quote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen geen filmpjes helaas maar die van vandaag staan hier:
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
geloof dat die een naam heeft hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Die bolle gaat nog even de ijskast plunderen.
Klopt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat die een naam heeft hoor
of hij heeft hem op tijd gezetquote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef rinardo het volgende:
OMG het enige stukje houvast wat ze hadden, is nu weg hahahahaha
nou zeg dat dan gewoon en geen Bollequote:
ok billie turfquote:Op zondag 24 januari 2021 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zeg dat dan gewoon en geen Bolle
ohhhh ja dan is het hem niet gelukt, ik kan altijd lezen en schrijven met die dingen hahaquote:
Ik zeg wat ik zeg.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zeg dat dan gewoon en geen Bolle
ja dat is te merken, zeker gepest ook vroeger hequote:
Wij doen het licht wel uitquote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vraagje sluit dit topic nu automatisch straks, of moet ik nu wakker blijven en zelf sluiten
Je moet nu wakker blijven tot titel nummer 230quote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vraagje sluit dit topic nu automatisch straks, of moet ik nu wakker blijven en zelf sluiten
Er komt te staan topic sluit in 7 postings dus ja gaat van zelfquote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
heeft liese pijn? van peper nog?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben nog veel last van de peper, maar Jowie heeft wel veel melk gegeten (sic).
Geen idee. Als ik zo naast haar kruip vraag ik het haar wel even.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik zo naast haar kruip vraag ik het haar wel even.
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik zo naast haar kruip vraag ik het haar wel even.
Gewoon BB Facebook ?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:19 schreef odie22 het volgende:
facebook is heeeeeel betrouwbaar als het om de reacties gaat over jou nathalie
Heldquote:
Ik dacht eerst ook een geheime opdracht, maar daarna vertelde hij het aan Jowi dat hij een practical joke had uitgevoerd.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Held
Mocht het een opdracht zijn...Big Brother, ik wil graag honderdmiljoenmiljard euro voor het idee
Meneer spaghettiquote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat die een naam heeft hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |