Lekker je koppie in het zand . vogeltjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
plas, glas mat omhoog
niks gebeurd
mooie dromen conjo's
![]()
Als het niet snel verbetert is Jill de volgende....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:45 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen een kruis door de foto krijgt
Universal Nation?quote:
niet echt topictitel waardigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:48 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Universal Nation?
Een van de beste (Belgische) trance-nummers ooit gemaakt en wellicht ook in NL zeer gekend. Al meermaals ter sprake gekomen in het huis als "request" van de bewoners naar BB toe en de laatste post in de COS ging er toevallig over.
En eigenlijk ook wel een symbolische titel nu het BE vs NL gedoe gedaan is en we hopelijk gewoon een mooie universele groep krijgen (en ik had ook gewoon geen verdere inspiratie meer op dit late uur)
Ik had geen verdere inspiratie en het is mijn eerste maal dat ik een topic titel moest kiezen dus ik vraag vergiffenis :pquote:
Nickquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Sowieso be ik af en toe verbaasd over Nick zijn "ik probeer de slaap te vatten" houdingen
Nee, die heeft Thomas, ik denk Michelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het niet snel verbetert is Jill de volgende....
Als er geen nieuwe komen,. dan gaat Michel nergens heen voorlopig.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee, die heeft Thomas, ik denk Michel
Saai dus, net als de rest van de Belgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nick![]()
Nick , is niets mis mee, maar die kun je ook op een kinderboerderij aan het werk zetten en hij is precies hetzelfde.
niet nodig hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ik had geen verdere inspiratie en het is mijn eerste maal dat ik een topic titel moest kiezen dus ik vraag vergiffenis :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is een Nederlander en de Belgen zijn achterbaks.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als er geen nieuwe komen,. dan gaat Michel nergens heen voorlopig.
< Oneenschquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is een Nederlander en de Belgen zijn achterbaks.
Ja, dat weet ikquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste voor vandaag denk ik ....![]()
Liese gaat los - 30 januari 2021.en dan vragen mensen zich nog af wat er zo leuk is aan Liese , sugtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste voor vandaag denk ik ....![]()
Liese gaat los - 30 januari 2021.Ik ga me aanmelden op de belgische TinderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
goude tijden, club xquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ik had geen verdere inspiratie en het is mijn eerste maal dat ik een topic titel moest kiezen dus ik vraag vergiffenis :p
Even knokken gekeken en denk dat ik niet de enige benquote:Op zondag 31 januari 2021 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of het de lockdown is, de Corona crisis of weet ik veel wat, maar het is hier op zaterdag avonden wel eens drukker geweest ....
Ja ik was ook even kickboksen kijken!quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Even knokken gekeken en denk dat ik niet de enige ben
half gekeken, was een anti climax die finale las ikquote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rico gewonnen ?quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik vind dat op die leeftijd een beetje raar.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef Yolk het volgende:
Zouden er mensen afknappen op Michel door zijn verhaal dat hij als 24-jarige een relatie had met een meisje van 16? Of valt dat wel mee/heb ik het verkeerd begrepen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan vragen mensen zich nog af wat er zo leuk is aan Liese , sugt
Ja Rico en gerges ineens dikke maten!quote:Op zondag 31 januari 2021 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, halve finale schijnt heel sportief te zijn geweest ....
Ik snap de obsessie met Jill dan weer niet. Best een lief meisje, heeft het hart op de juiste plaats, maar is zo onnozel...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik snap oprecht de obsessie met Liese niet...
Ach ja, ik ken zo'n geval en die zijn inmiddels minimaal 15 jaar getrouwd... dat was eerst wel raarquote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind dat op die leeftijd een beetje raar.
Geen winnaarsmateriaal maar gewoon iemand die er wel nog lang in mag blijven omdat ze wel leuk is voor de sfeer.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ik snap de obsessie met Jill dan weer niet. Best een lief meisje, heeft het hart op de juiste plaats, maar is zo onnozel...
Maat ! Jij knaken, Ik knaken, doe ff een paar tikkies.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja Rico en gerges ineens dikke maten!
Fair enoughquote:Op zondag 31 januari 2021 00:12 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Geen winnaarsmateriaal maar gewoon iemand die er wel nog lang in mag blijven omdat ze wel leuk is voor de sfeer.
Zo een beetje het IJsland van het WK Voetbal enkele jaren geleden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |