abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:28:42 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197650591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Het is toch ook frustrerend dat wij in Nederland pas beginnen met test evenementen als we al zijn begonnnen met vaccineren (als we uberhaupt ooit testevenementen gaan krijgen).

Dat hadden ze al lang maanden geleden kunnen doen en nu nog eens in de winter kunnen herhalen. We zijn zo ontzettend traag met het zoeken naar mogelijkheden.
Tegen de tijd dat wij een keer gaan proefdraaien met evenementen hebben we al lang en breed voldoende mensen gevaccineerd. Kun je de stadions wat mij betreft gewoon weer open gooien zonder gezeik. Nog even los van dat een sneltest voor een evenement wel betrouwbaar moet zijn, anders heb je er nog geen reet aan.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:29:04 #52
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197650596
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De testevenemten waren al gepland en zouden onvoorwaardelijk doorgaan. Totdat Hugo de Jonge besloot dat ze toch niet doorgingen.

Daar word je als ondernemer volgens mij echt knettergek van.
Om knettergek van Hugo te worden hoef je echt geen ondernemer te zijn. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_197650615
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:27 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Zodra de kwetsbaren/ouderen om mij heen gevaccineerd zijn met de tweede dosis gaan bij de regels bij mij weg. Bij jongeren maakt het mij nu al niks uit.
prima wat mij betreft, zolang de wel besmette personen of diegene met klachten zich maar gewoon wel aan de regels houden, om thuis te blijven.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197650629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat wij een keer gaan proefdraaien met evenementen hebben we al lang en breed voldoende mensen gevaccineerd. Kun je de stadions wat mij betreft gewoon weer open gooien zonder gezeik. Nog even los van dat een sneltest voor een evenement wel betrouwbaar moet zijn, anders heb je er nog geen reet aan.
Precies, dan is het al bijna niet meer nodig.

En waarom weten we ook nog niet zoveel over mensen die besmet zijn geraakt met het virus of ze eventueel nog andere kunnen besmetten. Dat soort dingen hadden we al lang uit kunnen zoeken, we hadden proefpersonen die besmet zijn geweest in een ruimte kunnen zetten met iemand die besmettelijk is. En dan alles monitoren, maar het gaat allemaal veel te traag.
pi_197650642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

prima wat mij betreft, zolang de wel besmette personen of diegene met klachten zich maar gewoon wel aan de regels houden, om thuis te blijven.
En hoe ga je dan de werking van het vaccin testen? :9

Maar ik ben het met je eens!
pi_197650648
We kunnen 't ook positief bekijken.. Dagelijks worden er meer mensen besmet dan gevaccineerd, en die hoeven niet vooraan bij 't vaccineren!

Tegen de zomer 30% corona gehad en 30% gevaccineerd *O*

:') :{
pi_197650654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:27 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Zodra de kwetsbaren/ouderen om mij heen gevaccineerd zijn met de tweede dosis gaan bij de regels bij mij weg. Bij jongeren maakt het mij nu al niks uit.
Dan zouden de regels ook landelijk compleet opgeheven moeten worden, want het gaat om de druk op de zorg. Ik heb echter het idee dat men pas de maatregelen wil laten varen als heel Nederland gevaccineerd is, en zelfs dat is nog twijfelachtig.

Ik mis het signaal dat men terug naar normaal wil wanneer de kwetsbaren gevaccineerd zijn. Jongeren komen nauwelijks in het ziekenhuis en hebben 0 kans om dood te gaan.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197650679
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die mensen waren in vorige winters altijd weg ja?
Ja wie weet he. Zoveel mensen zoveel wensen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197650695
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Precies, dan is het al bijna niet meer nodig.

En waarom weten we ook nog niet zoveel over mensen die besmet zijn geraakt met het virus of ze eventueel nog andere kunnen besmetten. Dat soort dingen hadden we al lang uit kunnen zoeken, we hadden proefpersonen die besmet zijn geweest in een ruimte kunnen zetten met iemand die besmettelijk is. En dan alles monitoren, maar het gaat allemaal veel te traag.
Nee, nee, het gaat niet traag.

Het gaat ''zorgvuldig'' he :+ :|W
pi_197650703
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]

En hoe ga je dan de werking van het vaccin testen? :9

Maar ik ben het met je eens!
liefst test ik het niet, en even bloedtestje aanvragen voor anti stoffen.
pi_197650724
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dan zouden de regels ook landelijk compleet opgeheven moeten worden, want het gaat om de druk op de zorg. Ik heb echter het idee dat men pas de maatregelen wil laten varen als heel Nederland gevaccineerd is, en zelfs dat is nog twijfelachtig.

Ik mis het signaal dat men terug naar normaal wil wanneer de kwetsbaren gevaccineerd zijn. Jongeren komen nauwelijks in het ziekenhuis en hebben 0 kans om dood te gaan.
Ja ik mis het perspectief ook en ben benieuwd wanneer we wellicht een beetje zouden kunnen versoepelen, maar ik denk dat met de strategie waar ze nu voor hebben gekozen dat het toch niet zo heel snel zal zijn. -O-
pi_197650734
quote:

[..]

Dat signaal mis ik ook wel de laatste tijd. Het motto was steeds dat we de druk op de zorg moeten managen met deze maatregelen.

Maar als je zo ook maar beetje goed gericht 20% hebt gevaccineerd dan zou je toch die 1% die hooguit in ziekenhuis komt al wel sterk gereduceerd moeten hebben.

En vorige zomer was redelijk corona luw en zaten de terrassen en restaurants binnen bomvol. Mag toch hopen dat we op z'n minst dat weer hebben een jaar later met vaccins, meer kennis van 't virus, betere medicatie, betere inrichting van 1.5m maatschappij, sneltesten en een groot deel dat 't dan al gehad heeft..

Maar er wordt weinig perspectief gecommuniceerd
pi_197650746
quote:

[..]

Vrijheid moet je verdienen, vriend.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:38:05 #64
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197650749
Waarom zie ik in de Tweede Kamer allemaal mensen van en naar de microfoon lopen zonder mondkapje?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197650768
quote:

[..]

Ik mis het signaal dat men terug naar normaal wil wanneer de kwetsbaren gevaccineerd zijn.
Dat mis ik ook wel een beetje. Ik zou het nog enigszins snappen als ze op dat moment geleidelijk gaan versoepelen (om te checken of de ziekenhuizen het inderdaad aan kunnen), maar zelfs dat weigeren ze te zeggen. Het zal echt niet een of ander complot zijn, maar de stilte zegt wel iets. Niet voor niets dat ze routekaart na routekaart maakten om aan te tonen wanneer ze maatregelen in zouden voeren, maar dat er nog niet eentje is die laat zien op welke momenten ze willen versoepelen. Die versoepelingen zullen echt wel komen, maar er mag wel eens wat zekerheid komen dat dat niet pas gebeurd als minimaal 70% gevaccineerd is bv. Dan zitten we volgend jaar nog steeds in een halve lockdown. In dit tempo.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:39:22 #66
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197650770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:37 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat signaal mis ik ook wel de laatste tijd. Het motto was steeds dat we de druk op de zorg moeten managen met deze maatregelen.

Maar als je zo ook maar beetje goed gericht 20% hebt gevaccineerd dan zou je toch die 1% die hooguit in ziekenhuis komt al wel sterk gereduceerd moeten hebben.

En vorige zomer was redelijk corona luw en zaten de terrassen en restaurants binnen bomvol. Mag toch hopen dat we op z'n minst dat weer hebben een jaar later met vaccins, meer kennis van 't virus, betere medicatie, betere inrichting van 1.5m maatschappij, sneltesten en een groot deel dat 't dan al gehad heeft..

Maar er wordt weinig perspectief gecommuniceerd
Dit is al vanaf het begin het probleem. OMT en regering denken alleen maar in dingen verbieden en onmogelijk maken, en dat is ook het enige dat er wordt gecommuniceerd. Al dan niet vergezeld van een beschuldigend vingertje.

Mijn motivatie om nog maar weer een aantal maanden 'vol te houden' wordt daar in elk geval niet beter van.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197650778
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee, nee, het gaat niet traag.

Het gaat ''zorgvuldig'' he :+ :|W
die kan ook weer op een tegeltje hoor..... |:(
pi_197650788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:36 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ja ik mis het perspectief ook en ben benieuwd wanneer we wellicht een beetje zouden kunnen versoepelen, maar ik denk dat met de strategie waar ze nu voor hebben gekozen dat het toch niet zo heel snel zal zijn. -O-
gaat nu toch echt wel vreten hoor....de vrouw barstte net ook ff in janken uit.
pi_197650826
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:40 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gaat nu toch echt wel vreten hoor....de vrouw barstte net ook ff in janken uit.
Ja het is ook logisch dat het gaat vreten, dat doet het bij mij al sinds april zo'n beetje. Ik hoop dat jullie en de rest snel het vaccin krijgen.
pi_197650842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dit is al vanaf het begin het probleem. OMT en regering denken alleen maar in dingen verbieden en onmogelijk maken, en dat is ook het enige dat er wordt gecommuniceerd. Al dan niet vergezeld van een beschuldigend vingertje.

Mijn motivatie om nog maar weer een aantal maanden 'vol te houden' wordt daar in elk geval niet beter van.
Het ironische is dat de overheid ook gewoon foute inschatting na foute inschatting maakt, maar daar hoor je ze nooit over. Ondertussen wel wijzen naar de bevolking.

Deels terecht natuurlijk, want er zijn ook mensen die zich niet aan de regels houden, maar ze lijken zich niet te realiseren dat het draagvlak niet verbetert zolang ze niet toegeven dat ze het zelf ook niet goed doen. Ik ben in ieder geval veel meer geneigd om me 100% in te zetten als ik weet dat de overheid ook doet wat ze moeten doen (of in ieder geval genoeg zelfreflectie tonen). Dus ik herken je gevoelens heel erg. Ik zal me altijd aan de regels blijven houden (tot de ziekenhuizen weer stabiel zijn dan - als ze daarna nog steeds maatregelen eisen dan is die inzet ook wel weg hoor), zo zit ik nou eenmaal in elkaar; maar het word wel steeds moeilijker op deze manier.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2021 14:45:44 ]
pi_197650868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ja het is ook logisch dat het gaat vreten, dat doet het bij mij al sinds april zo'n beetje. Ik hoop dat jullie en de rest snel het vaccin krijgen.
gewoon iedereen asap het vaccin....ik wil best nog wat langer wachten.
pi_197650894
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Vrijheid moet je verdienen, vriend.
Klopt. De avondklok kan je ook afkopen voor 95 euro de nacht.
pi_197650913
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gewoon iedereen asap het vaccin....ik wil best nog wat langer wachten.
50+ en kwetsbaren is voor mij het meest belangrijke, de rest kan wat mij betreft wel wachten. Al gaan ze eerst andere landen buiten de EU vaccineren.
pi_197650967
Waar ik het eerder niet haalbaar vond om de kwetsbaren maandenlang te onttrekken uit de maatschappij (van die plannetjes van dan blijven zij toch binnen en rest leeft z'n leven)..

.. Ben ik nu toch wel voorstander om als in zomer groot deel van kwetsbaren gevaccineerd is en een deel nog niet en die moeten nog drie maanden wachten..

.. Om dan wel het zo in te richten dat de boel los gaat en niet gevaccineerde kwetsbaren zelf kunnen verkiezen om binnen te blijven. Mochten ze verzorging ontvangen dan zijn die zorgverleners wrs al gevaccineerd en mochten ze werk hebben wat niet thuis kan dan voorziet overheid maar in een vaccinwachttijdverlof.

Ik zou echt zeggen.. Hugo: je hebt tot de zomer, dan de boel los en ga dus verstandig om met de komende vijf maanden.
pi_197650969
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Klopt. De avondklok kan je ook afkopen voor 95 euro de nacht.
De verklaringen zijn goedkoper.
[..]
pi_197650978
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat mis ik ook wel een beetje. Ik zou het nog enigszins snappen als ze op dat moment geleidelijk gaan versoepelen (om te checken of de ziekenhuizen het inderdaad aan kunnen), maar zelfs dat weigeren ze te zeggen. Het zal echt niet een of ander complot zijn, maar de stilte zegt wel iets. Niet voor niets dat ze routekaart na routekaart maakten om aan te tonen wanneer ze maatregelen in zouden voeren, maar dat er nog niet eentje is die laat zien op welke momenten ze willen versoepelen. Die versoepelingen zullen echt wel komen, maar er mag wel eens wat zekerheid komen dat dat niet pas gebeurd als minimaal 70% gevaccineerd is bv. Dan zitten we volgend jaar nog steeds in een halve lockdown. In dit tempo.
Er zit wel degelijk meer achter hoor. Het is geen toeval dat ze zo traag doen met vaccineren en al maanden geen exitstrategie kenbaar maken. Doet dit geen belletje rinkelen bij mensen? Ik denk persoonlijk dat deze pandemie aangegrepen wordt om ons leven te hervormen. Hoe en wat, kan ik hier vanzelfsprekend niet neerzetten. Die discussie kan in BNW gevoerd worden, ik heb valide argumenten.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:51:52 #77
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197650988
Al cijfers over de ziekenhuisopnames?
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2021 @ 14:52:30 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_197650995
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:54:25 #79
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_197651022
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, en dat is dan nog zonder avondklok. Over twee weken straatfeest *G*
pi_197651023
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Er zit wel degelijk meer achter hoor. Het is geen toeval dat ze zo traag doen met vaccineren en al maanden geen exitstrategie kenbaar maken. Doet dit geen belletje rinkelen bij mensen? Ik denk persoonlijk dat deze pandemie aangegrepen wordt om ons leven te hervormen. Hoe en wat, kan ik hier vanzelfsprekend niet neerzetten. Die discussie kan in BNW gevoerd worden, ik heb valide argumenten.
Ja, ik ken die argumenten. Ben het daar verder niet mee eens, denk niet dat er een of ander complot gaande is. Wat ik me het beste voor kan stellen is dat ze geen valse hoop willen geven. Wat ik nog enigszins begrijp. De overheid heeft er niks aan om veel bedrijven failliet te laten gaan, of om enkel met Corona bezig te zijn. Maar daar is BNW inderdaad goed voor ;)

Het enige wat ze moeten verbeteren is de communicatie. En die ''zorgvuldigheid'' mag wel iets minder; liever iets meer snelheid en betere voorbereiding voor bepaalde scenario's.
pi_197651041
quote:
[ afbeelding ]
Jammer dat percentage positieve testen hetzelfde is gebleven. Beter dan een stijging natuurlijk, maar toch.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:56:12 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197651052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:10 schreef chratnox het volgende:
Het is natuurlijk bijzonder dat ze nu 90+ of 95+ aan het vaccineren zijn, maar de rest nog niets mee doen.
dit begrijp ik ook echt niet, die komen toch niet meer op de IC dus daar ontlast je de zorg niet mee.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:57:31 #83
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197651081
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit begrijp ik ook echt niet, die komen toch niet meer op de IC dus daar ontlast je de zorg niet mee.
Ethische keuze.
pi_197651086
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee maar mogelijk wel de pijn bij families, het verzorgende personeel, en coronaleed in instellingen.
Het is makkelijker te verwerken als iemand natuurlijk overlijd, dan aan een coronauitbraak.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 14:57:48 #85
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_197651087
quote:
[ afbeelding ]
Wat jammer dat ze daar het aantal gevaccineerden dan weer niet bijzetten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:58:16 #86
3542 Gia
User under construction
pi_197651096
quote:
[ afbeelding ]
Geen afname in het percentage positieve testen.
Er is minder getest.
pi_197651107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:38 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom zie ik in de Tweede Kamer allemaal mensen van en naar de microfoon lopen zonder mondkapje?
Die geven het goede voorbeeld.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:59:55 #88
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197651125
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat jammer dat ze daar het aantal gevaccineerden dan weer niet bijzetten.
Ze zouden vanaf deze week toch wel elke dinsdag een officiele update daarvan geven, dacht ik.
pi_197651131
het percentage positief niet naar beneden is niet heel best......
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:00:36 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197651144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:57 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Nee maar mogelijk wel de pijn bij families, het verzorgende personeel, en coronaleed in instellingen.
Het is makkelijker te verwerken als iemand natuurlijk overlijd, dan aan een coronauitbraak.
bij 90+ maakt dat toch niets meer uit en met alle respect het is te schaars momenteel, dan moet je wat er is anders inzetten.
pi_197651153
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef Predator40 het volgende:
het percentage positief niet naar beneden is niet heel best......
Want welke harde conclusie kun je daaruit trekken?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197651160
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

bij 90+ maakt dat toch niets meer uit en met alle respect het is te schaars momenteel, dan moet je wat er is anders inzetten.
de 90+ groep maakt qua aantallen toch helemaal niks uit.....
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 15:01:56 #93
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197651161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Geen afname in het percentage positieve testen.
Er is minder getest.
Maar minder testen betekent ook minder symptomen denk ik. Want het overgrote merendeel vd mensen gaat pas testen bij ziekteverschijnselen. Dus ergens kan ik daar ook wel een positieve noot in vinden.
pi_197651163
Zelfde % positief getest is toch prima?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:02:05 #95
346939 Janneke141
pi_197651165
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ze zouden vanaf deze week toch wel elke dinsdag een officiele update daarvan geven, dacht ik.
Het staat inmiddels wel op het Dashboard.
pi_197651167
Daar gaan we weer

"Minder optimisme bij RIVM, Daling stagneert, Britse variant rukt op"
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197651169
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Maar minder testen betekent ook minder symptomen denk ik. Want het oveergrote merendeel vd mensen gaat pas testen bij ziekteverschijnselen. Dus ergens kan ik daar ook wel een positieve noot in vinden.
Eens. :)

Mokerdruk overigens op de 'zaak'.

Ter info
pi_197651174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zij produceren een deel in de EU en de rest wereldwijd, het kan best zo geweest zijn dat een deel van de productie buiten de EU bestemming EU had dus je weet helemaal niet of dit de betere oplossing is, dat hangt allemaal van de productiecapaciteit van binnen en buiten de EU af.

Uiteraard is druk uitoefenen goed maar daarmee moet je niet jezelf in de voet schieten, uiteindelijk gaat het erom dat je zo snel mogelijk je volume geleverd krijgt.
Waar ze produceren is niet zo boeiend, als dat India ofzo is, diehebben ons meer nodig dan wij hun. Als wij gewoon de stekker uit covax trekken (voor zover dat niet al gebeurd is) zijn zij fucked en hebben wij nog steeds vaccin.

Afrika of zo iets zie ik ook niet echt veel kunnen doen tegen ons.
#WeesGeenWhales
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:02:50 #99
346939 Janneke141
pi_197651176
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:02 schreef _serial_ het volgende:
Daar gaan we weer

"Minder optimisme bij RIVM, Daling stagneert, Britse variant rukt op"
Conclusie: we hebben meer maatregelen nodig!
pi_197651178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:57 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in.
Dat is alleen niet wat ze communiceerden een jaar lang. Het was absoluut niet hun doel om Corona doden te voorkomen, we hadden de maatregelen enkel en alleen vanwege de zorg. Dan is het wel wat raar dat ze dan toch beginnen met de hoog bejaarden onder het motto ''we willen Corona doden voorkomen''. Ik heb uiteraard ook het liefst dat die mensen niet dood gaan, maar dan hadden ze dat vanaf het begin moeten communiceren :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')