Enlighten me, ABC systeem?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:08 schreef Hunter het volgende:
Volgens Daan heeft Michel een ABC-systeem voor vrouwen en is hij een jager.
Ze zit in het huisquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik las iets over Jill en Big Brother. Waar ging dit precies over?
Al kan ze ze zelf amper doppenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:07 schreef Sangha het volgende:
Naomi is gek op boontjes.
[ afbeelding ]
Jill doet mee aan Big brother? (kan je iets duidelijker zijn?)quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik las iets over Jill en Big Brother. Waar ging dit precies over?
Ze heeft wel veel bedrijfjes. Ze fokt ook nog hondenquote:
Voor een danicurequote:
Ze woont in Made toch? Dit is er vakbij, dat wel..quote:
Ja,en samen met haar vriend in overkappingen bouwen van hout.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze heeft wel veel bedrijfjes. Ze fokt ook nog honden
klopt. en de straat begint daar ook met kerkquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze woont in Made toch? Dit is er vakbij, dat wel..
Ja precies...quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt. en de straat begint daar ook met kerk
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
Nick wil geen partner die al 100 partners heeft gehad. (ja wie wel)![]()
[ afbeelding ]
Psycholoog?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:13 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat zit snapjuh lang in de dagboek kamer trouwens
Sommige vrouwenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef engine het volgende:
Genoteerd. Niet meer ongevraagd dickpicks sturen.
BB wil Jill even wat rust gunnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:13 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat zit snapjuh lang in de dagboek kamer trouwens
Relatiepartners en bedpartners ineen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Maar bedpartners of relatiepartners?
Dank jequote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef engine het volgende:
Genoteerd. Niet meer ongevraagd dickpicks sturen.
Zou me niets uitmaken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
En maar klagen dat het leven haar voorbij schiet. Dit is een persoon die volgens mij nooit tevreden zal zijn. Altijd klagen en waarbij het gras groener is aan de overkant. Ook gigantische bewijsdrang naar zichzelf. Ik ken zo'n persoon van vroeger. Ook altijd grote mond en in haar eigen omgeving flink dominant en populair, maar die zou zichzelf ook verloren hebben in deze groep.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja,en samen met haar vriend in overkappingen bouwen van hout.
En wat met 25 ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
Zal zo eens in mijn vrachtwagen stappen..
[ afbeelding ]
Ik had een foto van Els verwachtquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had je op de Nederlandse TV een Vlaams/Nederlandse serie Transport heten dat ging over het vrachtwagen leven. Hij lijkt wel op 1 van die acteurs uit die serie. Datzelfde theatrale.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke stream?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Nattelie was even kort te zien op in de slaapkamer met Jowi. Ze leek in alle staten te zijn.
Echt??quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Nattelie was even kort te zien op in de slaapkamer met Jowi. Ze leek in alle staten te zijn.
Zeker een fijn gesprek geweest in de dagboekkamer
Vond er bij de nominatie sowieso maar weinig echt steekhoudende argumentatie zitten waarom ze voor Els of waarom ze voor Patrick stemde om te vertrekken. Erg slap vaak. Dat mag en moet echt wel wat overtuigender.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef Angelflush het volgende:
Ik heb Elsnog nooit zoveel bij de 'anderen'gezien als vandaag nadat ze in de gameroom is geweest. Ze heeft denk ik de nominatie redenen gehoord, nl dat ze zich zoveel terug trekt met Natalie.
*googledquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:22 schreef aswesleep het volgende:
Zijn ze nu bezig over het schandaal van Peter Van de Veire (presentator Big Brother).
Catfishing en intieme filmpjes doorgestuurd die uiteraard zijn uitgelekt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
*googled
Foto's gemaakt op een gayparty?
quote:
Erg naïef, maar dat zal ie zelf ook wel doorhebben nuquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:27 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Catfishing en intieme filmpjes doorgestuurd die uiteraard zijn uitgelekt.
Daarom mogen we het niet zien blijkbaar, of ze bewaren het voor uitzending.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom mogen we het niet zien blijkbaar, of ze bewaren het voor uitzending.
Yep, ze zei iets van 'alles hier in huis wordt negatief opgepakt, ik zei hoe kan dat', meer hoorde ik niet en beeld+geluid ging snel wegquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:29 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Kwaad omdat ze als roddelaarster wordt neergezet 🙄🙄
Ze zullen verkeerde beelden uitgezonden hebben tijdens de livestream.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Zeker een fijn gesprek geweest in de dagboekkamer
Zo zie je maar weer wat klagen met je doetquote:
Het verschil met een MIchel is toch wel erg groot, en dan niet enkel qua uiterlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat klagen met je doet
Wel nee, het is daar helemaal niet anders. Op wat nuances na. We zien natuurlijk niet alles, we missen wel eens wat gesprekjes, maar ik vermoed dat we de algehele sfeer en de persoonlijkheden behoorlijk goed meekrijgen vanaf de livestreams.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:34 schreef Ebinas het volgende:
Julie en zoey ingesprek over hoe anders het daar is.
Wat zal er dan zo anders zijn om daar te zijn, dan het vanaf buitenaf te zien.
Ik kom zelf maar op 1 ding nl veel geregisseerd of een soort van "opstoken" om verhaallijnen te creeeren.
Maar ik heb wel vaker deelnemers (niet alleen deze BB) dat horen zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel nee, het is daar helemaal niet anders. Op wat nuances na. We zien natuurlijk niet alles, we missen wel eens wat gesprekjes, maar ik vermoed dat we de algehele sfeer en de persoonlijkheden behoorlijk goed meekrijgen vanaf de livestreams.
Natuurlijk speelt er meer,quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ik heb wel vaker deelnemers (niet alleen deze BB) dat horen zeggen.
Dus daarom denk ik toch dat er meer speelt, dan dat je op tv/stream meekrijgt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb straks bezoek, snel naar het eten de deur uittrappen, hoera voor de avondklok
Simpel voorbeeld. Daan zit nu gezellig een praatje te houden met liese en naomi.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ik heb wel vaker deelnemers (niet alleen deze BB) dat horen zeggen.
Dus daarom denk ik toch dat er meer speelt, dan dat je op tv/stream meekrijgt.
Dit ging niet over het gedrag van nat netquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er meer,
Maar Naat gaf zelf al aan dat dat roddelen wel over haar zou gaan, dus dan achteraf chagrijnig worden is onzin.
Ze weet goed dat dat gedeelte wel degelijk klopt
Oh zoiets kan het ook zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld. Daan zit nu gezellig een praatje te houden met liese en naomi.
Een paar dagen(?) geleden kon ze niks van haar hebben.
Ik praat op werk ook wel eens met collega's waar ik weinig of niets mee heb. Je zit er toch mee opgescheept en als je bij een borrel of lunch aan dezelfde tafel beland, dan babbel je gewoon mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld. Daan zit nu gezellig een praatje te houden met liese en naomi.
Een paar dagen(?) geleden kon ze niks van haar hebben.
Verder ook amper afleiding en het altijd maar op elkaars lip zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh zoiets kan het ook zijn.
Je zit zo dicht op elkaar met zo weinig mensen (in verhouding) dan ga je dat soort dingen sneller krijgen /meemaken.
Precies dat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik praat op werk ook wel eens met collega's waar ik weinig of niets mee heb. Je zit er toch mee opgescheept en als je bij een borrel of lunch aan dezelfde tafel beland, dan babbel je gewoon mee.
Beetje een vreemde eend in de bijt tussen het spul wat er nu zit, maar ik ben benieuwd naar zijn ontwikkeling daar. Begint wel steeds meer los te komen, in de goede zin van het woord.quote:
Nathalie mag zo niet klagen, ze is in de uitzending veeeeel beter neergezet dan zoals wij haar van de stream kennen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:38 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik vind het zo erg voor Nathalie dat Big Brother geen enkele van haar vele leuke momenten uitzend.
Weetjewel, al dat grappen en grollen met Nathalie op de live, zoals die ene keer snapje
Wie stoer doet, moet stoer blijvenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:29 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Kwaad omdat ze als roddelaarster wordt neergezet 🙄🙄
Sowieso in het begin inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nathalie mag zo niet klagen, ze is in de uitzending veeeeel beter neergezet dan zoals wij haar van de stream kennen.
jawel hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:43 schreef Mickytjuh het volgende:
En het bedrijf van de vriend van Danielle staat ook niet in het handelsregister...
Nou zeg dat wel, die keer dat ze lieten zien dat ze schoonmaakte en wie was druk bezig.....juist Nathalie En als enige.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nathalie mag zo niet klagen, ze is in de uitzending veeeeel beter neergezet dan zoals wij haar van de stream kennen.
Ik kan die niet vinden,quote:
En je ziet dat gesprekken houden met elkaar niet zo moeilijk is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:49 schreef Kefke04 het volgende:
Daan en Jill lijken eiren voor hun geld te kiezen en zich wat te distancieren van Nathalie.
Enkel Jowi is een volhouder, benieuwd wat hij gaat doen als Els gaat.
Ik vind hem heel interessant. De verhalen die hij verteld zijn mooi. Je zou denken dat iemand met zijn looks het makkelijk had, maar juist het tegengestelde.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje een vreemde eend in de bijt tussen het spul wat er nu zit, maar ik ben benieuwd naar zijn ontwikkeling daar. Begint wel steeds meer los te komen, in de goede zin van het woord.
Waarom is dit interessant (voor de COS)?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan die niet vinden,
alleen een met dezelfde naam uit Heino
OMdat DAan het had over al haar bedrijven....quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom is dit interessant (voor de COS)?
Goeie .. ik wil graag de meltdown van Nathalie zien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:52 schreef aswesleep het volgende:
Doen Jowie, Els en Nat nog mee? Al enkele uren niet meer gezien.
Blij dat Jill er niet bij zit in ieder gevalquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:52 schreef aswesleep het volgende:
Doen Jowie, Els en Nat nog mee? Al enkele uren niet meer gezien.
Naomi is een leuke meid. Oh en ik heb op Els gestemd.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En vanavond de volledige doodsteek voor NAt als haar vriendinnetje straks naar huis gaat
Trekt ze zich het spel van vanmiddag nog aan, of zit er weer iets anders dwars?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
O, ze zijn Naat aan het kalmeren. Els en Jowi.
Ze woont er bijna, heeft best veel contact met de redactie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie lijkt pissed! Nu weer naar de DBK
VraagjeAanDeRegie staat daar ongeveer alleen inquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nathalie als je dit ooit leest, ik vin je een top meid
Verdorie ik zit steeds op de verkeerde streamquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie lijkt pissed! Nu weer naar de DBK
Het is niet op stream.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:57 schreef juul. het volgende:
[..]
Verdorie ik zit steeds op de verkeerde stream
Naat, als je dit leest, ik lach me kapotquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nathalie als je dit ooit leest, ik vin je een top meid
't is een aandachtshoer natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
O, ze zijn Naat aan het kalmeren. Els en Jowi.
Ik vraag mij echt al zo lang af wat “FEBO” betekent 😅 Help? 😅quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel zegt dat Nathalie een beetje aan het huilen was, en dat daarom Els nu bij haar is.
Is inderdaad geen stream waard, FEBO !!
Ik heb dus vanmorgen hetzelfde gevraagdquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:58 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt al zo lang af wat “FEBO” betekent 😅 Help? 😅
Het wordt hier een paar keer per dag uitgelegdquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:58 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt al zo lang af wat “FEBO” betekent 😅 Help? 😅
Stream 2. ongeveer 5 minuten geleden. Duurde ongeveer 30squote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op welke stream was dit, en op welke minuut?
Wij denken dat roddelkoningin het heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef D. het volgende:
Maar, is ze nou kwaad om de 'snapje'-vraag?
Achterquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Zal ik een woordenlijst opnemen in de OP??
Febo = Regie/productie
welke woorden moeten er nog meer in?
Whahahahaha oké dan 😂 Niet wat ik verwacht had 😂 Bedankt voor je uitleg!quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb dus vanmorgen hetzelfde gevraagd
na 50 berichten werd duidelijk dat het een benaming is nog stammende uit de gouden kooi tijd.
Waar de regie/productie Febo genoemd werden, aangezien ze daar af en toe "kroketten" mochten eten.
WAt neerkwam op drank/drugs nuttigen.
Sindsdien worden op verschillende plaatsen bij RLS de regie Febo genoemd
TTquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Febo = Regie/productie
Ik heb geen flauw idee, heb haar eik na de lunch niet meer gezienquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef D. het volgende:
Maar, is ze nou kwaad om het de 'snapje'-vraag?
Die mag bij Febo er bij tochquote:
Nouja, het feit dat iedereen die vraag goed had zou genoeg moeten zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij denken dat roddelkoningin het heeft gedaan.
Yup. Ik gok dat Naat boos is op BB, omdat ze denkt dat die haar neerzetten als roddelkoningin. Haar zelfbeeld is te beperkt om te kunnen bevatten dat dit wellicht niet BB is, maar gewoon hoe ze op de streams overkomt, terwijl BB haar in de uitzendingen nog relatief netjes neerzet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij denken dat roddelkoningin het heeft gedaan.
heeft weinig zin, want dan krijg je de vraag van hoezo dan feboquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Febo = Regie/productie
Als in Topic Titel??? Waarom zou je die hier in willen?quote:
Uit het beperkte stukje van het gesprek net tussen Els en Jowi lijkt dit exact te kloppen. Ze hadden het erover dat Theo ook exact doorhad hoe hij werd neergezet, en het daarom niet trok.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Ik gok dat Naat boos is op BB, omdat ze denkt dat die haar neerzetten als roddelkoninging. Haar zelfbeeld is te beperkt om te kunnen bevatten dat dit wellicht niet BB is, maar gewoon hoe ze op de streams overkomt, terwijl BB haar in de uitzendingen nog relatief netjes neerzet.
Zie alleen die Zoey en Julie en daarna Patrick naar de badkamer gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Stream 2. ongeveer 5 minuten geleden. Duurde ongeveer 30s
Het ging erover dat Theo ook weggegaan zou zijn omdat hij als een bepaald figuur "neergezet" zou zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:03 schreef Whuzz het volgende:
Els en Jowi over Naat en Theo, wordt helaas meteen weggezapt
En nog liever het gekonkel bij Els en Jowi.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:04 schreef Koekeloeren het volgende:
Moeten we nu gaan kijken hoe pat zijn koffer inpakt? Zie liever het 30 seconds spel
Dan ook de uitleg erbij zetten lijkt mij.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft weinig zin, want dan krijg je de vraag van hoezo dan febo
Hoe kan dit kort?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan ook de uitleg erbij zetten lijkt mij.
en dat lezen ze ook allemaal denk je? ik klik alleen de vl streams aan en kijk niet verder wat er evt aan is toegevoegd. maar dat ben ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan ook de uitleg erbij zetten lijkt mij.
De FEBOquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:05 schreef aswesleep het volgende:
Jowi: "Ze willen dat ik dan de persoon ben die diepere gesprekken heeft met alle personen. Ik ga dat niet doen. Sommige staan daar niet voor open".
Wie is 'ze'?
Gokje: Feboquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:05 schreef aswesleep het volgende:
Jowi: "Ze willen dat ik dan de persoon ben die diepere gesprekken heeft met alle personen. Ik ga dat niet doen. Sommige staan daar niet voor open".
Wie is 'ze'?
Uiteindelijk is dat wat kamp Zuid wil. Geen groepsvorming, dus lijkt te werken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ligt dat nou aan mij of is de belgengroep de laatste dagen opvallend hard aan het groeien dat zometeen quasi alle nederlanders erbij zijn aangesloten?
Yowi was gevraagd of hij gesprekken die diepgaand waren wilde aangaan met de bewoners. Maar hij heeft een vriend thuis en wilde zelf daar ook niet dieper op in gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:04 schreef aswesleep het volgende:
Nat heeft zorgen over haar imago volgens Jowi.
Denk feboquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:05 schreef aswesleep het volgende:
Wie is 'ze'?
Ik snap het ook niet helemaal wat ie tegen Els zei.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Het lijkt er op dat spelers een persoonlijke opdracht hebben meegekregen
Patrick: Thomas meer laten sporten
Jowi: Diepe gesprekken met iedereen aangaan
Wat zouden de anderen als opdracht hebben?
Els: iedere dag iemand meekrijgen in het badjequote:Op donderdag 28 januari 2021 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Naat: 3 miljoen keer "snapje" zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou ik wel jammer vinden als ze zo hard sturen, laat ze hun eigen gang gaan. Tenzij het een opdracht is voor iets.quote:
Niemand die helptquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Patje is zijn koffer aan het inpakken.
Pijnlijk om te zien
dat was toen ook savondslaat met die gesprekken om elkaar zgn beter te leren kennen. alle rugzakken werden geleegdquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Des te leuker om hem morgen die koffer weer uit te zien pakken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Pijnlijk om te zien
Dat laatste blijkt ook niet echt uit haar gedrag. Zij is er eerder heeeel gevoelig voor lijkt me. Anders ga je ook geen 'ik heb skitta' shirts dragen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Serieus:
Nathalie kan beter zichzelf afsluiten van social media als ze uit het huis komt of hele goede begeleiding krijgen.
Ze zegt wel dat het haar geen reet boeit wat mensen denken, maar niemand is daar ongevoelig voor.
Hij wilde zo graag de Belgische Theo zijn, maar dat is jammerlijk mislukt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Pijnlijk om te zien
Volgens mij is hij het daar ook zat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Pijnlijk om te zien
Denk misschien niet de opdrachten waar je wat geld in de pot kan winnen, meer iets wat ze aan bewoners vragen om leuk tv beelden te krijgen.....want anders had Yowi dat niet gezegd en ten tweede een opdracht weigeren doe je ook niet zo gauw.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Die vragen blijven krijgen. Ook wanneer het in de OP staat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Febo = Regie/productie
Dat zie ik op geen enkele manier, daar is hij veel te aardig en rustig voor. Hij wilde vooral kamp Zuid helpen en hen doen inzien dat ze genaaid werden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wilde zo graag de Belgische Theo zijn, maar dat is jammerlijk mislukt.
Maar als Els er uit is, is het voor hem ineens wél gezellig, let maar op!quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is hij het daar ook zat.
Heb niet de indruk dat hij er rouwig om is om er uitgekickt te worden.
Ach, zal ie nog wel vaker moeten doenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Pijnlijk om te zien
beschermmechanismequote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt ook niet echt uit haar gedrag. Zij is er eerder heeeel gevoelig voor lijkt me. Anders ga je ook geen 'ik heb skitta' shirts dragen.
Dat zie je verkeerd. Dat is belgen mentaliteit. Hij heeft het ontzettend naar z'n zin, maar bij belgen zie je dat niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij komt totaal niet uit de verf, maakt geen TV en weet niet hoe het spel gespeeld moet worden. Het is een sukkelaar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zie ik op geen enkele manier, daar is hij veel te aardig en rustig voor. Hij wilde vooral kamp Zuid helpen en hen doen inzien dat ze genaaid werden.
Dat niet, maar het is wel makkelijk om naar te verwijzen als iemand die vraag stelt. Ik wist bijvoorbeeld vandaag ook niet meer precies waar het vandaan kwam, terwijl ik het antwoord vorige week al wel een keer hier had langs zien komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dat lezen ze ook allemaal denk je? ik klik alleen de vl streams aan en kijk niet verder wat er evt aan is toegevoegd. maar dat ben ik
en dan wordt het allemaal wel een beetje teveel van het goede ook.
Nee, Els trekt volle zalen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij komt totaal niet uit de verf, maakt geen TV en weet niet hoe het spel gespeeld moet worden. Het is een sukkelaar.
Nee, dus hopelijk is ie blij verrast als ie mag blijven en leeft ie wat opquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar een vreselijke leuke sukkelaar....misschien gaan de bewoners zich aan hem ergeren maar voor nu een ideale medespeler.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij komt totaal niet uit de verf, maakt geen TV en weet niet hoe het spel gespeeld moet worden. Het is een sukkelaar.
wat is er zo belangrijk aan : in de hottub, uit de hottub, roddelen en dropjes jatten?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die maakt wel TV, en is een belangrijke speler.
Voor die paar uur die hem nog resten meer dan voldoende.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar een vreselijke leuke sukkelaar....misschien gaan de bewoners zich aan hem ergeren maar voor nu een ideale medespeler.
hoe dan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel makkelijk om naar te verwijzen als iemand die vraag stelt.
Jij kijkt, ofwel op de verkeerde momenten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
"Voor deze en meer belangrijke woorden verwijs ik u gemakshalve naar de 1e post van dit topic, wat we ook wel de OP noemen"quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hoe dan?
tjek de op
wat is de op?
nou
etc
etc
laten we het hopen, want Els haar rol is voor mij wel klaar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dus hopelijk is ie blij verrast als ie mag blijven en leeft ie wat op
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:15 schreef Angelflush het volgende:
Nieuwe twist???? Natalie naar huis en Els blijft 😇😇😇
Ik sluit niets uit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:15 schreef Angelflush het volgende:
Kan ik mee leven. Els zonder Nathalie is beter te pruimen dan Nathalie zonder Els.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:15 schreef Angelflush het volgende:
Daar kan ik mee leven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:15 schreef Angelflush het volgende:
Ja, daar verwacht ik geen ontwikkelingen meerquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
laten we het hopen, want Els haar rol is voor mij wel klaar.
Continue hetzelfde.
Afkortingen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Febo = Regie/productie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leipe shit ouwe
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Patje lijkt overtuigd dat hij moet vertrekken.
En Els lijkt overtuigd dat ze mag blijven.
Dat wordt een spannende avond
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Voor cossers die in het bezit willen komen van die prachtige luipaardsweater van Els
Ik koop sowieso geen truien met een capuchonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
En moest er een capuchon aanhangen, zou ik hem toch niet kopenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
In de OP hoeft voor mij nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Febo = Regie/productie
Ouwehoeren in een vat met water is ook niet echt interessantquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die maakt wel TV, en is een belangrijke speler.
Die andere doen ook niet veel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ouwehoeren in een vat met water is ook niet echt interessant
Dat gebeurde hier al, dus dit is een non-argument.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
In de OP hoeft voor mij niet
Gaat dadelijk iedereen febo roepen alsof het nog DGK is
De gehele FEbo zit in gesprek met Naat,quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef Hunter het volgende:
Bij de regie is er ook een stagiair ziek, camera nog steeds op de huiskamer
Als ik sociale media mag geloven dan zit Patje straks zijn koffers aan het uitpakkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Twee zoutloze miscasts, de meest zoutloze gaat echt wel weg, die kale meneer
Nathalie zit zich nog te beklagen in DBK.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef Hunter het volgende:
Wat is dat? DGK?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat dadelijk iedereen febo roepen alsof het nog DGK is
Die zit op de DBK camera om Nathalie op te nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef Hunter het volgende:
Laat maar. jullie doen maarquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat gebeurde hier al, dus dit is een non-argument.
Mag Mee, hun naam staat erop.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:22 schreef Sestra666 het volgende:
els jat haar badjasof mogen ze die mee
Ik verwijs u gemakshalve naar de Openingspost van dit berichtquote:
Mogen meequote:Op donderdag 28 januari 2021 16:22 schreef Sestra666 het volgende:
els jat haar badjasof mogen ze die mee
Sowieso niet alles want dan is de uitzending voorbijquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat gaat volgens mij ook niet in de uitzendingen komen van Nathalie
Morgen gaat Els hem schoonmaken heeft ze beloofd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Als Els zo zeker is dat zij zal blijven he,waarom verschoont ze dan niet die hottub, zodat ze s'avonds erin kan feesten?? Toch niet zo zeker he Els? Ik vind het psychologische gedeelte altijd erg interessant van zo'n 'spel'.
Bijvoorbeeld een Nathalie die roept dat niks boeit. Neeuhh..
Heb ik nog nooit van gehoord. Er is toch helemaal geen gouden kooi, er is niet eens een kooiquote:
Was een soort van BB, maar dan 10x beter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit van gehoord. Er is toch helemaal geen gouden kooi, er is niet eens een kooi
Ondertussen is die al voor de 2e keer naar de dgk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Als Els zo zeker is dat zij zal blijven he,waarom verschoont ze dan niet die hottub, zodat ze s'avonds erin kan feesten?? Toch niet zo zeker he Els? Ik vind het psychologische gedeelte altijd erg interessant van zo'n 'spel'.
Bijvoorbeeld een Nathalie die roept dat niks boeit. Neeuhh..
Ze verzieken de sfeer tenminste niet zoals Els. Velen onder ons herinneren zich vooral de fun/leuke momenten van de eerste edities en niet de chagrijnige blik en de achterbakse uithalen naar de andere bewoners. Dus Els hebben we niet nodig. Niemand vroeg hierachter en niemand wordt hier blij van.quote:
Soort luxe bigbrother in een Villa met zoveel eten als ze willen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit van gehoord. Er is toch helemaal geen gouden kooi, er is niet eens een kooi
Klopt hoort hier ook niet thuis. Maar de FEBO komt uit de goudenkooiquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
En elkaar proberen eruit te werken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Soort luxe bigbrother in een Villa met zoveel eten als ze willen.
wat ik echt belachelijk vind BB kijk 24/7 mee met de bewoners en dan zij gewoon in een luxe positie word gezet dat de streams haar niet volgen als ze boos is want dan gaat het beeld op zwart of naar andere en dat we dus ook niet mogen horen over hoe enwat nee dat word totaal niet in beeld gebracht dus zij bepaald gewoon wat we mogen zien van haar echt te gek voor woordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit het beperkte stukje van het gesprek net tussen Els en Jowi lijkt dit exact te kloppen. Ze hadden het erover dat Theo ook exact doorhad hoe hij werd neergezet, en het daarom niet trok.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was een soort van BB, maar dan 10x beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Die pareltjes trui is helemaal niks voor haar. Zeker de breister niet willen kwetsen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:25 schreef Sestra666 het volgende:
prachtige truien van Els
[ afbeelding ]
En een heleboel ruzie, gesar, vechten en drama.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooiquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
En drank en drugs niet te vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso niet blij van deze casting het is beste van het slechtste...en Els. Theo had het moeten gaan doen, maar helaas.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:25 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Ze verzieken de sfeer tenminste niet zoals Els. Velen onder ons herinneren zich vooral de fun/leuke momenten van de eerste edities en niet de chagrijnige blik en de achterbakse uithalen naar de andere bewoners. Dus Els hebben we niet nodig. Niemand vroeg hierachter en niemand wordt hier blij van.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Las het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is niet de bedoeling om elkaar weg te pesten. Daar heb je andere programa's voor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het nogal een soft BB eigenlijk; het kan in mijn ogen nog veel harder
Nogmaals, leef je maar uitquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe Els haar koffer in pakt is niet heel boeiend, en de andere stream staat op de huiskamer..
Inderdaad, dat sloeg nergens op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:29 schreef Hunter het volgende:
Ben wel blij dat ze die exit-room hebben afgeschaft
Duh, de concurrent brengt het uit. Hij zou eens posituief zijn.quote:
John de Mol is nu Talpa, niet meer EndeMolShine.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft hij geen zeggenschap meer over de uitvoering?
Ze waren nog steeds uren weg vanmiddagquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:29 schreef Hunter het volgende:
Ben wel blij dat ze die exit-room hebben afgeschaft
Zegt de man die ons Marble Mania brengtquote:
Ja, dat heeft ie ook goed gejat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zegt de man die ons Marble Mania brengt
Dat is pas saaiquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie ook goed gejat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |