Liesje is een lekker groot beest, met potentie nog verder te groeienquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:59 schreef Yolk het volgende:
[..]
Bleh, op zoek naar een tv-momentje. Nog gelukt ook, ordinair. Maar ieder z'n ding
Volgens mij niet. Ik logde daarvoor inquote:
Nee, lol, ze moest eens weten!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:02 schreef Ireth het volgende:
Els denkt dat Patje misschien ook wel populair is en veel stemmen krijgt. Ergens heb ik het idee dat dat niet de reden is dat er veel op Patrick gestemd gaat worden
Dat is cosquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
De teringtubbies hebben medelijden met Patje.
Gisteren konden ze 'm bijkans nog levend verbranden.
Mijn bloed kooktquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:03 schreef zodeju het volgende:
Vieze leugenaar zeg die Nat...zegt ijskoud dat ze het zielig vond voor Pat en dat zij een Els de enige waren die bij hem gingen zitten.....nee Els en Nat jullie vlogen naar buiten en Julie gaf Patrick nog een knuffel. en ging even met hem op de bank......
Wat een vies stelletje.
Ze heeft nog pijn en is nog niet helemaal beter. En ze is moe.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:01 schreef Aggie46 het volgende:
uote][ afbeelding ] Op woensdag 27 januari 2021 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere... Nog stééds in d'r nest rotte... ohw ohw ohw wat moet die dooie kut Jill "bijkomen" van een week hotel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja waarom zou ze hen ook niet geloven, ze weet helaas niet beterquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wil Jill echt wegsleuren daar. Ze gelooft helaas Els en Nathalie op hun woord.
Dat is juist zo leuk. Of moeten ze puzzelen 24 uurquote:
Tja die natte els bende is er maar druk meequote:Op woensdag 27 januari 2021 18:56 schreef Angelflush het volgende:
Grrrr regie. De hele dag stream op die roddelpers en op degene die de hele dag alleen over nominaties praten !!!
Nee de afwassers zijn bijna klaar en dan gaat t beginnen. Daan gaat als t goed is , dat heeft ze vanmiddag nog tegen Ela gezegd, negatieve opmerkingen maken. 🙄🙄quote:
oh draait ze het een keer om ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:07 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nee de afwassers zijn bijna klaar en dan gaat t beginnen. Daan gaat als t goed is , dat heeft ze vanmiddag nog tegen Ela gezegd, negatieve opmerkingen maken. 🙄🙄
Ja mooi shot, ze keek mooi, gelijk screenshot gemaakt.quote:
Fantastische samenvattingquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Whuzz het volgende:
Voor wie de streams gemist heeft, hier even een samenvElsing:
Ze hebben gewoon allemaal op mij gestemd.
Ik draag mijn nominatie goed.
We gaan het gezellig maken.
Ik ben er helemaal klaar mee!
Ik weet precies we er op mij stemde.
Je weet nooit wie er op je heeft gestemd.
Ik ben niet gespannen.
Dit geeft toch wel stress hoor.
Het zou wel gaaf zijn om gewoon voor de 2e keer terug te komen.
Mij maakt het niet uit of ik terug kom.
Ik ben nog niet klaar met het spel.
Die anderen spelen de hele tijd het spel, dat ben ik zat.
Dat achterbakse gedoe ben ik zoooo zat.
Ik ga er niet meer eerlijk over zijn.
Patje was ik op dag één gewoon al zat.
Ik vind iedereen nog steeds cool.
Liese, Zoey, Julie, daar heb ik geen klik mee.
Ik ga dit gewoon winnen.
Ik weet niet of ik dit ga winnen hoor...
Als ik terug kom ga ik het spel echt hard spelen.
Ik ga er niets over zeggen.
Wat ik wel wil zeggen is <insert roddel>
Ik ga die hottub vóór donderdag avond niet meer schoonmaken.
Ik doe gewoon wat ik altijd doe.
Thomas deelt niet alles met ons.
Ik deel niets meer met die anderen.
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:56 schreef Angelflush het volgende:
Grrrr regie. De hele dag stream op die roddelpers en op degene die de hele dag alleen over nominaties praten !!!
Hoorde ik het toch goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik dacht ff dat er wat mis ging door Pats schreeuw!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed.
Leuk, dat jeu de boule. Fanatiek, leuk fanatiek.
Ja want ze vind het zo hypocriet van de anderen dat zij alleen maar bedanken voor t mooie wat ze die dag mee gemaakt hebben en ze een gezellige dag gehad hebben want dat heeft ZIJ namelijk helemaal niet !!!quote:
Deze moet eigenlijk ook bij bewoner Els staan...kunnen we het nog eens opzoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik ben niet gespannen.
Ik ga dit gewoon winnen.
je bent vergeten : ik heb gewoon 7 stemmenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik ben niet gespannen.
Ik ga dit gewoon winnen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
buiten in de tuin
klootschieten
thomas, pat, niek
Nou zoals nu buiten , dat ze lekker petange aan t spelen zijn . Beter als dat hypocriete geroddel en anderen beschuldigen wat ze zelf de hele dag dat ze wakker is doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat maakt het kijken leuk, of snap je dat nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:12 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nou zoals nu buiten , dat ze lekker petange aan t spelen zijn . Beter als dat hypocriete geroddel en anderen beschuldigen wat ze zelf de hele dag dat ze wakker is doet
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoey scheert Michel zijn nekharen, stel je voor dat dat die twee buiten stiekem een stel zijn .....![]()
Zoey en Michel in de badkamer.
Thanks weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat het gesprek van vannacht ook lukt?
Ja, denk het wel, je bent nummer zes op de lijst, even geduld .....quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Thanks weer!
Denk je dat het gesprek van vannacht ook lukt?
Ja daar draait het toch om.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:17 schreef suzi1 het volgende:
ik luister ook liever naar het gekonkel en geroddel.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, je bent nummer zes op de lijst, even geduld .....
Maar ik zou het zelf ook nog wel eens terug willen zien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe kan ik filmpjes aanvragen? DMs werken niet om een of andere reden![]()
Zou graag filmpje terug kunnen zien van de nachtstream 1:00 tot 2:00 in slaapkamer
Liese / Zoey / Patrick komen er samen achter dat Patrick zich helemaal heeft vergist en zo onrechtstreeks zichzelf heeft genomineerd![]()
Zoey heeft intussen problemen met scheetjes maar kan ze niet laten omdat Patrick op haar bed zit![]()
Big Brother begint door het hele huis om te roepen om "ZENDER CHECK" in de slaapkamer![]()
Waarop Thomas in actie schiet vanuit de woonkamer en zich naar de slaapkamer haast om het fluistergesprek te gaan saboteren![]()
Waarop Patrick van zodra Thomas binnenkomt en zegt tegen Thomas "dat het nu niet de moment is om te gaan slapen en dat ie maar moet gaan schijten op het toilet"![]()
Thomas dat niet luistert en op z'n bed gaat liggen.![]()
Patrick switched plots naar full-patje-modus waarin ie zegt dat hij de macht heeft om te bepalen wie Big Brother wint: naïeve Thomas zijn oren zijn plots volledig gespitst naar patje met fonkelende oogjes.![]()
Intussen gaan Liesen en Zoey helemaal plat van het lachen omdat ze door hebben dat Patrick die Thomas helemaal gek aan het maken is![]()
Heb het allemaal gezien, maar wil het nog eens graag terugzien. Iemand?
Ja als iemand een DM kan sturen aan @DGK_Tegengas , graag, want ik krijg steeds een error als ik probeerquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Rustig aan hoor! Was niet mijn verzoek, maar van:
[..]
Maar ik zou het zelf ook nog wel eens terug willen zien.
als zwembadwater naar chloor ruikt is de ph waarde echt niet okquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:07 schreef chufi het volgende:
De putlucht die uit de hottub komt is gewoon chloor volgens Els
Dat komt omdat je net op fok bent. DM versturen kan pas na een paar wekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja als iemand een DM kan sturen aan @:DGK_Tegengas , graag, want ik krijg steeds een error als ik probeer
thomas is een oportunist, die gaat enkel voor zichzelfquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef odie22 het volgende:
Thomas begint ook steeds gevaarlijker te worden, vertrouw hem voor geen cent
Hij was hier net en zei 'even geduld'...quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja als iemand een DM kan sturen aan @:DGK_Tegengas , graag, want ik krijg steeds een error als ik probeer
ik vind hem meer een luie hondquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
thomas is een oportunist, die gaat enkel voor zichzelf
En terecht!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
thomas is een oportunist, die gaat enkel voor zichzelf
Geen probleem, jij bent verzoek nummer vijf ....quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heb net bericht teruggekregen van @:DGK_Tegengas dat ie het gaat monteren.
Je bent een held!
"reageer" op de DM werkt ook niet (weer foutmelding), dus bij deze, hartelijk dank![]()
![]()
zo en "held" de me ignoriertquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heb net bericht teruggekregen van @:DGK_Tegengas dat ie het gaat monteren.
Je bent een held!
"reageer" op de DM werkt ook niet (weer foutmelding), dus bij deze, hartelijk dank![]()
![]()
Welke was ik?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen probleem, jij bent verzoek nummer vijf ....
zeg niet dat dat verkeerd is, maar zijn tacktiek van alle belgen eruit ik blijf over, daar lijkt het wat vroeg voor.quote:
U bent beroemd, geeft je ook handtekeningen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen probleem, jij bent verzoek nummer vijf ....
Heb zoiets van laat hem maar zijn eigen gang gaan. Alleen hoop ik dat hij het goed voor heeft met Jill. Want Nathalie wil ook wel op die kamer waar Jill ligt. Hoop dat hij Jill waarschuwt voor Nathalie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef odie22 het volgende:
Thomas begint ook steeds gevaarlijker te worden, vertrouw hem voor geen cent
Je kan net als iedereen in het filmpjes topic kijken. Dus stel je niet aanquote:
Die is misschien beter om zonder audio te doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van het lied vanmorgen toch, nummer negen helaas ....
Ow, jammer, ik had nummer 8 willen zijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Laat je niet opjagen. Ik vind sommige mensen nogal brutaalquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop dat Daan eindelijk eens uitlegt wat een biecht is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
nou dat de biecht maar spannend mogen zijn/ hoop die later nog te kunnen zien hind hind*
ja toch, lekker gezellig doen met z'n allenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef Yolk het volgende:
Voor wie zit je daar anders? De "groep"?
Of hij is al kapotquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef danilel het volgende:
broodmachine op een andere groep zetten...of een aggregaatje huren
Of eerst het recept lezen, wil wellicht ook werkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef danilel het volgende:
Ja echt he stelletje genialen blijft ook maar in hetzelfde stopcontact stekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef danilel het volgende:
die zit 4 x per week bij de pastoor met al d'r geliegquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat Daan eindelijk eens uitlegt wat een biecht is.
Heeft Michel gisteren al gezegd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat Daan eindelijk eens uitlegt wat een biecht is.
Laat me ook niet opjagen, vind het niet erg over het algemeen, alles op zijn tijd .....quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
Laat je niet opjagen. Ik vind sommige mensen nogal brutaal
hij heeft hem gelezenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Of eerst het recept lezen, wil wellicht ook werken
PH waarde in de schimmelgrotten vd damesquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:21 schreef danilel het volgende:
[..]
als zwembadwater naar chloor ruikt is de ph waarde echt niet ok
Read the manualquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Of eerst het recept lezen, wil wellicht ook werken
Ah niet meegekregen, bedankt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft Michel gisteren al gezegd.
Dat vonden ze achterbaks (of zoiets) .
Laat me denken aan de Vakantiebijbelclub van vroeger. Kumbaya my lord, kumbaya.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja toch, lekker gezellig doen met z'n allen![]()
Dat duurt een uur of 3 zo'n brood. Het is nu net gerezen, nog niet gebakken. Heb het idee dat ze niet weten hoe zo'n ding werkt.quote:
Stoppen liggen eruit, dus geen stroom... dan werkt ienie hequote:Op woensdag 27 januari 2021 19:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat duurt een uur of 3 zo'n brood. Het is nu net gerezen, nog niet gebakken. Heb het idee dat ze niet weten hoe zo'n ding werkt.
nah niet echt uitgelegd wat het is maar hij begon wel met iets negatiefsquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ah niet meegekregen, bedankt.
Niks van geleerd dus
Echt ookquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:31 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mooie speech . Echt Els je laat ze een poepie ruiken. Die lopen morgen jankend de deur uit van ellende.
wat een geslijm in de biecht van de eerste driequote:Op woensdag 27 januari 2021 19:31 schreef Jockari het volgende:
Elsje denkt dat ze er in blijft. Positief blijven Els. Doei !
Ah zo, want Daan heeft het gisteren buiten wel uitgelegd en geklaagd....nu zegt ze weer niks.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nah niet echt uitgelegd wat het is maar hij begon wel met iets negatiefs
heeft ie niet geleerd bij de commando's zekerquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Stoppen liggen eruit, dus geen stroom... dan werkt ienie he
dat kwam dus omdat hij de handleiding van dat ding las dus ook met de recepten maar niet het doosje van de meel hahahquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep uit de commentaren hier dat ie ingrediënten dubbel erin gooide
kloptquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo, want Daan heeft het gisteren buiten wel uitgelegd en geklaagd....nu zegt ze weer niks.
haha toen ik haar net zo in de badkamer zag, dacht ik precies wat jij er bij schrijftquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog 'n keer, nog 'n keer!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog 'n keer, nog 'n keer!!
[ afbeelding ]
Is wel haar leukste grap want de rest is al helemaal niet grappigquote:
Ja, helaas zijn het allemaal laffe faalhazenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:38 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Echt wel een top idee van Liese, die avondsessietjes![]()
was mooi
Thanx voor je compliment, net even weer anders ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog de complimenten voor je zwart/wit Caps, is weer eens wat anders en mooi ....
braille op dat voorhoofdquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:39 schreef Aggie46 het volgende:
Heftig hoor Daan. Ik zit nog te shaken. Zij durft hoor[ afbeelding ]
Weer vijf jaar ouder geworden laatste 2 dagen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:39 schreef Aggie46 het volgende:
Heftig hoor Daan. Ik zit nog te shaken. Zij durft hoor[ afbeelding ]
Is nu zonder filter he.quote:
Ik hoor haar nu pas.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weer vijf jaar ouder geworden laatste 2 dagen.
Vanmiddag gemist?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:40 schreef D. het volgende:
Zeikt ze, zeiken ze hier
Is ze positief, zeiken ze hier
Ik kan haar niet vinden??quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is nu zonder filter he.
Op haar FB allemaal filtertjes
Scherp hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil fok graag bedanken dat er een forum is waar we lekker over BB kunnen kletsen
ook dank maar dat hij het weer doet na net ja ben heel dankbaar
Jaquote:
Ik sluit me hier bij aan. Al 15 jaar "gehoord" van FOK maar nooit echt bezocht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil fok graag bedanken dat er een forum is waar we lekker over BB kunnen kletsen
wie stoer doet moet stoer blijvenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:40 schreef D. het volgende:
Zeikt ze, zeiken ze hier
Is ze positief, zeiken ze hier
Oh nu wil ik ook even. Bedankt cossertjes dit maakt het streamen veel leuker, zelfs onze meningsverschillen met een korreltje zout nemen omdat we weten dat ieder zijn eigen idee heeft bij de bewoners. Dus bedankt voor vanaag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:38 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Echt wel een top idee van Liese, die avondsessietjes![]()
was mooi
ow en sorry dat ik jouw stukje heb gemist Daan, ik wist niet dat je nog moest komen en was hier al aan het typen, hopelijk niet te veel gemist, toppie![]()
Snap ik wel hoor, maar niet de hele tijd dus.. afwisseling is ook leuk!!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt het kijken leuk, of snap je dat niet
ik sluit me daar volledig bij aan, niets aan toe te voegen (in naomi stemquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Tis ook een keer leuk geweest hequote:
Vanmiddag zat ze met Els te azijnzeiken:quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Maar mijn samenvatting klopt wel, ze kan het nooit goed doen
Jullie hebben vast geen spiegel thuis
niemand snapt tquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Biecht afgelopen en de meesten breken hun poten om weg te komen.
Ja, heel oprecht allemaal.
Weer een gouden idee van Liese, expose ze maar in hun hypocrisie.
Het gaat toch over de stream, dat zegt de hottub gang, ik heb het niet over cossers, dat mag niet dat moet in slowchat.quote:
Aan wie vraagt u dat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heb ik Nathalie haar biecht gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
5 min terug, de huilsessie met jillquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het was een gezellige dag maar ze gaat vroeg naar bed.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Rode kaarten zijn op na al die slidingen met gestrekt been van Els.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mag gelijk rood hoor, overtreding is groot genoeg
De jonge generatie kent alleen nog maar rap en housegedreun.quote:
Els flink tekeer gegaan afgelopen 24 uurquote:
Ow ja, dat heb ik wel gezien,quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was een gezellige dag maar ze gaat vroeg naar bed.
Nah, zelfs daan krijgt een 2e...3e...4e...5e...6e... kansquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mag gelijk rood hoor, overtreding is groot genoeg
en toch 4 belgen die meedoen en 1 nederlanderquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:45 schreef Tourniquet het volgende:
Grappig dat Belgen best moeite hebben met de Nederlandse versie van 30 seconds.
Afschaffen die generatie, tijd voor een nieuwequote:Op woensdag 27 januari 2021 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De jonge generatie kent alleen nog maar rap en housegedreun.
Hey vriend,volgens mij waren er 2 volle potten.De andere staat leeg op het aanrecht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Els flink tekeer gegaan afgelopen 24 uur
Goedenavond vriend
Ja, Oekraïense jongen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:48 schreef engine het volgende:
Maar Jowi heeft een vriend? André. Of was dat een grapje?
Ik kijk altijd Slimste Mens Van De Wereld, andersom is het ook weleens zoquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:45 schreef Tourniquet het volgende:
Grappig dat Belgen best moeite hebben met de Nederlandse versie van 30 seconds.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste deel voorlopig, beetje Jill "overkill", ga nu even naar de andere momenten zoeken ....![]()
Jill is terug - deel 4.Ik kan deze niet openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 maanden volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:48 schreef engine het volgende:
Maar Jowi heeft een vriend? André. Of was dat een grapje?
En Jowi na die opmerking 'er zit niet veel smaak aan'quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
Eierkoek, een orgasme in je mond, aldus Jill
Je bedoelt de teringtubbies.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:46 schreef odie22 het volgende:
de teletubbies zijn dus wel zeker dat els eruit gaat
Komt Michel goed weg.quote:
Lijkt Sonja Bakker wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
Eierkoek, een orgasme in je mond, aldus Jill
Aan het orgasme, of de eierkoek?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En Jowi na die opmerking 'er zit niet veel smaak aan'
het is nog geen 20:00 , wou het netjes houdenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt de teringtubbies.
Teletubbies zijn lief
Mooie vrouw. Wat eeuwig zonde toch van die verminkingen op haar lijf.quote:
Doe mij de eierkoek maarquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jowi zou zeggen all of the above'
Kiekeboe.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:53 schreef odie22 het volgende:
Buiten doen ze weer verstoppertje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
Zou Els morgenavond bij de live uitzending ook deze trui aan doen?
Klopt!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd Slimste Mens Van De Wereld, andersom is het ook weleens zo
Gewoon net doen alsof het kauwgomplaatjes zijn die er zo weer afgehaald kunnen wordenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooie vrouw. Wat eeuwig zonde toch van die verminkingen op haar lijf.
morgen gaat ze in galaquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
Jill zelf ziet er wat zwaarder uit....of heb ik dat mis...quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vindt het haar van Thomas veel leuker zo, en zegt dat Thomas ook is afgevallen
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:55 schreef Angelflush het volgende:
Els zei t nu maar in de biecht want morgen heeft ze er geen tijd voor... ze moet namelijk morgen veel roddelen en over nominaties praten .
Slim, de groep leert probleemoplossend denkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
Na een paar uur gaan ze toch maar eens een ander stopcontact proberen
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
els is ook makkelijk pakt die snoeppot en vraagt aan michel en jowi wat moet hier mee even met de handwas even schoonmaken ofzo? en ze geefr hem aan jowi die vervolgens hem gaat wassen
Ik heb beeld nu.quote:
Ja, of ze gaat als Carolientje Knetter.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
Maar de speakers nog wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Stel je voor dat elektriciteit er half uurtje voor de live uitzending morgen uit gaat.
Dan werkt die TV niet
Op haar hoofd gok ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte houdt wel van boter, maar niet op haar brood.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze was makkelijk te vinden ....![]()
De wekker gaat af - 27 januari 2021.@D. zal je vast dankbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Het is mis beginnen gaan toen Thomas het bediende.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
iemand verkeerd water erin gegooid zeker zodat hij nu kortsluiting maakt
Da's gewoon de chloorlucht, volgens Elsquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat ze nou echt in die vieze hottub zitten water is hartstikke goor
dat is de els teaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's gewoon de chloorlucht, volgens Els
ja die zag ik ook koffiezetten ging idd heel onbehouwenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het is mis beginnen gaan toen Thomas het bediende.
En met wat ik tot hiertoe gezien heb van Thomas.... ja
Geen idee. normaal hotel-food denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
heeft jill verteld wat zij te eten kreg?
of moest zij in Hotel selfs koken?
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's gewoon de chloorlucht, volgens Els
ff de konijn int sop ,en de schilfersquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat ze nou echt in die vieze hottub zitten water is hartstikke goor
Ik wil niet weten wat Els wel of niet scheert.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
mijn ogen![]()
kon dat niet in een spoiler ?
Jill aan een lijntjequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
Vreemd: de belgen zijn leuk spelletjes aan het spelen met Michel. Maar Snapjeu en Els zitten weer apart. Benieuwd wat Nat gaat doen als Els weg is. Klitten met Daan ?
kapot mode nuquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat Els wel of niet scheert.
Ja, en Jill stalken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
Vreemd: de belgen zijn leuk spelletjes aan het spelen met Michel. Maar Snapjeu en Els zitten weer apart. Benieuwd wat Nat gaat doen als Els weg is. Klitten met Daan ?
wie zegt dat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:02 schreef engine het volgende:
Thomas is een tietenman![]()
Naat en Jill zijn billenvrouwen.
Thomas, Naat en Jill.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |