Ik vind het inderdaad ook vreemd. De films worden hier jaarlijks wel herhaald en de serie is ook al een paar keer uitgezonden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:25 schreef Tourniquet het volgende: [..] Ah oké, dan is het inderdaad bijzonder dat geen van de meiden Sjakie kennen.
Lol Daan tijd. En toen waren er 10 kut kinderen meerquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis weer Daan tijd
opruimen .vaatwasser inruimen
wat een heerlijke tijd dit
ff geen scheitende honties
geen kindjush
geen vent
lkkr gewoon alleen maar bemoei en ongevraagd advies
Nathalie is zo'n LP waarop de naald blijft hangen, blijft hangen, blijft hangen, blijft hangen, blijft hangenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte begint voor de 10duizendste keer maar weer over de roddeltweet.![]()
[ afbeelding ]
Aha, het is geen roddelen, maar "reflecteren".quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte begint voor de 10duizendste keer maar weer over de roddeltweet.![]()
[ afbeelding ]
toch vind ik haar best leuk, ik wil wel dat ze er uit gaat, maar ze is best leuk en liefquote:
Ojee, laat @Soury het maar niet zienquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
Els zwaait ons vast gedag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel grappig, maar ze blijftquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nws..quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
komt de biecht nog of kan ik nieuws kijken
ja het is een spel, er moet toch iemand uit vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
toch vind ik haar best leuk, ik wil wel dat ze er uit gaat, maar ze is best leuk en lief
Grappig is dat ze baalt en liever de kroeg in gaatquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Daan over dr huishoud geld
7 snavels te voeren
gaat een rug ruim door
en dr Buuf aka Joke 86jr eet soms ook mee
haske leuke buuf
sellie af en toe aanwaaien daar ..een waaintje en adcocaatje
Daan verteld hoe gezellig het is .. buuf jarig kids deden slingers enzuks voor de Buuf
serieusquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aha, het is geen roddelen, maar "reflecteren".
Ze heeft ook tegen BB gevraagd waarom ze ervoor kiezen de negativiteit van buiten in het huis te halen.
Ze heeft een berg Nike kleding gekregen he?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef Ireth het volgende:
Els: "waarom heb ik ook zoveel bij me, ik heb toch altijd hetzelfde aan?"![]()
Bewoners: Waarom ruikt het naar hottub in huis?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Els is angst scheetjes aan het laten
Oh ik dacht Daanquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Els is angst scheetjes aan het laten
Hahahaha Nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef JACM het volgende:
[..]
Bewoners: Waarom ruikt het naar hottub in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
exact! als ze iets wil zeggen dat ze het dan uitspreekt... daar dient de biechtronde voor (duidelijk door Liese gezegd vind ik)quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
Nat gaat het met de biecht positief houden.
Da's niet echt de intentie van de biecht.
maar soms is dat best lastig
een keer...los misschienquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig is dat ze baalt en liever de kroeg in gaat
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd, de quiz van vanmiddag, helaas loopt de audio weer niet synchroon ...
Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat horen we morgen zeggen zequote:Op donderdag 28 januari 2021 19:42 schreef lyo het volgende:
ola ola olala wat is dat geheimzinnig gedoe tussen Pat en Els met wat ze willen zeggen??
Dat zou hilarisch zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef Lrod01 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Pat zichzelf gaat opofferen voor Els.![]()
Neee alsjeblieft niet hoor! Ik vind Els een lieve vrouw, maar ook zeurend wat betreft het spel!quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef Lrod01 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Pat zichzelf gaat opofferen voor Els.![]()
Beetje domme aktie van Els.quote:
Natuurlijk kent Els dat wel, maar ze moet ook snappen dat ze in BB zitquote:
3 weken .. te vroeg oordelen ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:48 schreef Blackprinces het volgende:
Oh we mogen niet zo snel oordelen van els
Misschien eens een schone trui aantrekkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef Biste het volgende:
Ze doen precies alsof ze voor het vuil van de straat uitgemaakt worden ...
Jowi kan opzoutenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:51 schreef Blackprinces het volgende:
En jowi zegt ook een heleboel maar me concentratie is alweer weg gezoeft.
Eigelijk spreekt ze de trollen op Twitter aan, die zijn veul erger dan de meesten hierquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Els spreekt ons aan of niet want wij kijken bijna 24 uur dus momentopname gaat voor ons echt niet op hoor Elsje we zien wel meer momentjes
Ik hoorde iets van ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mag het waarschijnlijk niet posten van hem, maar ik snapte niks van wat Jowi zei
O.K. Als Snapjeu er dan uit gaat doe ik mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Aan iedereen in deze livestream, wil ik ook effe zeggen:
Laten we vanavond (en volgende dagen) nog eens extra ons best doen om positief te blijven, ookal zijn er soms irritaties over wat we zien op de livestream
Het is ergerenquote:
Alleen dat ze altijd daar pas achter komt na genomineerd te zijn en dan is diegene die dat ook is in ene een fantastisch iemand blij dat ze die heb leren kennen....quote:
......quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef D. het volgende:
Kan men de liveshow dadelijk ook weer vooruit kijken?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd, de quiz van vanmiddag, helaas loopt de audio weer niet synchroon ...
Heb je ook het journaal van vrijdag was ergens rond 13:15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gaan we nu steeds krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef odie22 het volgende:
nathalie begon weer met klagen en het geluid werd weggedraaid
Met als dieptepunt het uitschelden van Nathalie voor k*nkerhoer.. Komaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef lyo het volgende:
vind ik wel eerlijk gezegd hoor door Els (of als het iemand anders was, eender). Wat ik hier allemaal lees... neertypen en een geweten hebben of toch een soort vorm van beleefdheid of algemene mensvriendelijkheid hebben wordt precies losgekoppeld.. en dan steken sommige zich achter een excuus van 'ja da's internet'.. reflectie is ee mooie deugd
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef D. het volgende:
Kan men de liveshow dadelijk ook weer vooruit kijken?
Mijn eerste gedachte was wat moet je nou met het journaal, maar ik ga zo wel even zoeken .....quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef Toweler het volgende:
Heb je ook het journaal van vrijdag was ergens rond 13:15
Dat mag jij vinden en ik snap dat ook. Maar je moet ook weten dat ik mijn commentaar hier doe, misschien is dat soms een beetje hard of kort door de bocht...maar ik stuur het hier en kom verder niet op social media. Als één van de bewoners dit ooit wil lezen kies je er zelf voor door het aan te klikken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef lyo het volgende:
vind ik wel eerlijk gezegd hoor door Els (of als het iemand anders was, eender). Wat ik hier allemaal lees... neertypen en een geweten hebben of toch een soort vorm van beleefdheid of algemene mensvriendelijkheid hebben wordt precies losgekoppeld.. en dan steken sommige zich achter een excuus van 'ja da's internet'.. reflectie is ee mooie deugd
Lieses Angels.quote:
Die rechter is opvulling. Kussen wat ze vasthoud maakt meer tvquote:
Nou, petje af hoor. Wat klasse dat ze dat voor zich gehouden heeft en pas op het laatst bekend heeft gemaakt. Niemand is het opgevallen dat er enig connectie was tussen moeder en zoon.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:53 schreef suzi1 het volgende:
zelfs de moeder van een exdeelnemer heeft commetaar
Er uit met haar.....als ze allemaal angstvallig Nat moeten wegdraaien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef odie22 het volgende:
nathalie begon weer met klagen en het geluid werd weggedraaid
Ik heb ook vaak scheef gekeken op wat Els al heeft uitgesproken hoor. Kan je mijn post niet doorzien met wat ik bedoel?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:55 schreef Yolk het volgende:
[..]
Met als dieptepunt het uitschelden van Nathalie voor k*nkerhoer.. Komaan
Ik was naar iedereen aan het luisteren maar toen Jowi begon te praten was het ook mijn cue om alvast mijn reacties te beginnen posten hier en ik heb gelijk gemist wat Jowi heeft gezegdquote:
Had je eigenlijk het slaapkamergesprek van gisterennacht van Liese en Zoey met Patrick nog kunnen vinden, waar Patrick volledig onsamenhangend probeert uit te leggen waarom hij op Naomi had gestemd?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was wat moet je nou met het journaal, maar ik ga zo wel even zoeken .....
Over negatieve reacties op internet en daarmee om te gaan. Lisse denkt dat gemakkelijk van zich af te kunnen schuivenquote:
Daar is toch ook commentaar op geweest en niet meer gehoord.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:55 schreef Yolk het volgende:
[..]
Met als dieptepunt het uitschelden van Nathalie voor k*nkerhoer.. Komaan
Zij weten ook niet hoe de streamers zich voelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:57 schreef Lillfex het volgende:
Hoe saai is dit gebakkelei over hoe wij erover denken. Altijd hetzelfde gemekker Zij weten niet wat wij hier voelen en zo bla bla bla
met 10k volgers, is ze het wel gewent denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Over negatieve reacties op internet en daarmee om te gaan. Lisse denkt dat gemakkelijk van zich af te kunnen schuiven
Lisse? Dat is een plaats toch?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Over negatieve reacties op internet en daarmee om te gaan. Lisse denkt dat gemakkelijk van zich af te kunnen schuiven
We zijn zo maf om ernaar te kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij weten ook niet hoe de streamers zich voelen.
Die kwam van de vader van LauB.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
al die tikkers en streamers .. achter de pc
dr van alles van vinden
.
dr was ooit de kreet ga werken
loozers uitkering trekkers ..schuim
![]()
Autocorrect is a bitchquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lisse? Dat is een plaats toch?
Zolang je maar kan leven met jezelf hé daarmee.. respect is lifequote:Op donderdag 28 januari 2021 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden en ik snap dat ook. Maar je moet ook weten dat ik mijn commentaar hier doe, misschien is dat soms een beetje hard of kort door de bocht...maar ik stuur het hier en kom verder niet op social media. Als één van de bewoners dit ooit wil lezen kies je er zelf voor door het aan te klikken.
En ze wilde zo graag eens weten hoe ze overkwamen, dus nu niet zeuren , dit is de werkelijkheid. (vond het nog mild) Je kan ook bij jezelf denken oeihhh daar moet ik wat mee doen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ze zijn allemaal wel echt geraakt door die tweets zeg.
Antwerps of Nederlands schreeuwen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Zullen ze nog gaan schreeuwen vanavond?
Het was zeker mild.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze wilde zo graag eens weten hoe ze overkwamen, dus nu niet zeuren , dit is de werkelijkheid. (vond het nog mild) Je kan ook bij jezelf denken oeihhh daar moet ik wat mee doen.
Is ze ook wel het type naar. Lekker nuchtere meidquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Inderdaad een detailke ;-)quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Antwerps of Nederlands schreeuwen?
Nouja, ze had kennelijk niet eens door dat ze vaak snapje zegt, dus dat er van ieder uur 50 minuten andere bewoners over de tong gaan zal ook wel niet bewust zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze wilde zo graag eens weten hoe ze overkwamen, dus nu niet zeuren , dit is de werkelijkheid. (vond het nog mild) Je kan ook bij jezelf denken oeihhh daar moet ik wat mee doen.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach ja, ik snap dat ze zo praten. Soms is het ook een hyperbool, zo'n tweet. In het geval van Julie bijvoorbeeld.
Nathalie heeft 3 weken zitten roddelen ... sorry ... reflecteren. Sja, soms klopt het wel.
Viola Holtquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
al die tikkers en streamers .. achter de pc
dr van alles van vinden
.
dr was ooit de kreet ga werken
loozers uitkering trekkers ..schuim
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ja, heb een stukje, maar audio is te slecht, vond het niet de moeite van het monteren waard ....quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
Had je eigenlijk het slaapkamergesprek van gisterennacht van Liese en Zoey met Patrick nog kunnen vinden, waar Patrick volledig onsamenhangend probeert uit te leggen waarom hij op Naomi had gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Viola Holt
beste BB ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jolientje
Ik denk ook niet dat het probleem op zich is dat iemand negatief is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Liese heeft eerder ook behoorlijk wat negatieve reacties gekregen en scoort nu weer behoorlijk goed volgens mij.
Integendeel tot bepaalde bewoners die constant negatief in beeld zijn. Zelden tot niet positief. Juist die personen lijken dat van zichzelf niet in te zien.
Ergens vind ik dat ook een bijzonder iets
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft trouwens ook wel een stopzinnetje.Wat voor waarde heeft die spoiler nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Met een heel leuke kermis in september.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lisse? Dat is een plaats toch?
mag wel zeggen dat jij ..je heel goed staande houd zoquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef MissyZ het volgende:
Ik ben die moeder zeker?![]()
Ben aan het werk maar lees wel mee.
Lig in een deuk om jullie. Dat mag ook gezegd.
Van niezen in een koptelefoon tot het zwaaiende gifje van Els.
Enne.....Snapjeh IS een roddelkoningin...of koningkin
Aan de muis?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
Ze zullen de ziekenwagen toch al wel klaar hebben staan deze nacht hoop ik. Jill terug en Naomi pijn aan de muis.
Aha, jammer maar helaas.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, heb een stukje, maar audio is te slecht, vond het niet de moeite van het monteren waard ....
Dan kan je eerst raden wat het is, en dan kijken of je juist zit met de oplossing.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat voor waarde heeft die spoiler nu?
Ik gok dat ze achter de schermen wel de boel iets hebben aangescherptquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
Ze zullen de ziekenwagen toch al wel klaar hebben staan deze nacht hoop ik. Jill terug en Naomi pijn aan de muis.
Ow echtquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dan kan je eerst raden wat het is, en dan kijken of je juist zit met de oplossing.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Viola Holt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Viola Holt
onze Viooltje in BB HotelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. ze was zo boozig
heurluk![]()
Krijgen ze straks 0.0 bier.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik gok dat ze achter de schermen wel de boel iets hebben aangescherpt
Misschien is de vind van Nathalie gewoon heel slecht .. is Jill daar klaar mee.. ik hoop het echtquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht onderschatten we toch Jill een beetje?
Ik wilde het net tikken.quote:
Heel verstandig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
Lieses Angels ... zij bepaald wel wie ze toe laat..
Bestaan er liedjes van K5?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Lekker laten liggen die drama queenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat me wel opvalt dat Jill nog geen 1x Nathalie is gaan troosten vanmiddag, terwijl Nathalie het wel moeilijk heeft.
Ze heeft geen zin in dat gezeik waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat me wel opvalt dat Jill nog geen 1x Nathalie is gaan troosten vanmiddag, terwijl Nathalie het wel moeilijk heeft.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bestaan er liedjes van K5?
Van K4 wel.
Dit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bestaan er liedjes van K5?
Van K4 wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
omgParelkreng
heurlijk
Ik hoop echt Els naar huis.. dan gaat Nathalie helemaal stuk..quote:
Ik denk dat d'r mond openvalt ja. Wat een klap moet dat geven als die kin de grond raaktquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop echt Els naar huis.. dan gaat Nathalie helemaal stuk..
Ze mogen ook samen gaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:15 schreef odie22 het volgende:
zo zijn ze het leukste, allebei de mond dicht
[ afbeelding ]
met haar momentopnames............quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat d'r mond openvalt ja. Wat een klap moet dat geven als die kin de grond raakt
Heel andere sfeer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:15 schreef danilel het volgende:
Jill zal nu ervaren dat de groep waar ze nu bij zit, heel ander soort gesprekken heeft....
Damn. Ik zat naar die foto hier boven te kijken en scrolde snel naar beneden. Deze kwam plotseling in beeld, leek wel alsof ze snel naar me omkekenquote:
Jill toch weer leuk?quote:
Tenminste niet van dat stomme geroddel .. anderen afkraken wat Els en natte de hele tijd doenquote:
Dat heb ik haar nog niet zien doen sinds ze terug isquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:17 schreef JACM het volgende:
[..]
Zo lang ze niet zo stom is aan te pappen met Michel
Vind ik eigenlijk een leuk setjequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:17 schreef JACM het volgende:
[..]
Zo lang ze niet zo stom is aan te pappen met Michel
Ooohh...dat poetsen in haar string. Hilarisch. Vond het zo leuk, met al die gasten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
onze Viooltje in BB Hotel
.. ze was zo boozig
heurluk
Die zal helaas even uitgesteld moeten wordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:19 schreef odie22 het volgende:
moet zoey zich niet op gaan maken , over een uur is de liveshow al
Slim meiske. Loopt geen slag achter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Laatste dagen is het me enorm opgevallen hoe goed Liese alle situaties leest,
zij weet echt exact wat er speelt in het huis terwijl anderen ( Daan, Nathalie, Els ) er steevast naast zitten
de nepwimpers zitten er nog niet opquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand die het volgende topic opent weer de oude OP er in zetten?
D. Vond het nodig de veelgebruikte woordenlijst te wissen, en de mededeling over topic kapen.
Zoey had zich vanmorgen toch al opgemaakt
Leeghoofdquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Slim meiske. Loopt geen slag achter.
Ik las Jowiequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:19 schreef odie22 het volgende:
Onze mod heeft aangegeven dat als je die lijst wilde maken dat dat maar in de SC moestquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand die het volgende topic opent weer de oude OP er in zetten?
D. Vond het nodig de veelgebruikte woordenlijst te wissen, en de mededeling over topic kapen.
Zoey had zich vanmorgen toch al opgemaakt
Pruik ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
de nepwimpers zitten er nog niet op
???quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Leeghoofd
30 Seconds niet meegekeken?
Spontane ontbranding valt binnen de mogelijkheden....quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat Naat gaat doen als Els er niet meer zou zijn
Lijstje was al klaar en stond in de OP. Beetje flauw om 'm dan weg te halen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Onze mod heeft aangegeven dat als je die lijst wilde maken dat dat maar in de SC moest
Sorry voor de onduidelijkheid door het woordje komaan. Ik begrijp je zeker. Wij zijn het helemaal eensquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:57 schreef lyo het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak scheef gekeken op wat Els al heeft uitgesproken hoor. Kan je mijn post niet doorzien met wat ik bedoel?
Ja en dat kan ook prima daar. Maar nu bepaal jij dus wat in de OP mag?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Onze mod heeft aangegeven dat als je die lijst wilde maken dat dat maar in de SC moest
zichzelf wordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat Naat gaat doen als Els er niet meer zou zijn
Misschien is het tot haar doorgedrongen dat ze er zo beter uitziet dan met al die overbodige boebeldeboe.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:19 schreef odie22 het volgende:
Zet maar terug, ik zal wel nooit meer openenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dat kan ook prima daar. Maar nu bepaal jij dus wat in de OP mag?
Vind ik zwakste meid. Kan geen relaties houden/onderhouden...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zichzelf worden
geen zuure soepjes slikken
ff time out en gewoon Naat zijn
daarvoor was ut Theo
Naatje heeft ff tijd nodig..sterke meid..
Vurig typetjequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Spontane ontbranding valt binnen de mogelijkheden....
Ik hoop dat ze dat ook weer gaan maken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ooohh...dat poetsen in haar string. Hilarisch. Vond het zo leuk, met al die gasten.
Reageer niet als een kat die op zijn staart is getraptquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zet maar terug, ik zal wel nooit meer openen
Ik heb niet geopend dus kan het ook niet terugzetten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zet maar terug, ik zal wel nooit meer openen
Nee, ik lost het probleem opquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Reageer niet als een kat die op zijn staart is getrapt
De oproep was aan de OP van het volgende deel, wie dat dan ook moge zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet geopend dus kan het ook niet terugzetten.
Nee die heeft aangegeven dat vanaf dat moment gesprekken die niet over stream ginfen daar moesten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Cannonball rulesquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Spontane ontbranding valt binnen de mogelijkheden....
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik heb jou met je OP al je zin gegeven hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee die heeft aangegeven dat vanaf dat moment gesprekken die niet over stream ginfen daar moesten.
Maar draai alles maar lekker jouw kant op.
Succes er mee.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:31 schreef spapaars het volgende:
Huisgenoten, ga allemaal de neus poederen en steek je in de mooiste kleedjes, want met een beetje geluk staan of zitten jullie straks 1 minuut live in beeld.
ik ben er met 10 min hahaquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Antwerps of Nederlands schreeuwen?
hoe kan je deze communistische feministische jankende kat nou missen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef Yolk het volgende:
Naomi is de enige Belgische vrouw die ik zou missen als die eruit ligt.
Jij bent meer een hondenliefhebber?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
hoe kan je deze communistische feministische jankende kat nou missen?
Dan toch liever voor Liese en Natte.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:33 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik stel voor dat ze voor Liese en Zoey als opdracht een modderbad klaarzetten.
Ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef odie22 het volgende:
heb slechtere beelden gezien![]()
[ afbeelding ]
Ik snap wel waarom mensen Zoey een beetje vergeleken met Grace Jonesquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef odie22 het volgende:
heb slechtere beelden gezien![]()
[ afbeelding ]
U bent meer van het type Annabel Nanninga?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
hoe kan je deze communistische feministische jankende kat nou missen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |