abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197675846
Ik veroordeel de rellen.

Zielepietjes.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:23:29 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197677055
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch trots op het noorden ;)

[ afbeelding ]
Toch gek, want afgelopen vrijdag was er in de stad Groningen al een poging tot plundering van een groep jongeren bij een supermarkt in de Kerklaan.

https://www.rtvnoord.nl/n(...)a-overval-supermarkt

En ze zijn nog steeds op zoek naar meer betrokkenen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197680580
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Toch gek, want afgelopen vrijdag was er in de stad Groningen al een poging tot plundering van een groep jongeren bij een supermarkt in de Kerklaan.

https://www.rtvnoord.nl/n(...)a-overval-supermarkt

En ze zijn nog steeds op zoek naar meer betrokkenen.
Klopt...
pi_197680692
Eindelijk weer eens een hele nacht doorgeslapen *O* Nu even rustig een kopje koffie en dan maar eens wat van mijn leven maken
pi_197681319
Lek in de badkamer maar het water druppelt gelukkig in mijn bad.

Verder alles ok en met jullie?

Fijne dag :9
Werewolf
pi_197681417
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lek in de badkamer maar het water druppelt gelukkig in mijn bad.

Verder alles ok en met jullie?

Fijne dag :9
Da's wel de beste plek in huis voor een lekkage :D Maar vervelend blijft het wel natuurlijk...
pi_197681498
Een bad onder het lek scheelt wel iets ja. :D

Lekkage is wel serieus irritant, eerst (laten) zoeken waar het vandaan komt en daarna als het hopelijk gemaakt is nog eens op zoek naar waar het allemaal schade heeft kunnen aanrichten. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197681532
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Een bad onder het lek scheelt wel iets ja. :D

Lekkage is wel serieus irritant, eerst (laten) zoeken waar het vandaan komt en daarna als het hopelijk gemaakt is nog eens op zoek naar waar het allemaal schade heeft kunnen aanrichten. ;(
Net boven het raam zit een scheur. Daar komt het water vandaan.
Werewolf
pi_197681550
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:24 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Net boven het raam zit een scheur. Daar komt het water vandaan.
Ah, dat scheelt al! Blijft irritant. -O- Weet je al wanneer het gemaakt kan worden?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197688390
Ik ben gesloopt. Tuuuuut.. 8)7

Wel de hele morgen kinderen begeleid met schoolwerk, een peuter telkens aan het spelen gezet en vanmiddag een knutselmiddag gehouden. Lang leve de pakketjes en de enorme hoeveelheden karton. :P Nu moet ik bedenken wat ik met een Titanic, hond en robot moet. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197689873
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah, dat scheelt al! Blijft irritant. -O- Weet je al wanneer het gemaakt kan worden?
Zolang de scheur niet vergroot en alles in bad lekt moet er niks aan gedaan worden.

Het is enkel als het hard regent.
Werewolf
pi_197700023
:W
Hier deze week ookal een lekkkage
pi_197700131
Niks waard, al die nattigheid. :N

Binnen en buiten, overigens. :+

Tot op heden wel een relatief relaxed dagje qua werk (in ieder geval waar ik invloed op heb, collega heeft een kleine crisis), dus da's prettig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197702665
Hier juist een rampenweek qua werk en alles... deadlines van ingewikkelde klussen, collega's die de boel vernaggelen, kinderen die geen moer uitvoeren zonder elke twee minuten aanwijzingen te geven... het is dat ik het ook niet zie zitten in de stromende regen te gaan wandelen, maar ik zou struikelen over m'n wallen :X

Ik hoop zo zo zo zo erg dat het nog maar één weekje duurt... dat de (basis)scholen per 8 februari weer open mogen... maar ik ben er zo bang voor dat dat niet het geval gaat zijn :'(
pi_197702706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:07 schreef Shandaly het volgende:
Hier juist een rampenweek qua werk en alles... deadlines van ingewikkelde klussen, collega's die de boel vernaggelen, kinderen die geen moer uitvoeren zonder elke twee minuten aanwijzingen te geven... het is dat ik het ook niet zie zitten in de stromende regen te gaan wandelen, maar ik zou struikelen over m'n wallen :X

Ik hoop zo zo zo zo erg dat het nog maar één weekje duurt... dat de (basis)scholen per 8 februari weer open mogen... maar ik ben er zo bang voor dat dat niet het geval gaat zijn :'(
Ik las vandeweek wel dat het als eerste op het programma staat... dus wie weet.

Nu op jacht naar fijne vingerloze wantjes om te haken. Ideeen welkom :)
pi_197707671
Hoi :W

Sorry, niet echt actief geweest de laatste maanden hier. Het ging erg slecht met mijn vaders gezondheid (geen Corona) en woensdagavond is hij (gelukkig rustig hij was al in slaap gebracht) overleden ;( 4 dagen na zijn 67e verjaardag. Onze band was erg ingewikkeld vanwege gebeurtenissen in mijn jeugd, maar ik heb gelukkig goed afscheid van hem kunnen nemen. Dinsdag is de begrafenis en geven we hem als familie nog een waardig afscheid. Vanwege Corona-maatregelen is het wel erg apart hoe het allemaal gaat nu en zijn sommige dingen erg balen die niet kunnen of dat we toch mensen moeten teleurstellen die niet kunnen komen nu. Maar het is zoals het is en we moeten het er maar mee doen helaas. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend en familie/vriend(inn)en, dus dat is erg fijn! *;
pi_197707816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoi :W

Sorry, niet echt actief geweest de laatste maanden hier. Het ging erg slecht met mijn vaders gezondheid (geen Corona) en woensdagavond is hij (gelukkig rustig hij was al in slaap gebracht) overleden ;( 4 dagen na zijn 67e verjaardag. Onze band was erg ingewikkeld vanwege gebeurtenissen in mijn jeugd, maar ik heb gelukkig goed afscheid van hem kunnen nemen. Dinsdag is de begrafenis en geven we hem als familie nog een waardig afscheid. Vanwege Corona-maatregelen is het wel erg apart hoe het allemaal gaat nu en zijn sommige dingen erg balen die niet kunnen of dat we toch mensen moeten teleurstellen die niet kunnen komen nu. Maar het is zoals het is en we moeten het er maar mee doen helaas. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend en familie/vriend(inn)en, dus dat is erg fijn! *;
Sterkte :*
Werewolf
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:55:32 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197708073
Ach, Hestia. Wat verdrietig.

Gecondoleerd.
pi_197708106
Gecondoleerd Hestia :*
pi_197711500
Wat naar @Hestia

Gecondoleerd
pi_197712838
Hestia, wat een verdrietig nieuws. Sterkte..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197721927
Dankjulliewel allemaal :*

Vanochtend begonnen met mijn In memoriam schrijven voor de begrafenis en nu samen met vriendlief onderweg naar het rouwcentrum om vast met een paar familieleden die niet op de begrafenis kunnen komen afscheid te nemen. Dus nu begint het wel steeds werkelijker te worden ;(
pi_197744035
Hestia :* Lukt het met het schrijven van het in memoriam? En wat naar toch dat in deze tijd er een maximaal aantal mensen afscheid mag komen nemen op een begrafenis.
  zondag 31 januari 2021 @ 16:37:09 #104
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_197747465
Oef, Hestia, dat is nog best jong ;(
Heel veel sterkte gewenst :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_197747981
Knap dat je dat kan schrijven.
Sterkte!
pi_197767610
Dankjulliewel :*

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 14:39 schreef Sumppi het volgende:
Hestia :* Lukt het met het schrijven van het in memoriam? En wat naar toch dat in deze tijd er een maximaal aantal mensen afscheid mag komen nemen op een begrafenis.
Ik heb beroepsmatig veel ervaring met schrijven, maar een in memoriam over mijn eigen vader schrijven is toch wel echt andere koek. Vanmiddag nog 3 uur ermee bezig geweest en nou is hij wel redelijk klaar. Mn vriend is vandaag even een dagje naar zn eigen huis, morgenochtend komt hij weer terug. Dus dan de laatste puntjes op de i zetten en oefenen voor hem met voorlezen. Maar als ik morgenmiddag in die aula staat zal het wel heel anders zijn dan gewoon zo thuis natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat, maar proberen het een beetje over me heen te laten komen. Loopt toch altijd anders dan je van te voren denkt zoiets.

Officieel mogen er nu bij een uitvaart 50 mensen zijn, maar omdat er dus wel 1.5m afstand moet worden gehouden tussen de verschillende huishoudens kunnen er in de ruimte van het uitvaartcentrum waar het is maar maximaal 30 mensen terecht.
pi_197767744
Alvast een dikke knuffel voor morgen.

Ik heb brons gehaald.
Werewolf
pi_197769815
Dertig mensen is wel weinig voor op een uitvaart. Wel intiem. Veel kracht en steun gewenst voor morgen (en sowieso, voor de momenten waarop je je vader moet missen). :*
pi_197769859
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

Ik heb brons gehaald.
Dat is leuk. Gefeliciteerd. Je traint ook lekker. ^O^
pi_197769968
@Shandaly ben je opgelucht dat het nog maar een weekje is? Nu nog vier dagen bikkelen en dan weer wat lucht.

Hoewel ik me zorgen maak om het virus ben ik toch ook blij voor de kinderen dat ze weer naar school mogen. De tweede keer thuisonderwijs hakt er hier harder in. Toch regelmatig verdriet en boosheid om het missen van de klasgenoten/ vriendjes en ook familie. ;(

De besmettingen hier liepen heel erg mooi terug, maar de laatste dagen schiet de grafiek weer omhoog. -O-
pi_197771615
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat is leuk. Gefeliciteerd. Je traint ook lekker. ^O^
Het is zelfs zilver. Er zijn scores verwisseld.
Werewolf
  maandag 1 februari 2021 @ 23:14:34 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197771674
Sterkte voor morgen, Hestia.
pi_197771838
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:40 schreef Sumppi het volgende:
@:Shandaly ben je opgelucht dat het nog maar een weekje is? Nu nog vier dagen bikkelen en dan weer wat lucht.

Hoewel ik me zorgen maak om het virus ben ik toch ook blij voor de kinderen dat ze weer naar school mogen. De tweede keer thuisonderwijs hakt er hier harder in. Toch regelmatig verdriet en boosheid om het missen van de klasgenoten/ vriendjes en ook familie. ;(

De besmettingen hier liepen heel erg mooi terug, maar de laatste dagen schiet de grafiek weer omhoog. -O-
Ja en nee...
Ik ben aan de ene kant heel erg blij dat het thuisonderwijs stopt, maar aan de andere kant zitten er ook zoveel haken en ogen aan het weer naar school gaan dat het allerminst ontspannen zal voelen...
Sowieso hebben wij hier na één week school alweer een week vakantie. En de BSO mag nog niet open, dus die week zijn ze weer fulltime thuis, zonder afleiding of structuur van schooltaakjes. De hoogste groepen moeten afstand houden en mondkapjes en dergelijke, en dat valt mijn oudste al in. En juist in de afgelopen maand tijdens de noodopvang hebben ze op onze school een paar positieve gevallen gehad 🤐

Ik weet het allemaal niet meer, waterpeil staat bij mij net zo hoog als in de Nederlandse rivieren 😢

Ik kan wel dagen vrij nemen straks, maar je kunt alsnog niets. Alles is dicht, het is pokkeweer, en mijn kinderen willen alleen maar in pyjama achter schermen zitten de godganse dag.

Ik ben alles zo zat... :'( :'( :'(
pi_197772822
@Shandaly vrees het ook nog wel even duurt..
maar in ieder geval even een weekje ademruimte.
Misschien juist die week dat ze er niet zijn even een dagje vrij. Niet dat je ergens heen kunt maar wel even tijd voor jezelf.
Is OOK belangrijk in deze tijd. Lees een boek, ga in bad.. geniet even van die paar uurtjes in een huis.

Hier wel mixed feelings over dat naar school gaan. Niet dat ik het de ouders niet gun...
maar tegelijkertijd met dat je overal hoort dat kinderen heus zo besmettelijk niet zijn... duikt er nu gister weer een filmpje van Van Dissel waarin hij zegt dat zieke mensen eigenlijk alleen thuis moeten blijven en gezonde gezinsleden incl kinderen eigenlijk tijdelijk ergens anders heen zouden moeten.
En dan denk ik... dus WEL naar school want worden toch haast niet ziek en nauwelijks besmettelijk.... maar niet bij hun ouders blijven.
Die man heeft vast zelf geen kinderen :X

@Pinnenmutske goed bezig!!

@_Hestia_ heel veel sterkte gewenst vandaag.. you can do this.
pi_197773382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 06:30 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Shandaly vrees het ook nog wel even duurt..
maar in ieder geval even een weekje ademruimte.
Misschien juist die week dat ze er niet zijn even een dagje vrij. Niet dat je ergens heen kunt maar wel even tijd voor jezelf.
Is OOK belangrijk in deze tijd. Lees een boek, ga in bad.. geniet even van die paar uurtjes in een huis.

Hier wel mixed feelings over dat naar school gaan. Niet dat ik het de ouders niet gun...
maar tegelijkertijd met dat je overal hoort dat kinderen heus zo besmettelijk niet zijn... duikt er nu gister weer een filmpje van Van Dissel waarin hij zegt dat zieke mensen eigenlijk alleen thuis moeten blijven en gezonde gezinsleden incl kinderen eigenlijk tijdelijk ergens anders heen zouden moeten.
En dan denk ik... dus WEL naar school want worden toch haast niet ziek en nauwelijks besmettelijk.... maar niet bij hun ouders blijven.
Die man heeft vast zelf geen kinderen :X
Die mixed feelings heb ik dus ook. :M Waarom niet onderwijspersoneel eerst gevaccineerd voor de scholen open gaan?

Sterkte Hestia :*
pi_197773831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 08:28 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Die mixed feelings heb ik dus ook. :M Waarom niet onderwijspersoneel eerst gevaccineerd voor de scholen open gaan?

Sterkte Hestia :*
Omdat iemand keuzes maakte over wie er eerst gevaccineerd mag/moet worden...
pi_197773913
Hij was retorisch bedoeld ;)

Het is gewoon allemaal kwalitatief uitermate teleurstellend, al 11 maanden :'( En ooit zal het wel goedkomen, ooit... maar voor nu zie ik eigenlijk niet goed hoe ik het vol moet houden. Heb de energie niet meer om de dingen te doen waar ik energie van zou moeten krijgen :X
pi_197774117
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 09:21 schreef Shandaly het volgende:
Hij was retorisch bedoeld ;)

Het is gewoon allemaal kwalitatief uitermate teleurstellend, al 11 maanden :'( En ooit zal het wel goedkomen, ooit... maar voor nu zie ik eigenlijk niet goed hoe ik het vol moet houden. Heb de energie niet meer om de dingen te doen waar ik energie van zou moeten krijgen :X
probleem is.. dat opgeven ook geen optie is
mama-kwaaltje.. dus je gaat toch wel door want kindertjes.

maar herkenbaar wel... sowieso vrij intense baan op het moment ook
en dus nog minder zin om wat zinvols/leuks te gaan doen.

ongeveer elke vrije dag op het moment zin om maar gewoon heel de dag in bed te blijven..
maarja.. geen optie dus.
en als dochterlief er niet is... slepen we elkaar wel even naar buiten meestal
En eenmaal in beweging.. is het toch wel weer fijn

maar pfffff duurt zo lang dit

en qua werk word ik er letterlijk elke minuut mee geconfronteerd ook op het moment.
pi_197774150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

probleem is.. dat opgeven ook geen optie is
mama-kwaaltje.. dus je gaat toch wel door want kindertjes.

maar herkenbaar wel... sowieso vrij intense baan op het moment ook
en dus nog minder zin om wat zinvols/leuks te gaan doen.

ongeveer elke vrije dag op het moment zin om maar gewoon heel de dag in bed te blijven..
maarja.. geen optie dus.
en als dochterlief er niet is... slepen we elkaar wel even naar buiten meestal
En eenmaal in beweging.. is het toch wel weer fijn

maar pfffff duurt zo lang dit

en qua werk word ik er letterlijk elke minuut mee geconfronteerd ook op het moment.
Ja, dat dus 8)7
pi_197776877
Het is deprimerend. Dat L. met mondkapje naar school moet en afstand moet houden is ook ellendig, Shandaly. Hopelijk valt het hem mee.
pi_197776897
Lijkt me inderdaad erg dubbel dat de scholen weer open gaan.

Verder merk ik dat ik niet zoveel te melden heb de laatste tijd.
pi_197777295
@_Hestia_ heel erg veel sterkte... een dikke knuffel
pi_197777322
Ik zit een beetje in een lurkstand. Het gaat wel goed hier, alleen mijn hobby's eisen mijn aandacht waardoor ik telkens denk "oh reageer vanavond" en die avond ben ik moe. Dus sorry daarvoor
pi_197777871
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit een beetje in een lurkstand. Het gaat wel goed hier, alleen mijn hobby's eisen mijn aandacht waardoor ik telkens denk "oh reageer vanavond" en die avond ben ik moe. Dus sorry daarvoor
Geeft niets :*
Fijn om te horen dat het goed gaat O+
pi_197785656
Mag ik nog een keer spammen?

Voor de mensen die ons nieuwste biertje willen bestellen 🍻
En gebruik willen maken van onze gratis en persoonlijke bezorgservice *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen waarvan ik weet dat ze interesse hebben, ga ik zo PMen
pi_197786579
Dankjulliewel allemaal voor de steun O+
Hij heeft een heel mooi waardig afscheid gekregen O+
Heb ook nog samen met familie de kist gesloten en gedragen *;
En mijn In Memoriam ging gelukkig goed ^O^
Blij en trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb.
Nu helemaal leeg en op en kan het echte rouwen en verwerken gaan beginnen ;(
pi_197786672
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Je mag ook echt trots op jezelf zijn O+ hoe knap joh

Nu een tijdje rustig aan :*
pi_197786683
quote:
Het lastigste deel gaat nu pas beginnen.

Heel veel sterkte gewenst
pi_197786823
quote:
Sterkte en een hele dikke knuffel uit Belgie.
Werewolf
pi_197795118
Hestia :* Mooi dat het zo is gegaan met het afscheid. Nu word je denk ik wat minder geleefd. Veel sterkte.

@Sarabi 7 maart staat in de agenda. *O*
pi_197795182
Verkopen jullie ook aan winkels? Of alleen particulier?
pi_197795204
Moeten jullie dat blok met frontpageitems ook om de haverklap verbergen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Sumppi op 03-02-2021 12:08:06 ]
pi_197795230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:55 schreef Sumppi het volgende:

@:Sarabi 7 maart staat in de agenda. *O*
Leuk *O*

We zitten heel erg na te denken of we ook aan winkels willen verkopen. Denk dat we dat uiteindelijk wel gaan doen.
pi_197795264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk *O*

We zitten heel erg na te denken of we ook aan winkels willen verkopen. Denk dat we dat uiteindelijk wel gaan doen.
*O*
Werewolf
pi_197806038
Oh, ik kreeg vanmiddag ineens een hele grote mooie bos bloemen bezorgd ❤️ van mijn managers. Om me op te fleuren, hart onder de riem te steken, waardering voor het combineren van homeschooling en thuiswerken en het ondanks alles toch maar vol te houden...
Toen gingen de sluizen wel weer open, maar tranen van ontroering voelen toch anders dan tranen van frustratie, onmacht en oververmoeidheid... :'(
pi_197807991
Goedemorgen :)
Zometeen onderweg naar Weert om 1500 flesjes bier te bottelen *O*
pi_197808019
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier! (En doe je voorzichtig? O-) )
pi_197808554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier!!
pi_197808570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:38 schreef Shandaly het volgende:
Oh, ik kreeg vanmiddag ineens een hele grote mooie bos bloemen bezorgd ❤️ van mijn managers. Om me op te fleuren, hart onder de riem te steken, waardering voor het combineren van homeschooling en thuiswerken en het ondanks alles toch maar vol te houden...
Toen gingen de sluizen wel weer open, maar tranen van ontroering voelen toch anders dan tranen van frustratie, onmacht en oververmoeidheid... :'(
Wel fijn dat ze dat zo doen zeg.

Hier gister gebeld door nieuwe contactpersoon bij nieuwe werkgever..
die was ook lekker aan het doorvragen over hoe het ging. Heel leuk gesprek uiteindelijk.
Nieuwe werk is ook heel EN heel intense ... dat helot wel natuurlijk
pi_197816868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:52 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Veel plezier! (En doe je voorzichtig? O-) )
Deze keer is het zonder ongelukken gelukt *O*
pi_197821675
Supertof om dan je eigen product zo te zien in die machine!

En wat een grote hoeveelheid flesjes hebben jullie. Hoe gaat de verkoop?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 08:23:50 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197827439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:16 schreef Sarabi het volgende:

Filmpje van vandaag
Ik wacht m'n sixpack af. :9 *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197827632
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef Sumppi het volgende:
Supertof om dan je eigen product zo te zien in die machine!

En wat een grote hoeveelheid flesjes hebben jullie. Hoe gaat de verkoop?
Ik durf het niet te zeggen, om het niet te jinxen.
Maar het gaat zeker niet slecht O+ we hebben nu al het dubbele verkocht in vergelijking met de vorige keer (niet helemaal eerlijke vergelijking want toen ging de helft naar donateurs, en sommige donateurs zijn deze ronde gewoon klanten geworden natuurlijk).
pi_197827638
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik wacht m'n sixpack af. :9 *O*
Yes *O* leuk om je even te ontmoeten
pi_197829222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik durf het niet te zeggen, om het niet te jinxen.
Maar het gaat zeker niet slecht O+ we hebben nu al het dubbele verkocht in vergelijking met de vorige keer (niet helemaal eerlijke vergelijking want toen ging de helft naar donateurs, en sommige donateurs zijn deze ronde gewoon klanten geworden natuurlijk).
Ik neem me iedere keer voor die laatste rocketmango op te drinken die ik eigenlijk voor “gelegenheid” bewaarde.
(Gelegenheid dus.. lekker in mn eentje op de bank met een boek of serietje.. even me-time)

Maar puntje bij paaltje duik ik elke avond met potentieel me-time gelijk met dochterlief in bed gewoon omdat ik zo gaar als boter ben :)

Wat moet ik me voorstellen bij barley eigenlijk?
Zoet alsin.. bij bijv bruin/bock?
pi_197829313
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik neem me iedere keer voor die laatste rocketmango op te drinken die ik eigenlijk voor “gelegenheid” bewaarde.
(Gelegenheid dus.. lekker in mn eentje op de bank met een boek of serietje.. even me-time)

Maar puntje bij paaltje duik ik elke avond met potentieel me-time gelijk met dochterlief in bed gewoon omdat ik zo gaar als boter ben :)

Wat moet ik me voorstellen bij barley eigenlijk?
Zoet alsin.. bij bijv bruin/bock?
Snap ik :D ik zou hem niet nog maaaanden laten liggen trouwens, deze zijn vers echt het beste.

En deze barley is zeker niet zo zoet als bruin bier. Bij bock heb je ook nog aardig wat verschillen qua zoet dus lastig te zeggen.
Op de bitterschaal scoort ie gemiddeld.
pi_197829534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Snap ik :D ik zou hem niet nog maaaanden laten liggen trouwens, deze zijn vers echt het beste.

En deze barley is zeker niet zo zoet als bruin bier. Bij bock heb je ook nog aardig wat verschillen qua zoet dus lastig te zeggen.
Op de bitterschaal scoort ie gemiddeld.
Was ook niet de planning.. maarja.. gewoon echt moe.

Nieuwe baan is superleuk... maar als introvertje is het eind van de dag gewoon echt op.
Hele dag continu input via alle denkbare kanalen.. mensen die dingen van je willen weten, die je nodig hebben, die meer vragen kunnen verzinnen dan ik ooit kan beantwoorden...

Het is dat het zo leuk is ook _O-
pi_197829552
1 van mijn agents mopperde gister over iets..
en ik zag dat toevallig.. dus ik zei: nou ik neem nog eens dagje vrij..

Zij: nou niet meer doen hoor! We kunnen je ECHT niet missen!

Toch leuk om te horen O+
pi_197829719
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Was ook niet de planning.. maarja.. gewoon echt moe.

Nieuwe baan is superleuk... maar als introvertje is het eind van de dag gewoon echt op.
Hele dag continu input via alle denkbare kanalen.. mensen die dingen van je willen weten, die je nodig hebben, die meer vragen kunnen verzinnen dan ik ooit kan beantwoorden...

Het is dat het zo leuk is ook _O-
Ja, als introvert snap ik het :Y
En het is ook niet dat ie niet meer drinkbaar is hoor :)
De barleywine is trouwens wel een bier dat je jaren kan bewaren en misschien zelfs beter wordt.

Je zit dus wel op je plek daar? :)
Gaat je dochter trouwens volgende week weer naar school?
pi_197829996
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, als introvert snap ik het :Y
En het is ook niet dat ie niet meer drinkbaar is hoor :)
De barleywine is trouwens wel een bier dat je jaren kan bewaren en misschien zelfs beter wordt.

Je zit dus wel op je plek daar? :)
Gaat je dochter trouwens volgende week weer naar school?
Ja hoor.. ik klaag (meestal) niet.
Maar gister een doordeweekse dag vrij...
en spontaan halve dag in de keuken gestaan.
Eerst achterstallig onderhoud van de dagen ervoor.
Toen millionaires shortbread gemaakt.
Keuken weer opgeruimd en schoon.
En toen besloten dat ik toch ook nog maar even butterchicken ging maken als avondeten.

Van die dagen... die ik soms even nodig heb.. maar waar je meestal pas achterkomt op het moment dat je heel de dag in de keuken stond :)

Nu weer helemaal in relaxmodus.
Vandaag late dienst.. dus pas om lunchtijd aan de slag.. dus vanochtend 6x water opgezet voor koffie... ondertussen het huis opgeruimd en nu met daadwerkelijk de eerste koffie op de bank.

In het weekend werken heeft nadelen... maar op deze manier even ontspannen... is toch makkelijker als iedereen gewoon druk is met school/werk :)

En nee... geen school want al op de middelbare.
Moet zeggen dat ik het niet onwijs vervelend vind.
School gaat prima zo thuis. Ze lijkt meer gemotiveerd dan wanneer ze daadwerkelijk naar school moet. Wel heel de dag videoconnectie naar dr vriendin.. maar goed.. daar kan ik wel mee leven zolang ze ook huiswerk maken.
En gister hebben ze zo allebei hun kamer opgeruimd. Ook prima denk ik dan _O-
pi_197830088
Oja middelbaar, stomme vraag van me.
Fijn dat ze nog even thuis is.
pi_197830126
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Oja middelbaar, stomme vraag van me.
Fijn dat ze nog even thuis is.
Kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Maar wij wonen best een eindje van school... dus scheelt haar gewoon best wel veel tijd.
En dat zet zich kennelijk om in motivatie O+
pi_197832692
Past de Rocketmango niet bij zoiets als de butter chicken? O-)
pi_197832807
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef Sumppi het volgende:
die wilde ik net als lunch eten terwijl ik aan het werk ben _O-
pi_197834635
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef Sumppi het volgende:
:D eigenlijk wel echt.
Door de bitterheid, past ie goed bij zoiets.
pi_197835323
Ja, dat dacht ik ook al. Bij kaas was hij ook erg lekker trouwens.

Oh jongens, ik ben zo moe. Ik zit maar wat te wachten tot de dag voorbij is.
pi_197835698
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:50 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Bij kaas was hij ook erg lekker trouwens.

Oh jongens, ik ben zo moe. Ik zit maar wat te wachten tot de dag voorbij is.
Ja dat vettige werkt goed er bij :Y

Kan je vroeg gaan slapen vandaag? :)
pi_197836342
Ja, dat kan vrijwel altijd wel. :Y

Ik ben nu maar leuke wolwinkeltjes aan het steunen. Voornemen was om deze maand niks te kopen aan boeken of handwerkspullen, maar dat is nu mislukt.
pi_197836399
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat kan vrijwel altijd wel. :Y

Ik ben nu maar leuke wolwinkeltjes aan het steunen. Voornemen was om deze maand niks te kopen aan boeken of handwerkspullen, maar dat is nu mislukt.
De winkeltjes steunen is nodig O+ goed excuus toch ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')