Ook weer zo'n aanname die denkt dat dit dan gelijk voor alle kijkers geld....quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Patje heeft vanmorgen verteld aan team België dat Naat heel slecht overkomt buiten. Ze hebben ook afgesproken volgende keer echt samen te stemmen met als doelwit Naat.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:02 schreef danilel het volgende:
hier heeft Jill (en de anderen voorheen) dus gezeten
https://www.jaz-hotel.com/en/hotels/jaz-in-the-city-amsterdam
Jill op de 11e verdieping
fijn voor jequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook weer zo'n aanname die denkt dat dit dan gelijk voor alle kijkers geld....
Heb het niet gezien, op de 1 of andere manier krijg ik die melding niet op beeld, dus daarom mag iedereen mij kapen hoor, geen probleem, dus thanx. TT is toppie!quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:01 schreef danilel het volgende:
@:sanga, wilde niet kapen, als je een andere TT wil mag je dat gerust veranderen
ja sjiek he!quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Op een foto van de VIP suite zie je de wand met cd's waar Jill het over had.
mwah michel weet ik nog niet zekerquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat Nick en Michel plus Jill en Liese.....mooie combi om de finale te spelen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:02 schreef Fikkert2 het volgende:
Els weer lekker knalluuhh, gewoon een gezellige dag van maken![]()
[ afbeelding ]
Ja sorry, ik had het niet door dat ik de laatste post had.quote:
wat bedoelen jullie steeds met kapen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:01 schreef danilel het volgende:
@:sangha, wilde niet kapen, als je een andere TT wil mag je dat gerust veranderen
Of ik moet me in hem net zo vergissen als ik bij Jowi doe....maar volgens mij houdt hij alle bewoners met lol bij elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef danilel het volgende:
[..]
mwah michel weet ik nog niet zeker
Ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat bedoelen jullie steeds met kapen.
en ik zelf heb nu wel 4x gehad dat ik aan het typen was en dat de topic sloot wat is dan de gangbare weg te bewandelen haha ik kopieer me tekst dan en plak het in nieuwe topic
Degene die de laatste comment plaatst in een topic 'hoort ' de nieuwe te openen, als iemand anders dat heel snel voor jou doet dan is dat kapen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat bedoelen jullie steeds met kapen.
en ik zelf heb nu wel 4x gehad dat ik aan het typen was en dat de topic sloot wat is dan de gangbare weg te bewandelen haha ik kopieer me tekst dan en plak het in nieuwe topic
Dat was wel een kijkwaardig uurtje inderdaad, het begon eigenlijk al iets daarvoor in de woonkamer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe kan ik filmpjes aanvragen? DMs werken niet om een of andere reden![]()
Zou graag filmpje terug kunnen zien van de nachtstream 1:00 tot 2:00 in slaapkamer
Liese / Zoey / Patrick komen er samen achter dat Patrick zich helemaal heeft vergist en zo onrechtstreeks zichzelf heeft genomineerd![]()
Zoey heeft intussen problemen met scheetjes maar kan ze niet laten omdat Patrick op haar bed zit![]()
Big Brother begint door het hele huis om te roepen om "ZENDER CHECK" in de slaapkamer![]()
Waarop Thomas in actie schiet vanuit de woonkamer en zich naar de slaapkamer haast om het fluistergesprek te gaan saboteren![]()
Waarop Patrick van zodra Thomas binnenkomt en zegt tegen Thomas "dat het nu niet de moment is om te gaan slapen en dat ie maar moet gaan schijten op het toilet"![]()
Thomas dat niet luistert en op z'n bed gaat liggen.![]()
Patrick switched plots naar full-patje-modus waarin ie zegt dat hij de macht heeft om te bepalen wie Big Brother wint: naïeve Thomas zijn oren zijn plots volledig gespitst naar patje met fonkelende oogjes.![]()
Intussen gaan Liesen en Zoey helemaal plat van het lachen omdat ze door hebben dat Patrick die Thomas aan het playen is![]()
Heb het allemaal gezien, maar wil het nog eens graag terugzien. Iemand?
nee ik dacht dat er wat was ofzo ik zat al steeds te verversen hahaquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had het niet door dat ik de laatste post had.
ze zitten zelf nu ook afgezonderd met z'n 4enquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
K4 op stream 2:
Ze zouden het fijn vinden als er uit het andere kamp 2 of 3 uit zouden gaan, zodat het kampgevoel weer zou verdwijnen. Ze willen liever weer 1 groep zijn.
Ze zijn er over uit dat Michel toch niet iets verradelijks heeft gedaan.
hoe weet je dan wanneer je de laatste bent ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Degene die de laatste comment plaatst in een topic 'hoort ' de nieuwe te openen, als iemand anders dat heel snel voor jou doet dan is dat kapen.
Die gast snapt er helemaal niets van.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Patrick heeft expres op Naomi gestemt. Dat vertelde hij vanmorgen. Hij dacht dat Naomi was overgelopen. Een rare redenering had hij, maar het was dus niet per ongeluk.
Was een legendarisch domme zet van Patrick. Snapt het niet helemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Patrick heeft expres op Naomi gestemt. Dat vertelde hij vanmorgen. Hij dacht dat Naomi was overgelopen. Een rare redenering had hij, maar het was dus niet per ongeluk.
Zij hebben Julie, die in tegenstelling tot Patrick, wel goed voorbereid is en alles heeft gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gekke is, alles wat zij zeggen is bijna waar.
Alles wat de hottub mob zegt klopt niet.
Een huis vol bewoners die het spel zo strategisch mogelijk proberen te spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Was een legendarisch domme zet van Patrick. Snapt het niet helemaal.
Patje zijn verwardheid zorgt inderdaad (door hem ongewild) voor chaos.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Een huis vol bewoners die het spel zo strategisch mogelijk proberen te spelen.
En dan droppen ze zo'n ongeleid projectiel als patje in die groep en wordt het allemaal chaos.
Heerlijk is dat
Hoop echt dat ie blijft
nee Naomi, dus ga maar huilen vast hahaquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : Gaat Thomas elke keer volledig mee?
Julie : Tot nu toe wel wat ik gezien heb
Naomi : Ik vraag me af wat het publiek ervan vindt, zouden ze dit ook ok vinden?
jezus get a life ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe kan ik filmpjes aanvragen? DMs werken niet om een of andere reden![]()
Zou graag filmpje terug kunnen zien van de nachtstream 1:00 tot 2:00 in slaapkamer
Liese / Zoey / Patrick komen er samen achter dat Patrick zich helemaal heeft vergist en zo onrechtstreeks zichzelf heeft genomineerd![]()
Zoey heeft intussen problemen met scheetjes maar kan ze niet laten omdat Patrick op haar bed zit![]()
Big Brother begint door het hele huis om te roepen om "ZENDER CHECK" in de slaapkamer![]()
Waarop Thomas in actie schiet vanuit de woonkamer en zich naar de slaapkamer haast om het fluistergesprek te gaan saboteren![]()
Waarop Patrick van zodra Thomas binnenkomt en zegt tegen Thomas "dat het nu niet de moment is om te gaan slapen en dat ie maar moet gaan schijten op het toilet"![]()
Thomas dat niet luistert en op z'n bed gaat liggen.![]()
Patrick switched plots naar full-patje-modus waarin ie zegt dat hij de macht heeft om te bepalen wie Big Brother wint: naïeve Thomas zijn oren zijn plots volledig gespitst naar patje met fonkelende oogjes.![]()
Intussen gaan Liesen en Zoey helemaal plat van het lachen omdat ze door hebben dat Patrick die Thomas helemaal gek aan het maken is![]()
Heb het allemaal gezien, maar wil het nog eens graag terugzien. Iemand?
Weet niet of je het nieuws volgt, maar mijn life is effe on hold want er is één of ander virus in omloopquote:
werken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Weet niet of je het nieuws volgt, maar mijn life is effe on hold want er is één of ander virus in omloop
Wat kut is voor iemand als ik die actief is in de reissector![]()
Dan mocht je dubbel nominerenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:25 schreef suzi1 het volgende:
mij is even iets niet duidelijk. als zoey met liese daar had gestaan had ze de paarse stokken ingezet. maar waar waren die ook weer voor?
Ga wat anders doen dan of get a lifequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:24 schreef 20100 het volgende:
het "snap je" / "snapt ge" is op iedereen overgeslagen
deze gesprekken zijn zo irritant om te volgen zo
op wiequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:21 schreef Denemarken het volgende:
Liese is gloeiend.
Ik hoop op een flinke ruzie vandaag
Omdat je reactie als laatste is geplaatst en je daarna niet meer kan reageren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weet je dan wanneer je de laatste bent ?
Hij probeert juist hem te motiveren om door te gaan met lopen en bewegenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom geeft die Patrick een minderwaardigheids dingentje aan thomas heel sneaky maar flikt het wel en thomas zegt er wat van maar ja je enkels he bla bla
Eindelijk! Ze worden wakker. Slimmer was nog Jowi. De grootste player.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:29 schreef Ebinas het volgende:
Daan en Nathalie als Els weg is.
En dan Nathalie eruit.
Dat zeggen ze nu
Eerst die kutwijven er uitquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Eindelijk! Ze worden wakker. Slimmer was nog Jowi. De grootste player.
Dat wel. Hij weet ook dat Thomas niet te vertrouwen is. Hij probeert hem te bespelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij probeert juist hem te motiveren om door te gaan met lopen en bewegen
Dan heb ik nog wat alternatieven voor je:quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:24 schreef 20100 het volgende:
daar was thomas al mee bezig voor Pat er wasquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij probeert juist hem te motiveren om door te gaan met lopen en bewegen
Lolquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wat alternatieven voor je:
werken?
aan jezelf werken?
vrijwilligerswerk?
studeren?
zoveel dingen die je kan doen
Ik hoop dit zo erg!quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Nathalie en Danielle op de bank volgende keer
Daan, heeft moeite om zich aan Liese haar regels te houden. Nu is het luchen . en de biecht. Jaloersheid spat ervan af.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:31 schreef BB-King het volgende:
Liese vindt dat Daan teveel zaagt dat het buiten te koud was.
Oftewel, ze vindt het een zeikwijf.
Ah, kopje azijn weer gehadquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daan, heeft moeite om zich aan Liese haar regels te houden. Nu is het luchen . en de biecht. Jaloersheid spat ervan af.
Nou dat zie ik niet zo vindt hem behoorlijk eerlijk tegen Thomas hij zegt ook zou me schamen om een jongen van jou leeftijd in de zeik te nemen (hij zei leeftijd maar ben ik even kwijt )quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat wel. Hij weet ook dat Thomas niet te vertrouwen is. Hij probeert hem te bespelen.
Eerlijk is eerlijk. Daan geeft constant op Liese af maar Liese heeft haar niks gedaan.quote:
Ben jij een Els Fan ?quote:
Liese geeft zelf ook aan dat ze niet open staat voor Daan. It takes two to tangoquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vertel me, wat kan Daan tegen haar hebben om zo te doen. Misschien zie ik het dan anders.
Het stuk dat ze achterlijk is geweest heb ik gemist. Wat heeft ze dan in haar ogen fout gedaan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
De oproep van Naomi:
https://gofile.io/d/LEz9oL
Noami : Kijkers, alsjeblieft om ons te beschermen. Hou Patrick erin!
Noami : Ik ben gat-achterlijk geweest, zet dat alsjeblieft recht voor mij.
Dus dat, en Liese gaat dat nu opvallen...en kleine sneer en meer venijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Daan geeft constant op Liese af maar Liese heeft haar niks gedaan.
Ik denk op Daan stemmen ipv Nathaliequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het stuk dat ze achterlijk is geweest heb ik gemist. Wat heeft ze dan in haar ogen fout gedaan?
Niet open staan kan toch, hoeft je toch niet te sneren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef D. het volgende:
[..]
Liese geeft zelf ook aan dat ze niet open staat voor Daan. It takes two to tango
Pure jaloezie. Liese is aantrekkelijker, relaxter (itt de labiele Daan) en populairder binnen en buiten het huis.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Daan geeft constant op Liese af maar Liese heeft haar niks gedaan.
Ze lullen allemaal over elkaar i.p.v. confronteren. Of een halfslachtige confrontatie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:43 schreef Oranos het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat K4 net zo erg is als de hottub maffia, dat komt omdat ze min of meer gedwongen worden.
Anders worden ze er 1 voor 1 uitgestemd door de hottub maffia die al vanaf week 1 bezig is met roddelen en bondjes
Goh, hoe zou dat nou komen? Ze hoeft maar een keertje te lachen of labiele Daan denkt alweer dat ze haar aan het uitlachen is. Logisch dat ze aangaf dat ze het gevoel heeft zichzelf niet te kunnen zijn als Daan in de buurt is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef D. het volgende:
[..]
Liese geeft zelf ook aan dat ze niet open staat voor Daan. It takes two to tango
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:46 schreef danilel het volgende:
Teringtubbies spelen het spel vies, gemeen en onrespectvol voor eigen gewin
K4 speelt het spel om te overleven, respectvol en voor een gezellige sfeer
Daan is een open boek. De ergernis gaat vast zitten op haar gezicht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef zodeju het volgende:
Het leuke is dat Daan qua reactie en doen zo duidelijk te lezen is....dat het weer komisch wordt.
Els, Naat, Daan en Jowi.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Wie zitten er dan eigenlijk allemaal in de hottub maffia?
Heb t idee dat dat na vertrek van Theo en Rene alleen nog Els en Nathalie is. En Daan?
Thomas en Michel trekken redelijk hun eigen plan.
waar schrijf ik dat k4 niet voor eigen gewin gaat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet voor eigen gewin? Natuurlijk wel. Ze willen niet verliezen.
Ze roddelen mi geniepiger en lachen mensen uit.
Maar een gezellige bende, altijd plezier, altijd kameraden... is dat wel wat kijkers willen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
De oproep van Naomi:
https://gofile.io/d/LEz9oL
Noami : Kijkers, alsjeblieft om ons te beschermen. Hou Patrick erin!
Noami : Ik ben gat-achterlijk geweest, zet dat alsjeblieft recht voor mij.
Ja, als je alles om gaat draaien kun je overal excuses voor verzinnenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:46 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komen? Ze hoeft maar een keertje te lachen of labiele Daan denkt alweer dat ze haar aan het uitlachen is. Logisch dat ze aangaf dat ze het gevoel heeft zichzelf niet te kunnen zijn als Daan in de buurt is.
Gewoon de NL/BE versie van het Engelse "you know".quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:24 schreef 20100 het volgende:
Ah Jowi.quote:
Een beetje zoals ik, de eerste weken van corona thuiswerken. Why bother?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:53 schreef zodeju het volgende:
Els nog in badjas om 1uur.....geen tijd om zich aan te kleden.
Dat lijkt zo. Hij is heel sneaky. De puppetmaster.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah Jowi.
O die vind ik totaal niet vervelend.
Doet lekker z'n ding
ik ook, heerlijkquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:55 schreef Kefke04 het volgende:
Jowi is net heerlijk gebruikt door Zoey vind dat fantastisch.
Deze kijker wel in ieder geval. Af en toe wat gerommel net als met de knikker is zeker vermakelijk. Maar constant achterbaks geroddel en mensen afzeiken hangt mij binnen no-time de strot uit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar een gezellige bende, altijd plezier, altijd kameraden... is dat wel wat kijkers willen?
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Els draagt het goed hoor de hele dag in der badjas lopen
Ongeveer zelfde tekst op exact zelfde tijd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:53 schreef zodeju het volgende:
Hij moet wel, om het straks weer door te lullen aan de Nederlanders.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:55 schreef Kefke04 het volgende:
Ik stoor me erg aan het uitlachen. En het zeggen dat je iemand stom vindt en je iemands aanwezigheid niet trekt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:52 schreef danilel het volgende:
[..]
waar schrijf ik dat k4 niet voor eigen gewin gaat?
Zij hadden het spel op deze manier nog lang niet willen spelen maar zijn nu genoodzaakt. Tussen roddelen en roddelen zit een verschil, het is de toon die de muziek maakt
maar hij heeft alleen foute info om door te lullenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij moet wel, om het straks weer door te lullen aan de Nederlanders.Jowi is de mol.
Ze wil niks missen...quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:53 schreef zodeju het volgende:
ik zag hetquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
[..]
Ongeveer zelfde tekst op exact zelfde tijd.
Grappig, ik zie dat totaal andersom.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik stoor me erg aan het uitlachen. En het zeggen dat je iemand stom vindt en je iemands aanwezigheid niet trekt.
Ik vind Liese en haar aanhang highschool bitches. De arrogantie druipt er van af.
Daardoor neig ik meer naar Nathalie en Els en Daan omdat zij meer uit angst en onzekerheid roddelen.
Ze proberen elkaar gerust te stellen.
Jij luistert duidelijk andere streams dan ik....quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik stoor me erg aan het uitlachen. En het zeggen dat je iemand stom vindt en je iemands aanwezigheid niet trekt.
Ik vind Liese en haar aanhang highschool bitches. De arrogantie druipt er van af.
Daardoor neig ik meer naar Nathalie en Els en Daan omdat zij meer uit angst en onzekerheid roddelen.
Hoop het, maar heb daar mijn twijfels over, dacht echt dat die dikke mik waren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:55 schreef Kefke04 het volgende:
Overduidelijkquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jij luistert duidelijk andere streams dan ik....
Geen problemen meequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo. Hij is heel sneaky. De puppetmaster.
Ja dit ook wel. Een beetje "Mean Girls".quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zal echter nooit naar Nathalie neigen.quote:Daardoor neig ik meer naar Nathalie en Els en Daan omdat zij meer uit angst en onzekerheid roddelen.
Oh zo mee eens.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ook wel t idee dat Els haar geroddel van laag komt (als in: onzekerheid) en dat van Liese van hoog (als in: arrogantie).quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jij luistert duidelijk andere streams dan ik....
Maar aan het eind:quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit ook wel. Een beetje "Mean Girls".
[..]
Ik zal echter nooit naar Nathalie neigen.
Dat vind ik vanaf dag 1 (nee da's niet waar, dag 5 of zo) echt een naar negatief mens.
Ja precies.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook wel t idee dat Els haar geroddel van laag komt (als in: onzekerheid) en dat van Liese van hoog (als in: arrogantie).
Nathalie sleept Els mee.
Liese sleept Naomi mee.
Daar weet ik echt nog te weinig van, met een beetje livestream en verder de afleveringen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar aan het eind:
Ben ik Jill fan. Ik hoop dat zij gaat winnen.
Selectief blind of pas deze week beginnen kijken? Het is net andersom. Nathalie valt bij ELK woord dat ze zegt wel iemand aan. Ze zou zelfs over de lijken van de Nederlanders lopen. Els is sinds haar 1e nominatie in oorlogsmodus en is Nathalie waard op gebied van vinger wijzen. De Belgen zijn pas deze week eindelijk wakker geworden, grotendeels door het strategisch gedrag van de Nederlanders...quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sjakie en de mopperkoningquote:
voor mij ist het geen be-nl eerder team lol tegen team chagrijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Ben nu ook teamjill om het Nederlandse team sterker te maken, nu het toch officieel België-Nederland wordt.
Voor hun is het duidelijk wel B/N. Ze zien het wel zo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:08 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
voor mij ist het geen be-nl eerder team lol tegen team chagrijn.
ik zal michel en jill er nooit uitstemmen maar al de rest van team chagrijn mag opzouten
Zo vreselijk mee eens.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:08 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
voor mij ist het geen be-nl eerder team lol tegen team chagrijn.
ik zal michel en jill er nooit uitstemmen maar al de rest van team chagrijn mag opzouten
Nathalie zoekt een maatje? Omdat Els er misschien uit gaat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:09 schreef zodeju het volgende:
Grappig, Jill heeft goede invloed op Nathalie. Ze ziet dat Jill kopjes mee naar binnen brengt en Nat pakt ook kommen mee.
is niet zo jij ziet dat zo, lieze heeft gezegd dat ze jill oprecht leuk vind, en met michel klikt het gewoon.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor hun is het duidelijk wel B/N. Ze zien het wel zo.
Post-Theo is echt een compleet andere Nick dan toen Theo er nog was.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:11 schreef MissyZ het volgende:
Heerlijk ons meisje Jill is terug. De humor is terug het huis in.
Ook ik zit met het gevoel dat beide groepen het niet zijn voor mij.
De Natte en Els waren al mijn vrienden niet, maar als Nattelie het alleen moet doen als Els weg is, kan dat grappig worden. (snapje)
De Belgische meisjes zijn vol van zichzelf. Willen allemaal influencer worden en weigeren een normaal gesprek met mensen buiten hun groepje. Maar ook daarin zie ik Liese nu meer ontdooien na het gesprek met Rene en Naomi in de gameroom.
Maar #teamJill hier hoor.
En wat betreft Nick........hij is nu sterk, maar als ik terug denk aan hoe die in de kont van Theo liep......Brrrrrr.
Alsof Naomi een keuze heeft, als ze haar eigen weg zou gaan zit ze volgende week weer op het bankje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook wel t idee dat Els haar geroddel van laag komt (als in: onzekerheid) en dat van Liese van hoog (als in: arrogantie).
Nathalie sleept Els mee.
Liese sleept Naomi mee.
Ik zie dat totaal andersom.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |