Een mooi begin van het weekeindequote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:29 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Van harte met dit persoonlijke succesje
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:30 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd wat je hebt gepost, maar opzoeken is zoveel werk
quote:
Ik heb daar wel een pittige mening over.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast deelt dus heel makkelijk likes uit
Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:39 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vermakelijk
Alleen teveel gelul en goede doelen tussendoor
Sparen voor supersnelle knikkers bij de Plus allenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaag zelf langs de Intertoys geweest? Oh nee, dat kan niet
die jongen blijft ook eeuwig een talent man man manquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Xavi Simons is 17.
Mooi dat alles genoemd is (16, 18, 19, 20) behalve zijn echte leeftijd.
VI is VI niet meer.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)kershow-de-hemel-in/
courantgoden ook erbij
Aadgodquote:Op maandag 25 januari 2021 12:41 schreef RipCity het volgende:
Reporter Aad300 in Eindhoven
https://www.instagram.com/p/CKdwrFRhv-c/?igshid=1s1tcrcpclycy
Politiek correct geneuzel onder waffen SS'er Römer en führer De Mol. Uit dat licht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:38 schreef RipCity het volgende:
Gelukkig is het in de studio wel gezellig
Die waren toch beide ook vrij angstig voor kerona?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is Danny Vera er nooit meer? Zit ie nog steeds hele tijd bij zn kind?
Wordt weer een depressieve ingehouden uitzending met 'BREAKING NEWS' over een of ander onbeduidende sponsor waar Chris dik geld aan verdiend.quote:
Rustigquote:Op maandag 25 januari 2021 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Die arme jongeren. Opdonderen. Allemaal tyfustuig.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:44 schreef Karina het volgende:
Onbeschaamde reclame dit voor een of ander kutboek
De counters van AZ waren mooi om te zienquote:Op maandag 25 januari 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
Ik heb die wedstrijd niet gezien, was het wat?
Ja, leuke pot.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
Ik heb die wedstrijd niet gezien, was het wat?
Real Madrid heeft interesse hoorde ikquote:Op maandag 25 januari 2021 20:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Senesi gaat de Europese top halen volgens @:Fetx
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Echt hardop gelachen gisteren. Hij kan zo met zijn Argentijnse broeder van Ajax mee bij Crotone.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Mooie vervanger van Ramos.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:54 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Real Madrid heeft interesse hoorde ik
Is normaal in een grote stad.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Dit gaat in Frankrijk al jaren zo elk weekend. Net alsof dit alleen in Nederland gebeurd
Heb je hem wel een like gegeven? 1quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit gifje postte @:Zipportal gister al in dit kader
Als die jongen dat nou leuk vindtquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Nee, want hij ging er teveel mee te koop lopen dat hij zoveel likes ontving
Ach gun die jongen dat nou toch.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Nee, want hij ging er teveel mee te koop lopen dat hij zoveel likes ontving
Aub geen forumadmins belachelijk makenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef Oriente het volgende:
@:Bluedisplay hoe heet zo'n beest met van die strepen
Dat zou fijn zijn, bedanktquote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar in mee en al m'n principes opzij zetten en een like geven
jij wil echt graag mod wordenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Aub geen forumadmins belachelijk maken
Lijgerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef Oriente het volgende:
@:Bluedisplay hoe heet zo'n beest met van die strepen
Chris heeft de vakantie naar Thailand alweer geboekt.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
Chris zijn neus zit nog steeds verstopt van alle pussyjuice.
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=XSybV654QRs
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Wat heeft dit met Veronica Inside te makenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:25 schreef Coco het volgende:
Bohh heerlijk user @:bluedisplay gedolled
Ik heb wel het Schmidt is een randdebieltopic aangemaaktquote:Op maandag 25 januari 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
Ik maak nog niet het topic "Schmidt moet ontslagen worden" aan.
Jij wil echt mod worden he?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:26 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Veronica Inside te maken
Kwetsbaarheid is altijd waar.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:30 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet over mijn blunders hebben
Verkeerde topicquote:Op maandag 25 januari 2021 21:33 schreef Bluedisplay het volgende:
Maar goed ik twijfelde of je direct ging schieten of dat je hem voor me langs ging laten lopen en dan schieten
En toen was mijn ingreep eigenlijk van beide net niets
Deel jij deze analyse @:GGMM?
Dit is het VI-topic.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:33 schreef Bluedisplay het volgende:
Maar goed ik twijfelde of je direct ging schieten of dat je hem voor me langs ging laten lopen en dan schieten
En toen was mijn ingreep eigenlijk van beide net niets
Deel jij deze analyse @:GGMM?
TV is een dood medium.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een mod voor TV, stuur hem maar een dm
Subtop zei ik, maar je wilt vast popiejopie doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Reggesaf met Porto in je broekquote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pepe zou daar wel raad mee geweten hebben toen hij nog wat wilder was
Barca.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:02 schreef Bolasie het volgende:
Al 10 maanden de vraag 'Gaan clubs omvallen, Chris?'
Wat takelt Jan Roos af zeg.quote:
Ik droom van een wereld zonder Sjon de Mol.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef Zipportal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ofwaardigheid-kwijt/
CourantGod. @:wereldgozer
quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:55 schreef RipCity het volgende:
VI komt komt vaak met kundige en rake analyses’
Mart Smeets: ’Ik ben het heel vaak eens met Johan Derksen’
https://www.telegraaf.nl/(...)ns-met-johan-derksen
HAHAHAHAAAAA Telegraafquote:En hoewel Veronica Inside door velen wordt verfoeit
Fresia scoort wel puntjes @JR-Style-93quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:03 schreef Marcoss het volgende:
Voor de Telegraaf is het sowieso allemaal veel te moelijk
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383596
Vond dat die wel gelijk had over Johan “WIJ HEBBEN GEVOCHTEN VOOR ONZE VRIJHEDEN” Derksen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat takelt Jan Roos af zeg.
Even wennen maar net iets minder lelijk dan eerstquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:14 schreef Gehrman het volgende:
Twitter gaat los: ’Dirk Kuyt onherkenbaar!’
[ afbeelding ]
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:29 schreef Haags het volgende:
Bier. Check
Chips. Check
Vi. Check
Vrijdagavondgenot
Doet ie eehmquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boskamp![]()
![]()
Helemaal vanuit Kwarrentin![]()
quote:
Nee hoor hij is niet voor Feyenoord, echt niet.quote:
Hugo de Jonge zou het niet beter kunnenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit klinkt weer als uitstekend Feyenoord-beleid.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:43 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk is die debiele scheids die Wriedt rood geeft verantwoordelijk voor het ontslag van Koster.
De lul.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Boskamp een spreekverbod gekregen?
Loopt ook te ballen als zijn vader , je hebt er geen flikker aan als het niet gaatquote:
Past bij zijn karakter. Ik vind Advocaat niks. Maar die Berghuis slaat alles.quote:
Juist niet. Is een calculerende vuile rat.quote:
Hallo Johannes!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is zo'n timelife verzamel alle dertig delen serie.
Ik heb alle werken van Alba.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is zo'n timelife verzamel alle dertig delen serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |