Ze is wel aardig, maar ja, het blijft een screw-loose-vegan.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Naomi lijkt me zo'n meisje die denkt altijd voor anderen klaar te staan en zichzelf weg te cijferen.
Maar zonder dat ze het door heeft dringt ze zichzelf op en kan ze heel snibby worden als mensen haar advies niet opvolgen of niet naar haar luisteren
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op zondag 31 januari 2021 10:26 schreef lyo het volgende:
[..]
grappig is het zeker :p nee oké, maar kinderlijk zeggen 'iew vies ik ben weg' haha komaan. Niks toe te voegen begrijp ik, ik ook niet zozeer. but just be a man, or learn something at least
Geen moeite mee om hem te verstaan hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:26 schreef Poezewoes het volgende:
De minst verstaanbare man , is het meest aan het woord
Er is nog hoopquote:Op zondag 31 januari 2021 10:29 schreef diditje64 het volgende:
Nou hoppa alles is weer gelijmd. Jill leent haar trui aan Liese. Ze reikt in elk geval naar haar uit.
Er zijn genoeg kinderprogramma's waar ze het heel leuk zou doenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill wil graag presentatrice worden.
Ja, lijkt me echt een vak voor iemand die in een groepje van 3 al niet uit haar woorden kan komen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, lijkt me echt een vak voor iemand die in een groepje van 3 al niet uit haar woorden kan komen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Jill vraagt zich af, hoe het komt dat die 3 nog niet van de winkel terug zijn.
Niks zo irritant, als dat iemand iets suggereert wat je moet raden (naar trekje, BAH).quote:Op zondag 31 januari 2021 10:24 schreef Mickytjuh het volgende:
HHa Patrick zijn reactie op de vraag van Jill is geweldig.
Als je er van Nederlandse zijde voornamelijk Maaskanters indouwt lijken anderen met een beetje gereserveerdheid en beschaving al gauw arrogant.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Liese is een verschrikkelijk arrogant wijf. Al vanaf de eerste dag had ik haar door. Prototype ‘mean girls’. Net zo achterbaks als het Nederlandse bondje.
Dan vertoont ze toch dezelfde mate van hypocrisie als waar ze anderen van beschuldigt?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze uit zich bij Thomas omdat dat veilig kan.
Jij weet best wat er gebeurt als ze dat in de groep doet.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kinderprogramma's waar ze het heel leuk zou doen![]()
En ook niet slimme mensen mogen dromen![]()
Heb ik nog zien optreden in Den Haagquote:
Dat gaat em niet wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
gevt het bij GoPlay.be ook 2 streams enquote:Op zondag 31 januari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Jill vraagt zich af, hoe het komt dat die 3 nog niet van de winkel terug zijn.
Neequote:Op zondag 31 januari 2021 10:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is Jill wel verteld dat het een exit was?
Hypocrisie en angst zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan vertoont ze toch dezelfde mate van hypocrisie als waar ze anderen van beschuldigt?
* Pearlbitch is jaloers.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ik nog zien optreden in Den Haag
Die twee stonden ook niet open voor contact met anderenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:43 schreef engine het volgende:
Julie zegt dat ze wel contact met Naat en Daan heeft proberen te zoeken maar dat die er juist niet voor open stonden.
Hmm, waar hebben de Vlaamse dames het nu dan over? Zucht! Roomser dan de paus.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill en Thomas zijn nog niet helemaal happy.
Vond het wel een beetje een tactloze opmerking van Naomi daarstraks aan tafel.
Jill begon over Naat of Daan en toen zei Naomi, daar praten we niet meer over.
Jill keek niet blij.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:44 schreef Clasientje het volgende:
Jill wilt bevriend zijn met Liese zodat ze niet eruit gestemd word.
Of ze weet dat ze in de geheime kamer zitten en weer terugkomen en verlult zich.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is Jill wel verteld dat het een exit was?
idd zelfs nu ze weg zijn, nog even hatenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:44 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hmm, waar hebben de Vlaamse dames het nu dan over? Zucht! Roomser dan de paus.
Hebben ze het nu over Jill dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
is het nu bash Jill geworden?
[..]
idd zelfs nu ze weg zijn, nog even haten
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die twee stonden ook niet open voor contact met anderen
Als je angst hebt voor confrontaties ben je in een RLS niet echt op de juiste plek, dunkt me.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hypocrisie en angst zijn twee verschillende dingen.
engiequote:Op zondag 31 januari 2021 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
En als die daar de hele tijd zo chagerijnig rondlopen is dat sowieso niet echt uitnodigend
Hoi puzzie
Precies dat.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:43 schreef engine het volgende:
Julie zegt dat ze wel contact met Naat en Daan heeft proberen te zoeken maar dat die er juist niet voor open stonden.
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 31 januari 2021 10:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou zeg, dus ze denkt dat ze terugkomen? Hou op met me
Heeft ze dat gezegd dan? Of is dat een aanname?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:44 schreef Clasientje het volgende:
Jill wilt bevriend zijn met Liese zodat ze niet eruit gestemd word.
Ik hoop voor jou dat je streams het snel weer wat beter doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:46 schreef mario390 het volgende:
hoezo zall jill niet weten dat het
en exit was? zij is niet dom
Niets, behalve dat Jill niet dingen moet gaan doen om ergens bij te willen horenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo denk je niet? denk jedat jill fout doet?
Jill mocht het kennelijk niet meer hebben over mensen met wie ze goed klikte. Nu lullen ze het zelf honderduit. Dat is de definitie van hypocrisie, typisch Mean Girls, die mij niet verbaast. Ik hoop dat Thomas en Jill hun rug recht houden tegen die kille tantesquote:
https://www.goplay.be/vid(...)ream-van-big-brotherquote:Op zondag 31 januari 2021 10:34 schreef mario390 het volgende:
TT wie is bedoelt?
nu zie ik in de OP
de livestream lopt niet op Vier.be
nur de uitzending
Het zou wel een heel mooie mindfuck zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou zeg, dus ze denkt dat ze terugkomen? Hou op met me
Geen ideequote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef Ireth het volgende:
Jill en Thomas in de badkamer...
Ik heb begrafenissen meegemaakt die gezelliger waren
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je streams het snel weer wat beter doen.
aan tafel was Jill begonnen over Daan en Naat en die kreeg toen een flinke sneer van Naomi dat daar niet meer over gepraat zou worden.quote:
Met Daan heeft ze wel diepgaande gesprekken kunnen hebben hoor, het was vooral bij Nathalie dat ze bedoelde, geen kans tot ontmoeting omdat het volgens Nathalie iedere keer het moment niet was. Van Daan vond ze het lastig dat die haar slechtgezindheid verspreiddequote:
Dat is idd behoorlijk hypocriet en daar klopt geen reet vanquote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jill mocht het kennelijk niet meer hebben over mensen met wie ze goed klikte. Nu lullen ze het zelf honderduit. Dat is de definitie van hypocrisie, typisch Mean Girls, die mij niet verbaast. Ik hoop dat Thomas en Jill hun rug recht houden tegen die kille tantes
zij is erst weer gekomenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets, behalve dat Jill niet dingen moet gaan doen om ergens bij te willen horen
Ik luister ook naar die drie en daarom snapte ik die reactie over die Jill bash van diegene ook niet .quote:Op zondag 31 januari 2021 10:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen idee
Ik volg het gesprek tussen Liese, Julie en Naomi.
Die bespreken voornamelijk waarom het tussen Naat en Liese niet klikte. Het "Wauw moment", dat Naat zei "als dit buiten was, zou ik je klappen", enz.
werd daar meer gezeigt?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
https://www.goplay.be/vid(...)ream-van-big-brother
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
dank je wel dat je me in de zeik neemt
Ach ja tuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]Je vraagt gewoon iets wat nergens op slaat
Met Daan heeft ze inderdaad een paar gesprekken gehad, maar dat was voornamelijk eenrichtingsverkeer.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:50 schreef lyo het volgende:
[..]
Met Daan heeft ze wel diepgaande gesprekken kunnen hebben hoor, het was vooral bij Nathalie dat ze bedoelde, geen kans tot ontmoeting omdat het volgens Nathalie iedere keer het moment niet was. Van Daan vond ze het lastig dat die haar slechtgezindheid verspreidde
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 31 januari 2021 10:53 schreef Yolk het volgende:
De Vlaamse dames wanen zich onschendbaar. Hoog tijd dat daar verandering in komt.
Dat is wel een beetje het nadeel van dit allesquote:Op zondag 31 januari 2021 10:53 schreef Yolk het volgende:
De Vlaamse dames wanen zich onschendbaar. Hoog tijd dat daar verandering in komt.
kijk lies de mooie meid,en met natt heeft halt hetquote:Op zondag 31 januari 2021 10:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen idee
Ik volg het gesprek tussen Liese, Julie en Naomi.
Die bespreken voornamelijk waarom het tussen Naat en Liese niet klikte. Het "Wauw moment", dat Naat zei "als dit buiten was, zou ik je klappen", enz.
Okayquote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk lies de mooie meid,en met natt heeft halt het
schicksal niet zo goed bedoelt ,rot charakter
houd niks van mooiere meiden
is daar wat vrijzügiger ?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Goplay was eerst 4BE, naam is verandert.
Je gevoelens uiten is helemaal niet haten. Vind het een heel eerlijk gesprek.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
idd zelfs nu ze weg zijn, nog even haten
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 31 januari 2021 10:53 schreef Yolk het volgende:
Voor een Vlaming is ze idd wel heel Hollands. Vies wijf. Echt. Je ziet het aan haar maniertjes en haar mimiek. Mensen stemmen haar niet weg omdat ze ‘knap’ is. Knap mijn reet. 13 in een dozijn uiterlijk. Ze is niet lelijk, laat dat duidelijk zijn, maar dit is typisch een voorbeeld van het ‘cheerleader effect’.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je er van Nederlandse zijde voornamelijk Maaskanters indouwt lijken anderen met een beetje gereserveerdheid en beschaving al gauw arrogant.
Hadden ze mss eerder moeten doenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:56 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Je gevoelens uiten is helemaal niet haten. Vind het een heel eerlijk gesprek.
Liese voelt zich altijd Queen. Waar dan ook. Met wie dan ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef Hznootje het volgende:
Liese voelt zich nu BBqueen, en Naomi en Julie floreren mee in die stroom..Er moet wel eem nieuw iemand komen die een beetje verwarring zaait. Anders was dit het wel
Dat vind ik ook. Die Nederlanders waren veel gemener en hadden vreselijke kapsonesquote:Op zondag 31 januari 2021 10:56 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:56 schreef D. het volgende:
Zegt men in België geen ‘gezondheid’ als iemand niest? Is me al eerder opgevallen nl.
Jaaa. Proost. Gezondheid. Na drie keer "morgen mooi weer"quote:Op zondag 31 januari 2021 10:56 schreef D. het volgende:
Zegt men in België geen ‘gezondheid’ als iemand niest? Is me al eerder opgevallen nl.
Schol zeggen ze.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:56 schreef D. het volgende:
Thanks! Denk soms dat ik de enige ben die er doorheen prikt...quote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jill mocht het kennelijk niet meer hebben over mensen met wie ze goed klikte. Nu lullen ze het zelf honderduit. Dat is de definitie van hypocrisie, typisch Mean Girls, die mij niet verbaast. Ik hoop dat Thomas en Jill hun rug recht houden tegen die kille tantes
tegenwoordig zal de vraag zijn : "Corona? "quote:Op zondag 31 januari 2021 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan?
Niemand die ik ken zegt dat als iemand niest
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tegenwoordig zal de vraag zijn : "Corona? "
Niezen is geen symptoom van coronaquote:Op zondag 31 januari 2021 10:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tegenwoordig zal de vraag zijn : "Corona? "
Als je het gesprek had geluisterd was je duidelijk geweest dat ze dat hebben geprobeerd Maar dat daan en naat er niet voor open stonden.quote:
Omdat Daan alles op haar zelf wil betrekken. Goed dat die weg is. Net als die Nathalie. Die was niet wijs, snapje?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:01 schreef zodeju het volgende:
Trouwens over sneren gesproken.
Zag het filmpje van de koffers inpakken Thomas stond erbij en Daan zei tegen hem. Nou ze hebben goed geluisterd naar je in DBK.
Waarop Thomas zei hoe bedoel je.
Ik heb alleen tegen je gezegd dat ik een goed gesprek had in de DBK.
Oh zei Daan
[Waarom heb ik weer het gevoel dat Daan vindt dat ze door Thomas voor het blok werd gezet.]
Dat heet beleefd en vriendelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan?
Niemand die ik ken zegt dat als iemand niest
Het was toch duidelijk dat Daan en Nathalie best jaloerse trekjes hadden....alles werd in twijfel getrokken wat de Belgische meiden zeiden. Behalve Zoey omdat Jowi met haar optrok en dat was een van hun bondje.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:02 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Als je het gesprek had geluisterd was je duidelijk geweest dat ze dat hebben geprobeerd Maar dat daan en naat er niet voor open stonden.
quote:Op zondag 31 januari 2021 11:05 schreef engine het volgende:
Naomi "mij krijg je verliefd op iedereen"
Challenge accepted!
bij neusverkouden of hoesten word je toch echt wel aangeraden om even te laten testen.quote:
Omdat ze eindelijk haar zelf Kan zijn zonder comentaar of afkeurende blikken van een paar zuurpruimenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:04 schreef Mjelleke het volgende:
Naomi is sinds het vertrek van de 3 ook veel luidruchtiger. Soms tot op t irritante af vind ik
Hoesten is niet hetzelfde als niezenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
bij neusverkouden of hoesten word je toch echt wel aangeraden om even te laten testen.
Het is 1 van de symptomen
nou het is wel haten als er word gezegd dat ze het niet meer over die andere mogen hebbenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:56 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Wie wil je vandaag naar huis hebben?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat dit een spelletjes dag word
Gister zei ik dat ik vermoede dat het een spelletjes weekend zou worden. Dat hebben we geweten...
Dat zou idd een reden kunnen zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 11:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Omdat ze eindelijk haar zelf Kan zijn zonder comentaar of afkeurende blikken van een paar zuurpruimen
Vind ik inderdaad nu ook opvallend bij Naomi. Als vlaming vind ik nu ook het evenwicht efkes serieus verstoord.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:04 schreef Mjelleke het volgende:
Naomi is sinds het vertrek van de 3 ook veel luidruchtiger. Soms tot op t irritante af vind ik
Zelfs Google weet niet waar je het over hebtquote:
quote:Je zoekbewerking - vrijzügiger - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Dat is niet hatenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het is wel haten als er word gezegd dat ze het niet meer over die andere mogen hebben
Ik versta ze primaquote:Op zondag 31 januari 2021 11:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
niks meer aan zo, met zoveel van die belgen die je niet verstaat
Denk dat ook niet. Ze voelt dat zelf ook al.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:09 schreef Lillfex het volgende:
Jill zal nooit echt opgenomen worden bij die Belgische meiden dat merk je nu al.
wel erg lulligquote:Op zondag 31 januari 2021 11:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Denk dat ook niet. Ze voelt dat zelf ook al.
Is ook een beetje haar eigen 'schuld' als je al van schuld moet spreken.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Dat merk je ook aan Liese.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:04 schreef Mjelleke het volgende:
die cups zijn toch niet perse vegan? Ik denk dat Nick eerder vertrok omdat Naomi stond te vertellen dat ze de inhoud van de cups aanlengde met water om het dan vervolgens bij de planten te gooien. (zouden veel voedingsstoffen inzitten volgens Naomi)quote:Op zondag 31 januari 2021 11:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick stond net te douchen met Naomi en Jill en moest hele verhaal aanhoren over naomi der vegan menstruatie issue's aangezien ze geen tampons en maandverband gebruikt maar cups. Nick had veel fantasie maar vroeg wel om te stoppen hij gilde het zowat uit![]()
Dat vind ik dus wel meevallen....quote:Op zondag 31 januari 2021 11:09 schreef Lillfex het volgende:
Jill zal nooit echt opgenomen worden bij die Belgische meiden dat merk je nu al.
Heel lullig... Maar ik vermoed dat het ook een niveau/lengteverschil isquote:Op zondag 31 januari 2021 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook een beetje haar eigen 'schuld' als je al van schuld moet spreken.
Dat denk ik eerderquote:Op zondag 31 januari 2021 11:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel lullig... Maar ik vermoed dat het ook een niveau/lengteverschil is
Dat zal wel een regel zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het is wel haten als er word gezegd dat ze het niet meer over die andere mogen hebben
Dat is haar makke, misschien verstaat ze ze ook niet altijd. Met een beetje lef zegt ze Doe ff langzamer dan kan ik het ook begrijpen.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
ja ok sorry ik verstond idd niet echt alles van Naomi ze gaat me soms te snelquote:Op zondag 31 januari 2021 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
die cups zijn toch niet perse vegan? Ik denk dat Nick eerder vertrok omdat Naomi stond te vertellen dat ze de inhoud van de cups aanlengde met water om het dan vervolgens bij de planten te gooien. (zouden veel voedingsstoffen inzitten volgens Naomi)
gevolgd door Julie der bilnaatquote:Op zondag 31 januari 2021 11:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoey krijgt een kus van de Queen.
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op zondag 31 januari 2021 11:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick stond net te douchen met Naomi en Jill en moest hele verhaal aanhoren over naomi der vegan menstruatie issue's aangezien ze geen tampons en maandverband gebruikt maar cups. Nick had veel fantasie maar vroeg wel om te stoppen hij gilde het zowat uit![]()
Moet ze ook wat beter haar best doen en niet in haar eentje buiten gaan zitten.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:09 schreef Lillfex het volgende:
of ze meer naakte huid zeigen?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Zelfs Google weet niet waar je het over hebt
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |