Ik vind het inderdaad ook vreemd. De films worden hier jaarlijks wel herhaald en de serie is ook al een paar keer uitgezonden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:25 schreef Tourniquet het volgende: [..] Ah oké, dan is het inderdaad bijzonder dat geen van de meiden Sjakie kennen.
Lol Daan tijd. En toen waren er 10 kut kinderen meerquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis weer Daan tijd
opruimen .vaatwasser inruimen
wat een heerlijke tijd dit
ff geen scheitende honties
geen kindjush
geen vent
lkkr gewoon alleen maar bemoei en ongevraagd advies
Nathalie is zo'n LP waarop de naald blijft hangen, blijft hangen, blijft hangen, blijft hangen, blijft hangenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte begint voor de 10duizendste keer maar weer over de roddeltweet.![]()
[ afbeelding ]
Aha, het is geen roddelen, maar "reflecteren".quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte begint voor de 10duizendste keer maar weer over de roddeltweet.![]()
[ afbeelding ]
toch vind ik haar best leuk, ik wil wel dat ze er uit gaat, maar ze is best leuk en liefquote:
Ojee, laat @Soury het maar niet zienquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
Els zwaait ons vast gedag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel grappig, maar ze blijftquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nws..quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
komt de biecht nog of kan ik nieuws kijken
ja het is een spel, er moet toch iemand uit vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
toch vind ik haar best leuk, ik wil wel dat ze er uit gaat, maar ze is best leuk en lief
Grappig is dat ze baalt en liever de kroeg in gaatquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Daan over dr huishoud geld
7 snavels te voeren
gaat een rug ruim door
en dr Buuf aka Joke 86jr eet soms ook mee
haske leuke buuf
sellie af en toe aanwaaien daar ..een waaintje en adcocaatje
Daan verteld hoe gezellig het is .. buuf jarig kids deden slingers enzuks voor de Buuf
serieusquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aha, het is geen roddelen, maar "reflecteren".
Ze heeft ook tegen BB gevraagd waarom ze ervoor kiezen de negativiteit van buiten in het huis te halen.
Ze heeft een berg Nike kleding gekregen he?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef Ireth het volgende:
Els: "waarom heb ik ook zoveel bij me, ik heb toch altijd hetzelfde aan?"![]()
Bewoners: Waarom ruikt het naar hottub in huis?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Els is angst scheetjes aan het laten
Oh ik dacht Daanquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Els is angst scheetjes aan het laten
Hahahaha Nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef JACM het volgende:
[..]
Bewoners: Waarom ruikt het naar hottub in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
exact! als ze iets wil zeggen dat ze het dan uitspreekt... daar dient de biechtronde voor (duidelijk door Liese gezegd vind ik)quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
Nat gaat het met de biecht positief houden.
Da's niet echt de intentie van de biecht.
maar soms is dat best lastig
een keer...los misschienquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig is dat ze baalt en liever de kroeg in gaat
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd, de quiz van vanmiddag, helaas loopt de audio weer niet synchroon ...
Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat horen we morgen zeggen zequote:Op donderdag 28 januari 2021 19:42 schreef lyo het volgende:
ola ola olala wat is dat geheimzinnig gedoe tussen Pat en Els met wat ze willen zeggen??
Dat zou hilarisch zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef Lrod01 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Pat zichzelf gaat opofferen voor Els.![]()
Neee alsjeblieft niet hoor! Ik vind Els een lieve vrouw, maar ook zeurend wat betreft het spel!quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef Lrod01 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Pat zichzelf gaat opofferen voor Els.![]()
Beetje domme aktie van Els.quote:
Natuurlijk kent Els dat wel, maar ze moet ook snappen dat ze in BB zitquote:
3 weken .. te vroeg oordelen ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:48 schreef Blackprinces het volgende:
Oh we mogen niet zo snel oordelen van els
Misschien eens een schone trui aantrekkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef Biste het volgende:
Ze doen precies alsof ze voor het vuil van de straat uitgemaakt worden ...
Jowi kan opzoutenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:51 schreef Blackprinces het volgende:
En jowi zegt ook een heleboel maar me concentratie is alweer weg gezoeft.
Eigelijk spreekt ze de trollen op Twitter aan, die zijn veul erger dan de meesten hierquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Els spreekt ons aan of niet want wij kijken bijna 24 uur dus momentopname gaat voor ons echt niet op hoor Elsje we zien wel meer momentjes
Ik hoorde iets van ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mag het waarschijnlijk niet posten van hem, maar ik snapte niks van wat Jowi zei
O.K. Als Snapjeu er dan uit gaat doe ik mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Aan iedereen in deze livestream, wil ik ook effe zeggen:
Laten we vanavond (en volgende dagen) nog eens extra ons best doen om positief te blijven, ookal zijn er soms irritaties over wat we zien op de livestream
Het is ergerenquote:
Alleen dat ze altijd daar pas achter komt na genomineerd te zijn en dan is diegene die dat ook is in ene een fantastisch iemand blij dat ze die heb leren kennen....quote:
......quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef D. het volgende:
Kan men de liveshow dadelijk ook weer vooruit kijken?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd, de quiz van vanmiddag, helaas loopt de audio weer niet synchroon ...
Heb je ook het journaal van vrijdag was ergens rond 13:15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gaan we nu steeds krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef odie22 het volgende:
nathalie begon weer met klagen en het geluid werd weggedraaid
Met als dieptepunt het uitschelden van Nathalie voor k*nkerhoer.. Komaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef lyo het volgende:
vind ik wel eerlijk gezegd hoor door Els (of als het iemand anders was, eender). Wat ik hier allemaal lees... neertypen en een geweten hebben of toch een soort vorm van beleefdheid of algemene mensvriendelijkheid hebben wordt precies losgekoppeld.. en dan steken sommige zich achter een excuus van 'ja da's internet'.. reflectie is ee mooie deugd
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef D. het volgende:
Kan men de liveshow dadelijk ook weer vooruit kijken?
Mijn eerste gedachte was wat moet je nou met het journaal, maar ik ga zo wel even zoeken .....quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef Toweler het volgende:
Heb je ook het journaal van vrijdag was ergens rond 13:15
Dat mag jij vinden en ik snap dat ook. Maar je moet ook weten dat ik mijn commentaar hier doe, misschien is dat soms een beetje hard of kort door de bocht...maar ik stuur het hier en kom verder niet op social media. Als één van de bewoners dit ooit wil lezen kies je er zelf voor door het aan te klikken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef lyo het volgende:
vind ik wel eerlijk gezegd hoor door Els (of als het iemand anders was, eender). Wat ik hier allemaal lees... neertypen en een geweten hebben of toch een soort vorm van beleefdheid of algemene mensvriendelijkheid hebben wordt precies losgekoppeld.. en dan steken sommige zich achter een excuus van 'ja da's internet'.. reflectie is ee mooie deugd
Lieses Angels.quote:
Die rechter is opvulling. Kussen wat ze vasthoud maakt meer tvquote:
Nou, petje af hoor. Wat klasse dat ze dat voor zich gehouden heeft en pas op het laatst bekend heeft gemaakt. Niemand is het opgevallen dat er enig connectie was tussen moeder en zoon.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:53 schreef suzi1 het volgende:
zelfs de moeder van een exdeelnemer heeft commetaar
Er uit met haar.....als ze allemaal angstvallig Nat moeten wegdraaien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef odie22 het volgende:
nathalie begon weer met klagen en het geluid werd weggedraaid
Ik heb ook vaak scheef gekeken op wat Els al heeft uitgesproken hoor. Kan je mijn post niet doorzien met wat ik bedoel?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:55 schreef Yolk het volgende:
[..]
Met als dieptepunt het uitschelden van Nathalie voor k*nkerhoer.. Komaan
Ik was naar iedereen aan het luisteren maar toen Jowi begon te praten was het ook mijn cue om alvast mijn reacties te beginnen posten hier en ik heb gelijk gemist wat Jowi heeft gezegdquote:
Had je eigenlijk het slaapkamergesprek van gisterennacht van Liese en Zoey met Patrick nog kunnen vinden, waar Patrick volledig onsamenhangend probeert uit te leggen waarom hij op Naomi had gestemd?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was wat moet je nou met het journaal, maar ik ga zo wel even zoeken .....
Over negatieve reacties op internet en daarmee om te gaan. Lisse denkt dat gemakkelijk van zich af te kunnen schuivenquote:
Daar is toch ook commentaar op geweest en niet meer gehoord.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:55 schreef Yolk het volgende:
[..]
Met als dieptepunt het uitschelden van Nathalie voor k*nkerhoer.. Komaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |