Wel de aftermath..quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:57 schreef Benny het volgende:
Iemand een gifje van Thomas die valt?!
Nu wel?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De titel Timber ? Ik vat hem niet.
Wanneer er iets (orgineel van een gekapte boom) naar beneden valt wordt er vaak "Timber!" geroepen om te waarschuwenquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De titel Timber ? Ik vat hem niet.
Ik hoop echt van niet. Els is wel uitgehottubedquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Els : Ik kom zeker terug.... Ik kom zeker terug. Het spel wordt grimmiger
Els komt naar hus want de koeien staan op springenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Els : Ik kom zeker terug.... Ik kom zeker terug. Het spel wordt grimmiger
Huh. Heb ik ook niet meegekregenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha ... heb dit gemist, maar lees het op twitter:
Thomas valt
Patrick: 'Gaat het jongen, je moet toch niet naar het ziekenhuis?'
Thomas : 'Och ja, misschien wel, weekje buiten, weekje niet genomineerd worden.'
Misschien dan wel nooit gebeurd. Zal eens terugluisteren, er gebeurt toch verder niks.quote:
Tja, hij kan geen menstruatiepijn inzetten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha ... heb dit gemist, maar lees het op twitter:
Thomas valt
Patrick: 'Gaat het jongen, je moet toch niet naar het ziekenhuis?'
Thomas : 'Och ja, misschien wel, weekje buiten, weekje niet genomineerd worden.'
Men had het er hier gister over dat het door een adblocker zou kunnen komen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
Krijg Gyazo nog steeds niet goed. Blijf zwart beeld geven. Chrome als standaard gezet.
Heerlijk overigens om Els te zien soppen in zichzelf.
Ik ben wel benieuwd... Hoe kijkt Rene nu naar Els?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
Krijg Gyazo nog steeds niet goed. Blijf zwart beeld geven. Chrome als standaard gezet.
Heerlijk overigens om Els te zien soppen in zichzelf.
Rene had helemaal niks met haar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd... Hoe kijkt Rene nu naar Els?
Hopelijk komt er bij Els donderdag een kruisquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:19 schreef Benny het volgende:
OP is weer aangepast. Els en Patje hebben een vraagtekentje
Waren ze er in het huis nog achter gekomen dat ze een gezamenlijke kennis hadden?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Rene had helemaal niks met haar.
Wat mij ook opviel is dat die hele leuke gesprekken met Jowi had gehad, veel leuke momenten. Geen een ervan herkende ik, niets van op stream of tv gezien. Ik was verbaasd dat hij vertelde zo een goede band met Jowi te hebben gehad.
Overigens, ook printscreen zonder Gyazo geeft zwart beeld......
Nee, en dat was erg grappig toen die dat hoorde.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waren ze er in het huis nog achter gekomen dat ze een gezamenlijke kennis hadden?
Vorige week was uitzondering met auto nominatie Renéquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:25 schreef suzi1 het volgende:
ze hadden gewoon julie, els en pat op de bank moeten zetten. vorige keer kon het toch ook, op 3 stemmen. hoezo nu ineens niet meer. alsof ze julie niet weg willen, maar zie niks van haar
Ik hoopte zo dat het Pat of Nat was, en dat ze dan Nat had kunnen pakken zo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:27 schreef suzi1 het volgende:
hadden ze nu ook een uitzondering kunnen doen. duidelijk dat liese julie eruit zou halen
Ach en had Patrick zich niet vergist bij t stemmen zat Nathalie op de Bank.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:27 schreef suzi1 het volgende:
hadden ze nu ook een uitzondering kunnen doen. duidelijk dat liese julie eruit zou halen
Ze gaf meteen aan dat het geen moeilijke keus wasquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:27 schreef suzi1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |