abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197656397
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waarom zou je zoveel uitgeven voor een mondkapje? Heb al sinds mei dezelfde. En dat voor 2 euro
die van mij was 50 cent in aprill, ik weet niet wat ik met de rest van het pakje moet doen, heb je interesse?
Je moet alleen oppassen dat die touwtjes niet breken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:38:41 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197656492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat er systemen zijn met bevoorrading, verdeling, wie krijgt wat en wanneer enz enz. Dat gaat niet vanzelf hè :P
Oh zo

Doorgaans gaat dat met levering en verspreiden van vaccins hartstikke prima. Normaal nul problemen daarbij.
Weet niet hoe dat systeem nu aangepast is op Covid natuurlijk

Ik ken alleen het gebeuren voor na het zetten van de spuit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:44:11 #253
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_197656637
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, leuk, maar ik zoek eigenlijk een beetje serieuze reactie.
Zag ze voorbij komen op gistron.com
Lach met een schone bips
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:46:38 #254
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197656703
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Gewoon advies van de gezondheidsraad. De mensen die er, in tegenstelling tot bijvoorbeeld iedereen op twitter en op dit forum, voor doorgeleerd hebben.
Maw: "zij weten het beter"?

Als ik me niet vergis zei je dat ook begin december, toen er kritiek geleverd werd op de conclusie van het RIVM dat het Pfizer vaccin ongeschikt was voor gebruik in de verpleeghuizen. Ondanks het feit dat de meeste andere landen het wel van plan waren (UK, Duitsland, België, Denemarken, Oostenrijk, Ierland, Luxemburg, Denemarken, Zweden, Noorwegen...).
En het advies van de gezondheidsraad was alle bewoners van verpleeghuizen als eerste te vaccineren. Wat men niet gevolgd heeft.
quote:
Uit cijfers van het coronadashboard van de Rijksoverheid blijkt dat er tot en met gisteren 16.829 prikken zijn gezet bij mensen in langdurige zorginstellingen.
Er zijn zware fouten gemaakt, waarom jij dat zo halsstarrig blijft ontkennen is me een raadsel.
are we infinite or am I alone
pi_197656705
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:32 schreef Predator40 het volgende:

[..]

je kan niet zomaar even in het wilde weg gaan prikken, lijkt me niet zo handig nee
Geef die prikkers een mandaat om "afval" op een nuttige manier te besteden. Dan hoef je die persoon niet meer in te plannen later.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:51:07 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197656789
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:46 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Geef die prikkers een mandaat om "afval" op een nuttige manier te besteden. Dan hoef je die persoon niet meer in te plannen later.
Besef je wat je daarmee vraagt?
Bedenk even wat dit allemaal inhoudt.
Een medische voorbehouden handeling uitvoeren bij iemand die je niet kent, geen informatie over hebt, geen dossier, geen behandelrelatie etc.

Dat gaat sowieso niet gebeuren. Daar op dat moment.

Dit moet je vooraf goed regelen, zodat de juiste mensen de juiste informatie hebben en goed en efficiënt kúnnen prikken.
pi_197656912
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Besef je wat je daarmee vraagt?
Bedenk even wat dit allemaal inhoudt.
Een medische voorbehouden handeling uitvoeren bij iemand die je niet kent, geen informatie over hebt, geen dossier, geen behandelrelatie etc.

Dat gaat sowieso niet gebeuren. Daar op dat moment.

Dit moet je vooraf goed regelen, zodat de juiste mensen de juiste informatie hebben en goed en efficiënt kúnnen prikken.
En los daarvan, nu worden gegevens doorverkocht op de zwarte markt door GGD medewerkers, dan vaccinaties :P
pi_197656985
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

En los daarvan, nu worden gegevens doorverkocht op de zwarte markt door GGD medewerkers, dan vaccinaties :P
vakantieveilingen.nl
marktplaats.nl

_O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2021 @ 20:00:56 #259
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_197657045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dit is wel typisch de Jonge zeg. Het echte probleem wegpraten door te zeggen: Ergens anders kunnen mensen er ook bij.

Ja, nogal wiedes. Bij de belastingdienst en andere instanties kunnen ze bij de gegevens van ~17,5 miljoen Nederlanders. Weet je wat ze daar ook hebben? Logging, toegang op ‘need to know’ etc.

Dit is een faal van epische proporties. Zal me niets verbazen als binnen de kortste keren identiteitsfraude plaatsvindt door deze gegevens.
Dat hele systeem is zo lek als een mandje. Mijn vrouw haar ex-man werkt bij het UWV. Toen we gingen daten, wist hij direct waar ik werk, wat ik verdiende, de namen van de kinderen en had hij gelijk ook maar even mijn toen bijna-ex-schoonouders gescreend. Bovendien biedt hij tegen betaling alle gegevens aan
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:01:17 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197657056
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Yep

Echt hoor.... Om te janken dat
pi_197657197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:00 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dat hele systeem is zo lek als een mandje. Mijn vrouw haar ex-man werkt bij het UWV. Toen we gingen daten, wist hij direct waar ik werk, wat ik verdiende, de namen van de kinderen en had hij gelijk ook maar even mijn toen bijna-ex-schoonouders gescreend. Bovendien biedt hij tegen betaling alle gegevens aan
Zou je dan niet eens aangifte doen? Zomaar een gedachte, hoor.
pi_197657256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat is een beetje the place to be om tegenwoordig N95 en/of FFP2 mondkapjes te bestellen? Vriendin heeft die binnenkort verplicht nodig, maar ik weet niet of ze buiten gare sites als AlieExpress nog ergens een beetje normaal te kopen zijn, of dat 30 euro per tien inderdaad de normale prijs is :P
Hulptroepen.nu
zie email 27 oktober
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:12:52 #263
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197657351
Eindelijk zicht op exit-strategie kabinet
DEN HAAG - De basisscholen open, de avondklok schrappen. Daarna mogen de middelbare scholen weer open, gevolgd door de contactberoepen en de detailhandel, zij het waarschijnlijk alleen voor bestellen en afhaal. In deze volgorde hoopt het demissionaire kabinet de eerste stappen te zetten op weg naar versoepeling.

Naar verwachting komt het demissionaire kabinet komende week met de langverwachte exit-strategie, het ’perspectief op het openen van de samenleving’. Al hangt het af van de opmars van de Britse virusvariant en de avondklokrellen of het kabinet volgende week een geschikt moment vindt.

Komende week zal het kabinet hooguit de heropening van de basisscholen in de week van 8 februari en het schrappen van de avondklok aankondigen. Verder blijft de lockdown voorlopig zoals die is, met gesloten niet-essentiële winkels, contactberoepen en horeca.

Signaalwaarden
In de exitstrategie wil het kabinet aangeven bij welke ’signaalwaarden’ bepaalde sectoren weer van start kunnen. Daarbij wordt gekeken naar het aantal besmettingen, ziekenhuis- en ic-opnames, maar ook naar de testcapaciteit en de vaccinatiegraad.

Naar verwachting zijn er in mei voldoende ouderen en kwetsbaren ingeënt om een duidelijk effect in beeld te hebben. Een en ander is dinsdag toegelicht in Ministeriële Commissie Corona, waar de meest betrokken ministers overleggen met de experts van het Outbreak Management Team.

Vaccinaties
Momenteel hebben ruim 170.000 Nederlanders hun eerste beschermende prik tegen het coronavirus gekregen. De komende weken wordt een inhaalslag verwacht in het het prikplan. De komende zes weken krijgt Nederland naar verwachting ruim 1,3 miljoen doses van de reeds goedgekeurde vaccins (Pfizer en Moderna) geleverd.

De exitstrategie wordt naar verwachting aankomende vrijdag besproken in het kabinetsberaad over de coronacrisis. Het stuk schetst voor de langere termijn een perspectief hoe Nederland ’in fases uit de lockdown’ gaat. Daarbij worden ook economische en maatschappelijke ontwikkeling meegenomen, zoals leerachterstanden en de uitwerking van de steunpakketten en de groepen die daarbij buiten de boot zijn gevallen.

bron: Telegraaf

[ Bericht 3% gewijzigd door Oliver23 op 26-01-2021 20:23:54 ]
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:14:06 #264
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197657387
quote:

[..]

Interessant :P
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:14:13 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197657394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:12 schreef Oliver23 het volgende:
DEN HAAG - De basisscholen open, de avondklok schrappen. Daarna mogen de middelbare scholen weer open, gevolgd door de contactberoepen en de detailhandel, zij het waarschijnlijk alleen voor bestellen en afhaal. In deze volgorde hoopt het demissionaire kabinet de eerste stappen te zetten op weg naar versoepeling.

Naar verwachting komt het demissionaire kabinet komende week met de langverwachte exit-strategie, het ’perspectief op het openen van de samenleving’. Al hangt het af van de opmars van de Britse virusvariant en de avondklokrellen of het kabinet volgende week een geschikt moment vindt.

Komende week zal het kabinet hooguit de heropening van de basisscholen in de week van 8 februari en het schrappen van de avondklok aankondigen. Verder blijft de lockdown voorlopig zoals die is, met gesloten niet-essentiële winkels, contactberoepen en horeca.

Signaalwaarden
In de exitstrategie wil het kabinet aangeven bij welke ’signaalwaarden’ bepaalde sectoren weer van start kunnen. Daarbij wordt gekeken naar het aantal besmettingen, ziekenhuis- en ic-opnames, maar ook naar de testcapaciteit en de vaccinatiegraad.

Naar verwachting zijn er in mei voldoende ouderen en kwetsbaren ingeënt om een duidelijk effect in beeld te hebben. Een en ander is dinsdag toegelicht in Ministeriële Commissie Corona, waar de meest betrokken ministers overleggen met de experts van het Outbreak Management Team.

Vaccinaties
Momenteel hebben ruim 170.000 Nederlanders hun eerste beschermende prik tegen het coronavirus gekregen. De komende weken wordt een inhaalslag verwacht in het het prikplan. De komende zes weken krijgt Nederland naar verwachting ruim 1,3 miljoen doses van de reeds goedgekeurde vaccins (Pfizer en Moderna) geleverd.

De exitstrategie wordt naar verwachting aankomende vrijdag besproken in het kabinetsberaad over de coronacrisis. Het stuk schetst voor de langere termijn een perspectief hoe Nederland ’in fases uit de lockdown’ gaat. Daarbij worden ook economische en maatschappelijke ontwikkeling meegenomen, zoals leerachterstanden en de uitwerking van de steunpakketten en de groepen die daarbij buiten de boot zijn gevallen.

Alleen bestellen en afhaal in de detailhandel... tja...

En wat hebben de rellen te maken met versoepelingen?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:15:19 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197657427
quote:

Signaalwaarden

Vaccinaties

Lekker man
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2021 @ 20:16:22 #267
3926 crew  Djeez
pi_197657462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zou je dan niet eens aangifte doen? Zomaar een gedachte, hoor.
Had gekund. Had ook gekund toen hij me dreigde in elkaar te slaan als ik niet voor zijn deur zou weggaan. No hard feelings
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:16:44 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197657474
quote:

[..]

Lekkere mannenkeuze had je vrouw zeg :D :X
pi_197657489
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Djeez het volgende:

[..]

Had gekund. Had ook gekund toen hij me dreigde in elkaar te slaan als ik niet voor zijn deur zou weggaan. No hard feelings
Mjah, ik vind het verkopen van dit soort gegevens toch wel een vrij serieus iets, eigenlijk, maar ok, wat jij wil :P
pi_197657552
quote:

Signaalwaarden

Vaccinaties

Ik voorspel een hele lange rit voor versoepelingen; en een hele reeks aan mitsen en maaren. Horeca duurt nog wel een halfjaar.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:19:58 #271
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197657591
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik voorspel een hele lange rit voor versoepelingen; en een hele reeks aan mitsen en maaren. Horeca duurt nog wel een halfjaar.
In mei willen ze 'een duidelijk effect in beeld hebben'.

Dit gaat weer met een slakkengang dus.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2021 @ 20:20:10 #272
3926 crew  Djeez
pi_197657598
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, ik vind het verkopen van dit soort gegevens toch wel een vrij serieus iets, eigenlijk, maar ok, wat jij wil :P
Is het ook, maar zal wel verjaard zijn. Volgende week 8 jaar getrouwd, dus wordt lastig
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:20:54 #273
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197657616
Godver, nog niet naar de kapper en sportschool. Smijt dat eens open joh.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_197657630
Oh, en waar is het hoger onderwijs?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:21:30 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197657636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

In mei willen ze 'een duidelijk effect in beeld hebben'.

Dit gaat weer met een slakkengang dus.
Waarom verbaast me dit eigenlijk nog :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')