Enlighten me, ABC systeem?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:08 schreef Hunter het volgende:
Volgens Daan heeft Michel een ABC-systeem voor vrouwen en is hij een jager.
Ze zit in het huisquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik las iets over Jill en Big Brother. Waar ging dit precies over?
Al kan ze ze zelf amper doppenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:07 schreef Sangha het volgende:
Naomi is gek op boontjes.
[ afbeelding ]
Jill doet mee aan Big brother? (kan je iets duidelijker zijn?)quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik las iets over Jill en Big Brother. Waar ging dit precies over?
Ze heeft wel veel bedrijfjes. Ze fokt ook nog hondenquote:
Voor een danicurequote:
Ze woont in Made toch? Dit is er vakbij, dat wel..quote:
Ja,en samen met haar vriend in overkappingen bouwen van hout.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze heeft wel veel bedrijfjes. Ze fokt ook nog honden
klopt. en de straat begint daar ook met kerkquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze woont in Made toch? Dit is er vakbij, dat wel..
Ja precies...quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt. en de straat begint daar ook met kerk
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
Nick wil geen partner die al 100 partners heeft gehad. (ja wie wel)![]()
[ afbeelding ]
Psycholoog?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:13 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat zit snapjuh lang in de dagboek kamer trouwens
Sommige vrouwenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef engine het volgende:
Genoteerd. Niet meer ongevraagd dickpicks sturen.
BB wil Jill even wat rust gunnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:13 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat zit snapjuh lang in de dagboek kamer trouwens
Relatiepartners en bedpartners ineen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Maar bedpartners of relatiepartners?
Dank jequote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef engine het volgende:
Genoteerd. Niet meer ongevraagd dickpicks sturen.
Zou me niets uitmaken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
En maar klagen dat het leven haar voorbij schiet. Dit is een persoon die volgens mij nooit tevreden zal zijn. Altijd klagen en waarbij het gras groener is aan de overkant. Ook gigantische bewijsdrang naar zichzelf. Ik ken zo'n persoon van vroeger. Ook altijd grote mond en in haar eigen omgeving flink dominant en populair, maar die zou zichzelf ook verloren hebben in deze groep.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja,en samen met haar vriend in overkappingen bouwen van hout.
En wat met 25 ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
Zal zo eens in mijn vrachtwagen stappen..
[ afbeelding ]
Ik had een foto van Els verwachtquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had je op de Nederlandse TV een Vlaams/Nederlandse serie Transport heten dat ging over het vrachtwagen leven. Hij lijkt wel op 1 van die acteurs uit die serie. Datzelfde theatrale.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke stream?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Nattelie was even kort te zien op in de slaapkamer met Jowi. Ze leek in alle staten te zijn.
Echt??quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:23 schreef aswesleep het volgende:
Nattelie was even kort te zien op in de slaapkamer met Jowi. Ze leek in alle staten te zijn.
Zeker een fijn gesprek geweest in de dagboekkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |