abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197628496
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197628508
Sorry, ik wist even geen pakkende titel met het onderwerp van net...

De rellen en ellende vraagt niet om "lolligheid" in mijn ogen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197628534
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Smyrna :) Erg verslavend, je bent gewaarschuwd ;)
Dankjewel :)
pi_197628547
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dankjewel :)
Als je zoekt op kussen knopen vind je ook veel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197630516
Die rellen... 😭 Eerst in Eindhoven, schaamde me al plaatsvervangend voor mijn stadsgenoten. 'Gelukkig' allemaal in het centrum, en heb ik er hier in de wijk geen last van gehad. En ik kon nog zeggen dat ik niet van oorsprong uit Eindhoven kwam...

... En toen gingen ze later in mijn geboortestad Enschede ook los! Stelletje idioten!! 😡🤬
pi_197630533
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry, ik wist even geen pakkende titel met het onderwerp van net...

De rellen en ellende vraagt niet om "lolligheid" in mijn ogen
Misschien juist wel. Kunnen we hierheen vluchten voor wat normale gesprekken/mensen *;
pi_197631002
Prima bubbel hier. :P

Alleen die cake in de OP... :'(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197631584
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:49 schreef Sumppi het volgende:
Prima bubbel hier. :P

Alleen die cake in de OP... :'(
ik krijg er bakzin van.
pi_197634287
Ik vooral lekkere trek. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197635503
Ik was bij mijn moeder langs en zal zwijgen over alle lekkere dingen die ze in mijn tas heeft gestopt ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197635775
Lekker :9
Ik ga zo een rondje wandelen en dan warme chocolademelk maken O+
  maandag 25 januari 2021 @ 19:38:42 #12
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197637099
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Lekker :9
Ik ga zo een rondje wandelen en dan warme chocolademelk maken O+
Lekker. Have fun.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197645695
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was bij mijn moeder langs en zal zwijgen over alle lekkere dingen die ze in mijn tas heeft gestopt ;)
Dat ga ik later ook doen bij mijn kinderen. :Y)

Heb je een beetje kunnen slapen? Nieuws op tijd uit?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197645755
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat ga ik later ook doen bij mijn kinderen. :Y)

Heb je een beetje kunnen slapen? Nieuws op tijd uit?
doe ik nu al regelmatig _O-

gewoon leuk O+
pi_197645807
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was bij mijn moeder langs en zal zwijgen over alle lekkere dingen die ze in mijn tas heeft gestopt ;)
:9

Gisteren een beetje een prutdag, m'n oog is een beetje ontstoken/droog ofzo en da's vermoeiend als je 8 uur op een dag naar een scherm moet kijken. :') Gistermiddag ook maar naar huis gegaan en nog een paar uur geslapen. :+ En vandaag een deel van het werkboeket weggegooid, want daar zat blijkbaar iets in waar ik hooikoortsig op reageer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197645817
Mijn man zegt vaak dat iemand wat lekkers heeft verdiend (of hijzelf vooral). Zoiets raars vind ik dat. Bij mij is eten meer gekoppeld aan gezelligheid en stress. Ook niet handig.

En bij het consultatiebureau vorige week was er een peuter aan de beurt voor ons en na de prik kreeg ze in de wachtkamer van haar moeder een enorme zak snoep. Mijn peuter keek natuurlijk direct hoopvol mijn kant op: 'oehhhhh lekker, krijg ik dat straks ook mama?'. :N
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197645832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:9

Gisteren een beetje een prutdag, m'n oog is een beetje ontstoken/droog ofzo en da's vermoeiend als je 8 uur op een dag naar een scherm moet kijken. :') Gistermiddag ook maar naar huis gegaan en nog een paar uur geslapen. :+ En vandaag een deel van het werkboeket weggegooid, want daar zat blijkbaar iets in waar ik hooikoortsig op reageer. :')
Bedankt voor de bloemen. :')

Hopelijk is het nu wel snel over.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197645869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:08 schreef Sumppi het volgende:
Mijn man zegt vaak dat iemand wat lekkers heeft verdiend (of hijzelf vooral). Zoiets raars vind ik dat. Bij mij is eten meer gekoppeld aan gezelligheid en stress. Ook niet handig.

En bij het consultatiebureau vorige week was er een peuter aan de beurt voor ons en na de prik kreeg ze in de wachtkamer van haar moeder een enorme zak snoep. Mijn peuter keek natuurlijk direct hoopvol mijn kant op: 'oehhhhh lekker, krijg ik dat straks ook mama?'. :N
haha nou... dat gaat me dan weer wat ver
Overigens kreeg ze als peuter sowieso nauwelijks snoep... daar zijn wij pas mee begonnen toen ze naar school ging maar zo'n beetje.... want dan ontkom je er niet echt meer aan.
Gewoon omdat ze het op school, bij vriendjes etc ook gewoon krijgen.

maar dochterlief vond laatst wel een minizakje chips in dr tas uit mijn kerstpakket
en meestal is het iets koekachtigs wat er ineens onverwachts in dr schooltas zit
of eens iets anders drinkbaars dan de standaard melk.
pi_197645889
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:08 schreef Sumppi het volgende:
Mijn man zegt vaak dat iemand wat lekkers heeft verdiend (of hijzelf vooral). Zoiets raars vind ik dat. Bij mij is eten meer gekoppeld aan gezelligheid en stress. Ook niet handig.

En bij het consultatiebureau vorige week was er een peuter aan de beurt voor ons en na de prik kreeg ze in de wachtkamer van haar moeder een enorme zak snoep. Mijn peuter keek natuurlijk direct hoopvol mijn kant op: 'oehhhhh lekker, krijg ik dat straks ook mama?'. :N
Als ik iedere keer dat ik vond dat ik wat lekkers had "verdiend" (want wanneer is dat dan?) het ook pakte, was ik binnen no time weer 100+kg. :+

Eten omdat ik er echt zin in heb is prima, maar het losgeweekt krijgen van <mentale staat> = snoepen is wel een van de dingen waar ik het meest tevreden over ben. :Y

De enige uitzondering is tijdens PMSen, want het is of toegeven aan het chocolade eten of iedereen afblaffen. :')

Snap wel dat het lastig is met een kleintje die het bij anderen wél ziet. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197645911
Ik eet gewoon altijd :+ ook niet handig. Niet per se als beloning of aan een gevoel gekoppeld.
pi_197646044
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik eet gewoon altijd :+ ook niet handig. Niet per se als beloning of aan een gevoel gekoppeld.
Hmm sinds ik eigenlijk vrijwel altijd samen ben.. met iemand die geen aardappels eet.
Heb ik dus ook nooit meer chips in huis... dat scheelt al een berg volgens mij.
Wel eet ik veel zoute crackers.... maar kennelijk is dat minder slecht voor je lijn dan een hoop andere zaken :)
pi_197646357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik eet gewoon altijd :+ ook niet handig. Niet per se als beloning of aan een gevoel gekoppeld.
Grazen. O+

Als ik maar zorg dat het niet in zicht staat, gaat dat goed. :') Met een bak snacks voor m'n neus moet de bak leeg, zeg maar. En grappig genoeg werkt het samenwonen tegen in een keer zakken leeg vreten, iets met ook wat voor kerel over laten denk ik. Eenmaal ontwend gaat dat sowieso makkelijker.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Als ik iedere keer dat ik vond dat ik wat lekkers had "verdiend" (want wanneer is dat dan?) het ook pakte, was ik binnen no time weer 100+kg. :+

Eten omdat ik er echt zin in heb is prima, maar het losgeweekt krijgen van <mentale staat> = snoepen is wel een van de dingen waar ik het meest tevreden over ben. :Y

De enige uitzondering is tijdens PMSen, want het is of toegeven aan het chocolade eten of iedereen afblaffen. :')

Snap wel dat het lastig is met een kleintje die het bij anderen wél ziet. :{
:D

Mooi dat het je gelukt is om eten los te koppelen van emoties. Hoe heb je dat aangepakt? Hier helpt het als ik regels hanteer: na het avondeten niet meer eten, chocolade mag ik niet kopen, etc. Maar zo koppel ik het niet echt los.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197646402
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Grazen. O+

Als ik maar zorg dat het niet in zicht staat, gaat dat goed. :') Met een bak snacks voor m'n neus moet de bak leeg, zeg maar. En grappig genoeg werkt het samenwonen tegen in een keer zakken leeg vreten, iets met ook wat voor kerel over laten denk ik. Eenmaal ontwend gaat dat sowieso makkelijker.
Mijn man kan dus prima een heel klein handje chips eten of een stukje chocolade en het daarna laten liggen. Hij koopt smaken die ik niet lust, zodat het ook echt blijft liggen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197646425
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Mooi dat het je gelukt is om eten los te koppelen van emoties. Hoe heb je dat aangepakt? Hier helpt het als ik regels hanteer: na het avondeten niet meer eten, chocolade mag ik niet kopen, etc. Maar zo koppel ik het niet echt los.
Ik ben mezelf bij alles wat ik wilde pakken aan snacks/snoepspul gaan afvragen waarķm ik het pakte. Had ik serieus trek en zou bijvoorbeeld een appel ook goed zijn? -> appel it is. Was het meer verveling? Geen snack. Had ik echt trek in dat specifieke ding? Prima, pak maar!

Beetje vermoeiend in het begin, maar helpt aardig om het te herkennen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm sinds ik eigenlijk vrijwel altijd samen ben.. met iemand die geen aardappels eet.
Heb ik dus ook nooit meer chips in huis... dat scheelt al een berg volgens mij.
Wel eet ik veel zoute crackers.... maar kennelijk is dat minder slecht voor je lijn dan een hoop andere zaken :)
Chips is het probleem niet hier :D

@IJs hier werkt dat helaas niet want wij eten beide hele andere snacks -O- ach ik vind het allemaal wel best zo.

Door corona nu wel lekker veel wandeldates :D
pi_197646514
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Chips is het probleem niet hier :D

@:ijs hier werkt dat helaas niet want wij eten beide hele andere snacks -O- ach ik vind het allemaal wel best zo.

Door corona nu wel lekker veel wandeldates :D
Ja, net wat werkt ook hoor. :Y Ben vooral blij dat ik een beetje doorheb wat voor mij werkt nu. *O* Nu weer even braver zijn met sporten en ik blijf in m'n broeken passen. :+ (Want die zijn te tof en te nieuw om nu weer uit te groeien. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646518
Goed, maar ik heb altijd trek in chocolade, chips, crackers met kaasjes, etc. :D Voor nu ban ik het en hou ik me maar gewoon aan mijn eigen regels. Het is alleen zo frustrerend dat ik het niet makkelijk kan laten vieren, omdat ik dan overboord ga.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197646544
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, net wat werkt ook hoor. :Y Ben vooral blij dat ik een beetje doorheb wat voor mij werkt nu. *O* Nu weer even braver zijn met sporten en ik blijf in m'n broeken passen. :+ (Want die zijn te tof en te nieuw om nu weer uit te groeien. :+)
Ik ben ook niet echt meer bezig met afvallen. Daarom was mijn enige goede voornemen om niet meer in de dieetclub te posten :D

Maar blijven passen in je kleding is wel fijn. Ik krijg vandaag weer wat 2e handskleding als het goed is. Hopelijk zit er iets bij in mijn maat.
pi_197646548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Mijn man kan dus prima een heel klein handje chips eten of een stukje chocolade en het daarna laten liggen. Hij koopt smaken die ik niet lust, zodat het ook echt blijft liggen. :@
herkenbaar..
en bovendien is ie ook nog eens eerder te mager dan te dik.

maar ik eet dus wel minder snaai als hij er is.. want gek gevoel erbij als ik dat in mn eentje zit te doen.
zeker als het begint te lijken op grazen ipv gewoon trek :)
pi_197646559
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:04 schreef Sumppi het volgende:
Goed, maar ik heb altijd trek in chocolade, chips, crackers met kaasjes, etc. :D Voor nu ban ik het en hou ik me maar gewoon aan mijn eigen regels. Het is alleen zo frustrerend dat ik het niet makkelijk kan laten vieren, omdat ik dan overboord ga.
Het "ontwennen" was ook een proces hier hoor. Ik kan me nog goed herinneren dat ik het gewoon maar niet meer in huis haalde en alsnog om het uur naar de kast liep voor wat lekkers. :')

Nu is het alleen chips/kaassnacks/whatever in het weekend en doordeweeks denk ik er niet eens meer aan. O+ Progressie. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben ook niet echt meer bezig met afvallen. Daarom was mijn enige goede voornemen om niet meer in de dieetclub te posten :D

Maar blijven passen in je kleding is wel fijn. Ik krijg vandaag weer wat 2e handskleding als het goed is. Hopelijk zit er iets bij in mijn maat.
Het nummertje op de weegschaal boeit me ook niet écht, het is meer dat ik weet dat m'n broeken (altijd m'n broeken) niet mooi meer zitten als ik buiten de 75-80kg range zit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646579
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het "ontwennen" was ook een proces hier hoor. Ik kan me nog goed herinneren dat ik het gewoon maar niet meer in huis haalde en alsnog om het uur naar de kast liep voor wat lekkers. :')

Nu is het alleen chips/kaassnacks/whatever in het weekend en doordeweeks denk ik er niet eens meer aan. O+ Progressie. O+
ik snoep tegenwoordig vooral van die pakjes crackers van de LU
(die zoute met olijfolie)
daar kun je nog eens een heel pak(je dus) van leegeten.. en dan valt het eignelijk reuze mee.
mini-zakjes chips werkt hier trouwens dan weer niet.. dan heb ik daarna gewoon nog steeds zin in meer chips.
pi_197646584
Ik kan ook rustig 4 keer in hetzelfde kastje kijken en telkens weer concluderen dat er echt niks lekkers ligt om tussendoor te eten. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197646600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik snoep tegenwoordig vooral van die pakjes crackers van de LU
(die zoute met olijfolie)
daar kun je nog eens een heel pak(je dus) van leegeten.. en dan valt het eignelijk reuze mee.
mini-zakjes chips werkt hier trouwens dan weer niet.. dan heb ik daarna gewoon nog steeds zin in meer chips.
Ja, dan doodleuk nog twee zakjes pakken en je later bedenken dat je net zo goed de 'normale' zak had kunnen pakken. Check. :+

En ik heb inderdaad ook een paar snacks die prima in m'n eetpatroon passen, die mogen in principe ook iedere avond wel. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646605
Pauze met fruit hier. :W Die doe ik mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197646637
Goed idee! Even m'n mandarijn opduikelen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646733
Ik moet mijn peren vanavond niet vergeten :D sinds ze in de koelkast liggen vergeet ik ze.
pi_197646841
Oeh, peren, lekker. :9

Wederom de bewustwording dat ik, voor iemand die een hoop fruit serieus lekker vindt, bar weinig fruit eet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646903
Ik eet ook niet veel fruit hoor, liever groente :)
pi_197646980
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat ga ik later ook doen bij mijn kinderen. :Y)

Heb je een beetje kunnen slapen? Nieuws op tijd uit?
Ja en lekker uitgeslapen *O* Twitter en nieuws snel verruild voor Rupaul ;)

En doen! Het is zo leuk als thuis komt en er zitten ineens bonbons in je tas ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:38:09 #42
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197647021
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik snoep tegenwoordig vooral van die pakjes crackers van de LU
(die zoute met olijfolie)
daar kun je nog eens een heel pak(je dus) van leegeten.. en dan valt het eignelijk reuze mee.
mini-zakjes chips werkt hier trouwens dan weer niet.. dan heb ik daarna gewoon nog steeds zin in meer chips.
Tuc?

Kruger National Park staat onder water :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197647137
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:38 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Tuc?

Kruger National Park staat onder water :{
https://www.tuc.be/

Tuc. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik eet ook niet veel fruit hoor, liever groente :)
Groente. :9

Eigenlijk lust ik alles wel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197647175
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, dan doodleuk nog twee zakjes pakken en je later bedenken dat je net zo goed de 'normale' zak had kunnen pakken. Check. :+

En ik heb inderdaad ook een paar snacks die prima in m'n eetpatroon passen, die mogen in principe ook iedere avond wel. :Y
ja precies.. chips is gewoon dodelijk.
(borrel)nootjes ook trouwens.

maar die crackers werkt prima..
pi_197647256
Zo klonk het trouwens net alsof ik altijd snoep... maar dat is echt niet het geval! Ik eet gewoon gezond
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197647305
Oh, zo las ik 'm niet hoor! Vooral dat je wat lekkers gekregen had. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197647662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, zo las ik 'm niet hoor! Vooral dat je wat lekkers gekregen had. :9
Oke :) voelde ineens even gęnant...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197647671
En eindelijk de tijd en energie en gezondheid voor mijn hobbykamer. ik ga los!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197647730
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oke :) voelde ineens even gęnant...
Al snoep je wel de hele tijd, wat maakt het uit?
pi_197647752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Al snoep je wel de hele tijd, wat maakt het uit?
Eens hiermee. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197647796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Al snoep je wel de hele tijd, wat maakt het uit?
Ja je hebt gelijk
Ben druk bezig met stoppen van sorry en mezelf verantwoorden. Forgive me ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197647955
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk
Ben druk bezig met stoppen van sorry en mezelf verantwoorden. Forgive me ;)
het maakt vooral uit als je graag wil stoppen met snoepen :)
en dan willen we je er ongetwijfeld vast wel ene keer op wijzen ook...

maar uiteindelijk.. maakt het ONS niet uit of jij snoept.

En we doen het allemaal he.. ons verantwoorden op momenten dat het niet hoeft.
Maar uiteindelijk zit de rest van de wereld er vaak minder mee dan wijzelf.
pi_197650941
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

het maakt vooral uit als je graag wil stoppen met snoepen :)
en dan willen we je er ongetwijfeld vast wel ene keer op wijzen ook...

maar uiteindelijk.. maakt het ONS niet uit of jij snoept.

En we doen het allemaal he.. ons verantwoorden op momenten dat het niet hoeft.
Maar uiteindelijk zit de rest van de wereld er vaak minder mee dan wijzelf.
Op dat gebied heb ik voor mezelf 'regels' en dat gaat prima :)
En je hebt gelijk :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197652156
M'n man maakt zelf weer eens rogan josh (curry) en het ruikt zooo lekker. :9~ :% :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197663202
Goedemorgen!

Beetje kort nachtje, vroeg wakker uit het niets en niet meer verder kunnen slapen en ik geef eerlijk toe te lang gelezen te hebben... Helaas hoort dat laatste bij goede boeken en ik ben momenteel met drie goede boeken bezig. Vanavond ipv half tien om negen uur misschien de laptop uit en boekje open
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197663651
hier goddelijk geslapen.. zelfs de aanhouding onder mijn raam gemist blijkbaar

ik dacht dat je alleen een boete kreeg bij overtredingen van de avondklok.. maar kennelijk zijn diverse mensen daadwerkelijk opgepakt vanavond.
geen idee of dat ze dat op een nachtje logeren is te komen te staan.. of dat ze vooral thuis werden afgeleverd met een boete..

vragen.. vragen...
pi_197663728
Net wat je aan het doen bent buiten denk ik ook. Een potje badminton buiten lijkt me een boete, in een groep rondlopen kan me heel goed aanleiding lijken voor vervolgstappen gezien de afgelopen paar avonden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197663833
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Net wat je aan het doen bent buiten denk ik ook. Een potje badminton buiten lijkt me een boete, in een groep rondlopen kan me heel goed aanleiding lijken voor vervolgstappen gezien de afgelopen paar avonden.
volgens de buuf was het 1 persoon.. en er valt hier echt niks te beleven of te slopen avonds....
en voor ik naar bed ging... reden er meer dan genoeg auto's ook nog.. niemand die daar naar keek verder.
pi_197664409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 08:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens de buuf was het 1 persoon.. en er valt hier echt niks te beleven of te slopen avonds....
en voor ik naar bed ging... reden er meer dan genoeg auto's ook nog.. niemand die daar naar keek verder.
Mwah, genoeg sloopbaars als je graag wil hoor. :+ Maar zou me niet verbazen als ze nu echt hard optreden, je hoort niet op straat zonder de juiste papieren en genoeg ongein gezien in het land, dus we verwijderen je van straat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197664946
Sinds de avondklok hoor ik ook weer elke avond vuurwerk.....maar goed misschien uit eigen tuin :+ laten we positief denken
pi_197664974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Sinds de avondklok hoor ik ook weer elke avond vuurwerk.....maar goed misschien uit eigen tuin :+ laten we positief denken
Hier gisteren ook flinke bommen gehoord ja. :')

Maar goed, als het daarbij blijft.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197665145
Oja vergeleken met andere plekken is het hier super rustig
pi_197665567
Ik woon in een hele rustige, "saaie" straat... en ik ben zo dankbaar daarvoor...

'k Ben benieuwd of er nog echt gereld gaat worden hier. Ze hadden het wel opgeroepen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197665808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Oja vergeleken met andere plekken is het hier super rustig
Absoluut. :Y Al lopen de hooligans wel rondjes in het centrum om relschoppers te ontmoedigen, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. :')

Maar zit zelf in een buitenwijk, daar doet het hoogstens plof in een put. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197665831
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Absoluut. :Y Al lopen de hooligans wel rondjes in het centrum om relschoppers te ontmoedigen, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. :')

Daar zat ik gisteren over na te denken, ik weet nog steeds niet wat ik daar nou van vind.....
pi_197665883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar zat ik gisteren over na te denken, ik weet nog steeds niet wat ik daar nou van vind.....
Enerzijds ben ik voor een niet in puin liggende stad, anderzijds is het absurd dat de hooligans nu in grote groep over straat gaan. En wie zegt dat het niet juist vechtersbazen aantrekt. :{

Maar ik snap de politie hierin ook, zolang het bij rondlopen blijft en de echte relschoppers wegblijven... Er is gewoon niet echt te winnen hiermee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197665916
Toch trots op het noorden ;)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197665944
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch trots op het noorden ;)

[ afbeelding ]
Benieuwd waardoor dat komt.
pi_197665953
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Benieuwd waardoor dat komt.
Internet moet hier nog uitgevonden worden ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197665971
Maar zonder gekheid --> als ze zich aan de oproep houden zijn we in Groningen vanavond en vrijdag aan de beurt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197665973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Benieuwd waardoor dat komt.
Minder dichtbevolkt en minder hard geraakt/flink later geraakt door corona?

En je gaat er niet even heen met de trein. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197666009
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Minder dichtbevolkt en minder hard geraakt/flink later geraakt door corona?

En je gaat er niet even heen met de trein. :+
Dat minder hard geraakt ging meteen door mijn hoofd :Y
Het leek namelijk op het kaartje in maart/april. Toen iedereen nog de Brabanders uitlichten.
pi_197666069
Denk ook wel dat bereikbaarheid meespeelt hoor, wat ik oppikte over Eindhoven en Den Bosch is dat er heel veel met de trein kwamen.

Kunnen ze hier ook doen, maar je kan maar uit twee richtingen komen. :+ Het noorden met de trein doe je ook niet even.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197666085
In Drenthe zijn in ieder geval wel drie jongeren aangehouden.

o|O

De politie heeft maandag drie minderjarigen uit Drenthe aangehouden voor opruiing. De drie riepen op social media op tot rellen in Emmen, Assen en Beilen.

Dagblad van het Noorden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197666120
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef Sumppi het volgende:
In Drenthe zijn in ieder geval wel drie jongeren aangehouden.

o|O
:D

Ik moest wel grinniken om een stel in Amsterdam dat letterlijk aan het badmintonnen was. Dat soort burgerlijke ongehoorzaamheid vind ik leuk. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197669819
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar zat ik gisteren over na te denken, ik weet nog steeds niet wat ik daar nou van vind.....
Ik vind het ook een beetje dubbel.
Ene kant wil je dat natuurlijk helemaal niet..
maar kan me voorstellen als winkeleigenaar... het alternatief het OOK niet is.
pi_197669836
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk ook wel dat bereikbaarheid meespeelt hoor, wat ik oppikte over Eindhoven en Den Bosch is dat er heel veel met de trein kwamen.

Kunnen ze hier ook doen, maar je kan maar uit twee richtingen komen. :+ Het noorden met de trein doe je ook niet even.
In rotterdam was ook op lokaal nieuws dat er veel mensen waren opgepakt die helemaal niet uit rotterdam kwamen maar juist uit de omliggende dorpen.
pi_197669846
Uhm... wat ik me nu afvraag is hoe de politie erin staat? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hooligangs zoveel macht hebben in een stad... Ik ben eigenlijk een beetje erop tegen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197669933
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... wat ik me nu afvraag is hoe de politie erin staat? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hooligangs zoveel macht hebben in een stad... Ik ben eigenlijk een beetje erop tegen
Van een bevriende agent weet ik dat die er ook dubbel in staat, want als het wel tot knokken komt, kan de politie geen onderscheid maken tussen de groepen ook. Anderzijds snappen ze de actie goed en waarderen ze het gebaar. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197669969
En boetes krijgt "de harde kern" ook gewoon, maar dat boeit ze niet. :P

Het heeft zo zijn voordelen, in een erg brede WA-groep zitten. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:37:46 #81
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197675846
Ik veroordeel de rellen.

Zielepietjes.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:23:29 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197677055
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch trots op het noorden ;)

[ afbeelding ]
Toch gek, want afgelopen vrijdag was er in de stad Groningen al een poging tot plundering van een groep jongeren bij een supermarkt in de Kerklaan.

https://www.rtvnoord.nl/n(...)a-overval-supermarkt

En ze zijn nog steeds op zoek naar meer betrokkenen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197680580
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Toch gek, want afgelopen vrijdag was er in de stad Groningen al een poging tot plundering van een groep jongeren bij een supermarkt in de Kerklaan.

https://www.rtvnoord.nl/n(...)a-overval-supermarkt

En ze zijn nog steeds op zoek naar meer betrokkenen.
Klopt...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197680692
Eindelijk weer eens een hele nacht doorgeslapen *O* Nu even rustig een kopje koffie en dan maar eens wat van mijn leven maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 28 januari 2021 @ 10:07:39 #85
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197681319
Lek in de badkamer maar het water druppelt gelukkig in mijn bad.

Verder alles ok en met jullie?

Fijne dag :9
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197681417
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lek in de badkamer maar het water druppelt gelukkig in mijn bad.

Verder alles ok en met jullie?

Fijne dag :9
Da's wel de beste plek in huis voor een lekkage :D Maar vervelend blijft het wel natuurlijk...
pi_197681498
Een bad onder het lek scheelt wel iets ja. :D

Lekkage is wel serieus irritant, eerst (laten) zoeken waar het vandaan komt en daarna als het hopelijk gemaakt is nog eens op zoek naar waar het allemaal schade heeft kunnen aanrichten. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 28 januari 2021 @ 10:24:32 #88
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197681532
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Een bad onder het lek scheelt wel iets ja. :D

Lekkage is wel serieus irritant, eerst (laten) zoeken waar het vandaan komt en daarna als het hopelijk gemaakt is nog eens op zoek naar waar het allemaal schade heeft kunnen aanrichten. ;(
Net boven het raam zit een scheur. Daar komt het water vandaan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197681550
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:24 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Net boven het raam zit een scheur. Daar komt het water vandaan.
Ah, dat scheelt al! Blijft irritant. -O- Weet je al wanneer het gemaakt kan worden?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197688390
Ik ben gesloopt. Tuuuuut.. 8)7

Wel de hele morgen kinderen begeleid met schoolwerk, een peuter telkens aan het spelen gezet en vanmiddag een knutselmiddag gehouden. Lang leve de pakketjes en de enorme hoeveelheden karton. :P Nu moet ik bedenken wat ik met een Titanic, hond en robot moet. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 28 januari 2021 @ 19:05:52 #91
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197689873
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah, dat scheelt al! Blijft irritant. -O- Weet je al wanneer het gemaakt kan worden?
Zolang de scheur niet vergroot en alles in bad lekt moet er niks aan gedaan worden.

Het is enkel als het hard regent.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197700023
:W
Hier deze week ookal een lekkkage
pi_197700131
Niks waard, al die nattigheid. :N

Binnen en buiten, overigens. :+

Tot op heden wel een relatief relaxed dagje qua werk (in ieder geval waar ik invloed op heb, collega heeft een kleine crisis), dus da's prettig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197702665
Hier juist een rampenweek qua werk en alles... deadlines van ingewikkelde klussen, collega's die de boel vernaggelen, kinderen die geen moer uitvoeren zonder elke twee minuten aanwijzingen te geven... het is dat ik het ook niet zie zitten in de stromende regen te gaan wandelen, maar ik zou struikelen over m'n wallen :X

Ik hoop zo zo zo zo erg dat het nog maar één weekje duurt... dat de (basis)scholen per 8 februari weer open mogen... maar ik ben er zo bang voor dat dat niet het geval gaat zijn :'(
pi_197702706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:07 schreef Shandaly het volgende:
Hier juist een rampenweek qua werk en alles... deadlines van ingewikkelde klussen, collega's die de boel vernaggelen, kinderen die geen moer uitvoeren zonder elke twee minuten aanwijzingen te geven... het is dat ik het ook niet zie zitten in de stromende regen te gaan wandelen, maar ik zou struikelen over m'n wallen :X

Ik hoop zo zo zo zo erg dat het nog maar één weekje duurt... dat de (basis)scholen per 8 februari weer open mogen... maar ik ben er zo bang voor dat dat niet het geval gaat zijn :'(
Ik las vandeweek wel dat het als eerste op het programma staat... dus wie weet.

Nu op jacht naar fijne vingerloze wantjes om te haken. Ideeen welkom :)
pi_197707671
Hoi :W

Sorry, niet echt actief geweest de laatste maanden hier. Het ging erg slecht met mijn vaders gezondheid (geen Corona) en woensdagavond is hij (gelukkig rustig hij was al in slaap gebracht) overleden ;( 4 dagen na zijn 67e verjaardag. Onze band was erg ingewikkeld vanwege gebeurtenissen in mijn jeugd, maar ik heb gelukkig goed afscheid van hem kunnen nemen. Dinsdag is de begrafenis en geven we hem als familie nog een waardig afscheid. Vanwege Corona-maatregelen is het wel erg apart hoe het allemaal gaat nu en zijn sommige dingen erg balen die niet kunnen of dat we toch mensen moeten teleurstellen die niet kunnen komen nu. Maar het is zoals het is en we moeten het er maar mee doen helaas. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend en familie/vriend(inn)en, dus dat is erg fijn! *;
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:40:25 #97
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197707816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoi :W

Sorry, niet echt actief geweest de laatste maanden hier. Het ging erg slecht met mijn vaders gezondheid (geen Corona) en woensdagavond is hij (gelukkig rustig hij was al in slaap gebracht) overleden ;( 4 dagen na zijn 67e verjaardag. Onze band was erg ingewikkeld vanwege gebeurtenissen in mijn jeugd, maar ik heb gelukkig goed afscheid van hem kunnen nemen. Dinsdag is de begrafenis en geven we hem als familie nog een waardig afscheid. Vanwege Corona-maatregelen is het wel erg apart hoe het allemaal gaat nu en zijn sommige dingen erg balen die niet kunnen of dat we toch mensen moeten teleurstellen die niet kunnen komen nu. Maar het is zoals het is en we moeten het er maar mee doen helaas. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend en familie/vriend(inn)en, dus dat is erg fijn! *;
Sterkte :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:55:32 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197708073
Ach, Hestia. Wat verdrietig.

Gecondoleerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197708106
Gecondoleerd Hestia :*
pi_197711500
Wat naar @Hestia

Gecondoleerd
pi_197712838
Hestia, wat een verdrietig nieuws. Sterkte..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197721927
Dankjulliewel allemaal :*

Vanochtend begonnen met mijn In memoriam schrijven voor de begrafenis en nu samen met vriendlief onderweg naar het rouwcentrum om vast met een paar familieleden die niet op de begrafenis kunnen komen afscheid te nemen. Dus nu begint het wel steeds werkelijker te worden ;(
pi_197744035
Hestia :* Lukt het met het schrijven van het in memoriam? En wat naar toch dat in deze tijd er een maximaal aantal mensen afscheid mag komen nemen op een begrafenis.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 31 januari 2021 @ 16:37:09 #104
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_197747465
Oef, Hestia, dat is nog best jong ;(
Heel veel sterkte gewenst :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_197747981
Knap dat je dat kan schrijven.
Sterkte!
pi_197767610
Dankjulliewel :*

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 14:39 schreef Sumppi het volgende:
Hestia :* Lukt het met het schrijven van het in memoriam? En wat naar toch dat in deze tijd er een maximaal aantal mensen afscheid mag komen nemen op een begrafenis.
Ik heb beroepsmatig veel ervaring met schrijven, maar een in memoriam over mijn eigen vader schrijven is toch wel echt andere koek. Vanmiddag nog 3 uur ermee bezig geweest en nou is hij wel redelijk klaar. Mn vriend is vandaag even een dagje naar zn eigen huis, morgenochtend komt hij weer terug. Dus dan de laatste puntjes op de i zetten en oefenen voor hem met voorlezen. Maar als ik morgenmiddag in die aula staat zal het wel heel anders zijn dan gewoon zo thuis natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat, maar proberen het een beetje over me heen te laten komen. Loopt toch altijd anders dan je van te voren denkt zoiets.

Officieel mogen er nu bij een uitvaart 50 mensen zijn, maar omdat er dus wel 1.5m afstand moet worden gehouden tussen de verschillende huishoudens kunnen er in de ruimte van het uitvaartcentrum waar het is maar maximaal 30 mensen terecht.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:58:45 #107
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197767744
Alvast een dikke knuffel voor morgen.

Ik heb brons gehaald.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197769815
Dertig mensen is wel weinig voor op een uitvaart. Wel intiem. Veel kracht en steun gewenst voor morgen (en sowieso, voor de momenten waarop je je vader moet missen). :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197769859
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

Ik heb brons gehaald.
Dat is leuk. Gefeliciteerd. Je traint ook lekker. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197769968
@Shandaly ben je opgelucht dat het nog maar een weekje is? Nu nog vier dagen bikkelen en dan weer wat lucht.

Hoewel ik me zorgen maak om het virus ben ik toch ook blij voor de kinderen dat ze weer naar school mogen. De tweede keer thuisonderwijs hakt er hier harder in. Toch regelmatig verdriet en boosheid om het missen van de klasgenoten/ vriendjes en ook familie. ;(

De besmettingen hier liepen heel erg mooi terug, maar de laatste dagen schiet de grafiek weer omhoog. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 1 februari 2021 @ 23:10:21 #111
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197771615
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat is leuk. Gefeliciteerd. Je traint ook lekker. ^O^
Het is zelfs zilver. Er zijn scores verwisseld.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 1 februari 2021 @ 23:14:34 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197771674
Sterkte voor morgen, Hestia.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197771838
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:40 schreef Sumppi het volgende:
@:Shandaly ben je opgelucht dat het nog maar een weekje is? Nu nog vier dagen bikkelen en dan weer wat lucht.

Hoewel ik me zorgen maak om het virus ben ik toch ook blij voor de kinderen dat ze weer naar school mogen. De tweede keer thuisonderwijs hakt er hier harder in. Toch regelmatig verdriet en boosheid om het missen van de klasgenoten/ vriendjes en ook familie. ;(

De besmettingen hier liepen heel erg mooi terug, maar de laatste dagen schiet de grafiek weer omhoog. -O-
Ja en nee...
Ik ben aan de ene kant heel erg blij dat het thuisonderwijs stopt, maar aan de andere kant zitten er ook zoveel haken en ogen aan het weer naar school gaan dat het allerminst ontspannen zal voelen...
Sowieso hebben wij hier na één week school alweer een week vakantie. En de BSO mag nog niet open, dus die week zijn ze weer fulltime thuis, zonder afleiding of structuur van schooltaakjes. De hoogste groepen moeten afstand houden en mondkapjes en dergelijke, en dat valt mijn oudste al in. En juist in de afgelopen maand tijdens de noodopvang hebben ze op onze school een paar positieve gevallen gehad 🤐

Ik weet het allemaal niet meer, waterpeil staat bij mij net zo hoog als in de Nederlandse rivieren 😢

Ik kan wel dagen vrij nemen straks, maar je kunt alsnog niets. Alles is dicht, het is pokkeweer, en mijn kinderen willen alleen maar in pyjama achter schermen zitten de godganse dag.

Ik ben alles zo zat... :'( :'( :'(
pi_197772822
@Shandaly vrees het ook nog wel even duurt..
maar in ieder geval even een weekje ademruimte.
Misschien juist die week dat ze er niet zijn even een dagje vrij. Niet dat je ergens heen kunt maar wel even tijd voor jezelf.
Is OOK belangrijk in deze tijd. Lees een boek, ga in bad.. geniet even van die paar uurtjes in een huis.

Hier wel mixed feelings over dat naar school gaan. Niet dat ik het de ouders niet gun...
maar tegelijkertijd met dat je overal hoort dat kinderen heus zo besmettelijk niet zijn... duikt er nu gister weer een filmpje van Van Dissel waarin hij zegt dat zieke mensen eigenlijk alleen thuis moeten blijven en gezonde gezinsleden incl kinderen eigenlijk tijdelijk ergens anders heen zouden moeten.
En dan denk ik... dus WEL naar school want worden toch haast niet ziek en nauwelijks besmettelijk.... maar niet bij hun ouders blijven.
Die man heeft vast zelf geen kinderen :X

@Pinnenmutske goed bezig!!


@_Hestia_ heel veel sterkte gewenst vandaag.. you can do this.
pi_197773382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 06:30 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Shandaly vrees het ook nog wel even duurt..
maar in ieder geval even een weekje ademruimte.
Misschien juist die week dat ze er niet zijn even een dagje vrij. Niet dat je ergens heen kunt maar wel even tijd voor jezelf.
Is OOK belangrijk in deze tijd. Lees een boek, ga in bad.. geniet even van die paar uurtjes in een huis.

Hier wel mixed feelings over dat naar school gaan. Niet dat ik het de ouders niet gun...
maar tegelijkertijd met dat je overal hoort dat kinderen heus zo besmettelijk niet zijn... duikt er nu gister weer een filmpje van Van Dissel waarin hij zegt dat zieke mensen eigenlijk alleen thuis moeten blijven en gezonde gezinsleden incl kinderen eigenlijk tijdelijk ergens anders heen zouden moeten.
En dan denk ik... dus WEL naar school want worden toch haast niet ziek en nauwelijks besmettelijk.... maar niet bij hun ouders blijven.
Die man heeft vast zelf geen kinderen :X
Die mixed feelings heb ik dus ook. :M Waarom niet onderwijspersoneel eerst gevaccineerd voor de scholen open gaan?

Sterkte Hestia :*
pi_197773831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 08:28 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Die mixed feelings heb ik dus ook. :M Waarom niet onderwijspersoneel eerst gevaccineerd voor de scholen open gaan?

Sterkte Hestia :*
Omdat iemand keuzes maakte over wie er eerst gevaccineerd mag/moet worden...
pi_197773913
Hij was retorisch bedoeld ;)

Het is gewoon allemaal kwalitatief uitermate teleurstellend, al 11 maanden :'( En ooit zal het wel goedkomen, ooit... maar voor nu zie ik eigenlijk niet goed hoe ik het vol moet houden. Heb de energie niet meer om de dingen te doen waar ik energie van zou moeten krijgen :X
pi_197774117
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 09:21 schreef Shandaly het volgende:
Hij was retorisch bedoeld ;)

Het is gewoon allemaal kwalitatief uitermate teleurstellend, al 11 maanden :'( En ooit zal het wel goedkomen, ooit... maar voor nu zie ik eigenlijk niet goed hoe ik het vol moet houden. Heb de energie niet meer om de dingen te doen waar ik energie van zou moeten krijgen :X
probleem is.. dat opgeven ook geen optie is
mama-kwaaltje.. dus je gaat toch wel door want kindertjes.

maar herkenbaar wel... sowieso vrij intense baan op het moment ook
en dus nog minder zin om wat zinvols/leuks te gaan doen.

ongeveer elke vrije dag op het moment zin om maar gewoon heel de dag in bed te blijven..
maarja.. geen optie dus.
en als dochterlief er niet is... slepen we elkaar wel even naar buiten meestal
En eenmaal in beweging.. is het toch wel weer fijn

maar pfffff duurt zo lang dit

en qua werk word ik er letterlijk elke minuut mee geconfronteerd ook op het moment.
pi_197774150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

probleem is.. dat opgeven ook geen optie is
mama-kwaaltje.. dus je gaat toch wel door want kindertjes.


maar herkenbaar wel... sowieso vrij intense baan op het moment ook
en dus nog minder zin om wat zinvols/leuks te gaan doen.

ongeveer elke vrije dag op het moment zin om maar gewoon heel de dag in bed te blijven..
maarja.. geen optie dus.
en als dochterlief er niet is... slepen we elkaar wel even naar buiten meestal
En eenmaal in beweging.. is het toch wel weer fijn

maar pfffff duurt zo lang dit

en qua werk word ik er letterlijk elke minuut mee geconfronteerd ook op het moment.
Ja, dat dus 8)7
pi_197776877
Het is deprimerend. Dat L. met mondkapje naar school moet en afstand moet houden is ook ellendig, Shandaly. Hopelijk valt het hem mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197776897
Lijkt me inderdaad erg dubbel dat de scholen weer open gaan.

Verder merk ik dat ik niet zoveel te melden heb de laatste tijd.
pi_197777295
@_Hestia_ heel erg veel sterkte... een dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197777322
Ik zit een beetje in een lurkstand. Het gaat wel goed hier, alleen mijn hobby's eisen mijn aandacht waardoor ik telkens denk "oh reageer vanavond" en die avond ben ik moe. Dus sorry daarvoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197777871
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit een beetje in een lurkstand. Het gaat wel goed hier, alleen mijn hobby's eisen mijn aandacht waardoor ik telkens denk "oh reageer vanavond" en die avond ben ik moe. Dus sorry daarvoor
Geeft niets :*
Fijn om te horen dat het goed gaat O+
pi_197785656
Mag ik nog een keer spammen?

Voor de mensen die ons nieuwste biertje willen bestellen 🍻
En gebruik willen maken van onze gratis en persoonlijke bezorgservice *O*



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen waarvan ik weet dat ze interesse hebben, ga ik zo PMen
pi_197786579
Dankjulliewel allemaal voor de steun O+
Hij heeft een heel mooi waardig afscheid gekregen O+
Heb ook nog samen met familie de kist gesloten en gedragen *;
En mijn In Memoriam ging gelukkig goed ^O^
Blij en trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb.
Nu helemaal leeg en op en kan het echte rouwen en verwerken gaan beginnen ;(
pi_197786672
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor de steun O+
Hij heeft een heel mooi waardig afscheid gekregen O+
Heb ook nog samen met familie de kist gesloten en gedragen *;
En mijn In Memoriam ging gelukkig goed ^O^
Blij en trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb.
Nu helemaal leeg en op en kan het echte rouwen en verwerken gaan beginnen ;(
Je mag ook echt trots op jezelf zijn O+ hoe knap joh

Nu een tijdje rustig aan :*
pi_197786683
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor de steun O+
Hij heeft een heel mooi waardig afscheid gekregen O+
Heb ook nog samen met familie de kist gesloten en gedragen *;
En mijn In Memoriam ging gelukkig goed ^O^
Blij en trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb.
Nu helemaal leeg en op en kan het echte rouwen en verwerken gaan beginnen ;(
Het lastigste deel gaat nu pas beginnen.

Heel veel sterkte gewenst
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:08:20 #129
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197786823
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor de steun O+
Hij heeft een heel mooi waardig afscheid gekregen O+
Heb ook nog samen met familie de kist gesloten en gedragen *;
En mijn In Memoriam ging gelukkig goed ^O^
Blij en trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb.
Nu helemaal leeg en op en kan het echte rouwen en verwerken gaan beginnen ;(
Sterkte en een hele dikke knuffel uit Belgie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197795118
Hestia :* Mooi dat het zo is gegaan met het afscheid. Nu word je denk ik wat minder geleefd. Veel sterkte.

@Sarabi 7 maart staat in de agenda. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197795182
Verkopen jullie ook aan winkels? Of alleen particulier?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197795204
Moeten jullie dat blok met frontpageitems ook om de haverklap verbergen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Sumppi op 03-02-2021 12:08:06 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197795230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:55 schreef Sumppi het volgende:

@:Sarabi 7 maart staat in de agenda. *O*
Leuk *O*

We zitten heel erg na te denken of we ook aan winkels willen verkopen. Denk dat we dat uiteindelijk wel gaan doen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:04:17 #134
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197795264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk *O*

We zitten heel erg na te denken of we ook aan winkels willen verkopen. Denk dat we dat uiteindelijk wel gaan doen.
*O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197806038
Oh, ik kreeg vanmiddag ineens een hele grote mooie bos bloemen bezorgd ❤️ van mijn managers. Om me op te fleuren, hart onder de riem te steken, waardering voor het combineren van homeschooling en thuiswerken en het ondanks alles toch maar vol te houden...
Toen gingen de sluizen wel weer open, maar tranen van ontroering voelen toch anders dan tranen van frustratie, onmacht en oververmoeidheid... :'(
pi_197807991
Goedemorgen :)
Zometeen onderweg naar Weert om 1500 flesjes bier te bottelen *O*
pi_197808019
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :)
Zometeen onderweg naar Weert om 1500 flesjes bier te bottelen *O*
Veel plezier! (En doe je voorzichtig? O-) )
pi_197808554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :)
Zometeen onderweg naar Weert om 1500 flesjes bier te bottelen *O*
Veel plezier!!
pi_197808570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:38 schreef Shandaly het volgende:
Oh, ik kreeg vanmiddag ineens een hele grote mooie bos bloemen bezorgd ❤️ van mijn managers. Om me op te fleuren, hart onder de riem te steken, waardering voor het combineren van homeschooling en thuiswerken en het ondanks alles toch maar vol te houden...
Toen gingen de sluizen wel weer open, maar tranen van ontroering voelen toch anders dan tranen van frustratie, onmacht en oververmoeidheid... :'(
Wel fijn dat ze dat zo doen zeg.

Hier gister gebeld door nieuwe contactpersoon bij nieuwe werkgever..
die was ook lekker aan het doorvragen over hoe het ging. Heel leuk gesprek uiteindelijk.
Nieuwe werk is ook heel EN heel intense ... dat helot wel natuurlijk
pi_197816868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:52 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Veel plezier! (En doe je voorzichtig? O-) )
Deze keer is het zonder ongelukken gelukt *O*
pi_197821675
Supertof om dan je eigen product zo te zien in die machine!

En wat een grote hoeveelheid flesjes hebben jullie. Hoe gaat de verkoop?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 5 februari 2021 @ 08:23:50 #143
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197827439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:16 schreef Sarabi het volgende:

Filmpje van vandaag
Ik wacht m'n sixpack af. :9 *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197827632
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef Sumppi het volgende:
Supertof om dan je eigen product zo te zien in die machine!

En wat een grote hoeveelheid flesjes hebben jullie. Hoe gaat de verkoop?
Ik durf het niet te zeggen, om het niet te jinxen.
Maar het gaat zeker niet slecht O+ we hebben nu al het dubbele verkocht in vergelijking met de vorige keer (niet helemaal eerlijke vergelijking want toen ging de helft naar donateurs, en sommige donateurs zijn deze ronde gewoon klanten geworden natuurlijk).
pi_197827638
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik wacht m'n sixpack af. :9 *O*
Yes *O* leuk om je even te ontmoeten
pi_197829222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik durf het niet te zeggen, om het niet te jinxen.
Maar het gaat zeker niet slecht O+ we hebben nu al het dubbele verkocht in vergelijking met de vorige keer (niet helemaal eerlijke vergelijking want toen ging de helft naar donateurs, en sommige donateurs zijn deze ronde gewoon klanten geworden natuurlijk).
Ik neem me iedere keer voor die laatste rocketmango op te drinken die ik eigenlijk voor “gelegenheid” bewaarde.
(Gelegenheid dus.. lekker in mn eentje op de bank met een boek of serietje.. even me-time)

Maar puntje bij paaltje duik ik elke avond met potentieel me-time gelijk met dochterlief in bed gewoon omdat ik zo gaar als boter ben :)

Wat moet ik me voorstellen bij barley eigenlijk?
Zoet alsin.. bij bijv bruin/bock?
pi_197829313
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik neem me iedere keer voor die laatste rocketmango op te drinken die ik eigenlijk voor “gelegenheid” bewaarde.
(Gelegenheid dus.. lekker in mn eentje op de bank met een boek of serietje.. even me-time)

Maar puntje bij paaltje duik ik elke avond met potentieel me-time gelijk met dochterlief in bed gewoon omdat ik zo gaar als boter ben :)

Wat moet ik me voorstellen bij barley eigenlijk?
Zoet alsin.. bij bijv bruin/bock?
Snap ik :D ik zou hem niet nog maaaanden laten liggen trouwens, deze zijn vers echt het beste.

En deze barley is zeker niet zo zoet als bruin bier. Bij bock heb je ook nog aardig wat verschillen qua zoet dus lastig te zeggen.
Op de bitterschaal scoort ie gemiddeld.
pi_197829534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Snap ik :D ik zou hem niet nog maaaanden laten liggen trouwens, deze zijn vers echt het beste.

En deze barley is zeker niet zo zoet als bruin bier. Bij bock heb je ook nog aardig wat verschillen qua zoet dus lastig te zeggen.
Op de bitterschaal scoort ie gemiddeld.
Was ook niet de planning.. maarja.. gewoon echt moe.

Nieuwe baan is superleuk... maar als introvertje is het eind van de dag gewoon echt op.
Hele dag continu input via alle denkbare kanalen.. mensen die dingen van je willen weten, die je nodig hebben, die meer vragen kunnen verzinnen dan ik ooit kan beantwoorden...

Het is dat het zo leuk is ook _O-
pi_197829552
1 van mijn agents mopperde gister over iets..
en ik zag dat toevallig.. dus ik zei: nou ik neem nog eens dagje vrij..

Zij: nou niet meer doen hoor! We kunnen je ECHT niet missen!

Toch leuk om te horen O+
pi_197829719
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Was ook niet de planning.. maarja.. gewoon echt moe.

Nieuwe baan is superleuk... maar als introvertje is het eind van de dag gewoon echt op.
Hele dag continu input via alle denkbare kanalen.. mensen die dingen van je willen weten, die je nodig hebben, die meer vragen kunnen verzinnen dan ik ooit kan beantwoorden...

Het is dat het zo leuk is ook _O-
Ja, als introvert snap ik het :Y
En het is ook niet dat ie niet meer drinkbaar is hoor :)
De barleywine is trouwens wel een bier dat je jaren kan bewaren en misschien zelfs beter wordt.

Je zit dus wel op je plek daar? :)
Gaat je dochter trouwens volgende week weer naar school?
pi_197829996
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, als introvert snap ik het :Y
En het is ook niet dat ie niet meer drinkbaar is hoor :)
De barleywine is trouwens wel een bier dat je jaren kan bewaren en misschien zelfs beter wordt.

Je zit dus wel op je plek daar? :)
Gaat je dochter trouwens volgende week weer naar school?
Ja hoor.. ik klaag (meestal) niet.
Maar gister een doordeweekse dag vrij...
en spontaan halve dag in de keuken gestaan.
Eerst achterstallig onderhoud van de dagen ervoor.
Toen millionaires shortbread gemaakt.
Keuken weer opgeruimd en schoon.
En toen besloten dat ik toch ook nog maar even butterchicken ging maken als avondeten.

Van die dagen... die ik soms even nodig heb.. maar waar je meestal pas achterkomt op het moment dat je heel de dag in de keuken stond :)

Nu weer helemaal in relaxmodus.
Vandaag late dienst.. dus pas om lunchtijd aan de slag.. dus vanochtend 6x water opgezet voor koffie... ondertussen het huis opgeruimd en nu met daadwerkelijk de eerste koffie op de bank.

In het weekend werken heeft nadelen... maar op deze manier even ontspannen... is toch makkelijker als iedereen gewoon druk is met school/werk :)

En nee... geen school want al op de middelbare.
Moet zeggen dat ik het niet onwijs vervelend vind.
School gaat prima zo thuis. Ze lijkt meer gemotiveerd dan wanneer ze daadwerkelijk naar school moet. Wel heel de dag videoconnectie naar dr vriendin.. maar goed.. daar kan ik wel mee leven zolang ze ook huiswerk maken.
En gister hebben ze zo allebei hun kamer opgeruimd. Ook prima denk ik dan _O-
pi_197830088
Oja middelbaar, stomme vraag van me.
Fijn dat ze nog even thuis is.
pi_197830126
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Oja middelbaar, stomme vraag van me.
Fijn dat ze nog even thuis is.
Kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Maar wij wonen best een eindje van school... dus scheelt haar gewoon best wel veel tijd.
En dat zet zich kennelijk om in motivatie O+
pi_197832692
Past de Rocketmango niet bij zoiets als de butter chicken? O-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197832807
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef Sumppi het volgende:
Past de Rocketmango niet bij zoiets als de butter chicken? O-)
die wilde ik net als lunch eten terwijl ik aan het werk ben _O-
pi_197834635
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef Sumppi het volgende:
Past de Rocketmango niet bij zoiets als de butter chicken? O-)
:D eigenlijk wel echt.
Door de bitterheid, past ie goed bij zoiets.
pi_197835323
Ja, dat dacht ik ook al. Bij kaas was hij ook erg lekker trouwens.

Oh jongens, ik ben zo moe. Ik zit maar wat te wachten tot de dag voorbij is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197835698
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:50 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Bij kaas was hij ook erg lekker trouwens.

Oh jongens, ik ben zo moe. Ik zit maar wat te wachten tot de dag voorbij is.
Ja dat vettige werkt goed er bij :Y

Kan je vroeg gaan slapen vandaag? :)
pi_197836342
Ja, dat kan vrijwel altijd wel. :Y

Ik ben nu maar leuke wolwinkeltjes aan het steunen. Voornemen was om deze maand niks te kopen aan boeken of handwerkspullen, maar dat is nu mislukt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197836399
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat kan vrijwel altijd wel. :Y

Ik ben nu maar leuke wolwinkeltjes aan het steunen. Voornemen was om deze maand niks te kopen aan boeken of handwerkspullen, maar dat is nu mislukt.
De winkeltjes steunen is nodig O+ goed excuus toch ;)
pi_197836596
Dat vind ik natuurlijk ook. :D

En van Tin Can Knits (Alexa Ludeman en Emily Wessel) heb ik ondertussen zoveel gratis geleerd dat ik nu een van de boeken besteld heb. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197836820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat kan vrijwel altijd wel. :Y

Ik ben nu maar leuke wolwinkeltjes aan het steunen. Voornemen was om deze maand niks te kopen aan boeken of handwerkspullen, maar dat is nu mislukt.
dat is voor het goede doel toch?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:43:54 #163
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197838184
Gisteren mijn nieuwe pijlen ingeschoten.

Goedgekeurd.

Fijne avond :O
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197846356
Even een klein coviddipje hier. Geen zin in mijn hobby's... ik had een computerspel voor mezelf gekocht ter afwisseling van knutselen, geen zin in. Maar ja... het begint wel weer beter te gaan. 'k Krijg weer creatieve ideeën en word langzaam maar zeker weer actiever. Ach.. komt allemaal wel weer goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197846382
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 06:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een klein coviddipje hier. Geen zin in mijn hobby's... ik had een computerspel voor mezelf gekocht ter afwisseling van knutselen, geen zin in. Maar ja... het begint wel weer beter te gaan. 'k Krijg weer creatieve ideeën en word langzaam maar zeker weer actiever. Ach.. komt allemaal wel weer goed
Goedemorgen!

Ik keek vandeweek een webinar waarom mensen het zo zwaar hebben in deze tijd :)
Was best interessant en die man echt superenthousiast. Ik zou er dagen naar kunnen kijken alleen al omdat hij zo lekker enthousiast is.
Kwam er op neer dat we eigenlijk allemaal te weinig bewegen, te weinig het idee hebben wat leuks of betekenisvols te doen/zijn en dat we uit ons ritme zijn.
Zijn mottlo: bewegen, bewegen, bewegen en als je dat gedaan hebt? Gewoon nog wat meer.

Dat half uurtje wandelen per dag wat volgens iedereen zo gezond is.. vind hij dat je eigenlijk minstens 3x per dag moet doen.
En dat mensen normaal als ze buiten de deur werken veel makkelijker doen dan wanneer ze thuis blijven.

Leuk verhaal en ik ging er bijna accuut van wandelen... tot ik zag dat het ruim etenstijd. Was.. toen toch maar gaan koken _O-
Toch ook wel belangrijk uiteindelijk.

Ben vooral benieuwd naar de sneeuw morgen. O+
Lang geleden dat er zoveel sneeuw voorspelt was en daadwerkelijk is gevallen O+

Wat had je eigenlijk voor spel gekocht?
Ik speel graag civilisation VI O+
pi_197848705
Was die enthousiaste man Erik Scherder? Die man komt zo positief en vol energie over. :D

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197848738
Sinds kort speel ik af en toe weer eens Counter-Strike. Denk dat het zo'n tien jaar geleden is dat ik het voor het laatst speelde? Wel een giftige community, daarom speel ik tegen de moeilijkste bots. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197849018
Klinkt als een goede lezing! En idd bewegen is altijd een must. Helemaal me eens

Ik heb planet zoo gekocht :) echt een heel mooi spel. Gezien mijn hobbykamer moeilijk opwarmt ga ik er morgen mee beginnen.

Nu lekker aan het breien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197860666
Wat brei je? Ik heb zojuist weer een paar sokken af.

In het nieuws nu dat door de brexit de import traag gaat. Ik merkte het aan een bestelling van boeken waar ik al een maand op wacht. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197861274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef Sumppi het volgende:
Was die enthousiaste man Erik Scherder? Die man komt zo positief en vol energie over. :D

Jaaaaa!
Werd er echt blij van
pi_197861637
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef Sumppi het volgende:
Wat brei je? Ik heb zojuist weer een paar sokken af.

In het nieuws nu dat door de brexit de import traag gaat. Ik merkte het aan een bestelling van boeken waar ik al een maand op wacht. :{
Ik ben bezig met de paaseieren uit een boek van Arne en Carlos (ja ik ben fan van ze)

Vervelen dat je zolang moet wachten...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197862171
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jaaaaa!
Werd er echt blij van
Per toeval zag ik dat er een programma van hem wordt uitgezonden op NPO2 (geloof ik). Het heet: 'Erik Scherder onderzoekt'.

Professor Erik Scherder legt oude tegeltjeswijsheden onder de loep. Want zijn er wel wetenschappelijke bewijzen voor die volkse waarheden?

Was ook best leuk. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben bezig met de paaseieren uit een boek van Arne en Carlos (ja ik ben fan van ze)

Vervelen dat je zolang moet wachten...
Mooi dat je daar al mee bent begonnen, dan ben je op tijd klaar met de versiering. Ze maken leuke dingen voor in huis! En ook prachtige sjaals en truien.

Ik brei eigenlijk alleen kleding, maar ik zag laatst Kikker en Pad en die vind ik zo leuk! O+ Ook door de kinderen die heel graag naar de verhalen hebben geluisterd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197862223
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197862358
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Per toeval zag ik dat er een programma van hem wordt uitgezonden op NPO2 (geloof ik). Het heet: 'Erik Scherder onderzoekt'.

Professor Erik Scherder legt oude tegeltjeswijsheden onder de loep. Want zijn er wel wetenschappelijke bewijzen voor die volkse waarheden?

Was ook best leuk. :)
[..]

Mooi dat je daar al mee bent begonnen, dan ben je op tijd klaar met de versiering. Ze maken leuke dingen voor in huis! En ook prachtige sjaals en truien.

Ik brei eigenlijk alleen kleding, maar ik zag laatst Kikker en Pad en die vind ik zo leuk! O+ Ook door de kinderen die heel graag naar de verhalen hebben geluisterd.
We maken precies het tegenovergestelde. Kleding maken heb ik veel respect voor. Verder dan sokken kom ik niet. De rest is zo groot om te maken!

En oef.... die kikken en pad zijn heel erg gaaf, alleen zo moeilijk lijken ze me... Carlos en Arne is het niveau dat ik red ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197862862
Ja, grappig dat jij juist kerstballen, vogeltjes en dergelijke maakt. Daar waag ik me niet aan.

En ik maak alleen simpele kleding. Truien maak ik heel af en toe en alleen voor de kinderen. Het leukst vind ik mutsen, sjaals, sokken en dergelijke. Wel wat meer of ingewikkelder dan recht en averecht, maar toch de projecten die lekker snel klaar kunnen zijn.

Nu wel wol besteld voor weer een trui (voor de middelste). En dit jaar wil ik graag een trui breien voor mezelf. :Y

Nu lekker onder de wol verder lezen. M'n boek is mooi.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197863000
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:42 schreef Sumppi het volgende:
Ja, grappig dat jij juist kerstballen, vogeltjes en dergelijke maakt. Daar waag ik me niet aan.

En ik maak alleen simpele kleding. Truien maak ik heel af en toe en alleen voor de kinderen. Het leukst vind ik mutsen, sjaals, sokken en dergelijke. Wel wat meer of ingewikkelder dan recht en averecht, maar toch de projecten die lekker snel klaar kunnen zijn.

Nu wel wol besteld voor weer een trui (voor de middelste). En dit jaar wil ik graag een trui breien voor mezelf. :Y

Nu lekker onder de wol verder lezen. M'n boek is mooi.
Simpele kleding bestaat niet ;)

Ik moet zeggen dat ik de vier boeken van Soxx heb en die hebben ook hele leuke projecten. Ik moet even moed verzamelen daarvoor. Gewoon met een armwarmer beginnen of een muts

Oh leuk! Wat voor wol?
En voor jezelf breien is ook belangrijk. Veel leesplezier en slaap lekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197863034
Ik vergat mn ereader ... dus niet stiekem lezen in bed voor mij.

Maar laat zat.
Dat slapen lukt vast.
pi_197864644
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik vergat mn ereader ... dus niet stiekem lezen in bed voor mij.

Maar laat zat.
Dat slapen lukt vast.
Jammer -O-
Ik heb ook al dagen niet gelezen.
Hopelijk morgen weer de rust er voor.
pi_197864735
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jammer -O-
Ik heb ook al dagen niet gelezen.
Hopelijk morgen weer de rust er voor.
Ik hoop met je mee dat je morgen rustig kan zitten met een boek. Door je bier erg druk?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197871225
Straks lekker videobellen met mijn beste vriendin. Bujo onder handen genomen en nu even pauze tot dan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197884249
Goedemorgen :W

Iedereen veilig aangekomen waar ie moet zijn?

@CotS ja lekker druk met verkopen en bezorgen.
pi_197884530
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Iedereen veilig aangekomen waar ie moet zijn?

@:CotS ja lekker druk met verkopen en bezorgen.
Goedemorgen :*
Dat is wel positief. Met die sneeuw hoop ik even niet?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197884578
En goedemorgen aan iedereen :*

Hier gaat alles lekker. Zo therapie via videobellen en wachten op de apotheek. Verder even schoonmaken en straks lekker boven bezig, als de apotheek is geweest, maar gezien de sneeuw gaat dat wel een latertje worden vrees ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197885045
Gisteren hebben we inderdaad besloten niet te bezorgen :) over een paar dagen weer.

Nou lekkage is niet verholpen door het rooster opnieuw kitten -O- nu maar mensen die weten wat ze doen er naar laten kijken
  maandag 8 februari 2021 @ 10:17:41 #185
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197885076
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren hebben we inderdaad besloten niet te bezorgen :) over een paar dagen weer.

Nou lekkage is niet verholpen door het rooster opnieuw kitten -O- nu maar mensen die weten wat ze doen er naar laten kijken
-O-

Hier weer eens een dagje thuiswerken. Met die stuifsneeuw en wind vertrouw ik het voor geen meter buiten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197885113
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

-O-

Hier weer eens een dagje thuiswerken. Met die stuifsneeuw en wind vertrouw ik het voor geen meter buiten. :+
Groot gelijk
pi_197885117
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren hebben we inderdaad besloten niet te bezorgen :) over een paar dagen weer.

Nou lekkage is niet verholpen door het rooster opnieuw kitten -O- nu maar mensen die weten wat ze doen er naar laten kijken
Verstandig! En balen van de lekkage :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197885127
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

-O-

Hier weer eens een dagje thuiswerken. Met die stuifsneeuw en wind vertrouw ik het voor geen meter buiten. :+
Heel slim, als je de mogelijkheid hebt gewoon doen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 8 februari 2021 @ 10:48:15 #189
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197885612
Geen sneeuwmannekes want slechte sneeuw.

Kids teleurgesteld.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197887043
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen sneeuwmannekes want slechte sneeuw.

Kids teleurgesteld.
Same here... geen sneeuwballen.. geen sneeuwpoppen

wel in de hele straat: "wees als Pieter" of "wees als kees" op alle auto's _O-
pi_197887203
Hier zie ik ook andere dingen op auto's :')
pi_197887492
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 12:27 schreef Sarabi het volgende:
Hier zie ik ook andere dingen op auto's :')
ik vond de 2 zo-goed-als-pubers onder mijn hoede zondag... heel braafjes en netjes :)
  maandag 8 februari 2021 @ 19:05:02 #193
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197894565
Tweede vaccin gekregen.

Afwachten of ik er ziek van ben.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197897069
Hier gewerkt, just dance gespeeld, even heel kort gewandeld want koud en savonds meer just dance.

Komende dagen kan ik wel weer gewoon vegeteren... :X
pi_197897185
Ik moet een beetje oppassen geen corona-depressie te krijgen :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197897205
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet een beetje oppassen geen corona-depressie te krijgen :')
Hmm in de categorie: “kan er ook nog wel bij?”

Maar nee... beter van niet. :*

Geen gouden tips hier ook vrees.
Hier dusdanig druk met werk.. dat ik geen tijd voor heb geloof ik.
Iets met nauwelijks tijd om na te denken.. laat staan me er zorgen over te kunnen maken.

Wel heel blij dat ik regelmatig met lief van huis wissel... gewoon even ergens anders.
En niet alleen sowieso natuurlijk.

Volgens mij scheelt dat behoorlijk.
pi_197898196
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet een beetje oppassen geen corona-depressie te krijgen :')
Alleen al door dit in de gaten hebben, gaat je helpen met je strijd ertegen 😘

Hier een goede dag, voor de afwisseling. Kinderen mochten naar school, met maatregelen en alles, maar 'gelukkig' geen sneeuwvrij ;) Het voelde even als bijna normaal *O*
  maandag 8 februari 2021 @ 22:16:41 #198
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_197898354
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen sneeuwmannekes want slechte sneeuw.

Kids teleurgesteld.
Hier plakt de sneeuw zo goed, dat ik mijn best moest doen om de deur uit te komen :D
De sneeuw was namelijk tot best hoog tegen mijn voordeur opgewaaid en ik hen flink moeten scheppen om bij de straat te kunnen komen _O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 8 februari 2021 @ 22:18:16 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197898377
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:16 schreef Muck het volgende:

[..]

Hier plakt de sneeuw zo goed, dat ik mijn best moest doen om de deur uit te komen :D
De sneeuw was namelijk tot best hoog tegen mijn voordeur opgewaaid en ik hen flink moeten scheppen om bij de straat te kunnen komen _O-
Check. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197899457
Lag in bed met beker thee en klein glaasje wodka
(Ja dat is een heel goede combinatie)

Meestal een combinatie waarvan ik snel slaap ook.

Maar nu lekker aan het lezen en zou zo graag nog een beetje willen.
Maarja.. dan moet ik dus om te beginnen UIT bed.
En bovendien ligt er iemand prinsheerlijk te slapen op mn benen.

Inmiddels ook naar de wc.. zucht

Zwaar leven _O-
pi_197903067
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Lag in bed met beker thee en klein glaasje wodka
(Ja dat is een heel goede combinatie)

Meestal een combinatie waarvan ik snel slaap ook.

Maar nu lekker aan het lezen en zou zo graag nog een beetje willen.
Maarja.. dan moet ik dus om te beginnen UIT bed.
En bovendien ligt er iemand prinsheerlijk te slapen op mn benen.

Inmiddels ook naar de wc.. zucht

Zwaar leven _O-
Heerlijk O+ en herkenbaar
pi_197903070
Morgen komt lekdetectie -O- duur grapje en ligt waarschijnlijk aan wat de oorzaak is of de verzekering het vergoedt.
pi_197907789
hmm duur grapje inderdaad.. maar als dat betekent dat de verzekering alles betaald.. scheelt het weer.
en je moet toch weten waar het vandaan komt uiteindelijk

hebben het ook een keer gehad en die mensen waren wel echt goed ook :)
uiteindelijk lek gevonden onder de badkamervloer.
daar kom je zelf toch niet snel achter bleek :)
pi_197910110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:18 schreef Uhmmpie het volgende:
hmm duur grapje inderdaad.. maar als dat betekent dat de verzekering alles betaald.. scheelt het weer.
en je moet toch weten waar het vandaan komt uiteindelijk

hebben het ook een keer gehad en die mensen waren wel echt goed ook :)
uiteindelijk lek gevonden onder de badkamervloer.
daar kom je zelf toch niet snel achter bleek :)
Ja als ze het goed doen dan ben ik al lang blij :) het moet toch gevonden worden.
pi_197911035
Lekkage kan zo moeilijk te vinden zijn als je het zelf uit wil zoeken. Hoop dat het bij jullie net zo makkelijk vergoed wordt als vorig jaar bij ons.

Ik raak altijd wat gespannen als het over lekkages gaat. Als kind heb ik eens het fonteintje in de wc aan laten staan voor ik naar school vertrok (en de rest al weg was). Eind van de dag kwam ik terug en was de brandweer net klaar met water wegpompen bij ons, de onderburen en uit de fietsenkelder. :X Dat werd gelukkig ook allemaal vergoed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197911142
Vandaag zag ik heel veel verschillende soorten vogels in de tuin. Opeens komen er van alle kanten vinken aan en zelfs een zanglijster en boomkruiper. De eekhoorn heeft ook onze noten gevonden. Ik dacht altijd dat ze aan winterslaap deden, maar dit jaar leerde ik dat dat niet het geval is.

En de kinderen weer naar school. Wat een tijd heb ik dan!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197911542
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:04 schreef Sumppi het volgende:


En de kinderen weer naar school. Wat een tijd heb ik dan!
Heerlijk O+

Vonden de kinderen het ook weer fijn?
pi_197911655
Ja, ze kwamen vrolijk thuis en hebben de hele dag gespeeld.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197911692
Heb je met dit weer nog bier rond kunnen brengen of was dat te gevaarlijk?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197911887
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:37 schreef Sumppi het volgende:
Heb je met dit weer nog bier rond kunnen brengen of was dat te gevaarlijk?
Gisteren en vandaag in dorpjes om ons heen. Dat ging goed. Morgen gaan we iets verder, ben benieuwd.
pi_197912004
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gisteren en vandaag in dorpjes om ons heen. Dat ging goed. Morgen gaan we iets verder, ben benieuwd.
Misschien even vakkundig plannen op basis van het weer...
Hier is de doorgaande weg compleet sneeuwvrij inmiddels.

in mijn straat vooral goed aangereden.

dus in principe is er goed te rijden.
pi_197912008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gisteren en vandaag in dorpjes om ons heen. Dat ging goed. Morgen gaan we iets verder, ben benieuwd.
Komt vast goed.

M'n man wordt helemaal blij van het rijden in de sneeuw (en over gladde wegen). Hij heeft er ook een cursus voor gevolgd, dat scheelt denk ik wel. Ik vind het maar niks. Recht tegenover ons stoepje heb je bomen en een sloot en ik zie me daar al belanden als ik hier weg probeer te rijden (er wordt hier niet gestrooid en een boer heeft de bovenste laag weggehaald waardoor het nu extra glad is).

Voordeel, man brengt en haalt de kinderen deze week.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197912231
Hoe vond je de smaak trouwens? En hebben anderen al een reactie gegeven?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197912529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:05 schreef Sumppi het volgende:
Hoe vond je de smaak trouwens? En hebben anderen al een reactie gegeven?
Ja lekker O+ en de eerste recensies op Untappd zijn veelbelovend *O* dus ik ben blij.
pi_197913609
Ze zijn er snel aan begonnen. :D Leuk, ik ben ook blij voor jullie! En zelf benieuwd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197921372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:05 schreef Sumppi het volgende:
Ze zijn er snel aan begonnen. :D Leuk, ik ben ook blij voor jullie! En zelf benieuwd.
Dankjewel O+
pi_197923158
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
pi_197923205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
Shitzooi. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197923251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Shitzooi. -O-
Ja :( en waarschijnlijk wordt er niets vergoed
pi_197923611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja :( en waarschijnlijk wordt er niets vergoed
Ah crap, valt onder standaard onderhoud zeker? ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197923666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou de hele badkamer mag opnieuw gekit/gevoegd worden -O-
Ook hier zijn de vorige bewoners creatief bezig geweest.
Ooooh goodness wat balen :{
Knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197923704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah crap, valt onder standaard onderhoud zeker? ;(
Yep -O-

Nouja er zijn ergere dingen in de wereld
pi_197923760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep -O-

Nouja er zijn ergere dingen in de wereld
Er over mopperen mag altijd. :Y Het helpt niets aan de situatie, maar het kan wel opluchten. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197923991
Dat is balen. Het vervangen van kitranden en het voegen lijkt me inderdaad geen verzekeringswerk. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197924176
Oh, meer sneeuw. Jippie. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197924734
Hier wil ik meer sneeuw... zo gezellig, maar de zon schijnt en amper een wolkje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197924743
Mezelf trouwens wel verwend met een boek met mandalapatronen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197924751
Ik heb de postbode weer extra werk bezorgd. >:)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197924772
En CotS ook. *O* Leuk om te haken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197924809
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier wil ik meer sneeuw... zo gezellig, maar de zon schijnt en amper een wolkje
Het is echt een pluk sneeuwbui boven Noord-Holland nu. _O-

Gelukkig zijn de meeste wegen inmiddels wel schoon. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197924830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Sumppi het volgende:
En CotS ook. *O* Leuk om te haken.
Lekker voor in de avond op de bank O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197924837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is echt een pluk sneeuwbui boven Noord-Holland nu. _O-

Gelukkig zijn de meeste wegen inmiddels wel schoon. :+
Ruilen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197924864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ruilen?
Ik vind 't prima, al vrees ik dat de bui niet naar me luistert. :P Gaat van noordwest naar zuidwest zo te zien.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197926086
https://nos.nl/video/2368(...)ik-ben-geen-kat.html

Dit heeft mijn hele dag goed gemaakt. _O-

I'm prepared to go forward with it. I'm here live, I just, I'm not a cat.

:'( :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197926102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Sumppi het volgende:
https://nos.nl/video/2368(...)ik-ben-geen-kat.html

Dit heeft mijn hele dag goed gemaakt. _O-
Ja briljant :D

Flyers zijn binnen dus de komende tijd lekker veel wandelen en flyeren.
pi_197926203
Dat is mooi te combineren. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197926441
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Sumppi het volgende:
Dat is mooi te combineren. :Y
Ja precies :)
Mijn man loopt toch elke dag minstens 1,5u
Kan ie mooi wat nuttigs doen 🤣
pi_197926719
Wat goed van hem! Hier wandel ik sinds de avondklok een stuk minder. Net wel een rondje gelopen. Sneeuw kraakt altijd zo lekker onder je voeten. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197926770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:41 schreef Sumppi het volgende:
Wat goed van hem! Hier wandel ik sinds de avondklok een stuk minder. Net wel een rondje gelopen. Sneeuw kraakt altijd zo lekker onder je voeten. :D
Ja leuk he O+
pi_197927535
Het is ook zo leuk om hier naar buiten te kijken. Gister liepen de reeën vlak voor het huis langs. Er komen regelmatig paarden voorbij en nu weer jongeren met een minitractor en een slee erachter. Dikke pret. :D

Vorig jaar keek ik nog uit op de overbuurvrouw die in haar deuropening stond te roken in haar joggingbroek met daaronder fluffy pantoffels. :7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197927605
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:23 schreef Sumppi het volgende:
Het is ook zo leuk om hier naar buiten te kijken. Gister liepen de reeën vlak voor het huis langs. Er komen regelmatig paarden voorbij en nu weer jongeren met een minitractor en een slee erachter. Dikke pret. :D

Vorig jaar keek ik nog uit op de overbuurvrouw die in haar deuropening stond te roken in haar joggingbroek met daaronder fluffy pantoffels. :7
Jullie wonen echt heel mooi daar O+
Stiekem beetje jaloers.
pi_197927830
Was geluk hebben.

Wat eten jullie vanavond? Mijn inspiratie is op.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197928263
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:40 schreef Sumppi het volgende:
Was geluk hebben.

Wat eten jullie vanavond? Mijn inspiratie is op.
Aardappel Anders Ovenschotel, favoriet van m'n dochter :) Met gehakt en prei en een beetje kaas...
pi_197930269
Lekker lamsspies van het turks grill restaurant.
Broodje erbij.

En de rijst eet ik morgenavond lekker O+
pi_197930301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:40 schreef Sumppi het volgende:
Was geluk hebben.

Wat eten jullie vanavond? Mijn inspiratie is op.
Wij hadden kant en klare paella.
pi_197930326
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:23 schreef Sumppi het volgende:
Het is ook zo leuk om hier naar buiten te kijken. Gister liepen de reeën vlak voor het huis langs. Er komen regelmatig paarden voorbij en nu weer jongeren met een minitractor en een slee erachter. Dikke pret. :D

Vorig jaar keek ik nog uit op de overbuurvrouw die in haar deuropening stond te roken in haar joggingbroek met daaronder fluffy pantoffels. :7
Ik heb gelukkig hele leuke overburen.
Maar ik zie liever toch een paar reeen voorbij rennen.

Kan ze afhankelijk van het jaargetijde wel horen burlen. Precies NET buiten beeld zit hier een hertenkamp

Ik kijk nu uit op aan de ene kant lieve bejaarde dames. En aan de andere kant... brede stoep, brede weg, meer stoep, gras, singel.. dan tehuis voor dementerende bejaarden en zwakbegaafde jongeren. En heeeeeeeel veel eendjes, zwanen en meerkoetjes. Die kant is best heel fijn dus O+
Verder lopen hier buiten op de stoep kippen en pauwen. Eigenlijk uit het hertenkamp.. maarja.. waarom zouden ze daar blijven als ze de hele buurt door kunnen O+

#citylife
pi_197932357
Kant en klaar was vandaag wel fijn geweest. Ik lust alleen geen zeebanket. Vroeger werd ik al zenuwachtig als er weer eens paella werd gemaakt. Het was lastig om om al die beestjes heen te scheppen en dan niet zo op te vallen. oO<

Ovenschotel staat op mijn lijstje!

En citylife betekent dat je zoiets lekkers als een lamsspies kunt bestellen. Dat gaat hier helaas niet. En ben je nu bij jou thuis of bij vriend? Uitzicht op de vogels is ook leuk. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197932455
Gelukkig aten we altijd met een servet op schoot. Kon ik daar ongemerkt eten in droppen. Na het eten moest ik altijd afwassen, dus het servet kon ik dan stiekem legen. :')

Zo blij dat m'n kinderen niet zulke fratsen uit hoeven te halen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197932473
Snijboontjes hier :) met aardappeltjes en twee gekookt eitjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197932486
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snijboontjes hier :) met aardappeltjes en twee gekookt eitjes
Lekker!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197932506
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Lekker!
Ja :) Stiekem is zo nu en dan een VGA best wel erg lekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197934468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:39 schreef Sumppi het volgende:
Kant en klaar was vandaag wel fijn geweest. Ik lust alleen geen zeebanket. Vroeger werd ik al zenuwachtig als er weer eens paella werd gemaakt. Het was lastig om om al die beestjes heen te scheppen en dan niet zo op te vallen. oO<

Ovenschotel staat op mijn lijstje!

En citylife betekent dat je zoiets lekkers als een lamsspies kunt bestellen. Dat gaat hier helaas niet. En ben je nu bij jou thuis of bij vriend? Uitzicht op de vogels is ook leuk. O+
Yup.. en bij thuis.
Alleen ook want mijn vriend bestelt eigenlijk nooit eten.. kookt echt elke dag. Geen uitzonderingen.

Dus soms als ik alleen ben.... dan vind ik dat toch wel even heel lekker :)

Nou kookt hij wel luxer dan ik.
Ik zou bijv zelf nooit lam kopen eigenlijk.. en hij wel.
Dus als ik daar eet voel ik me vaak alsnog een beetje verwend :)

(En alleen maar klaar hoeven zitten om te bord aan te pakken is sowieso onwijs luxe natuurlijk O+ )
pi_197935132
Nadeel van hier wonen is dat het weer de avond is dat de buuv seks heeft.
Dus muziek hard aan... tot ze meer lawaai maken tot de muziek uit gaat.

Ja.. ik vond een patroon :X

Wel fatsoenlijke muziek deze keer dus hier kan ik wel mee slapen. En dat is uiteindelijk waar het me om gaat. Je weet dat het hier suoergehorig is...
maar slapen is gewoon wel een ding uiteindelijk.
Ik moet tenslotte ook gewoon weer opstaan.

En en en... NOG erger..
2 dagen zit ik al lekker in het zonnetje te werken.
Heerlijk O+
En savonds is het eigenlijk best heel koud.
Maar goed.. gaf eigenlijk beetje de schuld aan het winterse zonnetje.

Blijkt net dat de benedenbuur al 2 dagen niet heeft gestoomt ivm defecte cv..
en warmte trekt omhoog... tja nu dus niet.

En precies waar ik werk krijgt mijn kachel heel slecht warm. Net de thermometer maar eens practisch in die hoek geplaceerd :x
Bleek het maar 17 graden te zijn in dat hoekje van de kamer.
Andere kant... gewoon netjes 21 graden.
En nee.. mijn huiskamer is geen balzaal _O-
pi_197941329
Die buurvrouw van jou. -O-

Je wil graag gaan samenwonen en verhuizen, toch?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197941823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Uhmmpie het volgende:
Nadeel van hier wonen is dat het weer de avond is dat de buuv seks heeft.
Dus muziek hard aan... tot ze meer lawaai maken tot de muziek uit gaat.

Ja.. ik vond een patroon :X

Wel fatsoenlijke muziek deze keer dus hier kan ik wel mee slapen. En dat is uiteindelijk waar het me om gaat. Je weet dat het hier suoergehorig is...
maar slapen is gewoon wel een ding uiteindelijk.
Ik moet tenslotte ook gewoon weer opstaan.

En en en... NOG erger..
2 dagen zit ik al lekker in het zonnetje te werken.
Heerlijk O+
En savonds is het eigenlijk best heel koud.
Maar goed.. gaf eigenlijk beetje de schuld aan het winterse zonnetje.

Blijkt net dat de benedenbuur al 2 dagen niet heeft gestoomt ivm defecte cv..
en warmte trekt omhoog... tja nu dus niet.

En precies waar ik werk krijgt mijn kachel heel slecht warm. Net de thermometer maar eens practisch in die hoek geplaceerd :x
Bleek het maar 17 graden te zijn in dat hoekje van de kamer.
Andere kant... gewoon netjes 21 graden.
En nee.. mijn huiskamer is geen balzaal _O-
Heb je het wel eens opgenomen en aan d'r laten horen eigenlijk? Want leefgeluiden, soit, maar overlast is echt een ander verhaal.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197941862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Heb je het wel eens opgenomen en aan d'r laten horen eigenlijk? Want leefgeluiden, soit, maar overlast is echt een ander verhaal.
Vannacht dus _O-
Rest van de nacht doodstil O+

Alleen om 4.20 nog een bak lawaai eventjes kort.
Heb het idee dat ze een uitklapbaar bed hebben of iets dergelijks...

En effectief zijn dit ook geluiden die ik overdag een stuk beter zou kunnen hebben he
Maar niet op een tijdstip dat ik, net als meeste mensen, gewoon wil slapen.
pi_197941915
Ook nog steeds wel het idee me dat ze het ook echt wel vervelend vind voor me trouwens.

Maar voor dat concept ben ik toch minder vatbaar midden in de nacht als ik al een paar uur geslapen heb :)
pi_197941929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Ook nog steeds wel het idee me dat ze het ook echt wel vervelend vind voor me trouwens.

Maar voor dat concept ben ik toch minder vatbaar midden in de nacht als ik al een paar uur geslapen heb :)
Blijft toch vervelend -O-
pi_197941959
Inmiddels is het trouwens aan de ene kant van de kamer... 23 graden want zon en kachel...
en bij de laptop net aan 17 graden.

En ik heb weinig zin om het electrische kacheltje daar neer te zitten omdat de warme lucht toch vooral wegtrekt naar de gang.

Ik voorzie dat ik veelvuldig mijn warme trui ga dragen tijdens het werk de komende maand.
Vind het echt bizar dat het met dit weer ook... zolang kan duren voordat iemand het komt oplossen.
pi_197942345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Ook nog steeds wel het idee me dat ze het ook echt wel vervelend vind voor me trouwens.

Maar voor dat concept ben ik toch minder vatbaar midden in de nacht als ik al een paar uur geslapen heb :)
Als iemand iets echt vervelend vindt doet diegene er wat aan...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197942365
Kon vannacht niet slapen... Gewoon random.

Nu maar even wat drinken en dan rustig breien of misschien zelfs wel series kijken...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197942667
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vannacht dus _O-
Rest van de nacht doodstil O+

Alleen om 4.20 nog een bak lawaai eventjes kort.
Heb het idee dat ze een uitklapbaar bed hebben of iets dergelijks...

En effectief zijn dit ook geluiden die ik overdag een stuk beter zou kunnen hebben he
Maar niet op een tijdstip dat ik, net als meeste mensen, gewoon wil slapen.
:D

Maar juist als je weet dat het zo gehorig is, is het niet meer dan fatsoenlijk als je daar daadwerkelijk rekening mee houdt. Ofwel door betere isolatie (bijvoorbeeld een kleed neerleggen onder een uitklapbed), ofwel door je geluid echt te verminderen. Weet de verhuurder ook van de (mate van) overlast?

En los daarvan, als m'n buur me aangeeft dat 'ie (om maar wat te noemen) nachtdiensten draait en 's middags slaapt, wil ik daar ook best rekening mee houden en niet m'n muziek steeds knalhard aanzetten op slaaptijden. Da's gewoon onderdeel van dicht op elkaar wonen imo. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197944054
Probleem is niet alleen muziek.. daar slaap ik vaak nog wel doorheen.. maar je hoort echt alles.

Soms bij mij harder dan boven... zeker bij lopen of dingen die op de vloer terecht komen om wat voor reden dan ook.
pi_197944136
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Probleem is niet alleen muziek.. daar slaap ik vaak nog wel doorheen.. maar je hoort echt alles.

Soms bij mij harder dan boven... zeker bij lopen of dingen die op de vloer terecht komen om wat voor reden dan ook.
Nee, maar daarom ook. Als het zo bizar slecht is qua geluidsisolatie, is dat werk voor de verhuurder.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197944265
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, maar daarom ook. Als het zo bizar slecht is qua geluidsisolatie, is dat werk voor de verhuurder.
Die gaat daar heus niks aan doen...
is standaard in al deze huizen.

Iets met van net na de 2e wereldoorlog en dus enkel van buiten van steen.. verder vooral hout

Denk dat ze zich rot schrikt als ze hoort wat ik aan prive dingen hoor :X

Privacy in deze huizen is een illusie

Ik was al verbaasd over wat een lawaai mijn katten maken toen ik een keer beneden op de koffie was.. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Uhmmpie op 11-02-2021 14:34:51 ]
pi_197944352
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die gaat daar heus niks aan doen...
is standaard in al deze huizen.

Iets met van net na de 2e wereldoorlog en dus enkel van buiten van steen.. verder vooral hout

Denk dat ze zich rot schrikt als ze hoort wat ik aan prive dingen hoor :X

Privacy in deze huizen is een illusie
Net wat je overlast en zin in doorduwen is. :P https://nsg.nl/nl/geluidsisolatie_vloeren

Magoe, opname laten horen kan ook enorm helpen met buuf. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197945021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Net wat je overlast en zin in doorduwen is. :P https://nsg.nl/nl/geluidsisolatie_vloeren

Magoe, opname laten horen kan ook enorm helpen met buuf. :Y
Werkte vorige keer ook goed

Vandaar dat ik denk dat ze op zoch wel wil...
hooguit er wat vaker bij moet nadenken :X
pi_197945596
Interessant artikel wel trouwens.
pi_197946759
Ik hoop op een gęnante opname. :')

Hier is er trouwens stuifsneeuw onder de dakpannen gewaaid en nu hebben we een kleine lekkage. We zitten ook wel erg in de wind, maar aan een topic op Tweakers te zien hebben veel mensen er last van.

Hopelijk is dat het gewoon en is het een vrij unieke situatie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197949849
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:46 schreef Sumppi het volgende:
Ik hoop op een gęnante opname. :')

Hier is er trouwens stuifsneeuw onder de dakpannen gewaaid en nu hebben we een kleine lekkage. We zitten ook wel erg in de wind, maar aan een topic op Tweakers te zien hebben veel mensen er last van.

Hopelijk is dat het gewoon en is het een vrij unieke situatie.
Viel mee.. ze zong mee met placebo

Ik vind het zelf ook wat gęnant om de echt gęnante geluiden op te nemen en door te sturen moet ik bekennen.

Ik zou het zelf denk heel creepy vinden als mijn buren dat zouden doen.
pi_197954156
Was ook niet serieus bedoeld. Dat zou ik ook echt niet doen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197954462
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef Sumppi het volgende:
Was ook niet serieus bedoeld. Dat zou ik ook echt niet doen. :D
De gedachte was ook in me opgekomen hoor.
Denk alleen dat het daar wel bij blijft _O-
pi_197960330
:W

Ik krijg nog een extra verjaardagscadeau van mijn ouders O+ wol om een granny stripes dekentje te maken.
Mocht ik van mezelf pas na de CAL kopen, maar daar kan ik me al maanden niet toe zetten -O-
pi_197960459
Dan zou ik lekker die wol gaan uitzoeken en beginnen aan het dekentje. Mooi cadeau. O+

Hier was ik vorig jaar begonnen aan een omslagdoek, maar halverwege had ik er geen zin meer in. Weggelegd, sokken en andere dingen gemaakt en nu kreeg ik weer zin om verder te gaan met die doek. Nu brei ik daar met veel plezier aan. Die CAL komt wel! Zonde om te wachten tot je zin krijgt in een project, terwijl je eigenlijk wat anders zou willen doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197960490
En ik weet niet waar je besteld, maar ik bestelde bij Wolplein en daar duurt het best lang voor het binnen is. Rotte was dat ik het bij andere winkeltjes niet online kon vinden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197960631
Bij Caros Atelier, als het goed is komt het zo binnen :)
pi_197960655
*O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197964091
Oeh het pakket van Mandala Madness Rainbow gekocht, gisteravond.
Keek net even op de site, is het pakket ineens 50¤ duurder. Heb ik even mazzel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197964838
poe.. dat scheelt aardig
pi_197965299
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
poe.. dat scheelt aardig
Jep... Naja... Het was ook geen kleine uitgave. Lang voor gespaard
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197965938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jep... Naja... Het was ook geen kleine uitgave. Lang voor gespaard
ik keek even gauw net... eerste prijs die ik zag.. was 185e :X

maar goed... je bent ook echt wel even zoet als ik dat zo zie.. en hoop garen verder ook.
dus wat dat betreft niet heel gek... maarja je moet het wel eerst even betalen uiteindelijk
pi_197966376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik keek even gauw net... eerste prijs die ik zag.. was 185e :X

maar goed... je bent ook echt wel even zoet als ik dat zo zie.. en hoop garen verder ook.
dus wat dat betreft niet heel gek... maarja je moet het wel eerst even betalen uiteindelijk
Ik heb erg lang gespaard hiervoor :) Letterlijk het geld wat over was van het boodschappen budget apart leggen en zo.
En ik wil dat ding al vanaf dat die CAL kwam willen maken, dus tja... Zoals een vriendin tegen me zei "je leeft maar 1x"
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197966537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb erg lang gespaard hiervoor :) Letterlijk het geld wat over was van het boodschappen budget apart leggen en zo.
En ik wil dat ding al vanaf dat die CAL kwam willen maken, dus tja... Zoals een vriendin tegen me zei "je leeft maar 1x"
Je hoeft je niet te verantwoorden he.
Bovendien: als je het na al die tijd nog steeds wil.. gewoon doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197966589
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verantwoorden he.
Bovendien: als je het na al die tijd nog steeds wil.. gewoon doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk. Het voelt alleen zo stom om zoveel geld uit te geven aan een hobby, terwijl ik nu al enorm veel voorpret heb

Snap ik van die schoenen! En geen zere voeten is heel belangrijk. Met die dingen moet je heel je leven doen. Heel herkenbaar die twijfel...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 12 februari 2021 @ 15:51:09 #285
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197966776
Eh, tig setjes van een paar euro waar je relatief snel mee klaar bent of een dure set waar je lang mee doet, op de langere termijn is dat verschil waarschijnlijk niet eens zo groot. ;)

En hobby's mogen best wat kosten, urenlang vermaak. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197966891
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, tig setjes van een paar euro waar je relatief snel mee klaar bent of een dure set waar je lang mee doet, op de langere termijn is dat verschil waarschijnlijk niet eens zo groot. ;)

En hobby's mogen best wat kosten, urenlang vermaak. O+
Dank voor een goed argument!
En het is heerlijk om zoiets op de bank te maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197967645
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, tig setjes van een paar euro waar je relatief snel mee klaar bent of een dure set waar je lang mee doet, op de langere termijn is dat verschil waarschijnlijk niet eens zo groot. ;)

En hobby's mogen best wat kosten, urenlang vermaak. O+
En het resultaat van een groot pakket is veel bevredigender uiteindelijk
pi_197967719
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het voelt alleen zo stom om zoveel geld uit te geven aan een hobby, terwijl ik nu al enorm veel voorpret heb

Snap ik van die schoenen! En geen zere voeten is heel belangrijk. Met die dingen moet je heel je leven doen. Heel herkenbaar die twijfel...
ahja ik twijfel dan ook vooral over "ja maar toch duur.... geld is er wel..dus het moet kunnen.. geen 20 paar maar een paar leuke zomerschoenen in een ander kleurtje ipv enkel 1 paar... maarja.. wel duur... in de aanbieding.... maarja nog steeds gewoon hoop geld... of zoals deze: nieuwe collectie.. kan ook even wachten dan zijn ze misschien wel in de aanbieding en minder duur... etc etc _O-
Maar al met al... goedkoop gaat heus niet worden.

En na anderhalf jaar lang de supermarkt al te ver lopen vinden en elke ochtend naar de toilet strompelen.. omdat ik eerst moest "opstarten".
wil ik eigenlijk ook geen andere schoenen meer :)
pi_197971295
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ahja ik twijfel dan ook vooral over "ja maar toch duur.... geld is er wel..dus het moet kunnen.. geen 20 paar maar een paar leuke zomerschoenen in een ander kleurtje ipv enkel 1 paar... maarja.. wel duur... in de aanbieding.... maarja nog steeds gewoon hoop geld... of zoals deze: nieuwe collectie.. kan ook even wachten dan zijn ze misschien wel in de aanbieding en minder duur... etc etc _O-
Maar al met al... goedkoop gaat heus niet worden.

En na anderhalf jaar lang de supermarkt al te ver lopen vinden en elke ochtend naar de toilet strompelen.. omdat ik eerst moest "opstarten".
wil ik eigenlijk ook geen andere schoenen meer :)
Wow... dan heb je die schoenen idd gewoon echt hard nodig. Gelukkig helpen ze je!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197971302
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En het resultaat van een groot pakket is veel bevredigender uiteindelijk
Jep!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197971419
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wow... dan heb je die schoenen idd gewoon echt hard nodig. Gelukkig helpen ze je!
ik liep daarvoor jaren op Allstars...
nog net niet dag en nacht... maar wel zomer en winter :)

het probleem zat hem in schoenen met zo'n degelijke voorgevormde zool...
dus de Allstars draag ik nog weleens.. maar die zitten ineens toch een stuk minder lekker :)

de degelijke winterschoenen.. doneerde ik aan dochterlief want die struint er zonder problemen het hele bos mee door :)

Ik word oud denk ik..
pi_197971925
Of je wordt verstandig ;) Dat kan ook nog
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197972151
Zou
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Of je wordt verstandig ;) Dat kan ook nog
kleine kans...... _O-
pi_197972289
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:46 schreef Uhmmpie het volgende:
Zou
[..]

kleine kans...... _O-
Laat me lekker naīef zijn ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197972731
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Laat me lekker naīef zijn ;)
O+ O+

Ondertussen zat ik net op de bank..
dnek morgen maar even verder met mn wantjes want dat ging best lekker vanochtend.

Maarja.. morgen werken dus.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 23:16:26 #296
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197974832
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank voor een goed argument!
En het is heerlijk om zoiets op de bank te maken
Ik kijk bij duurdere dingen graag naar hoe lang ik ermee bezig ben. Zo ook met spelletjes, ¤60 is veel, maar als ik er dan 300+ uur inzit, eh. De prijs per uur is dan ineens lang zo hoog niet. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 13 februari 2021 @ 00:09:35 #297
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197975603


Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197978775
Goede manier om wakker te worden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197981352
mij te koud

maar ik zit dan ook al sinds 8 uur vanochtend in mn pyjama nog te werken.
zo maar eens lunchen met een goede douchebeurt :)
  maandag 15 februari 2021 @ 08:43:28 #300
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198012531
Mogguh :W

Die regen maakte het best glibberig, hopelijk regent alle smurrie lekker weg vandaag. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')