Ik heb er een paar van Zeeman en eentje van Ikea. Klittenband is niet meer optimaal maar het werkt nog wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:43 schreef SQ het volgende:
Heeft iemand nog van die kliederslabben over met lange mouwen?
Ik vrees dat ze kwijt zijn geraakt in de verhuizing en nu mijn baby is begonnen met eten voedsel plat slaan zijn ze toch wel verrekte handig
Gaarne! Ik vind het zo wat om daar weer voor naar ikea te rijdenquote:Op woensdag 7 april 2021 11:49 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van Zeeman en eentje van Ikea. Klittenband is niet meer optimaal maar het werkt nog wel.
Je hebt een PMquote:Op woensdag 7 april 2021 11:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Gaarne! Ik vind het zo wat om daar weer voor naar ikea te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg.![]()
quote:Op maandag 5 april 2021 14:36 schreef Burdie het volgende:
Dat is voor Kuiken wel echt net een maat te groot, hij groeit net in 128.
(Wat gaat het snel he! Ik weet nog dat we maat 98 aan het uitwisselen waren)
Zie hierboven. Toch minder 134 dan ik dacht qua shirts etc.quote:![]()
quote:Op zondag 18 april 2021 22:41 schreef Kyara het volgende:
Jongenskleding
maat 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110Ja hoi! Graag het Little Bird vest, uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg..
En verder graag de spijkerbroeken in maat 128 en 134 die een drukknoop hebben. Andere knopen zorgen voor paniek bij Sjaak. Ik kan alleen niet goed op de foto zien wat voor knopen ze hebben
Edit: en die ruimte pyjama![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2021 22:41 schreef Kyara het volgende:
Jongenskleding
maat 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 110Wat wil je voor alle 122?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lange broeken zijn trouwens echt smal. Prijzen komen we wel uit. Er zitten een paar merkshirts bij (oa villervalla, 4ff, wild en een little bird vest). Rest mag tegen lage prijzen weg.![]()
Wat bedoel je met kruipbroekjes?quote:Op zondag 11 april 2021 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand thuis kruipbroekjes maat 74/80 liggen waar niks meer mee gedaan wordt?
Ik heb een verhuisdoos vol kleren maat 74, waaronder ook broekjes.
Maar ook longsleeves, t-shirts, vestjes, rompers, korte broekjes, slaapzakken etc.![]()
Van die broekjes met nopjes op de knieën (of iets soortgelijks)quote:Op maandag 19 april 2021 09:59 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kruipbroekjes?
Ik heb een verhuisdoos vol kleren maat 74, waaronder ook broekjes.
Maar ook longsleeves, t-shirts, vestjes, rompers, korte broekjes, slaapzakken etc.![]()
![]()
Zak met jongenskleren maat 62, slaapzakjes, bloesjes, t-shirts, vestjes etc. 25 euro incl. verzending. Bij belangstelling voor losse items kan ik wel nieuwe foto's maken.
Maat 80-86:
Longsleeves/truienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blouse en spencer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-shirts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes/leggings en tuinbroek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoentjes maat 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs komen we wel uit!![]()
Oh nee, die heb ik nietquote:Op maandag 19 april 2021 10:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Van die broekjes met nopjes op de knieën (of iets soortgelijks)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: