Ik ben bang dat het nu voortaan iedere keer komt bovendrijven zodra je het origineel ergens hoortquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef Fikkert2 het volgende:
Ei... nu heb ik dat nummer in mn kop, was er net uit
2 minuten de tijd om zich klaar te makenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Anyways, Jill kut nacht gehad, uit ziekenhuis en na een uur slaap laten ze haar wakker maken voor een interview![]()
![]()
![]()
Was ie niet .. was wel verzoek voor .. dus wellicht ook even in het screencap/media topic gooienquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of deze vanmorgen gecapt is .....![]()
[ afbeelding ]
Dacht het niet, maar alle dames zijn daar dacht ik aangekomen. Althans de meeste. Zelfs Daan die toch een prachtfiguur heeft zag ik al beste spoilers hebben op haar boven benen. En ook Naomie iets en Nathalie ook.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:55 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Jill zelf ziet er wat zwaarder uit....of heb ik dat mis...
Daar ging ze bijna.quote:
Doe ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Was ie niet .. was wel verzoek voor .. dus wellicht ook even in het screencap/media topic gooien
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
T'is net een boot die te water wordt gelatenquote:
man manquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
2 minuten de tijd om zich klaar te makenbeetje triest wel ja.
Naat vroeg dat aan Thomas en hij zei dat hij een tietenman was/is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man
oke ik dacht you zeg dat tietenmann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
schaamluis ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Els heeft ook een gevoel
wat zall en tietenman zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Naat vroeg dat aan Thomas en hij zei dat hij een tietenman was/is.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Els heeft ook een gevoel
Dat is inderdaad niet bijzonder warmquote:
De keuze was of hij tieten of billen mooier vindt. Thomas vindt tieten mooier.quote:
Ideale temperatuur is 37/38 lees ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet bijzonder warm
ik denk dat Thomas maar moet nemen wat hij krijgen kan, niet te kieskeurig zijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Naat vroeg dat aan Thomas en hij zei dat hij een tietenman was/is.
anders neemt hij maar zijn klein duimpjequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef 20100 het volgende:
[..]
ik denk dat Thomas maar moet nemen wat hij krijgen kan, niet te kieskeurig zijn
Denk Dat Els zelf in de hoek zat en ze er nu samen uit zijn dat ze zuur isquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:28 schreef danilel het volgende:
naat en els over zoey, die is leuk maar die ene die in de hoek zat, die was zuur....
over wie zou het gaan??
man man,en dat zei hij jillquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
De keuze was of hij tieten of billen mooier vindt. Thomas vindt tieten mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |