De hottub bevaren. Toet toet.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
BootsmanWijf... gaat die ook nog wat doen?
[ afbeelding ]
Die zouden 10/10 ook kunnen halen. Gaat spannend wordenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nat en Els 10/10
Daan, Jowi en Michel 2/10
Liese en Zoey 1/10
Naomi en Julie: 1/10
Patrick 0/10
Kijken wat Nick en Thomas er nog van kunnen maken snapje
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef danilel het volgende:
ER IST WIEDER DA!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
beetje biased of nietquote:Op zondag 24 januari 2021 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas en Nick 10/10
Naomi en Julie: 10/10
Daan, Jowi en Michel 7/10
Liese en Zoey 7/10
Patrick 6/10
Nat en Els 3/10
Daarom Julie en Naomiquote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef danilel het volgende:
Nick en Thomas, leuk maar niet veel nieuw aan verzonnen............het was zijn liedje en act al
Snor een beetje korter en hij leek op een onaardig persoon die met een H begintquote:
Vond ik eigenlijk ook...quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef danilel het volgende:
Nick en Thomas, leuk maar niet veel nieuw aan verzonnen............het was zijn liedje en act al
Jahhh Snaps voor Thomas , een betere Anton Aus. Tirol heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef chufi het volgende:
Nou FEBO drank en muziek .. hebben ze wel verdiend
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nat en Els 10/10
Nick en Thomas 9/10
Liese en Zoey 1/10
Patrick 0/10
Het was close maar Nat en Els winnen nipt als je mij vraagt
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nat en Els 10/10
Nick en Thomas 9/10
Liese en Zoey 1/10
Patrick 0/10
Stan Laurel heeft gebeld, hij wil zijn partner terug.quote:
Je bent of familie van 1 van de twee of aan het trollen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nat en Els 10/10
Nick en Thomas 9/10
Liese en Zoey 1/10
Patrick 0/10
Je kunt beter even terugspoelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:59 schreef jameshond7 het volgende:
Ik schakel net in, kiezen ze zelf die nummers?
Dat was het, daar deed hij me aan denken ja!quote:Op zondag 24 januari 2021 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stan Laurel heeft gebeld, hij wil zijn partner terug.
Ja ik heb een uur terug gespoeld (verder kan niet), heb nat en els nog net gezienquote:Op zondag 24 januari 2021 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt beter even terugspoelen.
Maar ja, ze hebben in duo's een act voorbereid.
Vind ik ook, paar uur geleden was er ook een wijf die zich irriteert aan Naomi Liese en Nick, en Els en Nat leuk vondquote:Op zondag 24 januari 2021 20:59 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je bent of familie van 1 van de twee of aan het trollen.
Dan heb je nog niks gemist....Julie en Naomiquote:Op zondag 24 januari 2021 21:00 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja ik heb een uur terug gespoeld (verder kan niet), heb nat en els nog net gezien
ja eigen keusquote:Op zondag 24 januari 2021 20:59 schreef jameshond7 het volgende:
Ik schakel net in, kiezen ze zelf die nummers?
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef danilel het volgende:
Naomi en Julie zijn voor mij de winnaars.
Fixed.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ik ook, paar uur geleden was er ook een wijf vrouw die zich irriteert aan Naomi Liese en Nick, en Els en Nat leuk vond
Heeft Nick op het programma gezetquote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef D. het volgende:
Deze avond was eigen initiatief toch? Of enigszins aangestuurd door BB?
Een vrouw heet datquote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ik ook, paar uur geleden was er ook een wijf die zich irriteert aan Naomi Liese en Nick, en Els en Nat leuk vond
Volgens mij door Nick bedacht als huismeester.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef D. het volgende:
Ik denk aangestuurd in die zin dat BB zal gevraagd hebben om elk weekend extra best te doen om te entertainenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef D. het volgende:
DGK_tegendans voor je filmpjesquote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef NickTheBomb het volgende:
Iemand die die acts allemaal heeft opgenomen en eens online willen zetten? Heb ze allemaal gemist.
Dan zouden ze gewoon opdrachten kunnen organiserenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik denk aangestuurd in die zin dat BB zal gevraagd hebben om elk weekend extra best te doen om te entertainen
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ik ook, paar uur geleden was er ook een wijf die zich irriteert aan Naomi Liese en Nick, en Els en Nat leuk vond
Vind dat (de meeste) erg hun best gedaan hebben, leuk om te zienquote:Op zondag 24 januari 2021 21:02 schreef Sangha het volgende:
[..]
Volgens mij door Nick bedacht als huismeester.
Geweldig om het nog een keer terug te zien. Ik was te druk met cappen. Superquote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef spapaars het volgende:
Nick&Thomas..
https://streamable.com/f9ttoj
nick als huismeester bedacht voor elke avond een gezamenlijk spel, dit was 1 opdracht ervanquote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef D. het volgende:
Ja, Naomi met Julie, gewoon echt hun best op gedaan en Ronnie Retro misschien niet origineel, maar wel goed voor de groepssfeer.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vind dat (de meeste) erg hun best gedaan hebben, leuk om te zien
Ja, vind ik echt leuk om te zien als ze er een beetje moeite in steken. Was erg grappigquote:Op zondag 24 januari 2021 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vind dat (de meeste) erg hun best gedaan hebben, leuk om te zien
Eerder wilde Els nog onder Pat eindigenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:07 schreef danilel het volgende:
zometeen zit nat els weer te zaniken dat ze onder pat geëindigd zijn
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Eerder wilde Els nog onder Pat eindigen
Els lijkt me wel het typ was graag bovenop wilquote:Op zondag 24 januari 2021 21:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Eerder wilde Els nog onder Pat eindigen
Hardy heeft een beter kapsel.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Thomas lijkt nu echt op Hardy, van het duo Laurel en Hardy
quote:
quote:
Naomi gaf gewoon een stukje chocolade aan Michelquote:
Ze deelden een chocolaatje, wat Naomi al in haar mond had gehad.quote:
owquote:Op zondag 24 januari 2021 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naomi gaf gewoon een stukje chocolade aan Michel
Op mijn stream nietquote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef mario390 het volgende:
nu werd natte mutz weer zeuren
om dat ze laatste zijn![]()
platz 1quote:Op zondag 24 januari 2021 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Niet kunnen kijken helaas. Mijn Naomi heeft het goed gedaan lees ik?
Ronny Retro aka Nickquote:
eerst chips pakken dan afvegen aan je broek en dan aan je blote poten zitten, en hoppa weer die klauw in de chipsbakquote:Op zondag 24 januari 2021 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Regie houd ook van De Twee Daniii's
[ afbeelding ]
De jouwe niet, die heeft een ventieltjequote:Op zondag 24 januari 2021 21:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Niet kunnen kijken helaas. Mijn Naomi heeft het goed gedaan lees ik?
Het was Naomi en Jullie, maar nick versprak zichquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was veel om gevraagd vandaag, gesprek over sex vanmiddag in de tuin .....![]()
Gesprek over sex deel 1.Haha heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Oneven aantalquote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was veel om gevraagd vandaag, gesprek over sex vanmiddag in de tuin .....![]()
Gesprek over sex deel 1.Alweer een gesprek over seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wou dat nummer alleen opvoeren ofzoquote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij wou dat nummer alleen opvoeren ofzo
Ik dacht omdat Jill er niet is maar dat klopt dan dus nietquote:Op zondag 24 januari 2021 21:21 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
door dat groepje van 3 met daan jowi en michel?
Sjahh het is een vieze Cougar... ik hoop dat Mama Daniii nog veel viezere dingetjes gaat doen voor bestaansrechtquote:Op zondag 24 januari 2021 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
eerst chips pakken dan afvegen aan je broek en dan aan je blote poten zitten, en hoppa weer die klauw in de chipsbak![]()
Zou een heel goede deal zijnquote:Op zondag 24 januari 2021 21:26 schreef JimLaFleur het volgende:
Eigenlijk heb ik liever dat degene die laatse zijn geworden automatisch genomineerd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2021 21:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Al lang geen geheime opdracht gehad/gezien
Ronny retro is de artiesten naam van nick:quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Benny het volgende:
Ze zitten allemaal te wachten tot het sfeerlicht aan gaat / ze naar bed mogen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:37 schreef Aggie46 het volgende:
OFF TOPICNWS is een paar deuren verder .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bedankt om ons op de hoogte te stellenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
linda ?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:40 schreef suzi1 het volgende:
ik heb beetje kunnen kijken en heb goed kunnen lachen om zoey en liese
ook om patrick
en een beetje om nick en thomas
naomi en linda waren ook echt goed met eigen lied
Julie Julie Julie Julyquote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet even haar naam niet meer. die blonde
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet even haar naam niet meer. die blonde
Oliver Hardyquote:
Ik ook. Is er eindelijk een keer iets leuks op de streams, heb ik het niet gezien.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:01 schreef NickTheBomb het volgende:
Iemand die die acts allemaal heeft opgenomen en eens online willen zetten? Heb ze allemaal gemist.
Haal ze in de gemeente Groningen het is een gekookt ei met een kroket achtige omhulzelquote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet wat een eierbal is, vind ik erg lekker. En ik woon in West Vlaanderen
Dus als ze om 1 uur in de nacht naar bed gaan is het eigenlijk 3 uur in de nacht ?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:51 schreef BB-King het volgende:
Patrick vertelt dat de live streams 2 uur achterlopen.
We zijn dus nu pas naar de optredens aan het kijken.
En ik denk om te kunnen schakelen met gesprekken die we niet mogen horenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:52 schreef NickTheBomb het volgende:
Streams lopen 4 minuten trager. Maar dat heeft te maken met verbinding.
nee joh patrick denkt dat, maar is niet waarquote:Op zondag 24 januari 2021 21:52 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dus als ze om 1 uur in de nacht naar bed gaan is het eigenlijk 3 uur in de nacht ?
Laten we het er maar op houden dat Patje uit zijn nek lult.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:52 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dus als ze om 1 uur in de nacht naar bed gaan is het eigenlijk 3 uur in de nacht ?
Laat ik het wat genuanceerder zeggen: deze editie staat nog niet hoog in mijn favorietenlijstje, maar er is nog hoop. Nog twee maanden te gaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
En ze zitten allemaal weer in hun comfort zone, één debiel knullig liedje zingen en de score is weer gemaakt... weer een dag gratis leven in luxe
De meest misselijk BB ooit in elkaar gezet , een schande voor RLS
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat Patje uit zijn nek lult.
Optredens bewoners deel 1 - 24 januari 2021.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik ook. Is er eindelijk een keer iets leuks op de streams, heb ik het niet gezien.
Volgende week maandag om 12:00 uur zullen we het zeker weten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:51 schreef rinardo het volgende:
hahahaha patrick denkt dat alles van de live stream 2 uur later word uitgezonden, en dat ze er nog in knippen
Wat Patrick zegt klopt niet. Er is een delay van 4 minuten. Je kan dit checken op donderdag als er de lives zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
ik maar denken dat we live kijken, maar blijkbaar loopt de stream 2 uur achter
Nee, dat zeiden de andere bewoners al,quote:Op zondag 24 januari 2021 22:01 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Wat Patrick zegt klopt niet. Er is een delay van 4 minuten. Je kan dit checken op donderdag als er de lives zijn.
De lives worden 2 uur vantevoren opgenomen, en dan later uitgezonden.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:01 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Wat Patrick zegt klopt niet. Er is een delay van 4 minuten. Je kan dit checken op donderdag als er de lives zijn.
Dat klopt niet. Vermits er live kan gestemd worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
De lives worden 2 uur vantevoren opgenomen, en dan later uitgezonden.
Bewijst niets
wie zegt dat dat live is ?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:01 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Dat zou willen zeggen dat de stemming al van tevoren vastligt en dat je elektronische stem niet geregistreerd wordtquote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Vermits er kan gestemd worden.
Rij er naartoe, gooi een steen over de schutting en zet stream aanquote:Op zondag 24 januari 2021 22:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Bewijst niets![]()
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:00 schreef danilel het volgende:
Nu snap ik het Sjakie-Els gebeuren.
Er is op tv nu Flodder in America, hierin wordt Sjaak geopereerd naar vrouw... Tadaaaaa Els
Ja vind het wat flauw dat mensen fotos van de kandidaten lopen te photoshoppenquote:
quote:
als goed is zou hij hem kunnen instellen voor morgenochtend, ik heb een oudje maar ik kan ook die timer zettenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wou net gaan vragen waar Patje mee bezig is
Het gaat over haren die uit de neus groeien, beter zo.quote:
Lekker ff koffie zetten tochquote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef Benny het volgende:
Ja. Ik ga ook altijd om 10 uur nog even stofzuigen en het huis opruimen
Voor degenen die echt zouden twijfelen hierover: check gewoon het licht 's morgens en 's avonds? Als de stream twee uur zou achterlopen dan zou het veel later licht worden in de tuin.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Bewijst niets![]()
ja dat zei ik gisteren ook al hun doet dat altijd savonds het huis schoonmaken, wel vaag overdag vervellen ze zich maar dit doen ze voor slapen gaanquote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef Benny het volgende:
Ja. Ik ga ook altijd om 10 uur nog even stofzuigen en het huis opruimen
hij zet net zelf het apparaat in het stopkontakt, moet nog ingesteld worden, ze kregen hem net in de voorraadkamer dus was tijdloos en nieuw.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het is 22u en de koffiezet zegt dat het 12u is ( waarschijnlijk 24u dus ).
Patrick heeft gewoon gelijk over dat 2 uur verschil.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Optredens bewoners deel 2 - 24 januari 2021.Ik heb deel 1 gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een manier om al je filmpjes snel terug te vinden trouwens? Top werk in elk geval, onwijs bedankt!'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
hebben ze erbij gevraagd zijn mensen die filter koffie lekkerder vindenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is hun espressomachine vervangen door een ordinaire koffiezetapparaat?
https://www.dailymotion.com/video/x7yvze5quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 gemist
Is er een manier om al je filmpjes snel terug te vinden trouwens? Top werk in elk geval, onwijs bedankt!
op zn naam daar klikken en bookmarkenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 gemist
Is er een manier om al je filmpjes snel terug te vinden trouwens? Top werk in elk geval, onwijs bedankt!
Optredens bewoners deel 1 - 24 januari 2021.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb deel 1 gemist
Goed teken dan is hij aan het afvallenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef Benny het volgende:
Die broek van Thomas zakt steeds verder af![]()
Ow. dat had ik ook wel zelf kunnen bedenkenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
op zn naam daar klikken en bookmarken
Ze hebben toch de ochtenddienst middagdienst en avonddienst....alleen doet niet iedereen eraan mee en verzuimen vaak.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat zei ik gisteren ook al hun doet dat altijd savonds het huis schoonmaken, wel vaag overdag vervellen ze zich maar dit doen ze voor slapen gaan
Haha jaa deze was mooiquote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Blaast per ongeluk zijn aanmaakblokje uit
[ afbeelding ]
Het lijkt net of er een vloek na komt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb buikpijn van het lachenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet geen grapjes maken over zijn kapsel. Er is zelfs een land waar de ganse bevolking zo'n kapsel heeft.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met zo'n kapsel.
Ja eens!quote:Op zondag 24 januari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
Heel stiekem zijn dit best mooie beelden. Dit maakt een RLS een RLS
Ja ik doe blijkbaar wat fout want de image laadt niet in?quote:
als ik er in de quote op klik wel, hij is goedquote:Op zondag 24 januari 2021 22:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik doe blijkbaar wat fout want de image laadt niet in?
Ja ik zie het, dan wel, gek, was toen straks met Gayzo ook zo.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
als ik er in de quote op klik wel, hij is goed
Je moet zorgen dat de link die je tussen de IMG tags plaats een JPG link is, daarvoor moet je de afbeelding nog even in nieuw venster openen, zodat je alleen die afbeelding in beeld hebt. Dan die link kopieren en tussen de tags plaatsenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik zie het, dan wel, gek, was toen straks met Gayzo ook zo.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De biecht van de bewoners - 24 januari 2021.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Die 2u verschil is gewoon een misverstand met de klok die daar 2u20 verschillend (lees:fout) staat.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het is 22u en de koffiezet zegt dat het 12u is ( waarschijnlijk 24u dus ).
Patrick heeft gewoon gelijk over dat 2 uur verschil.
Thanx! Gelukt!quote:Op zondag 24 januari 2021 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat de link die je tussen de IMG tags plaats een JPG link is, daarvoor moet je de afbeelding nog even in nieuw venster openen, zodat je alleen die afbeelding in beeld hebt. Dan die link kopieren en tussen de tags plaatsen
Maar dat wist Michel al te vertellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef rinardo het volgende:
Jill zal in het hotel heus wel mee krijgen van hotel personeel dat er een avondklok is in NL dus dat kan ze wel zeggen in het BB huis. ze zal toch wel van haar kamer mogen in het hotel, en er zijn kamermeisjes die de kamers schoonmaken. of zal ze de hele tijd in de gaten gehouden worden?
waaaaaaaaaaaaaaatquote:
Ze zit in quarantaine, mag met niemand contact hebben, anders heeft die quarantaine weinig zin hequote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef rinardo het volgende:
Jill zal in het hotel heus wel mee krijgen van hotel personeel dat er een avondklok is in NL dus dat kan ze wel zeggen in het BB huis. ze zal toch wel van haar kamer mogen in het hotel, en er zijn kamermeisjes die de kamers schoonmaken. of zal ze de hele tijd in de gaten gehouden worden?
is dat nodig elke dag die douche schrobben ?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef zodeju het volgende:
Het is wel een van de schoonste huizen van een rls.
Ga daar maar vanuit.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat zou willen zeggen dat de stemming al van tevoren vastligt en dat je elektronische stem niet geregistreerd wordt
Er zijn 3 douches, dat betekent dat er per douche 4 mensen in gaan, en dat vaak 2 maal per dag...quote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
is dat nodig elke dag die douche schrobben ?
Patrick zei iets van dat hij hoopte dat als er iets ergs gebeurt Big Brother ze wel inlicht hierover. Net als toen bij 9/11. Ja zei Els dat hebben ze toen wel verteld. Dat was in 2011!quote:
inderdaad nodigquote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zijn 3 douches, dat betekent dat er per douche 4 mensen in gaan, en dat vaak 2 maal per dag...
Ja... Dat is nodig
brood eten hahahahahaquote:Op zondag 24 januari 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Die bolle gaat nog even de ijskast plunderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |