Ik ben bang dat het nu voortaan iedere keer komt bovendrijven zodra je het origineel ergens hoortquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef Fikkert2 het volgende:
Ei... nu heb ik dat nummer in mn kop, was er net uit
2 minuten de tijd om zich klaar te makenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Anyways, Jill kut nacht gehad, uit ziekenhuis en na een uur slaap laten ze haar wakker maken voor een interview![]()
![]()
![]()
Was ie niet .. was wel verzoek voor .. dus wellicht ook even in het screencap/media topic gooienquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of deze vanmorgen gecapt is .....![]()
[ afbeelding ]
Dacht het niet, maar alle dames zijn daar dacht ik aangekomen. Althans de meeste. Zelfs Daan die toch een prachtfiguur heeft zag ik al beste spoilers hebben op haar boven benen. En ook Naomie iets en Nathalie ook.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:55 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Jill zelf ziet er wat zwaarder uit....of heb ik dat mis...
Daar ging ze bijna.quote:
Doe ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Was ie niet .. was wel verzoek voor .. dus wellicht ook even in het screencap/media topic gooien
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
T'is net een boot die te water wordt gelatenquote:
man manquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
2 minuten de tijd om zich klaar te makenbeetje triest wel ja.
Naat vroeg dat aan Thomas en hij zei dat hij een tietenman was/is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man
oke ik dacht you zeg dat tietenmann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
schaamluis ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Els heeft ook een gevoel
wat zall en tietenman zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Naat vroeg dat aan Thomas en hij zei dat hij een tietenman was/is.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Els heeft ook een gevoel
Dat is inderdaad niet bijzonder warmquote:
De keuze was of hij tieten of billen mooier vindt. Thomas vindt tieten mooier.quote:
Ideale temperatuur is 37/38 lees ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet bijzonder warm
ik denk dat Thomas maar moet nemen wat hij krijgen kan, niet te kieskeurig zijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Naat vroeg dat aan Thomas en hij zei dat hij een tietenman was/is.
anders neemt hij maar zijn klein duimpjequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef 20100 het volgende:
[..]
ik denk dat Thomas maar moet nemen wat hij krijgen kan, niet te kieskeurig zijn
Denk Dat Els zelf in de hoek zat en ze er nu samen uit zijn dat ze zuur isquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:28 schreef danilel het volgende:
naat en els over zoey, die is leuk maar die ene die in de hoek zat, die was zuur....
over wie zou het gaan??
man man,en dat zei hij jillquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
De keuze was of hij tieten of billen mooier vindt. Thomas vindt tieten mooier.
Els is het hier niet mee eensquote:
Dat weet ik niet. Aardige kerel wel in ieder gevalquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef 20100 het volgende:
[..]
ik denk dat Thomas maar moet nemen wat hij krijgen kan, niet te kieskeurig zijn
Ik had ook dezelfde streams.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die slaapkamer stream vannacjh, was dat stream 1 of 2 ?
Heb volgens mij twee dezelfde streams waar niets gebeurt ....
Ik hoop hetquote:
Jij klaagt ook elke keerquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef danilel het volgende:
en weer over de biecht dat men ook kritiek mag geven...
Man3x
elke keer klagen
als je stoer doet moet ze stoer blijven
Naomi en Julie scharen, 3:19 uur. Thank me later.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga wel even de COS van vannacht teruglezen voor de juiste tijden, zit er toch naast denk ik ....
ik Cos, dat is comment on streams en niet op users wat jij vaak doet, ga dat effe doen in de SC, wil je?quote:
Nice.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef danilel het volgende:
nat krijgt een ijskoude straal water in haar poepert, karma is a bitch
Jij noemt het comment, ik noem het klagenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef danilel het volgende:
[..]
ik Cos, dat is comment on streams en niet op users wat jij vaak doet, ga dat effe doen in de SC, wil je?
Rond 1:15 geloof ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga wel even de COS van vannacht teruglezen voor de juiste tijden, zit er toch naast denk ik ....
Als je het giechelen en scheten zoekt, dat begint ongeveer 10min voor patje naar bed gaat, stream 2 (alleen audio)quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar is Jill alquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:42 schreef Juan_Roman het volgende:
Wat een nutteloos hottubgesprek weer.
Michel de enige Nederlander die mee doet zo te zien. Ben niet zo enthousiast over hem maar dat vind ik dan nog wel leuk. Hoop dan maar dat hij zich een beetje in de groep gaat mengen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Pat heeft het super gezellig met dat spel.
Thanks, dat heb ik niet dan, hoor wel Patje later in bed maar onverstaanbaar, nou scheelt wel veel werk ...quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef Fikkert2 het volgende:
Als je het giechelen en scheten zoekt, dat begint ongeveer 10min voor patje naar bed gaat, stream 2 (alleen audio)
Afplakken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Regie doe iets aan die bilnaad van Thomas...
nog 1 nachtje slapenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Is net een crematie hierzow!
Was het maar zo Jill, was het maar zo...
Veranderen van camera, roepen dattie bilnaad heck doet mquote:
Ik kan alleen 'snapjes' tellenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
Best leuk om zo een beetje 30 seconds mee te spelen.
Ja daarom was ik blij met deze spellenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
Best leuk om zo een beetje 30 seconds mee te spelen.
Ja, volgens mij een week geleden ging ze in haar kleren erin zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef D. het volgende:
Liese al in de hottub geweest?
Kan het me niet herinneren=
Zei ze dat over de sfeer bij de hottub?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Is net een crematie hierzow!
Was het maar zo Jill, was het maar zo...
Oja, maar dat was niet helemaal zoals ik het bedoeldequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, volgens mij een week geleden ging ze in haar kleren erin zitten.
En tijdens het verstoppertje spelen ....
Ze werd door Snapje verordonneerd om meer hout op het vuur te gooien. Vuur zat al vol. "Is net een crematie hier man!"quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zei ze dat over de sfeer bij de hottub?
Ik heb laatst tot 100 geturfdquote:
dat is niet arrogant, maar vooral een gebrek aan zelfkennisquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef danilel het volgende:
daan tegen jowi;
ik voel me arrogant dat ik denk ;"i am better than them"
Hahaha, tuurlijk, al die belgen willen nu sowieso els wegquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Benny het volgende:
Stream 2 is deze week wel steeds een stukje leuker dan stream 1. Zal dat bewust zijn?
Oh, zo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze werd door Snapje verordonneerd om meer hout op het vuur te gooien. Vuur zat al vol. "Is net een crematie hier man!"
Ik denk dat enkel Jowi en Nick er nog niet in zijn geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef D. het volgende:
Liese al in de hottub geweest?
Kan het me niet herinneren
Benieuwd of ze er zonder Els wel in wil
Al die zurigheid die ze uitkramen....quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat dat water schuimt is omdat de PH niet op orde is...
Heb ook al effe gekeken:quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nick ging vanmorgen toch? Of was dat de sauna?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik denk dat enkel Jowi en Nick er nog niet in zijn geweest.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef danilel het volgende:
Nathalie; "verrekte wat kijk je nou"
[ afbeelding ]
En weer karma die haar nu een snoei hete straal water van achter spuit
Die is goedd!quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze de rest zo heeft laten schrikken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef Benny het volgende:
Jill heeft zich enorm schuldig gevoeld in het hotel, vertelt ze tegen Jowi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, Omdat ze op Zoey had gestemd en dat niet aan haar kon uitleggenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:56 schreef Toweler het volgende:
[..]
Omdat ze de rest zo heeft laten schrikken?
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verzoekje nummer 4 ook gevonden .....![]()
Stem op Patje - 27 januari 2021.Had 'm nog niet gezien, maar wel al gehoor aan gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn cutequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
wees wat meer vrouwelijk zegt jill tegen jowi
Nog meer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
wees wat meer vrouwelijk zegt jill tegen jowi
Ik denk dattie al fiks basisch is aangezien die schuimt.. To be eerlijkquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef danilel het volgende:
daan; "als ie 40 is dan kom ik er in"
Zou het water nu basisch worden of nog zuurder?
We wachten af of het nog meer gaat schuimen.
hij had zijn nagels niet goed schoon gemaakt hahaquote:
Dank je voor de reminder, ik heb Els nog die iets achter over drukte gisteravond ....quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef danilel het volgende:
waar heeft els die dropje toch allemaal verstopt?
Met deze buitentemperatuur welquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef D. het volgende:
Zouden die drankjes nog een beetje koel blijven in dat drijfding?
oohhh de optimel?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je voor de reminder, ik heb Els nog die iets achter over drukte gisteravond ....
is jill een pot?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:06 schreef Benny het volgende:
Jill vindt het apart dat mensen zeggen het knap te vinden dat ze uit de kast is gekomen
Jill is nog erg leergierig, ze is ook nog jong, nathalie weet alles al , dus die hoeft niks meer te lerenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:06 schreef Sangha het volgende:
Leuk dat gesprek van Jill met Jowie, dat heb ik wel gemist, gewoon een leuk, echt en vrolijk gesprek over hetgeen je bezig houdt en niet over nominaties en dergelijke...![]()
[ afbeelding ]
ow wist ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft 2,5 jaar een relatie gehad met een meisje
Ben ook blij dat ze er weer is, Jill is lief.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:06 schreef Sangha het volgende:
Leuk dat gesprek van Jill met Jowie, dat heb ik wel gemist, gewoon een leuk, echt en vrolijk gesprek over hetgeen je bezig houdt en niet over nominaties en dergelijke... Fijn dat ze terug is.![]()
[ afbeelding ]
Dat ook ja, maar het is ook haar karakter, tikkeltje naďef, maar superlief, dat maakt haar wel een fijn mens vind ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jill is nog erg leergierig, ze is ook nog jong, nathalie weet alles al , dus die hoeft niks meer te leren
Optimel?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je voor de reminder, ik heb Els nog die iets achter over drukte gisteravond ....
Juist, een goeierd!quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben ook blij dat ze er weer is, Jill is lief.
Zo'n gesprek met Jowi. Het is echt een verademing t.o.v. het hottubgeneuzelquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jill is nog erg leergierig, ze is ook nog jong, nathalie weet alles al , dus die hoeft niks meer te leren
ik vind haar ook niet onaardig , als ze maar niet te veel met de teringtubbies in zee gaatquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar het is ook haar karakter, tikkeltje naďef, maar superlief, dat maakt haar wel een fijn mens vind ik.
Dit x1000. Hypocriete kut.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:13 schreef danilel het volgende:
Els wilde jill nog voor de trein gooien.......
precies he, zo smerig wat ze wilde flikkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit x1000. Hypocriete kut.
Ze was de eerste die zei dat Jill te dronken was en dat ze haar moesten wegstemmen.
Waarom mis ik die dingen elke keerquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Jill in Thomas jas doet een dansje.
Damn cute
Stad in Frankrijk!quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze vond ik ook nog ......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen ze toch wel een leuke PiP voor regelen ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:24 schreef engine het volgende:
Echt jammer dat je met jeu de boules niet mee kunt kijken waar de ballen terecht komen.
Ja kan alleen ga je dan die ronde waarschijnlijk niet winnenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
Kun je vanaf daar de hottub raken met zo'n jeu de boulebal? Ik vraag dit voor een vriend.
..........quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
Kun je vanaf daar de hottub raken met zo'n jeu de boulebal? Ik vraag dit voor een vriend.
Winnen is relatief.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan alleen ga je dan die ronde waarschijnlijk niet winnen
quote:
Ja maar je moet onderhands gooien dacht ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Winnen is relatief.
De kin van Snapjuh is makkelijker raken dan dat kleine pokkeballetje lijkt me. Dikke punten.
Die regel geld niet voor bewegende doelen!quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar je moet onderhands gooien dacht ik
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die regel geld niet voor bewegende doelen!
Huh, is ze bi?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:06 schreef Benny het volgende:
Jill vindt het apart dat mensen zeggen het knap te vinden dat ze uit de kast is gekomen
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze al gezien, van Liese haar Instagram .....
Nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
@enginequote:
Wel flink gephotoshopped.... Of die tafel is van zéér dubieuze kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Huh, is ze bi?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:06 schreef Benny het volgende:
Nu nog iemand die Jil, jil, jil gaat roepen, en er tussendoor 1x klopt, en het plaatje is inderdaad compleetquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Jill doet me af en toe denken aan Penny van TBBT
Al is de tafel nog zo mooi, Els krijg je nooit in zulk een plooi.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel flink gephotoshopped.... Of die tafel is van zéér dubieuze kwaliteit
Is dat zo eigenlijk? Heb dat niet terug gekeken. Dat zou hem wel ietsje leuker makenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Michiel bij de Belgische dames![]()
Hij heeft op Danielle gestemd en dat is het plan van de dames voor volgende keer
kannietwachten
Die is goed met ballen.quote:
quote:
Ja, op Patrick en Daniellequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat zo eigenlijk? Heb dat niet terug gekeken. Dat zou hem wel ietsje leuker maken
Mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat voorhoofd van daan ook niet, dat lijkt op een strand waar het eb is gewordenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:39 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Al is de tafel nog zo mooi, Els krijg je nooit in zulk een plooi.
Dat is morgen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:50 schreef rinardo het volgende:
1e x dat de bewoners niet helemaal klaar zitten te wachten dat de live uitzending begint, komen ze er zo live in zit els in de tobbe hahaha
Er is ook niks met die kerel. Hij irriteert me juist omdat er niks mis met hem is. Maar zeker geen zin om iedere dag uren naar Michel op de stream te kijken.....ik vind hem ook wel saai.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:51 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
En toch....Michel is een rustig persoon en klikt met iedereen. Geeft iedereen aandacht op een nette manier. Daarom mag ik hem.
Als Els naar huis gaat lukt dat nooitquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Volgende week al op de bank als het aan de tubbies ligt.
Toch helemaal Liese niet? Staat ook niet op haar IG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de samenvatting, hoef ik niet meer te kijken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
In de aflevering van vandaag komt het grapje van Liese niet zo over bij het publiek. Dat stuk hebben ze eruit gelaten. Dus nu lijkt het net of ze daadwerkelijk denkt dat zij in de finale hoort.
Verder het onzekere gedeelte van Daan komt goed naar voren. En dat ze Patrick niet mag.
Patrick eindelijk gezien hoe die reageert op de nominatie. Goede vent! Bij Daan voel je gewoon dat ze nep is en hij is misschien raar, maar wel met een goed hart.
.......quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Toch helemaal Liese niet? Staat ook niet op haar IG.
Ik vind het een verademing om te weten als je bij hem zit geen geroddel gaat horen en vaak alleen maar interesse zonder dat er wat achter steekt. En als ik het zat ben ga ik naar de andere stream en hoor geroddel of gefluister.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Er is ook niks met die kerel. Hij irriteert me juist omdat er niks mis met hem is. Maar zeker geen zin om iedere dag uren naar Michel op de stream te kijken.....ik vind hem ook wel saai.
ze heeft hem ook in een andere kleurquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Toch helemaal Liese niet? Staat ook niet op haar IG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is inderdaad wel zoquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing om te weten als je bij hem zit geen geroddel gaat horen en vaak alleen maar interesse zonder dat er wat achter steekt. En als ik het zat ben ga ik naar de andere stream en hoor geroddel of gefluister.
Oke, ik heb ECHT wat gemist, dus. Give me the dirthquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:59 schreef engine het volgende:
Jowi zijn geflirt naar Michel heeft gewerkt dus
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:01 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft hem ook in een andere kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Niet te serieus nemenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oke, ik heb ECHT wat gemist, dus. Give me the dirth
Streams lopen niet synchroon. Ik heb Els al 3 x welterusten zien zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:05 schreef aswesleep het volgende:
Hoe snel staat Jill onder de douche? Die was net nog aan het kaarten op de andere stream.
Snel 😉quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:05 schreef aswesleep het volgende:
Hoe snel staat Jill onder de douche? Die was net nog aan het kaarten op de andere stream.
Ok, lekker verwarrend.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Streams lopen niet synchroon. Ik heb Els al 3 x welterusten zien zeggen
Man man man.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:08 schreef Kefke04 het volgende:
Gaat er op vooruit van puzzelen naar Els in bed
zeker plannen aan het bedenken om morgen te gaan knallenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:08 schreef Kefke04 het volgende:
Gaat er op vooruit van puzzelen naar Els in bed
Onder de dekens oefende ze zojuist de sliding...quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
zeker plannen aan het bedenken om morgen te gaan knallen
Het zou niet zo mogen zijn, maar ik blijf dit dus grappig vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:11 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Onder de dekens oefende ze zojuist de sliding...
Nu je het zegtquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:17 schreef KnalPoenani het volgende:
Als ik Michel hoor hoor ik telkens Hans Kraaij. Ben ik de enige?
Dit was ook mijn favo shotquote:
De volgende wordt Thomas.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:19 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Het zou me verbazen als Els er morgen niet uit gaat. Met 2 personen meer kunnen de Belgen met gemak elke week Nederlanders naar huis sturen, ben benieuwd hoe de regie dat gaat counteren of niet?
Ik denk altijd even dat het René is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:17 schreef KnalPoenani het volgende:
Als ik Michel hoor hoor ik telkens Hans Kraaij. Ben ik de enige?
Ze neemt afscheid van Els.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef zodeju het volgende:
Ligt Nathalie nu in een andere slaapkamer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |