quote:Op zondag 18 april 2021 23:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja hoi! Graag het Little Bird vest, uiteraard.
En verder graag de spijkerbroeken in maat 128 en 134 die een drukknoop hebben. Andere knopen zorgen voor paniek bij Sjaak. Ik kan alleen niet goed op de foto zien wat voor knopen ze hebben
Edit: en die ruimte pyjama
quote:
quote:Op maandag 19 april 2021 09:47 schreef pinquit het volgende:
Kyara, graag de korte broeken Mt 116 als ze er nog zijn!
quote:Op maandag 19 april 2021 09:54 schreef lunapuella het volgende:
@:Kyara ik heb je geDM'd met wat 134 interesse
Dank voor de interesse. Ik heb een DM gestuurd!quote:Op maandag 19 april 2021 11:31 schreef Gevalletje het volgende:
@:Kyara had je ook gePMd, gaat vooral om het planetenshirt en Dino T-shirt. Andere truien vind ik gewoon mooi, maar als er meer interesse is mogen die wel eerstQ past er nog niet gelijk in.
Nog niet alles maar er was wel veel interesse voor ja.quote:Op maandag 19 april 2021 12:49 schreef gestreeptestoel het volgende:
Alle134 is nu inmiddels vast al weg?

Volgens mij heb ik onze triptrap in exact dezelfde kleur geverfdquote:Op dinsdag 20 april 2021 08:02 schreef twist02 het volgende:
Is er toevallig interesse hier in een Stokke Tripp Trapp? Die van ons mag weg
Kleur is gifgroen (was oorspronkelijk wit), en evt. inclusief een witte babyset met plankje/tafeltje.
Op te halen in West-Brabant.
Edit: foto gevonden
[ afbeelding ]

GMTAquote:Op dinsdag 20 april 2021 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik onze triptrap in exact dezelfde kleur geverfd

Iedereen begint hier toch ook met kleintjes dus dat zou het niet moeten zijn.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:09 schreef pinquit het volgende:
Meer afnemers voor grote maten? Geen idee verder..

Ah, dat is wel een goed punt inderdaad!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:14 schreef Rebubbled het volgende:
Volgens mij ligt het er ook aan dat er momenteel weinig jongens in de aankomende lijst staan, Majo.

Dat laatste is herkenbaarquote:Op woensdag 21 april 2021 22:16 schreef Rebubbled het volgende:
Je punt hiervoor lijkt me ook meewegen. Alhoewel ik echt een prullenbak voor iedereen in mijn omgeving was. Lol.
 Omdat wij er zo lang over deden was iedereen en z'n achterbuur al meerdere kinderen verder dus wij hebben ook veel gekregen. Maar ik merkte dat ik zelf toch het meest blij werd van zelf aangeschafte kleertjes
 Omdat wij er zo lang over deden was iedereen en z'n achterbuur al meerdere kinderen verder dus wij hebben ook veel gekregen. Maar ik merkte dat ik zelf toch het meest blij werd van zelf aangeschafte kleertjes  Ook omdat het dan natuurlijk helemaal je eigen smaak is. Maar ik heb ook heel veel wel gebruikt want er zat ook zeker genoeg tofs tussen
 Ook omdat het dan natuurlijk helemaal je eigen smaak is. Maar ik heb ook heel veel wel gebruikt want er zat ook zeker genoeg tofs tussen 
Dat is ook een goeie! De meeste kleertjes heeft Aapie maar 2/3x aangehad dus het is echt zo goed als nieuw.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:22 schreef Elleska het volgende:
Het 2ehands aanbod voor kleine kleertjes is veel groter, ze groeien er snel uit en het slijt amper. Dat is met grotere maten wel anders.

quote:Op woensdag 21 april 2021 22:22 schreef Elleska het volgende:
Het 2ehands aanbod voor kleine kleertjes is veel groter, ze groeien er snel uit en het slijt amper. Dat is met grotere maten wel anders.

)
 )

).
 ).  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Keroppi op 28-04-2021 09:14:16 ]Chick on a mission

Heb je een foto?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:33 schreef Keroppi het volgende:
Misschien een 'long shot' maar ik kan het proberen
Bij de Etos heb ik van (bijna zeker weten) Zenner, ieniemienie badstof elsstiekjes gekocht. Echt nog kleiner dan de reguliere kleine badstof elastiekjes voor kinderen.
De eerste keer zaten ze in een doorzichtig plastic buidelzakje in de kleuren zwart/grijs/wit.
De tweede keer in een plastic verpakking, samen met hele kleine clipjes, ook weer in zwart/grijs/wit.
Ze liggen vaak verstopt helemaal op vloerniveau, ze hangen dus niet in het rek.
Maar zoals het gaat met haarelastiekjes, zeker met dreumesjes met stijl en heel fijn haar... de elastiekjes verdwijnen langzaam maar zeker.
Maar ik ben nu dus alle Etos filialen (en andere drogisterijen) afgeweest maar kan ze niet meer vinden. Internet geeft wel kleine badstof elastiekjes maar niet zo klein. Ook niet gevonden op de website van Zenner.
Nu hoop ik dat mocht een van jullie in de Etos zijn en toevallig deze zien liggen, dat je ze wil meenemen en evt wil opsturen. Ik betaal de kosten en verzendkosten uiteraard

Het is geen goede foto want doordat de elastiekjes al vaak gebruikt zijn, zijn ze vrij uitgerekt en zien ze er als normasl formaat baby/kinderen-elastiekjes uit. Maar 'nieuw' zijn ze nog geen cm in doorsnede schat ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chick on a mission

quote:Op woensdag 28 april 2021 09:08 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Het is geen goede foto want doordat de elastiekjes al vaak gebruikt zijn, zijn ze vrij uitgerekt en zien ze er als normasl formaat baby/kinderen-elastiekjes uit. Maar 'nieuw' zijn ze nog geen cm in doorsnede schat ik.Op de site van Etos staat dat ze tijdelijk niet op voorraad zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb deze van de Action, wellicht is dit iets..
https://www.action.com/nl-nl/p/haaraccessoires/Protège moi de mes désirs.

Wat lief dat je meegezocht hebt. De elastiekjes die je op de Etos site hebt gezien, zijn niet van badstof (of ik kijk eroverheen). Die rubberen ben ik niet zo'n fan van omdat ik het een crime vind om ze er weer uit te krijgen en ik het idee heb dat ze het haar ook wat meer beschadigen.quote:Op woensdag 28 april 2021 09:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Op de site van Etos staat dat ze tijdelijk niet op voorraad zijn.
Ik heb deze van de Action, wellicht is dit iets..
https://www.action.com/nl-nl/p/haaraccessoires/

https://www.etos.nl/produ(...)=product-line-searchquote:Op woensdag 28 april 2021 11:07 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wat lief dat je meegezocht hebt. De elastiekjes die je op de Etos site hebt gezien, zijn niet van badstof (of ik kijk eroverheen). Die rubberen ben ik niet zo'n fan van omdat ik het een crime vind om ze er weer uit te krijgen en ik het idee heb dat ze het haar ook wat meer beschadigen.
Maar anders koop ik gewoon toch een maatje groter. Dan maar wat vaker wikkelen

quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:33 schreef Keroppi het volgende:
Misschien een 'long shot' maar ik kan het proberen
Bij de Etos heb ik van (bijna zeker weten) Zenner, ieniemienie badstof elsstiekjes gekocht. Echt nog kleiner dan de reguliere kleine badstof elastiekjes voor kinderen.
De eerste keer zaten ze in een doorzichtig plastic buidelzakje in de kleuren zwart/grijs/wit.
De tweede keer in een plastic verpakking, samen met hele kleine clipjes, ook weer in zwart/grijs/wit.
Ze liggen vaak verstopt helemaal op vloerniveau, ze hangen dus niet in het rek.
Maar zoals het gaat met haarelastiekjes, zeker met dreumesjes met stijl en heel fijn haar... de elastiekjes verdwijnen langzaam maar zeker.
Maar ik ben nu dus alle Etos filialen (en andere drogisterijen) afgeweest maar kan ze niet meer vinden. Internet geeft wel kleine badstof elastiekjes maar niet zo klein. Ook niet gevonden op de website van Zenner.
Nu hoop ik dat mocht een van jullie in de Etos zijn en toevallig deze zien liggen, dat je ze wil meenemen en evt wil opsturen. Ik betaal de kosten en verzendkosten uiteraard
In de spoiler een link naar een foto. Maar die is niet echt representatief omdat de elastiekjes door veelvuldig gebruik uitgerekt zijn. Nieuw zijn ze ongeveer een cm in doorsnede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze hingen bij de zeeman, dit is mijn pink. Is dit klein genoeg?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sandalen Hush Puppies, maat 25. Lederen voetbed. Echt nog heel netjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |