SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 31-01-2021 00:08:04 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet Robinson-waardigquote:
Er zijn wel vaker gekke stemsystemen bij NF'squote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef Greys het volgende:
Maar dat meiske dat net door de jury gered werd wordt dan nu toch laatste? Ik snap het systeem niet, waarom zouden demense deze ronde anders stemmen dan tien minuten geleden.
Het klonk wel net wat beter hoor bij JESC.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Voor iedereen die dacht dat zij niet live zong tijdens JESC. Wel dus, zij klinkt echt gewoon zo goed
nu is het 50/50, dus hoeft ze geen laatste te worden. Maar nee, winnen doet ze niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef Greys het volgende:
Maar dat meiske dat net door de jury gered werd wordt dan nu toch laatste? Ik snap het systeem niet, waarom zouden demense deze ronde anders stemmen dan tien minuten geleden.
Nee, want nu is het 50/50 dus dat ze laatste wordt hoeft niet als ze 1 is bij de jury.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Voor iedereen die dacht dat zij niet live zong tijdens JESC. Wel dus, zij klinkt echt gewoon zo goed
Maar echt ook gewoonquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Zij is gewoon beter dan sommige van de acts die er nu nog in zitten
Ja, maar daar mochten ze ook gewoon vaker proberen en filmen en sleutelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het klonk wel net wat beter hoor bij JESC.
Blijf het wel zoooo'n leuk lied vinden!
Beter dan de meeste die er nog in zitten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Zij is gewoon beter dan sommige van de acts die er nu nog in zitten
C'EST UN COMPLÔTEquote:
Oh sorry, dacht net ook al 50/50. Snapte er al geen hol van.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want nu is het 50/50 dus dat ze laatste wordt hoeft niet als ze 1 is bij de jury.
In 2010 zong Johnny Logan in onze intervalact.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:32 schreef H_T het volgende:
Omdat jullie strijden voor een plek in de Franse qualifier gaan jullie ALLEMAAL meezingen met een liedje waarmee een Canadese zangeres namens Zwitserland won
Nee joh heel strak geregeldquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 2010 zong Johnny Logan in onze intervalact.
Ok, dat was sowieso een ietwat rommelig NSF, maar toch.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan krijgt ze geen kerona in d'r ogen.
In de show niet echt, maar in het topic vermaak ik me primaquote:
quote:So the Jury chose LMK after giving her 6 points, even though they scored others higher...? Okay
Een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald is een dag niet herhaald...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Ah nee gaan we nog een keer recappen?
Hij is een voorbeeld van een toxic Eurovision fan blehhquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt zo’n fan die nu maanden gaat haten op Frankrijk
ik ook en ben ik nog een beetje ziekjesquote:
Tebbie dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik ook en ben ik nog een beetje ziekjes
Wattes?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:38 schreef Greys het volgende:
Let op, winnen die drie eilanders straks.
Heel Tahiti gestemdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:38 schreef Greys het volgende:
Last van mijn buikquote:
Wat weten die er nou van?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:39 schreef Greys het volgende:
Die youtube chatters zijn echt lang niet allemaal voor Barbara.
quote:
Verwarrend.quote:
HOU OP KREESquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:38 schreef Greys het volgende:
Dance You Off is zijn favoriete ESF nummer, dus we hadden ergens iets raars kunnen verwachtenquote:
HOOPquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef lashatumbai het volgende:
DIT VOELT ECHT ALS DE UITSLAG VAN DUNCAN DIE IN HET BEGIN OOK ZO TEGEN VIEL
Nou ja, die won ook met de hakken over de sloot.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef lashatumbai het volgende:
Eens eens eens ik krijg flashbacksquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef lashatumbai het volgende:
Toch maar even gequote.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef Greys het volgende:
Dit is expres om het spannend te houden. Kan niet anders.
Hoofdbureau Rotterdam-Noord heeft een paar extra politiewagens gestuurd ter observatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
Staat het keukenkastje in huize Greys al op een kier?
Hahahhaa dit komt goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
Staat het keukenkastje in huize Greys al op een kier?
De vorige keer ging het ook goed, tot het publiek mocht stemmen...quote:
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Greys het volgende:
Mijn stream loopt achter op jullie dus ik druk op tweet als jullie jaaaaaa roepen, don't let me down.
Neeeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Greys het volgende:
Mijn stream loopt achter op jullie dus ik druk op tweet als jullie jaaaaaa roepen, don't let me down.
Wat een gebrek aan vertrouwenquote:
We won't let you downquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef Greys het volgende:
Ze komt zo sympathiek overquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Barbara ziet er echt ook uit als een lief mens
Neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:54 schreef lashatumbai het volgende:
oooh als die pony over blijft met Barbara.....
JAAAAAAquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:56 schreef Greys het volgende:
Strwam eruit. Jullie riepen ja dus ist klaar?
quote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:56 schreef Greys het volgende:
Strwam eruit. Jullie riepen ja dus ist klaar?
quote:
Bonne nuitquote:
Had je hem klaarstaan?quote:
JAAAA DOEZEPWAAAquote:
Nou de eerste jaaaaas waren volgens mij ver voordat het officieel wasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaaaa
Hoeveel Jaaaaaa's wil je nog?
Ze gokken erop dat veel mensen niet kunnen/willen rekenen, en waarschijnlijk hebben ze daar gelijk inquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Waarom doen ze nou alsof dit spanned is
TRES BJEENquote:
Ja, maar toen kon het ook al niet meer fout.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de eerste jaaaaas waren volgens mij ver voordat het officieel was
Uiteraard. Alleen voor haar. Als een ander had gewonnen hadden we morgen wel eens getweet na het rellen.quote:
Nou ja ze gingen helemaal zenuwachtig doen met de twee mogelijke laatste mensen waarvan Barbara 100+ punten had van de jury en de andere maar 20quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij kon het echt al niet anders meerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen voor haar. Als een ander had gewonnen hadden we morgen wel eens getweet na het rellen.
Geen rellende @Greysquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen voor haar. Als een ander had gewonnen hadden we morgen wel eens getweet na het rellen.
The glow up.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:01 schreef Nashipeer het volgende:
Frankrijk idd eerste in de orde. Niet dat het veel zegt maar ik ben blij dat het land ophoog is geklommen vergeleken met The best in me
En heb het gevoel dat Noorwegen en Finland dat sowieso ook gaan doenquote:Op zondag 31 januari 2021 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Frankrijk is in ieder geval het eerste land wat een stuk beter kiest dan in 2020
En dan wil ik naar Parijs, want Parijs is leuk en lekker dichtbij en gewoon lekker met de treinquote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef usagi414 het volgende:
Op naar Parijs 2022. Ik denk echt dat ze met Barbara kunnen winnen![]()
Het gaat zich in elk geval onderscheiden. En mocht er publiek staan kan het rekenen op een heel groot applaus aan het eind. Dergelijke nummers verdienen een volle zaal waar iedereen even drie minuten muisstil is.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef usagi414 het volgende:
Op naar Parijs 2022. Ik denk echt dat ze met Barbara kunnen winnen![]()
Ik vond de uiteindelijke jury stemming er eerlijk gezegd prima uit zien.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
Ik blijf het raar vinden zo'n jury die zoveel invloed heeft. Er zitten altijd zulke rare keuzes. Aan de andere kant wordt het aan het eind van de streep meestal wel weer recht getrokken, maar toch...
Je weet dat het dan Marseille of Nice word natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan wil ik naar Parijs, want Parijs is leuk en lekker dichtbij en gewoon lekker met de trein
Die rare keuzes zijn er op het echte ESF ook wel natuurlijk. Daar moet je ook alles van Ruud de Wild tot Rick Vol overtuigen.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
Ik blijf het raar vinden zo'n jury die zoveel invloed heeft. Er zitten altijd zulke rare keuzes. Aan de andere kant wordt het aan het eind van de streep meestal wel weer recht getrokken, maar toch...
Als je ziet wat de afgelopen Eurovisie de jurystem won, wie luistert er nog naar dat nummer? Het is toch het songfestival, dan kies je toch de beste song? Dat was gewoon Voilà.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
We gaan muisstil zijn vanuit onze huiskamers sowiesoquote:Op zondag 31 januari 2021 00:10 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het gaat zich in elk geval onderscheiden. En mocht er publiek staan kan het rekenen op een heel groot applaus aan het eind. Dergelijke nummers verdienen een volle zaal waar iedereen even drie minuten muisstil is.
En nu ben ik verdrietig.![]()
Ile de Réunion, geïnspireerd door Nederland 2004quote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat het dan Marseille of Nice word natuurlijk.
Precies... music first was het toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je ziet wat de afgelopen Eurovisie de jurystem won, wie luistert er nog naar dat nummer? Het is toch het songfestival, dan kies je toch de beste song? Dat was gewoon Voilà.
Dit bericht is ook gericht aan Duncan, met z'n urban revolution.
Kan natuurlijk ookquote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat het dan Marseille of Nice word natuurlijk.
Dan maar hopen dat ze in Reykjavik een grote zaal hebbenquote:Op zondag 31 januari 2021 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook![]()
Maar ook dan wil ik erheenIk wil de eerstvolgende keer bij een 'normaal' ESF erheen
En dat de hotels niet te schaars worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze in Reykjavik een grote zaal hebben
Ja dat wordt dan een dingetjequote:Op zondag 31 januari 2021 00:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze in Reykjavik een grote zaal hebben
En beter dan Roi, en beter dan Mercyquote:Op zondag 31 januari 2021 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Het is trouwens wel 20 klassen beter dan het gedrocht van Tom Leeb vorig jaar...
Daar ben ik het ook nog wel mee eens jaquote:
quote:
Het grappige is dat ik Wende dus níet trek, maar de Babs wél. Omdat dit haar zo enorm natuurlijk lijkt te zijn zeg maar. Voor mijn gevoel DOET Wende hysterisch Frans kleinkunsterig en Babs IS het. Het is gewoon alsof er een jonge frisse moderne Piaftelg staat.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo net voor het eerst gehoord en ik vind het allemaal nogal kleinkunsterig, licht hysterisch en veel...alsof ze Wende Snijders uit de kast hebben gehaald en die trek ik ook altijd slecht...
Ik kan het niet goed inschatten, ik gok dat dit bij de jury's een leuke middenmoter is en bij de televote weinig binnen harkt vanwege "te moeilijk en hysterisch"
Ik vind Wende juist altijd heerlijk zichzelf, voor zover dat mogelijk is voor een Nederlandse die Franse chansons zingt. Barbara Pravi voldoet inderdaad erg aan het plaatje van de chansonnière... bijna te perfect. En daarom kwam het op mij niet echt over. Ik ben benieuwd wat de Europese televoter hiermee gaat doen, ze moet het van de Salvador Sobral-stemmers hebben maar bij hem was juist het authentieke zo leuk. Een antiheld die helemaal niet op dat podium hoort of wil staan, maar het toch doet en heel goed is. Barbara wil juist heel graag.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik Wende dus níet trek, maar de Babs wél. Omdat dit haar zo enorm natuurlijk lijkt te zijn zeg maar. Voor mijn gevoel DOET Wende hysterisch Frans kleinkunsterig en Babs IS het. Het is gewoon alsof er een jonge frisse moderne Piaftelg staat.
Ben ik op zich ook wel met je eens, deze inzending past mooi in de Franse muziekhistorie, het is inderdaad erg Piaf... Moet zeggen dat ik m na een paar keer ook al veel mooier vind worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik Wende dus níet trek, maar de Babs wél. Omdat dit haar zo enorm natuurlijk lijkt te zijn zeg maar. Voor mijn gevoel DOET Wende hysterisch Frans kleinkunsterig en Babs IS het. Het is gewoon alsof er een jonge frisse moderne Piaftelg staat.
En ik vind het stiekem briljant dat ze ook al het afgelopen winnende Junior ESF liedje schreef.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik op zich ook wel met je eens, deze inzending past mooi in de Franse muziekhistorie, het is inderdaad erg Piaf... Moet zeggen dat ik m na een paar keer ook al veel mooier vind worden.
Het rare is dus dat het op zich helemaal mijn smaak is (sterker nog, ik ben hier de Barbara-hypetrain begonnenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik vind het stiekem briljant dat ze ook al het afgelopen winnende Junior ESF liedje schreef.Ze kan wel wat, ons Babs!
Maar boven alles, ieder z'n smaak hoor!
Dat valt natuurlijk wel gewoon weg in de show zelf straks. Ik heb de rest gisteren niet gezien bijvoorbeeld en heb dus heel dat gevoel niet omdat ik die vergelijking helemaal niet heb. Straks ziet bij (bijnaquote:Op zondag 31 januari 2021 12:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het rare is dus dat het op zich helemaal mijn smaak is (sterker nog, ik ben hier de Barbara-hypetrain begonnen) maar ik niet zo overtuigd ben. Misschien komt dat omdat het dus zo overduidelijk geregisseerd was dat zij het moest worden, daar hou ik niet zo van. Daarom heb ik ook een hekel aan shows als The Voice waar ook altijd zo duidelijk is wie er door moet en wie niet. Op het songfestival zelf is dit misschien weer anders, maar dan blijft dus voor mij de vraag of het echt overkomt bij het publiek.
Is dat van haarquote:Op zondag 31 januari 2021 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik vind het stiekem briljant dat ze ook al het afgelopen winnende Junior ESF liedje schreef.Ze kan wel wat, ons Babs!
Maar boven alles, ieder z'n smaak hoor!
Godsammequote:Op zondag 31 januari 2021 14:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ineens niet meer zo vismand
Hij heeft die eerste tweet ook gewoon verwijderd.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ineens niet meer zo vismand
Inderdaad een mooi artikel!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:48 schreef usagi414 het volgende:
Mooi artikel op eurostory
Barbara Pravi: een ijverige idealist uit Parijs
Ik denk - maar kan het echt helemaal mis hebben - dat dit lied Salvadoriaanse gevoelens gaat oproepen bij de kijkers. Misschien niet zo zeer als persoon, maar wel als meeslepend qua gevoel. Denk dat het 't héél goed gaat doen bij zowel jury als publiek. Voorgevoel (maar nogmaals, dat faalt nogal eens hoor!).quote:Op zondag 31 januari 2021 12:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het rare is dus dat het op zich helemaal mijn smaak is (sterker nog, ik ben hier de Barbara-hypetrain begonnen) maar ik niet zo overtuigd ben. Misschien komt dat omdat het dus zo overduidelijk geregisseerd was dat zij het moest worden, daar hou ik niet zo van. Daarom heb ik ook een hekel aan shows als The Voice waar ook altijd zo duidelijk is wie er door moet en wie niet. Op het songfestival zelf is dit misschien weer anders, maar dan blijft dus voor mij de vraag of het echt overkomt bij het publiek.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |