Goed puntquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.
De belgische modepopjes zouden wel eens voor jill kunnen gaan dit keer.
Hun doen moeite om "leuk" te zijn en aandacht van de cams te krijgen.
Bij jill gaat dat vanzelf.
Is voor hun een obstakel.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
Wie de huismeester ook wordt... Zou wel leuk zijn als het idee van Patrick en Els wordt doorgevoerd:
Elke avond een tafeltje voor twee, zodat die twee bewoners elkaar beter leren kennen
Patje is geen optie meer, er is al gestemdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef brasta het volgende:
Maak Patrick huismeester aub.
Man met een gouden hard
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef D. het volgende:
beetje off-topic; hoe haal ik mensen van mijn blokkeerlijst af?
hartquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef brasta het volgende:
Man met een gouden hard
hoe hard?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef brasta het volgende:
Man met een gouden hard
Doe Noompje maar.quote:
Naomi of Djill huismeester gaat geen verschil maken voor de nominaties.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:40 schreef lonneberga het volgende:
Hopelijk wint Jill,volgende.week maar weer eens een Belg eruit.
De uitslag horen we dadelijk vast welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:40 schreef spapaars het volgende:
Blijkbaar vinden ze de lullige spelletjes te spannend om het op de streams te brengen. Want stel je voor dat het hele land voortijdig de uitslag kent.
Een ramp zou dat zijn.
dat helpt toch niks, als k4 + nick en michel daan en naat nominerenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:40 schreef lonneberga het volgende:
Hopelijk wint Jill,volgende.week maar weer eens een Belg eruit.
Het is een manier om je ook naar de tv uitzendingen te laten kijken. Voor de rest is het toch gewoon allemaal te volgen op de streams? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:40 schreef spapaars het volgende:
Blijkbaar vinden ze de lullige spelletjes te spannend om het op de streams te brengen. Want stel je voor dat het hele land voortijdig de uitslag kent.
Een ramp zou dat zijn.
Het is precies in lijn met de uitslag van onze poll:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussen Naomi en Jill.
Alweer zo'n twijfelachtige poll-uitslag, net als met die token.
Als ze faal op faal zouden stapelen als bouwstenen kom je hoger uit dan de Toren van Babel.
1 iemand op Daan ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is precies in lijn met de uitslag van onze poll:
[ afbeelding ]
Welke 6 trollen hebben op de Kin gestemd?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Settings > tabblad Friends/Foesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef D. het volgende:
beetje off-topic; hoe haal ik mensen van mijn blokkeerlijst af?
Daarom zou het juist mooi zijn als er een Belg gaat wieberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat helpt toch niks, als k4 + nick en michel daan en naat nomineren
Eigenlijk komen alle uitslagen vrij overheen met de polls hier en op social mediaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kán dat nou!? BB bepaalt alles! Stemmen heeft geen zin!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook gesproken over Daan en Thomas, omdat ze er zeker van willen zijn dat Daan eruit gaat.. en met jouw koppel is het een toss-upquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:43 schreef Benny het volgende:
Ik denk trouwens dat, doordat Jill of Naomi huismeester wordt, een vrij logisch gevolg is dat Nathalie en Danielle genomineerd zullen zijn
Ik denk dat ze dat ook wel in de gaten gaan houden, dat er evenveel Belgen als Nederlanders in het huis aanwezig zullen zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Daarom zou het juist mooi zijn als er een Belg gaat wieberen.
Paul Römer vertelde eens, dat ze bang voor al die berichten op social media waren, maar het bleek juist een promotionele werking te hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is een manier om je ook naar de tv uitzendingen te laten kijken. Voor de rest is het toch gewoon allemaal te volgen op de streams? Ik zie het probleem niet zo.
Behalve dan die "moet de token in het spel blijven?".quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:44 schreef Oranos het volgende:
[..]
Eigenlijk komen alle uitslagen vrij overheen met de polls hier en op social media
Normaal gesproken heeft stemmen ook geen zin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kán dat nou!? BB bepaalt alles! Stemmen heeft geen zin!
thx, geluktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Settings > tabblad Friends/Foes
https://www.wateengast.nl(...)or-aluminium-hoedjesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft stemmen ook geen zin.
In principe kan dat in 2 minutenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang duurt het vervangen van zo'n kookplaat? Zo lang zullen we wel in SL zitten.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Allemaal vrijwillig eruit gegaan zojuist.
Maar die stemming was al afgelopen voor de ontploffing met Danielle. Op het moment van stemmen leek het token voor altijd in de pot zalf te blijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Behalve dan die "moet de token in het spel blijven?".
nee, net voordat ze de gameroom in gingen zaten julie nick en liese op de bank en liese zei ik gun het jill eigenlijk ook, heeft ze wel verdiend.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.
De belgische modepopjes zouden wel eens voor jill kunnen gaan dit keer.
Hun doen moeite om "leuk" te zijn en aandacht van de cams te krijgen.
Bij jill gaat dat vanzelf.
Is voor hun een obstakel.
Eens.. toen was het publiek ook al op de hand van kamp Zuid. En het token was verstopt, en de kans was erg groot dat deze alleen gebruikt zou gaan worden voor kamp Noord, omdat zij er de controle over hadden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar die stemming was al afgelopen voor de ontploffing met Danielle. Op het moment van stemmen leek het token voor altijd in de pot zalf te blijven.
#metooquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens.. toen was het publiek ook al op de hand van kamp Zuid. En het token was verstopt, en de kans was erg groot dat deze alleen gebruikt zou gaan worden voor kamp Noord, omdat zij er de controle over hadden.
Dus snapte heel goed deze actie. Ik heb ook gestemd voor 'uit het spel'
Het gaat er toch niet om wie het populairst is?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind m niet twijfelachtig hoor, bij de nl is Jill popu bij de belgen Naomi
ik mag ze gebruiken van een vriend, dus gratisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:55 schreef D. het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen die betalen voor streams een gedeelte van hun geld terug willen
Dat was in dit geval letterlijk de vraag van de stemming...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om wie het populairst is?
Wat is goede tv en wat is leuk en spannend voor het verloop van het programma, DAAR zou het om moeten gaan.
Het had tussen Natte Alie en Patje moeten gaan. Met een van die twee als huismeester zouden we op onze wenken bediend worden, nu krijg je heel lief en zoetsappig gedoe, wie van de twee ook wordt gekozen.
kijkers zien dat denk ik anders, die denken wie gun ik de immuniteitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is goede tv en wat is leuk en spannend voor het verloop van het programma, DAAR zou het om moeten gaan.
Het had tussen Natte Alie en Patje moeten gaan. Met een van die twee als huismeester zouden we op onze wenken bediend worden, nu krijg je heel lief en zoetsappig gedoe, wie van de twee ook wordt gekozen.
Da zou nogal ne swing zijn in het programma ;-)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:55 schreef Lillfex het volgende:
Ik hoop dat iemand die er volgende week uit moet iemand mee mag nemen. Dat zou wat zijn
Ik had al een abonnement op Videoland vóór Big Brother. Ik zie het eigenlijk als een 'gratis' aanvullingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:55 schreef D. het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen die betalen voor streams een gedeelte van hun geld terug willen
dit dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had al een abonnement op Videoland vóór Big Brother. Ik zie het eigenlijk als een 'gratis' aanvulling
Je spreekt jezelf een beetje tegenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naomi in dit stadium immuniteit geven is zinloos, die gaat sowieso nergens heen met de huidige verhoudingen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:56 schreef danilel het volgende:
[..]
kijkers zien dat denk ik anders, die denken wie gun ik de immuniteit
Dat zorgt voor spanningen in het huis = goede tv.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen
Vanmorgen wilde je Liese nog houden als huismeester.
Dat is toch ook jouw favoriet, en niet leuk en/of spannend
Daan als huismeester zou ook voor spanningen zorgen hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zorgt voor spanningen in het huis = goede tv.
Hoef ik toch niet uit te leggen?
Beter dan dit ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Daan als huismeester zou ook voor spanningen zorgen hoor
Ik denk dat er een verschil zit tussen het zien als een spel en het menselijke. Beide zijn wel onderdeel in het reallife-gedeelte van een programma als Big Brother. Maar de wensen daarin liggen uiteen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooie analyse.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verschil zit tussen het zien als een spel en het menselijke. Beide zijn wel onderdeel in het reallife-gedeelte van een programma als Big Brother. Maar de wensen daarin liggen uiteen.
Ja, voor het spel zou het top zijn als een Nathalie, Danielle en/of Patrick in de gameroom stond. En dat Els bleef. Voor het persoonlijke/menselijke is het goed dat Jill en Nathalie daar nu staan. Beide heeft wel wat. En na een week waarin het spel soms in het extreme werd gespeeld (roddelen, complotjes, etc.) vind ik het wel een verademing dat hun daar nu staan. De inhoudelijke gesprekjes heb ik namelijk redelijk gemist afgelopen week. En dat Danielle zich steeds meer begint te vervelen (iemand die volgens mij in het dagelijks leven alles onder controle wil hebben en dat nu niet heeft) vind ik enorm interessant.
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe het 'spelletje' deze week wordt gespeeld. Een stukje menselijker dan afgelopen week, vermoed ik zomaar
Zij heeft "haar regels" momenteel (sorry is vlaams)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Lijkt er inderdaad op dat het Jill is.
Ben benieuwd naar haar regels
Ik ben toch meer van de lijn BB6, lekker polariserend en op het scherp van de snede.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verschil zit tussen het zien als een spel en het menselijke. Beide zijn wel onderdeel in het reallife-gedeelte van een programma als Big Brother. Maar de wensen daarin liggen uiteen.
Ja, voor het spel zou het top zijn als een Nathalie, Danielle en/of Patrick in de gameroom stond. En dat Els bleef. Voor het persoonlijke/menselijke is het goed dat Jill en Nathalie daar nu staan. Beide heeft wel wat. En na een week waarin het spel soms in het extreme werd gespeeld (roddelen, complotjes, etc.) vind ik het wel een verademing dat hun daar nu staan. De inhoudelijke gesprekjes heb ik namelijk redelijk gemist afgelopen week. En dat Danielle zich steeds meer begint te vervelen (iemand die volgens mij in het dagelijks leven alles onder controle wil hebben en dat nu niet heeft) vind ik enorm interessant.
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe het 'spelletje' deze week wordt gespeeld. Een stukje menselijker dan afgelopen week, vermoed ik zomaar
Jowi gemold.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoe komt de kookplaat stuk heb het gemist
ze gingen de vloer is lava spelen en jowi leunde iets te veel op de inductie plaatquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gesloopt door Jowi.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoe dan?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ze gingen de vloer is lava spelen en jowi leunde iets te veel op de inductie plaat
Wat Danilel zegt.quote:
Erop gaan zitten met een spelletje.quote:
Wie maakte die complimenten dan aan Jill?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:11 schreef D. het volgende:
Dus de complimenten aan Jill waren meer betuttelend?
Meerdere mensen, maar vooral team NL geloof ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Wie maakte die complimenten dan aan Jill?
Juistquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Erop gaan zitten met een spelletje.
Ik mag lijden dat dat ding niet vervangen wordt. Ze koken maar buiten op een houtvuurtje.
Je betaald niet voor de streams. Je betaald een abbo voor Videoland, waar je veel meer kunt kijken dan alleen de streams.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:55 schreef D. het volgende:
Tja. En daar zit denk ik ook het verschil.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de lijn BB6, lekker polariserend en op het scherp van de snede.
Indirect betaal je voor de streamsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je betaald niet voor de streams. Je betaald een abbo voor Videoland, waar je veel meer kunt kijken dan alleen de streams.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Lijkt er inderdaad op dat het JillNaomi is.
Ben benieuwd naar haar regels
Speelden de vloer is lava. Jowie sprong met zijn kont op de kookplaat. Gebarsten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En nick moet die kippen dan klaarmaken ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel jammer dat het Jill niet is geworden. Vannacht zei ze dat haar huisregel was 2 kippen in de tuin.
Daarin verschillen we dan van mening. Ik had al lang Videoland. Een aantal mooie series en reclamevrij programma's kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Indirect betaal je voor de streams
De rest is de moeite ook niet
Ik heb vorig jaar een paar weken proef gehad. 1 serie gekeken, de rest zou ik nog niet kijken als het gratis wasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Ik had al lang Videoland. Een aantal mooie series en reclamevrij programma's kijken.
inderdaad, heb al 3 jaar een abbo, ik kijk married at first sight Australia alle seizoenen, gtst week vooruit B&B week vooruit , voice of holland gemist , bijna alles gemist kijken want dan geen reclame, ook staan er heel veel films op en oude series , heb net alle seizoenen van meisje van plezier gekeken enz enzquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je betaald niet voor de streams. Je betaald een abbo voor Videoland, waar je veel meer kunt kijken dan alleen de streams.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel jammer dat het Jill niet is geworden. Vannacht zei ze dat haar huisregel was 2 kippen in de tuin.
Gaat ze nu doenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:28 schreef Jockari het volgende:
Heeft nathalie die hottub nu al laten leeglopen, want zij ging die vandaag proper maken zei ze vanmorgen.
Oei, intussen een been geamputeerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:28 schreef mario390 het volgende:
kontritis
zij zei nog: ik ben hier naakt
[ afbeelding ]
Rare redenatie toch ook?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill (tegen Nathalie) : Ik denk nu wel dat iedereen op mij gaat stemmen [met de nominatie]
Nathalie : Ik denk het niet..
Ze is erg onzeker ... denk dat dat het isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Rare redenatie toch ook?
Of heeft ze ook geld voor de pot verloren ofzo?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei, intussen een been geamputeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |