Ze heeft het vaker gedaan. In deze video gaat haar medeplichtige meedoen als ze onverstaanbaar wordt gemaakt. Dat mens spoort echt niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:03 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Hier zijn geen woorden voor!
Pelosi heeft woorden voor deze vrouw:quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:03 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Zonde dat AOC zich zo moet laten gaan. Het is meer dan eens ook zo'n hysterische drama queen. Even die emoties onder controle houden en er was common ground geweest om samen te werken. Maar ja, dat is natuurlijk al snel te veel gevraagd voor 'the progressives'. Jammer weer.quote:
Waarom is er alleen behoefte aan samenwerking als de democraten een meerderheid hebben? Waarom moet die samenwerking van 1 kant komen? Is het dan wel samenwerking?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zonde dat AOC zich zo moet laten gaan. Het is meer dan eens ook zo'n hysterische drama queen. Even die emoties onder controle houden en er was common ground geweest om samen te werken. Maar ja, dat is natuurlijk al snel te veel gevraagd voor 'the progressives'. Jammer weer.
quote:
Dit slaat weer helemaal nergens op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zonde dat AOC zich zo moet laten gaan. Het is meer dan eens ook zo'n hysterische drama queen. Even die emoties onder controle houden en er was common ground geweest om samen te werken. Maar ja, dat is natuurlijk al snel te veel gevraagd voor 'the progressives'. Jammer weer.
Juist.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:31 schreef Barbusse het volgende:
Je werkt niet samen met verraders van de democratie en je onderhandelt niet met terroristen.
Onder haar naam staat 'Congresswoman for Georgia's 14th CD, Christian, Wife, Mom, 'quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:03 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Uiteraard zijn dit gewoon identity politics van iemand die anderen ervan beschuldigd. What else is new. Ik vind dat ze het nog netjes houdt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Volgens mij is de republikeinse partij sowieso de partij van de hysterische schreeuwers. Remember Trump? Of hoe zat het ook alweer met die Kavanaugh tijdens zijn hearing?
Sowieso natuurlijk onzin om te doen alsof in een beetje boze bewoordingen mensen proberen hun verantwoordelijkheid te laten nemen hysterie zou zijn. Ik denk inderdaad dat zo'n claim in een geval als dit alln komt omdat het een vrouw is.
Niks. Dat is gewoon prairie Taliban.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onder haar naam staat 'Congresswoman for Georgia's 14th CD, Christian, Wife, Mom, '
Ik vraag me altijd af wat er precies Christelijk is aan zo iemand.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Klopt...christelijk is adherent aan schijnheiligheid is gelijk aan republikeinen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onder haar naam staat 'Congresswoman for Georgia's 14th CD, Christian, Wife, Mom, '
Ik vraag me altijd af wat er precies Christelijk is aan zo iemand.
Appaling was toch het woord in een reactie op net bekend worden dat Greene moordplannetjes op democrats retweette ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:26 schreef Barbusse het volgende:
Pelosi zal ook wel weer hysterisch zijn geweest in haar antwoorden op vragen over Taylor Green. Taalgebruik zoals 'appalling' is natuurlijk totaal ongepast en leidt niet tot verzoening.
Zoals deze bijv:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Klopt...christelijk is adherent aan schijnheiligheid is gelijk aan republikeinen.
Disclaimer: de goede niet te na gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |