Goed puntquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.
De belgische modepopjes zouden wel eens voor jill kunnen gaan dit keer.
Hun doen moeite om "leuk" te zijn en aandacht van de cams te krijgen.
Bij jill gaat dat vanzelf.
Is voor hun een obstakel.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
Wie de huismeester ook wordt... Zou wel leuk zijn als het idee van Patrick en Els wordt doorgevoerd:
Elke avond een tafeltje voor twee, zodat die twee bewoners elkaar beter leren kennen
Patje is geen optie meer, er is al gestemdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef brasta het volgende:
Maak Patrick huismeester aub.
Man met een gouden hard
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef D. het volgende:
beetje off-topic; hoe haal ik mensen van mijn blokkeerlijst af?
hartquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef brasta het volgende:
Man met een gouden hard
hoe hard?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef brasta het volgende:
Man met een gouden hard
Doe Noompje maar.quote:
Naomi of Djill huismeester gaat geen verschil maken voor de nominaties.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:40 schreef lonneberga het volgende:
Hopelijk wint Jill,volgende.week maar weer eens een Belg eruit.
De uitslag horen we dadelijk vast welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:40 schreef spapaars het volgende:
Blijkbaar vinden ze de lullige spelletjes te spannend om het op de streams te brengen. Want stel je voor dat het hele land voortijdig de uitslag kent.
Een ramp zou dat zijn.
dat helpt toch niks, als k4 + nick en michel daan en naat nominerenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:40 schreef lonneberga het volgende:
Hopelijk wint Jill,volgende.week maar weer eens een Belg eruit.
Het is een manier om je ook naar de tv uitzendingen te laten kijken. Voor de rest is het toch gewoon allemaal te volgen op de streams? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:40 schreef spapaars het volgende:
Blijkbaar vinden ze de lullige spelletjes te spannend om het op de streams te brengen. Want stel je voor dat het hele land voortijdig de uitslag kent.
Een ramp zou dat zijn.
Het is precies in lijn met de uitslag van onze poll:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussen Naomi en Jill.
Alweer zo'n twijfelachtige poll-uitslag, net als met die token.
Als ze faal op faal zouden stapelen als bouwstenen kom je hoger uit dan de Toren van Babel.
1 iemand op Daan ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is precies in lijn met de uitslag van onze poll:
[ afbeelding ]
Welke 6 trollen hebben op de Kin gestemd?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Settings > tabblad Friends/Foesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef D. het volgende:
beetje off-topic; hoe haal ik mensen van mijn blokkeerlijst af?
Daarom zou het juist mooi zijn als er een Belg gaat wieberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat helpt toch niks, als k4 + nick en michel daan en naat nomineren
Eigenlijk komen alle uitslagen vrij overheen met de polls hier en op social mediaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kán dat nou!? BB bepaalt alles! Stemmen heeft geen zin!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook gesproken over Daan en Thomas, omdat ze er zeker van willen zijn dat Daan eruit gaat.. en met jouw koppel is het een toss-upquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:43 schreef Benny het volgende:
Ik denk trouwens dat, doordat Jill of Naomi huismeester wordt, een vrij logisch gevolg is dat Nathalie en Danielle genomineerd zullen zijn
Ik denk dat ze dat ook wel in de gaten gaan houden, dat er evenveel Belgen als Nederlanders in het huis aanwezig zullen zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Daarom zou het juist mooi zijn als er een Belg gaat wieberen.
Paul Römer vertelde eens, dat ze bang voor al die berichten op social media waren, maar het bleek juist een promotionele werking te hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is een manier om je ook naar de tv uitzendingen te laten kijken. Voor de rest is het toch gewoon allemaal te volgen op de streams? Ik zie het probleem niet zo.
Behalve dan die "moet de token in het spel blijven?".quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:44 schreef Oranos het volgende:
[..]
Eigenlijk komen alle uitslagen vrij overheen met de polls hier en op social media
Normaal gesproken heeft stemmen ook geen zin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kán dat nou!? BB bepaalt alles! Stemmen heeft geen zin!
thx, geluktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Settings > tabblad Friends/Foes
https://www.wateengast.nl(...)or-aluminium-hoedjesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft stemmen ook geen zin.
In principe kan dat in 2 minutenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang duurt het vervangen van zo'n kookplaat? Zo lang zullen we wel in SL zitten.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Allemaal vrijwillig eruit gegaan zojuist.
Maar die stemming was al afgelopen voor de ontploffing met Danielle. Op het moment van stemmen leek het token voor altijd in de pot zalf te blijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Behalve dan die "moet de token in het spel blijven?".
nee, net voordat ze de gameroom in gingen zaten julie nick en liese op de bank en liese zei ik gun het jill eigenlijk ook, heeft ze wel verdiend.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.
De belgische modepopjes zouden wel eens voor jill kunnen gaan dit keer.
Hun doen moeite om "leuk" te zijn en aandacht van de cams te krijgen.
Bij jill gaat dat vanzelf.
Is voor hun een obstakel.
Eens.. toen was het publiek ook al op de hand van kamp Zuid. En het token was verstopt, en de kans was erg groot dat deze alleen gebruikt zou gaan worden voor kamp Noord, omdat zij er de controle over hadden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar die stemming was al afgelopen voor de ontploffing met Danielle. Op het moment van stemmen leek het token voor altijd in de pot zalf te blijven.
#metooquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens.. toen was het publiek ook al op de hand van kamp Zuid. En het token was verstopt, en de kans was erg groot dat deze alleen gebruikt zou gaan worden voor kamp Noord, omdat zij er de controle over hadden.
Dus snapte heel goed deze actie. Ik heb ook gestemd voor 'uit het spel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |