Ja, zolang je het over het verleden hebt, denk ik dat iedereen wel eens wat geprobeerd heeftquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef suzi1 het volgende:
maar ik snap niet dat ze daar zo openlijk spreken over hun drugsgebruik. of is dat tegenwoordig allemaal zo normaal?
maar daar ga je toch niet te koop mee lopen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zolang je het over het verleden hebt, denk ik dat iedereen wel eens wat geprobeerd heeft
in Nederland is dat echt heel normaal, eigenlijk net zo als je 1e keer sex of je 1e keer dronken, zo is drugs ook een heel gewoon onderwerp.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar daar ga je toch niet te koop mee lopen?
dan ligt dat vast aan mijn leeftijdquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
in Nederland is dat echt heel normaal, eigenlijk net zo als je 1e keer sex of je 1e keer dronken, zo is drugs ook een heel gewoon onderwerp.
Thanks FFquote:
Ik heb nog nooit een bewoner er een opmerking over horen maken, al was het maar een grapje. Het moet toch ook opvallen als je daar in het huis bent?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Camera op de Rummikub.
Microfoons van Patje, Daan en Els open.
Hoor je plots in de achtergrond zo 1 woordje erbovenuit komen: "SNAPJEUH"
En dan ook echt enkel dat ene woordje hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weer een ouderwetse spelletjes avond ... Hoe laat begint het weerwolven?quote:
In een andere rls Utopia kregen ze nog wel eens wat van de Febo als de inwoners daar behoefte aan hadden, Kwamen dan weer helemaal relax en ontspannen terugquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan ligt dat vast aan mijn leeftijd
niet dat het geen onderwerp zou zijn, maar het gebruik ervan.
Ik heb die leeftijd ook, maar ik vind ook dat je het gewoon kan melden als je drugs hebt gebruikt, ik denk eerlijk gezegd dat het een persoonlijk dingetje is.quote:
ja ik had begrepen dat ze in dgk ook sos kregen. maar dan nog, ik blijf het vreemd vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
In een andere rls Utopia kregen ze nog wel eens wat van de Febo als de inwoners daar behoefte aan hadden, Kwamen dan weer helemaal relax en ontspannen terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoey kan er ook wat van. En dat is dan in het andere kamp. Dus misschien durft niemand er wat van zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bewoner er een opmerking over horen maken, al was het maar een grapje. Het moet toch ook opvallen als je daar in het huis bent?
Een snapjegrapje?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bewoner er een opmerking over horen maken, al was het maar een grapje.
uhh hippie tijd?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan weet jij toch ook wel dat men daar 25 jaar geleden niet zo openlijk over sprak?
Vind het een kutspelleke dat weerwolven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer een ouderwetse spelletjes avond ... Hoe laat begint het weerwolven?
btw:
Ik keek net BB Italie en daar deden ze een soort geblindoekte stoelen dans met vette muziek gewoon .. Misschien een ideetje voor de FEBO
ik weet het niet. in mijn tijd lieten wij onze ouders dat echt niet weten. en ook niet al je vrienden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik heb die leeftijd ook, maar ik vind ook dat je het gewoon kan melden als je drugs hebt gebruikt, ik denk eerlijk gezegd dat het een persoonlijk dingetje is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Thomas werd betrapt toen hij stond af te luisteren ....![]()
Thomas staat af te luisteren.Dat was grappig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stem: "Thomas!!"
Jij gaat nu slapen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind het een kutspelleke dat weerwolven.
Oh, ik heb toen ik jong was wel eens met mijn moeder een joint gerookt, dikke pret!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet het niet. in mijn tijd lieten wij onze ouders dat echt niet weten. en ook niet al je vrienden.
na nachtje doorhalen gewoon zeggen dat je o zo moe was terwijl je nog gewoon onder invloed was.
Dat was bij ons thuis nooit een probleem gelukkigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan weet jij toch ook wel dat men daar 25 jaar geleden niet zo openlijk over sprak?
doelde meer op dat het vroeger volgens mij best normaal was, in de hippietijd dus. 90s werd het wellicht iets minder normaal omdat de drugs daar geen simpele nederwiet meer was.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jaren 90, geen hippies dus. ja belegen hippies
ok on topic, wow zeker meer dan de helft van de bewoners hebben drugs gebruiktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:59 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh, ik heb toen ik jong was wel eens met mijn moeder een joint gerookt, dikke pret!![]()
![]()
Maar we dwalen af.
Ik denk ook dat er nu veel openlijker over gepraat wordt....en het helemaal geen punt meer is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet het niet. in mijn tijd lieten wij onze ouders dat echt niet weten. en ook niet al je vrienden.
na nachtje doorhalen gewoon zeggen dat je o zo moe was terwijl je nog gewoon onder invloed was.
De housetijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jaren 90, geen hippies dus. ja belegen hippies
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het terug wil zien .....![]()
Opdracht van Zoey en Jowi - 26 januari 2021.Ik heb ook nog een videotip voor degenen die het betoog van Jowi (rond 16.05 uur) niet gezien hebben. Hoe er volgende week gestemd moet gaan worden. En een uurtje later zegt Jowi dat hij Thomas testte op zijn mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Iets in mij zegt dat we een heel Andere Jill terug krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
de nieuwste nieuws
https://www.showbizzsite.(...)est-van-jill-1688344
en andere ,en vorzichtige?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat we een heel Andere Jill terug krijgen
Ik denk dat ze weer opnieuw haar plekje moet vinden. Ze trok zich ook op aan Rene.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat we een Jill terug krijgen die in heel wat opzichten lijkt op de Jill zoals we die ervoor kendenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat ze wat heeft gezien en natte en Els pakt.. jowi mag ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk juist eerder meer uitgesproken
Lekker laten zitten.. hoeven ze hem ook niet aan te steken., hij kookt dan van Els woede😂quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:13 schreef suzi1 het volgende:
als els genomineerd is blijft ze in de tubbe zitten tot donderdagavond
tegenwoordig is het niet zo'n taboe meer hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar daar ga je toch niet te koop mee lopen?
Nee hoor, Els gaat even demonstreren hoe je een nominatie draagt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:13 schreef suzi1 het volgende:
als els genomineerd is blijft ze in de tubbe zitten tot donderdagavond
Dan hebbie nu al medelijden met Jill. Die werd al helemaal gebrainwashed door Els en nattequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ALs we er even van uit gaan dat Jill niets gezien heeft.
Dan word het leuk om te zien hoe de andere bewoners als groep, in groepjes en alleen, Jill gaan up-daten oever de stand van zaken.
ja blijkbaar. ik kom nog weinig buiten en ga ook al jaren niet meer op stap.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tegenwoordig is het niet zo'n taboe meer hoor
ja ik denk dat ook, ik denk dat hij door zn leeftijd niet echt geaccepteerd is in begin.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef WAvanBuren het volgende:
En toch is Patriek volgens mij wel een gouden gozer.
Er is meer jeugd aan de drugs dan alcohol ..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja blijkbaar. ik kom nog weinig buiten en ga ook al jaren niet meer op stap.
ik wist wel dat er veel gebruikt werd/wordt, maar niet dat het het nieuwe normaal is
Daar ben ik bang voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat ze er vanuit gaan dat Jill dingen heeft gezien .. en als ze niks heeft gezien dat team natte dat dan weer niet gelooft
lees: daanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is meer jeugd aan de drugs dan alcohol ..
Omdat het makkelijker te krijgen is.
En vaak zijn de papa’s en mama’s degene die in het weekend een snuifje doen
Ik heb wel drop op maar ik smekte niet.quote:
Zou goed kunnen.. zijn heel vaak de hele nette burgerlijke mensenquote:
OMG en die komt uit Groningen? ik haal in Groningen zeker 2 x in de week salmiak, mn verslaving dat winkeltje heet ''het dropje '' zit in de Astraat ohh ik geef toe verslaafd aan salmiakquote:
Fluisteren doen ze zachtjesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wat ik niet snap fluisteren pakken die mic's niet op maar dat vieze gesmak dan weer wel
Zij kan hem echt niet verstaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:18 schreef suzi1 het volgende:
mss gaat pat wel een goede huisvriend van jill worden. die zal haar dan wel uitleggen hoe en wat. hij is tenslotte niet blind. en zo sleept hij haar naar de finale
Die gaat pas slapen als de pot leeg isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Els. Niet normaal lijkt wel een klein kind hoe ze zich op de drop werpt.
aan naomi of michel heeft ze denk echt niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij kan hem echt niet verstaan.
Naomi of Michel zou haar een beetje kunnen steunen. Voor de rest moet ze toch echt zichzelf ertussen wurmen.
Jij verwacht dat Pat nog wel even blijft?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:18 schreef suzi1 het volgende:
mss gaat pat wel een goede huisvriend van jill worden. die zal haar dan wel uitleggen hoe en wat. hij is tenslotte niet blind. en zo sleept hij haar naar de finale
Hoef je niet aan te twijfelen, natuurlijk steunt Naomi haar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij kan hem echt niet verstaan.
Naomi of Michel zou haar een beetje kunnen steunen. Voor de rest moet ze toch echt zichzelf ertussen wurmen.
En dat is iemand 'wel zien zitten', toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:25 schreef Jockari het volgende:
Als nick zegt een "beuntje" bedoelt hij een "boontje" en niet een bondje zoals de vertaling doet.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Pat nog wel even blijft?
Iddquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dat is iemand 'wel zien zitten', toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door DGK_Tegengas op 26-01-2021 21:12:54 ].
wie wel dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:35 schreef Kefke04 het volgende:
Pat is niet genomineerd dat denken enkel de tubbies
Els met zekerheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:35 schreef Kefke04 het volgende:
Pat is niet genomineerd dat denken enkel de tubbies
21.20 staat het er meestal op.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:40 schreef Kefke04 het volgende:
Wachten Tot iemand de aflevering vooruit kijkt op videoland
En het is warm en die thee is vies, dit allemaal binnen 15 secondequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Snapjuh heeft weer eens ergens geen zin in.
Okee en dan volgen de anderen haar natuurlijk weer? Waarom is Naat altijd degene die bepaalt?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Snapjuh heeft weer eens ergens geen zin in.
Snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En het is warm en die thee is vies, dit allemaal binnen 15 seconde
Het is zo'n succes, dat het binnenkort avondvullend op RTL komt, de verraders of zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind het een kutspelleke dat weerwolven.
welk spel?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik word een beetje moe van die stompzinnige spelletjes ....![]()
Gebaseerd op wat de bewoners hebben Verteld heeft pat maar 4 stemmenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
maar kan dus net zo goed pat zijn, ergo je lult uit je nek?
Ze denkt en zegt iedere minuut weer iets andersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Teveel jonge mensen in het huis, Ze heeft niet met iedereen een klik, zegt Els
Gisteren zei ze dat ze niks merkt van leeftijdsverschil en dat iedereen leuk met elkaar omgaat.![]()
[ afbeelding ]
Of overdag alles eens buiten openhangen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Is niets met de droger maar idd pluizenfilter even leggen en wat minder erin doen gaat ook per gewicht namelijk
je bent me voor, dat wou ik ook net zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Is niets met de droger maar idd pluizenfilter even leggen en wat minder erin doen gaat ook per gewicht namelijk
Staat daar geen ban op?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:40 schreef Kefke04 het volgende:
Wachten Tot iemand de aflevering vooruit kijkt op videoland
me2quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:54 schreef danilel het volgende:
Els denkt dat het vanavond pat en zijzelf is
ja ze doen hem echt te vol, nu net met die nieuwe ook weer, en idd die filter moet ook geleegd worden en die waterbak leggen denk dat dat het probleem nu isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:53 schreef danilel het volgende:
[..]
je bent me voor, dat wou ik ook net zeggen
Nee, op spoileren uiteraardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
op een aflevering voorruit kijken?
Wat zou het leuk zijn als Jill ongemerkt als iedereen de ogen dicht heeft gaat zitten op de bank. Alleen de spelleider moet het niet laten merken. En dan ogen open....quote:
Waterbak in de droger?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze doen hem echt te vol, nu net met die nieuwe ook weer, en idd die filter moet ook geleegd worden en die waterbak leggen denk dat dat het probleem nu is
Denk niet in COS, vorige week was het ook al bekend in COS voor de uitzending. Was zelfs een mod?... maar dont blame mequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, op spoileren uiteraard
Heb het eerder gezien, weet niet of het hier van toepassing is
Klopt. Je hebt ze met een slang maar ook met een waterbak.quote:
Vorige week werd het toegelaten Maar weet niet of het altijd magquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
hallo,mag ik jou en vraag stellen??quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat ze dan 24 uur een knikkerbaan of zo bouwen .....
Het water en het filter maak ik na elke droog beurt schoon......Is ook erg brandgevaarlijk al dat stof als je hem niet tijdig leegt.quote:
Ow, niet meegekregen, maar zal wel niet danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Denk niet in COS, vorige week was het ook al bekend in COS voor de uitzending
ja je hebt ze met een slang denk niet dat ze die hebben want die moet je buiten hangen, dit is een condensdroger en daar zit een wateropvanger onder en die moet wel geleegd worden, want als je dat vergeet krijg je dus het punt dat je was niet meer goed droogtquote:
Misschien kan @Benny uitsluitsel gevenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Denk niet in COS, vorige week was het ook al bekend in COS voor de uitzending. Was zelfs een mod?... maar dont blame me
Erg hoor, ook nergens een bijsluiter bij. Koffiemachine en nu de droger en alleen omdat er niet goed mee omgegaan wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je hebt ze met een slang denk niet dat ze die hebben want die moet je buiten hangen, dit is een condensdroger en daar zit een wateropvanger onder en die moet wel geleegd worden, want als je dat vergeet krijg je dus het punt dat je was niet meer goed droogt
Els is daar de grootste egoist....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Aggie46 het volgende:
Ze hebben Optimel gevonden.
Buiten de koelkast.
Nemen het mee naar de koelkast.
Els:"Hou er maar 1 achter, maar niks zeggen hoor".
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt ze met een slang maar ook met een waterbak.
Heb er weleens eentje gezien met externe bak, maar niet met ingebouwde.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je hebt ze met een slang denk niet dat ze die hebben want die moet je buiten hangen, dit is een condensdroger en daar zit een wateropvanger onder en die moet wel geleegd worden, want als je dat vergeet krijg je dus het punt dat je was niet meer goed droogt
ja maar kom op die mensen wonen toch ook opzich zelf zijn toch niet van plutoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erg hoor, ook nergens een bijsluiter bij. Koffiemachine en nu de droger en alleen omdat er niet goed mee omgegaan wordt.
Ik hoop het niet. Wil het eigenlijk niet weten voor ik het zelf kan zien. Net als een voetbalwedstrijd kijken waar je de stand al van weet;(quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:58 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Vorige week werd het toegelaten Maar weet niet of het altijd mag
Ja hoorde het ook stiekem gedoequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Aggie46 het volgende:
Buiten de koelkast.
Ja, ik snap je maar niet iedereen heeft zo'n luxe koffiemachine en ook niet zo'n droger.....ook al wonen ze op zichzelf. Het is toch handiger als ze eerst even gaan lezen voordat alles aangesloten wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar kom op die mensen wonen toch ook opzich zelf zijn toch niet van pluto
Ik zou verwachten dat er een uitgang naar buiten is, dus dat het niet aan de waterbak ligt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar kom op die mensen wonen toch ook opzich zelf zijn toch niet van pluto
Gewoon in een spoilertag zetten toch?!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:58 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Vorige week werd het toegelaten Maar weet niet of het altijd mag
Elsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Aggie46 het volgende:
Buiten de koelkast.
Linksboven onder het woordje Bosch, daar zit een lade waar het water in opgevangen wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Heb er weleens eentje gezien met externe bak, maar niet met ingebouwde.
Ook bij het aanschaffen van een nieuwe me niet opgevallen dat die ook werden aangeboden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Els is vaak bang dat ze tekort komt.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Linksboven onder het woordje Bosch, daar zit een lade waar het water in opgevangen wordt.Dat lijkt me een wasmachine, geen drogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee dat begreep je verkeerd, ze hebben de meeste pakken in de voorrraadkoelkast gedaan in het washok, en els zei, zet er maar 1 in de keuken koelkast en dan niets zeggen. Dus de 1e die in de koelkast kijkt ziet hem meteenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Aggie46 het volgende:
Buiten de koelkast.
Lummel: dat is een condensdrogert en ikke heb er zo eentjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wasmachine, geen droger
ik heb ook een droger met een ingebouwd reservaat, moet ik na elke droogbeurt legen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Heb er weleens eentje gezien met externe bak, maar niet met ingebouwde.
Ook bij het aanschaffen van een nieuwe me niet opgevallen dat die ook werden aangeboden
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Linksboven onder het woordje Bosch, daar zit een lade waar het water in opgevangen wordt.Zal het niet die naast het filter onder in zitten, vindt het maar een heel klein laatje boven Bosch. Dan is hij bij 1 droogbeurt al vol en hoelang drogen ze al met dat ding. Denk dat boven in het zeepbakje is .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk. Ik begreep het verkeerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee dat begreep je verkeerd, ze hebben de meeste pakken in de voorrraadkoelkast gedaan in het washok, en els zei, zet er maar 1 in de keuken koelkast en dan niets zeggen. Dus de 1e die in de koelkast kijkt ziet hem meteen
Een droger heeft toch geen metalen trommel met gaatjes?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lummel: dat is een condensdrogert en ikke heb er zo eentje
Ik ben nu gewoon aan het wachten tot kwart voor 11 en het grote dragen gaat beginnenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik snap je maar niet iedereen heeft zo'n luxe koffiemachine en ook niet zo'n droger.....ook al wonen ze op zichzelf. Het is toch handiger als ze eerst even gaan lezen voordat alles aangesloten wordt.
ja de handleidingen hadden ze kunnen laten liggen iddquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik snap je maar niet iedereen heeft zo'n luxe koffiemachine en ook niet zo'n droger.....ook al wonen ze op zichzelf. Het is toch handiger als ze eerst even gaan lezen voordat alles aangesloten wordt.
ja de mijne heeft dat ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat er een uitgang naar buiten is, dus dat het niet aan de waterbak ligt.
Neem aan dat zo'n bak ook een sensor heeft?
En ze gaat speechen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon aan het wachten tot kwart voor 11 en het grote dragen gaat beginnen
Nee nee nee, je moet stemmen op degene die moet blijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef Zeverlepke het volgende:
Ajb allemaal op Els stemmen als ze genomineerd wordt.. Ben benieuwd wat NatteKin dan doet.. zo alleen..
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteravond .....![]()
[ afbeelding ]
Liese en Julie in de sauna - deel 2.link werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLopt. na 1 wasbeurt zit die vol. Dan heb je kalkvrij bloedheet water. Zij hebben een Electrolux. Die zal wel groter zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal het niet die naast het filter onder in zitten, vindt het maar een heel klein laatje boven Bosch. Dan is hij bij 1 droogbeurt al vol en hoelang drogen ze al met dat ding.
Huh?quote:
Is het slim om zo te plaatsen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef Toweler het volgende:
Stream 1
http://www.twitch.tv/hidiho_twitch
Stream 2
http://www.twitch.tv/eriksandersnlstream
ja hoor, ik heb dezelfdequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Een droger heeft toch geen metalen trommel met gaatjes?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef Toweler het volgende:
Stream 1
http://www.twitch.tv/hidiho_twitch
Stream 2
http://www.twitch.tv/eriksandersnlstream
Yep 10 minuten in de snaketub en je bent binnenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef engine het volgende:
Naomi lijkt ze wel wat veiliger gespeeld te hebben deze week. Els en Naat met lieve woorden over haar
Bij een nominatie gaat ze een speech geven.quote:
Wel hoor ik werk in wasserette hebben ze ook met gaatjesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Woooow juist ja, foutje door het overdenken thanks hehequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee nee nee, je moet stemmen op degene die moet blijven
Oeh ik ga vast popcorn zoekenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij een nominatie gaat ze een speech geven.
Ben je me nou aan het jennenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Els is niet het probleem als Els tegen naat daan of Thomas komt stem ik dat Els Mag blijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef Zeverlepke het volgende:
Ajb allemaal op Els stemmen als ze genomineerd wordt.. Ben benieuwd wat NatteKin dan doet.. zo alleen..
dit is een wasmachine volgens mijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal het niet die naast het filter onder in zitten, vindt het maar een heel klein laatje boven Bosch. Dan is hij bij 1 droogbeurt al vol en hoelang drogen ze al met dat ding. Denk dat boven in het zeepbakje is .
Denk dat het haar wel goed kan doen, dat ze wat meer met verschillende mensen optrekt. Zoals ze blijkbaar net ontdekt hebben dat Naomi wel ok is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:08 schreef Zeverlepke het volgende:
Ik weet uit ervaring dat ze dit niet leuk vinden.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ben je me nou aan het jennen
Nee, ik leer bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou heb al paar meldingen gehad hoor vanuit de bijlmerquote:
En zowaar positieve woorden voor Patriekquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Denk dat het haar wel goed kan doen, dat ze wat meer met verschillende mensen optrekt. Zoals ze blijkbaar net ontdekt hebben dat Naomi wel ok is.
Zit je nou ook te jennenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is een wasmachine volgens mij
dat is dan geen condensdroger maar afvoerdrogerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef magnaal het volgende:
Onze condensdroger staat aangesloten op een afvoer, die hoef ik niet te legen
doe je me ignorieren?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, foutje, aangepast nu ....
Nee Joyce condens aangesloten op afvoerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is dan geen condensdroger maar afvoerdroger
nee geloof foutje van mijn met deze denk ikquote:
water komt uit een slang en die is aangesloten op de afvoer, maar hij kan ook losgekoppeld en dan moet ik de bak zelf legen..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is dan geen condensdroger maar afvoerdroger
Die hebben wij ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
water komt uit een slang en die is aangesloten op de afvoer, maar hij kan ook losgekoppeld en dan moet ik de bak zelf legen..
Ja, ik zag dat ik ook zeepbakje schreef.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is een wasmachine volgens mij
Dit is SOP.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef spapaars het volgende:
Kunnen we het nu even hebben over een vaatwasmachine.
Oh. Ik weet van niks. Volgens mij valt hier niks te spoileren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef spapaars het volgende:
Kunnen we het nu even hebben over een vaatwasmachine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Benny op 26-01-2021 21:26:29 ]
Els zal meer trapjes hebben gelopen dan eender wie, dus daar zit je fout.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:19 schreef zodeju het volgende:
Els zal wel als ze er nog lang zit en dagelijks uren in het badje zit qua conditie achteruit gaat. Want in dat badje heb je haast geen beweging.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Benny het volgende:
Hard, en nice...bye elsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Benny op 26-01-2021 21:26:39 ]
En dan die zoute drop kauwen, die solliciteert naar een …quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:19 schreef zodeju het volgende:
Els zal wel als ze er nog lang zit en dagelijks uren in het badje zit qua conditie achteruit gaat. Want in dat badje heb je haast geen beweging.
Hoe Kan je en veilig en genomineerd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Benny op 26-01-2021 21:26:50 ]
Waar kan je dat vinden Benny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Benny op 26-01-2021 21:26:59 ]Het komt goed.... En anders maar niet.
hahaha ja hoor maar de condensdroger was stuk volgens de dames, maar wij denken dat het water reservoir gewoon vol isquote:
dat was ik ff vergeten. Maar dacht wel altijd met die armen achter langs de rand, dat ze die nog naar voren krijgt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Els zal meer trapjes hebben gelopen dan eender wie, dus daar zit je fout.
voor uit gekeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Benny het volgende:
Els en Patrick zijn genomineerd
Liese heeft Julie veiliggesteld
Videoland, filmpje van vandaag klikken en naar voren spoelen.quote:
Weinig over te zeggen. Els heeft zich wel al veel meer kunnen laten zien maar dat is ook niet altijd positief. Maar zou me niet verbazen als ze doorgaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ow ik heb het helemaal gemist.
Els en Patrick genomineerd dus, dat wordt spannend. Els iets grotere kans dan Patrick vrees ik voor Patrick
Hoezo spoiler functie? :pquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Benny het volgende:
Els en Patrick zijn genomineerd
Liese heeft Julie veiliggesteld
Denk je?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik denk dat Nederland massaal op Els zal stemmen om te blijven in ieder geval.
Als Els net zo gaat zeiken als de vorige keer, dan is ze buiten hoor..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Weinig over te zeggen. Els heeft zich wel al veel meer kunnen laten zien maar dat is ook niet altijd positief. Maar zou me niet verbazen als ze doorgaat.
Helaas.
Op Videoland, daar zie ik geen filmpjes van BB, alleen de beide stream kanalen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Videoland, filmpje van vandaag klikken en naar voren spoelen.
er is elke dag een avond aflevering van bb net als gtstquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Op Videoland, daar zie ik geen filmpjes van BB, alleen de beide stream kanalen.
Of bedoel je via FOK! ?
Nee op de BBpagina op videoland waar de tv-uitzendingen staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Op Videoland, daar zie ik geen filmpjes van BB, alleen de beide stream kanalen.
Of bedoel je via FOK! ?
Eigenlijk prutsen ze nog steeds maar wat aan. Maar wel goed dat ze Els in ieder geval hebben weten te nomineren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Team be is ook helemaal niet zo hardcore gecoördineerd samenzwerend zoals de 4 tubbies.
[ Bericht 43% gewijzigd door Li0nHeart op 26-01-2021 21:30:43 (edit) ]
Jammer dat Nat niet samen met Els genomineerd staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk prutsen ze nog steeds maar wat aan. Maar wel goed dat ze Els in ieder geval hebben weten te nomineren.
Daar is Liese veel te eerlijk voorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer dat Nat niet samen met Els genomineerd staat.![]()
GetverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Nominatie Michel:Die zag Ik ook niet komen die op DaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het niet, Patrick gaat dan. Die heeft veel korter gehad dan Els. Daarom zo jammer dat nieuwe gelijk genomineerd kunnen staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Shola het volgende:
Wanneer je dagen zijn geteld:
[ afbeelding ]
Helaas niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef NBWtje het volgende:
Ik lees altijd alle cossen maar ik heb er nu twee overgeslagen, dus misschien is het alleen paar keer gevraagd; is Jill al terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |