Jajajajajajaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat soms meer om de manier waarop je je mening brengt dan wat je mening is.
Dat heb ik van Naat geleerd![]()
Blijkbaar is Big Brother ook nier beroerd om een bommetje te gooienquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Eens, deze overblijvers gaan niet voor vuur zorgen.
Wat een rare kop 'drie andere big brother bewoners' waren er nog meer dan....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)huis-vrijwillig.html
Ja, Theoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een rare kop 'drie andere big brother bewoners' waren er nog meer dan....
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:52 schreef Oranos het volgende:
Hele dag niks gevolgd, wtf is er gebeurd?
Hottub maffia er allemaal uitgestapt?
Heel zwak, Bigbrother heeft echt de verkeerde mensen erin gezet, totaal geen ruggengraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
ja maar niet in praatprogramma's vanavond, denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
En ook hier, netjes gecopieerdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
BB heeft gezegd dat mensen die naar huis willen naar huis moesten gaan. Ze hadden 5 minuten om te beslissen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:52 schreef Oranos het volgende:
Hele dag niks gevolgd, wtf is er gebeurd?
Hottub maffia er allemaal uitgestapt?
Heel zwak, Bigbrother heeft echt de verkeerde mensen erin gezet, totaal geen ruggengraat
en HAAR liedje, Celine Dion I'm alivequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Fikkert2 het volgende:
En snapjuh kan nu lekker andre hazes luisteren
Maar of dit meer kijkers gaat opleveren betwijfel ik. Ik vind het namelijk een behoorlijke anti reclame voor de productie en de casting in het bijzonder dat dit kan gebeuren. Daar mag je als producent voor in de spiegel kijken. Ik denk dat Peter van der Vorst (baas RTL) not amused is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Blijkbaar is Big Brother ook nier beroerd om een bommetje te gooien
Vanessa in the house...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zwarte Schijven&Bleke Drollen ... lekâhhh
[ afbeelding ]
Klopt gewoon.quote:Door de heersende negativiteit in het huis besliste Big Brother om zaterdagnamiddag de bewoners de keuze te geven: of ze bleven en deden hun best om constructief te zijn, of ze pakten binnen de vijf minuten hun spullen. Zowel Nederlanders Jowi (25) als Nathalie (23) beslisten haast onmiddellijk om voor een exit te kiezen. Na een rondje twijfelen volgde ook de Nederlandse Danielle (40). Saillant detail: zij waren alle drie lid van het ‘bondje’ om de Belgische kandidaten uit het spel te stemmen.
Artikel: https://www.hln.be/tv/sho(...)e-verlaten~a2edbced/
Als ze echt bommetjes willen gooien, komen er straks 3 Nieuwen met SM zweepjes om die preutse Belgjes te leren wat RLS betekentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De belgische pers is wel scherp:
[..]
Klopt gewoon.
duidelijk een CASting faalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar of dit meer kijkers gaat opleveren betwijfel ik. Ik vind het namelijk een behoorlijke anti reclame voor de productie en de casting in het bijzonder dat dit kan gebeuren. Daar mag je als producent voor in de spiegel kijken. Ik denk dat Peter van der Vorst (baas RTL) not amused is.
Straatje schoon vegen noem ik dit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Klopt gewoon.
En ook helemaal niet partijdig geschrevenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Klopt gewoon.
Als Peter van der Vorst in het BB huis zat was hij er al na dag één uitgestemdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar of dit meer kijkers gaat opleveren betwijfel ik. Ik vind het namelijk een behoorlijke anti reclame voor de productie en de casting in het bijzonder dat dit kan gebeuren. Daar mag je als producent voor in de spiegel kijken. Ik denk dat Peter van der Vorst (baas RTL) not amused is.
Ik zie het somber in voor Zoey tegenover Thomasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef D. het volgende:
Als ik de poll uit het vorige topic moet geloven zal het komende nominatie tussen Thomas en Zoey gaan, dus:
[poll=1542]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:53 schreef Whuzz het volgende:
Thomas: "Ik ga m'n eigen laten neutraliseren, dan word ik ook nederlander"
lol, ik denk dat je naar het woord "naturaliseren" zoekt Thomas
Jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het somber in voor Zoey tegenover Thomas
Of over drie wekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Fok heeft gesproken
We zwaaien donderdag Zoey uit
En ik zit hier met mijn bordje op het bureau te etenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb me vent de tuin in gebonjourd met de mededeling bbq nuuu!
En die zit nu in de kroeg (oh nee dat kan niet)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
bbq is aanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wats gebeurd BB trending op twitteRr?
Ik heb mijn zweepje net uit het vet gehaald.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze echt bommetjes willen gooien, komen er straks 3 Nieuwen met SM zweepjes om die preutse Belgjes te leren wat RLS betekent
Boeiendquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En ik zit hier met mijn bordje op het bureau te eten
jij zou te soft met liese omgaan, helaasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb mijn zweepje net uit het vet gehaald.
Nenene, jij wilt Liesje niet meppen...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb mijn zweepje net uit het vet gehaald.
Slimquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik lul maar wat hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En ik zit hier met mijn bordje op het bureau te eten
Of alle andere bewoners waren vrijwillig vertrokken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Peter van der Vorst in het BB huis zat was hij er al na dag één uitgestemd
Werd ook tijd. Vond het een goede zetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Smakelijkquote:
Nee niet zo interessant, wie loopt er nu weer te jankenquote:
Tactisch heel slim. Met deze twee op de bank was de exit voor Daan verzekerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas Ging Jowi en Daan nomineren
Plots terug een belg dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Optie 2quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of alle andere bewoners waren vrijwillig vertrokken.
heb jij al gegeten?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet zo interessant, wie loopt er nu weer te janken
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Pas moiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet zo interessant, wie loopt er nu weer te janken
Ik vreet jou met huid en haar.quote:
Dit verdient een eigen topicquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou Thierry Baudet, Geert Wilders en Tunahan Kuzu het huis in doen. Dat geeft een impuls aan het aantal NL-ers én aan het complotdenken tegelijk!
Is alu ofzoiets belgisch bier? Heb dat woord al zo vaak gehoord en geen idee wat het is. Maar Naomi wil hetquote:
Dat kan morgen weer. Vanavond is het feestquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
te gezellig en gezapig, we willen toch roddel en achterklap!?
Nope we willen sex, overspel en woedende Exxen aan de Poortquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
te gezellig en gezapig, we willen toch roddel en achterklap!?
Deze vegan foefelt wel vaker: ze eet ook mosselen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
mag een vegan wel mais eten van een bbq waar net nog vlees op lag?
Geen ideequote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Is alu ofzoiets belgisch bier? Heb dat woord al zo vaak gehoord en geen idee wat het is. Maar Naomi wil het
Dat heeft ze zelf ook gezegd, dat ze wel heel af en toe een uitzondering maakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze vegan foefelt wel vaker: ze eet ook mosselen.
Hmmquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope we willen sex, overspel en woedende Exxen aan de Poort
De azijn was op, en ze konden niet zonderquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Waarom zijn Danielle en Natjuh er uit?
Je hebt mosselen en mosselenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze vegan foefelt wel vaker: ze eet ook mosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk dat het al te laat was voor Nathalie. Er was geen aansluiting meer mogelijk met de anderen. En Daan's pogingen waren bijna pijnlijk om aan te zien. Die ga ik overigens ook niet missen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:32 schreef Flow3r het volgende:
k had juist gedacht dat Nathalie nog wel bij zou trekken, Daan niet, die zit al haar hele leven in de slachtofferrol
Snap ik!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
De azijn was op, en ze konden niet zonder
Dom, want ze schenken nu Heineken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
De azijn was op, en ze konden niet zonder
Ik ben ook flabbergast. En hier lees je alleen maar ..blij dat ze weg gaan...oprotten...weg er mee.etc etcquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van Jowi wist ik het maar al zo snel? Hoe en wat met Nath en Daan dan?
De dierlijkequote:
Die Frodo heeft het ringetje in de vulkaan gegooidquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Waarom zijn Danielle en Natjuh er uit?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enkele bewoners pakken hun koffers - 30 januari 2021.Had hem al gekeken. Thx kerel voor de moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Vieze meukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dom, want ze schenken nu Heineken.
Heeft vanmiddag het huis verlatenquote:
Die heeft de kippetjes van Els overgenomenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:10 schreef Sestra666 het volgende:
pappie patje aan het hoofd van den tafel
[ afbeelding ]
Jij denkt dat ze het hierbij laten en nu gewoon blijheid vrijheid tot de finale?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:10 schreef suzi1 het volgende:
nou dit vind ik dus niks, ik zie liever roddelaars en ruzies. kan toch moeilijk alleen blijven kijken omdat ik jill leuk vind
En wat was jou stem advies de laatste weken?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:10 schreef suzi1 het volgende:
nou dit vind ik dus niks, ik zie liever roddelaars en ruzies. kan toch moeilijk alleen blijven kijken omdat ik jill leuk vind
Dat komt snel genoeg weer... ze moeten nu de eigen groep gaan nomineren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:10 schreef suzi1 het volgende:
Dat alle saaie mutsen er nog inzitten? Yippie. Topstreamsquote:
Laten we het hopen Engine.quote:
Sjah.. en het probleem is dat Jill helemaal niet leuk is , ze is zowat helemaal nix.... veel roze , buikpijn en een beroerde Britt D actquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:10 schreef suzi1 het volgende:
ik ben alle tijd pro natte geweest. jij dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat was jou stem advies de laatste weken?
Juist!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat komt snel genoeg weer... ze moeten nu de eigen groep gaan nomineren.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:12 schreef DKUp het volgende:
Ik ga helemaal stuk![]()
Dit kan toch helemaal niet
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Laten we het hopen Engine.
Dit zijn allemaal hele tamme brave mensen die niet roddelen. Dus ik verwacht geen spetters en sensatie.
Ik denk niet dat ze een act doet hoor, zo is ze nu eenmaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. en het probleem is dat Jill helemaal niet leuk is , ze is zowat helemaal nix.... veel roze , buikpijn en een beroerde Britt D act
Niet dat ik weet zo drie ineens.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:12 schreef odie22 het volgende:
ik heb toch een déjà vu gevoel, is dit niet bij andere edities van BB ook al eens gebeurt ?
Ssst.... misschien hoort ze hetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een act doet hoor, zo is ze nu eenmaal.
Oh dan vergis ik me. Ik heb een tering hekel aan mensen die de gene die wat tv maken eruit willen hebben. Theo Els b.v.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben alle tijd pro natte geweest. jij dan?
grote vergissing ja. zodra die mensen aan t fluisteren waren had ik de koptelefoon opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dan vergis ik me. Ik heb een tering hekel aan mensen die de gene die wat tv maken eruit willen hebben. Theo Els b.v.
Die gozer is ook zo'n niks. Ik zie de aantrekkelijkheid er echt niet inquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:14 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ze laten wel vaak Michel en Liese zien. Vind ik niet erg, Michel is leuk om naar te kijken.
Oh vandaarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
grote vergissing ja. zodra die mensen aan t fluisteren waren had ik de koptelefoon op
NP ze roddelen allemaal, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ben er al sinds het begin bij, maar heb de afgelopen week de streams niet meer bekeken.
Ik vin Michel net ontzettend meevallen, is echt oprecht gemotiveerd en geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer is ook zo'n niks. Ik zie de aantrekkelijkheid er echt niet in
Daan verliest nooit.. die verdwijnt gewoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:16 schreef Sangha het volgende:
Toch wel triest van Daan dat ze opstapt omdat ze denk dat ze toch op de nominatie staat. Dat is toch raar, dan ga je toch niet naar huis, dan probeer je daar war aan te doen, that's the game.
Daarom maar goed dat ze weg is. Plaats maken voor iemand die die plek verdient.
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik vin Michel net ontzettend meevallen, is echt oprecht gemotiveerd en geïnteresseerd.
Daan heeft een excuus, mis mijn kindjes. Zelfde rede waarom ze het huis in vluchtequote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:16 schreef Sangha het volgende:
Toch wel triest van Daan dat ze opstapt omdat ze denk dat ze toch op de nominatie staat. Dat is toch raar, dan ga je toch niet naar huis, dan probeer je daar war aan te doen, that's the game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik vin Michel net ontzettend meevallen, is echt oprecht gemotiveerd en geïnteresseerd.
Daan heeft al verlorenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daan verliest nooit.. die verdwijnt gewoon.
Ze heeft ze nog niet bij BB in hoeven leveren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:17 schreef Benny het volgende:
Wanneer worden de regels van Naomi eigenlijk bekend gemaakt?
Misschien hebben ze nog twee of drie nieuwe Nederlanders klaar staanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:17 schreef King_Merc het volgende:
Top show Maandag (en Donderdag) .. vraag me af of er nog nominaties zijn aankomende 3 weken..
Mehhh !!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Daan heeft overal een excuus voor en anders verzint ze er wel één.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Daan heeft een excuus, mis mijn kindjes. Zelfde rede waarom ze het huis in vluchte
Met nieuwe inwoners wel, zonder nieuwe inwoners niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:17 schreef King_Merc het volgende:
Top show Maandag (en Donderdag) .. vraag me af of er nog nominaties zijn aankomende 3 weken..
Geeft niet, zolang ik het maar zie😁.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer is ook zo'n niks. Ik zie de aantrekkelijkheid er echt niet in
Denk dat haar kindjes haar niet zo missen als ze het allemaal een beetje gevolgd hebben. Mijn god wat kan dat mokkel negatief over d'r kinderen praten, en veel privé informatie ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Daan heeft een excuus, mis mijn kindjes. Zelfde rede waarom ze het huis in vluchte
Ja, die hebben het nu even druk met andere dingenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft ze nog niet bij BB in hoeven leveren.
Het volk in BB was ver beneden haar niveauquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:18 schreef engine het volgende:
[..]
Daan heeft overal een excuus voor en anders verzint ze er wel één.
Dat vroeg Naomi zichzelf ook al afquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:17 schreef Benny het volgende:
Wanneer worden de regels van Naomi eigenlijk bekend gemaakt?
Ja zo'n triest wijf is het wel ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:19 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Liese houdt zich in, maar van binnen is ze dolgelukkig!
Er is geen tyfus aan inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:19 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Het draait niet alleen maar om Liesequote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:19 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ook niet zo gekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, die hebben het nu even druk met andere dingen
Op de achterkant staat een waarschuwing:quote:
Ik snapte dat ook niet, naast het mekkeren over kintjess thuis begon ze continue zuur gedrag te vertonen, na een prima start als stoere onverscrokken MamaCougar Moeder van 5 met twee stoere Daniii's als gereedschap ..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:16 schreef Sangha het volgende:
Toch wel triest van Daan dat ze opstapt omdat ze denkt dat ze toch op de nominatie staat. Dat is toch raar, dan ga je toch niet naar huis, dan probeer je daar wat aan te doen, that's the game.
Begin aprilquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Komen er nog nieuwe bewoners bij of stopt het een keer?
Is wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Komen er nog nieuwe bewoners bij of stopt het een keer?
En terecht. Daan was naar richting haar. Die kan ze missen als kiespijn en van Naat weet iedereen dat die geen besties waren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:19 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Woensdag worteldagquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:20 schreef DKUp het volgende:
Viequheuhn-huisregels nou nou dat gaat leuk worden.
Heeft ie ook, zei hij. Ze hebben hem gezegd zich niet mee te laten gaan in de negativiteit. 10 minuten na z'n DBK bezoek zaten ze met z'n allen op de bank naar BB te luisteren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou trouwens best kunnen dat Thomas heeft geklaagd in de DBK hij was erg van slag vanmiddag door de negativiteit
Hoge zuurtegraad is nooit goed neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op de achterkant staat een waarschuwing:
"LET OP! Laat uw Els niet langer dan een uur achtereen in het water. Water kan dan troebel worden en een negatieve invloed op de sfeer veroorzaken."
In Woensel is vandaag een TBS-er ontsnapt. Misschien is dat watquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik verwacht dat er nog wel wat spectaculaire deelnemers klaar staan die niet de volle 100 dagen opgesloten kunnen of willen zitten.
Ja, je kunt het ook verlengen natuurlijk. Krijgen de nieuwe inwoners een eerlijke kans.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik verwacht dat er nog wel wat spectaculaire deelnemers klaar staan die niet de volle 100 dagen opgesloten kunnen of willen zitten.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou aub de Belgen ook ABN praten dan is het te volgen ik versta ze echt niet
aan daan of liesequote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Het ging er meer om dat Daan een hekel aan haar had. En dat Liese waarschijnlijk wel happy is dat ze nu weg is. Maar dat uit ze niet.
Waarom hebben zoveel mensen een hekel aan haar?
Ja dus zal de druppel geweest zijn voor BBquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ie ook, zei hij. Ze hebben hem gezegd zich niet mee te laten gaan in de negativiteit. 10 minuten na z'n DBK bezoek zaten ze met z'n allen op de bank naar BB te luisteren.
Geen Belgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kan de taxi toch wel oppikken nadat die daan heeft gedumpt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In Woensel is vandaag een TBS-er ontsnapt. Misschien is dat wat
verlengen is erg lastig, op TV en uitzendtijd gebied. Tenzij het echt gaat scoren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, je kunt het ook verlengen natuurlijk. Krijgen de nieuwe inwoners een eerlijke kans.
Ben niet voor Jan lul ontsnaptquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In Woensel is vandaag een TBS-er ontsnapt. Misschien is dat wat
Nee, ik vermoed dat ze zeker op RTL 5 geen andere bijzondere dingen hebben na Big Brother dus ik denk dat er wel een mouw aan te passen is. Meestal begint in april al het voorjaarsseizoen en een klein beetje de zomerstop van veel programma's.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
verlengen is erg lastig, op TV en uitzendtijd gebied. Tenzij het echt gaat scoren.
Kan eigenlijk niet anders.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:23 schreef MissyZ het volgende:
Ze gooien het schoonmaak rooster om, ze praten met elkaar. De sfeer is al beter.
Maar wat nu........
elke week moet er iemand uit......eerder stoppen ?
Nieuwe bewoners erin zou echt not done zijn, die gaan er meteen uit dan.
Gewoon Rene terug! Die verdiend dat wel. Alleen maar genomineerd en geen kansen gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:23 schreef MissyZ het volgende:
Ze gooien het schoonmaak rooster om, ze praten met elkaar. De sfeer is al beter.
Maar wat nu........
Er komen dus af en toe wel weer nieuwe inwoners bij nadat mensen zijn geëlimineerd? Uiteindelijk moeten ze toch met een paar overblijven voor de finale?quote:
Dat deden ze alquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:23 schreef MissyZ het volgende:
Maar wat nu........
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:24 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Gewoon Rene terug! Die verdiend dat wel. Alleen maar genomineerd en geen kansen gehad.
Alleen in het begin. Volgens mij was het idee om het op te bouwen naar 14 man (dat was gelukt) en daarna alleen nog maar 1 per week weg. (dat is misluktquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er komen dus af en toe wel weer nieuwe inwoners bij nadat mensen zijn geëlimineerd? Uiteindelijk moeten ze toch met een paar overblijven voor de finale?
Dit is de eerste keer dat ik Big Brother een beetje volg en tot nu toe valt het erg tegen.
Eeecht? Ah jammer! Ik denk dat hij nu wel goed zijn weg kan vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet voor hem spreken, maar ik denk dat ze hem eerst geld moeten bieden dan.
Normale mensenpraatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:23 schreef MissyZ het volgende:
Maar wat nu........
Ziggoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:25 schreef DKUp het volgende:
Dan kan René wel terug inderdaad.
Ziko niet, want fuck Ziko.
ik vind het echt een zwaktebod, ze wisten vooraf toch waaraan ze begonnenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:16 schreef Sangha het volgende:
Toch wel triest van Daan dat ze opstapt omdat ze denkt dat ze toch op de nominatie staat. Dat is toch raar, dan ga je toch niet naar huis, dan probeer je daar wat aan te doen, that's the game.
Er was een BB editie die na elke exit eliminatie tijdens de donderdag liveshow er gelijk een nieuwe inwoner in gedropt werd. Weet alleen niet meer welke editie dit was.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er komen dus af en toe wel weer nieuwe inwoners bij nadat mensen zijn geëlimineerd? Uiteindelijk moeten ze toch met een paar overblijven voor de finale?
Dit is de eerste keer dat ik Big Brother een beetje volg en tot nu toe valt het erg tegen.
Al het saaie spul zit er nog inquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dikke pluim voor Febo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en thnxs @:DGK
Nee hoor 5 dagen en dan testen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:26 schreef DKUp het volgende:
Oh wacht al die nieuwe bewoners moeten eerst twee weken in quarantaine.
Benieuwd hoeveel mensen ze al klaar hebben staan
Zwaktebod van productie maar ook van de deelnemers. Dit kan gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het echt een zwaktebod, ze wisten vooraf toch waaraan ze begonnen
Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit een vaal is. Ik kan wel wat Belgies maar het gaat vaak mijn pet ter bovenquote:
10 dagen waarvan 5 thuis en 5 in het hotel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:26 schreef DKUp het volgende:
Oh wacht al die nieuwe bewoners moeten eerst twee weken in quarantaine.
Benieuwd hoeveel mensen ze al klaar hebben staan
Precies, hij lult om mooi weer te spelen zodat hij vriendelijk overkomt, maar ook hij gaat voor de keiharde pegels.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Michel.. "die Nieuwe mense verdiene ook een eerlijke kans.." LuL
Haloow... Waarom zit U daar in BB ..om te winnen toch.. ook Michel is een gelegenheid huichelkutje
Zal ook zeker niet meer vandaag gebeuren. In de loop van volgende week. Tijdens de liveshow lijkt me een uitstekend moment.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
Nieuwe bewoners erbij is nu geen goed idee. Laat de rust naar even terugkeren. Voor zover die er was
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot nooit meer ziens ......![]()
Vertrek op stream 1 - 30 januari 2021.die thomas gaat binnenkort zijn move maken bij Jill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dat was heel irritant.quote:
Je staat toch boven de wetquote:
ryust roest .. veel kijkers nuquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
Nieuwe bewoners erbij is nu geen goed idee. Laat de rust naar even terugkeren. Voor zover die er was
Make Love not Warquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Al het saaie spul zit er nog in
Gaat mij ook te snel. Klaar met dat Belgsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit een vaal is. Ik kan wel wat Belgies maar het gaat vaak mijn pet ter boven
Dan mogen ze er nog wel iets van vier of vijf in dat hotel stoppenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:28 schreef MissyZ het volgende:
[..]
10 dagen waarvan 5 thuis en 5 in het hotel.
Elke keer testen.
En dan pas naar binnen.
Echt ja, je doet toch vooronderzoek, je denkt toch goed na, je weet inderdaad waar je aan begint. Wordt het even moeilijk, stappen ze op. Nou dat is dan maar goed ook. Zoveel mensen die zich hebben aangemeld die deze kans niet kregen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het echt een zwaktebod, ze wisten vooraf toch waaraan ze begonnen
Jij wilt niet meemaken als ik echt war maakquote:
Nee laat dat tokkie gedrag maar achterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij wilt niet meemaken als ik echt war maak
Maak er net een cap vanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:29 schreef engine het volgende:
Kijk die 5 kilo bak sla op tafelNiemand aangeraakt zo te zien
Wanneer nodig wordt het ingezetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee laat dat tokkie gedrag maar achter
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maak er net een cap van![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor harde ijsbergslaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maak er net een cap van![]()
[ afbeelding ]
Rust rust... Het 'spel' zal nu al heel anders gespeeld worden. Nieuwe bewoners zullen meteen op het hakblok worden gelegdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ryust roest .. veel kijkers nu
lkkr doorpakken
snel vergeten
sjaak afhaakies
Juistem, gewoon vol doorpakken nu!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ryust roest .. veel kijkers nu
lkkr doorpakken
snel vergeten
sjaak afhaakies
Ik heb de streams bijna niet aan gehad. Elke keer als ik kijk is het dodelijk saai. Beetje praten op de bank of in de keuken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was heel irritant.
Nu is het irritant door de semi-gezellige Belgen die dodelijk saai zijn en Nederlanders een voor een gingen elimineren.
Klopt wel deels. Wat er nu in zit is vleesch noch visch en Michel...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Vraagje: ik kijk alleen op tv maar zie nu op telegraaf dat er drie weg zijn. Komt dat omdat die rare belgische grieten de sfeer verzieken? Tenminste zo zie ik het wat ik mee krijg op tv. Klopt dat?
Daar is helemaal geen chocola van te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Julie praat nog binnenmonds Belgs ook.
Eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:30 schreef DKUp het volgende:
Liese is alleen leuk en boeiend, als ze vreemd zou gaan.
Moet ik nu bang wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer nodig wordt het ingezet
De opdrachten in de game room kan ik voorstellen. Maar nooit Dagboekkamer gesprekken, belachelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb de streams bijna niet aan gehad. Elke keer als ik kijk is het dodelijk saai. Beetje praten op de bank of in de keuken.Ook zwaar irritant dat je als streamer de dagboekkamer of opdrachten niet mag zien.
Het is ook niet de bedoeling om alle bewoners zo negatief te laten worden...want het slaat wel op een gegeven moment over.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zwaktebod van productie maar ook van de deelnemers. Dit kan gewoon echt niet.
yep..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Juistem, gewoon vol doorpakken nu!
Whut what?! Nee de Nederlandse dames hebben het verknalt en zijn gegaan. En terecht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Vraagje: ik kijk alleen op tv maar zie nu op telegraaf dat er drie weg zijn. Komt dat omdat die rare belgische grieten de sfeer verzieken? Tenminste zo zie ik het wat ik mee krijg op tv. Klopt dat?
PS: vrijdag zaterdag en zondag kijk ik niet want dan is er niks nieuws.
Over 3 weken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Voor nu even een ontspanning in de tent.
Maar voor hoe lang?
Ligt ook een beetje aan wanneer ze weer moeten gaan nomineren.
Er zijn er maar drie die er vanaf het begin zitten de rest zijn allemaal laatkomers dus die 100 dagen is niet meer zo'n ding denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:32 schreef magnaal het volgende:
Mochten er nieuwe binnenkomen, dan zal er wel iets met die 100 dagen worden bedacht. Want anders klopt het niet
Ik weet niet of ze wel meteen naar huis gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben die 3 in ieder geval wel de tijd gegeven om voor de avondklok thuis te zijn 🤣🤣🤣
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben die 3 in ieder geval wel de tijd gegeven om voor de avondklok thuis te zijn 🤣🤣🤣
Ligt er aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Das waar, wat een wisselingen dan toch alquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Er zijn er maar drie die er vanaf het begin zitten de rest zijn allemaal laatkomers dus die 100 dagen is niet meer zo'n ding denk ik.
Ja ik snap de reacties ook niet, dat de afvallers juist zo spannend waren en de Belgen saai.. Voor mij was niets minder waar, misschien hoorde ik het verkeerd dan..Maar volgens mij zaten de afvallers constant te klagen en zeiden voortdurend hetzelfde. En dan opstappen omdat je genomineerd kunt worden? Pfftt dat is pas laf..Daarom wilde ze met alle geweld huismeester zijn, de laffaardquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling om alle bewoners zo negatief te laten worden...want het slaat wel op een gegeven moment over.
Het is toch raar om het op de bewoners af te reageren omdat je zin niet krijgt.
dat was ooit een rls fokkerinquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:35 schreef cheanny het volgende:
Liese voelt zich al winnaar! Queen Bee met haar honingbijtjes en 16.7k volgers op insta!!
michel: pat snij jij de ijsberg sla even?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:29 schreef engine het volgende:
Kijk die 5 kilo bak sla op tafelNiemand aangeraakt zo te zien
Die doet al nix anders dan de godgandse dag Vampen.. het wordt tijd dat er keer een échte kerel binnenkomt er erop gaat ... dat Geile Kutje uithangen de hele dag begint een beetje zielig te wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:35 schreef cheanny het volgende:
Liese voelt zich al winnaar! Queen Bee met haar honingbijtjes en 16.7k volgers op insta!!
Ze krijgen wel ontheffing van Endemol ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:36 schreef Ebinas het volgende:
L
[..]
Ligt er aan.
Kwam vrij onverwacht.
Volgens mij kwam Daan uit het zuiden, is toch nog wel even rijden voor de familie.
Flink doorgassen wordt het
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
michel: pat snij jij de ijsberg sla even?
pat: michel, hier heb ik ene berg ijsla voor u
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat was ooit een rls fokkerin
..fijne tikkert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |