Ook interesse in jongenskleding 134, zie mijn vraag hierbovenquote:Op maandag 5 april 2021 14:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken of ik daarvan nog wat heb. Maar uit M's kast komt vooral 134 denk ik.

Dat gaat er hier aankomen.quote:

Ik heb er een paar van Zeeman en eentje van Ikea. Klittenband is niet meer optimaal maar het werkt nog wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:43 schreef SQ het volgende:
Heeft iemand nog van die kliederslabben over met lange mouwen?
Ik vrees dat ze kwijt zijn geraakt in de verhuizing en nu mijn baby is begonnen met eten voedsel plat slaan zijn ze toch wel verrekte handig

Gaarne! Ik vind het zo wat om daar weer voor naar ikea te rijdenquote:Op woensdag 7 april 2021 11:49 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van Zeeman en eentje van Ikea. Klittenband is niet meer optimaal maar het werkt nog wel.

Je hebt een PMquote:Op woensdag 7 april 2021 11:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Gaarne! Ik vind het zo wat om daar weer voor naar ikea te rijden

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg.
 quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 14:36 schreef Burdie het volgende:
Dat is voor Kuiken wel echt net een maat te groot, hij groeit net in 128.
(Wat gaat het snel he! Ik weet nog dat we maat 98 aan het uitwisselen waren)
Zie hierboven. Toch minder 134 dan ik dacht qua shirts etc.quote:
 quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 22:41 schreef Kyara het volgende:
Jongenskleding
maat 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110Ja hoi! Graag het Little Bird vest, uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg..
En verder graag de spijkerbroeken in maat 128 en 134 die een drukknoop hebben. Andere knopen zorgen voor paniek bij Sjaak. Ik kan alleen niet goed op de foto zien wat voor knopen ze hebben
Edit: en die ruimte pyjama

quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 22:41 schreef Kyara het volgende:
Jongenskleding
maat 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110Wat wil je voor alle 122?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg.
 Wat bedoel je met kruipbroekjes?quote:
Wat bedoel je met kruipbroekjes?quote:Op zondag 11 april 2021 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand thuis kruipbroekjes maat 74/80 liggen waar niks meer mee gedaan wordt?
Ik heb een verhuisdoos vol kleren maat 74, waaronder ook broekjes.
Maar ook longsleeves, t-shirts, vestjes, rompers, korte broekjes, slaapzakken etc.
 Van die broekjes met nopjes op de knieën (of iets soortgelijks)quote:
Van die broekjes met nopjes op de knieën (of iets soortgelijks)quote:Op maandag 19 april 2021 09:59 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kruipbroekjes?
Ik heb een verhuisdoos vol kleren maat 74, waaronder ook broekjes.
Maar ook longsleeves, t-shirts, vestjes, rompers, korte broekjes, slaapzakken etc.

Zak met jongenskleren maat 62, slaapzakjes, bloesjes, t-shirts, vestjes etc. 25 euro incl. verzending. Bij belangstelling voor losse items kan ik wel nieuwe foto's maken.
Zak met jongenskleren maat 62, slaapzakjes, bloesjes, t-shirts, vestjes etc. 25 euro incl. verzending. Bij belangstelling voor losse items kan ik wel nieuwe foto's maken.
Maat 80-86:
Longsleeves/truienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blouse en spencer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-shirts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes/leggings en tuinbroek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoentjes maat 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs komen we wel uit!
 Oh nee, die heb ik nietquote:
Oh nee, die heb ik nietquote:Op maandag 19 april 2021 10:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Van die broekjes met nopjes op de knieën (of iets soortgelijks)
 @:Kyara had je ook gePMd, gaat vooral om het planetenshirt en Dino T-shirt. Andere truien vind ik gewoon mooi, maar als er meer interesse is mogen die wel eerst
@:Kyara had je ook gePMd, gaat vooral om het planetenshirt en Dino T-shirt. Andere truien vind ik gewoon mooi, maar als er meer interesse is mogen die wel eerstQ past er nog niet gelijk in.

@Kyara ik ben vast te laat voor de broeken in 128/134. Maarrr: waar vind jij die leuke kleuren broeken in smalle pasvorm? Ik wil ook wel eens wat anders dan blauw en grijs namelijk. Zijn alle broeken van Vertbaudet? En zo ja, welke pasvorm moet ik bestellen?
@Kyara ik ben vast te laat voor de broeken in 128/134. Maarrr: waar vind jij die leuke kleuren broeken in smalle pasvorm? Ik wil ook wel eens wat anders dan blauw en grijs namelijk. Zijn alle broeken van Vertbaudet? En zo ja, welke pasvorm moet ik bestellen?
 quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 23:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja hoi! Graag het Little Bird vest, uiteraard.
En verder graag de spijkerbroeken in maat 128 en 134 die een drukknoop hebben. Andere knopen zorgen voor paniek bij Sjaak. Ik kan alleen niet goed op de foto zien wat voor knopen ze hebben
Edit: en die ruimte pyjama quote:quote:
quote:quote:Op maandag 19 april 2021 09:47 schreef pinquit het volgende:
Kyara, graag de korte broeken Mt 116 als ze er nog zijn!quote:Op maandag 19 april 2021 09:54 schreef lunapuella het volgende:
@:Kyara ik heb je geDM'd met wat 134 interesseDank voor de interesse. Ik heb een DM gestuurd!quote:Op maandag 19 april 2021 11:31 schreef Gevalletje het volgende:
@:Kyara had je ook gePMd, gaat vooral om het planetenshirt en Dino T-shirt. Andere truien vind ik gewoon mooi, maar als er meer interesse is mogen die wel eerstQ past er nog niet gelijk in.
Nog niet alles maar er was wel veel interesse voor ja.quote:Op maandag 19 april 2021 12:49 schreef gestreeptestoel het volgende:
Alle134 is nu inmiddels vast al weg?
 Heeft iemand interesse in een nieuw badpak voor meisjes? Ik heb er eentje in maat 134/140 van het merk Arena. Alleen gepast en te laat met terug sturen. Foto's staan op vinted, anders wil ik ook foto's sturen.
Heeft iemand interesse in een nieuw badpak voor meisjes? Ik heb er eentje in maat 134/140 van het merk Arena. Alleen gepast en te laat met terug sturen. Foto's staan op vinted, anders wil ik ook foto's sturen.
https://www.vinted.fr/member/35468824-claudine2709
 Volgens mij heb ik onze triptrap in exact dezelfde kleur geverfdquote:
Volgens mij heb ik onze triptrap in exact dezelfde kleur geverfdquote:Op dinsdag 20 april 2021 08:02 schreef twist02 het volgende:
Is er toevallig interesse hier in een Stokke Tripp Trapp? Die van ons mag weg
Kleur is gifgroen (was oorspronkelijk wit), en evt. inclusief een witte babyset met plankje/tafeltje.
Op te halen in West-Brabant.
Edit: foto gevonden
[ afbeelding ] disclaimer
disclaimer
 Is er iemand in Noord/Zuid Holland/Utrecht die van een tripp trapp af wil?Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Is er iemand in Noord/Zuid Holland/Utrecht die van een tripp trapp af wil?Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
 GMTAquote:
GMTAquote:Op dinsdag 20 april 2021 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik onze triptrap in exact dezelfde kleur geverfd
De kleur heet 'kikker' volgens mij

Heeft er iemand voor een kindje van drie leuke zoekboeken? Of van die 3d-boeken die zich uitvouwen tot een huis ofzo? Ook prinsessenboeken zijn welkom.
Heeft er iemand voor een kindje van drie leuke zoekboeken? Of van die 3d-boeken die zich uitvouwen tot een huis ofzo? Ook prinsessenboeken zijn welkom. Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
 Ik heb niks liggen voor je, @PKM maar hier is ‘De gele ballon’ van Charlotte Dematons al jaaaaren een hit. Blijft leuk, al hebben we ‘m al 100.000 keer ‘gelezen’. ‘Alfabet’ van Dematons is ook een dikke tip, daar zijn steeds twee pagina’s volgetekend met allemaal dingen die met dezelfde letter beginnen. Zo mooi, gedetailleerd en grappig en je blijft dingen ontdekken. Ik wilde die toch even tippen.
Ik heb niks liggen voor je, @PKM maar hier is ‘De gele ballon’ van Charlotte Dematons al jaaaaren een hit. Blijft leuk, al hebben we ‘m al 100.000 keer ‘gelezen’. ‘Alfabet’ van Dematons is ook een dikke tip, daar zijn steeds twee pagina’s volgetekend met allemaal dingen die met dezelfde letter beginnen. Zo mooi, gedetailleerd en grappig en je blijft dingen ontdekken. Ik wilde die toch even tippen.
En Kruidvat heeft heel goedkope grote zoekboeken voor 3,99 ofzo

Het is mij opgevallen dat kleertjes in een grotere maat hier altijd goed verkopen terwijl kleertjes in kleine maatjes nauwelijks verkopen (in ieder geval in mijn geval maar zie het meer). Hoe komt dit
Het is mij opgevallen dat kleertjes in een grotere maat hier altijd goed verkopen terwijl kleertjes in kleine maatjes nauwelijks verkopen (in ieder geval in mijn geval maar zie het meer). Hoe komt dit 26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
 Volgens mij ligt het er ook aan dat er momenteel weinig jongens in de aankomende lijst staan, Majo.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Volgens mij ligt het er ook aan dat er momenteel weinig jongens in de aankomende lijst staan, Majo.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
 Iedereen begint hier toch ook met kleintjes dus dat zou het niet moeten zijn.quote:
Iedereen begint hier toch ook met kleintjes dus dat zou het niet moeten zijn.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:09 schreef pinquit het volgende:
Meer afnemers voor grote maten? Geen idee verder..
Mijn eigen theorie is dat je hormonen voor de kleine maatjes liever nieuwe kleertjes hebben en dat het daarna minder uitmaakt. Merk ik zelf ook namelijk 26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
 Ah, dat is wel een goed punt inderdaad!quote:
Ah, dat is wel een goed punt inderdaad!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:14 schreef Rebubbled het volgende:
Volgens mij ligt het er ook aan dat er momenteel weinig jongens in de aankomende lijst staan, Majo.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
 Je punt hiervoor lijkt me ook meewegen. Alhoewel ik echt een prullenbak voor iedereen in mijn omgeving was. Lol.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Je punt hiervoor lijkt me ook meewegen. Alhoewel ik echt een prullenbak voor iedereen in mijn omgeving was. Lol.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
 Het 2ehands aanbod voor kleine kleertjes is veel groter, ze groeien er snel uit en het slijt amper. Dat is met grotere maten wel anders.
Het 2ehands aanbod voor kleine kleertjes is veel groter, ze groeien er snel uit en het slijt amper. Dat is met grotere maten wel anders.
 Dat laatste is herkenbaarquote:
Dat laatste is herkenbaarquote:Op woensdag 21 april 2021 22:16 schreef Rebubbled het volgende:
Je punt hiervoor lijkt me ook meewegen. Alhoewel ik echt een prullenbak voor iedereen in mijn omgeving was. Lol.Omdat wij er zo lang over deden was iedereen en z'n achterbuur al meerdere kinderen verder dus wij hebben ook veel gekregen. Maar ik merkte dat ik zelf toch het meest blij werd van zelf aangeschafte kleertjes
Ook omdat het dan natuurlijk helemaal je eigen smaak is. Maar ik heb ook heel veel wel gebruikt want er zat ook zeker genoeg tofs tussen
Dat is ook een goeie! De meeste kleertjes heeft Aapie maar 2/3x aangehad dus het is echt zo goed als nieuw.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:22 schreef Elleska het volgende:
Op Vinted merk ik het ook. Zwangerschapskleding loopt goed maar kinderkleertjes nauwelijks.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
 Wat Elleska zegt. Ik heb echt zakken en dozen vol kleding gekregen in die kleinste maten, voor beide kinderen. Ook nieuw spul trouwens. Mensen geven wel graag babykleertjes cadeau, gek genoeg krijgen we nooit een spijkerbroek maat 146 in een papiertje
Wat Elleska zegt. Ik heb echt zakken en dozen vol kleding gekregen in die kleinste maten, voor beide kinderen. Ook nieuw spul trouwens. Mensen geven wel graag babykleertjes cadeau, gek genoeg krijgen we nooit een spijkerbroek maat 146 in een papiertje
Ze verslijten het niet en iets nieuws kopen terwijl je planken vol hebt liggen, is ook wat gek. Al kocht ik natuurlijk nog steeds zelf wel dingen waar ik echt verliefd op was. Maar een inwisselbaar t-shirtje of broekje, daar gaf ik dan geen geld aan uit.
 quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:22 schreef Elleska het volgende:
*naait de zoveelste patch op een kapotte knie in 134*
 Jep, doorgeven van broeken maat 116 van oudste naar jongste lukt hier al niet eens, overal gaten. In maat 122/128 heb ik niet eens hoop meer, dat draagt oudst al 1,5 jaar, en is er nog niet uitgegroeid. Wel al veel gaten op knieen...
Jep, doorgeven van broeken maat 116 van oudste naar jongste lukt hier al niet eens, overal gaten. In maat 122/128 heb ik niet eens hoop meer, dat draagt oudst al 1,5 jaar, en is er nog niet uitgegroeid. Wel al veel gaten op knieen...
Shirts en truien zijn na 2 keer 2 jaar intensief dragen vaak ook wel helemaal af. Wat nog wel verkoopbaar is, zijn vaak de dingen die óf niet leuk stonden en niet vaak gedragen werden, of de kleding met de verkeerde pasvorm (afzakkende broeken)

Tweedehands broeken vinden voor peuter lukt ook amper. Shirts en truien soms wel maar ik zie veel meer meidenkleding voorbij komen dan jongens. Al lijkt mij de kleding voor meiden weer veel smaakgevoeliger dus of je dan echt meer keuze hebt?
Tweedehands broeken vinden voor peuter lukt ook amper. Shirts en truien soms wel maar ik zie veel meer meidenkleding voorbij komen dan jongens. Al lijkt mij de kleding voor meiden weer veel smaakgevoeliger dus of je dan echt meer keuze hebt?
[ Bericht 17% gewijzigd door Elleska op 22-04-2021 14:40:28 ]
 Voor broeken ben ik altijd blij met de halfjaarlijkse kinderkledingbeurs (maar ja, nu dus al 3x niet doorgegaan
Voor broeken ben ik altijd blij met de halfjaarlijkse kinderkledingbeurs (maar ja, nu dus al 3x niet doorgegaan).
Verkopen lukt hier ook met bovenkleding vaak niet, kennelijk heb ik echt een smeerkees als ik kijk naar alle vlekken.
 Misschien een 'long shot' maar ik kan het proberen
Misschien een 'long shot' maar ik kan het proberen
Bij de Etos heb ik van (bijna zeker weten) Zenner, ieniemienie badstof elsstiekjes gekocht. Echt nog kleiner dan de reguliere kleine badstof elastiekjes voor kinderen.
De eerste keer zaten ze in een doorzichtig plastic buidelzakje in de kleuren zwart/grijs/wit.
De tweede keer in een plastic verpakking, samen met hele kleine clipjes, ook weer in zwart/grijs/wit.
Ze liggen vaak verstopt helemaal op vloerniveau, ze hangen dus niet in het rek.
Maar zoals het gaat met haarelastiekjes, zeker met dreumesjes met stijl en heel fijn haar... de elastiekjes verdwijnen langzaam maar zeker.
Maar ik ben nu dus alle Etos filialen (en andere drogisterijen) afgeweest maar kan ze niet meer vinden. Internet geeft wel kleine badstof elastiekjes maar niet zo klein. Ook niet gevonden op de website van Zenner.
Nu hoop ik dat mocht een van jullie in de Etos zijn en toevallig deze zien liggen, dat je ze wil meenemen en evt wil opsturen. Ik betaal de kosten en verzendkosten uiteraard
In de spoiler een link naar een foto. Maar die is niet echt representatief omdat de elastiekjes door veelvuldig gebruik uitgerekt zijn. Nieuw zijn ze ongeveer een cm in doorsnede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Keroppi op 28-04-2021 09:14:16 ]Chick on a mission
Forum Opties Forumhop: Hop naar: