Ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Al snoep je wel de hele tijd, wat maakt het uit?
het maakt vooral uit als je graag wil stoppen met snoepenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Ben druk bezig met stoppen van sorry en mezelf verantwoorden. Forgive me
Op dat gebied heb ik voor mezelf 'regels' en dat gaat primaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
het maakt vooral uit als je graag wil stoppen met snoepen
en dan willen we je er ongetwijfeld vast wel ene keer op wijzen ook...
maar uiteindelijk.. maakt het ONS niet uit of jij snoept.
En we doen het allemaal he.. ons verantwoorden op momenten dat het niet hoeft.
Maar uiteindelijk zit de rest van de wereld er vaak minder mee dan wijzelf.
volgens de buuf was het 1 persoon.. en er valt hier echt niks te beleven of te slopen avonds....quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Net wat je aan het doen bent buiten denk ik ook. Een potje badminton buiten lijkt me een boete, in een groep rondlopen kan me heel goed aanleiding lijken voor vervolgstappen gezien de afgelopen paar avonden.
Mwah, genoeg sloopbaars als je graag wil hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
volgens de buuf was het 1 persoon.. en er valt hier echt niks te beleven of te slopen avonds....
en voor ik naar bed ging... reden er meer dan genoeg auto's ook nog.. niemand die daar naar keek verder.
Hier gisteren ook flinke bommen gehoord ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Sinds de avondklok hoor ik ook weer elke avond vuurwerk.....maar goed misschien uit eigen tuinlaten we positief denken
Absoluut.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Oja vergeleken met andere plekken is het hier super rustig
Daar zat ik gisteren over na te denken, ik weet nog steeds niet wat ik daar nou van vind.....quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Absoluut.Al lopen de hooligans wel rondjes in het centrum om relschoppers te ontmoedigen, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden.
Enerzijds ben ik voor een niet in puin liggende stad, anderzijds is het absurd dat de hooligans nu in grote groep over straat gaan. En wie zegt dat het niet juist vechtersbazen aantrekt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren over na te denken, ik weet nog steeds niet wat ik daar nou van vind.....
Benieuwd waardoor dat komt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch trots op het noorden
[ afbeelding ]
Minder dichtbevolkt en minder hard geraakt/flink later geraakt door corona?quote:
Dat minder hard geraakt ging meteen door mijn hoofdquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder dichtbevolkt en minder hard geraakt/flink later geraakt door corona?
En je gaat er niet even heen met de trein.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef Sumppi het volgende:
In Drenthe zijn in ieder geval wel drie jongeren aangehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |