quote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen geen filmpjes helaas maar die van vandaag staan hier:
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
geloof dat die een naam heeft hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Die bolle gaat nog even de ijskast plunderen.
Klopt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat die een naam heeft hoor
of hij heeft hem op tijd gezetquote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef rinardo het volgende:
OMG het enige stukje houvast wat ze hadden, is nu weg hahahahaha
nou zeg dat dan gewoon en geen Bollequote:
ok billie turfquote:Op zondag 24 januari 2021 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zeg dat dan gewoon en geen Bolle
ohhhh ja dan is het hem niet gelukt, ik kan altijd lezen en schrijven met die dingen hahaquote:
Ik zeg wat ik zeg.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zeg dat dan gewoon en geen Bolle
ja dat is te merken, zeker gepest ook vroeger hequote:
Wij doen het licht wel uitquote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vraagje sluit dit topic nu automatisch straks, of moet ik nu wakker blijven en zelf sluiten
Je moet nu wakker blijven tot titel nummer 230quote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vraagje sluit dit topic nu automatisch straks, of moet ik nu wakker blijven en zelf sluiten
Er komt te staan topic sluit in 7 postings dus ja gaat van zelfquote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
heeft liese pijn? van peper nog?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben nog veel last van de peper, maar Jowie heeft wel veel melk gegeten (sic).
Geen idee. Als ik zo naast haar kruip vraag ik het haar wel even.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik zo naast haar kruip vraag ik het haar wel even.
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik zo naast haar kruip vraag ik het haar wel even.
Gewoon BB Facebook ?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:19 schreef odie22 het volgende:
facebook is heeeeeel betrouwbaar als het om de reacties gaat over jou nathalie
Heldquote:
Ik dacht eerst ook een geheime opdracht, maar daarna vertelde hij het aan Jowi dat hij een practical joke had uitgevoerd.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Held
Mocht het een opdracht zijn...Big Brother, ik wil graag honderdmiljoenmiljard euro voor het idee
Meneer spaghettiquote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat die een naam heeft hoor
Off the record? Of was dat te zien tijdens een reguliere uitzending?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Lol, Thomas heeft in de DBK gezegd dat hij de knikker over het hek heeft willen smijten. Ze vroegen hem of hij de knikker alsjeblieft token wil noemen. 🙂
hahaquote:
2quote:Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ow heb ik gemist, tel jij maar
Bruh is haar nieuwe woordjequote:
heb je stream 2 in slaapkamer gevolgt wat lies zei?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze eens wat anders doet dan negatief zijn en roddelen
Ja klopt, al is ze wel weer erg aanwezig. Laat de anderen ook wat zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze eens wat anders doet dan negatief zijn en roddelen
Jowi mag niet stemmenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Er wordt een bondje gesmeden tegen Patrick, en sluwe Jowi zal zijn oren wel gespitst houden om het in die richting te houden
Zei hij net op stream 1. Zal dus off the record zijn geweestquote:Op zondag 24 januari 2021 23:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Off the record? Of was dat te zien tijdens een reguliere uitzending?
Ik volg de livestreams bijna niet meer. Ben nu even bij Naat en Jowi in de woonkamer die aan het geinen warenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je stream 2 in slaapkamer gevolgt wat lies zei?
Jowi is onrustigquote:
Kapsel van Thomas zekerquote:
om 23 00 zogarquote:Op zondag 24 januari 2021 23:30 schreef Denemarken het volgende:
Waarom is in godsnaam om 23:30 het licht al uit?? Alsof het middennacht is.
ik heb nu weinen gelezenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik volg de livestreams bijna niet meer. Ben nu even bij Naat en Jowi in de woonkamer die aan het geinen waren
Ja dat welquote:Op zondag 24 januari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt, al is ze wel weer erg aanwezig. Laat de anderen ook wat zeggen.
Hij is bang dat Thomas vannacht wraak neemt met de tondeusequote:
Aaaa, Thomas, ons knuffelbeertjequote:Op zondag 24 januari 2021 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is bang dat Thomas vannacht wraak neemt met de tondeuse
Thomasquote:Op zondag 24 januari 2021 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is bang dat Thomas vannacht wraak neemt met de tondeuse
Mag Danielle al genoemd worden in de cos?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:34 schreef Yolk het volgende:
Ik word milder over Nathalie. Er zijn er erger.
De wc wordt ook niet in de gaten gehouden/Jillquote:Op zondag 24 januari 2021 23:38 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Er zijn duizenden youtube kanalen met ASMR die fluistergeluid duidelijk oppikken. Maar bij Big Brother vonden ze het blijkbaar niet nodig om zulke microfoons aan te kopen
Een lavalier microfoon is wel wat anders dan een grootmembraan microfoon waar je direct tegen aan praatquote:Op zondag 24 januari 2021 23:38 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Er zijn duizenden youtube kanalen met ASMR die fluistergeluid duidelijk oppikken. Maar bij Big Brother vonden ze het blijkbaar niet nodig om zulke microfoons aan te kopen
En dan super verbaast zijn als andere mensen zeggen dat er ''complot theorien'' gemaakt zijn in het huis.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
Fluister, nominaties, fluister, Halloooo
Dat is toch ook zo?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Flow3r het volgende:
Die nieuwen zijn makkelijk slachtoffer, zouden eigenlijk de eerste keer niet genomineerd mogen worden
Makkelijk en laf om meteen de nieuwe te nomineren. Het zou veel tactischer zijn eerst de sterkere spelers eruit te werken.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Flow3r het volgende:
Die nieuwen zijn makkelijk slachtoffer, zouden eigenlijk de eerste keer niet genomineerd mogen worden
En wie er tegenover Patrick komt, mag blijven, te makkelijkquote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Makkelijk en laf om meteen de nieuwe te nomineren. Het zou veel tactischer zijn eerst de sterkere spelers eruit te werken.
er zijn een aantal die nemen het al over zelfs jowi!!!!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef JimLaFleur het volgende:
Worden die mensen ook niet knettergek in dat huis van Nathalie met haar ''snap je wat ik bedoel''. Ik kan nog geen 5min naar haar luisteren zonder me te irriteren.
Denk ik ook maar van mij mag ze nog wel even blijven. Liever een saaie eruit.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef rinardo het volgende:
ze denken alle 3 dat Daan veel gestemd gaat worden door de bewoners
ja maar liese heeft geen zin, heel nederland (80%) geilt op liese dus die gaat er nooit uitquote:Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En wie er tegenover Patrick komt, mag blijven, te makkelijk
Ik hoop dus dat Danielle nu niet genomineerd wordt, liever tegenover Liese of zo
dan stem ik op patjequote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik denk dat het Els vs Patje gaat worden. Go Patje
Mwah, als ze tegenover Els staat, ligt ze er bij mij uit.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar liese heeft geen zin, heel nederland (80%) geilt op liese dus die gaat er nooit uit
Precies, dus Danielle er tegenover en lekker opzoutenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar liese heeft geen zin, heel nederland (80%) geilt op liese dus die gaat er nooit uit
Denk Els tegenover Patje en dan hou ik Els erin, die versta ik tenminstequote:Op zondag 24 januari 2021 23:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Patrick komt tegenover snapje en heel NL/BE stemmen snapje deruit, let maar op
Wie er ook tegen Els staat, blijft voor mij erger kan niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik denk dat het Els vs Patje gaat worden. Go Patje
Heb liever iemand die ik niet kan verstaan dan dat ik naar al die onzin van Els moet luisteren.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Denk Els tegenover Patje en dan hou ik Els erin, die versta ik tenminste
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Heb liever iemand die ik niet kan verstaan dan dat ik naar al die onzin van Els moet luisteren.
Els heeft een irritatie-factor, iemand die ik niet kan verstaan.........eh, niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Heb liever iemand die ik niet kan verstaan dan dat ik naar al die onzin van Els moet luisteren.
Altijd al geweestquote:Op zondag 24 januari 2021 23:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
Djowie is ook een sneak hoor, lekker roddelen op fluister-niveau
Ja Thomas is ook een slangquote:Op maandag 25 januari 2021 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
Thomas zit ook overal bij, onderschat hem niet.
Echt hoor, wat is dat met deze gozer en gewoon doorroddelenquote:
En dan heb je daarnaast ook nog de kijk-tegen-(bois)-hoofd-factorquote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Dat had Liese moeten doen! Een straf zetten op fluisteren. Dat degene die fluisteren 1 week lang alleen koud mogen douchen of automatisch genomineerd worden ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:04 schreef freaky40 het volgende:
En BB, hoe vind je dat het zelf gaat met het verbieden van het fluisteren...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |