Lekker je koppie in het zand . vogeltjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
plas, glas mat omhoog
niks gebeurd
mooie dromen conjo's
![]()
Als het niet snel verbetert is Jill de volgende....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:45 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen een kruis door de foto krijgt
Universal Nation?quote:
niet echt topictitel waardigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:48 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Universal Nation?
Een van de beste (Belgische) trance-nummers ooit gemaakt en wellicht ook in NL zeer gekend. Al meermaals ter sprake gekomen in het huis als "request" van de bewoners naar BB toe en de laatste post in de COS ging er toevallig over.
En eigenlijk ook wel een symbolische titel nu het BE vs NL gedoe gedaan is en we hopelijk gewoon een mooie universele groep krijgen (en ik had ook gewoon geen verdere inspiratie meer op dit late uur)
Ik had geen verdere inspiratie en het is mijn eerste maal dat ik een topic titel moest kiezen dus ik vraag vergiffenis :pquote:
Nickquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Sowieso be ik af en toe verbaasd over Nick zijn "ik probeer de slaap te vatten" houdingen
Nee, die heeft Thomas, ik denk Michelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het niet snel verbetert is Jill de volgende....
Als er geen nieuwe komen,. dan gaat Michel nergens heen voorlopig.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee, die heeft Thomas, ik denk Michel
Saai dus, net als de rest van de Belgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nick![]()
Nick , is niets mis mee, maar die kun je ook op een kinderboerderij aan het werk zetten en hij is precies hetzelfde.
niet nodig hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ik had geen verdere inspiratie en het is mijn eerste maal dat ik een topic titel moest kiezen dus ik vraag vergiffenis :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is een Nederlander en de Belgen zijn achterbaks.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als er geen nieuwe komen,. dan gaat Michel nergens heen voorlopig.
< Oneenschquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is een Nederlander en de Belgen zijn achterbaks.
Ja, dat weet ikquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste voor vandaag denk ik ....![]()
Liese gaat los - 30 januari 2021.en dan vragen mensen zich nog af wat er zo leuk is aan Liese , sugtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Liese gaat los - 30 januari 2021.Ik ga me aanmelden op de belgische TinderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
goude tijden, club xquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ik had geen verdere inspiratie en het is mijn eerste maal dat ik een topic titel moest kiezen dus ik vraag vergiffenis :p
Even knokken gekeken en denk dat ik niet de enige benquote:Op zondag 31 januari 2021 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of het de lockdown is, de Corona crisis of weet ik veel wat, maar het is hier op zaterdag avonden wel eens drukker geweest ....
Ja ik was ook even kickboksen kijken!quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Even knokken gekeken en denk dat ik niet de enige ben
half gekeken, was een anti climax die finale las ikquote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rico gewonnen ?quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik vind dat op die leeftijd een beetje raar.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef Yolk het volgende:
Zouden er mensen afknappen op Michel door zijn verhaal dat hij als 24-jarige een relatie had met een meisje van 16? Of valt dat wel mee/heb ik het verkeerd begrepen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan vragen mensen zich nog af wat er zo leuk is aan Liese , sugt
Ja Rico en gerges ineens dikke maten!quote:Op zondag 31 januari 2021 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, halve finale schijnt heel sportief te zijn geweest ....
Ik snap de obsessie met Jill dan weer niet. Best een lief meisje, heeft het hart op de juiste plaats, maar is zo onnozel...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik snap oprecht de obsessie met Liese niet...
Ach ja, ik ken zo'n geval en die zijn inmiddels minimaal 15 jaar getrouwd... dat was eerst wel raarquote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind dat op die leeftijd een beetje raar.
Geen winnaarsmateriaal maar gewoon iemand die er wel nog lang in mag blijven omdat ze wel leuk is voor de sfeer.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ik snap de obsessie met Jill dan weer niet. Best een lief meisje, heeft het hart op de juiste plaats, maar is zo onnozel...
Maat ! Jij knaken, Ik knaken, doe ff een paar tikkies.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja Rico en gerges ineens dikke maten!
Fair enoughquote:Op zondag 31 januari 2021 00:12 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Geen winnaarsmateriaal maar gewoon iemand die er wel nog lang in mag blijven omdat ze wel leuk is voor de sfeer.
Zo een beetje het IJsland van het WK Voetbal enkele jaren geleden dus.
gecorrigeerdquote:Op zondag 31 januari 2021 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Breur Maat ! Jij knaken, Ik knaken, doe ff een paar tikkies.
zijn die 2 nog snode plannen an het smeden ?quote:Op zondag 31 januari 2021 00:16 schreef Fikkert2 het volgende:
Kunnen we even naar het roddelgroepje in de huiskamer?. ow wacht. wat slapen die belgen snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
< Confused.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
zegt niks toch steeds, had het niet over ons
Nee, heb je niet verkeerd begrepen.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef Yolk het volgende:
Zouden er mensen afknappen op Michel door zijn verhaal dat hij als 24-jarige een relatie had met een meisje van 16? Of valt dat wel mee/heb ik het verkeerd begrepen?
Radioactivequote:Op zondag 31 januari 2021 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is dat laatste nummer, Welcome to the new age Imagine Dragons ... ?
dat weten we nog niet, ik denk het niet, maar je weet het nooit bij BBquote:Op zondag 31 januari 2021 00:39 schreef rickyszz het volgende:
Betekend nou dat dan ook 3 weken geen nominaties zullen volgen?
nu die drie weg zijn, is er het gissen waar het over is gegaanquote:Op zondag 31 januari 2021 00:39 schreef Toweler het volgende:
Oh Thomas en Patrick gaan nu pas slapen die hebben nog lang gepraat samen
Eens, en heel passend, een 'nieuwe tijd' zonder Nathalie et al.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO als jullie dit format flink willen promoten zou ik dat nummer Radioactive van Thomas eens op social media zetten ...
Puur, intiem en uit zijn hart ....![]()
Komt Theo terug.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat weten we nog niet, ik denk het niet, maar je weet het nooit bij BB
Mensen die vrijwillig eruit zijn gegaan mogen niet terugkomen. Misschien wel mensen die eruit zijn gestemd, dus hoop ik op Els. Geen Zico en geen René aub, had met hun beiden helemaal niksquote:
Ook ergens wel vreemd dat op Ziko na alleen maar NL'ers zijn die tot nu toe uit huis zijn gegaan zowel vrijwillig als door het publiek gekozen, de Belgen zijn aardig standvastig.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:48 schreef snetje het volgende:
1 weg ..oke
2 weg? oh jee!
3 weg ???
Ergens gaat er heel iets fout ,,,,
Liese gaat los - 30 januari 2021.Bedankt voor de filmpjes van deze middag, heb ik er toch iets van meegekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stomme actie. Hij wou sterke mensen om geld in de pot te krijgen. Gaat hij de sterkste uitspelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:48 schreef JimLaFleur het volgende:
Volgens het gesprek tussen Nick en Pat in de hottub willen ze elke week een Belg tegen Michel zetten. Goed plan!Zolang Jill maar niet genomineerd wordt. Ze onderschatten Jill echt, want Jill is volgens mij veel populairder dan Michel.
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan begin ik alvast, veel delen svp ....![]()
Thomas speelt radioactive.Ga ik doen. Dit komt sowieso in de tv-uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elk beetje helptquote:Op zondag 31 januari 2021 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zou best wel eens het Isabella effect kunnen zijn uit Utopia 1 met Wolter Kroes ...
Maakt toch niet meer uit. Jill en Michel zullen wel een tijdje beschermd worden en de rest gaat echt niet in groep blijven beslissen wie er genomineerd zal worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 01:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Stomme actie. Hij wou sterke mensen om geld in de pot te krijgen. Gaat hij de sterkste uitspelen.
Hadden ze ook tegen Michel gezegd. Dat ze het wel zouden merken op een gegeven moment. Ze moeten eerst Zoey weg spelen. Daar heb je niks aan.quote:Op zondag 31 januari 2021 01:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maakt toch niet meer uit. Jill en Michel zullen wel een tijdje beschermd worden en de rest gaat echt niet in groep blijven beslissen wie er genomineerd zal worden.
Maar Nick en Pat kunnen dat niet met z’n tweeën beslissen.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:48 schreef JimLaFleur het volgende:
Volgens het gesprek tussen Nick en Pat in de hottub willen ze elke week een Belg tegen Michel zetten. Goed plan!Zolang Jill maar niet genomineerd wordt. Ze onderschatten Jill echt, want Jill is volgens mij veel populairder dan Michel.
Het was Patrick die dit idee opperde.quote:Op zondag 31 januari 2021 01:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Stomme actie. Hij wou sterke mensen om geld in de pot te krijgen. Gaat hij de sterkste uitspelen.
Ja dit.quote:Op zondag 31 januari 2021 01:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maakt toch niet meer uit. Jill en Michel zullen wel een tijdje beschermd worden en de rest gaat echt niet in groep blijven beslissen wie er genomineerd zal worden.
quote:Op zondag 31 januari 2021 07:14 schreef aswesleep het volgende:
Is Zoey nu minutenlang aan het staren naar een pak pannenkoekenmix?
Niet zo gek.quote:Op zondag 31 januari 2021 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Goedenmorgen!
Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen met maar 9 inwoners! Zoey heeft het ook niet naar haar zin, volgende die gaat misschien....
Eens ik merk aan mezelf dat ik ook steeds minder kijk. Beetje jammer.quote:Op zondag 31 januari 2021 07:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet zo gek.
Geen 24-uurs opdrachten, af en toe een spelletje van 20 minuten, that's it.
BB denkt in uitzendingen vullen (zoals een kwartiertje muziek om te laten lijken dat er een feest was) voor de rest moeten ze het zelf maar uitzoeken hoe ze de dag doorkomen.
Streamkijkers worden er ook niet echt bij betrokken, hebben ze een game te spelen, krijgen de kijkers een lege huiskamer te zien.quote:Op zondag 31 januari 2021 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens ik merk aan mezelf dat ik ook steeds minder kijk. Beetje jammer.
Daar zit um de kneep, ik slinger dan gelijk mn streams uit, zo irri.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Streamkijkers worden er ook niet echt bij betrokken, hebben ze een game te spelen, krijgen de kijkers een lege huiskamer te zien.
Ze hebben 2 x een opdracht gehad, zittend op een bank een ballon vasthouden, ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Heb inmiddels de hoop opgegeven dat ze nog een leuke 24/48-uurs opdracht krijgen. Zelfs iets simpels als 24 uur een lampje aanhouden dmv fietsen op een hometrainer had al zoveel meer plezier voor de streamkijkers gebracht.
Die moet even iets doen om goodwill te kweken. Heeft nog nooit iets voor de anderen gedaan. Die voelt de bui hangen. Jill en Thomas hebben al eerder op haar gestemd.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:40 schreef Blackprinces het volgende:
mogguh cossers
Zoey die pannenkoeken bakt.
Die zal straks wel weer gaan slapen want dan heeft ze dr tv moment weer gehad.
Michel ook wakker.
Echt, ik hoor haar het zo zeggen!quote:Op zondag 31 januari 2021 09:23 schreef Angelflush het volgende:
Als Daan de stream ziet gaat ze zeggen : zie je wel dat ze een hekel aan ons hadden, nu kunnen ze wel samen ontbijten dat riep ik al.die tijd al.dat ik dat wilde.
Hoort in de topic BB in de media, en daar staat die denk ik al.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is niet geheel commentaar op de streams VA. Mij, maar wel van Brabants Dagblad. https://www.bd.nl/show/sh(...)e-verlaten~a2edbced/
Goedemorgen, ja beetje aparte verdeling zo.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.![]()
Welkom bij BB Belgie. Er zijn 2 Nederlanders te gast. Voor een weekje of 2.
En de winnaar is al bekend.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ja klopt, maar ze hebben zo mooi commentaar op het gedrag van zaan en Naat dat het naar mijn idee zelfs in COS thuis hoort.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hoort in de topic BB in de media, en daar staat die denk ik al.
Prima toch, ik vond het leuk even te lezen.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze hebben zo mooi commentaar op het gedrag van zaan en Naat dat het naar mijn idee zelfs in COS thuis hoort.
Een schatjequote:
Daar ben ik al een tijdje van overtuigd.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:29 schreef MissyZ het volgende:
Zit de filmpjes terug te kijken nog. Dank.
Blijft een feit dat de tv kijkers die niet de streams zien, een heel ander beeld van de mensen hebben.
Selectief uitzenden.
De belgische meisjes worden positiever neergezet dan anderen.
Michel alleen als sexy.
Liese als leuke meid.
Zou die afdeling productie soms alleen uit Belgen bestaan?
Daar hoeven ze niet persé te zijn om de boel te besodemieteren.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat lijkt me sterk, omdat het huis in Amsterdam staar
Ja maar als je de interviews lees en ista bekijkt dan zie je dat zo beetje iedereen die iets te zeggen heeft belg is.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Eens. Deze BB-redactie heeft vooral geïnvesteerd in Game Room-opdrachten, voor kort tv-spektakel, maar verder blijven ze ver achter.quote:Op zondag 31 januari 2021 07:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet zo gek.
Geen 24-uurs opdrachten, af en toe een spelletje van 20 minuten, that's it.
BB denkt in uitzendingen vullen (zoals een kwartiertje muziek om te laten lijken dat er een feest was) voor de rest moeten ze het zelf maar uitzoeken hoe ze de dag doorkomen.
Het is wel zo, ze hebben een gemengde productie. Sprak veel Belgen, slapen in het hotel.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ook zo weer voorbij. In BB5 waren ze er een week mee bezig.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben 2 x een opdracht gehad, zittend op een bank een ballon vasthouden, ook niet echt geweldig.
Dat breien was wel grappig.
Ja dat er wel Belgen inzitten lijkt me evident, maar enkel uit Belgen lijkt me om die reden onlogisch.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:33 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Het is wel zo, ze hebben een gemengde productie. Sprak veel Belgen, slapen in het hotel.
Er is zelfs een 2e team, mocht dit team corona krijgen, vervangen ze in een keer de hele productie.
Ik luister nog liever naar een gesprek tussen 2 Koreanen waar ik geen reet van versta dan naar die onzin die uit Els en Natte Lie kwam.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:36 schreef Poezewoes het volgende:
Lijkt nu echt een buitenlandse BB, met dat geratel, waar je haast niks van verstaat, nu weet ik weer waarom ik vaak naar Els zat e luisteren die samen met Nat zat ze praten, hoop niet dat het de komende weken zo blijft.
Als ik dat Belgische bla bla wil horen zet in de tv wel op Belgie.
Zullen er deze week nog nominaties komen?? Nu het huis flink uitgedund is.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:37 schreef D. het volgende:
Het is tijd voor nominaties
Tot die tijd verwacht ik geen streamwaardige momenten meer
Vast welquote:Op zondag 31 januari 2021 09:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zullen er deze week nog nominaties komen?? Nu het huis flink uitgedund is.
Eens dat er nieuwe bij moeten komen.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:40 schreef Angel79 het volgende:
Er moeten zeker nog vier nieuwe bewoners bij.Anders is het spel vanaf nu gespeeld .Maken Jill,Michel en Thomas zeker geen kans meer.
Ja oneerlijk omdat ze dan al een maand hebben kunnen kijken maar ik de ook wel dat dat spanning kan opleveren
Hem versta ik wel.........quote:Op zondag 31 januari 2021 09:43 schreef suzi1 het volgende:
kan michel iets korter en bondiger zijn verhaal doen
Zolang de twee Nederlanders de sfeer niet negatief beïnvloeden, kan ik ze wel een tijdje gedogen.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.![]()
Hij heeft de hele dag, wat moet 'ie anders doenquote:Op zondag 31 januari 2021 09:43 schreef suzi1 het volgende:
kan michel iets korter en bondiger zijn verhaal doen
Ik verwacht nog wel het een of ander....quote:Op zondag 31 januari 2021 09:37 schreef D. het volgende:
Het is tijd voor nominaties
Tot die tijd verwacht ik geen streamwaardige momenten meer
werd je nu lasteren beginnen over Liese? zei liefquote:Op zondag 31 januari 2021 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja met een heleboel haar..
Oh wacht. Das dr hoofd.
Ja ik laster haar. Jij jouw mening. Ik de mijne.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd je nu lasteren beginnen over Liese? zei lief
Je bent een beste knul...maar soms is het lastig te ontrafelen wat je nou precies schrijftquote:Op zondag 31 januari 2021 09:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd je nu lasteren beginnen over Liese? zei lief
Hij is Oostenrijks, dus best wel goed uiteindelijk. Je moet het een beetje op zn Duits lezen.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je bent een beste knul...maar soms is het lastig te ontrafelen wat je nou precies schrijft.
Ik vraag me af of ze die op voorraad hebben. Ik neem aan dat ze niet 5 man in een hotel hebben zitten.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eens dat er nieuwe bij moeten komen.
En vind ook dat ze dan die week niet genomineerd mogen worden.
Tenminste een week nog een paar anderen in het huis.
Liese IS een leuke meid, dus met dat beeld is niets mis.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:29 schreef MissyZ het volgende:
Zit de filmpjes terug te kijken nog. Dank.
Blijft een feit dat de tv kijkers die niet de streams zien, een heel ander beeld van de mensen hebben.
Selectief uitzenden.
De belgische meisjes worden positiever neergezet dan anderen.
Michel alleen als sexy.
Liese als leuke meid.
Zou die afdeling productie soms alleen uit Belgen bestaan?
We zijn er ingetuind.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje van overtuigd.
Ik laster meequote:Op zondag 31 januari 2021 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik laster haar. Jij jouw mening. Ik de mijne.
lief zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik laster haar. Jij jouw mening. Ik de mijne.
Dit zijn heel veel aannames.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We zijn er ingetuind.
Het is gewoon BB Belgie met een huis op een Nederlandse parkeerplaats.
Waarschijnlijk een Nederlandse sponsor die het huis en inrichting financierden.
Het smoesje daarvan is dat het BB Bel-Ned. is. 50-50. Maar het programma wordt gemaakt door Belgen.
Had ik dit geweten had ik mij niet verheugd en geen abon genomen van 7.99 op Videoland.
1 gelukje. Ik heb seiz.7 van The Blacklist gekeken op videoland.
Je zou bijna... Nee. ik ga even op m'n handen zitten..quote:Op zondag 31 januari 2021 09:33 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Het is wel zo, ze hebben een gemengde productie. Sprak veel Belgen, slapen in het hotel.
Er is zelfs een 2e team, mocht dit team corona krijgen, vervangen ze in een keer de hele productie.
Precies. Ik luisterde voornamelijk naar Els, Daan en Nathalie omdat ik ze kon verstaan. Treurig wel.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:36 schreef Poezewoes het volgende:
Lijkt nu echt een buitenlandse BB, met dat geratel, waar je haast niks van verstaat, nu weet ik weer waarom ik vaak naar Els zat te luisteren die samen met Nat zat ze praten, hoop niet dat het de komende weken zo blijft.
Als ik dat Belgische bla bla wil horen zet in de tv wel op Belgie.
1 plaat doet het nog, verder hebben ze nog een kookplaat in de waskamer.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:52 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze al een nieuw kooktoestel of durven ze toch ermee te werken. Zie Michel pannenkoeken bakken erop.
Liese was een koude.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese IS een leuke meid, dus met dat beeld is niets mis.
Verder werden de meeste Nederlandse deelnemers volledig uitgekotst vanwege hun gedrag en de manier van zich presenteren, ook door de streamers op social media. Geen wonder dus dat de Belgen positiever overkwamen, daar hoefden ze zelf niet veel voor te doen.
Hij zei dat de ene kant nog goed is, hij durft het dus aanquote:Op zondag 31 januari 2021 09:52 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze al een nieuw kooktoestel of durven ze toch ermee te werken. Zie Michel pannenkoeken bakken erop.
zie je wel dat er echt heel goed nagedacht is over verschillende scenario's, dus vast ook over het scenario, wat gaan we doen als er in 1 x 3 of 4 tegelijk uitgaan , ze zijn echt op alles voorbereid, zal me niets verbazen als er gewoon kandidaten op de wacht zitten , zo van , het kan maar zo dat we je nodig zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 09:33 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Als ze al opgeroepen zijn, gaan ze nog 5 dagen in quarantaine in het Hotel.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
zie je wel dat er echt heel goed nagedacht is over verschillende scenario's, dus vast ook over het scenario, wat gaan we doen als er in 1 x 3 of 4 tegelijk uitgaan , ze zijn echt op alles voorbereid, zal me niets verbazen als er gewoon kandidaten op de wacht zitten , zo van , het kan maar zo dat we je nodig zijn
Ik ben het er wel mee eens. Als er geen corona was geweest dan had het huis niet in amsterdam gestaan.quote:
Dat is het verhaaltje dat ik hier wel vaker voorbij zie komen, maar wie van de Nederlanders heeft er zijn/haar best gedaan om toenadering tot Liese en haar groepje te zoeken? 🤔quote:Op zondag 31 januari 2021 09:53 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Liese was een koude.
Ze lijkt sinds het gesprek in de Kamer van de waarheid, met Naomi en Rene wel bij te draaien.
Maar meerdere mensen hadden al aangegeven dat ze alleen tegen je praat als je in haar clubje zat.
Maar nogmaals, ieder zijn verhaal en mening. En ze lijkt bij te draaien.
Ja vraag me af wanneer hij die moet inleveren.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:58 schreef Hunter het volgende:
Thomas speelt were gitaar (zolang het nog mag)
Zeer legitieme vraag!quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het verhaaltje dat ik hier wel vaker voorbij zie komen, maar wie van de Nederlanders heeft er zijn/haar best gedaan om toenadering tot Liese en haar groepje te zoeken? 🤔
Jill, Rene, Daan.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het verhaaltje dat ik hier wel vaker voorbij zie komen, maar wie van de Nederlanders heeft er zijn/haar best gedaan om toenadering tot Liese en haar groepje te zoeken? 🤔
leuke sneer van naomi..... jammer dat ze dat alleen tegen jill durftquote:Op zondag 31 januari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill en Thomas zijn nog niet helemaal happy.
Vond het wel een beetje een tactloze opmerking van Naomi daarstraks aan tafel.
Jill begon over Naat of Daan en toen zei Naomi, daar praten we niet meer over.
Jill keek niet blij.
Denk het ook. Misschien vandaag nog niet, maar denk dat ze voor de bewoners nog best wat in petto hebben. Want het moet ook niet te gezellig worden.....quote:Op zondag 31 januari 2021 09:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
zie je wel dat er echt heel goed nagedacht is over verschillende scenario's, dus vast ook over het scenario, wat gaan we doen als er in 1 x 3 of 4 tegelijk uitgaan , ze zijn echt op alles voorbereid, zal me niets verbazen als er gewoon kandidaten op de wacht zitten , zo van , het kan maar zo dat we je nodig zijn
Weg met dat ding.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:58 schreef Hunter het volgende:
Thomas speelt were gitaar (zolang het nog mag)
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jill, Rene, Daan.
Jill zei het ook op stream; Ik probeerde heel vriendelijk te doen, maar ik krijg geen eens antwoord en ze draaide haar hoofd weg. Steeds, dus geef ik het maar op.
Ze willen voorlopig alleen nog maar positieve vibes, dus praten over Daan en Natte is dan automatisch uit den boze.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill keek niet blij.
Jill en Daan. Die kregen de kille blik.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goedemorgen waarom zou je toenadering tot het groepje van liese moeten zoeken. Ik heb geen oordeel over Liese of een andere bewoner daarvoor heb ik te weinig gezien laatste week. Ik begrijp alleen de adoratie voor Liese niet zowel in het huis als buiten het huis. Iemand beoordelen op haar uiterlijk is te kort door de bocht. Ik ben dan ook niet #team Liese. Ik kijk het even aan vermoed dat er snel nieuwe binnen komen.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn allebei verschillende meiden. Ik vind Liese haar humor leuk.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:02 schreef Poezewoes het volgende:
Een leuk smoeltje is mooi mee genomen, maar geen verdienste, ik vind Liese helemaal niks.
Daar in tegen Jill weer wel leuke spontane meid, en dat heeft niks met nationaliteit te maken.
Naomi is geen lief meisje. Ze speelt dat.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill keek niet blij.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:10 schreef Sangha het volgende:
Naomi heeft een menstruatiecup, ze vangt daar haar menstruatie mee op, lengt ze aan met water en dat geeft ze aan haar planten, zit veel voeding in.
Graag andere camerabeelden.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:11 schreef Whuzz het volgende:
Naomi en Jill: Menstruatiecups, bloed bij de planten en andere menstruatieverhalen.
Nick: oookeeey, ik ben wel schoon nu, wegwezen hier![]()
*Michel komt binnen*
Jill: Michel, ken jij menstruatiecups?
*Michel direct rechtsomkeert*
Waarmee dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:08 schreef lyo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 januari 2021 10:05 schreef cobain1994 het volgende:
Ook achter de oren..
kieken, je gezicht was je toch niet met zeep
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:11 schreef Whuzz het volgende:
Naomi en Jill: Menstruatiecups, bloed bij de planten en andere menstruatieverhalen.
*Michel komt binnen*
Nou dat had ze beter voor haar kunnen houden, die zal ook wel als ze kinderen wil de moederkoek opeten.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:10 schreef Sangha het volgende:
Naomi heeft een menstruatiecup, ze vangt daar haar menstruatie mee op, lengt ze aan met water en dat geeft ze aan haar planten, zit veel voeding in.
tis nog vroegquote:Op zondag 31 januari 2021 10:14 schreef Whuzz het volgende:
Valt al mee dat Naomi geen freebleeder is
OMG......misschien had ze dan niet in BB gemogen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:14 schreef Whuzz het volgende:
Valt al mee dat Naomi geen freebleeder is
Lol.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Naomi is geen lief meisje. Ze speelt dat.
Gmorgen cosquote:Op zondag 31 januari 2021 10:11 schreef Whuzz het volgende:
*Michel komt binnen*
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:10 schreef Sangha het volgende:
Ja dar dacht ik ook al aan. Trouwens ze staat wel lang onder de douche voor een mileufreak.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dat had ze beter voor haar kunnen houden, die zal ook wel als ze kinderen wil de moederkoek opeten.
Dat zal dan waarschijnlijk steeds tijdens streamlocks zijn geweest, want ik heb er weinig van gemerkt.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jill, Rene, Daan.
Jill zei het ook op stream; Ik probeerde heel vriendelijk te doen, maar ik krijg geen eens antwoord en ze draaide haar hoofd weg. Steeds, dus geef ik het maar op.
Walgelijke beschuldigingenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Naomi lijkt me zo'n meisje die denkt altijd voor anderen klaar te staan en zichzelf weg te cijferen.
Maar zonder dat ze het door heeft dringt ze zichzelf op en kan ze heel snibby worden als mensen haar advies niet opvolgen of niet naar haar luisteren
Het is geen beschuldiging.quote:
Ach is toch grappig en eerlijk gezegd is dat een gesprek waar ik ook niet zoveel aan toe te voegen zou hebbenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:20 schreef lyo het volgende:
mannen als nick die zo simpel zijn dat ze weglopen van het onderwerp menstruatie, en vele die niet door hebben dat dit behoorlijk zielig is
Ze uit zich bij Thomas omdat dat veilig kan.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal dan waarschijnlijk steeds tijdens streamlocks zijn geweest, want ik heb er weinig van gemerkt.![]()
Wat ik wel heb gezien, is dat Liese diverse malen heeft geprobeerd om een gesprek aan te knopen met de NL'ers die dan vervolgens daarna weer bij elkaar gingen zitten roddelen en suggereren dat ze daar dan wel bepaalde bedoelingen mee gehad zou hebben.
Bij Jill begint de hypocrisie trouwens ook al aardig door het laagje vernis van puurheid en onbevangenheid heen te schijnen, vooral hoe ze gisteravond gedroeg tijdens haar tweegesprek met Thomas in de slaapkamer.
Ze trok het maar slecht dat de groep niet positief was over de teringtubbies en vond dat ze al hun bezwaren hadden moeten uiten toen ze er nog inzaten. (Wat Liese in individuele gesprekken met Daan en Els ook heeft gedaan). Maar dan vraag ik me toch af waarom Jill haar dat alleen naarThomas uit, en de groep er niet mee confronteert (als ze zo voor openheid is).
Verder speelde ze ook aardig de dramaqueen, op een manier waar Daan jaloers op zou kunnen zijn.
Omdat de site adblockers weigert..quote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is nu al en ur reklame op vier.be??
Nee, die kregen allebei een goed gesprek, maar waren op dat moment misschien te dronken.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jill en Daan. Die kregen de kille blik.
Liese is een verschrikkelijk arrogant wijf. Al vanaf de eerste dag had ik haar door. Prototype ‘mean girls’. Net zo achterbaks als het Nederlandse bondje.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese IS een leuke meid, dus met dat beeld is niets mis.
Verder werden de meeste Nederlandse deelnemers volledig uitgekotst vanwege hun gedrag en de manier van zich presenteren, ook door de streamers op social media. Geen wonder dus dat de Belgen positiever overkwamen, daar hoefden ze zelf niet veel voor te doen.
Geef weer aub.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:24 schreef Mickytjuh het volgende:
HHa Patrick zijn reactie op de vraag van Jill is geweldig.
Die zal de komende tijd toch meer uit de kast moeten trekken dan een geïmproviseerde Britt Dekker-imitate; daar zal ze het toch niet mee gaan redden denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zijn allebei verschillende meiden. Ik vind Liese haar humor leuk.
En bij Jill krijg ik langzaam maar zeker het idee dat haar spontane en een beetje naïviteit ook gespeeld of aangedikt word.
grappig is het zeker :p nee oké, maar kinderlijk zeggen 'iew vies ik ben weg' haha komaan. Niks toe te voegen begrijp ik, ik ook niet zozeer. but just be a man, or learn something at leastquote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ach is toch grappig en eerlijk gezegd is dat een gesprek waar ik ook niet zoveel aan toe te voegen zou hebben
Jill vraagt "heeft u ooit gehoord dat iemand menstruatie lied bij planten doet?"quote:
nee op iptv belgie loptquote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Omdat de site adblockers weigert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |