Enlighten me, ABC systeem?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:08 schreef Hunter het volgende:
Volgens Daan heeft Michel een ABC-systeem voor vrouwen en is hij een jager.
Ze zit in het huisquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik las iets over Jill en Big Brother. Waar ging dit precies over?
Al kan ze ze zelf amper doppenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:07 schreef Sangha het volgende:
Naomi is gek op boontjes.
[ afbeelding ]
Jill doet mee aan Big brother? (kan je iets duidelijker zijn?)quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik las iets over Jill en Big Brother. Waar ging dit precies over?
Ze heeft wel veel bedrijfjes. Ze fokt ook nog hondenquote:
Voor een danicurequote:
Ze woont in Made toch? Dit is er vakbij, dat wel..quote:
Ja,en samen met haar vriend in overkappingen bouwen van hout.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze heeft wel veel bedrijfjes. Ze fokt ook nog honden
klopt. en de straat begint daar ook met kerkquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze woont in Made toch? Dit is er vakbij, dat wel..
Ja precies...quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt. en de straat begint daar ook met kerk
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
Nick wil geen partner die al 100 partners heeft gehad. (ja wie wel)![]()
[ afbeelding ]
Psycholoog?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:13 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat zit snapjuh lang in de dagboek kamer trouwens
Sommige vrouwenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef engine het volgende:
Genoteerd. Niet meer ongevraagd dickpicks sturen.
BB wil Jill even wat rust gunnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:13 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat zit snapjuh lang in de dagboek kamer trouwens
Relatiepartners en bedpartners ineen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Maar bedpartners of relatiepartners?
Dank jequote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef engine het volgende:
Genoteerd. Niet meer ongevraagd dickpicks sturen.
Zou me niets uitmaken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
En maar klagen dat het leven haar voorbij schiet. Dit is een persoon die volgens mij nooit tevreden zal zijn. Altijd klagen en waarbij het gras groener is aan de overkant. Ook gigantische bewijsdrang naar zichzelf. Ik ken zo'n persoon van vroeger. Ook altijd grote mond en in haar eigen omgeving flink dominant en populair, maar die zou zichzelf ook verloren hebben in deze groep.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja,en samen met haar vriend in overkappingen bouwen van hout.
En wat met 25 ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
Zal zo eens in mijn vrachtwagen stappen..
[ afbeelding ]
Ik had een foto van Els verwachtquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had je op de Nederlandse TV een Vlaams/Nederlandse serie Transport heten dat ging over het vrachtwagen leven. Hij lijkt wel op 1 van die acteurs uit die serie. Datzelfde theatrale.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke stream?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Nattelie was even kort te zien op in de slaapkamer met Jowi. Ze leek in alle staten te zijn.
Echt??quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Nattelie was even kort te zien op in de slaapkamer met Jowi. Ze leek in alle staten te zijn.
Zeker een fijn gesprek geweest in de dagboekkamer
Vond er bij de nominatie sowieso maar weinig echt steekhoudende argumentatie zitten waarom ze voor Els of waarom ze voor Patrick stemde om te vertrekken. Erg slap vaak. Dat mag en moet echt wel wat overtuigender.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef Angelflush het volgende:
Ik heb Elsnog nooit zoveel bij de 'anderen'gezien als vandaag nadat ze in de gameroom is geweest. Ze heeft denk ik de nominatie redenen gehoord, nl dat ze zich zoveel terug trekt met Natalie.
*googledquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:22 schreef aswesleep het volgende:
Zijn ze nu bezig over het schandaal van Peter Van de Veire (presentator Big Brother).
Catfishing en intieme filmpjes doorgestuurd die uiteraard zijn uitgelekt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
*googled
Foto's gemaakt op een gayparty?
quote:
Erg naïef, maar dat zal ie zelf ook wel doorhebben nuquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:27 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Catfishing en intieme filmpjes doorgestuurd die uiteraard zijn uitgelekt.
Daarom mogen we het niet zien blijkbaar, of ze bewaren het voor uitzending.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom mogen we het niet zien blijkbaar, of ze bewaren het voor uitzending.
Yep, ze zei iets van 'alles hier in huis wordt negatief opgepakt, ik zei hoe kan dat', meer hoorde ik niet en beeld+geluid ging snel wegquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:29 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Kwaad omdat ze als roddelaarster wordt neergezet 🙄🙄
Ze zullen verkeerde beelden uitgezonden hebben tijdens de livestream.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Zeker een fijn gesprek geweest in de dagboekkamer
Zo zie je maar weer wat klagen met je doetquote:
Het verschil met een MIchel is toch wel erg groot, en dan niet enkel qua uiterlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat klagen met je doet
Wel nee, het is daar helemaal niet anders. Op wat nuances na. We zien natuurlijk niet alles, we missen wel eens wat gesprekjes, maar ik vermoed dat we de algehele sfeer en de persoonlijkheden behoorlijk goed meekrijgen vanaf de livestreams.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:34 schreef Ebinas het volgende:
Julie en zoey ingesprek over hoe anders het daar is.
Wat zal er dan zo anders zijn om daar te zijn, dan het vanaf buitenaf te zien.
Ik kom zelf maar op 1 ding nl veel geregisseerd of een soort van "opstoken" om verhaallijnen te creeeren.
Maar ik heb wel vaker deelnemers (niet alleen deze BB) dat horen zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel nee, het is daar helemaal niet anders. Op wat nuances na. We zien natuurlijk niet alles, we missen wel eens wat gesprekjes, maar ik vermoed dat we de algehele sfeer en de persoonlijkheden behoorlijk goed meekrijgen vanaf de livestreams.
Natuurlijk speelt er meer,quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ik heb wel vaker deelnemers (niet alleen deze BB) dat horen zeggen.
Dus daarom denk ik toch dat er meer speelt, dan dat je op tv/stream meekrijgt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb straks bezoek, snel naar het eten de deur uittrappen, hoera voor de avondklok
Simpel voorbeeld. Daan zit nu gezellig een praatje te houden met liese en naomi.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ik heb wel vaker deelnemers (niet alleen deze BB) dat horen zeggen.
Dus daarom denk ik toch dat er meer speelt, dan dat je op tv/stream meekrijgt.
Dit ging niet over het gedrag van nat netquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er meer,
Maar Naat gaf zelf al aan dat dat roddelen wel over haar zou gaan, dus dan achteraf chagrijnig worden is onzin.
Ze weet goed dat dat gedeelte wel degelijk klopt
Oh zoiets kan het ook zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld. Daan zit nu gezellig een praatje te houden met liese en naomi.
Een paar dagen(?) geleden kon ze niks van haar hebben.
Ik praat op werk ook wel eens met collega's waar ik weinig of niets mee heb. Je zit er toch mee opgescheept en als je bij een borrel of lunch aan dezelfde tafel beland, dan babbel je gewoon mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld. Daan zit nu gezellig een praatje te houden met liese en naomi.
Een paar dagen(?) geleden kon ze niks van haar hebben.
Verder ook amper afleiding en het altijd maar op elkaars lip zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh zoiets kan het ook zijn.
Je zit zo dicht op elkaar met zo weinig mensen (in verhouding) dan ga je dat soort dingen sneller krijgen /meemaken.
Precies dat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik praat op werk ook wel eens met collega's waar ik weinig of niets mee heb. Je zit er toch mee opgescheept en als je bij een borrel of lunch aan dezelfde tafel beland, dan babbel je gewoon mee.
Beetje een vreemde eend in de bijt tussen het spul wat er nu zit, maar ik ben benieuwd naar zijn ontwikkeling daar. Begint wel steeds meer los te komen, in de goede zin van het woord.quote:
Nathalie mag zo niet klagen, ze is in de uitzending veeeeel beter neergezet dan zoals wij haar van de stream kennen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:38 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik vind het zo erg voor Nathalie dat Big Brother geen enkele van haar vele leuke momenten uitzend.
Weetjewel, al dat grappen en grollen met Nathalie op de live, zoals die ene keer snapje
Wie stoer doet, moet stoer blijvenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:29 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Kwaad omdat ze als roddelaarster wordt neergezet 🙄🙄
Sowieso in het begin inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nathalie mag zo niet klagen, ze is in de uitzending veeeeel beter neergezet dan zoals wij haar van de stream kennen.
jawel hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:43 schreef Mickytjuh het volgende:
En het bedrijf van de vriend van Danielle staat ook niet in het handelsregister...
Nou zeg dat wel, die keer dat ze lieten zien dat ze schoonmaakte en wie was druk bezig.....juist Nathalie En als enige.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nathalie mag zo niet klagen, ze is in de uitzending veeeeel beter neergezet dan zoals wij haar van de stream kennen.
Ik kan die niet vinden,quote:
En je ziet dat gesprekken houden met elkaar niet zo moeilijk is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:49 schreef Kefke04 het volgende:
Daan en Jill lijken eiren voor hun geld te kiezen en zich wat te distancieren van Nathalie.
Enkel Jowi is een volhouder, benieuwd wat hij gaat doen als Els gaat.
Ik vind hem heel interessant. De verhalen die hij verteld zijn mooi. Je zou denken dat iemand met zijn looks het makkelijk had, maar juist het tegengestelde.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje een vreemde eend in de bijt tussen het spul wat er nu zit, maar ik ben benieuwd naar zijn ontwikkeling daar. Begint wel steeds meer los te komen, in de goede zin van het woord.
Waarom is dit interessant (voor de COS)?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan die niet vinden,
alleen een met dezelfde naam uit Heino
OMdat DAan het had over al haar bedrijven....quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom is dit interessant (voor de COS)?
Goeie .. ik wil graag de meltdown van Nathalie zien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:52 schreef aswesleep het volgende:
Doen Jowie, Els en Nat nog mee? Al enkele uren niet meer gezien.
Blij dat Jill er niet bij zit in ieder gevalquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:52 schreef aswesleep het volgende:
Doen Jowie, Els en Nat nog mee? Al enkele uren niet meer gezien.
Naomi is een leuke meid. Oh en ik heb op Els gestemd.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En vanavond de volledige doodsteek voor NAt als haar vriendinnetje straks naar huis gaat
Trekt ze zich het spel van vanmiddag nog aan, of zit er weer iets anders dwars?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
O, ze zijn Naat aan het kalmeren. Els en Jowi.
Ze woont er bijna, heeft best veel contact met de redactie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie lijkt pissed! Nu weer naar de DBK
VraagjeAanDeRegie staat daar ongeveer alleen inquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nathalie als je dit ooit leest, ik vin je een top meid
Verdorie ik zit steeds op de verkeerde streamquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie lijkt pissed! Nu weer naar de DBK
Het is niet op stream.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:57 schreef juul. het volgende:
[..]
Verdorie ik zit steeds op de verkeerde stream
Naat, als je dit leest, ik lach me kapotquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nathalie als je dit ooit leest, ik vin je een top meid
't is een aandachtshoer natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
O, ze zijn Naat aan het kalmeren. Els en Jowi.
Ik vraag mij echt al zo lang af wat “FEBO” betekent 😅 Help? 😅quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel zegt dat Nathalie een beetje aan het huilen was, en dat daarom Els nu bij haar is.
Is inderdaad geen stream waard, FEBO !!
Ik heb dus vanmorgen hetzelfde gevraagdquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:58 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt al zo lang af wat “FEBO” betekent 😅 Help? 😅
Het wordt hier een paar keer per dag uitgelegdquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:58 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt al zo lang af wat “FEBO” betekent 😅 Help? 😅
Stream 2. ongeveer 5 minuten geleden. Duurde ongeveer 30squote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op welke stream was dit, en op welke minuut?
Wij denken dat roddelkoningin het heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef D. het volgende:
Maar, is ze nou kwaad om de 'snapje'-vraag?
Achterquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Zal ik een woordenlijst opnemen in de OP??
Febo = Regie/productie
welke woorden moeten er nog meer in?
Whahahahaha oké dan 😂 Niet wat ik verwacht had 😂 Bedankt voor je uitleg!quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb dus vanmorgen hetzelfde gevraagd
na 50 berichten werd duidelijk dat het een benaming is nog stammende uit de gouden kooi tijd.
Waar de regie/productie Febo genoemd werden, aangezien ze daar af en toe "kroketten" mochten eten.
WAt neerkwam op drank/drugs nuttigen.
Sindsdien worden op verschillende plaatsen bij RLS de regie Febo genoemd
TTquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Zal ik een woordenlijst opnemen in de OP??
Febo = Regie/productie
welke woorden moeten er nog meer in?
Ik heb geen flauw idee, heb haar eik na de lunch niet meer gezienquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:00 schreef D. het volgende:
Maar, is ze nou kwaad om het de 'snapje'-vraag?
Die mag bij Febo er bij tochquote:
Nouja, het feit dat iedereen die vraag goed had zou genoeg moeten zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij denken dat roddelkoningin het heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |