Lol ja typischquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:00 schreef chufi het volgende:
Daan begint de dag weer positief met zeiken over diepzinnigheid ....
Was net bezig een plaatje te makenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
In principe had je alleen utopia2.0 in Hunter hoeven veranderen in de topic titel
Nog even doorbijten. Hij is zo weg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:48 schreef Angelflush het volgende:
Wel balen voor degene die alleen streams via België kunnen volgen, krijgen de hele dag Jowi in beeld 🙄🙄
Wat ik meestal doe is topic openen met nieuwe titel en dam post bewerken als je er iets in wil aanpassen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:01 schreef Hunter het volgende:
[..]
Was net bezig een plaatje te maken
Dat laatstequote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe is topic openen met nieuwe titel en dam post bewerken als je er iets in wil aanpassen.
Of bedoelde je dat je niet doorhad dat je het topic sloot?
Ben het met je eens dat het allemaal wat te luxe is. Luxe artikelen zouden wat tactischer en sporadischer mogen worden ingezet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel ja, biefstuk bij de boodschappen.
Back to basic, in een vijfsterrenhotel
mijn vrouw slaapt al 40 jaar met oorbellenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:00 schreef engine het volgende:
Daan heeft oorbellen in. Ze slaapt dus met die dingen
Zei hij niet iets van 2 dagen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog even doorbijten. Hij is zo weg.
Oja? Heb ik iets gemist zeker...Pat is eerlijk geweest over complotjes...Oja die zijn er niet volgens Daan...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:04 schreef Hunter het volgende:
Patrick heeft de groep uit elkaar getrokken met zijn beschuldigingen, aldus Daan.
En Julie doet ook geen moeite om met de groep te praten
Het is zeker niet het zonnetje in huis hoor, geef mij Jill maarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
En ze is weer in zeikmodus hoor.
Dat wijf kan boerenkool in zuurkool veranderen door er in te spugen.
[ afbeelding ]
Biefstuk hoort niet echt bij BtB. Dan denk ik aan kopvlees, speklapjes, Smac etc. .quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het allemaal wat te luxe is. Luxe artikelen zouden wat tactischer en sporadischer mogen worden ingezet.
Maar om biefstuk nu in de categorie "vijfsterren" te plaatsen... t'is geen wagyu he
prima voorspellingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:05 schreef chufi het volgende:
Ik voorzie een vroegtijdig einde van dit programma ... Waar buitenlandse BB's verlengd worden is het hier in Nederland saai , saaier, saaist
Dat had je er gisteravond bij moeten zijn... Dat was allesbehalve saaiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:05 schreef chufi het volgende:
Ik voorzie een vroegtijdig einde van dit programma ... Waar buitenlandse BB's verlengd worden is het hier in Nederland saai , saaier, saaist
Enkel blikken corned beef ontbreken nogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Biefstuk hoort niet echt bij BtB. Dan denk ik aan kopvlees, speklapjes, Smac etc. .
Corned beef en smac zijn net zo onzinnig op de bbq als biefstukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Enkel blikken corned beef ontbreken nog
Dan kan je net zo goed een blik hondenvoer op de BB pleuren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Biefstuk hoort niet echt bij BtB. Dan denk ik aan kopvlees, speklapjes, Smac etc. .
Ja en degene die vrolijk zijn , zijn hypocriet. Ik snap dat mens niet hoor, ze wil dat als zij sacho is dat iedereen maar sacho moet zijn . Zij bepaalt wel wie vrolijk of sacho mag zijn. !!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:04 schreef Hunter het volgende:
Patrick heeft de groep uit elkaar getrokken met zijn beschuldigingen, aldus Daan.
En Julie doet ook geen moeite om met de groep te praten
een negatieve vibe door een zeker vroeg exit van alle Nederlanders, dat helpt niet voor de kijkcijfers op de NL tvquote:
Ging niet om de BBQ maar om back to basic. En of steak een luxeproduct is. Ik geef corned beef enkel aan de hondquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Corned beef en smac zijn net zo onzinnig op de bbq als biefstuk
Juist. Back to basic dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een blik hondenvoer op de BB pleuren.
Mee eens er is echt niets aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:05 schreef chufi het volgende:
Wat is het nu, BBQ of back to basis......ik dacht BBQ dat had BB belooft.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ging niet om de BBQ maar om back to basic. En of steak een luxeproduct is. Ik geef corned beef enkel aan de hond
Ach ja..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:16 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie nu aan het slijmen bij Daan?
ze kijkt niet echt vrolijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Weer of geen weer, in het BB-huis schijnt het zonnetje altijd.
[ afbeelding ]
ik versta er geen zak van (Julie)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ach ja..
En daan he he he (neplach)
Mee eens er is echt niets aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:05 schreef chufi het volgende:
Haar gezicht is ook vertrokken van sjagrijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
En ze is weer in zeikmodus hoor.
Dat wijf kan boerenkool in zuurkool veranderen door er in te spugen.
[ afbeelding ]
Ik zou ook niet de hele dag vrolijk kunnen kijken tussen de Daans en Natte Alies van deze wereld.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit wordt een vermoeiende stream dag met 80% van tijd Jowi in beeld.
Ze hadden die kneus gewoon om 04:15 moeten wakker maken met de mededeling dat hij 04:31 het huis uit moet zijn.
Zo zonde. Nu dus Daniele en Julie in gesprek. En echt.. Julie praat zo onduidelijk. Niet te volgen. Geen wonder dat gesprekken doodvallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mee eens er is echt niets aan.
Dit ja!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Ze hadden die kneus gewoon om 04:15 moeten wakker maken met de mededeling dat hij 04:31 het huis uit moet zijn.
BBQ is geleverd. Maar er was hier een discussie gaande dat steak geen basisproduct isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is het nu, BBQ of back to basis......ik dacht BBQ dat had BB belooft.
Zelfs als ze lacht kijk ze zuurquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
Haar gezicht is ook vertrokken van sjagrijn.
oh dat kan ook nogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:20 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu zeggen dat Jowi wil blijven tot donderdag tegen Naat om positief genomineerd te worden of bedoelt hij haar.??
Daar helpen ook geen fillers meer tegen hoor..Haar mond lijkt wel zo te blijven staan...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
Haar gezicht is ook vertrokken van sjagrijn.
Dan stemt het publiek Jowie om hem erin te houden zodat Nattelie pleite gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:20 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu zeggen dat Jowi wil blijven tot donderdag tegen Naat om positief genomineerd te worden of bedoelt hij haar.??
En dan moet ie alsnog vertrekken ..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dan stemt het publiek Jowie om hem erin te houden zodat Nattelie pleite gaat.
Ja ook dat nog eens. Als ze Nattelie er maar niet inlaten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan moet ie alsnog vertrekken ..
Ik Zou hem bewust niet nomineren danquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:20 schreef zodeju het volgende:
idd smac op de bbq bah bahquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een blik hondenvoer op de BB pleuren.
Wij houden hem erin.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bekend verhaal, weg willen maar via wegstemmen met behoud van borg , de Lafweg
Hebben ze borg moeten betalen??quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bekend verhaal, weg willen maar via wegstemmen met behoud van borg , de Lafweg
Dat heeft ze dan mooi voor elkaar gekregen hahahquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wel grappig. Els weg en het programma stort in.
Dat hoeft niet, Joy heeft gisteren al via zijn toneelstuk de meeste sukkels op zijn hand gekregenquote:
Ff lekker wat aandacht pakken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:26 schreef spapaars het volgende:
Het begint erop te lijken dat dit een act van een Drama Queen is.
Ongetwijfeld, anders vraagt 'ie niet om vrijwillige nominatie, hij kan nu al weg , die 24h is BS zie ook Lotus Metaal UTO 2quote:
Gebruik het ook niet, maar thuis kregen wel smac door de macaronie en was best wel lekker. Nu is het gehakt erdoor.quote:
Oh ja, ook wel eens gehad heel vroeger, dat was nog wel te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gebruik het ook niet, maar thuis kregen wel smac door de macaronie en was best wel lekker. Nu is het gehakt erdoor.
Maar het kan ook dat hij Naat bedoelt want zij en Daan willen ook weg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, anders vraagt 'ie niet om vrijwillige nominatie, hij kan nu al weg , die 24h is BS zie ook Lotus Metaal UTO 2
Owww dat zou fijn zijn, dan krijgen we misschien hele leuke mensen terug. Ze hebben het nu over de quarantaineperiode...Nou dat zal geen moeite zijn, denk ik hoor..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het kan ook dat hij Naat bedoelt want zij en Daan willen ook weg.
Al dat weg willen is fake, ze willen actie/aandacht/genoegdoening/respect noem maar wat op van Febo ...alles dan die dooie spelletjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
lkkr opzouten met zn 3quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Billy, Jessie en Ivan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr opzouten met zn 3
ook spraakmaakend
.3 oud rls deelnemers dr in
om de meuk flink te porren
voor een beetje geld is er vanalles mogelijk in deze tijd
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is tijd voor Jessie, die verveeld zich vast de tyfus inmiddelsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr opzouten met zn 3
ook spraakmaakend
.3 oud rls deelnemers dr in
om de meuk flink te porren
voor een beetje geld is er vanalles mogelijk in deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |