Dat klopt.. Onze kinderen gamen ook en zoeken elkaar opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk online games Flyff heb ik hem horen noemen, mijn zoon speelt dat ook, en heeft ook veel internationale vrienden
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
zeg maar wat er verandert moet
of @:Benny mod doet iets anders
Ja Prins Bernhard reageerde niet meer @mario390quote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?
idd duurde eeuwen , nu heb ik linda gemistquote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
de 10 min wachttijd voor mario waren toch om ?
Was gewoon terechte kaap. Het duurde langquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
hatseflats is misschien wel de enige juiste TT op dit momentquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< TT gekaapt
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd duurde eeuwen , nu heb ik linda gemist
neequote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is de kookplaat al gemaakt?
Zo ja, wanneer dan?
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is de kookplaat al gemaakt?
Zo ja, wanneer dan?
Wat heb je liever:quote:
Jill moet eruit want dan hebben we bingoquote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef mario390 het volgende:
jill moet blijven zorgt vor
lachen,zij is de jongste
de grappigste
nee hou opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jill moet eruit want dan hebben we bingo
heb niet gezienquote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef odie22 het volgende:
Nou Thomas, Bohemian Rhapsody gaat toch anders
Ze vinden het allemaal wel best zo. Lekker dood laten bloeden, en dan stekker er uit...quote:
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Thomas, met een gitaar, en niet kunnen spelen
in robin denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?
Huub, waar zit je?
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan iemand die gitaar niet even aan baklappen slaan?
Huub, waar zit je?
laten we het hopenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.
Dit voegt niets positiefs toe
oefening baart kunstquote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat BB 'm straks wel weer terug gaat vragen, nu blijkt dat ie helemaal niet kan spelen.
Dit voegt niets positiefs toe
Die mag van mij ook weg, net als Julie .quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Van mij mag die Zoey er per direct uit. Wat een lui mormel is dat.
Lui en sneaky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |