Toch gek, want afgelopen vrijdag was er in de stad Groningen al een poging tot plundering van een groep jongeren bij een supermarkt in de Kerklaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch trots op het noorden
[ afbeelding ]
Klopt...quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch gek, want afgelopen vrijdag was er in de stad Groningen al een poging tot plundering van een groep jongeren bij een supermarkt in de Kerklaan.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)a-overval-supermarkt
En ze zijn nog steeds op zoek naar meer betrokkenen.
Da's wel de beste plek in huis voor een lekkagequote:Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lek in de badkamer maar het water druppelt gelukkig in mijn bad.
Verder alles ok en met jullie?
Fijne dag
Net boven het raam zit een scheur. Daar komt het water vandaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Een bad onder het lek scheelt wel iets ja.
Lekkage is wel serieus irritant, eerst (laten) zoeken waar het vandaan komt en daarna als het hopelijk gemaakt is nog eens op zoek naar waar het allemaal schade heeft kunnen aanrichten.
Ah, dat scheelt al! Blijft irritant.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Net boven het raam zit een scheur. Daar komt het water vandaan.
Zolang de scheur niet vergroot en alles in bad lekt moet er niks aan gedaan worden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt al! Blijft irritant.Weet je al wanneer het gemaakt kan worden?
Ik las vandeweek wel dat het als eerste op het programma staat... dus wie weet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:07 schreef Shandaly het volgende:
Hier juist een rampenweek qua werk en alles... deadlines van ingewikkelde klussen, collega's die de boel vernaggelen, kinderen die geen moer uitvoeren zonder elke twee minuten aanwijzingen te geven... het is dat ik het ook niet zie zitten in de stromende regen te gaan wandelen, maar ik zou struikelen over m'n wallen![]()
Ik hoop zo zo zo zo erg dat het nog maar één weekje duurt... dat de (basis)scholen per 8 februari weer open mogen... maar ik ben er zo bang voor dat dat niet het geval gaat zijn
Sterktequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoi
Sorry, niet echt actief geweest de laatste maanden hier. Het ging erg slecht met mijn vaders gezondheid (geen Corona) en woensdagavond is hij (gelukkig rustig hij was al in slaap gebracht) overleden4 dagen na zijn 67e verjaardag. Onze band was erg ingewikkeld vanwege gebeurtenissen in mijn jeugd, maar ik heb gelukkig goed afscheid van hem kunnen nemen. Dinsdag is de begrafenis en geven we hem als familie nog een waardig afscheid. Vanwege Corona-maatregelen is het wel erg apart hoe het allemaal gaat nu en zijn sommige dingen erg balen die niet kunnen of dat we toch mensen moeten teleurstellen die niet kunnen komen nu. Maar het is zoals het is en we moeten het er maar mee doen helaas. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend en familie/vriend(inn)en, dus dat is erg fijn!
Ik heb beroepsmatig veel ervaring met schrijven, maar een in memoriam over mijn eigen vader schrijven is toch wel echt andere koek. Vanmiddag nog 3 uur ermee bezig geweest en nou is hij wel redelijk klaar. Mn vriend is vandaag even een dagje naar zn eigen huis, morgenochtend komt hij weer terug. Dus dan de laatste puntjes op de i zetten en oefenen voor hem met voorlezen. Maar als ik morgenmiddag in die aula staat zal het wel heel anders zijn dan gewoon zo thuis natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat, maar proberen het een beetje over me heen te laten komen. Loopt toch altijd anders dan je van te voren denkt zoiets.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:39 schreef Sumppi het volgende:
HestiaLukt het met het schrijven van het in memoriam? En wat naar toch dat in deze tijd er een maximaal aantal mensen afscheid mag komen nemen op een begrafenis.
Dat is leuk. Gefeliciteerd. Je traint ook lekker.quote:
Het is zelfs zilver. Er zijn scores verwisseld.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:34 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat is leuk. Gefeliciteerd. Je traint ook lekker.
Ja en nee...quote:Op maandag 1 februari 2021 21:40 schreef Sumppi het volgende:
@:Shandaly ben je opgelucht dat het nog maar een weekje is? Nu nog vier dagen bikkelen en dan weer wat lucht.
Hoewel ik me zorgen maak om het virus ben ik toch ook blij voor de kinderen dat ze weer naar school mogen. De tweede keer thuisonderwijs hakt er hier harder in. Toch regelmatig verdriet en boosheid om het missen van de klasgenoten/ vriendjes en ook familie.![]()
De besmettingen hier liepen heel erg mooi terug, maar de laatste dagen schiet de grafiek weer omhoog.
Die mixed feelings heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 06:30 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Shandaly vrees het ook nog wel even duurt..
maar in ieder geval even een weekje ademruimte.
Misschien juist die week dat ze er niet zijn even een dagje vrij. Niet dat je ergens heen kunt maar wel even tijd voor jezelf.
Is OOK belangrijk in deze tijd. Lees een boek, ga in bad.. geniet even van die paar uurtjes in een huis.
Hier wel mixed feelings over dat naar school gaan. Niet dat ik het de ouders niet gun...
maar tegelijkertijd met dat je overal hoort dat kinderen heus zo besmettelijk niet zijn... duikt er nu gister weer een filmpje van Van Dissel waarin hij zegt dat zieke mensen eigenlijk alleen thuis moeten blijven en gezonde gezinsleden incl kinderen eigenlijk tijdelijk ergens anders heen zouden moeten.
En dan denk ik... dus WEL naar school want worden toch haast niet ziek en nauwelijks besmettelijk.... maar niet bij hun ouders blijven.
Die man heeft vast zelf geen kinderen
Omdat iemand keuzes maakte over wie er eerst gevaccineerd mag/moet worden...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Die mixed feelings heb ik dus ook.Waarom niet onderwijspersoneel eerst gevaccineerd voor de scholen open gaan?
Sterkte Hestia
probleem is.. dat opgeven ook geen optie isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:21 schreef Shandaly het volgende:
Hij was retorisch bedoeld
Het is gewoon allemaal kwalitatief uitermate teleurstellend, al 11 maandenEn ooit zal het wel goedkomen, ooit... maar voor nu zie ik eigenlijk niet goed hoe ik het vol moet houden. Heb de energie niet meer om de dingen te doen waar ik energie van zou moeten krijgen
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
probleem is.. dat opgeven ook geen optie is
mama-kwaaltje.. dus je gaat toch wel door want kindertjes.
maar herkenbaar wel... sowieso vrij intense baan op het moment ook
en dus nog minder zin om wat zinvols/leuks te gaan doen.
ongeveer elke vrije dag op het moment zin om maar gewoon heel de dag in bed te blijven..
maarja.. geen optie dus.
en als dochterlief er niet is... slepen we elkaar wel even naar buiten meestal
En eenmaal in beweging.. is het toch wel weer fijn
maar pfffff duurt zo lang dit
en qua werk word ik er letterlijk elke minuut mee geconfronteerd ook op het moment.
Geeft nietsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit een beetje in een lurkstand. Het gaat wel goed hier, alleen mijn hobby's eisen mijn aandacht waardoor ik telkens denk "oh reageer vanavond" en die avond ben ik moe. Dus sorry daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mensen waarvan ik weet dat ze interesse hebben, ga ik zo PMen
Je mag ook echt trots op jezelf zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor de steun
Hij heeft een heel mooi waardig afscheid gekregen![]()
Heb ook nog samen met familie de kist gesloten en gedragen
En mijn In Memoriam ging gelukkig goed
Blij en trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb.
Nu helemaal leeg en op en kan het echte rouwen en verwerken gaan beginnen
Het lastigste deel gaat nu pas beginnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Sterkte en een hele dikke knuffel uit Belgie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Leukquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk![]()
We zitten heel erg na te denken of we ook aan winkels willen verkopen. Denk dat we dat uiteindelijk wel gaan doen.
Veel plezier! (En doe je voorzichtig?quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen onderweg naar Weert om 1500 flesjes bier te bottelen
Veel plezier!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen onderweg naar Weert om 1500 flesjes bier te bottelen
Wel fijn dat ze dat zo doen zeg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:38 schreef Shandaly het volgende:
Oh, ik kreeg vanmiddag ineens een hele grote mooie bos bloemen bezorgd ❤️ van mijn managers. Om me op te fleuren, hart onder de riem te steken, waardering voor het combineren van homeschooling en thuiswerken en het ondanks alles toch maar vol te houden...
Toen gingen de sluizen wel weer open, maar tranen van ontroering voelen toch anders dan tranen van frustratie, onmacht en oververmoeidheid...
Deze keer is het zonder ongelukken geluktquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:52 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Veel plezier! (En doe je voorzichtig?)
Ik wacht m'n sixpack af.quote:
Ik durf het niet te zeggen, om het niet te jinxen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef Sumppi het volgende:
Supertof om dan je eigen product zo te zien in die machine!
En wat een grote hoeveelheid flesjes hebben jullie. Hoe gaat de verkoop?
Ik neem me iedere keer voor die laatste rocketmango op te drinken die ik eigenlijk voor “gelegenheid” bewaarde.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, om het niet te jinxen.
Maar het gaat zeker niet slechtwe hebben nu al het dubbele verkocht in vergelijking met de vorige keer (niet helemaal eerlijke vergelijking want toen ging de helft naar donateurs, en sommige donateurs zijn deze ronde gewoon klanten geworden natuurlijk).
Snap ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik neem me iedere keer voor die laatste rocketmango op te drinken die ik eigenlijk voor “gelegenheid” bewaarde.
(Gelegenheid dus.. lekker in mn eentje op de bank met een boek of serietje.. even me-time)
Maar puntje bij paaltje duik ik elke avond met potentieel me-time gelijk met dochterlief in bed gewoon omdat ik zo gaar als boter ben
Wat moet ik me voorstellen bij barley eigenlijk?
Zoet alsin.. bij bijv bruin/bock?
Was ook niet de planning.. maarja.. gewoon echt moe.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Snap ikik zou hem niet nog maaaanden laten liggen trouwens, deze zijn vers echt het beste.
En deze barley is zeker niet zo zoet als bruin bier. Bij bock heb je ook nog aardig wat verschillen qua zoet dus lastig te zeggen.
Op de bitterschaal scoort ie gemiddeld.
Ja, als introvert snap ik hetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Was ook niet de planning.. maarja.. gewoon echt moe.
Nieuwe baan is superleuk... maar als introvertje is het eind van de dag gewoon echt op.
Hele dag continu input via alle denkbare kanalen.. mensen die dingen van je willen weten, die je nodig hebben, die meer vragen kunnen verzinnen dan ik ooit kan beantwoorden...
Het is dat het zo leuk is ook
Ja hoor.. ik klaag (meestal) niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, als introvert snap ik het
En het is ook niet dat ie niet meer drinkbaar is hoor
De barleywine is trouwens wel een bier dat je jaren kan bewaren en misschien zelfs beter wordt.
Je zit dus wel op je plek daar?
Gaat je dochter trouwens volgende week weer naar school?
Kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Oja middelbaar, stomme vraag van me.
Fijn dat ze nog even thuis is.
die wilde ik net als lunch eten terwijl ik aan het werk benquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef Sumppi het volgende:
Past de Rocketmango niet bij zoiets als de butter chicken?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef Sumppi het volgende:
Past de Rocketmango niet bij zoiets als de butter chicken?
Ja dat vettige werkt goed er bijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:50 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Bij kaas was hij ook erg lekker trouwens.
Oh jongens, ik ben zo moe. Ik zit maar wat te wachten tot de dag voorbij is.
De winkeltjes steunen is nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat kan vrijwel altijd wel.![]()
Ik ben nu maar leuke wolwinkeltjes aan het steunen. Voornemen was om deze maand niks te kopen aan boeken of handwerkspullen, maar dat is nu mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |