Ari the hooligan slayer.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef Arizona het volgende:
Ergens in de verte werd wat vuurwerk afgestoken.
Uw verslaggever houdt alles nauwlettend in de gaten!
[..]
Toen ik jong was zeiden ze wel eens dat ik oop haar leek![]()
Zo kan ik het ook. Met jezelf in discussie gaan en (deels) beamen dat je op een beroemdheid lijktquote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op sommige foto’s zie ik inderdaad wel wat gelijkenis. Op andere totaal niet
Vanuit mijn veilige bed jaquote:
Iederéén heeft wel enige gelijkenis met een of andere beroemdheidquote:Op maandag 25 januari 2021 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook. Met jezelf in discussie gaan en (deels) beamen dat je op een beroemdheid lijkt
quote:Reports in German media tonight European Medicine Agency will only approve Astrazeneca vaccine for UNDER 65s later this week
Others reports suggest the vaccine has only 8% efficacy among over-65s
Etdeefquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
Wie komt er ook alweer uit Zwolle?
[ twitter ]
Maar niet via de ESF Discord tochquote:Op maandag 25 januari 2021 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorige week nog gespeeld met/tegen ijs_beer en Cyan9 die beide niet te vertrouwen zijn
Hij is wel opvallend afwezig de laatste tijdquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
Wie komt er ook alweer uit Zwolle?
[ twitter ]
Daar gaat de vaccinatiestrategie van Hugo.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn we ineens wat sneller aan de beurt
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Beter dat er verschuiving in volgorde optreedt dan vertraging... maar ik heb liever dat mijn ouders eerder gevaccineerd worden dan ikquote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ja echt zijn schuld dit.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar gaat de vaccinatiestrategie van Hugo.
Zo bedoel ik het niet. Meer sarcastisch.quote:
Ik hoop maar gewoon dat we nu wendbaar genoeg zijn, om even met Hugo’s woorden te sprekenquote:
Was het niet flexibelquote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop maar gewoon dat we nu wendbaar genoeg zijn, om even met Hugo’s woorden te spreken
Oké ik vergeef het jequote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Meer sarcastisch.
Gaat die een nieuwe sport beoefenen?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deef met z'n basketbalknuppel de ME te lijf.
“Onvoldoende wendbaar”quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deef met z'n basketbalknuppel de ME te lijf.
Ja, zeker! Wordt ook olympisch (als ze dat ooit weer eens gaan houden).quote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat die een nieuwe sport beoefenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |