Liesje is een lekker groot beest, met potentie nog verder te groeienquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:59 schreef Yolk het volgende:
[..]
Bleh, op zoek naar een tv-momentje. Nog gelukt ook, ordinair. Maar ieder z'n ding
Volgens mij niet. Ik logde daarvoor inquote:
Nee, lol, ze moest eens weten!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:02 schreef Ireth het volgende:
Els denkt dat Patje misschien ook wel populair is en veel stemmen krijgt. Ergens heb ik het idee dat dat niet de reden is dat er veel op Patrick gestemd gaat worden
Dat is cosquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
De teringtubbies hebben medelijden met Patje.
Gisteren konden ze 'm bijkans nog levend verbranden.
Mijn bloed kooktquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:03 schreef zodeju het volgende:
Vieze leugenaar zeg die Nat...zegt ijskoud dat ze het zielig vond voor Pat en dat zij een Els de enige waren die bij hem gingen zitten.....nee Els en Nat jullie vlogen naar buiten en Julie gaf Patrick nog een knuffel. en ging even met hem op de bank......
Wat een vies stelletje.
Ze heeft nog pijn en is nog niet helemaal beter. En ze is moe.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:01 schreef Aggie46 het volgende:
uote][ afbeelding ] Op woensdag 27 januari 2021 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere... Nog stééds in d'r nest rotte... ohw ohw ohw wat moet die dooie kut Jill "bijkomen" van een week hotel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja waarom zou ze hen ook niet geloven, ze weet helaas niet beterquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wil Jill echt wegsleuren daar. Ze gelooft helaas Els en Nathalie op hun woord.
Dat is juist zo leuk. Of moeten ze puzzelen 24 uurquote:
Tja die natte els bende is er maar druk meequote:Op woensdag 27 januari 2021 18:56 schreef Angelflush het volgende:
Grrrr regie. De hele dag stream op die roddelpers en op degene die de hele dag alleen over nominaties praten !!!
Nee de afwassers zijn bijna klaar en dan gaat t beginnen. Daan gaat als t goed is , dat heeft ze vanmiddag nog tegen Ela gezegd, negatieve opmerkingen maken. 🙄🙄quote:
oh draait ze het een keer om ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:07 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nee de afwassers zijn bijna klaar en dan gaat t beginnen. Daan gaat als t goed is , dat heeft ze vanmiddag nog tegen Ela gezegd, negatieve opmerkingen maken. 🙄🙄
Ja mooi shot, ze keek mooi, gelijk screenshot gemaakt.quote:
Fantastische samenvattingquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Whuzz het volgende:
Voor wie de streams gemist heeft, hier even een samenvElsing:
Ze hebben gewoon allemaal op mij gestemd.
Ik draag mijn nominatie goed.
We gaan het gezellig maken.
Ik ben er helemaal klaar mee!
Ik weet precies we er op mij stemde.
Je weet nooit wie er op je heeft gestemd.
Ik ben niet gespannen.
Dit geeft toch wel stress hoor.
Het zou wel gaaf zijn om gewoon voor de 2e keer terug te komen.
Mij maakt het niet uit of ik terug kom.
Ik ben nog niet klaar met het spel.
Die anderen spelen de hele tijd het spel, dat ben ik zat.
Dat achterbakse gedoe ben ik zoooo zat.
Ik ga er niet meer eerlijk over zijn.
Patje was ik op dag één gewoon al zat.
Ik vind iedereen nog steeds cool.
Liese, Zoey, Julie, daar heb ik geen klik mee.
Ik ga dit gewoon winnen.
Ik weet niet of ik dit ga winnen hoor...
Als ik terug kom ga ik het spel echt hard spelen.
Ik ga er niets over zeggen.
Wat ik wel wil zeggen is <insert roddel>
Ik ga die hottub vóór donderdag avond niet meer schoonmaken.
Ik doe gewoon wat ik altijd doe.
Thomas deelt niet alles met ons.
Ik deel niets meer met die anderen.
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:56 schreef Angelflush het volgende:
Grrrr regie. De hele dag stream op die roddelpers en op degene die de hele dag alleen over nominaties praten !!!
Hoorde ik het toch goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik dacht ff dat er wat mis ging door Pats schreeuw!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed.
Leuk, dat jeu de boule. Fanatiek, leuk fanatiek.
Ja want ze vind het zo hypocriet van de anderen dat zij alleen maar bedanken voor t mooie wat ze die dag mee gemaakt hebben en ze een gezellige dag gehad hebben want dat heeft ZIJ namelijk helemaal niet !!!quote:
Deze moet eigenlijk ook bij bewoner Els staan...kunnen we het nog eens opzoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik ben niet gespannen.
Ik ga dit gewoon winnen.
je bent vergeten : ik heb gewoon 7 stemmenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik ben niet gespannen.
Ik ga dit gewoon winnen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
buiten in de tuin
klootschieten
thomas, pat, niek
Nou zoals nu buiten , dat ze lekker petange aan t spelen zijn . Beter als dat hypocriete geroddel en anderen beschuldigen wat ze zelf de hele dag dat ze wakker is doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat maakt het kijken leuk, of snap je dat nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:12 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nou zoals nu buiten , dat ze lekker petange aan t spelen zijn . Beter als dat hypocriete geroddel en anderen beschuldigen wat ze zelf de hele dag dat ze wakker is doet
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoey scheert Michel zijn nekharen, stel je voor dat dat die twee buiten stiekem een stel zijn .....![]()
Zoey en Michel in de badkamer.
Thanks weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat het gesprek van vannacht ook lukt?
Ja, denk het wel, je bent nummer zes op de lijst, even geduld .....quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Thanks weer!
Denk je dat het gesprek van vannacht ook lukt?
Ja daar draait het toch om.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:17 schreef suzi1 het volgende:
ik luister ook liever naar het gekonkel en geroddel.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, je bent nummer zes op de lijst, even geduld .....
Maar ik zou het zelf ook nog wel eens terug willen zien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe kan ik filmpjes aanvragen? DMs werken niet om een of andere reden![]()
Zou graag filmpje terug kunnen zien van de nachtstream 1:00 tot 2:00 in slaapkamer
Liese / Zoey / Patrick komen er samen achter dat Patrick zich helemaal heeft vergist en zo onrechtstreeks zichzelf heeft genomineerd![]()
Zoey heeft intussen problemen met scheetjes maar kan ze niet laten omdat Patrick op haar bed zit![]()
Big Brother begint door het hele huis om te roepen om "ZENDER CHECK" in de slaapkamer![]()
Waarop Thomas in actie schiet vanuit de woonkamer en zich naar de slaapkamer haast om het fluistergesprek te gaan saboteren![]()
Waarop Patrick van zodra Thomas binnenkomt en zegt tegen Thomas "dat het nu niet de moment is om te gaan slapen en dat ie maar moet gaan schijten op het toilet"![]()
Thomas dat niet luistert en op z'n bed gaat liggen.![]()
Patrick switched plots naar full-patje-modus waarin ie zegt dat hij de macht heeft om te bepalen wie Big Brother wint: naïeve Thomas zijn oren zijn plots volledig gespitst naar patje met fonkelende oogjes.![]()
Intussen gaan Liesen en Zoey helemaal plat van het lachen omdat ze door hebben dat Patrick die Thomas helemaal gek aan het maken is![]()
Heb het allemaal gezien, maar wil het nog eens graag terugzien. Iemand?
Ja als iemand een DM kan sturen aan @DGK_Tegengas , graag, want ik krijg steeds een error als ik probeerquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Rustig aan hoor! Was niet mijn verzoek, maar van:
[..]
Maar ik zou het zelf ook nog wel eens terug willen zien.
als zwembadwater naar chloor ruikt is de ph waarde echt niet okquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:07 schreef chufi het volgende:
De putlucht die uit de hottub komt is gewoon chloor volgens Els
Dat komt omdat je net op fok bent. DM versturen kan pas na een paar wekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja als iemand een DM kan sturen aan @:DGK_Tegengas , graag, want ik krijg steeds een error als ik probeer
thomas is een oportunist, die gaat enkel voor zichzelfquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef odie22 het volgende:
Thomas begint ook steeds gevaarlijker te worden, vertrouw hem voor geen cent
Hij was hier net en zei 'even geduld'...quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja als iemand een DM kan sturen aan @:DGK_Tegengas , graag, want ik krijg steeds een error als ik probeer
ik vind hem meer een luie hondquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
thomas is een oportunist, die gaat enkel voor zichzelf
En terecht!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
thomas is een oportunist, die gaat enkel voor zichzelf
Geen probleem, jij bent verzoek nummer vijf ....quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heb net bericht teruggekregen van @:DGK_Tegengas dat ie het gaat monteren.
Je bent een held!
"reageer" op de DM werkt ook niet (weer foutmelding), dus bij deze, hartelijk dank![]()
![]()
zo en "held" de me ignoriertquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heb net bericht teruggekregen van @:DGK_Tegengas dat ie het gaat monteren.
Je bent een held!
"reageer" op de DM werkt ook niet (weer foutmelding), dus bij deze, hartelijk dank![]()
![]()
Welke was ik?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen probleem, jij bent verzoek nummer vijf ....
zeg niet dat dat verkeerd is, maar zijn tacktiek van alle belgen eruit ik blijf over, daar lijkt het wat vroeg voor.quote:
U bent beroemd, geeft je ook handtekeningen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen probleem, jij bent verzoek nummer vijf ....
Heb zoiets van laat hem maar zijn eigen gang gaan. Alleen hoop ik dat hij het goed voor heeft met Jill. Want Nathalie wil ook wel op die kamer waar Jill ligt. Hoop dat hij Jill waarschuwt voor Nathalie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef odie22 het volgende:
Thomas begint ook steeds gevaarlijker te worden, vertrouw hem voor geen cent
Je kan net als iedereen in het filmpjes topic kijken. Dus stel je niet aanquote:
Die is misschien beter om zonder audio te doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van het lied vanmorgen toch, nummer negen helaas ....
Ow, jammer, ik had nummer 8 willen zijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Laat je niet opjagen. Ik vind sommige mensen nogal brutaalquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop dat Daan eindelijk eens uitlegt wat een biecht is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
nou dat de biecht maar spannend mogen zijn/ hoop die later nog te kunnen zien hind hind*
ja toch, lekker gezellig doen met z'n allenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef Yolk het volgende:
Voor wie zit je daar anders? De "groep"?
Of hij is al kapotquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef danilel het volgende:
broodmachine op een andere groep zetten...of een aggregaatje huren
Of eerst het recept lezen, wil wellicht ook werkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef danilel het volgende:
Ja echt he stelletje genialen blijft ook maar in hetzelfde stopcontact stekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef danilel het volgende:
die zit 4 x per week bij de pastoor met al d'r geliegquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat Daan eindelijk eens uitlegt wat een biecht is.
Heeft Michel gisteren al gezegd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat Daan eindelijk eens uitlegt wat een biecht is.
Laat me ook niet opjagen, vind het niet erg over het algemeen, alles op zijn tijd .....quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
Laat je niet opjagen. Ik vind sommige mensen nogal brutaal
hij heeft hem gelezenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Of eerst het recept lezen, wil wellicht ook werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |