In België is er een regel dat je 3 weken "opzeg" moet doen. Je neemt ontslag en 3 weken later stap je opquote:Op zondag 31 januari 2021 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Maar het is wel zo netjes om het even van te voren te melden, zodat ze er rekening mee kunnen houden met inroosteren enz. en alvast vervanging te zoeken. Dat ze geen goede verhouding had met haar werkgever vind ik een slap excuus.
Eensquote:Op zondag 31 januari 2021 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Maar het is wel zo netjes om het even van te voren te melden, zodat ze er rekening mee kunnen houden met inroosteren enz. en alvast vervanging te zoeken. Dat ze geen goede verhouding had met haar werkgever vind ik een slap excuus.
Bedoel je Amanda Balk?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:08 schreef zodeju het volgende:
Voor één weekje een Samatha Bax. zou leuk zijn. En dan er weer uit.
ja maar hij heeft inside info, mag niet alles zeggen , waardoor het lijkt dat niets uitkomt van wat hij verteld, snapjuhhhhquote:Op zondag 31 januari 2021 11:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Freek jij hebt het tot nu toe steeds verkeerd gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proosten aan tafel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zij draagt toch geen bh's ?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van vanochtend, de konijnen lopen los in de kooi ......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij lopen die altijd los. Alleen zit er geen beweging in.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van vanochtend, de konijnen lopen los in de kooi ......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer opdrachten of niet, het oogt nu gewoon als een totale afgang zo zonder de rest van de Nederlanders. Vraag me af waar ze nu mee bezig zijn eigenlijk. TV wordt er in ieder geval even niet meer gemaakt...quote:Op zondag 31 januari 2021 12:21 schreef Windhapper het volgende:
Heb echt het idee dat er bij vorige versies veel meer opdrachten waren. Kan de streams niet aanzetten of ik zie die mensen hangen en niksdoen. Gisteren gratis BBQ, ze hoeven van mij niet af te zien (eigenlijk wel) maar dat soort dingen is leuker als ze aan een opdracht verbonden en daarmee 'verdient' zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga er van uit dat mensen die niet de stream kijken en het willen weten er wel naar vragen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Niks zo irritant, als dat iemand iets suggereert wat je moet raden (naar trekje, BAH).
Ik denk dat dit perfect samenvat waarom dit seizoen van BB een 'flop' is; als de tuin opruimen van u al de sterkste deelnemer maakt.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick denkt zelf een sterke speler te zijn, maar buiten koken zie ik hem de rest van de dag onder een kleedje liggen.
Michel heeft gesport en de hele tuin opgeruimd/schoongemaakt. Die is altijd actief.
Hij ontpopt zich meer en meer als de sterkste speler. Fysiek en sociaal.
Nederlanders maakt me niet eens uit, heb nu gewoon het idee dat ik naar een zwak aftreksel van de Gouden Kooi zonder parabrothers en stooksmurfen zit te kijken. Als ik uit me raam bij de buren naar binnen kijk zie ik precies hetzelfde als op de streams, mensen onder een dekentje op de bank.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meer opdrachten of niet, het oogt nu gewoon als een totale afgang zo zonder de rest van de Nederlanders. Vraag me af waar ze nu mee bezig zijn eigenlijk. TV wordt er in ieder geval even niet meer gemaakt...
Huub en Brian er dan maar even inzetten. Is het gauw niet saai meerquote:Op zondag 31 januari 2021 12:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nederlanders maakt me niet eens uit, heb nu gewoon het idee dat ik naar een zwak aftreksel van de Gouden Kooi zonder parabrothers en stooksmurfen zit te kijken. Als ik uit me raam bij de buren naar binnen kijk zie ik precies hetzelfde als op de streams, mensen onder een dekentje op de bank.
Wat ik hoorde was met thomas in dbk.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Jill is in geen velden of wegen te bekennen...laat me raden, die ligt op bed?
Moesten ze die erin stoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |