin al aangekondigd dat ze dit zouden doen. Hadden en hebben ze moeten weten.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Hitchslap het volgende:
Ze staan niet echt in de hondenpoep daarquote:Op zondag 31 januari 2021 16:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
lekker met z'n schoenen op iemand anders z'n bed
Het is ook nooit goedquote:
Ja ik ook maar hier wilden ze graag weg. En dit is het resultaatquote:
Ik heb blijkbaar voor gonnoroe gekozen ;-)quote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat heb je liever:
A) builenpest
B) hoofdluis
C) gonorroe
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef MissyZ het volgende:
Aaaaah ze denken dat René in de kamer ernaast zit.
Sorry Thomas, echt niet.
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed
Kijkers: bewoners moeten weg
Bewoners gaan weg
Kijkers: bewoners moeten terug
Ja snap je hetquote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed
Kijkers: bewoners moeten weg
Bewoners gaan weg
Kijkers: bewoners moeten terug
:yquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze blijven niet aan de gang. Ze hebben al haar moeder gebeld na dat verhaal over die foute vriend. Ze bleef ze maar chanteren. Ze dacht zelf te bepalen wat er wel en niet werd uitgezonden.
We hebben ze gewaarschuwdquote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook maar hier wilden ze graag weg. En dit is het resultaat
Dat wisten ze niet. Werd pas duidelijk na het nomineren. Ze heeft ze gewoon iets op de mouw gespeld.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:55 schreef Kinga het volgende:
Met die token heeft Danielle ook totaal fout aangepakt. Hadden ze voor zichzelf moeten gebruiken. Idiots.
Dit gaat ook fout he?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:00 schreef Benny het volgende:
Jill en Thomas
Die maken er wel wat van met z'n twee
Vanwege de negatieve tweetsquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mag ik vragen, waarom wilde Naat gelijk krijgen en excuses van BB? Hoezo dat?
is haar wel gelukt, haar tweets werden niet getoond in de uitzendingquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze blijven niet aan de gang. Ze hebben al haar moeder gebeld na dat verhaal over die foute vriend. Ze bleef ze maar chanteren. Ze dacht zelf te bepalen wat er wel en niet werd uitgezonden.
Hij wil wat anders dan zij - zo zieligquote:
Precies zijn er precies 3 uitgezonden en niet van haarquote:Op zondag 31 januari 2021 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is haar wel gelukt, haar tweets werden niet getoond in de uitzending
Omdat Thomas wel degelijk gevoelens heeft, en Jill speelt ermeequote:
Die komen maandag vast wel in de uitzendingquote:Op zondag 31 januari 2021 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Toen hadden ze een gezamelijk doel om tegen te strijden. Nu is er niets. Hoewel de sirene gaat af.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:02 schreef Kefke04 het volgende:
Dat plotse gebash hier op K4 is echt vreemd. Om dat een paar zuurpruimen het niet Kunnen handelen. Paar dagen geleden was iedereen van Yeah K4. Zeggen dat dit allemaal komt door een verkeerde stem van Patje
volgens mij zijn ze gewoon vrienden hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij wil wat anders dan zij - zo zielig
Ah zo. Ja, dat gaat wel een dingetje zijn op een gegeven momentquote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Thomas wel degelijk gevoelens heeft, en Jill speelt ermee
Hoop dat ze maandag in de uitzending die 3 losers goed afbrandenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die komen maandag vast wel in de uitzending
Ik ga stuk als ze maandag die tweets alsnog laten zien in de uitzendingquote:Op zondag 31 januari 2021 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Huisregels Naomie
babbelen t.o elkaar
elke dag iemand een toernooi
na ontb een dansje..favo liedje kan niet bb zoekt muziek uit..1ste leiding thomas
straf /BB gedicht van 10 regels..voor iedereen persoonlijk voordragen
Zou wel goeie zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 17:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hoop dat ze maandag in de uitzending die 3 losers goed afbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |