Morgen las ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef NBWtje het volgende:
Ik lees altijd alle cossen maar ik heb er nu twee overgeslagen, dus misschien is het alleen paar keer gevraagd; is Jill al terug?
Ik was ook te laat weggedokenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:33 schreef Sangha het volgende:
Ja jammer dat er gespoilerd is, ik had het liever zelf ontdekt als ik de aflevering zo zie, dan blijft het op volgorde voor me. En ook gelijk op de minuut af wanneer het online staat dat spoileren. Geef een ander ook even de kans.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Nominatie Michel:Raar, hij had toch tegen Daan gezegd wie hij genomineerd had. Daar ging ze nogal prat op tegen de anderen. (of hij liegt ook)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had haar ook eerder verwacht.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is een niet spoiler afdeling in dit forum van BB , hier mogen spoilersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:33 schreef Sangha het volgende:
Ja jammer dat er gespoilerd is, ik had het liever zelf ontdekt als ik de aflevering zo zie, dan blijft het op volgorde voor me. En ook gelijk op de minuut af wanneer het online staat dat spoileren. Geef een ander ook even de kans.![]()
Jill is vanmorgen pas getestquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had haar ook eerder verwacht.
Geen spoilers?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is een niet spoiler afdeling in dit forum van BB , hier mogen spoilers
Kunt toch een sneltest doenquote:
neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:37 schreef zodeju het volgende:
Nog ff vraagje weten de bewoners al wie er genomineerd staan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Geen spoilers?ja dat zeg ik, hier mag het, wil je geen spoilers dan is er een afd hier op het forum waar je niet mag spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dus ik moet dan ineens naar een non-spoiler-afdeling, wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, maar blijft toch jammer voor diegene die niet (kunnen) vooruit kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, hier mag het, wil je geen spoilers dan is er een afd hier op het forum waar je niet mag spoileren
Toch rellen daar?quote:
Ik denk niet dat jij spoilers snapt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk maar het is gebeurd, ik denk dat Benny het volgende week wel in een spoiler zetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dus ik moet dan ineens naar een non-spoiler-afdeling, wat een onzin zeg.Een spoiler van wat er nu op tv is is prima, maar eentje van de 'toekomst' niet wat mij betreft.
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:39 schreef NBWtje het volgende:
Komt Jill misschien na de bekendmaking van de nominatie's zo?
Blijf !quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef mario390 het volgende:
ik gaa weg,ik werd
hier ignoriert,ik willt
betje fun maken
Op stream 2 spelen ze een spelletjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef mario390 het volgende:
ik gaa weg,ik werd
hier ignoriert,ik willt
betje fun maken
nou ja de admins zullen wel beslissen, vorige week was het een admin die het deedquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij spoilers snapt.
Er zijn "spoilers" en "valsspelende voortspoelende pro-abonnement SPOILERS"
Er is een verschil snapjewel
Of diep in de nacht, leuke verrassing voor de bewoners met wakker wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:39 schreef NBWtje het volgende:
Dit dus!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij spoilers snapt.
Er zijn "spoilers" en "valsspelende voortspoelende pro-abonnement SPOILERS"
Er is een verschil snapjewel
Op zn vroegst morgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:39 schreef NBWtje het volgende:
En nu een MOD.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou ja de admins zullen wel beslissen, vorige week was het een admin die het deed
Je kunt een spoiler, waarvan je weet dat veel mensen 'm niet willen zien, ook in spoilertags plaatsenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Oh was dat Benny himself. Benny, als mod, kom op.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk maar het is gebeurd, ik denk dat Benny het volgende week wel in een spoiler zet
Verder geen zin om er over te praten maar van mij mag hier ook het laatste nieuws gepost worden. Dus ook uitzendingen die online staan. En dat zou inderdaad ook prima in een spoiler tag kunnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk maar het is gebeurd, ik denk dat Benny het volgende week wel in een spoiler zet
zeker de kut werwolfenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Op stream 2 spelen ze een spelletje
Het nieuws is dat ze wachten op haar testuitslag. Ik verwacht morgenochtend een keer.quote:
Die is nu bezigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker de kut werwolfen
maar dat kann nur liese goed
Dat doen ze altijd. Ongelofelijk triest.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:44 schreef NBWtje het volgende:
Ze zetten Nathalie en Els 'leuk' neer in de uitzending
Hij had juist een goed verhaal over het eten in de koelkast.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:41 schreef Aggie46 het volgende:
Els:"Michel deed de biecht niet leuk. Hij begon met dingen die we verkeerd deden. Waar slaat dat nou op"?".
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef Paul het volgende:
Amai, hoelaat worden de genomineerden ongeveer bekend
Vond ik ook, eindelijk iemand die niet schijnheilig dankdingen ging zeggen maar de mensen confronteerde.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had juist een goed verhaal over het eten in de koelkast.
Amai...na de tv uitzending een keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef Paul het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar dat vond Els dus nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had juist een goed verhaal over het eten in de koelkast.
Grappenmaker!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef Paul het volgende:
Zal rond 22:30u zijn, aan het einde van de reguliere uitzendingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef Paul het volgende:
alles mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:46 schreef spapaars het volgende:
Gaat hard met de kilootjes
[ afbeelding ]
Zijn dat die die Thomas kwijt is?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:46 schreef spapaars het volgende:
Gaat hard met de kilootjes
[ afbeelding ]
Gevonden! Dankjewel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee op de BBpagina op videoland waar de tv-uitzendingen staan.
Is dat @Joke43 ?quote:
Is blijkbaar wel een reden om de stream weg te draaienquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:53 schreef Benny het volgende:
Els heeft gevraagd of ze de aflevering naderhand op DVD mag
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:53 schreef Benny het volgende:
Ik vond het juist wel een interessant gesprek of ze het terug zouden kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Is blijkbaar wel een reden om de stream weg te draaien
Ja ik ook. En het was eens niet alleen maar afgeven op andere bewoners.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel een interessant gesprek of ze het terug zouden kijken
Nee, hadden ze een keer een gesprek over hoe ze zichzelf dan terug zouden zien...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. En het was eens niet alleen maar afgeven op andere bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even kijken of ze vannacht nog deze Bingo heeft volgeluld.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:48 schreef D. het volgende:
BB straks: "Els, jij bent door iedereen genomineerd, wat gaat er nu door je heen?"
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd, gesprek met Jowi deel 1 - 26 januari 2021.ik heb je ook 5 keer gevraagd maar je gevt geen antwortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al bingoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Even kijken of ze vannacht nog deze Bingo heeft volgeluld.
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren in een gesprek tussen daan en naat geturfd tot ik bij 100 was. Al had ik ook weetjewels meegeteld.quote:
Lees even goed, Mario. Hij geeft nu toch antwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb je ook 5 keer gevraagd maar je gevt geen antwort
in de show of op streams?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef Toweler het volgende:
Hoorde ik het nu goed Thomas naar achteren geroepen ivm jill
Ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef Toweler het volgende:
Hoorde ik het nu goed Thomas naar achteren geroepen ivm jill
waar?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lees even goed, Mario. Hij geeft nu toch antwoord.
Gisteren was het els nog die een 2e kuipje boter open maakte... Nat zei nog aha, nu weet ik dat jij diegene bent die dat doet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:46 schreef zodeju het volgende:
Els is wel heel wantrouwend....Waarom moest Michel nu zeggen om op te letten dat er dubbele dingen openstaan en even op de datum letten dat je het opent wie het dichts bij de datum ligt....we weten dat toch dat is al lang vertelt.
Ja Els en schijnbaar doen ze dat nog steeds niet anders staan er geen twee halve cola's in de koelkast.
Nee, Els denkt omdat hij op wil vallen.![]()
Kunnen we ook alle gifjes van hier mee sturebquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:53 schreef Benny het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef danilel het volgende:
[..]
Kunnen we ook alle gifjes van hier mee stureb
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef engine het volgende:
Ik wil Michel er zo snel mogelijk uitBegint echt irritant te worden die gast de hele dag in beeld.
[ Bericht 53% gewijzigd door Benny op 26-01-2021 22:11:25 (Spoiler) ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Ja maar hier zitten de mensen die de aflevering op videoland kunnen kijken vanaf negen uur toch...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef danilel het volgende:
niet leuk dat de nominaties al gespoilerd zijn, en dat door een mod, sorry Benny, niet meer doen
Dus dan moet iedereen die geen Videoland heeft, of de aflevering in zijn geheel wil kijken maar gewoon het topic verlaten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar hier zitten de mensen die de aflevering op videoland kunnen kijken vanaf negen uur toch...
Dan ga je er vanuit dad dit wel kan toch...
Maar daar zijn spoilertags toch voor, dan kan je het wel plaatsen hier, maar users kunnen zelf kiezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar hier zitten de mensen die de aflevering op videoland kunnen kijken vanaf negen uur toch...
Rustig rustig...we gaan het vanaf nu in spoilers zetten. Kan iedereen zelf kiezen. Maar in een live topic moet ook gewoon de nieuwste informatie gedeeld kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dus dan moet iedereen die geen Videoland heeft, of de aflevering in zijn geheel wil kijken maar gewoon het topic verlaten?
nou jij deed het net ook weer nadat Benny excuus aangeboden had.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is het COS topic, dus Commentaar op Streams, en het was nog niet op de streams hequote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Rustig rustig...we gaan het vanaf nu in spoilers zetten. Kan iedereen zelf kiezen. Maar in een live topic moet ook gewoon de nieuwste informatie gedeeld kunnen worden.
Daar heb je gelijk in. Maar hier wordt ook nieuws gedeeld over de terugkomst van Jill. Ik waardeer dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is het COS topic, dus Commentaar op Streams, en het was nog niet op de streams he
9 van de 10 x staat er dolletjes achter dus automatisch klik je erop hier in dit topic dus dat is vreemd dan om te zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Maar daar zijn spoilertags toch voor, dan kan je het wel plaatsen hier, maar users kunnen zelf kiezen.
Het is leuk, maar er mag best wel een opdracht in. Voor ons is dit saaiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:07 schreef Benny het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ze elkaar als groep zo'n beetje opzoeken voor spelletjes
Hoezo ons en jullie?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gun ons ook iets! Jullie hebben Liese!
Ik snap je punt, maar de nominaties was toch wel iets waarom de meeste uitkeken naar de uitzending van vanavondquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar hier wordt ook nieuws gedeeld over de terugkomst van Jill. Ik waardeer dat.
Ben je Naomi?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:19 schreef waxmask het volgende:
ik weet de uitkomst , heb voorruit gekeken, wie wil me aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wie wie nomineert.
of mijn videovraag heeft hij niet geantwortetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lees even goed, Mario. Hij geeft nu toch antwoord.
we weten inmiddels allemaal de uitslag die is om 21.20 bekend gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:19 schreef waxmask het volgende:
ik weet de uitkomst , heb voorruit gekeken, wie wil me aanraken?
Neem Liese maar weer terug hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gun ons ook iets! Jullie hebben Liese!
Dolletjes? Nooit gezien!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:19 schreef Joyce-43 het volgende:
9
[..]
9 van de 10 x staat er dolletjes achter dus automatisch klik je erop hier in dit topic dus dat is vreemd dan om te zeggen
Ik heb net neergezet wie op wie hebben gestemd en was wel mooi geweest. Dames hadden beter moeten stemmen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat Naat en Daan weer net de dans ontspringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen wie Liese heeft gekozen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Nu op tv, dus dadelijk kunnen we meepratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen wie Liese heeft gekozen.![]()
Dit was voor mij ook een reden om het wel te delen. Maar goed... Het wordt niet gewaardeerd. In het vervolg zal er op gelet worden, naar gemod worden en/of van te voren voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar hier wordt ook nieuws gedeeld over de terugkomst van Jill. Ik waardeer dat.
Michel is een mooie man.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mannen hier nogal gecharmeerd van Liese. Ik denk de vrouwen Michel.
Patrick en Thomas hebben afgeweken. Zoey en Naomi ieder 1 stem. Verloren stemmen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik heb net neergezet wie op wie hebben gestemd en was wel mooi geweest. Dames hadden beter moeten stemmen.
Ja ik snap wel dat je het zo bedoelt, maar er zullen genoeg mannen zijn die Michel leuk vinden en genoeg vrouwen die Liese leuk vinden, zelf vind ik Liese niet super, maar Michel ook niet. Er zijn dus meningen in allerlei soorten en maten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mannen hier nogal gecharmeerd van Liese. Ik denk de vrouwen Michel.
Datquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:25 schreef Benny het volgende:
Discussie is volgens mij voor nu dan ook klaar. Laten we weer naar de streams gaan
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:20 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wordt wel heel rommelig gestemd. Patrick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wie wie nomineert.![]()
Ik vind Michel leuker dan Liesequote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat je het zo bedoelt, maar er zullen genoeg mannen zijn die Michel leuk vinden en genoeg vrouwen die Liese leuk vinden, zelf vind ik Liese niet super, maar Michel ook niet. Er zijn dus meningen in allerlei soorten en maten.
Patrick en Thomas hebben afgeweken. Zoey en Naomi ieder 1 stem. Verloren stemmen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik heb net neergezet wie op wie hebben gestemd en was wel mooi geweest. Dames hadden beter moeten stemmen.
Dat heb ik ook. Vind Liese ook oké.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Michel is een mooie man.
Ik vind Jill leuk.
Het is ook wel leuk om een beetje mee te radenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is leuk, maar er mag best wel een opdracht in. Voor ons is dit saai
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:28 schreef Aggie46 het volgende:
Ik blijf nu kijken naar de live streams, omdat ik wil zien hoe die ene reageert.
"Doet me niks" en dan janken en kwaad zijn.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
moet ik niet kijken,weet ik dat vor patrick vor blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen wie Liese heeft gekozen.
En de reactie van haar BFF.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:28 schreef Aggie46 het volgende:
Ik blijf nu kijken naar de live streams, omdat ik wil zien hoe die ene reageert.
Snap niet hoe Zoey/Liese/Julie samen gaan zitten en dan toch nog anders stemmen. Redelijk dom.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Patrick en Thomas hebben afgeweken. Zoey en Naomi ieder 1 stem. Verloren stemmen.
"Trek je er niks van aan, je gaat toch door. Je bent zo goed en jezelf etc "quote:
Ja dit is echt niet te begrijpen, totaal niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Snap niet hoe Zoey/Liese/Julie samen gaan zitten en dan toch nog anders stemmen. Redelijk dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen wie Liese heeft gekozen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen wie Liese heeft gekozen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen wie Liese heeft gekozen.![]()
Snap juuh wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
"Trek je er niks van aan, je gaat toch door. Je bent zo goed en jezelf etc "“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ventileren was toch een uitdrukking die we in Utopia gebruikten? I.o.v. roddelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:29 schreef Sangha het volgende:
Wat Els en clubje doet is puur roddelen, ze maakte net de opmerking dat het eigenlijk ventileren is en zijn dan even wat aardiger. Is alleen maar omdat ze ervan bewust zijn dat wij meekijken. Maar ze vergeten het weer snel en doen weer waar ze behoefte aan hebben, roddelen.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Eens, maar er moet meer spanning inkomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk om een beetje mee te radenBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Waarom moet jij kijken...voor hetzelfde geldt had je hem meegenomenheerlijk argument weer
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ze waren heel tevreden dat ze samen Els op de bank kregenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Snap niet hoe Zoey/Liese/Julie samen gaan zitten en dan toch nog anders stemmen. Redelijk dom.![]()
![]()
Ik snap het!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Evil jij..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:28 schreef Aggie46 het volgende:
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Geen idee!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ventileren was toch een uitdrukking die we in Utopia gebruikten? I.o.v. roddelen.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Nee de bewoners weten dit nog nietquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nathalie ontspringt weer de dansquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef Paul het volgende:
patrick 4
danielle 3
els 6
naomi 1
nathalie 3
julie 4
zoey 1Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Bye bye PatrickJe was een natte wind en je zou het helemaal gaan maken daar. Helaasssss.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Weet ik wel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Ze.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ventileren was toch een uitdrukking die we in Utopia gebruikten? I.o.v. roddelen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Els wel. Hopelijk eentje minder voor team hot tub.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:33 schreef mario390 het volgende:
nu is de naatetalie weer niet nominiert
ja, want els knalt wel?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Bye bye PatrickJe was een natte wind en je zou het helemaal gaan maken daar. Helaasssss.
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd, gesprek met Jowi deel 1 - 26 januari 2021.Dank!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
jammer dat naomi te lief blijft en niet op nathalie gestemd heeft, dan was de keuze nog makkelijker geweest![]()
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:33 schreef freaky40 het volgende:
![]()
![]()
Ik stem voor Patrick om te blijven maar verwacht wel dat Els dit wint. Komt heel positief in de tv uitzendingen.![]()
Nu is de tv uitzending toch geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
zit ik hier te spoileren>? zal hem even onder grijs zetten
aan jowiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:34 schreef Kinga het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Naat functioneert in het huis zonder een Els... aan wie gaat ze dan plakken![]()
Dan zal de uitslag zo ook bekend worden gemaakt in het huisBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
wanneer dat danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die laat ze allemaal om hun moeder roepen.![]()
![]()
Byebye emptynessquote:
hello lonelyness
I think i'm gonna say goodbye'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Alleen Liese zou op Naat stemmen
HahahahahjahaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nu is de tv uitzending toch geweest![]()
ik weet niet eens hoe ik er een spoiler omheen moet zetten![]()
Daan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:34 schreef Kinga het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Naat functioneert in het huis zonder een Els... aan wie gaat ze dan plakkenBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Top serie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij mocht niet op Natahalie stemmen, anders was Patrick safe geweest. Hoofdrekenen is niet al te best bij de dames.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Alleen Liese zou op Naat stemmen
Hahahahahjaha![]()
waarom doen ze niet mee met de groepquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:36 schreef danilel het volgende:
els denkt dat pat de meeste stemmen had, hahaha ze zou eens moeten weten![]()
ze hebben toch het zelfde gestemd, Els en Naatquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Snap niet hoe Zoey/Liese/Julie samen gaan zitten en dan toch nog anders stemmen. Redelijk dom.
alleen liese mocht Naat niet doenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Goed. Nu de tv uitzending is geweest, er gestemd kan worden en het wachten nu alleen nog is op de bekendmaking bij de bewoners:
Nominaties:
Jill: Mag niet stemmen omdat zij niet aanwezig is
Jowi: Mag niet nomineren n.a.v. een eerdere opdracht
Michel: Patrick en Danielle
Patrick: Els en Naomi
Zoey: Els en Nathalie
Nick: Els en Nathalie
Els: Patrick en Julie
Nathalie: Patrick en Julie
Thomas: Julie en Zoey
Danielle: Patrick en Julie
Naomi: Els en Danielle
Liese: Els en Danielle
Julie: Els en Nathalie
Els: 6x
Patrick: 4x
Julie: 4x
Danielle: 3x
Nathalie: 3x
Zoey: 1x
Naomi: 1x
Huismeester Liese kreeg van Big Brother de keus of Patrick of Julie veilig is gesteld. Keuze ging naar Julie.
Genomineerd zijn Els en Patrick
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.vier.be/big-brother/stemmen![]()
niet stemmen is iets anders dan iemand veilig stellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:36 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zij mocht niet op Natahalie stemmen, anders was Patrick safe geweest. Hoofdrekenen is niet al te best bij de dames.![]()
[spoiler][/spoilerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]![]()
ik weet niet eens hoe ik er een spoiler omheen moet zetten
Alleen moet je em nog even afmaken met ] na spoilerEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jaaaaa a nominatiesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook. Daarom zit ik nog op de live streams.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Els
Op naar de woonkamer.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom zit ik nog op de live streams.
Op naar de woonkamer.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
quote:![]()
Ik zit er helemaal klaar voorEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]![]()
ik weet niet eens hoe ik er een spoiler omheen moet zetten![]()
![]()
Aangezien het nu de 2 oudste zijn die genomineerd zijn zal Els het wel op leeftijdsdiscriminatie gooien![]()
![]()
aan jill als die terug isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:34 schreef Kinga het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Naat functioneert in het huis zonder een Els... aan wie gaat ze dan plakkenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
BB Nederland stuurt al een mention.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen stress daaroOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ahhh...lekker. Dank u welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, neem alles maar, ik mag eigenlijk alleen virtuele nou
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
JAAAAAAAA
Dragen!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Liese niet zeggen
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zeg ik niet. Thomas heeft Zoey gestemd en Patrick Naomi.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Snap niet hoe Zoey/Liese/Julie samen gaan zitten en dan toch nog anders stemmen. Redelijk dom.![]()
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Juist wel. Nu is voor Els ook duidelijk dat zij de meeste stemmen heeft gekregen
En Julie weet dat ze op het nippertje gered is, dus mag vrezen de volgende keer![]()
![]()
Niet voor de uitslag ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:42 schreef Paul het volgende:
Zat Liese het nou te verklappen. mocht toch niet?![]()
Ja maar ze hoeft hier echt geen verantwoording af te leggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Juist wel. Nu is voor Els ook duidelijk dat zij de meeste stemmen heeft gekregen
En Patje
Het is een Els, en die dragen dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Els kan dit dragen als geen ander.Allemaal cabaretteketet!![]()
Trolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Els kan dit dragen als geen ander.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ik wacht ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nou...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Els kan dit dragen als geen ander.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt suuper lame dit! Zijn de streams in ene niet meer te vinden bij videoland. Eindelijk die reacties!!![]()
Ze lacht als een boer met gigantische kiespijnBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Blijkbaar moeten ze zich koest houden van BB. Altijd die ijzige stiltes. Valt op.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik hoop dat pat mag blijven. Wil die gezichten wel zien xdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Daarom mag Els gaan. Grote mond in de tub maar daarbuiten valt het tegen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dus donderdagavond weten we welke bekende Patrick laatst bedoelde die naar de studio zou komen voor hem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: