abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 januari 2021 @ 11:40:52 #1
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197628939



Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

[ afbeelding ](bron:RIVM)



[ afbeelding ]

[ afbeelding ]




IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%
[..]

--------------------------------------------

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe 'technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo'n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:
[..]

Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.


Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ afbeelding ]


https://twitter.com/MarionKoopmans/status/1333002773642833923

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-hoax-idUSKBN25G2KM

[ afbeelding ]

[ twitter ]
De jonge en een professor.
Wie gelooft u?

Vaccinatie gevolgen:
https://hpv-vaccine-side-(...)e-effects-world-map/

Twitteraars met klaarblijkelijke vaccin kennis:
https://www.theonion.com/(...)tter_impression=true
(be aware of the source...)


SuPeRSPrEaDeR EvEnT !!1!!!11!!!!!!!



twitter


The show must go on Folks!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197629500
https://www.business-clas(...)d_collectief/id/3868

Internist en infectioloog Hannah Visser uit namens Artsen Covid Collectief haar zorgen over het huidige coronabeleid. Ze vertelt: “Wij zijn gedurende de coronacrisis in een ethisch conflict geraakt door het zien van de schade die de goed bedoelde coronamaatregelen doen. Daar maken wij ons zorgen over.” De artsen willen bijdragen aan een open debat en aan goed onderbouwde maatregelen die gezondheid stimuleren en nevenschade minimaliseren. Om dit initiatief beter te kunnen stroomlijnen en hun invloed te vergroten hebben ze de Stichting Artsen Covid Collectief opgericht.
  maandag 25 januari 2021 @ 12:19:07 #3
16874 creno
born this way
pi_197629510
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je al geen eenvoudige rekensom goed kan maken dan moet je je over dit soort vraagstukken al helemaal niet uitlaten. Dat kan in samenwerking met het zijn van een gekkie alleen maar verkeerd aflopen.
Dus de rekensom klopt en horen we dus in de situatie "ernstig" te zitten en niet in lockdown.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 25 januari 2021 @ 12:26:04 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197629609
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:19 schreef creno het volgende:

[..]

Dus de rekensom klopt en horen we dus in de situatie "ernstig" te zitten en niet in lockdown.
Situatie lockdown is er ook op momenten niet geweest terwijl deze er routekaartgewijs wel had moeten zijn. Dat ding wordt al maanden niet meer opgevolgd joh. Wat probeer je nu te bereiken met dit oeverloos gezwam :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 25 januari 2021 @ 13:11:34 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197630294
quote:
Een coronabesmetting ook niet. Nu mag jij opzoeken hoe de risico's van een coronavaccinatie opwegen tegen die van een coronabesmetting. Ik ben benieuwd naar de resultaten!
Huilen dan.
  maandag 25 januari 2021 @ 13:14:09 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197630345
quote:
Dit is zeker zo'n voorbeeld van de zich misdragende "Romeo's"?
Huilen dan.
pi_197630943
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dit is zeker zo'n voorbeeld van de zich misdragende "Romeo's"?
*geluid van krekels*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 25 januari 2021 @ 13:48:28 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197630978
*knisperend kampvuur*
Huilen dan.
  maandag 25 januari 2021 @ 13:52:09 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197631055
Huilen dan.
pi_197631099
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een coronabesmetting ook niet. Nu mag jij opzoeken hoe de risico's van een coronavaccinatie opwegen tegen die van een coronabesmetting. Ik ben benieuwd naar de resultaten!
Lol, je doet alsof we met de zwarte dood te maken hebben.. kom op man

Een Corona besmetting moet je vergelijken met de griep
pi_197631117
hEt Is MaAr EeN gRiEpJe!!11!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 25 januari 2021 @ 13:58:12 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197631142
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Lol, je doet alsof we met de zwarte dood te maken hebben.. kom op man
Wow, ja dat is echt precies wat ik doe. Bedankt voor dit ontzettend waardevolle inzicht!
quote:
Een Corona besmetting moet je vergelijken met de griep
Het lijkt me ook voor jou een goede oefening om de risico's van een vaccinatie eens af te zetten tegen de risico's van een besmetting. Als je daar hulp bij nodig hebt moet je het laten weten hè!
Huilen dan.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:14:21 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197631374
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Lol, je doet alsof we met de zwarte dood te maken hebben.. kom op man

Een Corona besmetting moet je vergelijken met de griep
Buitengewoon waardevol inzicht.

Dood en Verderf om ons heen, lijkzakken aan de deur, no escape.. only vaccines :{

Eindelijk iemand in mijn kring met covid, positief getest dan is wel een verschil, ziek is hij niet eens geweest.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:20:47 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197631469
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Lol, je doet alsof we met de zwarte dood te maken hebben.. kom op man

Een Corona besmetting moet je vergelijken met de griep
Misschien moet je eens gaan praten met de mensen op de IC. Die hebben daar een iets andere blik op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197631583
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je eens gaan praten met de mensen op de IC. Die hebben daar een iets andere blik op.
Ben je niet een beetje respectloos naar mensen die door griep op de IC terecht komen?
  maandag 25 januari 2021 @ 14:31:03 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197631640
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ben je niet een beetje respectloos naar mensen die door griep op de IC terecht komen?
je geeft aan dat het zelfde is als de griep, de gene die erg last hadden van Covid-19 melden dat het niet is zoals de griep!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 25 januari 2021 @ 14:36:34 #18
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197631716
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

je geeft aan dat het zelfde is als de griep, de gene die erg last hadden van Covid-19 melden dat het niet is zoals de griep!
En degenen die ernstig last hebben gehad van de griep melden dat Covid voor pussies is. En nu?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 25 januari 2021 @ 14:37:53 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197631732
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ben je niet een beetje respectloos naar mensen die door griep op de IC terecht komen?
Hoezo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197632490
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Lol, je doet alsof we met de zwarte dood te maken hebben.. kom op man

Een Corona besmetting moet je vergelijken met de griep
Er zijn al ruim 2.5 miljoen besmettingen geweest, op basis van antistoffen test die naar mijn weten, niet eeuwig detecteerbaar blijven in het bloed.

Volgens de "officiele cijfers" van geconstateerde besmettingen zitten we bijna op 1 miljoen, als 98% asymptomatisch is na besmetting is het best knap dat we van die 2.5 miljoen, 1 miljoen x hebben raak getest. Dat is 1/2.5 = 40% van de besmette mensen daadwerkelijk raak testen. :o Goed, het schijnt ook dat we gemiddeld +- 13% ofzo van de tests positief testen, dus er zijn dan ook serieus iets van 8 miljoen tests uitgevoerd.. Maar dan nog.

Er zijn nu 13500 mensen overleden die raak zijn getest op Covid in Nederland. Dat is +- 0.5-0.6% van het aantal mensen dat het naar schatting heeft gehad op basis van antistoffentest.

2.5 miljoen mensen met een bepaald soort virus besmet geraakt dus in een jaar, wat is normaal? 2.5 miljoen klinkt mij niet hoog in de oren in een jaar. Maar ik ben geen viroloog, uiteraard zijn virussen besmettelijk als de neten en ik geloof ook wel in enige vertraging, maar heb ook de indruk dat onze invloed, voorbij wat simpele basisregels, minimaal is, en alleen te rechtvaardigen bij hen die het meeste gevaar lopen.

Een samenleving op basis van verschillende risicoprofielen opdelen en anders behandelen vind ik een solidair idee, zeker als naleving wordt overgelaten aan het individu, en alles op basis van vrije wil gebeurt.

Dan maakt de AH extra schoon en noemt het ouderen uurtjes in de ochtend, dan mag iedereen die zich kwetsbaarder voelt lekker op vrijwillige basis op die uurtjes winkelen, dan blijf ik uit solidariteit in die uurtjes zover het kan zoveel mogelijk weg bij de supermarkt.

Maarja mag niet. :7

[ Bericht 28% gewijzigd door ludovico op 25-01-2021 15:39:44 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197632503
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Buitengewoon waardevol inzicht.

Dood en Verderf om ons heen, lijkzakken aan de deur, no escape.. only vaccines :{

Eindelijk iemand in mijn kring met covid, positief getest dan is wel een verschil, ziek is hij niet eens geweest.
:)

We worden tot maart in angst en spanning gehouden, en dan slaat het Engelse killer virus toe. Doet me denken aan de Italiaanse praktijken van vorig jaar maart ..lijkzakken etc,mensen die zogenaamd dood neervielen :')

Uiteindelijk leek het allemaal wel mee te vallen
pi_197632528
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je eens gaan praten met de mensen op de IC. Die hebben daar een iets andere blik op.
Heb al zoveel uitnodigen gekregen om te komen kijken op de IC.. telkens als ik antwoord met dat ik graag zou willen langskomen, geef maar een datum etc .. blijft het stil aan de overkant
pi_197632641
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:)

We worden tot maart in angst en spanning gehouden, en dan slaat het Engelse killer virus toe. Doet me denken aan de Italiaanse praktijken van vorig jaar maart ..lijkzakken etc,mensen die zogenaamd dood neervielen :')

Uiteindelijk leek het allemaal wel mee te vallen
En als iedereen gevaccineerd is, dan werkt het niet voor de zuid-afrikaanse variant... :Z
pi_197632716
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb al zoveel uitnodigen gekregen om te komen kijken op de IC.. telkens als ik antwoord met dat ik graag zou willen langskomen, geef maar een datum etc .. blijft het stil aan de overkant
De wetenschappelijke waarde van wat anekdotisch bewijs is ook matig. Je kan voor de simpelste kut ziekte nog een extreem geval vinden en als je er op inzoomt is het een verschrikkelijk eng naar virus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 januari 2021 @ 15:33:00 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197632729
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:)

We worden tot maart in angst en spanning gehouden, en dan slaat het Engelse killer virus toe. Doet me denken aan de Italiaanse praktijken van vorig jaar maart ..lijkzakken etc,mensen die zogenaamd dood neervielen :')

Uiteindelijk leek het allemaal wel mee te vallen
Je kan het zo noemen inderdaad want helaas zijn er dodelijke slachtoffers bij te betreuren.

Dat mensen op straat dood omvallen werd hier aan gelinkt..
maar dat werd vooral in fora zoals hier nog even hoog opgegooid!
ik lees geen kranten en ik kijk geen tv maar ik kwam dat soort verhalen alleen hier tegen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 25 januari 2021 @ 16:17:39 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197633434
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je kan het zo noemen inderdaad want helaas zijn er dodelijke slachtoffers bij te betreuren.

Dat mensen op straat dood omvallen werd hier aan gelinkt..
maar dat werd vooral in fora zoals hier nog even hoog opgegooid!
ik lees geen kranten en ik kijk geen tv maar ik kwam dat soort verhalen alleen hier tegen!
Er zijn maar weinig dingen in potentie niet dodelijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 25 januari 2021 @ 16:59:35 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197634197
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb al zoveel uitnodigen gekregen om te komen kijken op de IC.. telkens als ik antwoord met dat ik graag zou willen langskomen, geef maar een datum etc .. blijft het stil aan de overkant
Joh, gek he. Die hebben wel wat beters te doen dan random mensen op die afdeling binnen laten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197634502
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Joh, gek he. Die hebben wel wat beters te doen dan random mensen op die afdeling binnen laten.
Dan is het inderdaad wel vreemd dat zij die wat beters te doen hebben, mensen uitnodigen om een kijkje te nemen.

En is het ook wel vreemd mensen woordelijk uit te nodigen maar dat helemaal niet menen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 januari 2021 @ 17:18:22 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197634562
Ik heb PSVCL een aanbod gedaan, maar daar heeft meneer in het geheel niet op gereageerd. Over het stil blijven aan de overkant gesproken...
Huilen dan.
pi_197634581
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb PSVCL een aanbod gedaan, maar daar heeft meneer in het geheel niet op gereageerd. Over het stil blijven aan de overkant gesproken...
Mag het ook zonder beschermingsmiddelen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197634712
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Joh, gek he. Die hebben wel wat beters te doen dan random mensen op die afdeling binnen laten.
Dansjes vids maken.
Kunnen ze beter 'n vid van de drukke IC's maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 25 januari 2021 @ 17:26:56 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197634726
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad wel vreemd dat zij die wat beters te doen hebben, mensen uitnodigen om een kijkje te nemen.

En is het ook wel vreemd mensen woordelijk uit te nodigen maar dat helemaal niet menen.
Wie nodigt je uit dan om daar te komen kijken? Dat zullen de personen die ik in de zorg ken in ieder geval niet zo snel doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 25 januari 2021 @ 17:27:18 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197634737
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dansjes vids maken.
Kunnen ze beter 'n vid van de drukke IC's maken.
En privacy be damned?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197634820
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En privacy be damned?
Anoniem kan ook. Maar ja - moeten ze wel voorzichtig zijn....jobs and careers on the line natuurlijk, dus ik snap het wel goed dat ze dat niet zo snel zouden gaan doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197635328
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dansjes vids maken.
Kunnen ze beter 'n vid van de drukke IC's maken.
Weer die domme opmerking. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197635425
twitter


De coronacrisis en lockdowns komt ze wel goed uit.


quote:
Planbureau: alleen nieuwe lockdown helpt kabinet klimaatdoel te halen

Alleen een nieuwe lockdown helpt het kabinet om het door de rechter opgelegde klimaatdoel voor 2020 te halen. Dat stelt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) in een nieuwe rekensom.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197635735
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Anoniem kan ook. Maar ja - moeten ze wel voorzichtig zijn....jobs and careers on the line natuurlijk, dus ik snap het wel goed dat ze dat niet zo snel zouden gaan doen.
En zodra je die hier dan post verwijt men je dat je aan " fear porn" doet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197635965
Zo kan het ook

De Gelderlander: Protestgroep sluit meer acties niet uit na inpakken van beelden: 'Maar zonder geweld, je kunt ook vredig je stem verheffen'.
https://www.gelderlander.(...)-verheffen~af455f0c/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197636257
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:39 schreef devlinmr het volgende:
Zo kan het ook

De Gelderlander: Protestgroep sluit meer acties niet uit na inpakken van beelden: 'Maar zonder geweld, je kunt ook vredig je stem verheffen'.
https://www.gelderlander.(...)-verheffen~af455f0c/
Ja...? Jij keurt vandalisme goed?
pi_197636311
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]

De coronacrisis en lockdowns komt ze wel goed uit.
[..]

Tja, er wordt al een jaar of 45 gewaarschuwd voor de gevolgen van klimaatverandering. Maar als niemand wil luisteren kom je op een gegeven moment in de shit te zitten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197636342
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:54 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ja...? Jij keurt vandalisme goed?
Er is niks kapot gemaakt of ook maar beschadigd maar wel een signaal afgegeven.
Heb je het überhaupt wel gelezen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197636388
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er is niks kapot gemaakt of ook maar beschadigd maar wel een signaal afgegeven.
Heb je het überhaupt wel gelezen?
Je moet er gewoon vanaf blijven. Is niet jouw eigendom.
pi_197636453
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tja, er wordt al een jaar of 45 gewaarschuwd voor de gevolgen van klimaatverandering. Maar als niemand wil luisteren kom je op een gegeven moment in de shit te zitten.
Er is geen klimaatcrisis. Het is puur een verdienmodel. Het klimaat is namelijk al eeuwen aan verandering onderhevig.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197636504
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Er is geen klimaatcrisis. Het is puur een verdienmodel. Het klimaat is namelijk al eeuwen aan verandering onderhevig.
Pffffffft :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197636537
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:00 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je moet er gewoon vanaf blijven. Is niet jouw eigendom.
Standbeelden mag je gewoon aanraken hoor als ze op de openbare weg staan.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197636561
Er is geen gezondheidszorg. Mensen gaan namelijk al eeuwen dood.
Conscience do cost.
pi_197636562
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Pffffffft :')
Dat dacht ik al.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197636596
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef ems. het volgende:
Er is geen gezondheidszorg. Mensen gaan namelijk al eeuwen dood.
:') :') :') :') :') :') :') :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197636609
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef ems. het volgende:
Er is geen gezondheidszorg. Mensen gaan namelijk al eeuwen dood.
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197636674
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Standbeelden mag je gewoon aanraken hoor als ze op de openbare weg staan.
Het afdekken is het onbruikbaar maken van een goed. Dat is strafbaar. Denk dat het beste is dat je met zo veel mogelijk man vredig op het malieveld kunt staan. Daar bereik je wat meer mee.
  maandag 25 januari 2021 @ 19:17:35 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197636708
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En degenen die ernstig last hebben gehad van de griep melden dat Covid voor pussies is. En nu?
De klachten zijn verschillend.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197636720
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het afdekken is het onbruikbaar maken van een goed. Dat is strafbaar. Denk dat het beste is dat je met zo veel mogelijk man vredig op het malieveld kunt staan. Daar bereik je wat meer mee.
Ik denk dat het bedekken van een symbool van de vrijheid en zeker in de stad die zich de stad van de vrijheid noemt een krachtige boodschap afgeeft. Maar dan moet je natuurlijk wel wat weten van je vaderlandse geschiedenis.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197636787
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Anoniem kan ook. Maar ja - moeten ze wel voorzichtig zijn....jobs and careers on the line natuurlijk, dus ik snap het wel goed dat ze dat niet zo snel zouden gaan doen.
Die filmpjes zijn er gewoon maar dan is het MSM en dus vals..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197636801
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb PSVCL een aanbod gedaan, maar daar heeft meneer in het geheel niet op gereageerd. Over het stil blijven aan de overkant gesproken...
Kan ook zijn dat misschien PSVCL denkt dat je 'n neerbuigende,pseudo-intellectuele klootzak bent die niet te vertrouwen is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197636847
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En zodra je die hier dan post verwijt men je dat je aan " fear porn" doet
Of er gewoon geen scenes van vreselijk overbelasten IC's bomvol met covid patienten te filmen zijn....en het gewoon normaal druk is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197636850
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat misschien PSVCL denkt dat je 'n neerbuigende,pseudo-intellectuele klootzak bent die niet te vertrouwen is.
Wat is dat toch met jullie? Krijg je een aanbod om te komen kijken is het ineens niet te vertrouwen? Eng he die echt wereld..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197636861
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Die filmpjes zijn er gewoon maar dan is het MSM en dus vals..
Niet gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 25 januari 2021 @ 19:29:45 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197636905
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat misschien PSVCL denkt dat je 'n neerbuigende,pseudo-intellectuele klootzak bent die niet te vertrouwen is.
Nee. Kan niet.
Huilen dan.
pi_197636929
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet gezien.
https://www.videoland.com(...)gevecht-tegen-corona al meerdere keren hier gepost.. Volgens mij kan je een week ofzo gratis kijken bij videoland dus is het nog gratis ook..

Stukje hiervan staat op Dumpert:
https://www.dumpert.nl/item/8003325_fb124607

Ps,
De arts uit het Dumpert filmpje wordt zelf ook flink ziek..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197636950
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik denk dat het bedekken van een symbool van de vrijheid en zeker in de stad die zich de stad van de vrijheid noemt een krachtige boodschap afgeeft. Maar dan moet je natuurlijk wel wat weten van je vaderlandse geschiedenis.
Dat het symbolisch is bedoelt stel ik niet ter sprake. Een reller die de ramen ingooit kan ook een symbolische teken van vrijheid zijn. Jij was toch zo voor handhaving van de wettten enzo?
pi_197637068
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat het symbolisch is bedoelt stel ik niet ter sprake. Een reller die de ramen ingooit kan ook een symbolische teken van vrijheid zijn. Jij was toch zo voor handhaving van de wettten enzo?
Ik ben tegen vernieling. Een ludieke actie als het inpakken van een standbeeld valt daar niet onder hoe graag jij dat ook wil
Een raam ingooien valt daar wel onder
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197637100
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik ben tegen vernieling. Een ludieke actie als het inpakken van een standbeeld valt daar niet onder hoe graag jij dat ook wil
Nee, duidelijk. Het rebelse komt langzaam aan naar boven. Heel goed! ^O^
pi_197637149
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee, duidelijk. Het rebelse komt langzaam aan naar boven. Heel goed! ^O^
Dan snap je het weer eens niet.
Mensen hebben het recht te demonstreren binnen de regels. Dat zal ik altijd verdedigen, dat betekent niet dat ik het met ze eens ben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197637178
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan snap je het weer eens niet.
Mensen hebben het recht te demonstreren binnen de regels. Dat zal ik altijd verdedigen, dat betekent niet dat ik het met ze eens ben
Het recht is wel een beetje onrecht ondertussen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197637215
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan snap je het weer eens niet.
Mensen hebben het recht te demonstreren binnen de regels. Dat zal ik altijd verdedigen, dat betekent niet dat ik het met ze eens ben
Dat hoeft ook niet, maar waar ben je het dan niet mee eens? Nooit meer kabinet rutte? Geen avondklok? De maatregelen?
pi_197637304
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Het recht is wel een beetje onrecht ondertussen.
Nee... Gewoon niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197637318
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee... Gewoon niet
Ja het recht om te rellen en vernielen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197637370
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, maar waar ben je het dan niet mee eens? Nooit meer kabinet rutte? Geen avondklok? De maatregelen?
Niemand wil een avondklok of maatregelen, het verschil is dat de meerderheid van Nederland het nut ervan in ziet en het daarom accepteert.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197637409
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niemand wil een avondklok of maatregelen, het verschil is dat de meerderheid van Nederland het nut ervan in ziet en het daarom accepteert.
Waarom is het zo moeilijk om antwoord te geven op de vraag?
pi_197637462
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niemand wil een avondklok of maatregelen, het verschil is dat de meerderheid van Nederland het nut ervan in ziet en het daarom accepteert.
Wat eigenlijk het trieste is.. Doordat die wappies demonstraties en discussies kapen komen mensen die echt puur willen demonstreren tegen de maatregelen niet meer aan bod.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197637472
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niemand wil een avondklok of maatregelen, het verschil is dat de meerderheid van Nederland het nut ervan in ziet en het daarom accepteert.
Volgens mij is het over het algemeen niet echt een probleem. Wel voor sommige mensen die nooit de deur uit gaan en op facebook zitten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197637493
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat eigenlijk het trieste is.. Doordat die wappies demonstraties en discussies kapen kunnen mensen die echt puur willen demonstreren tegen de maatregelen niet meer aan bod.
Wie zijn dat soort mensen dan?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197637559
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Wie zijn dat soort mensen dan?
Naja ik ken ook mensen die vraagtekens bij de avondklok plaatsen bijvoorbeeld.. Maar ik bedenk me nu wel dat die het ook niet weer zo erg vinden om te gaan demonstreren. Maar ik geloof best dat er mensen zijn die wel vreedzaam willen demonstreren met inachtneming van de maatregelen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197637600
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat eigenlijk het trieste is.. Doordat die wappies demonstraties en discussies kapen komen mensen die echt puur willen demonstreren tegen de maatregelen niet meer aan bod.
Klopt. Maar het rare is dat de meeste die gewoon rustig willen demonstreren zich ook niet uitspreken tegen het geweld. Ook hier "keuren ze het niet goed, maaaaaar...."
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197637690
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Naja ik ken ook mensen die vraagtekens bij de avondklok plaatsen bijvoorbeeld.. Maar ik bedenk me nu wel dat die het ook niet weer zo erg vinden om te gaan demonstreren. Maar ik geloof best dat er mensen zijn die wel vreedzaam willen demonstreren met inachtneming van de maatregelen.
Dat is dus wat tegenstrijdig. Wat willen we ? Er vanaf en snel en dan moet het maar. JooHH !!! We gaan massaal de straat op. Lekker even de kont tegen de krib. WAAROM??? !!!!!!!!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197637732
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt. Maar het rare is dat de meeste die gewoon rustig willen demonstreren zich ook niet uitspreken tegen het geweld. Ook hier "keuren ze het niet goed, maaaaaar...."
Snap ik ook niet soort van groepsgevoel ofzo.. Beschermen van je medestanders..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197637737
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat eigenlijk het trieste is.. Doordat die wappies demonstraties en discussies kapen komen mensen die echt puur willen demonstreren tegen de maatregelen niet meer aan bod.
Nog triester is dat de lockdownies bij elke nieuwe maatregel de schouders ophaalt en nog steeds volledig vertrouwen op Rutte en co


Het beste protest is massaal zonder mondkap boodschappen doen en de avondklok negeren .. soort stille protest maar veel effectiever
pi_197637738
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt. Maar het rare is dat de meeste die gewoon rustig willen demonstreren zich ook niet uitspreken tegen het geweld. Ook hier "keuren ze het niet goed, maaaaaar...."
Rustig demonstreren is ook niet ok.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197637763
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is dus wat tegenstrijdig. Wat willen we ? Er vanaf en snel en dan moet het maar. JooHH !!! We gaan massaal de straat op. Lekker even de kont tegen de krib. WAAROM??? !!!!!!!!
Niets tegenstrijdigs aan hoor, dat is nu eenmaal vreedzaam demonstreren wat die lui claimen te doen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197637787
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Niets tegenstrijdigs aan hoor, dat is nu eenmaal vreedzaam demonstreren wat die lui claimen te doen.
Blijf gewoon thuis met je domme harses
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197637799
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nog triester is dat de lockdownies bij elke nieuwe maatregel de schouders ophaalt en nog steeds volledig vertrouwen op Rutte en co

Het beste protest is massaal zonder mondkap boodschappen doen en de avondklok negeren .. soort stille protest maar veel effectiever
Waarom krijg ik bij jou steeds meer het gevoel dat je een jochie van vijftien bent die stoer wil meelullen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197637895
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Blijf gewoon thuis met je domme harses
Mjah zo denken jij en ik.. Maar demonstreren is nou eenmaal een (goed) recht. Een recht dat nu schandalig misbruikt wordt helaas.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197637916
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Mjah zo denken jij en ik.. Maar demonstreren is nou eenmaal een (goed) recht. Een recht dat nu schandalig misbruikt wordt helaas.
Wat mij betreft is dat geen goed recht meer.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197638076
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Waarom krijg ik bij jou steeds meer het gevoel dat je een jochie van vijftien bent die stoer wil meelullen..
Plaats af en toe m’n mening, hoe ik er tegenaan kijk.
Ben niet uit op een discussie(meelullen).. heeft ook geen zin omdat jullie toch niet te overtuigen zijn

Jannie vergelijken met een discussie tussen gelovigen en atheïsten
pi_197638231
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Blijf gewoon thuis met je domme harses
Nein
pi_197638265
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nein
Dan ben je een domme eikel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197638585
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan ben je een domme eikel
Was ik sowieso al
  maandag 25 januari 2021 @ 21:40:38 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197640707
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nein
Doen ze in andere landen ook niet ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 25 januari 2021 @ 21:46:03 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197640862
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Doen ze in andere landen ook niet ^O^
Ook zo trots op wat ze in Rotterdam en Haarlem nu aan het doen zijn?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197641155
twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 25 januari 2021 @ 22:07:58 #91
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197641478
quote:
Als die hiervan een speerpunt maakt dan ga ik voor de verandering eens stemmen.

Maarja dan zal die wel kapotgeschoten worden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197641504
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ook zo trots op wat ze in Rotterdam en Haarlem nu aan het doen zijn?
En dat allemaal vanwege een onnodige avondklok
pi_197641524
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ook zo trots op wat ze in Rotterdam en Haarlem nu aan het doen zijn?
100den ambtenaren/adviseurs voor het invoeren van een avondklok en niet 1 die had kunnen voorspellen dat ze daarmee de straten onveilig zouden maken? En voor wat... zogenaamd 2 weken voor een nihil effect op de zorg? Wakker worden... NU!
  maandag 25 januari 2021 @ 22:12:45 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197641605
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

En dat allemaal vanwege een onnodige avondklok
Ben je er voorstander van?
Niet van de avond klok maar dat ze die steden proberen af te breken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197641788
Angstaanjagende theorie die Great reset toch wel. Ik heb een samenvatting van het boek gevonden. Je kunt het woord theorie ook wel weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs het boek erover geschreven.

quote:
Macro Reset
Op macro niveau moeten we met z’n allen gaan accepteren dat de huidige situatie in de wereld een samensmelting is van snelheid en complexiteit en dat de wereld van financiën en arbeid niet langer binnen landsgrenzen moet worden bekeken.

Jouw autoradio komt uit China, de auto wordt geassembleerd in Mexico, en de klantenservice is in India.

Alle grote bedrijven wereldwijd werken zo.

Er is daarnaast een wereldwijd netwerk van 5.8 miljard traceerbare mobiele telefoons en dit aantal groeit snel.

De maatschappij als geheel is een tsunami van geld, resources, arbeid, eigendommen en nu dus ook… COVID-19.

We moeten dit met z’n allen aanpakken.

Hij vergelijkt Covid-19 alsof de gehele wereld gevangen zit in één cruiseschip waar een virus rond gaat. Ontsnappen kan niet. Je zit in de val.

Wij zijn dus geen 196 aparte cruiseschepen (aantal landen van de wereld) die op zee varen. Maar je kunt elk land vergelijken met een kamer in hetzelfde schip. Het heeft geen zin om alleen één kamer te desinfecteren. We moeten dit dus globaal aanpakken.

Vervolgens is dit wat de auteurs je vertellen dat er op korte termijn zal gaan gebeuren op basis van micro-reset, deel 2 van het boek.

Micro Reset
Let op, dit boek is geschreven in Juni 2020, en in Juli 2020 uitgebracht. Vrij snel als je het mij vraagt voor zo’n meesterwerk waar toch heel wat uurtjes research en schrijfwerk aan vooraf gaat.

Maargoed, daar gaan we.

Covid zal zich snel verspreiden.

Covid zal mutaties hebben (hallo Engeland) en zal nooit weggaan.

De hele sector van midden en klein bedrijf die fysiek met klanten omgaan zullen waarschijnlijk niet overleven.

Er vallen ontslagen bij de meerderheid van banen in de service sector en deze zullen waarschijnlijk ook nooit meer terugkomen.

Dit is 60+% van de wereldwijde banen.

Grote bedrijven zullen overleven door injecties van overheden die constant geld bij blijven printen.

De prijs van deze injecties is dat overheden meer controle krijgt op het management van deze bedrijven en dus ook welke banen blijven en welke niet en welke regels er moeten komen.

Commercieel vastgoed zal omvallen.

Hypotheken en huur zullen niet betaald kunnen worden, en zal ervoor zorgen dat ondernemers uit hun panden zullen worden gezet.

Eten zal schaarser worden omdat supply chain (bevoorrading) met problemen gaat komen.

Reizen voor plezier zal worden beperkt.

Zakelijke reizen zullen worden beperkt.

Samen komen in groepen, en evenementen worden beperkt.

We zullen een verbetering zien van het milieu omdat er minder gassen de wereld in worden gepompt door minder autogebruik, vliegtuig en machines die opereren.

Politieke verschillen tussen burgers zullen groter worden en mensen zullen angstiger worden over de situatie.

Hoewel dit volgens de schrijvers allemaal een beetje vervelend is, zit aan dit alles wel een glorieus randje.

De schrijvers hebben het constant over het voordeel van dit alles. Dat dit goed is voor het milieu, dat opgesloten zitten goed is voor de veiligheid, en natuurlijk dat dit de gouden kans is om nieuwe financiële modellen door te voeren tijdens deze situatie.

Individuele Reset
De wereld waar we naar uit kunnen kijken op individueel niveau, deel 3 van het boek volgens de schrijvers is de volgende:

We leren om thuis te werken
We leren dat we niet naar de bios kunnen gaan, naar een stadion of een theater
We leren hoe te zoomen
We leren dat we niet zomaar in het vliegtuig moeten stappen
We leren dat we niet zomaar familie moeten gaan opzoeken
We leren dat we niet heen en weer hoeven te rijden
We leren dat we beter online kunnen shoppen dan in de winkels
We leren dat we banen verliezen
We leren dat we cashflow verliezen
Ze zien dit allemaal als een kans, een kans voor THE GREAT RESET.

De aanname is dat Netflix nu jouw eerste keus wordt, en je liever niet naar de bios gaat.

Dat je niet heen en weer hoeft te rijden is niet alleen beter voor jouw leven, maar daarnaast help je ook mee aan het groener maken van de planeet.

Je voelt je rol in deze pandemie en neemt de verantwoordelijkheid aangezien we allemaal tot dezelfde conclusies komen dat we dit MOETEN doen om elkaar en de planeet te redden.

We leren dat de keuzes die we maken moreel juist moeten zijn, voor elkaar, en alle neuzen moeten dezelfde kant op staan. Zo niet, dan ben je asociaal.

Mensen moeten zich schamen wanneer ze anders doen dan de rest.

We zullen met z’n allen gaan kiezen voor een wereld waarin je je huis of appartement mag behouden wanneer je mee gaat doen aan de nieuwe economische coöperatie.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197642152
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ben je er voorstander van?
Niet van de avond klok maar dat ze die steden proberen af te breken?
Demonstreren voor je vrijheid wel
Plunderen en auto’s in de fik steken niet nee
pi_197642187
Vaccinatie macht frei
pi_197642298
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ben je er voorstander van?
Niet van de avond klok maar dat ze die steden proberen af te breken?
pi_197642330
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Vaccinatie macht frei
Neen. Wanneer iedereen gevaccineerd is dan komt er simpelweg een nieuwe mutatie. Er wordt medegedeeld dat het vaccin niet meer zo goed werkt als gedacht en dan begint het weer van voren af aan. Weer in lockdown wachtend op het nieuwe verlossende spuitje.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 25 januari 2021 @ 22:39:49 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197642367
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Vaccinatie macht frei
Bizar dat mensen nog steeds zo makkelijk te bespelen zijn , bizar dat we achteruit hollen ipv vooruit en dat men je wijs wilt maken dat achteruitgang en onderdrukking goed voor je is _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 25 januari 2021 @ 22:44:37 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197642490
quote:
Wat een ongelooflijk vies mannetje. Met zijn vuile globalistenagenda. En nog zijn er mensen die denken dat dit over een virus gaat :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197642764
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk vies mannetje. Met zijn vuile globalistenagenda. En nog zijn er mensen die denken dat dit over een virus gaat :')
Corona wil ik zeker niet ontkennen. Het is weldegelijk een probleem voor de mensen met onderliggend lijden en ouderen. Maar de manier hoe we er op reageren door alles op slot te gooien is dus volstrekt overdreven, en neigt voor mij naar het doorvoeren van een bepaalde agenda.

Wat wel duidelijk geworden is, is dat deze crisis aangegrepen wordt om ons leven op een bepaalde manier te hervormen, zoals in de Great Reset ook beschreven wordt. Dit alles naadloos afgestemd op de SDG's van agenda 2030. Je leest duidelijk hoe er in het boek de nadruk gelegd wordt op de klimaatcrisis, en niet de volksgezondheidscrisis an sich. Zaken zoals je verplaatsen met de auto om naar het restaurant te rijden, is slecht voor de planeet stelt men tussen neus en lippen door. Zou dit de reden zijn dat het mkb moet bloeden?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:06:13 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197642975
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Corona wil ik zeker niet ontkennen. Het is weldegelijk een probleem voor de mensen met onderliggend lijden en ouderen. Maar de manier hoe we er op reageren door alles op slot te gooien is dus volstrekt overdreven, en neigt voor mij naar het doorvoeren van een bepaalde agenda.

Wat wel duidelijk geworden is, is dat deze crisis aangegrepen wordt om ons leven op een bepaalde manier te hervormen, zoals in de Great Reset ook beschreven wordt. Dit alles naadloos afgestemd op de SDG's van agenda 2030. Je leest duidelijk hoe er in het boek de nadruk gelegd wordt op de klimaatcrisis, en niet de volksgezondheidscrisis an sich. Zaken zoals je verplaatsen met de auto om naar het restaurant te rijden, is slecht voor de planeet stelt men tussen neus en lippen door. Zou dit de reden zijn dat het mkb moet bloeden?
Of corona echt is of niet is niet eens zo'n relevante vraag in het grotere geheel.

Event 201 oktober 2019, simulatie van een pandemie. En hoppa nog geen 2 maanden later voltrekt het zich. Hele wereld dicht, wordt een hele nieuwe technologische infrastructuur aangelegd waaronder 5G netwerken. Men werkt steeds meer vanuit hun eigen bubbel.

Mkb kapot, horeca kapot, samenkomen verboden, thuisbezorgen de nieuwe norm.

Toeval bestaat niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197643070
twitter


Minister de Croo van België doet ook even een duit in het zakje. Ze voeren allemaal hetzelfde script uit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197643138
https://news.yahoo.com/ch(...)virus-093255851.html

Chinese staatsmedia verspreiden blijkbaar een/het gerucht dat het coronavirus in een Amerikaans labarotorium is gecreëerd en dat de vaccinaties die nu gegeven worden bedoeld zijn om de oudjes het lood te laten leggen.

Bijzondere constatering.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:17:02 #106
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197643153
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Of corona echt is of niet is niet eens zo'n relevante vraag in het grotere geheel.

Event 201 oktober 2019, simulatie van een pandemie. En hoppa nog geen 2 maanden later voltrekt het zich. Hele wereld dicht, wordt een hele nieuwe technologische infrastructuur aangelegd waaronder 5G netwerken. Men werkt steeds meer vanuit hun eigen bubbel.

Mkb kapot, horeca kapot, samenkomen verboden, thuisbezorgen de nieuwe norm.

Toeval bestaat niet.
Gewoon anti-menselijk .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197643159
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Angstaanjagende theorie die Great reset toch wel. Ik heb een samenvatting van het boek gevonden. Je kunt het woord theorie ook wel weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs het boek erover geschreven.
[..]

Betere verdeling van resources en beter milieu ... Scary as hell inderdaad
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643220
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Of corona echt is of niet is niet eens zo'n relevante vraag in het grotere geheel.

Event 201 oktober 2019, simulatie van een pandemie. En hoppa nog geen 2 maanden later voltrekt het zich. Hele wereld dicht, wordt een hele nieuwe technologische infrastructuur aangelegd waaronder 5G netwerken. Men werkt steeds meer vanuit hun eigen bubbel.

Mkb kapot, horeca kapot, samenkomen verboden, thuisbezorgen de nieuwe norm.

Toeval bestaat niet.
200 uitbraken van epidemieën/ potentiële
pandemieën per jaar. Logisch dat een oefening een keer moet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643280
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Betere verdeling van resources en beter milieu ... Scary as hell inderdaad
Ik verwijs meer naar het scenario wat zij schetsen van ons mogelijke sociale leven post-covid. Mkb, horeca wat geen bestaansrecht meer heeft. Zoom als alternatief voor alles.

Dit alles heeft niks met volksgezondheid te maken, maar met de SDG's. Aka klimaatcrisis. Waarschijnlijk willen ze met de coronacrisis ons een beetje laten wennen aan het feit dat we moeten social distancen voor altijd, puur om CO2 uitstoot te reduceren.

Lees de samenvatting die ik gepost heb.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197643338
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik verwijs meer naar het scenario wat zij schetsen van ons mogelijke sociale leven post-covid. Mkb, horeca wat geen bestaansrecht meer heeft. Zoom als alternatief voor alles.

Dit alles heeft niks met volksgezondheid te maken, maar met de SDG's. Aka klimaatcrisis. Waarschijnlijk willen ze met de coronacrisis ons een beetje laten wennen aan het feit dat we moeten social distancen voor altijd, puur om CO2 uitstoot te reduceren.

Lees de samenvatting die ik gepost heb.
Neuh geen behoefte aan complot wappie theorieën
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643361
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik verwijs meer naar het scenario wat zij schetsen van ons mogelijke sociale leven post-covid. Mkb, horeca wat geen bestaansrecht meer heeft. Zoom als alternatief voor alles.

Dit alles heeft niks met volksgezondheid te maken, maar met de SDG's. Aka klimaatcrisis. Waarschijnlijk willen ze met de coronacrisis ons een beetje laten wennen aan het feit dat we moeten social distancen voor altijd, puur om CO2 uitstoot te reduceren.

Lees de samenvatting die ik gepost heb.
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Neuh geen behoefte aan complot wappie theorieën
Wat doe je hier dan?
pi_197643466
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Angstaanjagende theorie die Great reset toch wel. Ik heb een samenvatting van het boek gevonden. Je kunt het woord theorie ook wel weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs het boek erover geschreven.
[..]

Maar hoe kan het... De huidige eensgezindheid het gebrek aan signalen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197643491
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:31 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]


[..]

Wat doe je hier dan?
Mezelf vermaken en verbazen over idiote denkbeelden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643533
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:31 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

[..]

Wat doe je hier dan?
Trolivier komt hier om te trollen en de shill uithangen. Valt niet op hoor.
En dat vinden de mods blijkbaar prima.
Weten zij veel.
pi_197643588
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:42 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Trolivier komt hier om te trollen en de shill uithangen. Valt niet op hoor.
En dat vinden de mods blijkbaar prima.
Weten zij veel.
Kan me alleen voorstellen dat je dat gedrag vertoond als je ontzettend hypocriet bent ofwel je betaalt wordt voor je posts.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197643635
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mezelf vermaken en verbazen over idiote denkbeelden
Beetje als aapjes kijken? En ze dan uitlachen en belachelijk maken omdat je hun gedrag niet begrijpt?
Nou ja, ieder zijn hobby. Als jij je daar goed bij voelt.
Even een hint; de aapjes hebben je al lang in de gaten.
pi_197643636
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197643658
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Beetje als aapjes kijken? En ze dan uitlachen en belachelijk maken omdat je hun gedrag niet begrijpt?
Nou ja, ieder zijn hobby. Als jij je daar goed bij voelt.
Even een hint; de aapjes hebben je al lang in de gaten.
Doe maar geen aannames... Gaat je niet goed af
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:52:21 #119
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197643687
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Neuh geen behoefte aan complot wappie theorieën
mooi schoolvoorbeeld van door cognitive dissonance veroorzaakte dichtgetiktheid..
met angst, als een diepere component, waarschijnlijk...

Hoogleraar Mattias Desmet legt e.e.a. goed uit in dit interview:
Huig
pi_197643703
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan me alleen voorstellen dat je dat gedrag vertoond als je ontzettend hypocriet bent ofwel je betaalt wordt voor je posts.
Komt voort uit een bepaalde onzekerheid denk ik.
Als hij toevallig een ander denkbeeld zou hebben gehad zou 'ie bijvoorbeeld ook mensen die een mondkapje dragen actief bejegenen omdat hun niet in zijn denkbeeld zouden passen; echter weet dit persoon precies wanneer' ie wel en wanneer 'ie niet bij de veilige meerderheid hoort.

En hij is absoluut niet de enige.

Sorry dat ik jou voor dit voorbeeld "persoonlijk" gebruik devlinmr. Je gaf zelf de voorzet.
Je hoeft het niet al te persoonlijk op te vatten, want, dit gedrag hoort (wellicht gelukkig voor jou) mijn inziens bij een huidige meerderheid of goedkeuring van die meerderheid.
pi_197643709
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:52 schreef Orwell het volgende:

[..]

mooi schoolvoorbeeld van door cognitive dissonance veroorzaakte dichtgetiktheid..
met angst, als een diepere component, waarschijnlijk...

Hoogleraar Mattias Desmet legt e.e.a. goed uit in dit interview:
Leg jij het eens uit in je eigen woorden... Probeer het eens zonder youtube filmpjes waar je je "research" hebt gedaan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643714
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Doe maar geen aannames... Gaat je niet goed af
Ben er in t algemeen zelf redelijk tevreden over. Maar je mag het gerust oneens zijn met mijn aannames.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:57:21 #123
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197643732
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Leg jij het eens uit in je eigen woorden... Probeer het eens zonder youtube filmpjes waar je je "research" hebt gedaan
wow nu heb je me echt schaakmat man...
euh...ik vind huh jou stom enzo sliep uit
Huig
pi_197643747
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ben er in t algemeen zelf redelijk tevreden over. Maar je mag het gerust oneens zijn met mijn aannames.
Komt omdat je in je complot bubbel blijft hangen. Die echokamer helpt je niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643771
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:57 schreef Orwell het volgende:

[..]

wow nu heb je me echt schaakmat man...
euh...ik vind huh jou stom enzo sliep uit
Kijk zo kennen we je, geen gewoon antwoord op een gewone vraag maar een peuter reactie. Zo jammer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643772
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Komt omdat je in je complot bubbel blijft hangen. Die echokamer helpt je niet
Ik zal er eens naar kijken. Bedankt.
pi_197643827
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:54 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Komt voort uit een bepaalde onzekerheid denk ik.
Als hij toevallig een ander denkbeeld zou hebben gehad zou 'ie bijvoorbeeld ook mensen die een mondkapje dragen actief bejegenen omdat hun niet in zijn denkbeeld zouden passen; echter weet dit persoon precies wanneer' ie wel en wanneer 'ie niet bij de veilige meerderheid hoort.
weer een aanname. Wat weet jij van mijn visie op mondkapjes? Of of ik tot een "veilige meerderheid" behoor?
quote:
En hij is absoluut niet de enige.

Sorry dat ik jou voor dit voorbeeld "persoonlijk" gebruik devlinmr. Je gaf zelf de voorzet.
Je hoeft het niet al te persoonlijk op te vatten, want, dit gedrag hoort (wellicht gelukkig voor jou) mijn inziens bij een huidige meerderheid of goedkeuring van die meerderheid.
Boeit me vrij weinig wst of hoe je over me denkt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 00:07:07 #128
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197643845
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kijk zo kennen we je, geen gewoon antwoord op een gewone vraag maar een peuter reactie. Zo jammer
Ja echt sneu idd etc huil huil..
veel interessanter echter, momenteel, de visie van de briljante hoogleraar Desmet
must see!
voor iedereen :)
Huig
pi_197643846
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan me alleen voorstellen dat je dat gedrag vertoond als je ontzettend hypocriet bent ofwel je betaalt wordt voor je posts.
Was het maar zo'n feest

Hypocriet omdat ik jullie mening niet deel? Of hoe moet ik dat zien?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643851
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar hoe kan het... De huidige eensgezindheid het gebrek aan signalen?
Heel erg simpel. Dit is een zorgvuldig voorbereid plan waar men al jaren mee bezig is om het voor te bereiden en uit te voeren. De SDG's simpelweg introduceren en de mensen laten opvolgen zou te veel problemen en onrust veroorzaken. Mensen accepteren alles in kleine stapjes, zo is wel duidelijk gebleken in de aanpak van de coronacrisis en de invoering van steeds verdergaande beperkende maatregelen voor het algemene goed.

De bewindslieden hebben jaren geleddn een bepaalde prestatiedruk in de maatschappij geïntroduceerd. Waardoor mensen eerder geneigd zijn een burn out en psychisch onbehagen te ontwikkelen. zie bv. de 300 miljoen dosissen antidepressiva per jaar in België en de burn-outepidemie. In zo'n sfeer is de bevolking buitengewoon gevoelig voor verhalen die de oorzaak van hun angst benoemen en op die manier een gemeenschappelijke vijand in het leven roepen - het virus - die vervolgens 'vernietigd' moet worden.

Dit levert psychologische winst op. Ten eerste wordt de angst die voorheen onbestemd aanwezig was in de maatschappij, nu heel concreet en daardoor mentaal beter beheersbaar.

Ten tweede vindt de uiteenvallende maatschappij in de gemeenschappelijke strijd met 'de vijand' een minimale samenhang, energie en zinverlening terug; het gevecht tegen corona wordt een met pathos en groepsheroïek beladen missie.

Als gevolg hiervan wordt men vrijwel blind voor alle andere aspecten, en is de weg vrij voor bewindslieden om dit soort zaken stilletjes te introduceren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 00:10:12 #131
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197643864
[..]

Heel erg simpel. Dit is een zorgvuldig voorbereid plan waar men al jaren mee bezig is om het voor te bereiden en uit te voeren. De SDG's simpelweg introduceren en de mensen laten opvolgen zou te veel problemen en onrust veroorzaken. Mensen accepteren alles in kleine stapjes, zo is wel duidelijk gebleken in de aanpak van de coronacrisis en de invoering van steeds verdergaande beperkende maatregelen voor het algemene goed.

De bewindslieden hebben jaren geleddn een bepaalde prestatiedruk in de maatschappij geïntroduceerd. Waardoor mensen eerder geneigd zijn een burn out en psychisch onbehagen te ontwikkelen. zie bv. de 300 miljoen dosissen antidepressiva per jaar in België en de burn-outepidemie. In zo'n sfeer is de bevolking buitengewoon gevoelig voor verhalen die de oorzaak van hun angst benoemen en op die manier een gemeenschappelijke vijand in het leven roepen - het virus - die vervolgens 'vernietigd' moet worden.

Dit levert psychologische winst op. Ten eerste wordt de angst die voorheen onbestemd aanwezig was in de maatschappij, nu heel concreet en daardoor mentaal beter beheersbaar.

Ten tweede vindt de uiteenvallende maatschappij in de gemeenschappelijke strijd met 'de vijand' een minimale samenhang, energie en zinverlening terug; het gevecht tegen corona wordt een met pathos en groepsheroïek beladen missie.

Als gevolg hiervan wordt men vrijwel blind voor alle andere aspecten, en is de weg vrij voor bewindslieden om dit soort zaken stilletjes te introduceren.
[/quote]

klinkt plausibel.
stelletje drugsdealers!!£¢#*
Farmacratie
Huig
pi_197643868
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

weer een aanname. Wat weet jij van mijn visie op mondkapjes? Of of ik tot een "veilige meerderheid" behoor?
[..]

Boeit me vrij weinig wst of hoe je over me denkt
Ik weet niets van jouw visie op mondkapjes en of je tot een veilige meerderheid behoort. Dat zijn inderdaad persoonlijke aannames.

Ik ken je verder niet en heb zo ook geen hele specifieke gedachten over jou als persoon. Ik reageer hier met mijn eigen aannames op jouw aannames.

Ik houd ervan om meningen te delen en verschillende zienswijzes van mensen te bekijken; ik weet dat mijn geschreven woord niet als waarheid geldt en min of meer is alles wat ik schrijf gebaseerd op louter aannames.
pi_197643893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:07 schreef Orwell het volgende:

[..]

Ja echt sneu idd etc huil huil..
veel interessanter echter, momenteel, de visie van de briljante hoogleraar Desmet
must see!
voor iedereen :)
Desmet met zijn lijntjes theorie?
Leuke theorie. Je snapt dat zijn theorie ook voor de ontkenners geldt in hun bubbel? Of had je nog niet begrepen dat het om groepsdruk gaat. Eender welke groep
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643909
Desalniettemin denk ik dat het belangrijk is dat jij er bent @devlinmr, zelfs in dit BNW-topic waar ik soms niet zit te wachten op je bijdrages en je mededeling dat je hier zit om je te vermaken door het aanschouwen van mensen die een ander denkbeeld dan het jouwe hebben....
Denk dat wat je mening ook is; hoewel het in deze situatie even kan botsen; juist geuit mag worden. En over het algemeen moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje respect heb voor mensen die met een geheel afwijkende mening in een hol van andersdenkenden gaan staan.
pi_197643912
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:10 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik weet niets van jouw visie op mondkapjes en of je tot een veilige meerderheid behoort. Dat zijn inderdaad persoonlijke aannames.

Ik ken je verder niet en heb zo ook geen hele specifieke gedachten over jou als persoon. Ik reageer hier met mijn eigen aannames op jouw aannames.

Ik houd ervan om meningen te delen en verschillende zienswijzes van mensen te bekijken; ik weet dat mijn geschreven woord niet als waarheid geldt en min of meer is alles wat ik schrijf gebaseerd op louter aannames.
Ik vind meningen delen prima, doe ik vaak hier. Probleem begint als ik hier mensen om onderbouwing vraag. Die komt gewoon nooit of is aantoonbaar onjuist.

Maar nu tijd voor bed.. morgen weer centjes verdienen om belasting te betalen zodat die vernielingen van vandaag gerepareerd kunnen worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197643922
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
Desalniettemin denk ik dat het belangrijk is dat jij er bent @:devlinmr, zelfs in dit BNW-topic waar ik soms niet zit te wachten op je bijdrages en je mededeling dat je hier zit om je te vermaken door het aanschouwen van mensen die een ander denkbeeld dan het jouwe hebben....
Denk dat wat je mening ook is; hoewel het in deze situatie even kan botsen; juist geuit mag worden. En over het algemeen moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje respect heb voor mensen die met een geheel afwijkende mening in een hol van andersdenkenden gaan staan.
Jij zit hier niet op Fok om je te vermaken of te lezen/aanschouwen hoe anderen denken?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 00:19:14 #137
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197643945
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Desmet met zijn lijntjes theorie?
Leuke theorie. Je snapt dat zijn theorie ook voor de ontkenners geldt in hun bubbel? Of had je nog niet begrepen dat het om groepsdruk gaat. Eender welke groep
Leuk geprobeerd:
De gehypnoosde (?) zal blijven verdedigen dat ie een perzik eet.
Iereen die anders beweert is blijkbaar zelf gehypnotiseerd.. door een broer van rasta rostelli
Huig
pi_197643984
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik vind meningen delen prima, doe ik vaak hier. Probleem begint als ik hier mensen om onderbouwing vraag. Die komt gewoon nooit of is aantoonbaar onjuist.

Maar nu tijd voor bed.. morgen weer centjes verdienen om belasting te betalen zodat die vernielingen van vandaag gerepareerd kunnen worden
Welterusten dan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jij zit hier niet op Fok om je te vermaken of te lezen/aanschouwen hoe anderen denken?
Ja ook wel. Alleen als ik af en toe in't algemene corona-topic ga lopen roepen dat het idioten zijn die voor de gek worden gehouden gaat hun dat niet helpen anders te denken, het is niet mijn verantwoordelijkheid om mensen hun mening of zienswijze te veranderen.
(moest ik ook achter komen)
Denk dat hetzelfde hier ook wel een beetje geldt.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 00:25:30 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197643986
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

200 uitbraken van epidemieën/ potentiële
pandemieën per jaar. Logisch dat een oefening een keer moet
Het was ook nog eens een coronavirus in de simulatie.

Dat is gewoon geen toeval meer, dat is spotten met ieder schaapje wat erin tuint.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 26 januari 2021 @ 00:40:22 #140
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197644045
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Desmet met zijn lijntjes theorie?
Leuke theorie. Je snapt dat zijn theorie ook voor de ontkenners geldt in hun bubbel? Of had je nog niet begrepen dat het om groepsdruk gaat. Eender welke groep
weet je inmiddels wat Romeo's zijn,,?
Huig
pi_197644779
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:40 schreef Orwell het volgende:

[..]

weet je inmiddels wat Romeo's zijn,,?
dat is toch een compottheorie :')
pi_197644899
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Heel erg simpel. Dit is een zorgvuldig voorbereid plan waar men al jaren mee bezig is om het voor te bereiden en uit te voeren. De SDG's simpelweg introduceren en de mensen laten opvolgen zou te veel problemen en onrust veroorzaken. Mensen accepteren alles in kleine stapjes, zo is wel duidelijk gebleken in de aanpak van de coronacrisis en de invoering van steeds verdergaande beperkende maatregelen voor het algemene goed.

De bewindslieden hebben jaren geleddn een bepaalde prestatiedruk in de maatschappij geïntroduceerd. Waardoor mensen eerder geneigd zijn een burn out en psychisch onbehagen te ontwikkelen. zie bv. de 300 miljoen dosissen antidepressiva per jaar in België en de burn-outepidemie. In zo'n sfeer is de bevolking buitengewoon gevoelig voor verhalen die de oorzaak van hun angst benoemen en op die manier een gemeenschappelijke vijand in het leven roepen - het virus - die vervolgens 'vernietigd' moet worden.

Dit levert psychologische winst op. Ten eerste wordt de angst die voorheen onbestemd aanwezig was in de maatschappij, nu heel concreet en daardoor mentaal beter beheersbaar.

Ten tweede vindt de uiteenvallende maatschappij in de gemeenschappelijke strijd met 'de vijand' een minimale samenhang, energie en zinverlening terug; het gevecht tegen corona wordt een met pathos en groepsheroïek beladen missie.

Als gevolg hiervan wordt men vrijwel blind voor alle andere aspecten, en is de weg vrij voor bewindslieden om dit soort zaken stilletjes te introduceren.
Maar stem je dat kabinet niet gewoon weg met verkiezingen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197644919
Owee als je corona vergelijkt met de griep dan gaan we full cringe.

Een BMW mag je niet vergelijken met een Opel. Totaal andere auto!!!

En met deze instelling wordt er hier gediscussieerd en de mening onderbouwd dat er hier geen onderbouwing is. Immers corona is geen influenza. Puur gebaseerd op semantiek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197644931
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nog triester is dat de lockdownies bij elke nieuwe maatregel de schouders ophaalt en nog steeds volledig vertrouwen op Rutte en co


Het beste protest is massaal zonder mondkap boodschappen doen en de avondklok negeren .. soort stille protest maar veel effectiever
Kei effectief elke keer 95 euro aftikken omdat je te dom bent om te poepen. 8)7
pi_197644937
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 07:21 schreef ludovico het volgende:
Owee als je corona vergelijkt met de griep dan gaan we full cringe.

Een BMW mag je niet vergelijken met een Opel. Totaal andere auto!!!

En met deze instelling wordt er hier gediscussieerd en de mening onderbouwd dat er hier geen onderbouwing is. Immers corona is geen influenza. Puur gebaseerd op semantiek.
Gebaseerd op wetenschap, dat is geen semantiek. Van zowel griep als corona wordt je ziek. En ziek is de overkoepelende overeenkomst die jij met je auto vergelijking ook hebt. :D
pi_197645279
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 07:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gebaseerd op wetenschap, dat is geen semantiek. Van zowel griep als corona wordt je ziek. En ziek is de overkoepelende overeenkomst die jij met je auto vergelijking ook hebt. :D
Wetenschappelijke bevindingen moet je nog steeds interpreteren en de feiten vergelijken met iets wat je kent lijkt mij heel verstandig. Maakt het tastbaar he, maar laat ook zien of we niet hypocriet zijn danwel steken laten vallen bij influenza.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197645434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:40 schreef Orwell het volgende:

[..]

weet je inmiddels wat Romeo's zijn,,?
Dat weet ik al heel lang. Ben jij er inmiddels al achter dat zij niemand ophitsen en dat daar ook 0 bewijs voor is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197645473
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het was ook nog eens een coronavirus in de simulatie.

Dat is gewoon geen toeval meer, dat is spotten met ieder schaapje wat erin tuint.
Sars uitbraak van een aantal jaren geleden nog in herinnering? Mers?
Corona pandemie van 1890?
Corona is gewoon een virus wat snel een pandemie kan veroorzaken. Vrij logische keuze dus

In 2001 hing eenzelfde oefening met "smallpox"
2008 en 2018 zelfde soort oefeningen met een ongenoemd virus

[ Bericht 7% gewijzigd door devlinmr op 26-01-2021 08:42:22 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197645512
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:19 schreef Orwell het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd:
De gehypnoosde (?) zal blijven verdedigen dat ie een perzik eet.
Iereen die anders beweert is blijkbaar zelf gehypnotiseerd.. door een broer van rasta rostelli
De complotdenker zal gesteund door zijn mede complotdenkers altijd blijven geloven in zijn complot ook al wordt het tegenovergestelde bewezen en kan er 0 bewijs worden geleverd voor het complot

Beetje als praten met een Jehova

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 26-01-2021 08:44:13 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197645652
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 07:21 schreef ludovico het volgende:
Owee als je corona vergelijkt met de griep dan gaan we full cringe.

Een BMW mag je niet vergelijken met een Opel. Totaal andere auto!!!

En met deze instelling wordt er hier gediscussieerd en de mening onderbouwd dat er hier geen onderbouwing is. Immers corona is geen influenza. Puur gebaseerd op semantiek.
Je mag een auto niet vergelijken met een fiets is accurater.
Dat is namelijk wat jij doet als je COVID met Influenza vergelijkt
BMV vs Opel is meer een vergelijking maken van verschillende auto's (lees Covid china vs Covid UK variant)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197645673
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk vies mannetje. Met zijn vuile globalistenagenda. En nog zijn er mensen die denken dat dit over een virus gaat :')
En met deze opmerking ondersteun je meteen zijn opmerking dat we te maken krijgen met een bozere wereld....

Je geeft hem gewoon gelijk met je eigen gedrag _O-
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 08:57:51 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197645709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je mag een auto niet vergelijken met een fiets is accurater.
Dat is namelijk wat jij doet als je COVID met Influenza vergelijkt
BMV vs Opel is meer een vergelijking maken van verschillende auto's (lees Covid china vs Covid UK variant)
BMW Z3 en een BMW X7 ja het is een BMW maar een ander model :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197645745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

BMW Z3 en een BMW X7 ja het is een BMW maar een ander model :{
kan ook prima inderdaad. Het is maar waar je begint met de vergelijking.
Jij zegt als ik het goed begrijp
Alle virussen zijn auto's
alle corona virussen zijn BMW's

waar ik zeg

Alle virussen zijn vervoersmiddelen
Alle corona virussen zijn auto's
;)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 09:04:49 #154
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197645775
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Beetje als aapjes kijken? En ze dan uitlachen en belachelijk maken omdat je hun gedrag niet begrijpt?
Nou ja, ieder zijn hobby. Als jij je daar goed bij voelt.
Even een hint; de aapjes hebben je al lang in de gaten.
Onze poortwachter zit al op wacht, als eerste erbij ofwel zijn werkdag is begonnen. Wat een figuur.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 09:11:38 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197645859
Rustig cad, heb m'n koffie nog niet op c_/ .
Huilen dan.
pi_197645866
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Onze poortwachter zit al op wacht, als eerste erbij ofwel zijn werkdag is begonnen. Wat een figuur.
Hint: Ga eens met zo iemand in discussie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197645885
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Onze poortwachter zit al op wacht, als eerste erbij ofwel zijn werkdag is begonnen. Wat een figuur.
Om precies te zijn... (als je mij bedoelt) zit ik aan mijn eerste koffie en ga zo maar eens rustig inloggen inderdaad.
Wat ga jij doen vandaag? strijken?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 09:18:19 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197645932
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hint: Ga eens met zo iemand in discussie.
Mensen met een andere kijk op dingen. Vet eng :'( !!!! Snel terug in m'n veilige bubbel van gelijkgestemden.
Huilen dan.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 09:19:16 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197645943
De TamTam gaat rond. Zie daar de wachters komen meteen tevoorschijn. Geweldig!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 09:20:32 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197645957
Ik ben blij dat je onze aanwezigheid waardeert.
Huilen dan.
pi_197646048
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 07:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gebaseerd op wetenschap, dat is geen semantiek. Van zowel griep als corona wordt je ziek. En ziek is de overkoepelende overeenkomst die jij met je auto vergelijking ook hebt. :D
Wetenschappelijke bevindingen moet je nog steeds interpreteren en de feiten vergelijken met iets wat je kent lijkt mij heel verstandig. Maakt het tastbaar he, maar laat ook zien of we niet hypocriet zijn danwel steken laten vallen bij influenza.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je mag een auto niet vergelijken met een fiets is accurater.
Dat is namelijk wat jij doet als je COVID met Influenza vergelijkt
BMV vs Opel is meer een vergelijking maken van verschillende auto's (lees Covid china vs Covid UK variant)
Je verward meningen met feiten, en maakt op die fiets/auto overal een semantische discussie van die nooit verdiepend kan worden, en gebruikt die methode om te bewijzen dat niemand ooit met onderbouwing komt voor hun opvattingen.

Hoe wil je met jouw instelling een discussie gaan voeren dan? Je maakt het zelf onmogelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197646105
Covid is een auto en influenza is een fiets!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197646129
hEt Is MaAr EeN gRiEpJe!!11 :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197646144
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
hEt Is MaAr EeN gRiEpJe!!11 :(
Covid is geen griep 11?!! ((
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197646313
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wetenschappelijke bevindingen moet je nog steeds interpreteren en de feiten vergelijken met iets wat je kent lijkt mij heel verstandig. Maakt het tastbaar he, maar laat ook zien of we niet hypocriet zijn danwel steken laten vallen bij influenza.
[..]

Je verward meningen met feiten, en maakt op die fiets/auto overal een semantische discussie van die nooit verdiepend kan worden, en gebruikt die methode om te bewijzen dat niemand ooit met onderbouwing komt voor hun opvattingen.

Hoe wil je met jouw instelling een discussie gaan voeren dan? Je maakt het zelf onmogelijk.
Het is een feit dat het COVID virus een heel ander virus is als Influenza
Het is een feit dat ze initieel dezelfde symptomen hebben, maar dat kan je ook van de initiele HIV infectie zeggen of van een Entero bacterie. Die symptomen zijn namelijk de reactie van je lichaam op eender welke infectie
Het is een feit dat COVID dodelijker is dan griep
Het is een feit dat ouderen meer risico lopen
Het is een feit dat iedereen van 0 tot 100+ met een chronische longziekte, diabetes, nierziekte, transplantatie onder de hogere risico groepen vallen.

Of ontken je een van bovenstaand?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197646435
Heel anders is geen objectieve maatstaf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197646462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:58 schreef ludovico het volgende:
Heel anders is geen objectieve maatstaf.
Ik zal het op jouw niveau proberen met een plaatje



https://www.rivm.nl/sites(...)ographic_V1_TG_0.pdf
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:09:07 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197646575
HaHa

twitter


Nog een HaHa

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197647188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:
HaHa

[ twitter ]

Nog een HaHa

[ twitter ]
Het lijken net mensen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:51:47 #170
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197647211
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En met deze opmerking ondersteun je meteen zijn opmerking dat we te maken krijgen met een bozere wereld....

Je geeft hem gewoon gelijk met je eigen gedrag _O-
Wie wind zaait zal storm oogsten
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:38:29 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197647873
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Beetje als aapjes kijken? En ze dan uitlachen en belachelijk maken omdat je hun gedrag niet begrijpt?
Nou ja, ieder zijn hobby. Als jij je daar goed bij voelt.
Even een hint; de aapjes hebben je al lang in de gaten.
Dus dat , tijdverspilling plus het is hier geen news maar men blijft msm bagger propaganderen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197648284
Gaat lekker met AstraZeneca... Eerst problemen met levering en nu dit...

https://www.reuters.com/a(...)ca-ger-idUSKBN29U2D9

Dus die 70% effectiviteit daalt dus naar 8% voor 65+. Betekend dit dat de effectiviteit dan hoger is, dan de 70% onder de 65+? Of zijn dit gewoon mooie marketingpraatjes?
pi_197648349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:04 schreef Sponsje88 het volgende:
Gaat lekker met AstraZeneca... Eerst problemen met levering en nu dit...

https://www.reuters.com/a(...)ca-ger-idUSKBN29U2D9

Dus die 70% effectiviteit daalt dus naar 8% voor 65+. Betekend dit dat de effectiviteit dan hoger is, dan de 70% onder de 65+? Of zijn dit gewoon mooie marketingpraatjes?
MSM fake news, toch?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197648366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik zal het op jouw niveau proberen met een plaatje

[ afbeelding ]

https://www.rivm.nl/sites(...)ographic_V1_TG_0.pdf
Dit is nou net wat jij niet begrijpt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197648394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

MSM fake news, toch?
Dan plaats ik een keer een artikel dat in jouw straatje past is het nog niet goed... Maar ja, ze verspreiden nep nieuws. Wil dat zeggen dat ze altijd nep nieuws verspreiden? Als ze dat zouden doen, dan zou het opvallen niet? Je moet in een bepaalde trance gehouden worden.
pi_197648471
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:04 schreef Sponsje88 het volgende:
Gaat lekker met AstraZeneca... Eerst problemen met levering en nu dit...

https://www.reuters.com/a(...)ca-ger-idUSKBN29U2D9

Dus die 70% effectiviteit daalt dus naar 8% voor 65+. Betekend dit dat de effectiviteit dan hoger is, dan de 70% onder de 65+? Of zijn dit gewoon mooie marketingpraatjes?
8% minder effectief maar dan niet ff vermelden naar welke maatstaf...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197648489
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is nou net wat jij niet begrijpt.


Is het zo duidelijker voor je?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197648504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dan plaats ik een keer een artikel dat in jouw straatje past is het nog niet goed... Maar ja, ze verspreiden nep nieuws. Wil dat zeggen dat ze altijd nep nieuws verspreiden? Als ze dat zouden doen, dan zou het opvallen niet? Je moet in een bepaalde trance gehouden worden.
Dat zeg ik toch niet.. ik verbaas me erover dat er nogal selectief geshopt wordt.
Maar zoals we onlangs gezien hebben, zijn de thuis journalisten altijd erg eerlijk in wat ze wel/niet filmen :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197648539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is het zo duidelijker voor je?
Je hebt echt een giga balk voor je ogen.

Besef jij je dat je praat over subjectieve maatstaven "heel erg" en dat dat geen objectieve maatstaf is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197648550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet.. ik verbaas me erover dat er nogal selectief geshopt wordt
Jij vind alles wat MSM post interessant? Ik verdiep me in dingen die mij raken. In dit geval het vaccin. Daarbij bekijk ik zowel MSM als alternieve nieuws bronnen. MSM doet aan zelf censuur, dus daar zie niet alles. Dat jij selectief vind, moet jij weten. Ben ook niet anders van je gewend.
pi_197648560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt echt een giga balk voor je ogen.

Besef jij je dat je praat over subjectieve maatstaven "heel erg" en dat dat geen objectieve maatstaf is.
Ik zeg inderdaad "Corona virus een heel ander virus is" ik kwantificeer het voor je middels een plaatje.

Beantwoord je verder nog de vraag of blijf je ontwijken

quote:
Het is een feit dat ze initieel dezelfde symptomen hebben, maar dat kan je ook van de initiele HIV infectie zeggen of van een Entero bacterie. Die symptomen zijn namelijk de reactie van je lichaam op eender welke infectie
Het is een feit dat COVID dodelijker is dan griep
Het is een feit dat ouderen meer risico lopen
Het is een feit dat iedereen van 0 tot 100+ met een chronische longziekte, diabetes, nierziekte, transplantatie onder de hogere risico groepen vallen.

Of ontken je bovenstaande?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197648573
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:21 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Jij vind alles wat MSM post interessant? Ik verdiep me in dingen die mij raken. In dit geval het vaccin. Daarbij bekijk ik zowel MSM als alternieve nieuws bronnen. MSM doet aan zelf censuur, dus daar zie niet alles. Dat jij selectief vind, moet jij weten. Ben ook niet anders van je gewend.
Wat ik zeg is dat jouw alternatieve bronnen precies hetzelfde doen of zelfs nog erger, zoals we in Eindhoven hebben kunnen zien.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197648584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat jouw alternatieve bronnen precies hetzelfde doen of zelfs nog erger, zoals we in Eindhoven hebben kunnen zien.
Wat zijn mijn alternatieve bronnen volgens jou?
pi_197648642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:23 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wat zijn mijn alternatieve bronnen volgens jou?
Oke.. ik zal het anders zeggen want je hebt gelijk. Ik ken jouw alternatieve bronnen niet.

Wat ik zeg is dat alternatieve bronnen precies hetzelfde doen of zelfs nog erger, zoals we in Eindhoven hebben kunnen zien. Maar ook bij bijvoorbeeld blckbx.tv,
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197648751
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oke.. ik zal het anders zeggen want je hebt gelijk. Ik ken jouw alternatieve bronnen niet.

Wat ik zeg is dat alternatieve bronnen precies hetzelfde doen of zelfs nog erger, zoals we in Eindhoven hebben kunnen zien. Maar ook bij bijvoorbeeld blckbx.tv,
Waar het mij om gaat is dat je het nieuws niet moet comsumeren, maar dat je voor jezelf gaat nadenken. Uit beide kampen zijn er best wel goede argumenten voor bepaalde onderwerpen en het alternatieve gedeelte laat dingen zien die MSM niet durft aan te raken. Ik neem dat ook niet altijd voor waar aan. Maar het zet mij wel tot denken.
pi_197648765
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197648846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik zeg inderdaad "Corona virus een heel ander virus is" ik kwantificeer het voor je middels een plaatje.

Een plaatje is geen kwantificatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197648863
quote:
Dit is nou precies andersom maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197648965
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:34 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is dat je het nieuws niet moet comsumeren, maar dat je voor jezelf gaat nadenken. Uit beide kampen zijn er best wel goede argumenten voor bepaalde onderwerpen en het alternatieve gedeelte laat dingen zien die MSM niet durft aan te raken. Ik neem dat ook niet altijd voor waar aan. Maar het zet mij wel tot denken.
Ik heb van de kant van de alternatieve media nog vrijwel geen goede argumenten gezien om eerlijk te zijn.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197648977
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een plaatje is geen kwantificatie.
:|W
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:05:08 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197649226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is nou precies andersom maar okay.
ligt er beetje aan, hier in Enschede was het een mengelmoes
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197649326
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is nou precies andersom maar okay.
Vraag maar aan Wilders, die is het daar niet mee eens.

[ Bericht 3% gewijzigd door xpompompomx op 26-01-2021 13:26:39 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:22:03 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197649465
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is nou precies andersom maar okay.
Oh?
Huilen dan.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:29:46 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197649604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een plaatje is geen kwantificatie.
Wat accepteer je dan wel?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197649758
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh?
Misschien verschillend per frame van MSM / Rellende gekkies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197649773
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat accepteer je dan wel?
Vergelijk het zooitje gewoon op bijv dodelijkheid danwel besmettelijkheid. :') Maar dat mag niet want COvid Is gEen InfluENZa
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:58:48 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197651105
Tip van Fauci voor de trouwe mondkapjesdragers.

Fauci: Wearing two masks is better than one

Two face masks are better than one, Dr. Anthony Fauci said Monday.

The infectious diseases specialist that double-masking is a logical way to curb the spread of the coronavirus.

“If you have a physical covering with one layer, you put another layer on, it just makes common sense that it likely would be more effective,” Fauci said on the “Today” show.


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197651666
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Tip van Fauci voor de trouwe mondkapjesdragers.

Fauci: Wearing two masks is better than one

Two face masks are better than one, Dr. Anthony Fauci said Monday.

The infectious diseases specialist that double-masking is a logical way to curb the spread of the coronavirus.

“If you have a physical covering with one layer, you put another layer on, it just makes common sense that it likely would be more effective,” Fauci said on the “Today” show.


:o
Komt ie nu mee... Wat een inzicht heeft die man.
pi_197651784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Tip van Fauci voor de trouwe mondkapjesdragers.

Fauci: Wearing two masks is better than one

Two face masks are better than one, Dr. Anthony Fauci said Monday.

The infectious diseases specialist that double-masking is a logical way to curb the spread of the coronavirus.

“If you have a physical covering with one layer, you put another layer on, it just makes common sense that it likely would be more effective,” Fauci said on the “Today” show.


:o
_O-

0.0% gebaseerd op wetenschap.

Als ik wat zeg mag ik met onderbouwing komen maar dit is een expert die mag dom zeveren in de ruimte.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197652811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vergelijk het zooitje gewoon op bijv dodelijkheid danwel besmettelijkheid. :') Maar dat mag niet want COvid Is gEen InfluENZa
IS pas 10 miljoen keer langsgekomen...maar vooruit, hier wordt het wel goed uitgelegd
https://www.nationalgeogr(...)elijker-is-dan-griep

en anders

https://www.nu.nl/nucheck(...)n-seizoensgriep.html
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 16:31:03 #202
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197653012


:Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197653146
From Off-Guardian....

Brewer wrote:

Jan 25, 2021 11:50 PM
https://vimeo.com/320913130
'Here is a link to a lecture by Marc Van Ranst, Belgian Flu Commissioner, at the ESWI/Chatham House Influenza Pandemic Preparedness Stakeholders Conference on 22 January 2019 (AKA “How to sell a Scamdemic”):
Van Ranst gives an amusing address enlivened by many jokes that exploit the ignorance of the public. At around the 2min mark he tells how to avoid the public and media accessing alternative voices. From about the 7min mark he describes how the normal, everyday death total can be falsely portrayed as pandemic deaths.
Please watch and promote this presentation which clearly and graphically demonstrates how the whole thing was orchestrated.'
…...
Vaccin verkoper Ab Oosterhuis en UK fearmonger Prof. Jonathan Van-Tam zijn er ook erbij.
Tis allemaal een grote grap voor de gasten.Misselijkmakend. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197653184
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:38 schreef Tingo het volgende:
From Off-Guardian....

Brewer wrote:

Jan 25, 2021 11:50 PM
https://vimeo.com/320913130
'Here is a link to a lecture by Marc Van Ranst, Belgian Flu Commissioner, at the ESWI/Chatham House Influenza Pandemic Preparedness Stakeholders Conference on 22 January 2019 (AKA “How to sell a Scamdemic”):
Van Ranst gives an amusing address enlivened by many jokes that exploit the ignorance of the public. At around the 2min mark he tells how to avoid the public and media accessing alternative voices. From about the 7min mark he describes how the normal, everyday death total can be falsely portrayed as pandemic deaths.
Please watch and promote this presentation which clearly and graphically demonstrates how the whole thing was orchestrated.'
…...
Vaccin verkoper Ab Oosterhuis en UK fearmonger Prof. Jonathan Van-Tam zijn er ook erbij.
Tis allemaal een grote grap voor de gasten.Misselijkmakend. imo.
Pas 99 keer gepost hier.
Is een zeer goede presentatie over "lessons learned" met veel humor. Geen idee wat je daar op tegen hebt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197653384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Pas 99 keer gepost hier.
Is een zeer goede presentatie over "lessons learned" met veel humor. Geen idee wat je daar op tegen hebt
Niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197653806
rtlnieuws.nl: 'Het is de hel', drama op ic's in Groot-Brittannië.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ics-groot-brittannie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197653827
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet.
Wel. Of je moet flink psychotisch zijn als je hier wat anders in ziet.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 26 januari 2021 @ 18:08:17 #208
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197654736
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:13 schreef devlinmr het volgende:
rtlnieuws.nl: 'Het is de hel', drama op ic's in Groot-Brittannië.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ics-groot-brittannie
Staat de boel in brand en wordt men gekookt in hete olie? Nee, niet de hel dus.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197654827
twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 18:17:14 #210
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197654858
quote:
In zis time of ze coronavairus
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197655070
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Staat de boel in brand en wordt men gekookt in hete olie? Nee, niet de hel dus.
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197655116
quote:
Google is te hoog gegrepen voor Thierry?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Building_Back_Better
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 18:34:10 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197655148
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

In zis time of ze coronavairus
Beroepsleugenaar deze man, je moet flink psychotisch zijn om te geloven wat er uit zijn mond komt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197655420
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Google is te hoog gegrepen voor Thierry?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Building_Back_Better
Thierry is echt een karikatuur van zichzelf geworden, Krol vroeg het tenminste aan Rutte die daar gewoon antwoord op heeft gegeven.

Ik hoop echt dat iig Thierry en Engel aangepakt gaan worden voor hun valse claims.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 26 januari 2021 @ 18:52:25 #215
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197655445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]


[..]

Beroepsleugenaar deze man, je moet flink psychotisch zijn om te geloven wat er uit zijn mond komt.
Kun je geen Mdma tegen slikken.
Laten ze die verbeteragenda 2030 lekker in hun hol schuiven. Klinkt zo nobel maar de enigen die beter worden zijn ze zelf.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197655492
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Google is te hoog gegrepen voor Thierry?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Building_Back_Better
Heb jij je wel ingelezen op het boek? Er staan behoorlijk wat dingen in waar je maag van omdraait namelijk.

Je kunt het woord theorie weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs dus dit boek erover geschreven.

quote:
Er moeten fatsoenlijk betaalde banen worden gecreëerd die anticiperen op de Vierde Industriële Revolutie zoals data-analist en business-developers. Omdat na corona volgende pandemieën dreigen, blijft het adagium Remote Everything – alles op afstand. Banen in de fysieke winkels, de horeca, de luchtvaart en evenementenbranche zullen plaatsmaken voor die in de digitale economie.
Alles moet op afstand blijven, hoegenaamd vanwege “de dreiging van pandemieën.” En dan: banen in de fysieke winkels… zullen plaatsmaken voor die in de digitale economie. Wat zegt u, daar bent u niet voor opgeleid? En trouwens, u wîl niet eens? Jammer joh! Het gaat trouwens alleen maar om een groene planeet, waarom we dit zouden moeten doen. Niks , 0, nada wordt de nadruk gelegd op de volksgezondheid in het boek, toch vreemd?

Fragmenten uit het boek:

twitter

twitter

twitter

twitter


Nogmaals, dit is niet een theorie van gekke wappies. Het wordt gepromoot door de grondlegger van de WEF, en heel veel wereldleiders — waaronder Mark Rutte — gebruiken zijn terminologie als “build back better.”

De wereld waar we naar uit kunnen kijken op individueel niveau, deel 3 van het boek volgens de schrijvers is de volgende:

We leren om thuis te werken
We leren dat we niet naar de bios kunnen gaan, naar een stadion of een theater
We leren hoe te zoomen
We leren dat we niet zomaar in het vliegtuig moeten stappen
We leren dat we niet zomaar familie moeten gaan opzoeken
We leren dat we niet heen en weer hoeven te rijden
We leren dat we beter online kunnen shoppen dan in de winkels
We leren dat we banen verliezen
We leren dat we cashflow verliezen

Dit alles niet vanwege corona en nieuwe pandemieën, maar de implementatie van SDG's van agenda 2030.

[ Bericht 1% gewijzigd door DeVerzamelaar op 26-01-2021 19:13:27 ]
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:06:33 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197655731
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Heb jij je wel ingelezen op het boek? Er staan behoorlijk wat dingen in waar je maag van omdraait namelijk.

Je kunt het woord theorie weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs dus dit boek erover geschreven.
[..]

Alles moet op afstand blijven, hoegenaamd vanwege “de dreiging van pandemieën.” En dan: banen in de fysieke winkels… zullen plaatsmaken voor die in de digitale economie. Wat zegt u, daar bent u niet voor opgeleid? En trouwens, u wîl niet eens? Jammer joh!

Fragmenten uit het boek:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Nogmaals, dit is niet een theorie van gekke wappies. Het wordt gepromoot door de grondlegger van de WEF, en heel veel wereldleiders — waaronder Mark Rutte — gebruiken zijn terminologie als “build back better.”

De wereld waar we naar uit kunnen kijken op individueel niveau, deel 3 van het boek volgens de schrijvers is de volgende:

We leren om thuis te werken
We leren dat we niet naar de bios kunnen gaan, naar een stadion of een theater
We leren hoe te zoomen
We leren dat we niet zomaar in het vliegtuig moeten stappen
We leren dat we niet zomaar familie moeten gaan opzoeken
We leren dat we niet heen en weer hoeven te rijden
We leren dat we beter online kunnen shoppen dan in de winkels
We leren dat we banen verliezen
We leren dat we cashflow verliezen

Dit alles niet vanwege corona en nieuwe pandemieën, maar de implementatie van SDG's van agenda 2030.
Goeie post!
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197655820


[ Bericht 21% gewijzigd door Alarmonoff op 26-01-2021 19:16:26 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_197655968
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Heb jij je wel ingelezen op het boek? Er staan behoorlijk wat dingen in waar je maag van omdraait namelijk.
ja, en nee
quote:
Je kunt het woord theorie weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs dus dit boek erover geschreven.
[..]

Alles moet op afstand blijven, hoegenaamd vanwege “de dreiging van pandemieën.” En dan: banen in de fysieke winkels… zullen plaatsmaken voor die in de digitale economie. Wat zegt u, daar bent u niet voor opgeleid? En trouwens, u wîl niet eens? Jammer joh!

Fragmenten uit het boek:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Nogmaals, dit is niet een theorie van gekke wappies.

jawel... Vooral van rechtse wappies (jouw woord)
quote:
Het wordt gepromoot door de grondlegger van de WEF, en heel veel wereldleiders — waaronder Mark Rutte — gebruiken zijn terminologie als “build back better.”

De wereld waar we naar uit kunnen kijken op individueel niveau, deel 3 van het boek volgens de schrijvers is de volgende:

We leren om thuis te werken
We leren dat we niet naar de bios kunnen gaan, naar een stadion of een theater

We leren hoe te zoomen
We leren dat we niet zomaar in het vliegtuig moeten stappen
We leren dat we niet zomaar familie moeten gaan opzoeken
We leren dat we niet heen en weer hoeven te rijden
We leren dat we beter online kunnen shoppen dan in de winkels
We leren dat we banen verliezen
We leren dat we cashflow verliezen

Dit alles niet vanwege corona en nieuwe pandemieën, maar de implementatie van SDG's van agenda 2030.
Waarom kopieer je iemand anders zijn mening en opsomming? Of ben jij het Mitchell?

Maar goed dan doe ik dat ook

https://www.theguardian.c(...)-lockdown-conspiracy

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 26-01-2021 19:33:08 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197655997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wel. Of je moet flink psychotisch zijn als je hier wat anders in ziet.
Er is de psychosis waar je denkt dat iedereen 'n psychosis heeft of psychotisch is.
Waarschijnlijk er ook 'n goede medicatie voor is hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197656282
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ja, en nee
[..]

jawel... Vooral van rechtse wappies (jouw woord)
[..]

Waarom kopieer je iemand anders zijn mening en opsomming?

Maar goed dan doe ik dat ook

https://www.theguardian.c(...)-lockdown-conspiracy
Het staat letterlijk allemaal in dit boek beschreven.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197656461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het staat letterlijk allemaal in dit boek beschreven.
Nee... Je haalt stukjes tekst uit het boek en trekt het uit context.
Verder kopieer je letterlijk de mening van Mitchell de paleo goeroe.
Verder is het een boek, niet meer niet minder, wat je ook van de inhoud vindt. Denken dat er een beperkte groep machtige mannen is die iedereen naar hun pijpen kan laten dansen is pure rechtse complotdenken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197656529
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee... Je haalt stukjes tekst uit het boek en trekt het uit context.
Verder kopieer je letterlijk de mening van Mitchell de paleo goeroe.
Verder is het een boek, niet meer niet minder, wat je ook van de inhoud vindt. Denken dat er een beperkte groep machtige mannen is die iedereen naar hun pijpen kan laten dansen is pure rechtse complotdenken
Wat maakt stukjes tekst uit het boek plaatsen, dingen uit context trekken?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:43:27 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197656615
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Heb jij je wel ingelezen op het boek? Er staan behoorlijk wat dingen in waar je maag van omdraait namelijk.

Je kunt het woord theorie weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs dus dit boek erover geschreven.
[..]

Alles moet op afstand blijven, hoegenaamd vanwege “de dreiging van pandemieën.” En dan: banen in de fysieke winkels… zullen plaatsmaken voor die in de digitale economie. Wat zegt u, daar bent u niet voor opgeleid? En trouwens, u wîl niet eens? Jammer joh! Het gaat trouwens alleen maar om een groene planeet, waarom we dit zouden moeten doen. Niks , 0, nada wordt de nadruk gelegd op de volksgezondheid in het boek, toch vreemd?

Fragmenten uit het boek:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Nogmaals, dit is niet een theorie van gekke wappies. Het wordt gepromoot door de grondlegger van de WEF, en heel veel wereldleiders — waaronder Mark Rutte — gebruiken zijn terminologie als “build back better.”

De wereld waar we naar uit kunnen kijken op individueel niveau, deel 3 van het boek volgens de schrijvers is de volgende:

We leren om thuis te werken
We leren dat we niet naar de bios kunnen gaan, naar een stadion of een theater
We leren hoe te zoomen
We leren dat we niet zomaar in het vliegtuig moeten stappen
We leren dat we niet zomaar familie moeten gaan opzoeken
We leren dat we niet heen en weer hoeven te rijden
We leren dat we beter online kunnen shoppen dan in de winkels
We leren dat we banen verliezen
We leren dat we cashflow verliezen

Dit alles niet vanwege corona en nieuwe pandemieën, maar de implementatie van SDG's van agenda 2030.
Goede post inderdaad, zo goed dat deze het best verdient om in de OP te worden opgenomen ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:50:27 #225
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197656777
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee... Je haalt stukjes tekst uit het boek en trekt het uit context.
Verder kopieer je letterlijk de mening van Mitchell de paleo goeroe.
Verder is het een boek, niet meer niet minder, wat je ook van de inhoud vindt. Denken dat er een beperkte groep machtige mannen is die iedereen naar hun pijpen kan laten dansen is pure rechtse complotdenken
Aan de hand van het hele "corona crisis" management kunt je toch afleiden dat de wereld topdown bestuurd wordt?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197656819
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee... Je haalt stukjes tekst uit het boek en trekt het uit context.
Verder kopieer je letterlijk de mening van Mitchell de paleo goeroe.
Verder is het een boek, niet meer niet minder, wat je ook van de inhoud vindt. Denken dat er een beperkte groep machtige mannen is die iedereen naar hun pijpen kan laten dansen is pure rechtse complotdenken
Bovendien lukt het de regeringsleiders het naar de pijpen laten dansen inmiddels al aardig. Vele leiders lopen al te pronken met de build back better terminologie, hoe zij de wereld willen wederopbouwen post-covid. Build Back Better is een wat vriendelijkere weg om de Great Reset te indtroduceren en te benoemen, het komt namelijk op hetzelfde neer. Johnson, Trudeau, Biden, Rutte en vele anderen hebben het er al over. Het WEF is een machtige club mensen, onderdeel van de VN. Alles waar zij voor staan en bedenken wordt letterlijk overgenomen, zie de SDG's van Agenda 2030 waar men al jaren beleid op uitvoert.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197656889
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat maakt stukjes tekst uit het boek plaatsen, dingen uit context trekken?
Ik las net in een boek

"Dat is vet"

Wat betekent dat?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:02:28 #228
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197657084
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Bovendien lukt het de regeringsleiders het naar de pijpen laten dansen inmiddels al aardig. Vele leiders lopen al te pronken met de build back better terminologie, hoe zij de wereld willen wederopbouwen post-covid. Build Back Better is een wat vriendelijkere weg om de Great Reset te indtroduceren en te benoemen, het komt namelijk op hetzelfde neer. Johnson, Trudeau, Biden, Rutte en vele anderen hebben het er al over. Het WEF is een machtige club mensen, onderdeel van de VN. Alles waar zij voor staan en bedenken wordt letterlijk overgenomen, zie de SDG's van Agenda 2030 waar men al jaren beleid op uitvoert.
Opnieuw een mooie marketingslogan voor bruikbare idioten. Net als die andere, Alleen samen krijgen we corona onder controle(!).
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197658586
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Bovendien lukt het de regeringsleiders het naar de pijpen laten dansen inmiddels al aardig. Vele leiders lopen al te pronken met de build back better terminologie, hoe zij de wereld willen wederopbouwen post-covid.
bbb is een japanse term die al decennia wordt gebruikt. Tegenwoordig zijn Japanse management filosofieën erg in. Scrum en Agile zijn ook van dat soort termen
quote:
Build Back Better is een wat vriendelijkere weg om de Great Reset te indtroduceren en te benoemen, het komt namelijk op hetzelfde neer. Johnson, Trudeau, Biden, Rutte en vele anderen hebben het er al over. Het WEF is een machtige club mensen, onderdeel van de VN. Alles waar zij voor staan en bedenken wordt letterlijk overgenomen, zie de SDG's van Agenda 2030 waar men al jaren beleid op uitvoert.
Als jij dat wil geloven veel plezier hoor. Maar nogmaals als jij denkt dat een handjevol mensen 7miljard mensen precies dat kunnen laten doen wat ze willen... Dan droom je
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197658862
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is de psychosis waar je denkt dat iedereen 'n psychosis heeft of psychotisch is.
Waarschijnlijk er ook 'n goede medicatie voor is hoor.
Eh nee...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197659057
Voetbalsupporters helpen de politie tegen winkelaanslagen. Top idee, maar wat is nu het nut van de avondklok?

https://www.nu.nl/285580/(...)ie-bij-te-staan.html
pi_197659577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Sponsje88 het volgende:
Voetbalsupporters helpen de politie tegen winkelaanslagen. Top idee, maar wat is nu het nut van de avondklok?

https://www.nu.nl/285580/(...)ie-bij-te-staan.html
Daar heb ik ook een beetje mijn bedenkingen bij...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197659670
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Sponsje88 het volgende:
Voetbalsupporters helpen de politie tegen winkelaanslagen. Top idee, maar wat is nu het nut van de avondklok?

https://www.nu.nl/285580/(...)ie-bij-te-staan.html
Ik trek nu m'n FC lutjebroek shirt aan en ga even het plaatselijke park beschermen.
pi_197659701
Wel grappig... Ze zijn vergeten de comment section uit te zetten... Zo te zien is het merendeel toch wel wakker. >:)

pi_197660316

Typerend voor de wereld waar wij nu in zitten.

quote:
2 + 2 = 5, een Sprookje over Macht & Indoctrine

Onze opa's en oma's wisten als geen ander dat sprookjes goed werken om jonge mensen iets te leren over oude wijsheden. Maar zou dat ook bij volwassenen werken? We gaan de proef op de som nemen met een Perzisch sprookje uit de oude doos waar een leraar de klas uitlegt dat vanaf heden twee plus twee geen vier meer is, maar vijf. Dan staat er een jongen op die tegensputtert en de meester tegenspreekt. "Twee plus twee is vier, meneer" zegt de logisch denkende jongen maar dat zal hem duur komen te staan. In slechts 8 minuten wordt de wereld van ons geschetst in een metafoor die iedereen als logica zou bestempelen maar wat als we naar onze realiteit kijken? Kent die nog logica? Of is ook in onze wereld twee plus twee vijf geworden?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197660348
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is de psychosis waar je denkt dat iedereen 'n psychosis heeft of psychotisch is.
Waarschijnlijk er ook 'n goede medicatie voor is hoor.
Nee, dat heet gewoon batshit crazy. Als je denkt dat iedereen gek is, moet je waarschijnlijk eens bij jezelf te rade gaan. :')
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:19:48 #237
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197660445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:44 schreef Sponsje88 het volgende:
Wel grappig... Ze zijn vergeten de comment section uit te zetten... Zo te zien is het merendeel toch wel wakker. >:)

Notice their “forum of ‘trusted’ people” is a panel full of people nobody trusts

:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197661886
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Aan de hand van het hele "corona crisis" management kunt je toch afleiden dat de wereld topdown bestuurd wordt?
Nee. Hoogstens landen en die leiding kunnen we wegsturen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197661919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:44 schreef Sponsje88 het volgende:
Wel grappig... Ze zijn vergeten de comment section uit te zetten... Zo te zien is het merendeel toch wel wakker. >:)

Hoe kom je erbij dat ze dat vergeten zijn?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197661948
[quote]1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Typerend voor de wereld waar wij nu in zitten.
[..]

[/ ):O quote]
Wellicht was de leraar toch slimmer


Ik zal morgen eens kijken naar Flavio.. Heb hem nog nooit op logica kunnen betrappen. Wel op het verdraaien van woorden

En agressie

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 23:51:51 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197662029
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 23:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee. Hoogstens landen en die leiding kunnen we wegsturen
Volgens mij wordt alles aangestuurd door het WHO, en worden die adviezen bij de landelijke gezondheidsinstituten en bestuurders neergelegd die deze klakkeloos, na wat schijnpolitiek, opvolgen.

Maar goed dat past niet in jouw sprookje over democratie natuurlijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 januari 2021 @ 01:26:12 #242
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197662651
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Heb jij je wel ingelezen op het boek? Er staan behoorlijk wat dingen in waar je maag van omdraait namelijk.

Je kunt het woord theorie weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs dus dit boek erover geschreven.
[..]

Alles moet op afstand blijven, hoegenaamd vanwege “de dreiging van pandemieën.” En dan: banen in de fysieke winkels… zullen plaatsmaken voor die in de digitale economie. Wat zegt u, daar bent u niet voor opgeleid? En trouwens, u wîl niet eens? Jammer joh! Het gaat trouwens alleen maar om een groene planeet, waarom we dit zouden moeten doen. Niks , 0, nada wordt de nadruk gelegd op de volksgezondheid in het boek, toch vreemd?

Fragmenten uit het boek:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Nogmaals, dit is niet een theorie van gekke wappies. Het wordt gepromoot door de grondlegger van de WEF, en heel veel wereldleiders — waaronder Mark Rutte — gebruiken zijn terminologie als “build back better.”

De wereld waar we naar uit kunnen kijken op individueel niveau, deel 3 van het boek volgens de schrijvers is de volgende:

We leren om thuis te werken
We leren dat we niet naar de bios kunnen gaan, naar een stadion of een theater
We leren hoe te zoomen
We leren dat we niet zomaar in het vliegtuig moeten stappen
We leren dat we niet zomaar familie moeten gaan opzoeken
We leren dat we niet heen en weer hoeven te rijden
We leren dat we beter online kunnen shoppen dan in de winkels
We leren dat we banen verliezen
We leren dat we cashflow verliezen

Dit alles niet vanwege corona en nieuwe pandemieën, maar de implementatie van SDG's van agenda 2030.
Hulde *O*
Huig
  woensdag 27 januari 2021 @ 01:29:28 #243
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197662668
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Typerend voor de wereld waar wij nu in zitten.
[..]

goede analogie.
net als De Kleren van de Keizer
Huig
pi_197662869
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Heb jij je wel ingelezen op het boek? Er staan behoorlijk wat dingen in waar je maag van omdraait namelijk.

Je kunt het woord theorie weglaten, als de schrijvers van dit boek die dit uitrollen samen met onze wereldleiders ons simpelweg vertellen wat hun visie en intentie is.

Deze mensen zijn echt, hebben extreem veel macht en invloed en hebben zelfs dus dit boek erover geschreven.
[..]

Alles moet op afstand blijven, hoegenaamd vanwege “de dreiging van pandemieën.” En dan: banen in de fysieke winkels… zullen plaatsmaken voor die in de digitale economie. Wat zegt u, daar bent u niet voor opgeleid? En trouwens, u wîl niet eens? Jammer joh! Het gaat trouwens alleen maar om een groene planeet, waarom we dit zouden moeten doen. Niks , 0, nada wordt de nadruk gelegd op de volksgezondheid in het boek, toch vreemd?

Fragmenten uit het boek:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Nogmaals, dit is niet een theorie van gekke wappies. Het wordt gepromoot door de grondlegger van de WEF, en heel veel wereldleiders — waaronder Mark Rutte — gebruiken zijn terminologie als “build back better.”

De wereld waar we naar uit kunnen kijken op individueel niveau, deel 3 van het boek volgens de schrijvers is de volgende:

We leren om thuis te werken
We leren dat we niet naar de bios kunnen gaan, naar een stadion of een theater
We leren hoe te zoomen
We leren dat we niet zomaar in het vliegtuig moeten stappen
We leren dat we niet zomaar familie moeten gaan opzoeken
We leren dat we niet heen en weer hoeven te rijden
We leren dat we beter online kunnen shoppen dan in de winkels
We leren dat we banen verliezen
We leren dat we cashflow verliezen

Dit alles niet vanwege corona en nieuwe pandemieën, maar de implementatie van SDG's van agenda 2030.
Mss is het handig als je je ook eens een keer verdiept in de psychologie achter complottheorien? Daar is zat onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat in tijden van crisis mensen die zich machteloos voelen (omdat er heel veel en vaak tegenstrijdige informatie ter beschikking komt) geneigd zijn om een 'simpele' verklaring die hen voorgeschoteld wordt te geloven. 'Connecting the dots' heet dat ....

Het één en ander gefactcheckt:

The coronavirus pandemic 'Great Reset' theory and a false vaccine claim debunked

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 27-01-2021 02:39:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197663484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 23:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Volgens mij wordt alles aangestuurd door het WHO, en worden die adviezen bij de landelijke gezondheidsinstituten en bestuurders neergelegd die deze klakkeloos, na wat schijnpolitiek, opvolgen.

Maar goed dat past niet in jouw sprookje over democratie natuurlijk.
Een sprookje ? :')
Wat jij zegt is dat al weet ik hoe lang de WHO alle leiders in alle landen aanstuurt.
Seriously, jij gelooft dat Tedros Adhanom Ghebreyesus Xi Jinping kan vertellen wat hij moet doen... Of Poetin, of Merkel, of noem ze maar op.

Please
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197663547
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Typerend voor de wereld waar wij nu in zitten.
[..]

Gekeken... Zelden zo'n triestheid gezien...
In de eerste minuut begint hij al over " een wereld vol angst en indoctrine" met vuur op de achtergrond om vervolgens eoa sprookje te laten zien om daarmee de kijker angst voor onze eigen overheid en onbekende derden aan te praten.
Lijkt me dat vooral hij bezig is met het creëren van een "wereld vol angst en indoctrine".
Oh en dan heb ik nig zijn zwart/geel huisstijl gemist. Een kleurencombinatie die wereldwijd gezien wordt als groot gevaar. Ook erg populair onder bijen en wespen om hun vijanden te waarschuwen

Maar goed, dat zal jij wel anders zien waaruit blijkt dat de indoctrine van Flavio werkt

Ik neem trouwens maar even aan dat je begrijpt dat 99% van de mensen Flavio en co zien als degenen die 2+2=5 roepen. Vooral omdat ze geen enkele logische onderbouwing of overtuigend bewijs komen

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 27-01-2021 08:06:54 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197663820
Als je zelf niet logisch kan redeneren en overal een semantische discussie van maakt, hou dan op te praten over ratio.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197663856
Viroloog koopmans zat virus uitbraken te linken aan climate change. Nu ook andere media en personages...


Build back Better.... De idealen van de nieuwe wereld worden wel lekker doorgedrukt in ieder geval. Las laatst een artikel dat aliens wel even langs komen op aarde omdat we niet goed omgaan met het milieu hier.

Dat is ook main Stream media. Dat zijn ook wetenschappers. Maar naar mijn idee ben je dan meer een sciencefiction schrijver geworden.

Stick to the facts... Dan hadden ze allemaal geen brood meer te eten.

Zeespiegel stijgt 80meter! Hoppaaa tuurlijk joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197664113
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 08:26 schreef ludovico het volgende:
Viroloog koopmans zat virus uitbraken te linken aan climate change. Nu ook andere media en personages...
Is niks nieuws... hier een random artikel uit 2015
https://www.nemokennislin(...)n-de-oude-infecties/
quote:
Build back Better.... De idealen van de nieuwe wereld worden wel lekker doorgedrukt in ieder geval. Las laatst een artikel dat aliens wel even langs komen op aarde omdat we niet goed omgaan met het milieu hier.
bron?, welk artikel?
quote:
Dat is ook main Stream media. Dat zijn ook wetenschappers. Maar naar mijn idee ben je dan meer een sciencefiction schrijver geworden.

Stick to the facts... Dan hadden ze allemaal geen brood meer te eten.

Zeespiegel stijgt 80meter! Hoppaaa tuurlijk joh.
volg je eigen advies op... "stick to the facts"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197664127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 08:22 schreef ludovico het volgende:
Als je zelf niet logisch kan redeneren en overal een semantische discussie van maakt, hou dan op te praten over ratio.
Volgens mij weet jij niet precies wat een semantische discussie is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197664272
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 02:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mss is het handig als je je ook eens een keer verdiept in de psychologie achter complottheorien? Daar is zat onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat in tijden van crisis mensen die zich machteloos voelen (omdat er heel veel en vaak tegenstrijdige informatie ter beschikking komt) geneigd zijn om een 'simpele' verklaring die hen voorgeschoteld wordt te geloven. 'Connecting the dots' heet dat ....

Het één en ander gefactcheckt:

The coronavirus pandemic 'Great Reset' theory and a false vaccine claim debunked
De meest simpele verklaring is dat er een pandemie is, en om die te onderdrukken zijn er wat regels geïmplementeerd. Dit is de meest logische verklaring, maar juist deze wordt verworpen door sommigen ten faveure van allerlei complexe en naar mijn mening, minder logische (complot)theorieën.

Wat wel een grote factor is die meespeelt voor mijn gevoel is dat er steeds sterker vanuit een klein select groepje instanties 'de waarheid' wordt verkondigd. En niemand mag die meer tegenspreken. Zo was er bijvoorbeeld te zien dat in het begin van de coronacrisis oprecht artsen en doktoren die een afwijkende visie hadden van bijvoorbeeld de WHO direct werden weggehoond, bekritiseert en gecensureerd. Dít is denk ik wel een trigger die mensen meer vatbaar maakt voor complottheorieën.

Ik vind ook een zorgwekkende ontwikkeling, immers waarom moet slechts een select groepje van wetenschappers en instanties voor de wereld bepalen waar de waarheid ligt? Dit staat bijvoorbeeld ook haaks op hoe een wetenschappelijke revolutie normaliter altijd plaatsvond.
pi_197664345
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De meest simpele verklaring is dat er een pandemie is, en om die te onderdrukken zijn er wat regels geïmplementeerd. Dit is de meest logische verklaring, maar juist deze wordt verworpen door sommigen ten faveure van allerlei complexe en naar mijn mening, minder logische (complot)theorieën.

Wat wel een grote factor is die meespeelt voor mijn gevoel is dat er steeds sterker vanuit een klein select groepje instanties 'de waarheid' wordt verkondigd. En niemand mag die meer tegenspreken. Zo was er bijvoorbeeld te zien dat in het begin van de coronacrisis oprecht artsen en doktoren die een afwijkende visie hadden van bijvoorbeeld de WHO direct werden weggehoond, bekritiseert en gecensureerd. Dít is denk ik wel een trigger die mensen meer vatbaar maakt voor complottheorieën.

Ik vind ook een zorgwekkende ontwikkeling, immers waarom moet slechts een select groepje van wetenschappers en instanties voor de wereld bepalen waar de waarheid ligt? Dit staat bijvoorbeeld ook haaks op hoe een wetenschappelijke revolutie normaliter altijd plaatsvond.
Maak daar ajb "de overgrote meerderheid" van. Het is namelijk een klein select groepje dat het tegendeel beweert.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197664577
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 02:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mss is het handig als je je ook eens een keer verdiept in de psychologie achter complottheorien? Daar is zat onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat in tijden van crisis mensen die zich machteloos voelen (omdat er heel veel en vaak tegenstrijdige informatie ter beschikking komt) geneigd zijn om een 'simpele' verklaring die hen voorgeschoteld wordt te geloven. 'Connecting the dots' heet dat ....

Het één en ander gefactcheckt:

The coronavirus pandemic 'Great Reset' theory and a false vaccine claim debunked
Wat @DeVerzamelaar doet is blind een opinie stuk copy/pasten en pretenderen dat hij het zelf geschreven heeft. Daarnaast doet hij ook nog alsof hij zelf het boek gelezen heeft. Hij valt langs alle kanten door de mand, helaas wordt het door sommige mensen als een geweldige post gezien, waaruit je weer kunt concluderen dat kritisch denken hier erg begrenst is.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197665793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij niet precies wat een semantische discussie is
Dat vind ik niet vreemd dat jij dat zegt. Wat een gigantische balk heb jij voor je spiegel hangen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197666023
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat vind ik niet vreemd dat jij dat zegt. Wat een gigantische balk heb jij voor je spiegel hangen.
Vergeet je de splinter in je eigen oog niet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:37:02 #256
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197666275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat @:DeVerzamelaar doet is blind een opinie stuk copy/pasten en pretenderen dat hij het zelf geschreven heeft. Daarnaast doet hij ook nog alsof hij zelf het boek gelezen heeft. Hij valt langs alle kanten door de mand, helaas wordt het door sommige mensen als een geweldige post gezien, waaruit je weer kunt concluderen dat kritisch denken hier erg begrenst is.
Kritisch denken is begrensd. Er zijn potdomme foto's gepost met iedere wereldleider voor een bord 'build back better'. Zelfs jouw democratisch gekozen Rutte.

De BBB- agenda is door Deverzamelaar geconcretiseerd in een enkele post, op basis van een echt boek.

En nog wuif je alles weg :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197666343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kritisch denken is begrensd. Er zijn potdomme foto's gepost met iedere wereldleider voor een bord 'build back better'. Zelfs jouw democratisch gekozen Rutte.
Jeetje... een bord met een slogan. Nee ik ben overtuigd :')
quote:
De BBB- agenda is door Deverzamelaar geconcretiseerd in een enkele post, op basis van een echt boek.

En nog wuif je alles weg :')
Deverzamelaar copy/past een opinie stukje van eoa Paleo goeroe genaamd Mitchell met uit context getrokken citaten. Pretendeert het boek gelezen te hebben maar uit alles blijkt dat hij niet meer heeft gelezen dan eerdergenoemde uit context getrokken citaten.

Maar bedankt dat je inderdaad mijn punt bewijst dat kritisch denken hier dood is ^O^

Maar om niet in herhaling te vallen lees vooral verder op BNW / The great reset
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197666370
quote:
Gezondheidsexperts in Israël zijn met stomheid geslagen nadat blijkt dat na weken van strikte afsluiting en dagelijks vaccineren het aantal besmettingen blijft toenemen. Een kwart van alle doden zijn in januari overleden, er raken steeds meer kinderen besmet en de ziekenhuizen kunnen de stroom patiënten niet meer aan.
https://www.joods.nl/2021(...)-en-doden-in-israel/

niet verrassend.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:50:01 #259
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197666495
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kritisch denken is begrensd. Er zijn potdomme foto's gepost met iedere wereldleider voor een bord 'build back better'. Zelfs jouw democratisch gekozen Rutte.

De BBB- agenda is door Deverzamelaar geconcretiseerd in een enkele post, op basis van een echt boek.

En nog wuif je alles weg :')
Joh verbaast het je nog? Trolivier draagt 24/7 die rode armband want 2+2=5.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197666516
quote:
Nee inderdaad, vooral niet gezien het even duurt voordat het vaccin zijn effectiviteit bereikt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197666534
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh verbaast het je nog? Trolivier draagt 24/7 die rode armband want 2+2=5.
Het is ook te gemakkelijk... Ook CAD bedankt voor het bewijzen van mijn punt _O_
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197666545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh verbaast het je nog? Trolivier draagt 24/7 die rode armband want 2+2=5.
Ik zie dat je weer je uiterste best doet bij te dragen aan de discussie in dit topic. Hulde! _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:01:57 #263
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197666650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh verbaast het je nog? Trolivier draagt 24/7 die rode armband want 2+2=5.
Het is een beetje zielig. Heb al enkele post gezien waarin hij suggereert dat build back better eigenlijk maar een goede zaak is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197666677
quote:
De Britse variant van het coronavirus verspreidt zich sneller dan verwacht in Nederland. Dat zegt het RIVM. Volgens het instituut is van de huidige coronabesmettingen al naar schatting een derde de Britse variant. Dat zou betekenen dat begin februari de helft van de besmettingen de Britse variant zou zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)and-gaat-sneller-dan
Het gaat niet goed, helaas :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197666695
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het gaat niet goed, helaas :{
Ik lees net dat het virus wss 6% besmettelijker is. Totaal niet te verwachten natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:05:02 #266
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197666701
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is een beetje zielig. Heb al enkele post gezien waarin hij suggereert dat build back better eigenlijk maar een goede zaak is.
Is het ook. Die rode-armbanden zijn erg gevoelig voor dat soort marketingslogans.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197666713
CDC heeft een mooie tool om de side effects van de vaccins te checken. Deze is helaas down as we speak... Wellicht dat het toch niet zo handig was om het online te gooien...

https://www.bitchute.com/video/KAzUeDrgijM3/

Mocht het nog een keer online komen...
https://wonder.cdc.gov/vaers.html

Je hoort nogal weining in MSM over de negatieve effecten van het vaccin... Dit laat duidelijk zien dat er nogal wat issues zijn. Lijkt me wel handig om te weten als je nog twijfelt om het vaccin te nemen.
pi_197666798
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee inderdaad, vooral niet gezien het even duurt voordat het vaccin zijn effectiviteit bereikt.
Vandaar dat de experts met stomheid geslagen zijn.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:13:04 #269
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197666821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:06 schreef Sponsje88 het volgende:
CDC heeft een mooie tool om de side effects van de vaccins te checken. Deze is helaas down as we speak... Wellicht dat het toch niet zo handig was om het online te gooien...

https://www.bitchute.com/video/KAzUeDrgijM3/

Mocht het nog een keer online komen...
https://wonder.cdc.gov/vaers.html

Je hoort nogal weining in MSM over de negatieve effecten van het vaccin... Dit laat duidelijk zien dat er nogal wat issues zijn. Lijkt me wel handig om te weten als je nog twijfelt om het vaccin te nemen.
Mensen die zo dom zijn om die te nemen kiezen daar zelf voor , ze hebben hersenen gekregen om die te gebruiken als ze die niet gebruiken , eigen keuze . :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197666838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Is het ook. Die rode-armbanden zijn erg gevoelig voor dat soort marketingslogans.
Moet jij je kortpittige kapsel niet rood gaan verven ofzo?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197666884
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:11 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Vandaar dat de experts met stomheid geslagen zijn.
Vooral vanwege de lockdown die effectief is.
van het vaccin is bekend dat het 12 dagen na eerste vaccinatie duurt voordat het zijn potentie haalt. Daarna moet je nog een 2e krijgen waarna het ook weer 12 dagen duurt. Ook zijn ze nog lang niet klaar met vaccineren

Het ministerie van Volksgezondheid zei dinsdagavond dat 2.728.154 van de Israëlische bevolking van 9,3 miljoen mensen ten minste één dosis van het vaccin hebben ontvangen, waarvan 1.315.179 beide injecties hebben gekregen.

Vaccin heeft zich dus nog niet kunnen bewijzen volgens mij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:17:43 #272
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197666885
Zie die rode armband raaskallen. Hij gaat sneren en met losse flodders schieten :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197666897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:06 schreef Sponsje88 het volgende:
CDC heeft een mooie tool om de side effects van de vaccins te checken. Deze is helaas down as we speak... Wellicht dat het toch niet zo handig was om het online te gooien...

https://www.bitchute.com/video/KAzUeDrgijM3/

Mocht het nog een keer online komen...
https://wonder.cdc.gov/vaers.html

Je hoort nogal weining in MSM over de negatieve effecten van het vaccin... Dit laat duidelijk zien dat er nogal wat issues zijn. Lijkt me wel handig om te weten als je nog twijfelt om het vaccin te nemen.
HElemaal niks hoor je...

Oh

https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-van-coronavaccins

verrek... toch wel


Verder kun je voor Nederland de site van Lareb in de gaten houden voor gemelde bijwerkingen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197666907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

HElemaal niks hoor je...

Oh

https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-van-coronavaccins

verrek... toch wel
Helemaal niks? Kan jij niet lezen?
pi_197666932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:19 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Helemaal niks? Kan jij niet lezen?
Jawel, en je suggestieve manier van posten dat de MSM weer eens schuld heeft aan het niet melden van nieuws begint een beetje saai te worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197666954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jawel, en je suggestieve manier van posten dat de MSM weer eens schuld heeft aan het niet melden van nieuws begint een beetje saai te worden
Beetje woorden verdraaien. Daar ben je goed in. Kan je in dit geval niet onderuit lullen, dus praat je over suggestieve manier... blablabla.
pi_197666966
twitter

_O_
pi_197667007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Beetje woorden verdraaien. Daar ben je goed in. Kan je in dit geval niet onderuit lullen, dus praat je over suggestieve manier... blablabla.
quote:
Je hoort nogal weining in MSM over de negatieve effecten van het vaccin... Dit laat duidelijk zien dat er nogal wat issues zijn. Lijkt me wel handig om te weten als je nog twijfelt om het vaccin te nemen.
Wat schijf je daar precies...

MSM rapporteert weinig over "negatieve" effecten vaccin.... DIT (het weinig rapporteren) geeft aan dat er nogal wat issues zijn

Het is inderdaad niet eens suggestief... je zegt het gewoon
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197667031
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Wat schijf je daar precies...

MSM rapporteert weinig over "negatieve" effecten vaccin.... DIT (het weinig rapporteren) geeft aan dat er nogal wat issues zijn

Het is inderdaad niet eens suggestief... je zegt het gewoon
Nee, ik zeg niet helemaal niks. Probeer je het nog steeds?

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperHartje op 27-01-2021 13:01:01 ]
pi_197667047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee, ik zeg niet helemaal niks. Probeer je het nog steeds?
Sorry, maar het enige andere alternatief is dat je Nederlands niet al te best is. Je schijft het letterlijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperHartje op 27-01-2021 13:01:54 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197667048
Hoe wordt die R waarde berekend?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:28:39 #282
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197667052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
_O_
Police Academy.

Even geleden werd dit al eens aangehaald nav de TikTok-dansjes van de zorg, what's next de pliesie? Ja dus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:31:25 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197667094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Police Academy.

Even geleden werd dit al eens aangehaald nav de TikTok-dansjes van de zorg, what's next de pliesie? Ja dus.
Damn ja dus _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197667095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Sorry, maar het enige andere alternatief is dat je Nederlands niet al te best is. Je schijft het letterlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:06 schreef Sponsje88 het volgende:
Je hoort nogal weining in MSM over de negatieve effecten van het vaccin
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:18 schreef devlinmr het volgende:
HElemaal niks hoor je...

Kortom voor jouw is weinig helemaal niks. Wat probeer je nou hiermee te bereiken? Wil je zo graag je gelijk halen? _O-
pi_197667110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee, ik zeg niet helemaal niks. Probeer je het nog steeds? Triest figuur ben je toch. :W
Het staat er toch echt. En op een andere manier is het eigenlijk niet te lezen. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197667182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kortom voor jouw is weinig helemaal niks. Wat probeer je nou hiermee te bereiken? Wil je zo graag je gelijk halen? _O-
Je laat de sleutelzin van je eigen post weg

MSM rapporteert weinig over "negatieve" effecten vaccin.... DIT (het weinig rapporteren) geeft aan dat er nogal wat issues zijn

Misschien lees ik het anders dan jij het bedoeld, maar het woord "dit" slaat in deze zin op het weinig rapporteren door de MSM. Je zegt dus dat het zgn feit dat de MSM er weinig over rapporteren bewijst dat er veel issues zijn.

Is dat wat je wilde zeggen? zo nee, zeg dat dan gewoon en leg me uit wat je wel wil zeggen. Zo ja, dan is het nogal een rare conclusie, en mijn conclusie zou eerder zijn dat de MSM er weinig over rapporteren omdat er vrij weinig issues zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197667274
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je laat de sleutelzin van je eigen post weg

MSM rapporteert weinig over "negatieve" effecten vaccin.... DIT (het weinig rapporteren) geeft aan dat er nogal wat issues zijn

Misschien lees ik het anders dan jij het bedoeld, maar het woord "dit" slaat in deze zin op het weinig rapporteren door de MSM. Je zegt dus dat het zgn feit dat de MSM er weinig over rapporteren bewijst dat er veel issues zijn.

Is dat wat je wilde zeggen? zo nee, zeg dat dan gewoon en leg me uit wat je wel wil zeggen. Zo ja, dan is het nogal een rare conclusie, en mijn conclusie zou eerder zijn dat de MSM er weinig over rapporteren omdat er vrij weinig issues zijn
Je leest voornamelijk dingen hoe het jou uitkomt... "Dit laat duidelijk zien dat er nogal wat issues zijn." Dit als in de desbetreffende tool, maar dat weet je best wel. Je probeert je gewoon eruit te lullen.

Misschien eerst kijken voordat je zinsloos ergens op reageert, dan begrijp je de context wat meer... :W
pi_197667352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:44 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je leest voornamelijk dingen hoe het jou uitkomt... "Dit laat duidelijk zien dat er nogal wat issues zijn." Dit als in de desbetreffende tool, maar dat weet je best wel. Je probeert je gewoon eruit te lullen.

Misschien eerst kijken voordat je zinsloos ergens op reageert, dan begrijp je de context wat meer... :W
Ik heb altijd geleerd, dat als ik iets schrijf of zeg wat vervolgens anders geïnterpreteerd wordt dan dat ik bedoelde, de fout bij mij ligt als boodschapper en ik het dus anders moet verwoorden.

Doe er mee wat je wil

Vwb de tool... Voor Nederland kun je bij www.lareb.nl terecht
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197667383
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd, dat als ik iets schrijf of zeg wat vervolgens anders geïnterpreteerd wordt dan dat ik bedoelde, de fout bij mij ligt als boodschapper en ik het dus anders moet verwoorden.

Doe er mee wat je wil

Vwb de tool... Voor Nederland kun je bij www.lareb.nl terecht
Grapjas. Mocht ik het zo bedoeld hebben, dan nog zeg ik nog steeds niet "helemaal niet". Maar je komt vanaf nu ook op mijn ignore list te staan. Dit laat duidelijk zien hoe kansloos het is om met je in discussie te gaan.
pi_197667419
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Grapjas. Mocht ik het zo bedoeld hebben, dan nog zeg ik nog steeds niet "helemaal niet". Maar je komt vanaf nu ook op mijn ignore list te staan. Dit laat duidelijk zien hoe kansloos het is om met je in discussie te gaan.
:O
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:55:42 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197667428
Aanschouw: volwassen mensen met elkaar in discussie.
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:58:35 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197667476
PROBING THE CURVE: Chinese Experts Now Recommend Anal Swabs To Detect COVID

An entire school of students and staff was anally swabbed in Beijing after a 9-year-old boy tested positive for the virus

As the “science” around Covid-19 continues to evolve over the course of a year of debilitating lockdowns and mask ordinances, “experts” in China are now recommending anal swabs inserted rectally to detect traces of Covid as opposed to serum antibody tests and nasal and throat swabs.


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197667479
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Grapjas. Mocht ik het zo bedoeld hebben, dan nog zeg ik nog steeds niet "helemaal niet". Maar je komt vanaf nu ook op mijn ignore list te staan. Dit laat duidelijk zien hoe kansloos het is om met je in discussie te gaan.
Je hebt niet eens een ignore list. :P

Wel grappig verder dat een hoop van jouw posts altijd uitleggen dat je niet met iemand in discussie wilt.
pi_197667510
quote:
Onderzoekers van het Erasmus MC en Innatoss Laboratories gaan een nieuwe, zeer gevoelige test ontwikkelen waarmee kan worden vastgesteld of iemand geïnfecteerd is geweest met het coronavirus. Ze willen de blootstelling aan SARS-CoV-2 ontdekken aan de hand van bepaalde cellen. De bestaande testen sporen antistoffen in het bloed op.
https://www.telegraaf.nl/(...)p-basis-van-t-cellen
Het einde van de PCR-test?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197667534
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:58 schreef controlaltdelete het volgende:
PROBING THE CURVE: Chinese Experts Now Recommend Anal Swabs To Detect COVID

An entire school of students and staff was anally swabbed in Beijing after a 9-year-old boy tested positive for the virus

As the “science” around Covid-19 continues to evolve over the course of a year of debilitating lockdowns and mask ordinances, “experts” in China are now recommending anal swabs inserted rectally to detect traces of Covid as opposed to serum antibody tests and nasal and throat swabs.


:o
Als je denkt dat het niet gekker kan worden.. _O-
pi_197667540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een ignore list. :P

Wel grappig verder dat een hoop van jouw posts altijd uitleggen dat je niet met iemand in discussie wilt.
Ik heb wel degelijk een ignore list.
pi_197667580
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk een ignore list.
Dat is een betaalde functie.
pi_197667595
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het einde van de PCR-test?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:58 schreef controlaltdelete het volgende:
PROBING THE CURVE: Chinese Experts Now Recommend Anal Swabs To Detect COVID

An entire school of students and staff was anally swabbed in Beijing after a 9-year-old boy tested positive for the virus

As the “science” around Covid-19 continues to evolve over the course of a year of debilitating lockdowns and mask ordinances, “experts” in China are now recommending anal swabs inserted rectally to detect traces of Covid as opposed to serum antibody tests and nasal and throat swabs.


:o
Nou, hopen dat dit slechts een toevallige opmerkelijkheid betreft.
pi_197667601
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is een betaalde functie.
Voor jou misschien...
pi_197667635
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:10 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Voor jou misschien...
Niet zo liegen. Iedereen betaalt ervoor maar jij hebt het gewoon zonder abonnement. Ik geloof je gelijk. :')
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:13:57 #301
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197667648
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk een ignore list.
Ik ook zoveel mogelijk negeren die rode banden. Even een pareltje van Dementia Joe over de vaccins

twitter


:O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')