Jajajajajajaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat soms meer om de manier waarop je je mening brengt dan wat je mening is.
Dat heb ik van Naat geleerd![]()
Blijkbaar is Big Brother ook nier beroerd om een bommetje te gooienquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Eens, deze overblijvers gaan niet voor vuur zorgen.
Wat een rare kop 'drie andere big brother bewoners' waren er nog meer dan....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)huis-vrijwillig.html
Ja, Theoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een rare kop 'drie andere big brother bewoners' waren er nog meer dan....
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:52 schreef Oranos het volgende:
Hele dag niks gevolgd, wtf is er gebeurd?
Hottub maffia er allemaal uitgestapt?
Heel zwak, Bigbrother heeft echt de verkeerde mensen erin gezet, totaal geen ruggengraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
ja maar niet in praatprogramma's vanavond, denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
En ook hier, netjes gecopieerdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
BB heeft gezegd dat mensen die naar huis willen naar huis moesten gaan. Ze hadden 5 minuten om te beslissen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:52 schreef Oranos het volgende:
Hele dag niks gevolgd, wtf is er gebeurd?
Hottub maffia er allemaal uitgestapt?
Heel zwak, Bigbrother heeft echt de verkeerde mensen erin gezet, totaal geen ruggengraat
en HAAR liedje, Celine Dion I'm alivequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Fikkert2 het volgende:
En snapjuh kan nu lekker andre hazes luisteren
Maar of dit meer kijkers gaat opleveren betwijfel ik. Ik vind het namelijk een behoorlijke anti reclame voor de productie en de casting in het bijzonder dat dit kan gebeuren. Daar mag je als producent voor in de spiegel kijken. Ik denk dat Peter van der Vorst (baas RTL) not amused is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Blijkbaar is Big Brother ook nier beroerd om een bommetje te gooien
Vanessa in the house...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zwarte Schijven&Bleke Drollen ... lekâhhh
[ afbeelding ]
Klopt gewoon.quote:Door de heersende negativiteit in het huis besliste Big Brother om zaterdagnamiddag de bewoners de keuze te geven: of ze bleven en deden hun best om constructief te zijn, of ze pakten binnen de vijf minuten hun spullen. Zowel Nederlanders Jowi (25) als Nathalie (23) beslisten haast onmiddellijk om voor een exit te kiezen. Na een rondje twijfelen volgde ook de Nederlandse Danielle (40). Saillant detail: zij waren alle drie lid van het ‘bondje’ om de Belgische kandidaten uit het spel te stemmen.
Artikel: https://www.hln.be/tv/sho(...)e-verlaten~a2edbced/
Als ze echt bommetjes willen gooien, komen er straks 3 Nieuwen met SM zweepjes om die preutse Belgjes te leren wat RLS betekentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De belgische pers is wel scherp:
[..]
Klopt gewoon.
duidelijk een CASting faalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar of dit meer kijkers gaat opleveren betwijfel ik. Ik vind het namelijk een behoorlijke anti reclame voor de productie en de casting in het bijzonder dat dit kan gebeuren. Daar mag je als producent voor in de spiegel kijken. Ik denk dat Peter van der Vorst (baas RTL) not amused is.
Straatje schoon vegen noem ik dit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Klopt gewoon.
En ook helemaal niet partijdig geschrevenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Klopt gewoon.
Als Peter van der Vorst in het BB huis zat was hij er al na dag één uitgestemdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar of dit meer kijkers gaat opleveren betwijfel ik. Ik vind het namelijk een behoorlijke anti reclame voor de productie en de casting in het bijzonder dat dit kan gebeuren. Daar mag je als producent voor in de spiegel kijken. Ik denk dat Peter van der Vorst (baas RTL) not amused is.
Ik zie het somber in voor Zoey tegenover Thomasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef D. het volgende:
Als ik de poll uit het vorige topic moet geloven zal het komende nominatie tussen Thomas en Zoey gaan, dus:
[poll=1542]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:53 schreef Whuzz het volgende:
Thomas: "Ik ga m'n eigen laten neutraliseren, dan word ik ook nederlander"
lol, ik denk dat je naar het woord "naturaliseren" zoekt Thomas
Jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het somber in voor Zoey tegenover Thomas
Of over drie wekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Fok heeft gesproken
We zwaaien donderdag Zoey uit
En ik zit hier met mijn bordje op het bureau te etenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb me vent de tuin in gebonjourd met de mededeling bbq nuuu!
En die zit nu in de kroeg (oh nee dat kan niet)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
bbq is aanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wats gebeurd BB trending op twitteRr?
Ik heb mijn zweepje net uit het vet gehaald.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze echt bommetjes willen gooien, komen er straks 3 Nieuwen met SM zweepjes om die preutse Belgjes te leren wat RLS betekent
Boeiendquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En ik zit hier met mijn bordje op het bureau te eten
jij zou te soft met liese omgaan, helaasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb mijn zweepje net uit het vet gehaald.
Nenene, jij wilt Liesje niet meppen...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb mijn zweepje net uit het vet gehaald.
Slimquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik lul maar wat hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En ik zit hier met mijn bordje op het bureau te eten
Of alle andere bewoners waren vrijwillig vertrokken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Peter van der Vorst in het BB huis zat was hij er al na dag één uitgestemd
Werd ook tijd. Vond het een goede zetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Smakelijkquote:
Nee niet zo interessant, wie loopt er nu weer te jankenquote:
Tactisch heel slim. Met deze twee op de bank was de exit voor Daan verzekerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas Ging Jowi en Daan nomineren
Plots terug een belg dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Optie 2quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of alle andere bewoners waren vrijwillig vertrokken.
heb jij al gegeten?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet zo interessant, wie loopt er nu weer te janken
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Pas moiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet zo interessant, wie loopt er nu weer te janken
Ik vreet jou met huid en haar.quote:
Dit verdient een eigen topicquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou Thierry Baudet, Geert Wilders en Tunahan Kuzu het huis in doen. Dat geeft een impuls aan het aantal NL-ers én aan het complotdenken tegelijk!
Is alu ofzoiets belgisch bier? Heb dat woord al zo vaak gehoord en geen idee wat het is. Maar Naomi wil hetquote:
Dat kan morgen weer. Vanavond is het feestquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
te gezellig en gezapig, we willen toch roddel en achterklap!?
Nope we willen sex, overspel en woedende Exxen aan de Poortquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
te gezellig en gezapig, we willen toch roddel en achterklap!?
Deze vegan foefelt wel vaker: ze eet ook mosselen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
mag een vegan wel mais eten van een bbq waar net nog vlees op lag?
Geen ideequote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Is alu ofzoiets belgisch bier? Heb dat woord al zo vaak gehoord en geen idee wat het is. Maar Naomi wil het
Dat heeft ze zelf ook gezegd, dat ze wel heel af en toe een uitzondering maakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze vegan foefelt wel vaker: ze eet ook mosselen.
Hmmquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope we willen sex, overspel en woedende Exxen aan de Poort
De azijn was op, en ze konden niet zonderquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Waarom zijn Danielle en Natjuh er uit?
Je hebt mosselen en mosselenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze vegan foefelt wel vaker: ze eet ook mosselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |