Wel de aftermath..quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:57 schreef Benny het volgende:
Iemand een gifje van Thomas die valt?!
Nu wel?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De titel Timber ? Ik vat hem niet.
Wanneer er iets (orgineel van een gekapte boom) naar beneden valt wordt er vaak "Timber!" geroepen om te waarschuwenquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De titel Timber ? Ik vat hem niet.
Ik hoop echt van niet. Els is wel uitgehottubedquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Els : Ik kom zeker terug.... Ik kom zeker terug. Het spel wordt grimmiger
Els komt naar hus want de koeien staan op springenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Els : Ik kom zeker terug.... Ik kom zeker terug. Het spel wordt grimmiger
Huh. Heb ik ook niet meegekregenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha ... heb dit gemist, maar lees het op twitter:
Thomas valt
Patrick: 'Gaat het jongen, je moet toch niet naar het ziekenhuis?'
Thomas : 'Och ja, misschien wel, weekje buiten, weekje niet genomineerd worden.'
Misschien dan wel nooit gebeurd. Zal eens terugluisteren, er gebeurt toch verder niks.quote:
Tja, hij kan geen menstruatiepijn inzetten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha ... heb dit gemist, maar lees het op twitter:
Thomas valt
Patrick: 'Gaat het jongen, je moet toch niet naar het ziekenhuis?'
Thomas : 'Och ja, misschien wel, weekje buiten, weekje niet genomineerd worden.'
Men had het er hier gister over dat het door een adblocker zou kunnen komen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
Krijg Gyazo nog steeds niet goed. Blijf zwart beeld geven. Chrome als standaard gezet.
Heerlijk overigens om Els te zien soppen in zichzelf.
Ik ben wel benieuwd... Hoe kijkt Rene nu naar Els?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
Krijg Gyazo nog steeds niet goed. Blijf zwart beeld geven. Chrome als standaard gezet.
Heerlijk overigens om Els te zien soppen in zichzelf.
Rene had helemaal niks met haar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd... Hoe kijkt Rene nu naar Els?
Hopelijk komt er bij Els donderdag een kruisquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:19 schreef Benny het volgende:
OP is weer aangepast. Els en Patje hebben een vraagtekentje
Waren ze er in het huis nog achter gekomen dat ze een gezamenlijke kennis hadden?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Rene had helemaal niks met haar.
Wat mij ook opviel is dat die hele leuke gesprekken met Jowi had gehad, veel leuke momenten. Geen een ervan herkende ik, niets van op stream of tv gezien. Ik was verbaasd dat hij vertelde zo een goede band met Jowi te hebben gehad.
Overigens, ook printscreen zonder Gyazo geeft zwart beeld......
Nee, en dat was erg grappig toen die dat hoorde.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waren ze er in het huis nog achter gekomen dat ze een gezamenlijke kennis hadden?
Vorige week was uitzondering met auto nominatie Renéquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:25 schreef suzi1 het volgende:
ze hadden gewoon julie, els en pat op de bank moeten zetten. vorige keer kon het toch ook, op 3 stemmen. hoezo nu ineens niet meer. alsof ze julie niet weg willen, maar zie niks van haar
Ik hoopte zo dat het Pat of Nat was, en dat ze dan Nat had kunnen pakken zo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:27 schreef suzi1 het volgende:
hadden ze nu ook een uitzondering kunnen doen. duidelijk dat liese julie eruit zou halen
Ach en had Patrick zich niet vergist bij t stemmen zat Nathalie op de Bank.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:27 schreef suzi1 het volgende:
hadden ze nu ook een uitzondering kunnen doen. duidelijk dat liese julie eruit zou halen
Ze gaf meteen aan dat het geen moeilijke keus wasquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:27 schreef suzi1 het volgende:
Wibi Soerjadi is het niet met je eensquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:21 schreef MissyZ het volgende:
Julie draagt een Mickey mouse pyama......
Daar vind ik iets van....
Alleen kindjes onder de 10 hebben daar recht op, en komen er mee weg.
Waarom Zou je Willem dat die roddelende treurwilg blijft. Ze brengt Niks bij ligt half de dag in bed en roddelt in de badkamerquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:29 schreef suzi1 het volgende:
ik wil dat nat blijft, dus ben wat dat betreft tevreden
Hebben ze tijdens de schilderopdracht besproken. Tenzij ze meerdere gemeenschappelijke kennissen hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nee, en dat was erg grappig toen die dat hoorde.
Overigens bleek in de studio dat Naomi ook gemeenschappelijke vrienden heeft met Thomas....en dat weten ze ook niet.
(hoorde ik van haar mams)
Oh dan heeft haar moeder dat gemist.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:33 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hebben ze tijdens de schilderopdracht besproken. Tenzij ze meerdere gemeenschappelijke kennissen hebben.
Was toch een keuze tussen Pat en Nat, maar Liese had ervoor door een spel moeten beloven om Nat niet te nomineren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik hoopte zo dat het Pat of Nat was, en dat ze dan Nat had kunnen pakken zo.
Rechtbovenin chrome: Opties (de 3 stipjes )quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Rene had helemaal niks met haar.
Wat mij ook opviel is dat die hele leuke gesprekken met Jowi had gehad, veel leuke momenten. Geen een ervan herkende ik, niets van op stream of tv gezien. Ik was verbaasd dat hij vertelde zo een goede band met Jowi te hebben gehad.
Overigens, ook printscreen zonder Gyazo geeft zwart beeld......
Keuze was pat en Juliequote:Op woensdag 27 januari 2021 09:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was toch een keuze tussen Pat en Nat, maar Liese had ervoor door een spel moeten beloven om Nat niet te nomineren.
Klopt ja. Ze hadden eerder een gesprek over wie wat voor kleding heeft gehadquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben dus blijkbaar kleding van BB gehad? Nike, Adidas ...
Ok, ga het proberen dan, dank. Vind het alleen vreemd dat die tot gisteren het wel smetteloos werkte. En er niks aangepast was.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Rechtbovenin chrome: Opties (de 3 stipjes )
Instellingen
Geadvanceerd
Systeem
Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar < Uit zetten
PC opnieuw opstarten. Probleem verholpen
Hij heeft zich niet vergist, vertelde vannacht tegen Liese en Zoey dat hij op Naomi heeft gestemd omdat hij dacht dat ze weer genomineerd zou worden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:29 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ach en had Patrick zich niet vergist bij t stemmen zat Nathalie op de Bank.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
BB Insta : Bekijk straks de terugkeer van Jill via de livestream..
JILL KOMT TERUG!!
Zo'n pet die veel te groot is voor zij hoofd, met een platte klep..quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Een petje met de klep naar voren ... dat mag toch niet..
Ik vrees er ook voor. Dus ik stem Els er sowieso uit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Nick heeft gelijk, dat als Patje weg is ze week voor week hun valies kunnen pakken, want de nederlandse groep gaat enkel belgen nomineren... Zo simpel is het
Eén Nederlander zal er hoe dan ook in blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Nick heeft gelijk, dat als Patje weg is ze week voor week hun valies kunnen pakken, want de nederlandse groep gaat enkel belgen nomineren... Zo simpel is het
Ik vind nog steeds dat Els weg moet. Voor de sfeer beter en misschien krijg je dan ook weer wat minder NL vs. BEquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:49 schreef Mickytjuh het volgende:
En niet doorhebben dat de belgen dat pas sinds vorige week zijn gaan doen, omdat toen ineens overduidelijk werd dat de Nederlanders een stem kartel vormden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
De hottub mob zit weer te zeggen dat de Belgen vanaf dag 1 al samenspanden, en dat ze er nu 1 voor 1 uitgestemd gaan worden.
Els : En dan is er nog het publiek, dat is weer de andere kant.
Met takke herriequote:
hoeveel mollen zijn er spontaan naar de oppervlak gekomen na deze 'aanval'?quote:
dat kind heeft een poep-fetish... buitenechtelijk kind van Ron Brandsteder en zijn kroepoekje???quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:44 schreef Benny het volgende:
Nathalie had vanochtend gekke poep. Waarschijnlijk door de drop
Nee, over Patquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:57 schreef Benny het volgende:
Stream 2: Nathalie vs. Els? Over Thomas
Els heeft iets van Patrick gehoord en dat wil ze delen met de groep omdat ze boos is over wat ze heeft gehoord, Nathalie zegt nee dat moet je niet doen, want patrick is vanaf dag 1 al aan het liegen. maar Els wil het wel delenquote:
Ah, dat is de "hij"quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Els heeft iets van Patrick gehoord en dat wil ze delen met de groep omdat ze boos is over wat ze heeft gehoord, Nathalie zegt nee dat moet je niet doen, want patrick is vanaf dag 1 al aan het liegen. maar Els wil het wel delen
Volgens mij Thomas?!quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb even gemist wie "Hij" is waar ze het constant over hebben
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjonge jonge .. je verstaat er geen klap van
Ik zei gisteren ook dat Thomas door zijn dubbelspel door de 2 kampen gaat aangepakt worden. Dus volgende week genomineerd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:01 schreef Benny het volgende:
Lekker. De hottub maffia heeft z'n pijlen nu op Thomas gericht? Daar gaan ze het niet van winnen. Jagen ze hem weg, jagen ze hem naar de Belgen en daar worden ze dan sterker en populairder
Thomas wordt door het publiek gehouden. Sowieso. Dus wie tegenover hem staat is de lul. Zeker in deze fasequote:Op woensdag 27 januari 2021 10:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook dat Thomas door zijn dubbelspel door de 2 kampen gaat aangepakt worden. Dus volgende week genomineerd.
Klopt .. Thomas gaat er niet uit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas wordt door het publiek gehouden. Sowieso. Dus wie tegenover hem staat is de lul. Zeker in deze fase
Ja was te verwachten, maar anders zou het wel jong tegen oud zijn of andersom...quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:05 schreef lyo het volgende:
zo spijtig dat het uiteindelijk toch in een tweekamp be-nl uitdraait, echt zonde.
Els moet weg. Dan gaat het een heel andere kant op. Dan zijn Daan en Nathalie enkel op elkaar aangewezen. Die gaan dan naar de rest toe trekken. Die ogen worden dan geopend. Dan heb je veel minder BE vs. NLquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:05 schreef lyo het volgende:
zo spijtig dat het uiteindelijk toch in een tweekamp be-nl uitdraait, echt zonde.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Els moet weg. Dan gaat het een heel andere kant op. Dan zijn Daan en Nathalie enkel op elkaar aangewezen. Die gaan dan naar de rest toe trekken. Die ogen worden dan geopend. Dan heb je veel minder BE vs. NL
DAan doet aan verdeel en heers. Ik heb het idee dat zij best goed weet dat het anders zit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:07 schreef danilel het volgende:
ik val meteen in het gesprek van de k@t wijven, ze denken dat Liese gelogen heeft en dat ze heeft moeten tussen els en julie.
Stom addergebroed is echt zoooo dom.
en els vertrouwt jowi helemaalquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:08 schreef Benny het volgende:
Danielle heeft door dat Jowi ook alles wil weten
she's going down, down like deze Costitelquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Echt dom dat Danielle zo naar die hottub maffia is getrokken. Domste keuze die ze heeft gemaakt
ik denk dat er al teveel wantrouwen gegroeid is in beide richting om nog opnieuw echte vermenging onder elkaar te krijgenquote:
En ze gaat het er niet meer over hebben vandaag. Nou we weten allemaal wel dat ze dat niet kan volhouden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:12 schreef Whuzz het volgende:
Els: We gaan gewoon gezelligheid hebben hoor.
Uh, dan moet je eerst stoppen met je gejank.
Ik ook. Haar familie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:11 schreef danilel het volgende:
Els is er van overtuigd dat ze donderdag dingen te zien krijg.....
Komt omdat ze twijfelen of Liese wel de waarheid sprak over de keuze tussen Julie en Patrick.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
Els snapt niet waarom Patrick concludeert dat zei de meeste stemmen heeft![]()
![]()
![]()
Liese heeft verteld tussen wie ze moest kiezen, daaruit kun je concluderen dat Els dus de meeste stemmen heeft gekregen..quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt omdat ze twijfelen of Liese wel de waarheid sprak over de keuze tussen Julie en Patrick.
Klopt, Maar Nat/Els/Daan denken dat Liese misschien loog. Dat ze eigenlijk moest kiezen tussen andere Els of Pat en iemand anders.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liese heeft verteld tussen wie ze moest kiezen, daaruit kun je concluderen dat Els dus de meeste stemmen heeft gekregen..
Snapjuhwakbedoel?!quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:21 schreef Whuzz het volgende:
Snapjuhsnapjuhsnapjuh!? Da's raar snapjuh?
Dit gesprek eindigt nooit ....quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:22 schreef Benny het volgende:
Ah, ze zijn klaar?
Laat Jill maar komen. Want volgens mij heeft de regie ook zitten wachten tot dit gesprek is afgelopen.
maar ze denken dat liese gelogen heeftquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liese heeft verteld tussen wie ze moest kiezen, daaruit kun je concluderen dat Els dus de meeste stemmen heeft gekregen..
ze zou ze toch negeren, zij zou nooit in je gezicht liegen en vriendelijk doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:27 schreef Benny het volgende:
Achterbakse Els gaat meteen naar Noami en Julie
EN sayna was volgens mij ENquote:
dit zijn niet de eierkoeken die ze bedoeldquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:34 schreef Juan_Roman het volgende:
Maakt Daan zich nu druk om de eierkoeken
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
"Hier vliegen jullie niet uit de bocht", weten ze neit op te lossen
Ja, ze zoeken in de goede hoek, maar niet op de juiste plekkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
Tussen de planten staat nog een kaartje
welke plant?quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, ze zoeken in de goede hoek, maar niet op de juiste plekken
hebben ze net gedaan volgens mijnquote:
Inspector gadgetquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Dit is echt Thomas' ding
Toen ook met die doos
Of gewoon een player tout courtquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]Volgens mij is hij echt een gameplayer.
Juist...quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is wel heel slecht ... zeker met de aankondiging op Insta
quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef brasta het volgende:
Hopelijk wordt het iets tussen Patrick en Jill
Dus, ze roepen op dat je de streams moet kijken om de terugkomst van Jill mee te maken,quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
gameroom was mooi versiert als een feeestjuh hoorde je net ook dus die blijven wel even daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |